abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 06:00 | Komunita

    Vydání Debianu 11 s kódovým jménem Bullseye je naplánováno na sobotu 14. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    23.7. 23:55 | Nová verze

    Google Chrome 92, konkrétně verze 92.0.4515.107, byl v úterý prohlášen za stabilní. Opraveno bylo 35 bezpečnostních chyb. Pete LePage doteď nepublikoval oficiální přehled novinek (New in Chrome, YouTube). Publikován byl jenom seznam novinek v nástrojích pro vývojáře (YouTube). Sundar Pichai dnes na Twitteru oznámil vylepšení integrované hry chrome://dino/.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    23.7. 08:00 | Nová verze

    Firewall firewalld (Wikipedie, GitHub) dospěl do verze 1.0.0. Upozornit je nutno na nekompatibilní změny. Zrušena byla podpora Pythonu 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.7. 01:11 | Komunita

    Milí priatelia Mozilly, tím Mozilla.sk hľadá pomoc v radoch dobrovoľníkov, ktorí sú ochotní pomáhať nám s týmto projektom. Vítaná je akákoľvek pomoc, no aktuálne hľadáme hlavne ľudí, ktorí by sa starali o aktuálnosť lokalizovaných článkov na stránkach podpory SUMO. Projekt je doteraz veľmi sviežo udržiavaný, no naše kapacity prekročili všetky limity a už nestíhame. Ak sa nám v najbližšej dobe nepodarí rozšíriť tím, bude nutné zo stránok

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    22.7. 12:00 | Nová verze

    PeerTube (Wikipedie), svobodná decentralizovaná platforma pro pro sdílení a přehrávání videí, byla vydána ve verzi 3.3. Z novinek lze zmínit možnost snadné úpravy úvodní stránky, vyhledávání v seznamech videí nebo kratší odkazy na videa.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    22.7. 09:00 | Komunita

    Vývojáři svobodného (GPLv3) šachového enginu Stockfish (Wikipedie) na svém blogu informují, že podali žalobu na společnost ChessBase (Wikipedie): ChessBase prodává šachový engine Fat Fritz 2 vycházející z enginu Stockfish a své uživatele neinformuje o GPL licenci a neposkytuje jim zdrojové kódy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    22.7. 08:00 | Komunita

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na blogu společnosti Collabora věnuje reverznímu inženýrství GPU Mali G78 s mikroarchitekturou a instrukční sadou Valhall. Po měsíci práce byla vydána referenční instrukční sada (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    22.7. 07:00 | Zajímavý software

    LiveKit je nedávno uvolněna open source platforma pro realtimovou komunikaci. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.7. 13:11 | Nová verze

    Po čtyřech měsících vývoje od vydání verze 5.7 byla vydána nová verze 5.8 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové označení Tatum bylo vybráno na počest amerického jazzového klavíristy Arta Tatuma (Yesterdays).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    21.7. 08:00 | Bezpečnostní upozornění

    Společnost Qualys zveřejnila na svém blogu informace o v upstreamu již opravených bezpečnostních chybách CVE-2021-33909 v Linuxu (txt) a CVE-2021-33910 v systemd (txt). Chyba v Linuxu (fs/seq_file.c) je zneužitelná k lokální eskalaci práv.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Preferuji
     (62%)
     (28%)
     (10%)
    Celkem 321 hlasů
     Komentářů: 61, poslední včera 12:19
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Agent avatar 17.5. 15:09 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Tak jsem zkoušel hledat všude možně i na nějakých warforech, kde jsem registrován, a nic. I torrent mlčí. Nemyslel bych si, že zas přijde doba, kdy budem pečlivě všechno sosat a schraňovat. Zvláštní doba. Na nic a nikoho se nedá spolehnout.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    17.5. 16:13 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Vzhledem ke zkušenostem syslím. Většinu toho co stálo za usyslení už delší dobu mám, takže už jen sem tam mi někdo poskytne něco zajímavého, co stojí za vidění. Synátora jebu jak psa za to, že čumí na ty věci jen on-line. Škoda dat, ale buď jsou to věci co už mám, jenom je mu shnilo si nastartovat pole. Nebo jsou to sračky co mě nezajímají – typicky stream jiného pitomce jak si něco paří.

    No. Nicméně mi díky tomu uniknul ten přesný moment, kdy to všechno zařízli, ale řekl bych že to úzce souvisí s tou aférou kolem těch trubek co se nechaly za prachy ošukávat a natáčet. A pak se tvářily jako nevinost sama. Možná je to jen shoda okolností, ale krátce na to zaklekli cztorrent.net na který jsem občas nakouknul, jestli se tam nějaká stará vykopávka neobjeví.

    17.5. 22:01 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    To vas na CVUT v praci mlatej, nebo ti jenom unikla pointa odkazovaneho clanku?
    17.5. 22:57 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Ne pitomo. Proč myslíš že na něj odkazuju.
    Ovoce avatar 18.5. 21:09 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Taky mi to fakt nedochází, asi holt to smysl nedává a chyba byla předpokládat, že to nějaký smysl dávat musí, když to Kapica napsal.
    17.5. 22:36 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    A tobě jakožto fanouška těch stránek v odkazu ti to vadí. Nakonec měla Miriam pravdu
    17.5. 23:41 save-you-a-clicked
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Komu se to nechce rosklikávat tak tam, stojí:
    Kdyby to náhodou četl někdo, kdo to neví: Kapica je pedofilní dementní prase.
    Agent avatar 18.5. 12:44 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    ...ale řekl bych že to úzce souvisí s tou aférou kolem těch trubek...

    Tvl jak vyhráblo musí mít někdo, kdo do sebe nechá cpát analgetika od někoho, kdo ani není doktor? Sice se mi ty popisované praktiky nelíbí, ale že by mi těch trubek bylo zrovna líto, nemohu říct..
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    18.5. 13:24 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    O blbosti trubiek niet pochýb, na druhej strane ak sú tam popisované deje reálne, tak naozaaj išlo v mnohých prípadoch o znásilnenie; akurát nátlakom psychickým a nie fyzickým, a zneužitím mentálnej nedostatočnosti obete (akokoľvek pôvodnú zmluvu uzavreli dobrovoľne). Asi tak ako keď starý pederast Helmut príde niekam do Afriky ponúkať peniaze malým hladným černoškom za dobrovoľný sex, len menej extrémne. Okrem pár šialených ankapov snáď nikto nepovažuje ani jedno z tohto za situáciu, ktorú by mala spoločnosť nejako veľmi tolerovať.
    18.5. 13:43 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Proto jsem taky ten článek linkoval. Že i blbkám by měla být zachována alespoň nějaká lidská důstojnost a tam kde jde o zdraví končí sranda. Ve zdejším kontextu vidím problém hlavně v tom, že omezovači toho využili k tomu aby spláchli všechny platformy pro distribuované sdílení. Bez ohledu na to, jestli šlo o legálně či nelegálně distribuované data.
    Ovoce avatar 18.5. 21:21 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Ve zdejším kontextu vidím problém hlavně v tom, že omezovači toho využili k tomu aby spláchli všechny platformy pro distribuované sdílení.
    O co to mínění opíráš? Jestli jsou tyhle platformy kvůli nečemu pod tlakem, tak je to kvůli plošnému porušování autorských práv, ke kterému nezbytně otevírají cestu (a pak si od toho myjou ruce, že to nemůžou kontrolovat - ale vydělávat by na tom chtěli, to jo).

    Hledat pro to nějaký alternativní vysvětlení mi přijde jako mimo. Zneužívání holek pornoprůmyslem nebo o revenge porno bohužel asi sotva má v očích lidí, co by něco udělat mohli, takovou váhu, aby s tím něco dělali, namáhali se a pálili prsty odporem, kterej by proti nějakým opatřením byl atd (čímž nechci pokrytecky zavádět, že porušování autorských práv je super a no problem).
    Heron avatar 19.5. 08:56 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    O co to mínění opíráš?
    O pozorování reality?

    To, co se s velkou slávou zjistilo, se přece ví roky. A má to řešit policie. Ne, teď z toho pár novinářů udělalo haló* a taky dost možná postupovali v rámci konkurenčního boje mezi provozovateli daných webů.

    Na základě toho potom provozovatelé těch webů pro jistotu smazali veškerý obsah od neověřených uživatelů. Jenže zmizelo i hodně ověřených. Někteří na protest (tj. aby vyjádřili nesouhlas s tím, co se tam dělo v době, kdy i oni byli nejvíc aktivní - což je prostě pokrytecké) odešli jinam, tedy ke konkurenci.

    *) A neskutečně mi vadí ta nová móda, kdy někdo vytvoří nový formát (jako třeba lovení domnělých sexuálních predátorů), někdo to ještě jakš takš pojme celkem rozumně (no i když...) a ti další potom natáčí "velké odhalení" lidí, kteří přišli na oboustranně dobrovolně domluvenou schůzku.
    Ovoce avatar 19.5. 18:31 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Pornhub (o kterým asi mluvíš, nebo to mi z toho aspoň vyšlo?) ale je dost specifický případ a není to vůbec to samé jako Youtube nebo další běžné video portály a už vůbec ne v podstatě ilegální nebo přinejmenším pololegální a za výmluvy o linková se schovávající torrent weby.
    Heron avatar 19.5. 19:58 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Pornhub (o kterým asi mluvíš, nebo to mi z toho aspoň vyšlo?)
    No ano, ale o tom přece mluví odkaz v komentáři #3. (Sice nevím proč je to odkaz na nějakou právní kacelář, když je to zkopírovaný článek z DenikN, ale budiž).
    a už vůbec ne v podstatě ilegální nebo přinejmenším pololegální a za výmluvy o linková se schovávající torrent weby.
    O tohle se tady nakecala spousta textu a nechce se mi přidávat další. Tohle je vina distributorů obsahu. Tečka. Nedávno jsem hledal jeden film, který bych si i klidně za přiměřenou cenu koupil a není. Prostě není. Jediný zdroj byl ulož to. Tohle distributoři obsahu nepochopili od těch 90 let, kdy se postupně přicházelo s digitalizací hudby a snadného sdílení.
    Ovoce avatar 20.5. 00:43 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    No jo, ale někdy není prostě proto, že třeba je pro něj obtížný nabízet to lidem v ČR když je ze států a u nás by si to kouůpili tři lidi. Byla by to ztráta.

    To nedává žádný právo to upirátit, to je jenom pokrytecká výmluva. Můžeme se bavit o tom, že je lidsky pochopitelný že pirátím z nedostatku peněz, z tohohle důvodu nebo i z lenosti, ale je úplně naruby se tvářit že je to chyba vlastníka autorských práv, že mi to nenaservíroval až pod čumák. Vlastník práv žádnou takovou povinnost nemá a já ve vztahu k němu nemám žádnej nárok. Je to prostě entitled-feeling šit (a důvod, proč se mi teď hodně příčí volit piráty, protože si vždycky vzpomenu na ty začátky, kdy z takovýhle pokrytecký idologie vyrůstali - ale asi mi žádná jiná strana teď nezbude, lol).
    20.5. 10:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Jestliže si to člověk nemůže koupit ani upirátit, jaký je teda podle tebe řešení?
    Ovoce avatar 20.5. 17:54 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Proč musí být řešení?

    Já bych třeba chtěl zlatou cihlu a koupit si za ní barák. A mám smůlu. Holt v životě nemůžeš vždycky dostat všechno, co chceš. Na to, mít možnost dostat k používání/čtení/koukání ten něčí výtvor, není nárok ani právo.
    20.5. 17:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Chápu tu stížnost v případě, kdy je možný to dílo legálně koupit. Ale když to možný není, tak nerozumim, v čem má být ten morální problém s pirátstvím. Že to je problém de-iure, to chápu.
    20.5. 18:15 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Treba protoze puvodni dilo pod x letech natolik zastaralo, ze puvodni autori uz nemaji zajem o jeho sireni?
    20.5. 22:56 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Původní autoři už jsou dávno po smrti, takže jim je nejspíš u zadku co s tím kdo dělá.
    22.5. 16:51 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Tak ty predchozi prispevkuy maji sirsi kontext, nez jeden film. Navic existuje institut dedictvi. Stejne tak drzitelem prav muze byt nejaka firma, etc.

    Je pravda, ze autorske pravo by si zaslouzilo nejakou revizi. Problem je, ze stejne jak ty mas predstavu, ze mas svate pravo si "cokoliv" stahnout, tak jsou lide kteri si mysli, ze maji svate pravo te za to zkasnout.
    22.5. 21:53 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Tys máš nějaký problém s chápáním? Pokud něco na trhu není a dědicové existují, ale nejsou ochotni to znovu vydat, tak jim není za co platit. Náklady totiž ponese ten, kdo to zpracuje a vydá. Nicméně by měl mít jejich souhlas a případně jim zaplatit za ty práva. Ovšem pokud žádní dědicové nejsou, tak bys chtěl dělat co?
    23.5. 11:54 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Ovšem pokud žádní dědicové nejsou, tak bys chtěl dělat co?
    Tohle je docela zajímavý problém, a zajímalo by mě, jak to s tím v praxi je.

    Naše autorské právo a náš historický vývoj takový případ na první pohled docela komplikují. Ideálně by jeden měl toho dědice najít, kontaktovat a domluvit se s ním. Ale to předpokládá, že je jasné, kdo dědicem daného díla je.

    Pro velkou část zapadlých děl u nás to ale není ten případ, speciálně pro díla, jejichž autoři tvořili před rokem 1948 a zemřeli před rokem 1989. To je dáno tím, že komunisti dost možná autora zakázali, a i kdyby ne, autorská práva se moc v dědickém řízení tehdy neřešila. Navíc se mezitím změnila délka copyrightu po smrti autora. Dnes tak není jasné, kdo autorská práva na takové dílo drží. Prakticky tak potenciální vydavatel má buď možnost vyhledat potenciální dědice, oslovit je, počkat až si mezi sebou vyřeší kdo autorská práva drží a pak se s takovým dědicem teprve bavit, nebo se taky jeden může na tohle všechno vykašlat a nic nevydat, protože náklady na tento proces si ze zisku nezaplatí, a nebo se na to může vykašlat a dílo přesto vydat s tím, že vědomě porušuje autorské právo.
    There is no point in being so cool in a cold world. Source code of the BioNTech/Pfizer SARS-CoV-2 Vaccine
    23.5. 15:02 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Ve většině případů jsou dědicové rádi, že o to vůbec má někdo zájem. O tom, že by se na tom někdo opeřil většinou nemůže být ani řeči. Osobně mám pocit, že řada autorů píše z vnitřní potřeby než proto aby se tím živila.

    Je-li dílo běžně dostupné, není důvod ho pirátit. Bohužel realita je taková, že některé věci se vyprodukují pouze v několika málo exemplářích a šlus. V takovém případě, pokud si někdo pořídí kopii pro svou potřebu, nikdo nemůže říct ani popel, protože práce, která je s tím spojená většinou dalece převyšuje náklady původního vydavatele. V případě knih – kdo si někdy zkusil zpracovat knihu do elektronické podoby ví, že pokud by mi ten čas měl někdo proplatit, šlo by o tak nehoráznou částku, že by si to nikdo nekoupil.

    V případě multimediálních děl je situace jen zdánlivě jiná. Převod analogového záznamu na digitální sebou rovněž nese nemalé náklady. A většinou to dělají lidé, kterým jde o to aby se na ty věci nezapomělo, pro které to většinou představuje finanční ztrátu, kterou vyrovnávají příjmem z jiné činnosti.

    Je třeba si uvědomit, proč vůbec nějaký copyright vznikl a za jakých okolní se dědil. To nebyla ochrana autorského díla na věky věků. No ale to bych chtěl asi moc, když na české wikipedii alternativa stránky o historii copyrightu neexistuje, jenom banda neurčitých keců, přesto že jde o stránku z roku 2003.
    Ovoce avatar 20.5. 19:39 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Pozor, to je nepochopení toho, co jsem napsal. Vždyť říkám, že je to lidsky pochopitelný. Jenom se z toho nesmí dělat ideologie, že za všechno pirátství si můžou jenom autoři. Tj. nesmí se z pirátství dělat ctnost a z obětí viníci.

    Mě nevadí, že lidi pirátí a nikoho za to nebudu soudit (ani nemůžu, coby sám pachatel). Ale prostě co nesnáším, je to obracení té morální povahy pirátství, které se spousta lidí dopouští. Nejsem blbec ani světec a je mi jasný, že pořád budeme všichi pirátit, včetně mě. Ale buďme kurva chlapi a přiznejme si, jakou to má povahu a nelžeme si. Je mi odporný, když se lidi snaží vyvinit výmluvama, aby se cítili líp.

    Jako když dílo není vůbec nikde k dostání a upirátím ho, je to jiné, než když se dá úplně normálně objednat z USA, ale já jsem vidřiduch a nechce se mi akceptovat zvýšenou cenu. Už ani nemluvě o situaci, kdy se do dá koupit i u nás, ale já sem píčus a stěžuju si, že bych musel objednat médium z eshopu poštou nebo někam chodit a nedá se to koupit online na jedno kliknutí s dodáním do jedné sekundy bez DRM a ze stránky bez javacriptu, a na základě toho řvát, že mi autor nedal vyhovující možnost si věc koupit, takže si za všechno může a je ten největší zločinec.

    Jako když jsem sháněl jednu knížku, co je u nás vyprodaná, tak jsem taky držel zobák a pátral v antikvariátech, a nepyskoval jsem, že mi někdo šlape po právu si tu knížku pořídit. Kdo se snaží, tak většinou najde, velká většina výmluv "nedá se koupit"/"zastaralej obchodní model" a tak podobně není případ tohohle obskurního filmu z OP, a ve skutečnosti je to jenom přetvářka, zatímco reálnej důvod je pustý pohodlí a cena. Jenže to už nezní tak hezky a nemůžu si tím nalakovat svědomí na růžovo.
    20.5. 21:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    20.5. 22:59 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Fakt jsem se pokoušel pochopit co se snažíš sdělit. Ale nešlo to.

    Pokud něco není na trhu, a původní dodavatel to nehodlá dodat, má svaté právo to dodat kdokoliv jiný.
    21.5. 09:32 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Víceméně souhlasím, jen mi to většinou nepřišlo jako snaha dělat z obětí víky, ale spíš konstatování ve stylu, když se nepřizpůsobí, ať se nediví. Něco jako zákon džungle.
    Heron avatar 17.5. 19:48 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Nemyslel bych si, že zas přijde doba, kdy budem pečlivě všechno sosat a schraňovat.
    Ona ta doba někdy byla jiná?
    Agent avatar 18.5. 12:37 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    To je fakt. Na chvilku jsem se nechal ukolébat.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    17.5. 15:31 Zdenek 'Mst. Spider' Sedlak | skóre: 38 | blog: xMstSpider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    YT miri v posledni dobe do ).(, jejich snaha urcovat, co clovek muze a nemuze videt je vic, nez otravna
    18.5. 17:42 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    V poslední době znamená pět a více let? Protože rok 2016 byl tak nějak přelomový, kdy to spousta lidí zabalila úplně nebo se přesunuli jinak (typicky na twitch, z těch co jsem sledoval).

    18.5. 22:55 Zdenek 'Mst. Spider' Sedlak | skóre: 38 | blog: xMstSpider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Tak nejak a posledni dva roky jdou od peti k nule
    18.5. 09:39 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    No a kde se to teda natáčelo?
    18.5. 09:50 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Stačí si kliknout na ten poslední link.
    18.5. 11:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Bylo to vůbec nekdy zdigitalizováno? V každém případě tohle nebude snadné sehnat. I mnohem mladší a méně obskurní díla bývá na p2p sítích/webech těžké sehnat...
    18.5. 12:41 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Asi ano, když z toho existují snímky.

    V tom je právě ten problém, že nevím odkud je vzali. Neměl bych problém s tím si to koupit, jenže nevím kde a od koho. Každopádně na čsfd to hodnotili trollové. To už vím. No a pak do toho vstupuje nepříjemný fakt, že se tu, aniž by si to většina obyvatel ČR uvědomovala, dostáváme pomalu ale jistě do informační izolace. Popravdě si nejsem jist, jestli už Čína neroztáhla svoje spáry až sem. Faktem je, že na některé, ještě nedávno normálně dostupné weby, se už dostanu jen přes proxy, a to ještě do toho vstupují další faktory, protože pak nefungují některé věci. A vyhledávání už stojí úplně za pikaču.

    Jen pro zajímavost přikládám link na web https://cs.actince.com o kterém fakt nevím co si myslet. Upozorňuji, že je to jen jedna z několika domén co vlastní kdosi na Bahamách. Obsah se se vyskytuje v různých jazykových mutacích. V těch článcích nejsou bláboly, je vidět že jsou odněkud vydojené a prohnané nějakým automatickým překladačem, ale originály jsou nedohledatelné. Podobným způsobem kurví věci Facebook. Proto jsem jeho agenta zaříznul.
    18.5. 20:16 bnwmovies
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Ingomara jsem nenasel (tedy krome podozrive stranky kde se nejak prihlasovat nedoporucuji) ale zato jsem nasel celkem skvely archiv starych filmu: https://bnwmovies.com/
    18.5. 21:22 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Jo, to bude fake. Ten film zas taková hitovka nebyl, že by se na něj během uplynulého týdne dívalo tolik lidí a ještě potom hýkalo nadšením. Navíc jsem taky narazil ne něco podobného.

    Podezřelá je i štábní kultura té stránky, kterou evidentně generuje nějaký automat. Jenom by mě zajímalo na základě čeho. Řekl bych, že někde skenujou na co je hodně dotazů, porovnávají to s nějakým seznamem filmů a pak lákají hejly aby jim důvěřivě naťukali svoje data. A dokonce jsem narazil na podobný web v češtině, který vypadal sakramentsky důvěryhodně ani bych se nedivil kdyby na to někdo skočil.
    21.5. 14:28 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Někde to asi mám. Ale nějaké VGA rozlišení, real media nebo tak něco. Staženo v 90. letech.
    21.5. 19:44 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ingomar, the Barbarian (1908)
    Pokud je to skutečně ono, co za to?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.