abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Zajímavý článek

    Ve svém článku Getting Forked by Microsoft popisuje autor programu Spegel svoji nepříjemnou zkušenost s firmou Microsoft. Firma ho kontaktovala a zpočátku to vypadalo, že by mohlo jít o oboustranně prospěšnou spolupráci, autor tedy ochotně odpovídal na jejich otázky ohledně architektury programu a pomáhal jim ho zprovoznit. Následně komunikace ze strany Microsoftu utichla. Autor předpokládal, že zřejmě došlo ke změně priorit a firma

    … více »
    xkucf03 | Komentářů: 4
    dnes 01:33 | IT novinky

    Společnost Notion Labs stojící za softwarovou platformou pro spolupráci Notion (Wikipedia) oficiálně představila (YouTube) poštovního klienta Notion Mail. Aktuálně funguje pouze nad Gmailem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.12 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.4. 03:55 | Nová verze

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.4. 19:44 | Komunita

    Ubuntu 25.10 bude (𝕏) Questing Quokka (pátrající klokan quokka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.4. 11:55 | Zajímavý software

    Ubisoft uvolnil zdrojové kódy softwaru Chroma pro simulaci barvosleposti pro vývojáře počítačových her. K dispozici jsou na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.4. 02:00 | Nová verze

    Defold (Wikipedie) je multiplatformní herní engine. Nejnovější verze je 1.10.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Licence vychází z licence Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 13:00 | Bezpečnostní upozornění

    Správa služeb hlavního města Prahy se potýká s následky kyberútoku. Hackerská skupina začala zveřejňovat na internetu některé z ukradených materiálů a vyzvala organizaci k vyjednávání. Ta zatím podrobnosti k případu sdělovat nechce. Případem se zabývá policie i Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.4. 12:33 | Zajímavý software

    OCCT je oficiálně k dispozici na Linuxu (YouTube). Jedná se o proprietární software pro zátěžové testování a monitorování hardwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 02:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (10%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (2%)
    Celkem 408 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Kdo si stojí na vedení?

    3.4. 14:19 | Přečteno: 1899× | To jsem vážně jediný? | poslední úprava: 3.4. 14:35

    Podle mne je způsoben úpadek pragmatismu v evropských zemích rozmachem tzv. sociálních sítí. Už přes 20 let tu stříkají emoce na všechny strany a důsledkem je současný stav, kdy už není možné vést racionální diskuze. Je to stejné jako za komančů. Pragmatici se stáhli do tzv. vnitřního exilu, kde si myslí svoje a vyklidili pole manipulátorům a lůze – osobám, které si myslí, že jen ony mají právo určovat co je dobré a co ne.

    A tak si „Loses Volk”, neboli „lid nevázaný a rozpustilý” dnes otevírá naplno hubu, a nejrůznějšími hesly „bojuje za pravdu”. Už nestačí nálepka „rusáci”. Demonstrativně zdvojují ono s, zřejmě ve snaze evokovat spojení se členy Schutztaffel, což byli původně členové NSDAP, co bránili davu, aby napadal jejich pochodující formace – všimněte si jich na dobových filmových dokumentech. To, že se z nich stala „ozbrojená pěst německé nacionálně socialistické dělnické třídy už bylo jen otázkou vývoje, který byl velice podobný tomu dnešnímu.

    I dnes se činí česká liga proti bolševismu seč může, jen Velkoněmeckou říši nahradila Evropská unie. Ale hesla jsou furt stejná. V roce 1943 se ptal Goebbels: „Chcete totální válku?” a zpitomnělí občané třetí říše řvali jak smyslů zbavení svoje „Ja!”, zatím co ta zastrašená většina, sužována spojeneckými nálety by jim nejraději nakopala prdele.

    A pak že se historie neopakuje.

    USA, včerejší záštita míru, dnes stojí na stejné barikádě s Ruskem, ale ani jeden z evropských politiků se nezamyslí nad tím proč asi.

    Trump přišel s heslem „udělejme Ameriku znovu skvělou”, ale je to tak trošku slovní hříčka jelikož Amerika je kontinent a „great”, lze překládat i jinak. Jeho kecy o anexi Kanady a Grónska, už nikomu nepřijdou vtipné.

    Mexiko je pro něj momentálně nárazníkový stát, který ho dělí od bordelu na jihu, ale možná je to jen otázka času. O Panamě už se slyšet nechal a po případné anexi jen přibudou cestující do Venezuely.

    Cla byla odjakživa nástrojem, který měl zvýhodnit místní ekonomiku tím, že zdražil dovoz odjinud. A dost mne překvapuje, jak teď Fiala piští, jak uvedená cla poškozují občany ČR, protože jsem za každou zásilku z USA platil clo jak mourovatý už předtím, jenže do kasy ČR.

    Podle mne, je zavedení cel jenom další pákou, kterou chce Trump dotlačit politiky EU k tomu, aby přestaly sponzorovat Ukrajinu.

    Jeho cílem je dostat z Evropy vše, co do ní Bidenova administrativa napumpovala. Ukrajina, která byla vždy zadlužená až po uši žádné prachy nemá, proto ta smlouva o nerostech. Jenže aby mohlo dojít na plnění, musela by ji Ukrajina přijmout a ukončit válku, což neudělá, dokud ji budou podporovat evropské země. A ty jeho cla jim teď pěkně začnou pouštět žilou.

    Putin, ví moc dobře, jak je ta naleštěná evropská bída závislá na jeho surovinách. Kamarád dělá na bývalém NHKG, které se už přes 20 let potácí na propastí. Chvilku dělá, chvilku ne. A když jsem se ho ptal jako to je, řekl: „No záleží jak dojde železo.” „Železo? A odkud?” „Vozí nám ho z Kazachstánu.” „Aha. Takže z Ruska?” „Né. Z Kazachstánu.” „A jak ho prosím tě z toho Kazachstánu do ČR vozí?” „No. Vlakem.” „Takže z Ruska.”

    Podobným způsobem, přes Kazachstán se totiž dopravují i věci z Číny. Pamatujete na kauzu LTO? Tenkrát se měnil lehký topný olej na motorovou naftu. V Kazachstánu podle mne nic z toho co se vozí nevyrábí, jenom přehazují papíry a inkasují provizi.

    Putin zcela jasně deklaroval podmínky za jakých je ochoten ukončit konflikt na Ukrajině. Od roku 2022 jsou pořád stejné, takže mi přijdou komické ty politické tanečky které nikam nevedou a jsou stejně směšné jako ty hospodářské sankce.

    Chápu, proč se evropským politikům Trumpova snaha o ukončení konfliktu na Ukrajině nelíbí. Pokud by totiž Ukrajina přistoupila na Trumpovu nabídku, všechno by shrábly USA a evropským zemím by zůstaly jen nedobytné dluhy.

    A tak dál podporují stávající vedení Ukrajiny a doufají, že Putin umře a do sedla vyskočí s jejich podporou kůň, který jim půjde na ruku. Jenže co když nastoupí ještě větší svině?! Fakt si nedělám iluze a rétorika Medvěděva, který už jednou na Putinově místě byl, mne upřímně děsí.

           

    Hodnocení: 47 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.4. 14:45 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    S temi cly je legrace. Cla na dovoz aut a dalsi dane jsou evrope tak dvakrat az trikrat vyssi nez v USA... Ja tedy zavedeni dalsich cel odsuzuji, ale kdyz EU drzkuje, je to pokrytectvi. Zavadela drakonicka cla a zdaneni daleko drive.
    3.4. 14:49 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Přesně tak. A nejdráž mne přišly zásilky z Anglie, protože si ty k...y počítají clo z celé částky, včetně poštovného. Z USA mi zásilka obvykle dorazila do týdne. Z Anglie se to obvykle motalo po Evropě měsíc + pálka k tomu.
    Max avatar 3.4. 15:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    No, v součtu všech cel to tak prý ale není, prý je na tom EU o 0,2 procentního bodu lépe (někde se píše o 0,4), ale to je tak všechno.
    Vybrat si tedy jedno odvětví a nekoukat na to z celkového pohledu, není úplně inteligentní přístup.
    Každopádně nelze koukat jen na procentní poměry, ale i na objemy. Je to celé trochu složitější, než ukazovat prstem, že jeden dává na auta cla 20% a druhý třeba jen 10%.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    3.4. 18:23 dsfds
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Zevraj amikom vadi DPH. Oni maju 0-10% v EU 20% priemer. EU vyvaza bez DPH, amici dovazaju a platia DPH EU. Tam je rozdiel 10-20 % v neprospech amikov.
    5.4. 06:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ted říkal Dufek nebo kdo v tv, ze usa platí 4x větší cla na auta prodávaná do evropy než obráceně

    to mi taky moc fér nepřijde

    Glee avatar 4.4. 04:18 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    No, v součtu všech cel to tak prý ale není, prý je na tom EU o 0,2 procentního bodu lépe (někde se píše o 0,4), ale to je tak všechno. Vybrat si tedy jedno odvětví a nekoukat na to z celkového pohledu, není úplně inteligentní přístup.

    Vybrat si tedy jedno odvětví a nekoukat na to z celkového pohledu, není úplně inteligentní přístup. Každopádně nelze koukat jen na procentní poměry, ale i na objemy. Je to celé trochu složitější, než ukazovat prstem, že jeden dává na auta cla 20% a druhý třeba jen 10%.

    Hele, tohle uz nekolik dni ctu na idnesu a slysim od analytyyyku. "Do puntiku". :-)

    A pamatujes ty protiglobalizacni demosky, dokonce u nas na prelomu milenia (nebo aspon v Simpsonech)? Sem asi starej, ale nejak se to strida i s protagonistama prilis rychle na muj vkus. ;-)

    Ta planetarni federalizace takto nepujde, panove...

    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Max avatar 4.4. 08:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Proto jsem uvedl prý, ale to se točí jen kolem nějakého procentního průměru, na kterém ale také nemusí záležet, protože reál jsou objemy. Prostě 1000 prodaných kartáčků zdaněných 1% nedá vývar jako 1 prodané auto s 20%.
    Zatím jsem všude četl jen to, jak jeden ukazuje na druhého, ale nidke jsem neviděl žádnou smysluplnou analýzu. Ale pravda, že mně to téma neoslovilo natolik, abych se to snažil zjistit.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.4. 09:35 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    nedá vývar
    Tyto penize jsou zdroje, o ktere byl okraden koncovy spotrebitel, ktery chce nejak ekonomicky interagovat s nekym jinym. Proc by z toho mel stat profitovat? Cim mene jakykoli stat vybere, tim lepe. Uz v sobe proboha znicme ten debilni kolektivismus, ktery do nas dali bolsevici ci rodice a ucitele vychovani bolsevikem!!!
    4.4. 09:50 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tyto penize jsou zdroje, o ktere byl okraden koncovy spotrebitel, ktery chce nejak ekonomicky interagovat s nekym jinym.

    To máš pravdu. Rozdíl je v tom, že před zavedením cel ze strany USA, okrádala své občany pouze ČR. Když sis koupil něco od českého výrobce, tady, tak formou DPH – díky vám pane Klausi! A když jsi stejnou věc koupil přes USA, tak formou cla. Zavedením cel v USA je to na férovku. Protože pro „výrobce” v ČR přestane být rentabilní vývoz za oceán.

    A ty uvozovky jsou zcela na místě, protože pokud by (20%) clo vůči EU nebylo zavedeno, tak by Čína (na kterou bylo uvaleno clo 34%) začala tlačit zvé zboží do USA přes své bílé koně v EU.

    4.4. 10:50 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Uvedu i konkrétní příklad – výrobky z konopí. Klasické konopné popruhy, které kdysi stály v Řempu pár babek dnes u nás nekoupíš. Sehnat se dají za nekřesťanské prachy přes e-bay. Prodávají je amíci, pro které se ty popruhy vyrábí v Rumunsku.

    Jakou máme u nás dostupnou alternativu? Přírodní? Žádnou. Jedině umělina. Z bavlny se široké popruhy nedělají, umělina je hnusná a klouže. A to samé platí pro špagáty. Přírodní alternativa? Sisal. Klasický konopný špagát nekoupíš. Maximálně lněný. Konopná šňůra, nebo lano? Většinou je to juta.

    4.4. 12:26 sdfgsdfgfdg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Presne tak. Za me by cla byly v poradku v pripade, ze ten stejnej, naprosto totoznej vyrobek se da koupit v EU, ale clovek si radsi vybere dovoz. Ale ve chvili kdy se v tehle prdeli uz pomalu nic nevyrabi nebo je to domrdany, tak je to na vypaleni europarlamentu.
    4.4. 12:39 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Cla jsou spatne vzdy. Je to zasah statu do volnotrzni svobodne interakce dvou lidi (firem). Stat by z techto interakci vubec nemel profitovat, co je mu do toho?
    Max avatar 4.4. 12:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tak začal s tím přeměřováním pindíků Trump, takže reaguji jen na to.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4. 20:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Čus, tady se z toho stal dobrej bizár, co jsem si tak přečetl diskuse asi u třech, čtyřech blogů...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4. 20:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    BTW: S kolegou Kaplicou se nedá nesouhlasit...
    Glee avatar 5.4. 02:08 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Proto jsem uvedl prý, ale to se točí jen kolem nějakého procentního průměru, na kterém ale také nemusí záležet, protože reál jsou objemy. Prostě 1000 prodaných kartáčků zdaněných 1% nedá vývar jako 1 prodané auto s 20%.

    Zatím jsem všude četl jen to, jak jeden ukazuje na druhého, ale nidke jsem neviděl žádnou smysluplnou analýzu.

    Presne tak, me to taky zni logicky, ale tak si holt pockame, nez to nekdo uplaca do detailu (coz se asi plnohodnotne nestane).

    A kdyz uz jsem zminil ten idnes, tak je si asi treba polozit otazku, kde se budou montovat nase F35, kde budou vyrobene dily pro ne a taky jestli by se tedy v tomto pripade vztahovala ta cla i na takoveto dily. Atd. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    4.4. 09:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jiste je zajimave z hlediska statistiky porovnavat objemy, ale to je tak vsechno. Koncoveho zakaznika, ktery ma nejaky svuj spotrebni kos a chce koupit nejaky produkt, nezajima cely mix dovozu a vyvozu a to, co zrovna politici tlaci. Jeho zajima, jak malo ci spise hodne jej stat okrade za to, ze si chce koupit produkt z jineho statu. Pro mne neni prioritou profit statu, ani omylem. Nejsem etatista. Pro mne je prave hloupy tvuj pristup a zboznovani statu.
    Gréta avatar 5.4. 19:05 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    ronald uzbrojil moskvu a donald uclí bruSSel :D :D

    fun fact: penize ze cla je přímým zdrojem bruSSelský oligarchie, ty peníze stejně nešli do stanjurovy kapsy :D

    a ještě jeden fun fact: podle trumpova zorečku by sme jako samostatná republika měli clo něco kolem jednoho procenta páč máme s usa teměř vyrovnanou vobchodní bilanci. za těch 20% vděčíme bruSSeli a tomu kam to soudruzi eurofederalisti dobudovali :D :/ :D :/

    7.4. 09:33 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    kdo měl zápornou bilanci, vyfásnul od doníka 10%. Nicméně, kdyby naše reprezentrace nebyla debilní, začala by s us administrativou jednat a ty cla během několika týdnů dostala na těch 10%. Jenže máme na vrcholu bandu zakomplexovanejch polointeligentních opic, který neuměj nic jinýho než s bruselskou zoo vřeštět. ...A navíc dokázali svým aktivismem úplně všechny odpudit, takže se s nima nikdo ani bavit nebude...
    Gréta avatar včera 11:41 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    nj libtardi v bruSSelským parlamentu chtěli udělat 'kordon sanitér' kolem pravicovejch subjektů a nakonec to vypadá že akoráttak eště víc izolovali jenom sami sebe vod relalnýho světa tam venku :D :D

    20.4. 14:12 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    kdyz o nicem nic nevis , tak nemluv...

    Ano EU vyssi cla na osobni auta ... US ma a melo vyssi cla na nakladaky, letadla etc ...+- pred oranzovym blbem vychazela cla 1:1

     

    Ale lidi neschopni pouzivat google tady stale opakuji snusku nemyslu oranzoveho blba

    USE="-gnome -kde";turris
    Gréta avatar včera 11:33 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    utfg, trump zaprvý srovnává vobchodní bilanci ne cla, zadruhý si ty jako věčina zradikalizovanejch stoupenců senilního bidenovic dědečka zapoměl započitat 'netarifní překážky obchodu' ze strany tý naší nevolený zdegenerovaný bruSSelský oligarchie, různý ty zelený vomezení, nesmyslný regulace, vomezování v usa bežnejch GMO etc, ve vysledku tydlecty hovadiny *řadově* překračujou ty trumpovy cla, vostatně ekonom milan bednář spočital že čechistán trumpovy cla budou stát někde 0.5% HDP zatimco relalizace evropou tlačenejch greendealovejch regulací něco mezi 5-7% HDP, tzn cca 15x víc :O :/ noa tomudlenctomu irracionálnímu zelenýmu tlaku nevolený evropský komise je pochopytelně vystavenej i americkej prumysl pokavaď chce v eu vobchodovat

    tvl chvalme boha že libtardi maj voči z kašparovy krávy aže se ani jednou pořádně dotoho donalda netrefili aže se ten voranžovej buldozer tvrrrrdě rozjel trošičku pobořit tu bruSSelskou slonovinovou věž financovanou z velký časti právě z cel z mezinarodního vobchodu :D ;D

    3.4. 14:59 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Hodnotim kladne.
    3.4. 15:41 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To je trefný popis situace, ale nějak jsem se z toho nedozvěděl, jestli je to dobře, nebo špatně a jestli špatně, tak jaké jsou návrhy na řešení. Bude pokračování, nebo to prostě jen muselo ven v rámci duševní hygieny? :-)
    3.4. 20:10 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Vždy záleží na úhlu pohledu. Evropští politici kvičí, protože to znamená konec dumpingových cen a nízkých výrobních nákladů dosažených dovozem pracovních sil z míst kde je to ještě větší bída než tu. Ten kdo bude o něco stát si to clo v USA zaplatí. Stejně jako ho tu platím já, když něco chci z USA. Jejich průmyslové výrobě to pomůže a té evropské nakonec taky, protože si bude muset víc všímat toho co chce lokální trh.

    A stejně toho nejvíc zneužívala rudá Čína do které zdejší kokoti vyvezli veškeré stroje za cenu šrotu.

    3.4. 21:55 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Alesi, nevim co jsi vypil ale neprestavej. Ma to hlavu i patu a dava to smysl. Souhlas.
    3.4. 16:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    jdu jen tak kolem, tak v rychlosti:

    pamatujete tu prdel, když Trump chtěl vyhlásit jihoamerické drogové kartely za teroristické organizace? A jak z toho šel mexický mz do vrtule
    3.4. 18:32 sfsdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Cele tie cla vypadaju ako divadlo co previedli so Zelenskym. Hodili navnadu a cakaju, kto sa chyti. Vedenie EU je tupe, takze si nerobim nadeje.
    3.4. 21:52 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    "... musela by ji Ukrajina přijmout a ukončit válku ..."

    Kdyz z Ukrajiny vypadnou Rusaci, tak bude mir hned druhy den. Jenze oni nevypadnou, protoze to jsou Rusaci. Navic, po tom, co se tam odehrava, by museli radsi odejit vsichni, neco jako odsun Nemcu u nas po valce. Asi to nebylo uplne korektni, ale usetrilo to hodne nasili.

    "Putin zcela jasně deklaroval podmínky za jakých je ochoten ukončit konflikt na Ukrajině..."

    Jo, jasne. Ten byl dobrej. :)

    Jestli tobe prijde normalni, ze si ve 21. stoleti jedna zeme jen tak zabere kus jine zeme, tak si zajed prohlednout nejaky koncentrak i s pecema, protoze to je pouze pokracovani tve logiky.

    Tvoje bezdiskove stanice a instalace virtualek do virtualek si klidne i letmo prectu a nesmeju se jim, protoze predpokladam, ze jsi mel nejaky duvod udelat to tak, jak jsi to udelal. Ale v nazoru na Putina a Ruskou logiku a duveryhodnost se hodne rozchazime. Ja do softwaru pro Rusaky daval 10 hesel, kazde na dva tydny. A kdyz nebudou radne platit, tak nedostanou dalsi heslo a stroj se zastavi. Kolegove z jine firmy to blokuji podle motohodin. Jinak to s nimi nejde.
    3.4. 21:59 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Vidis to ocima zpovykaneho evropana. Zajed si nekdy do afriky nebo asie a zjistis ze i ve 21 stoleti se vedou valky kvuli uzemi, nerostum, picovinam,… zadna valka neni OK a holt nekdy mir stoji ustupky ktere nedavaji smysl.
    3.4. 22:43 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ale v nazoru na Putina a Ruskou logiku a duveryhodnost se hodne rozchazime. Ja do softwaru pro Rusaky daval 10 hesel, kazde na dva tydny. A kdyz nebudou radne platit, tak nedostanou dalsi heslo a stroj se zastavi. Kolegove z jine firmy to blokuji podle motohodin. Jinak to s nimi nejde.

    Ehmm. Se mnou se pokoušeli takhle vyjebat švýcaři. Solidnost sama, ale platit se jim nechtělo. Heslo vypršelo za rok.

    Rus mne nikdy žádný nepodrazil. Nemám důvod se k nim chovat jinak.

    4.4. 22:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Me zase nikdy nepodrazil žádný Ukrajinec a Róm a s africankou jsme si v Paříži navzájem hlídali děti na hřišti a ve fr Lidlu jsem si super pokecal s arabem a jeden z mých fajn kolegů je gay a jedna z mých nejlepší dovolených byla v USA

    Tzn - dokážeš připustit, že tvoje osobní zkušenost nemusí být rozhodující pro celkovou situaci?
    Glee avatar 5.4. 02:14 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tzn - dokážeš připustit, že tvoje osobní zkušenost nemusí být rozhodující pro celkovou situaci?

    Njn, ta osobni zkusenost... nevim jak je to poslednich 10-15 let, ale obecne v beznem businessu bejvali nemafiansti Russssssaaaaci celkem oblibeni - platba na drevo a bez kecu.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    5.4. 08:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    A dokážeš si ty připustit, že ruské zájmy nejsou takové, jak se nám tu snaží horem dolem různí lidé prezentovat, že ukrajinci hrají stejnou čínu jako hráli vždy a Putinovy kroky jsou jen reakcí na politiku EU?
    5.4. 08:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    A dokážeš si ty připustit, že ruské zájmy nejsou takové, jak se nám tu snaží horem dolem různí lidé prezentovat
    klidně - mnohem lepší je totiž poslechnout/přečíst si přímo ruské projevy - taky to někdy zkus. to fakt stojí za to
    že ukrajinci hrají stejnou čínu jako hráli vždy

    jasně že jo - nedělám si o nich iluze - ale to furt neznamená, že budu omlouvat ruské svinstvo
    Putinovy kroky jsou jen reakcí na politiku EU?

    co přesně myslíš?
    5.4. 11:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Nemám zapotřebí poslouchat něčí projevy. Žijeme ve světě, kde se nedá ničemu věřit. Bohužel bez důvěry není možná koexistence lidské společnosti. Takže..

    • Apriori nedůvěřuji všem zprávám a událostem, které se snaží získat na důvěryhodnosti přes emoce.
    • Než k něčemu zaujmu stanovisko, podívám se, jak se celá věc vyvíjela v čase.
    • Osobní zkušenost v tom hraje podstatnou roli. Nemusíme být kamarádi, pro to abychom vzájemně dodrželi vůči sobě domluvené závazky. Ale pokud jsou závazky, plynoucí z dohody jednostranně neustále relativizovány a porušovány, musí nastoupit jiné prostředky, i kdyby ten, kdo musí dostat za vyučenou, byl nejlepší kamarád. Ti totiž mají největší tendenci toho zneužívat.

    Od malého k velkému, od jednoduchého ke složitému. Obráceně to nefunguje, proto je na počátku všeho zjednodušení. Putin má pouze jeden cíl, aby už nikdy nebylo Rusko pro nikoho onuce, jako za Jelcina. A dokud nezačali zástupci EU mazat med kolem huby ukrajincům, mu bylo fuk co se tam děje. Ale té změny po roce 2000 jsem si všiml i já, ačkoliv mi byla oblast za východní hranicí Slovenska ukradená.

    Začalo to glorifikací bývalých bojovníků UPA. A dokumenty, které je prezentovaly jako bojovníky na nezávislost Ukrajiny, nenápadně ohýbaly dějiny tak, aby z masových vrahů, udělaly hrdiny. Ukrajina zatáhla do 21. století nacionalismus 19. století. A tím celá ta historie znovu začíná a stejným způsobem i skončí. Jenom zástupci EU si dosud stojí na vedení a nechápou, že ta zvěrstva za 2. světové války nedělal Adolf Hitler, ale fanatici co slepě věřili v to, že dělají správnou věc.

    5.4. 12:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Putin má pouze jeden cíl, aby už nikdy nebylo Rusko pro nikoho onuce
    To je správně a i jsem mu v tom fandil. Putin mi fakt přišel pro rusko jako dobrá volba

    Že to posral je čistě jeho vina

    Má největší zemi na světě a pod prdelí v podstatě neomezené zásoby celé Mendělejevovy tabulky. Měli rozjetý vesmírný výzkum, uměli kde co

    A kam to dotáhl? Na levnou čínskou benzinu, která přichází o hromadu potenciálu v blátě na Ukrajině…

    Přijde mi to docela škoda

    Co tobě?
    5.4. 16:51 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Že to posral je čistě jeho vina

    To si nemyslím. Kdyby ukrajinci nezačali vyšilovat, nechal by je ať si v tom bordelu hnijou dle libosti. Jenže místní popichovači, ve snaze hnát rusy za Ural, se do toho srali tak dlouho, že už to nešlo jinak.

    Putin chce Ukrajinu zpacifikovat a když to nešlo po dobrém, nezbývá než po zlém. Za krkem má nenažranou Čínu, kde jen čekají na vhodnou příležitost. A ta by nastala ve chvíli, kdy by vyházel svoje pastelky na EU. Proto nic takového Putin neudělá, pokud nebude okolnostmi donucen.

    Ze svých podmínek neustoupí a prodlužování konfliktu iniciativními blbci z EU mu vyhovuje, protože to pohání jeho válečnou ekonomiku. A čím víc železného šrotu vyvezou z EU na Ukrajinu, tím méně ho skončí v Číně.

    5.4. 17:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    tomuhle co píšeš už nevěří ani ráďa...

    Putin chce ukrajinu do své sféry vlivu a netají se tím. To, že ty to nechceš slyšet ani od něj je tvůj problém

    A ukrajina do jeho sféry vlivu nechce a je to svobodná země a může si to sama rozhodnout.

    Rusku se to maximálně nemusí líbit, ale na ukrajině nemá co dělat
    5.4. 19:37 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    tomuhle co píšeš už nevěří ani ráďa...

    Putin chce ukrajinu do své sféry vlivu a netají se tím. To, že ty to nechceš slyšet ani od něj je tvůj problém

    Co kdybys přestal kecat nesmysly? Putin chce do svého vlivu ty oblasti, které si předtím, než tam začala ukrajinská vláda dělat čistky v referendu odhlasovaly, že budou raději součástí SNS, než žít v obavě o vlastní kejhák ze strany samozvanců.

    Několikrát ze strany Ruska zaznělo, že by se mělo Maďarsko a Polsko přihlásit o svá bývalá území, která po druhé světové válce zabral SSSR a tak je zdědila i Ukrajina, které nikdy nebyly její součástí.

    tomuhle co píšeš už nevěří ani ráďa... A ukrajina do jeho sféry vlivu nechce a je to svobodná země a může si to sama rozhodnout.

    Komiku. Asi nečteš zprávy. Jakmile to ukrajinci zabalí, začnou (ten zbytek) ždímat USA jak mokrý hadr, takže budou mít ještě větší hovno. než měli předtím. Opeří se na tom jenom několik vybraných prostředníků.

    Rusku se to maximálně nemusí líbit, ale na ukrajině nemá co dělat

    Tak to si dost na omylu.

    5.4. 20:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Rusku se to maximálně nemusí líbit

    Tak to si dost na omylu
    a pro tebe samozřejmě platí to samé co pro rusko
    5.4. 21:28 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Víš co je tvůj zásadní problém? Že když se na to dívá někdo jinak než ty, tak si ho šoupneš do škatulky špinavé prádlo, aniž bys zapřemýšlel o tom, proč se na to dívá jinak.
    5.4. 21:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    no, nechci ti kazit víkend, ale zase nemáš pravdu - mockrát jsem třeba ráďu, skk, penise prosil ať doloží své argumenty něčím jiným než lží a útěkem

    a? - nic

    tak co chceš? mám brát něčí pohled vážně, když ho neumí podložit ničím jiným, než píčovinou?
    6.4. 09:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Až na to, že jsi tím potvrdil, že pravdu mám, protože ses opřel do mne, ale oháníš se úplně jinými diskutéry protože sám žádné argumenty nemáš.
    6.4. 11:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Psal si někdo:
    Že když se na to dívá někdo jinak
    Tak jsem ti někoho uvedl

    Mimochodem ráďa neodolal a musel s nějakým svým plácancem do vlákna přijít, takže přoč toho nevyužít

    6.4. 12:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Někdo se na to dívá jinak, například Trump. Liberasti ho za to nenávidí.
    6.4. 12:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    problém není v jiném úhlu pohledu. V čem je problém jsem psal tady:
    …mám brát něčí pohled vážně, když ho neumí podložit ničím jiným, než píčovinou?…
    Za píčovinu si dosaď něco, co ti je blízké - lhaní, útěk mimo, nějaké to nepodložené dezinfo a podobně

    Je k tomu takové hezké, pravdivé pořekadlo: lež není názor
    6.4. 14:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Je k tomu takové hezké, pravdivé pořekadlo: lež není názor

    Jenže názor, je pouze názor, žádná objektivní pravda. A každá mince má dvě strany. To co se tobě jeví jako lež, může být pro někoho pravdou. A to co považuješ za důkazy, může být ve skutečnosti prachsprostá mystifikace.

    Na FSS MUNI se budoucí žurnalisté učili takové mystifikace psát. Ale ne proto, aby je vydávali za pravdu. Navíc to bylo to v době, kdy ještě nebylo tak snadné vyrobit, nebo poupravit a následně šířit různé tiskoviny, fotky, videa a nahrávky.

    Abych dnes uvěřil nějaké fotce, musí mít zachované komplet exif informace, které by měly být v souladu s tvrzením údajného autora, kdy a kde ji pořídil. Je-li uvedena v knize a nemá uvedený zdroj, je záruka na straně autora. Jenže dnes uvedený zdroj nic nevypovídá.

    Jen takový malý test. Koncem března se objevil článek o patentech. Je tam zmíněn „patent na letový počítač pro malé a střední rakety”. Docela rád bych si ho prostudoval, protože by to mohlo být principiálně stejné řešení, jaké používám už od roku 2019 pro TurtleBoty. Ale ať jsem hledal jak jsem hledal, žádný takový patent jsem v databázi nedohledal.

    6.4. 14:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    pokud tady někdo (ráďa) šíří třeba tohle tohle, tak je to prostě šíření deiznormace - to nemá žádné dvě strany. Ráda šíří tu variantu s hk a to je někým vytvořená lež

    Tzn, ráda šíří lži

    Tady k tomu máš něco dalšího

    Pak přišel s nějakou variantou s jiným ořezem, nebo čím a to taky nedoložil…

    6.4. 15:45 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    A šíří to s dovolením kde? Nikde v diskuzi kterou jsem četl jsem na to nenarazil. Věřím, že jsou idioti, co tak stupidní mystifikaci zbaští i s navijákem. Ale kde máš důkazy, že je ten obrázek dílem rusů? Takové věci jsou totiž spíš českým specifikem. Já si v nich nelibuji, ale jistý Roman Mudra ano.

    A víš co mně osobně přijde podezřelé? Odkud se vzal originální snímek na shitplatformně X? A proč je umístěn zrovna tam? Jak známo, tyhle platformy snímky anonymizují.

    Mám pro to jediné vysvětlení. Ten kdo ho tam publikoval je také autorem onoho upraveného obrázku. A je úplně u prdele, že snímek skutečně pochází ze Lvova. Stejný motiv lze během mžiku vyrobit pro libovolnou díru na světě. Tohle je pouze prvoplánový špek, na který se mají chytit právě takoví co s oblibou dělají z komárů velbloudy. Pro ty ostatní je to jen sranda. Sice na úrovni 4. cenové, ale sranda.

    Jenže podobné „vtípky” relativizují skutečnost. Takže se společnost dělí na ty co věří bezmezně každé volovině a ty, co nevěří ničemu. A důsledky známe. Babiš je sice usvědčený lhář ale zástupci první skupiny mu to hodí. Fiala sice lhářem nejspíš není, ale pokud nevěříš ničemu, je to úplně fuk. A pokud věříš tomu co on a ten jeho Buřt vykládá, přesto je hodláš u voleb podpořit, pak jsi psychopat.

    6.4. 17:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    šířil to tady v příloze pojmenované nějak jako "average citizen of lvov" ale vzhledem k omezenosti zdejšího vyhledávání a vzhledem k tomu, že si jeho plácnace nikam neukládám ten odkaz asi nenajdu - ale zaujala i gleeho nebo RJ tusím

    a nejde o to, kdo to kdy vytvořil, ale o to, že to ráďa šířil jako pravdu, která má poškodit ukrajinu

    jestli to šířil proto, že je to "idiot, co tak stupidní mystifikaci zbaští i s navijákem", nebo úmyslně i když věděl, že to je fake proto, že se mu to hodí do krámu nemám tušení

    ale třeba nám to sám poví...
    6.4. 17:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Teda, u čtení tohohle tvého blábolení jsem se smál víc než u toho údajného důkazu, který je oříznutý z fejku.

    A čímpak to chtěla poškodit Ukrajinu třeba Svobodná Evropa?

    https://www.rferl.org/a/ukraine-march-stepan-bandera/31635671.html

    Naplno to samozřejmě neřekli, nesměli, ale jinde ano:

    https://www.timesofisrael.com/hundreds-of-ukrainian-nationalists-march-in-in-honor-of-nazi-collaborator/

    Letošní pochod ve Lvově se také velmi vydařil, dokonce mezi hajlováním stihli zhanobit pár židovských památek:

    https://eadaily.com/en/news/2025/01/01/the-menorah-is-extinguished-a-torchlight-procession-was-held-in-lviv-on-the-occasion-of-banderas-birthday

    Mimochodem, hajluješ také třemi prsty nebo poctivě pěti?
    6.4. 17:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    takže se hlásíš, do té skupiny, která to zbaštila?´

    hele - a všiml sis, že to přijde jako fake i alešovi? co na to říkáš?
    6.4. 18:49 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Ne že přijde. Je to fake. Pro fanouška hitlerovského Německa by to byla hrubá urážka. Něco jako když se šily trenky z ruských vlajek. Uvěřitelné by to bylo leda kdyby měla na sobě tohle tílko. Symbolem ukrajinských nacionalistů vždycky byl ten „trojzubec”, ve skutečnosti symbol útočícího dravce – od roku 1992 Ukrajinský státní znak – což byl rodový znak Rurikovců, zakladatelů Ruské monarchie. Což by měla být klíčová informace pro všechny co nechápou Putinův vztah ke Kyjevu.

    Pro Hitlera byla Praha také srdcem říše národa německého, které by neváhal vybombardovat, kdyby Hácha nepodepsal.

    6.4. 19:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    chudák ráďa - on se tak snažil
    6.4. 20:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Trumpův rodokmen prý sahá až k Rurikovcům.

    Teoreticky by mohl vznést nárok i na ruský trůn :-D
    7.4. 09:00 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Faktem je, že Trump vypadá, stejně jako Johnson, jak Jelcinův mladší brácha.
    Glee avatar 8.4. 03:11 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Faktem je, že Trump vypadá, stejně jako Johnson, jak Jelcinův mladší brácha.

    Vskutku. Chape to i pan Pstros!

    Mi to nedalo no... :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 6.4. 18:43 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    6.4. 19:04 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Díky za link. 8-)

    Tak jen pro zajímavost. Ten soubor, co tu Radovan uploadoval 17.6.2024 ve 04:57, je z doby, kdy se tak intenzivně nemlžilo. Takže, sice to jistou anonymizací prošlo, ale nějaká stopa zůstala:
    File Size                       : 278 kB
    ...
    File Type Extension             : jpg
    MIME Type                       : image/jpeg
    JFIF Version                    : 1.01
    Resolution Unit                 : None
    X Resolution                    : 72
    Y Resolution                    : 72
    Profile CMM Type                : 
    Profile Version                 : 4.3.0
    Profile Class                   : Display Device Profile
    Color Space Data                : RGB
    Profile Connection Space        : XYZ
    Profile Date Time               : 2016:01:01 00:00:00
    Profile File Signature          : acsp
    Primary Platform                : Unknown ()
    CMM Flags                       : Not Embedded, Independent
    Device Manufacturer             : 
    Device Model                    : 
    Device Attributes               : Reflective, Glossy, Positive, Color
    Rendering Intent                : Perceptual
    Connection Space Illuminant     : 0.9642 1 0.82491
    Profile Creator                 : 
    Profile ID                      : 0
    Profile Description             : sRGB
    Red Matrix Column               : 0.43607 0.22249 0.01392
    Green Matrix Column             : 0.38515 0.71687 0.09708
    Blue Matrix Column              : 0.14307 0.06061 0.7141
    Media White Point               : 0.9642 1 0.82491
    Red Tone Reproduction Curve     : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Green Tone Reproduction Curve   : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Blue Tone Reproduction Curve    : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Profile Copyright               : Google Inc. 2016
    Image Width                     : 960
    Image Height                    : 1280
    Encoding Process                : Progressive DCT, Huffman coding
    Bits Per Sample                 : 8
    Color Components                : 3
    Y Cb Cr Sub Sampling            : YCbCr4:2:0 (2 2)
    Image Size                      : 960x1280
    Megapixels                      : 1.2
    

    Lze tedy s určitostí konstatovat, že ten snímek vznikl mnohem dříve, než začal Putinův taneček na Ukrajině.

    6.4. 20:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Co "vyčteš" z pozdějšího originálu?
    6.4. 21:02 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Nic. Už jsem uvedl proč.
    Gréta avatar 6.4. 21:53 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    ty exif ale de celkem snadno nafejkovat ne :O :O

    6.4. 23:28 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jo, ale nikdy ne dodatečně a komplet.
    Gréta avatar 9.4. 11:44 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    nóó v tom připadě hele tady 👆 maš taky jednu zaručeně pravou fotku agenta hamásu kolybáče pořizenou mosadem někde v tom zaplivaným banderistánu leta paně 2016 :O :D :D ;D

    zajimavy je že sem ty tagy ani nemusela kopirovat z puvodniho vobrázku (par bonusovejch se tam ale přidala potom :D :D), stačilo upravit puvodni fotku v kritě a exportovat jako *.jpeg. Myslimže ten 'profile copyright' asi jako nema nic společnýho s datem zniku tý fotky ale spíš se jako ztahuje třeba ňák k tomu jaký bylo použitý kodovaní, nebo tak něco :O ;D

    ExifTool Version Number         : 13.25
    File Name                       : Marx_Je_Jedinej_Buch_A_Hrib_Je_Jeho_Prorok.jpeg
    Directory                       : .
    File Size                       : 234 kB
    File Modification Date/Time     : 2025:04:09 11:29:57+02:00
    File Access Date/Time           : 2025:04:09 11:29:57+02:00
    File Inode Change Date/Time     : 2025:04:09 11:29:57+02:00
    File Permissions                : -rw-r--r--
    File Type                       : JPEG
    File Type Extension             : jpg
    MIME Type                       : image/jpeg
    JFIF Version                    : 1.01
    Resolution Unit                 : inches
    X Resolution                    : 72
    Y Resolution                    : 72
    Current IPTC Digest             : f6284d8bb5a9ab6fe075d25e8450e25e
    Copyright Notice                : (c)2016 Mosad
    Application Record Version      : 4
    XMP Toolkit                     : Image::ExifTool 13.25
    Creator                         : Mosad
    Profile CMM Type                : 
    Profile Version                 : 4.3.0
    Profile Class                   : Display Device Profile
    Color Space Data                : RGB
    Profile Connection Space        : XYZ
    Profile Date Time               : 2016:01:01 00:00:00
    Profile File Signature          : acsp
    Primary Platform                : Unknown ()
    CMM Flags                       : Not Embedded, Independent
    Device Manufacturer             : 
    Device Model                    : 
    Device Attributes               : Reflective, Glossy, Positive, Color
    Rendering Intent                : Perceptual
    Connection Space Illuminant     : 0.9642 1 0.82491
    Profile Creator                 : 
    Profile ID                      : 0
    Profile Description             : sRGB
    Red Matrix Column               : 0.43607 0.22249 0.01392
    Green Matrix Column             : 0.38515 0.71687 0.09708
    Blue Matrix Column              : 0.14307 0.06061 0.7141
    Media White Point               : 0.9642 1 0.82491
    Red Tone Reproduction Curve     : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Green Tone Reproduction Curve   : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Blue Tone Reproduction Curve    : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Profile Copyright               : Google Inc. 2016
    Image Width                     : 960
    Image Height                    : 1280
    Encoding Process                : Baseline DCT, Huffman coding
    Bits Per Sample                 : 8
    Color Components                : 3
    Y Cb Cr Sub Sampling            : YCbCr4:2:0 (2 2)
    Image Size                      : 960x1280
    Megapixels                      : 1.2
    
    9.4. 16:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ta bude rozhodně pravá, když je od tebe. Stál na bedně od granátů, nebo na kbelíku? A co tu zduřelou hlavu, tu má od přirození?
    Gréta avatar 15.4. 17:53 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    na kbeliku granátů :D :D a tu hlavu má tak děsně velkou by se mu do ní všecky ty jeho kraviny vešly :D :D

    9.4. 16:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    kdybys byl co k čemu, tak tam přidáš GPS dokazující, že to je skk před terapií v genetických laboratořích pod kyjevem - chtěli zamaskovat její příchylnost k arabským hřebcům tím, že z ní udělají linux admina používajícího linux i na desktopu
    Gréta avatar 15.4. 17:57 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    veskutečnosti tam byly děsně dukladně ukrytý souřadnice nějakýho takovýho legračního nahodně vybranýho ukroměsta, tužimže se menovalo nějak jakože Sunny nebo Samy, už nevim přesně :D ;D

    Glee avatar 15.4. 20:37 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Vida, diky Semenikhinovi odvolali Ukrajinci Artiukha. To ovsem samozrejme nic neznamena. Nic. Protoze CT Semenikhinovic info neprimo oznacila za lez v primetimu. Ja si je tak strasne rad platim...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    9.4. 16:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ...zaručeně pravou fotku agenta hamásu kolybáče pořizenou mosadem někde v tom zaplivaným banderistánu leta paně 2016

    Asi ne. Jednak to by musel být Exiftool verze <10.28, ale tag XMP Toolkit lze nastavit až někdy od verze >11.7x

    Gréta avatar 15.4. 17:52 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Příloha:
    Asi ne. Jednak to by musel být Exiftool verze <10.28

    to se nepočitá, todle je napevno zadrátovaný v exiftoolu hele a netahá si to z těch souborů a na 99% to do nich ani nepiše :D ;D

    ale tag XMP Toolkit lze nastavit až někdy od verze

    ok to beru, v přiloze je fotka do který byly nakopirovaný tagy z tamtoho voriginalniho vobrazku :D ;D

    ExifTool Version Number         : 13.25
    File Name                       : Soudruh_Se_Soudruhy.jpeg
    Directory                       : .
    File Size                       : 248 kB
    File Modification Date/Time     : 2025:04:15 17:34:54+02:00
    File Access Date/Time           : 2025:04:15 17:34:54+02:00
    File Inode Change Date/Time     : 2025:04:15 17:34:54+02:00
    File Permissions                : -rw-r--r--
    File Type                       : JPEG
    File Type Extension             : jpg
    MIME Type                       : image/jpeg
    JFIF Version                    : 1.01
    Resolution Unit                 : None
    X Resolution                    : 72
    Y Resolution                    : 72
    Profile CMM Type                : 
    Profile Version                 : 4.3.0
    Profile Class                   : Display Device Profile
    Color Space Data                : RGB
    Profile Connection Space        : XYZ
    Profile Date Time               : 2016:01:01 00:00:00
    Profile File Signature          : acsp
    Primary Platform                : Unknown ()
    CMM Flags                       : Not Embedded, Independent
    Device Manufacturer             : 
    Device Model                    : 
    Device Attributes               : Reflective, Glossy, Positive, Color
    Rendering Intent                : Perceptual
    Connection Space Illuminant     : 0.9642 1 0.82491
    Profile Creator                 : 
    Profile ID                      : 0
    Profile Description             : sRGB
    Red Matrix Column               : 0.43607 0.22249 0.01392
    Green Matrix Column             : 0.38515 0.71687 0.09708
    Blue Matrix Column              : 0.14307 0.06061 0.7141
    Media White Point               : 0.9642 1 0.82491
    Red Tone Reproduction Curve     : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Green Tone Reproduction Curve   : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Blue Tone Reproduction Curve    : (Binary data 40 bytes, use -b option to extract)
    Profile Copyright               : Google Inc. 2016
    Image Width                     : 1280
    Image Height                    : 1280
    Encoding Process                : Baseline DCT, Huffman coding
    Bits Per Sample                 : 8
    Color Components                : 3
    Y Cb Cr Sub Sampling            : YCbCr4:2:0 (2 2)
    Image Size                      : 1280x1280
    Megapixels                      : 1.6
    
    
    6.4. 19:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    děkuji pánovi
    Glee avatar 6.4. 18:48 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Btw. zvlastni, ze se mi ta babka tehda v tom tvym linku zobrazovala, ale tata slon se nenacital, ted uz jo. V obou pripadech z NL adresy.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    7.4. 09:30 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    "Kdyby ukrajinci nezačali vyšilovat, nechal by je ať si v tom bordelu hnijou dle libosti. Jenže místní popichovači, ve snaze hnát rusy za Ural, se do toho srali tak dlouho, že už to nešlo jinak."

    Ze mi tohle tvrdi rusky elektrikar, to chapu a radsi se s nim o tom dal nebavim, protoze se chci vratit domu.

    Ale od tebe bych chtel vedet, kdo kdy kde tvrdil, ze by se mela posunout hranice Rusko-Ukrajina vychodnim smerem. Nedejbuh, ze by Rusaci meli jit za Ural?
    7.4. 09:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Promiň, ale já nejsem Karel Pacner, abych průběžně psal 25 let dopisy, abych je pak souborně vydal coby obraz doby. Ale tu jeho knihu „Čtvrtstoletí republiky – Kronika naší nejnovější historie 1991-2018” mám. Slepý a hluchý také nejsem. A volky nevolky jsem svědkem proměn české společnosti už přes 50 let a ty snahy (vytlačit rusy za Ural) tady byly a jsou.

    7.4. 10:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    to je blbost - jediný kdo chce přepisovat hranice (a to směrem na západ) je rusko samo a oni sami to tvrdí

    Tak co chceš víc jako důkaz? Než jejich vlastní tvrzení?

    Rusko je pro každého lepší jako levná, uplatitelná benzina, než jako válkou rozjebaná země. Nikdo na rusko nechce a nechtěl útočit.

    Bohužel rusko, místo toho aby pracovalo na svém rozvoji (ke kterému mělo a možná ještě má všechny předpoklady) se tuhle možnost rozhodlo poslat do hajzlu…

    Proč, to musí vědět nejlíp oni
    Max avatar 7.4. 11:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tím konfliktem se poslali pěkně do minulosti. Postupně pálí rezervy, inflace, brutální úrokové sazby atd. Tohle trvá několik let. Mít u nás 21% úrokovou sazbu, tak spousta firem končí a spoustu lidí přijde o střechu nad hlavou a ekonomika jako taková jde do brutální recese. Konfliktem utelko z Ruska přes mego lidí, asi převážně ti, kterých se týkal odvod, takže to i prohloubilo krizi s poklesem populace a ještě si nechali asi 250k chlapů vykosit a 600k zmrzačit.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Glee avatar 8.4. 02:41 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tím konfliktem se poslali pěkně do minulosti. Postupně pálí rezervy, inflace, brutální úrokové sazby atd. Tohle trvá několik let. Mít u nás 21% úrokovou sazbu, tak spousta firem končí a spoustu lidí přijde o střechu nad hlavou a ekonomika jako taková jde do brutální recese. Konfliktem utelko z Ruska přes mego lidí, asi převážně ti, kterých se týkal odvod, takže to i prohloubilo krizi s poklesem populace a ještě si nechali asi 250k chlapů vykosit a 600k zmrzačit.
    A zas do puntiku iDnes.:-) Jsi si natolik jisty, ze ten nas Zapad disponuje presnymi cisly? Nemyslim temi externe pozorovatelnymi, jako trebas inflace.

    Jeste je pak mozna k zamysleni, proc jejich kupni sila ma dle IMF preskocit do konce roku Slovensko. ;-) Ale at je to jak je, Rusko se rozbehlo hlavou proti zdi a uvidime co bude.

    Me by zajimalo, jestli to neni tak (a mohu se mylit), ze zrovna ti nejvetsi eurohujeri maji vetsinou desny kecy na Trumpa, aniz by chapali, ze vlastne on vysila velice srozumitelny vzkaz (dam sem svoji, jakoze iDnes verzi):

    - My si ted chvilku pojedeme svoji vlastni agendu (dluzite nam to), ale nebojte, porad sme jako kamosi a Rusko se vas ani nedotkne, kze zbrojte, mate cas. S kazdym si radi popovidame zvlast.

    - Davejte si bacha na Cinu, ta si taky jede to svoje uz kurva dlouho a uz nas zacina pekne srat!

    - Ohledne toho kamaradstvi, co sem zminoval, tak to samo plati (stejne jako predtim a i po me), ze musite pouzivat nase technologie. Vase sou napycu a Russsaaaci nejsou az takovi matlalove, jak si namlouvate.

    - Kazdopadne jeste k ty Cine... se nam celkem sere do naseho prostoru Globalniho Severu. Uz prej kradou stromy na Sibiri po gigahektarech a pak nam zaplavujou svet levnym matrosem!

    - A s tema spikama na jih vod nas si kseftujte jak chcete...

    p.s. Kdo je zase kurva Perun? :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    8.4. 21:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Západ disponuke těmi nejpřesnějšími čísly, jaké SBU může dodat :-D
    Vase sou napycu a Russsaaaci nejsou az takovi matlalove, jak si namlouvate.
    To si nějakých čtyřiaodmdesát roků zpátky Němci mysleli, že Rusové jsou zaostalí a neumí vyrobit dobrý tank. O dekádu později si Američané mysleli, že Rusové jsou zaostalí a neumí vyrobit dobrou stíhačku. Tohle bude určitě zase nějaká dezinformace, vždyť z mainstreamu každí ví že válčí lopatkami z devatenáctého století:

    https://www.armyweb.cz/clanek/tohle-jsme-jeste-nevideli-ukrajina-odhalila-tajemny-rusky-dron-utoky-na-sumy-dostavaji-novy-rozmer
    Glee avatar 9.4. 00:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    https://www.armyweb.cz/clanek/tohle-jsme-jeste-nevideli-ukrajina-odhalila-tajemny-rusky-dron-utoky-na-sumy-dostavaji-novy-rozmer

    WTF?! Bobo fak ulovila Sachse, nebo mel nekdo jen ostre nuzky (a palivou mrkev)?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Max avatar 7.4. 11:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Mně by spíše zajímalo, jak jsi došel k tomuto? "...mu vyhovuje, protože to pohání jeho válečnou ekonomiku...".
    Tvl., válečná ekonomika není žádná výhra. A válkou a pokračováním války si pěkně vysávají rezervy. Vždyť kolik už toho spálili a pořád pálí z toho jejich Fondu národního blahobytu a dalších rezerv (přehled)? A současná doba, kdy jdou ceny ropy a plynu dolu, nejsou pro ně vůbec dobré.
    To, že museli přejít na válečnou ekonomiku byla jejich jediná záchrana a Elvira Nabiullinová má u spoustu lidí obdiv za to, co dokázala, i když slouží zlu. A čím déle budou na válečné ekomonice, tím horší bude návrat.
    Nicméně pořád jdou silně do zádele. Kromě rychle tenčících se rezerv bojují s inflací a dalšími věcmi. Tvl., základní úroková sazba 21% mluví za vše.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 11:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    a další dotaz je, jak z té válečné ekonomiky ven jinak než (ideálně pro rusko vítěznou) válkou…
    7.4. 11:23 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ... treba v Gronsku? Pro Dany to bude horka spoluprace, ale v NATO proti NATO nenadelaji nic.

    A ikdyby se tohle nakonec nevyvrbilo, tak v bananovych republikach a vyprazdnenych sibirskych skladech zmizi desitky let vyroby.
    Max avatar 7.4. 12:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    No, vesměs si teď ničí celou ekonomiku a čím dál tím více je válečná / založená na zbrojení. Nemám vůbec ponětí, jak se z toho po ukončení války chtějí dostat, ale tipoval bych, že bída bude velká, ale na to jsou asi Rusové zvyklí. Nějak ani nevěřím, že by se něco mohlo změnit. Lidé kolem Putina jsou stejní, když by Putin umřel, Medvěděv ho asi opět zastane, nebo někdo podobný. V mentalitě, globální politice apod. nevěřím v nějakou změnu. Spíše to vidím na ještě větší bídu a velkou příležitost pro Čínu na pokračování v rozkrádání Ruska (viz jak jim Číňani nelegálním kácením vykosili lesy na sibiři).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 12:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    s tou Čínou mi to přijde kór zajíjmavý - to je téma, od kterého východní křídla snad všech diskusí zdrhají, až se jim od válenek práší…

    Já mám na to podobný názor jako ty - číně se to, jak jde rusko do kytek moc hodí a i když to rusko ustojí, tak mu zase Čína může poskytnout prachy na obnovu. Čína to v podstatě nemůže prohrát

    A ještě tím posílí na nadcházející jebačku v Tichomoří…
    7.4. 13:01 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    No, vesměs si teď ničí celou ekonomiku a čím dál tím více je...
    Kdo a cim?
    • EU - greendealem, krimigrantama, byrokracii
    • RF - pry valkou na ukrajine
    • USA - pry Trumpovyma vymyslama
    A Cinan je mezitim vytlemeny, nejak ten otevrene komunisticky rezim bez spetky demokracie ekonomicky funguje lip nez vsichni ostatni. Coz neni adorace komousu, ale shnilost liberalni vseobecne demokracie.
    Max avatar 7.4. 13:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Čína má tvrdší Grean Deal předsevzetí než EU. A nejen předsevzetí, viz tu brutální tlačenku a dotace EV, kdy si lze koupit spalovák, ale v některých městech nedostaneš SPZ, resp. jí v aukci dostaneš třeba až za rok, kdežto EV jí dostane hned. To samé emisní normy, jejich 6b, která má být stejná, nebo přísnější, než EURO7. Mít tu takové tlačení EV a spalovacíh norem, tak se tu půlka lidí posere, což se posrávají už teď.

    Chápu, že spousta lidí jsou odvařený z toho, že se tam staví uhelky a berou to jako argument, že tem si na Grean Deal nehrají. Faktem je, že tam dlouho mají energetickou krizi, takže to hasí na všech forntách (staví obrovské FVE farmy, staví větrníky, staví JE, staví uhelky atd.).

    Čína není super růžová. Že nevidíš některé problémy, co tam mají, neznamená, že tam nejsou. Znamená to jen to, že máš nasazené růžové brýle.

    USA jsou stále ekonomická jednička (navzdory různým predikcím), a to i přes to, že mají 340 mio obyvatel oproti 4,5x početnější Číně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 14:21 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    EU potrebuje denne 0.14M tun ropy vs Cina se svou spotrebou 1.51M tun ropy denne. Soudruzi v Cine si spocitali ze je levnejsi tezit a dovazet vsechny potrebne suroviny pro vyrobu baterii nez dovazet ropu a platit za ni denne $688.200.000. Na ekologii v Cine sere pes. S green dealem v pojeti EU to nema nic spolecneho, ekologie nikoho krome soudruhu odpovednych za propagaci nezajima.
    Max avatar 7.4. 14:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ale zajímá, protože stejně jako jiná velká města ve světě i Číňan bojuje se smogem a lidé to vnímají. Můj tip, proč tlačí třeba elektromobilitu je boj se smogem ve městech a větší nezávislost, jelikož největším dodavetel ropy je Rusko a pak asi arabášové. A přecijen, elektromobilita je velkou nezávislostí na kýmkoli, tedy pokud má země dostatek zdrojů el a stačí budovat elektrárny s postupným nárůstem ev.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 15:11 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Elektromobil napechovany elektronikou ma i dalsi vyhody, ktere v Cine oceni. Elektronika Strane zjisti, kdy a kam soudruzi jezdi, co si povidaji v kabine, muze zajistit, aby nejaky pomyleny soudruh nejezdil, kam nema, pripadne nejezdil vubec, kdyz mu prilis poklesne socialni score, a nebo dokonce, pokud mu socialni score klesne opravdu kriticky nizko, ze jej naopak autopilot doveze az do prevychovneho tabora a az pak se odblokuji dvere. To proste analogove spalovace fosilu nenabizi.
    Max avatar 7.4. 15:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ty o autech asi moc nevíš, co? :D. Vše, co jsi jmenoval, je možné i se spalovákem.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 20:02 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Maxi, ekologie je nezajima. Zajimave je to pro par (cca 20 lokalit) a na dalsich 900M lidi sere pes. Zajed si nekdy do Ciny a jed mimo tech 20 nejvetsich mest at vidis realitu co se tyce ekologie. Jo, nezavislost (strategicka, financni) je to voc tady bezi.
    Max avatar 8.4. 00:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ano, vím, že to není napříč celou Čínou a nejvíce se to tlačí ve městech.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 14:56 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Mít tu takové tlačení EV a spalovacíh norem, tak se tu půlka lidí posere ... staví JE, staví uhelky
    No jasne. Tomu se rika prechod z Joulu z dinosauru na Jouly z jadra - stavi stabilni zdroje, aby bylo z ceho ty nejen EV krmit. Tady se naopak stabilni zdroje likviduji a nove skoro nestavi. I na ty pitomy solary maji k dispozici poust velikosti pulky evropy, takze nemusi zasirat pole.
    USA jsou stále ekonomická jednička
    Nejde o absolutni cisla, ale o trend.
    Max avatar 7.4. 15:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Pokud nejde o čísla, ale o trend, tak ty jsi tu nastínil měsíc vlády nového prezidenta a to označuješ za trend? To je nějak mimo, ne? Obzvláště ve světle toho, že se vyznačuje svojí nepředvídavostí, tak ani nelze mluvit o nějakém trendu.

    Ohledně výstavby stabilních zdrojů:
    • FI: Olkiluoto-3 (spuštěno 2023)
    • FR: Flamanville-3 (spuštěno 2024)
    • UK: Hinkley Point C (nová JE, 2029/2031)
    • SK: Mochovce (další reaktor 2025)
    • CZ: Dukovany (smlouva hotova, těsně před podpisem) a Temelín (na papíře, ale v běhu)
    • NL: Přípravy na výstavbu JE v běhu
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 7.4. 15:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    A to jsme jen u JE. Pak existují další projekty, některé dost zajímavé, jako např. Xlinks Morocco–UK Power Project.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4. 20:10 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    "If built, the 4,000 km (2,500 miles) cable will be the world's longest undersea power cable" a "The 3.6 GW interconnector is planned to consist of two independent 1.8 GW circuits, each with separate positive and negative cables"... kdo nechybel na hodinach fyziky si umi spocitat jak tlusty ten kabel bude, kolik to bude vazit a kolik to bude stat... muj nazor je takovy ze se na to vemou dotace, najde se par stupidnich investoru a umre to drive nez to zacnou implementovat.
    Max avatar 8.4. 00:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jo, je to monstrózní, ale i Afričani měli na projekt: Inga–Shaba HVDC, což je krásné 500kV vedení dlouhé 1700km.
    A v případě UHVDC jsou délky zase úplně o level jinde (UHV circuits completed or under construction).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 10:36 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Z toho seznamu ale podle mě vyplívá, že evropa zase zaspala a veškerý technologie UHVDC má v ruce čína, nebo ne?
    Max avatar 8.4. 11:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Nevím, zda zaspala. V rámci EU se kabely natahaly a v mnoha případech zakopaly do země. Oproti Číně má Evropa infrastrukturu postavenou a jen posiluje a různě buduje lepší kooperaci napříč státy. Teď existuje projekt s pokusem dotáhnout FVE z Afriky, což má několik úskalí včetně stability tamních režimů. Je otázkou, v jakém případě by se UHVDC v rámci EU hodilo. Nejspíše nehodilo. Ale nejsem architekt el. infra a nevidím do toho, jen hádám.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 15:16 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    V rámci EU se kabely natahaly a v mnoha případech zakopaly do země. Oproti Číně má Evropa infrastrukturu postavenou a jen posiluje a různě buduje lepší kooperaci napříč státy.
    Ta postavena infrastruktura a kooperace vypada v praci tak, ze CR nakupuje fazove transformatory na hranicich s nemeckem, aby jejich nahodny pretoky z mlynku na ptaky nezlikvidovaly nasi soustavu, zatimco nemci v ramci NIMBYsmu na svem uzemi dalsi VVN/HVDC nechteji a nestavi.
    8.4. 08:06 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Z kopce to jde od Obamy, Biden pridal woke grady a Trump to mysli dobre, ale asi uz je na otoceni kormidla moc pozde. A navic se chova jak slon v porcelanu.

    UK neni v EU, Dukovany i Temelin uvidi mozna nasi vnuci, NL to same. Takze zbyva jeden blok rocne, no to je uuuuplne uzasne.
    Max avatar 8.4. 11:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To jsem čekal, samé výmluvy :). Nevím, jak jsi starý, ale Dukovany jsou teď v režimu podpisu, smlouva je hotová (přes 6k stránek), obě strany vypadají souhlasně, půjde to ke scvhválení k vládě a pak podpis. Termín je daný, penále obrovské, Korejci tvrdí, že termín dodrží, částku dodrží atd. a tak v 2036 bude první reaktor.
    Jinak minimálně Německo a Česká Republika jde cesotu výstavby plynových el., proto byl třeba u nás schválen zákon Lex Plyn.
    Ale chápu, že to je pro tebe též bezvýznamné.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 15:11 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    obě strany vypadají souhlasně, půjde to ke scvhválení k vládě a pak
    ... na to vlitnou ekospolky. Uz jsi zapomel na rev jihoceskych matek a rakouskych zemedelcu? Uz jsi zapomel na bursikovce a greenpiss? A to jsou dnesni EIA a dalsi byrokraticke prekazky jeste vic naklonene nahodnym kolemjdoucim nez pred dvaceti lety.
    Jinak minimálně Německo a Česká Republika jde cesotu výstavby plynových el., proto byl třeba u nás schválen zákon Lex Plyn. Ale chápu, že to je pro tebe též bezvýznamné.
    Spalovat kupovany Norsky/Rusko-prekupnicky plyn je daleko lepsi, nez vlastni uhli, to da rozum. /s
    8.4. 16:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    nebuď furt tak zapšklej, vývoj nemusí být jen ke špatnému

    Nebuď jak ti pacienti co zamrzli kolem roku 1985

    Ohledně našeho uhlí je to taky dobrá komedie - dojed si do staříče, tam je cvičná štola kde provádí starý matador a ten ti vysvětlí jek to s naším uhlím v reálu je (bylo)…
    Max avatar 8.4. 16:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Kde že máme ty velké zásoby uhlí, co jdou lehce těžit? Stává se to celkem nerentabilní, i vzhledem k nutnosti hasit následné ekologické problémy.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 16:55 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    nerentabilni vuci uhli ze zahranici kde ekologii nikdo neresi...
    8.4. 18:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ne tak docela - je rozdíl, když kvalitní uhlí nabereš lopatou ze země, nebo ho taháš z 1500m hloubky

    Fakt doporučuju návštěvu té staříče

    Max avatar 8.4. 22:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Neodpověděl jsi na otázku. Kde máme ty zásoby? No, nemáme. V Polsku je nabírají lopatama a my tu hloubíme kilometry štol, které bude nejspíše potřeba donekonečna udržovat. Známej takto dělá pro Němce, stará se o údržbu nepoužívaných starých štol. Není to tedy konkurenceschopné, má to o levely nebezpečnější práci, a navíc to vytváří problémy do budoucna.
    Jinak co vím, tak už minimálně tak 5 let, možná více, dováží Amíci uhlí loděma do Evropy, a to i do Polska. Je tedy dost možné, že tu taktéž toto uhlí pálíme.
    Důvod je prostý, od té doby, co v USA našli povrchové břidlicové naleziště, tak v USA šly uhelky a jaderky s rentabilitou do zádele, protože levný břidlicový plyn, takže se jim začalo vyplácet posílat uhlí jinam a omezovat kromě uhelek i JE.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.4. 17:37 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    zasoby uhli v CR jsou v hloubce v x lokalitach (treba tady https://cs.wikipedia.org/wiki/T%C4%9B%C5%BEba_v_%C4%8Cesku ). Ze je to nerentabilni je jasne protoze je levnejsi dovezt to uhli nez ho tezit.
    9.4. 08:04 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Naklady na povolenky != reseni ekologickych problemu.

    V Mostecke panvi se lomy proste zalily vodou nebo nechaly zarust naletem a je vyreseno - dokonce z toho maj ochranari rozporuplny pocity, protoze misto uderne "mesicni krajiny plny zmaru" tam s tema naletama prirozene vznika nerusene prostredi pro ohrozene druhy. V Pribrami stoly taky nikdo nesanoval, zatopily se a je vyreseno. V Ostrave to muze byt uplne stejne.
    Max avatar 9.4. 11:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Nikde netvrdím, že povolenky řeší ekologické problémy.
    Nevím, proč mluvíš o povrchových dolech, když je tu celou dobu řeč o něčem jiném.
    Ohledně štol, záleží na konkrétním místě, zda hrozí sesuvy, zda jsou blízko nějaké vesnice / města atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 15:57 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Až na to, že korejci to v evropě všude jinde balej, nedává smysl, aby stavěli jedinou elektrárnu tady u nás. Takže očekávám protahování do voleb a po volbách pápá, může za to babiš. tutoje
    Max avatar 8.4. 16:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To já dávno vím. Dohaduje se, že to je asi důsledek nějakého mimosoudního vyrovnání s westinghouse, patenty a co já vím. Těžko říci, ale je to asi fáma, bo mi to přijde jako nekalé praktiky / kartelová dohoda. Nicméně to se týká nových projektů, ne těch rozjetých. Těžko říci. Já doufám, že to neusne a neodsune se to, jelikož výstavba už měla začít před 10 lety a už teď je hodně pozdě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.4. 09:24 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To s tebou souhlasím, ale fáma to není, kartelová dohoda také ne, je to kvůli sporům o patenty - korejci to nemůžou stavět z právního hlediska. Ale to že se to může stát se vědělo dlouho dopředu, spor se táhne několik let. Tohle je zase šlendrián a neschopnost téhle fijalové vlády.
    Podle mě to tutlaj a budou to tutlat až do voleb.
    Od začátku měli vybírat mezi WH, Arevou a russákama, russáky vyřadit a zbyla by areva nebo wh v bankrotu. Takže areva. S frantíkama se dá domluvit, výkresy budou ve sice francózky ale to se dá aspoň přečíst, narozdíl od korejskýho šitu. Navíc by dokázali tady udat 60% dodávek s perspektivou dalších dodávek na údržbu francózkých JE. Což se při stavbě jednoho/dvou bloků nestane. s bídou dodáme 10% ve formě vody, betonu, roxorů do základů a kachliček na hajzly. Prostě tahle vláda amatérskejch aktivistickejch debilů je naprostý neštěstí :-(
    9.4. 10:26 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Od pocatku to meli dostavet rusaci, protoze vsechno ostatni bude nekompatibilni kockopes.

    A jestli je chces vyradit jen kvuli UA, no tak musis stejne vyradit WH kvuli (aktualne) Jemenu, Arevu kvuli Lybii (uz se ty ZHN nasly?) a zbydou korejci(=WH) a cinani (ty do EU nikdo nepusti).

    Takze souhlas, jak se do technologii zacne michat politika, je to nestesti.
    Max avatar 9.4. 11:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To měli, byl jsem pro. S příchodem války je to ale značný problém. I kdyby se měla vypustit etika, tak pořád tu jsou obrovské sankce a vše v Rusku jde do zádele. Za takové situace to nelze, i kdyby ČR chtěla na 110%.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.4. 13:27 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tak rusaci začali být politicky neprůchozí někdy od roku 2014, jak jejich armáda vyrazila na dovolenou a bylo sestřeleno to letadlo nad ukrajinou. Po roce 2021 kdy odhalili čuka a geka už byli neprůchozí ze všech stran.
    9.4. 09:30 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ba dokonce by dávalo smysl od té smlouvy odstoupit, protože pokud bude všechno dodané z nějaké korejské nebo americké řitě, servis a údržba bude mnohonásobně dražší, než kdyby to dodávaly české firmy. Jenom vocas co bude muset přiletět to vobhlídnout tě výjde na čtvrt mega jenom za cestu.
    Max avatar 9.4. 11:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Já tu smlouvu neviděl (a ani vidět nechci, protože 6k stránek právnických keců fakt nedám), stejně tak neznám nikoho, kdo je v realizačním teamu. Chytrý hospodský kecy také neřeším, resp. s nulovou znalostí opravdu nedávám rady někomu, kdo v tom žije a živí se tím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4. 21:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    7.4. 13:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    tak vlákno je primárně o Rusku, tak kdo myslíš? Já teda tipuju rusko
    5.4. 17:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Proto podporuješ ukrajinské svinstvo.
    5.4. 17:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    a ráďa, jako vždy, neomylně lže...
    4.4. 19:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Kosovo? Koncentrák v Jasenovaci snad znáš. ;-)
    3.4. 22:13 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Je to svině, kokot a debil. Kterej považuje za nepřítele Evropu, a další státy, který jsou v podstatě USA nejblíž a přirozený partneři (důvod? kdo ví). A místo toho ho to táhne k Rusákům. Nějak se jemu nebo jiným povedlo podobně zblbnout víc republikánů a takovou tu populistickou scénu, takže tomu teď věří dost američanů.

    Na vedení si stojí ti, co to nechtějí vidět a pořád se snaží se si z toho mentální gymnastikou vydolovat nějakou jinou interpretaci, která by byla kompatibilní s tím, že jim ten kokot imponuje, protože jsou ten druh masochisty, kterej na to letí.

    Totéž s teoriema o "míru" na Ukrajině (když ji necháš na pospas rusákům).
    4.4. 00:38 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Pochop, lidem jako Trump nebo Musk je Evropa odporna, protoze tady kdyz se neco resi, tak se lidi (nekdy dokonce i zeny) sejdou, kecaji a kecaji, a pak se na necem dohodnou. Mozna. Jenze jejich predstava o rozhodovacim procesu je, ze prezident/CEO proste sdeli podrizenym, co se bude dit, ti srazi podpatky a s "jak poroucis, muj Vudce" to odejdou vykonat. Tak je to spravne a prirozene, protoze prezident/CEO vi nejlepe, co jak ma byt.
    Jiste pak chapes, jak jim vedle Evropy pripada Rusko.
    Gréta avatar 5.4. 19:00 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    protoze tady kdyz se neco resi, tak se lidi (nekdy dokonce i zeny) sejdou

    spíš sjedou :D :D

    Pochop, lidem jako Trump nebo Musk je Evropa odporna

    ten zasadni rozdil spíš vidim v tom že musk i trump si politiku vybrali páč šli za nějakou svou vizí zatimco evropský politici jsou spíš víc marketingový produkty bez názorů a vobecně neschopný lidi který by se mimo politiku sami nikdy neuživili. Todlecto sou uplně dva rozdílný světy :D ;D

    a nemyslim si žeby to bylo nějak vo tý míře autokracie. amerika ma dlouhou demokratickou tradici a je to nejdýl souvisle trvajicí prezidentckej system na zeměkouli + se formovala z lidí co utikali z evropy a co nenaviděli monarchie, často absolutistický, iirc když dělali sbírku na sochu svobody tak tam někdo poslal pár drobáků s dopisem že to jsou jeho první v americe vydělaný penize a prakticky veškerý jeho uspory aže je davá na tu sochu protože procestoval skoro celou evropu aže amerika je lepší než všecky prohnilý monarchie světa který za svuj život poznal. když nebudeš počitat von lejnovou nebo zdegenerovaný knížata z top09, tak už sice žádná monarchie nejsme ale prohnilý je to tady imo stejně a myslimže američani k tomu maj bytostnej vodpor. a vubec se jim nedivim :D

    Jiste pak chapes, jak jim vedle Evropy pripada Rusko.

    potiž je v tom že vztahy ameriky a ruska nejsou formovaný jenom studenou válkou (byť i při tý se useli umět navzajem ňák domluvit by nebylo velký bum) a měli spolu děsně složitý vztahy. zajimavý je hele třeba to, že byli jedinou zahraniční silou v americký vobčancký válce na straně republikánskýho severu proti demokratama vovládaný konfederaci jižanskejch votrokářskejch států, který pomáhali španělé, britové etc :D neni divu že se s rusákama spíš dycky domluvěj repubikáni zatimco strana s votrokářskou minulostí to nikdy moc dobře neuměla :D ;D

    6.4. 02:17 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    už sice žádná monarchie nejsme ale prohnilý je to tady imo stejně a myslimže američani k tomu maj bytostnej vodpor. a vubec se jim nedivim :D

    Zato ja se divim, proc vy kremelske kremrole ohrnujete frnaky nad nasim prohnilym systemem a novou totalitou, misto abyste si lebedili, ze se tu mame jako v Rusku.
    Ty utopicke vyjevy Ameriky mne take zarazi, ale predpokladam, ze po par kontejnerech kazetove munice z USA prijde zas kydani hnoje.
    6.4. 09:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Je vtipné, jak liberasti uctívají ukrajinské nácky a poklonkují hradnímu komoušovi.

    Na rozdíl od nich budu já na vyližBrusel, USA i Nacistickou Americkou Teroristiskou Organizaci nadávat úplně stejně, jako jsem nadával před Trumpem :-D
    Gréta avatar 6.4. 21:52 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Zato ja se divim, proc vy kremelske kremrole ohrnujete frnaky nad nasim prohnilym systemem a novou totalitou, misto abyste si lebedili, ze se tu mame jako v Rusku.

    nóó to bude asi tim že narozdíl vod libtardů nejsme žádný ruský kremrole :O ;D

    to libtardi nám tady zkoušeli zavíst podobnou cenzuru jako maj jejich soudruzi v rusku, to libtardí greendeal zved naši zavislost na ruskejch energiích a čínckejch fabrikách, to libtardi vytáhli na hrad člověka kterej rusku přisahal věrnost a co ma za poradce člověka kterej pomahal gazpromu vobchazet sankce, to libtardi s putinem hodovali vobložený chlebíčky rohlíky, to libtardi znova zavedli do našeho pravniho řadu bolševickej paragraf rozvracení republiky, to libtardi by znova radi kadrovali lidi, vyhazovali je z prace a nejrači znova posiali do gulagů :O :/

    sumasumarum ty jediný skutečný kremrole hledej mezi libtardama, za všecka svinctva napřič lickou historií dycky mohli levičáci noa ty dnešní rudozelenohnědý libtardi nejsou žadna vyjimka :D ;D

    7.4. 12:33 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tak znas to, lepsi byt vyhozen z prace nez z okna, pokud te ovsem Cecenci s vazbami na Kreml neprijdou vypadnout z okna do prace, pak to asi vyjde na stejno.
    Ale k veci, tobe snad vadi cenzura v Rusku? Rusky plyn? Obchazeni sankci (ergo schvalujes sankce)? Bolsevici? Jako i soudruzka Konecna z prohnileho Bruselu?
    No tomu rikam plot twist, povidej dal (a nestuj pri tom u oken).
    9.4. 02:05 dozimetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    nebo nejezdi do Dubaje

    https://neovlivni.cz/ctyri-mrtvi-z-dozimetru-horak-pred-smrti-shanel-ochranku/

    ale jsou asi i jine moznosti

    https://www.centralniregistrdluzniku.cz/zpravodajstvi/sef-kampelicky-robert-zelenka-kde-mel-premier-fiala-milion-udajne-spachal-sebevrazdu
    9.4. 07:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    "mafie" (i politická) funguje všude - ale ve většině států (i u nás) je to ale trestný čin

    a pak jsou země, kde je to v podstatě státní zřízení
    9.4. 09:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    jsou země, kde je to v podstatě státní zřízení
    Viz Rakušan.
    9.4. 09:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    tak šup, podej trestní oznámení - vzhledem k tvým důkazům na cokoli to máš jasně vyhraný - nemyslíš?

    Jinak zase nekompromisně míříš do kategorie blábol
    9.4. 10:22 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Nemuze. Policii sefuje Rakusan a poslal by na Radovana komando najemnych liberalu, aby ho vypadli z okna. Nejspis by pockali, az bude na dovolene na Krymu (aneb Dubaji disidentu), aby to pak svedli na Putina. Na Radovana si ale neprijdou, bude bydlet v suterenu!
    9.4. 10:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    já si myslím, že by je zmátl tím, že by jim v MC pustil přes MPV video s fotkou útoku na pentagon a jak by z toho byli úplně mimo, tak by jim zdrhl schovaný v podvozku kolem projíždějící buchanky, kterou by řídila ploštěnka a na dálku by jim kryl záda Aleš

    Zapomněl jsem na něco?
    9.4. 12:03 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Zjevne jsi zapomnel na silnicni zatarasy a checkpointy, smrtici smycku kolem Radovanova doupete, kterou upletli Cesti elfove, neziskovky, verejnopravni media a NAFO. Ty proklate shiby by ho v podvozku snadno vycmuchaly.
    9.4. 13:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    k zátarasu by se jako vždy a ke všemu postavil čelem a bylo by posekáno - jeho “argumentům” žádný zátaras neodolá

    Prostě to má vyhraný - co se dá dělat…
    4.4. 00:05 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Zavedeni cel je zase jen pakou, jak dotlacit svet, aby si vsimal Donalda Trumpa, nebot Donald Trump je skvely a uzasny, best president of all time, ever, a zaslouzi si, aby si svet jeho skvelosti vsimal. Donald Trump je proste clovek, ktery si ani neobjedna BigMac, aniz by dodal "or else...".
    Gréta avatar 5.4. 19:10 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    imo to je spíš 'antigrendeal', tzn. snaha přitáhnout clama fabriky zpátky do usa :D ;D

    4.4. 08:51 sdfgsdfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    V zasade za tim stoji feminizace spolecnosti.
    4.4. 09:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Něco na tom bude. Podívejme se na takovou Alžbětu I., Kateřinu II. nebo Marii Terezii. Všechny uvedené osoby stojí u kořenů současné situace.

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4. 19:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jak Vávra prostě, jste dlouhý... :-(

    Kvůli vám dvoum a ještě kvůli dalším asi dvoum exotům jsem si musel dát do Opery hlasovej překlad...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4. 19:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ...jenže já mám abcl puštěný odjakživa ve FF
    4.4. 20:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Použij tohle. Nakopíruj do toho text blogu a potrháš se smíchy.
    7.4. 06:16 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Pořád nechápu, proč si proruský antivaxeři jako Kapica myslejí, že jsou nějaký disidenti zdravého rozumu. Vaše názory jsou na internetu ve většině. Prostě papouškujete nesmysly, kterýma se navzájem krmíte. V USA je jen vidět jak to dopadne, když se bublina těch nesmyslů rozlije do mainstreamu. Tak snad si spokojený s výsledkem. Přitom ty bys byl mezi prvníma, který by Musk vyhodil :-)
    7.4. 07:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Víš, jaký je mezi námi rozdíl?

    Především ten, že já se nikdy nekoukám, jestli se svým názorem jdu, nebo nejdu proti hlavnímu proudu. Ani jestli za mnou jde suita kývalů. Nehájím nějakou univerzální pravdu. Můj cíl je - nutit k zamyšlení.

    Tvoje nálepkování jen dokazuje, že kromě víry žádnou oporu pro svá tvrzení nemáš.

    Těžko se mohu s někým v něčem na internetu utvrzovat, když jediné místo, kde píšu, je můj blog tady.

    Musk, který má beztak Trumpa v hrsti, ať si dělá co chce. Nemám strach, že bych se neuživil.

    7.4. 07:58 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jenže opakování nesmyslů z netu nikoho k zamyšlení nedovede, právě naopak.
    7.4. 08:55 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Pro tebe je nesmysl cokoliv ty anonymní hrdino. K tomu, aby ti sdělení dávalo smysl totiž potřebuješ znalosti, zkušenosti, analytické myšlení a mozek. Něco z toho ti očividně chybí.
    8.4. 08:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Jenže opakování nesmyslů z netu nikoho k zamyšlení nedovede, právě naopak.

    Jinak pokud je o opakování nesmyslů, to náš pochopitelně pravdu. Například onen masakr v Buče. To co se píše na wikipedii je přímo ukázkový příklad kanonizace vytrvale opakovaného nesmyslu, protože já si ten sled událostí pamatuji přesně tak jak to popsal Ivan David, protože jsem to první video (ještě bez mrtvol) tehdy v TV viděl. Svoje pochybnosti jsem tu vyjádřil už loni.. A v prosinci jsem upozornil že dodnes žádný seznam obětí publikován nebyl, což na důvěryhodnosti opakovaného nesmyslu z wikipedie nepřidává.

    8.4. 19:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Nech Ivana přečíst třeba tohle
    8.4. 21:25 TechnikTom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tak si ten seznam obětí napiš do notýsku sám, ty hrdino!

    Tady v tom videu jich máš uvedených dost.

    Dokonce některé ty vraždy i v přímém přenosu s ruskými vozidly v záběrech.

    ( Ale já vím, oni tam už vlastně nebyli, to tobě podobným nikdo nevymluví )

    https://www.youtube.com/watch?v=IrGZ66uKcl0

    A dokonce tam máš i 22 Rusáčků, kteří telefonovali domů z mobilů těch mrtvých Ukrajinců...
    9.4. 04:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Místo omílání ukrajinského narativu mi spíš pověz, co říká SBU na tohle?

    https://dodiri.cz/2024/11/29/nalez-mrtvych-civilistu-%f0%9f%87%ba%f0%9f%87%a6%f0%9f%87%b7%f0%9f%87%ba/
    9.4. 07:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    všiml si, že už ti nevěří ani aleš? tos to dopracoval viď?
    9.4. 09:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Všiml sis že Aleš má, na rozdíl od tebe, vlastní názor?

    Proto ho respektuji, i když s ním nesouhlasím.

    Tebe respektovat nebudu, nejsi víc než Cloaca maxima.
    9.4. 09:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ty jo, a co říkáš na to, že tvé “důkazy” sestřelí bez problémů za tři vteřiny i obyčejná cloaca maxima?
    10.4. 22:22 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Hele, nemohla by ta umrti souviset...takovy napad, jo?...s upravami fasad i interieru, ktere by zas mohly souviset s tim, proc se Ukrajinci stahli a Rusove vtahli? Rusky grad se nepta, na koho cekas na lavicce pred barakem.
    10.4. 22:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    A fakt do té restaurace v Krivém Rohu spadl ukrajinský dron, který nedoletěl do Ruska? Ti zaostalí mužici by se na tu dálku stejně netrefil... Takhle jsi to myslel?
    10.4. 23:46 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Netusim, co kde spadlo, ale predpokladam, ze slo-li o restauraci, ukryval se tam pluk Azov, jako obvykle, protoze se vsichni nevesli do porodnice.
    Glee avatar 11.4. 00:57 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    ale predpokladam, ze slo-li o restauraci, ukryval se tam pluk Azov, jako obvykle, protoze se vsichni nevesli do porodnice.

    Zli mainstreamove nevyvraceli kdysi, ze Kolumbijci (proc mlatej pana Koluma?). Co tam mezi nima tehda delala 14ti leta dvojcata ci co, slo asi i z velke casti za rodicema. :-(

    Ale tak provalilo se i to trziste, hobby market a tak. Kazdopadne na hovno.

    Uvidime co vyleze casem, je to precijen rodiste prezidenta.

    Ale aspon se clovek muze (vyjimecne u tehle valky) zasmat u tech zajatych Cinanu. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 16.4. 02:16 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Ale tak provalilo se i to trziste, hobby market a tak.

    Kdyz me brali za curaka...

    Jakpak se vam (Dittuska) libila... (neplest s reklamou na Mazdu)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    11.4. 10:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To víš, když si po Ukrajině jezdí čeští lampasáci v civilu s falešnými diplomatickými pasy, to se pak faktčekrům (nebo faktčachrům?) těžko něco vyvrací :-D
    Glee avatar 16.4. 02:11 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To víš, když si po Ukrajině jezdí čeští lampasáci v civilu s falešnými diplomatickými pasy

    Se ututlalo zatim, ne? Nebo mozna jen medialni bublina? No kdo vi...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    16.4. 06:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Vymlčelo. Veřejnoprávně i s povinnými poplatky pro lidi bez televize i bez rádia :-D
    9.4. 07:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Ty jsi mentálně postižený?

    Mně nezajímá mlha a bajky. Chci vidět seznam obětí - jména a příjmení, data narození, jaké měli ti lidé zaměstnání a kde žili. Tak jako to víme u obětí holokaustu.

    To jsou informace, kterými mohly disponovat jen ukrajinské úřady, ale dodnes se nic takového neobjevilo. Podle mne jen proto, že Ukrajina nemá zájem na ztotožnění těch obětí, dokud hrozí, že by se ukázalo, že šlo ve skutečnosti o tzv. separatisty.

    10.4. 00:29 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Půl světa se tam jede podívat a všechno potvrdí, ale koukači mezi řádky v tom vidí konspirace. Víš co je okamova břitva? Ne, tohle opravdu k zamyšlení nevede.
    10.4. 09:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Ty jsi mentálně retardovaný? Nezpochybňuji, že se tam ti mrtví byli. Chci vědět co byli zač. Ne, že je někdo zahrabe do díry jako prašivé psy pod anonymními čísly. V dnešní době, kdy má kde kdo svůj vzorek DNA na MyHeritage není problém dohledat příbuzenstvo. Jenomže současné ukrajinské vládě mlha vyhovuje, protože jen díky tomu mohou vydávat povražděné odpůrce za své oběti.

    10.4. 10:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    To ale asi brečíš na špatným hrobě, nahoře jsem linkoval odkaz na bellingcat a tak bych ten dotaz svěřoval třeba tam. A asi by ti prospělo si ten článek i přečíst…
    10.4. 09:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Tihle také všechno potvrdili:

    https://www.holocaust.cz/dejiny/ghetto-terezin/propagandisticka-funkce-terezina/zkraslovani-terezina-pro-navstevu-mezinarodniho-vyboru-cerveneho-krize-23-cervna-1944/
    Ubytovací podmínky: „Ložní prádlo: Je ho dostatek, prostěradla lze pravidelně měnit, vlněné přikrývky jsou vynikající.“

    Strava: „Všude se lze přesvědčit o tom, že je obyvatelstvo dostatečně živeno a stačí si zkontrolovat fotografickou dokumentaci; zejména skupiny dětí.“

    Odívání: „Lidé, které potkáváme na ulici, jsou řádně oblečeni s rozdíly, s nimiž se běžně setkáváme na malém městě mezi zámožnějšími a chudšími. Elegantní ženy nosí hedvábné punčochy, klobouky, šátky, moderní kabelky.“

    Nemocniční zařízení: „Chirurgické nástroje: Stav instrumentáře a medicínsko-chirurgických přístrojů je v každém ohledu uspokojivý. Je zajisté málo populace, které by se dostávalo takové péče jako v Terezíně.“
    Podle toho se Židé v koncentračních táborech měli lépe než většina obyvatelstva celé Evropy, věřil bys tomu, nebo radši nějakým konspiracím o holocaustu? Co na to tvoje Occamova břitva, budeš si s ní pižlat žilky?
    7.4. 14:23 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    njn, zatimco ty zastavas nazor ze je nutne mit pro zivot v civilizaci 82 gendru a lidi s pindikem muzou chodit do zenskych sprch jenom proto ze se citi jako 12tileta holka... tak nevim...
    17.4. 16:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?

    Hop! To to ale trvalo..

    17.4. 18:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Náznaky už byly.

    Podobně jako v Gran Chaco.
    Glee avatar 17.4. 19:17 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si stojí na vedení?
    Současně Zelenskyj vyzval evropské partnery, aby mu pomohli s financování nákupu zbraní od USA za celkem 50 miliard dolarů.

    (Ukrajina chce od USA 10 patriotů. Všechno zaplatíme, řekl Zelenskyj Válka na Ukrajině)

    „Je tu systém Patriot a vy jich máte hodně a vy je také vyrábíte,“ vzkázal Zelenskyj Trumpovi. „Existuje několik kroků, jak chránit Ukrajinu. Prvním krokem je, že … jsme připraveni koupit nejméně deset systémů, aby chránily některá města, jenom civilisty, centra měst, kde se lidí shromažďují. My najdeme peníze a všechno zaplatíme,“ řekl CBS.

    Az prestanou umirat lide, tak to pujde do sekce humor. Nicmene duo Zeleny-Pomeranc to divadlo hrajou dobre.

    Evropani nechapou moderni komedii a misto toho hluboce premysli, proc kure preslo pres cestu, nebo tak neco.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.