abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.4 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Pozvánky

    Společnost initMAX pořádá sérii bezplatných webinářů věnovaných novému Zabbixu 7.4. Podrobnosti a registrace na webu initMAX.

    … více »
    Heřmi | Komentářů: 0
    dnes 03:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 7.0 open source platformy pro správu vlastního cloudu OpenNebula (Wikipedie). Kódový název nové verze je Phoenix. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    E-mailový klient Thunderbird byl vydán ve verzi 140.0 ESR „Eclipse“. Jde o vydání s dlouhodobou podporou, shrnující novinky v upozorněních, vzhledu, správě složek a správě účtů. Pozor, nezaměňovat s průběžným vydáním 140.0, které bylo dostupné o týden dříve.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 5
    včera 15:11 | IT novinky

    Organizace Video Games Europe reprezentující vydavatele počítačových her publikovala prohlášení k občanské iniciativě Stop Destroying Videogames.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi nově nabzí Raspberry Pi Camera Module 3 Sensor Assembly, tj. samostatné senzorové moduly z Raspberry Pi Camera Module 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nasazení Linuxu

    Cathode Ray Dude v novém videu ukazuje autorádio Empeg Car (později Rio Car) z let 1999–2001. Šlo o jeden z prvních přehrávačů MP3 do auta. Běží na něm Linux. Vyrobeno bylo jen asi pět tisíc kusů, ale zůstala kolem nich živá komunita, viz např. web riocar.org.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 02:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Nová verze

    Wayland byl vydán ve verzi 1.24.0. Jde o menší vydání po více než roce. Více funkcionality bývá přidáváno v průběžných vydáních Wayland Protocols.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    6.7. 23:44 | Nová verze

    Textový editor Geany byl vydán ve verzi 2.1. Jde o udržovací vydání po bezmála dvou letech. Obsahuje drobná vylepšení vyhledávání, aktualizace podpory zvýrazňování syntaxe a dále převážně opravy chyb.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (27%)
     (7%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 370 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    17.6. 17:19 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    "Součástka munice" neimplikuje nebezpečný náklad To by musel být střelný prach. Nákla%dk plny mosazi, oceli či olova fakt nebezpečný náklad není.

    17.6. 17:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    To sice ne, ale legitimní cíl ano, protože to je-li ten náklad laborován nebo ne na pohled vidět není.

    17.6. 17:43 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    cože? :)))

    vezmi si prášek
    17.6. 19:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Já? To spíš ty, když nejsi schopen domyslet důsledky.
    1.7. 06:23 coze
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    strelny prach taky neni nebezpecny sam o sobe
    17.6. 22:58 TechnikTom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže také uznáváš, že sice není vidět za kterým oknem mrakodrapů v Moscow-City zrovna sedí operátoři právě řídící drony nad Ukajinou, tak jsou legitimním cílem ty domy všechny.

    Nebo rovnou celá Moskva?
    18.6. 08:41 Nositel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nebo banda ruských teroristů ve Slovjansku v dubnu 2014?
    19.6. 21:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nebo banda banderovských teroristů na Majdanu v roce 2013?
    20.6. 09:05 Nositel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Jakých banderovských teroristů? Kdo byl tím živým štítem?

    Dopředu připomínám, že Majdan zorganizoval úřad prezidenta Janukovyče a to včetně financování Pravého sektoru, který měl za úkol děsit ruskojazyčné Ukrajince. Ale pravý sektor nehrál na Majdanu významnou roli.
    20.6. 10:37 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Jakých banderovských teroristů? Kdo byl tím živým štítem?

    Všichni ti demonstranti, pokud ti to dosud nedošlo. A je úplně fuk, kdo ty protesty organizoval. Podstatné je, kdo jich zneužil k tomu aby vyvolal státní převrat.

    20.6. 12:50 Nositel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Celou situaci na Ukrajině rozkejval Janukovyč a jako vrchol zorganizovala jeho administrativa a cílem měl být státní převrat - potvrzení Janukovyče na další volební období. Jenže se jim hošánkům nepovedl - Ukrajinci si to líbit nenechali.
    21.6. 04:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Hahaha, a teď tu o Červené Karkulce.

    Ale samozřejmě můžeš také tvrdit, že tam stříleli policajti, kteří s prázdnýma rukama stáli a padaly na ně zápalné lahve... :-D
    21.6. 11:05 Nositel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nevím, co máš na mysli tou o Červené Karkulce - toto potvrdili už dva vrcholní představitelé Strany regionů. Potřebovali zařídit, aby byl znovu zvolený Janukovyč. Blbci vymysleli Majdan s tím, že finančně podpoří naprosto minoritní neznámou skupinu Pravý sektor, aby Ukrajince strašila nacionalismem. Ale tak jak jsou pitomí a neumí věci dělat, tak nad tady tou svou "akcí" postupně ztratili kontrolu.

    Policajti na Majdanu stáli s prázdnýma rukama? Jsi spadl z višně ne? Policajti pořádně zmlátili demonstranty už 30. listopadu 2013: otřesy mozku, zlomeniny,...
    17.6. 19:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nebezpečný jak?
    nikdo původně netušil, že v jednom z havarovaných vozů se přepravuje náklad s takovým potenciálem ohrožení
    Taková formulace implikuje mnohem vyšší nebezpečnost než to, že by odlitek granátu mohl někomu spadnout na palec.
    17.6. 19:53 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Přiznám se, že nevím, jakým způsobem se od nás munice na Ukrajinu vozí. Měl jsem za to, že nějakými "ostře sledovanými" vlaky. Momentálně to ale vypadá tak, že naše dálnice křižují i kamiony s municí ostrou. A kdo dokáže, že tomu tak není? Cítíš se teď v koloně na D1 bezpečněji?
    17.6. 22:53 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Cítíš se teď v koloně na D1 bezpečněji?

    Ano, cítím se mnohem bezpečněji než kdyby ČR žádnou munici Ukrajině nedodávala. I na D1.

    Každý má právo na můj názor!
    Glee avatar 18.6. 01:37 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ano, cítím se mnohem bezpečněji než kdyby ČR žádnou munici Ukrajině nedodávala. I na D1.

    :-D

    Takze prvni otazka neni, proc se to (dle clanku neco ne zcela bezpecneho) vozi neoznacene v beznem, kurevsky hustem, civilnim provozu? Jen pripominam, ze i pres vsechny ty kecy nejsme ofiko ve valecnem stavu.

    Uz se tesim na dukazy plynovych bomb na korbach a padajicich mostu...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    18.6. 06:44 Kyosuke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    z toho clanku absolutne nevyplyva nic o nebezpecnosti nakladu, to je tvoje hystericka halucinace
    Glee avatar 19.6. 01:42 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    z toho clanku absolutne nevyplyva nic o nebezpecnosti nakladu
    Pozor, spatnes to pochopil. Bezprostredni nebezpecnost nevyplyva z vyjadreni policie. Avsak ji ani nikterak nevyvraci. A clanek k tomu prida prave ten "bonus".

    to je tvoje hystericka halucinace

    Ale prosim te, ty loupezniku a znasilnovaci useru. Hysterka byl Martin vyse a i ty jsi v jakesi podivne kreci. :-)

    Ovsem pokud mas jasne a nevyvratitelne info, ze se opravdu nejednalo o traskavy material, tak potom samozrejme dekuji, ze jsi timto uklidnil mnoho ridicu. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    19.6. 09:05 Pete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    nebezpecnost nevyvraci ani vecernicek o Vochomurkovi, ty hystericka ruska slapko.
    Glee avatar 20.6. 02:28 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    No jeje, takze k vyctu vlastnosti navic skutecne patri agresorska agresivita. No tak to jses asi klasickej Rusak na Ukrajine koukam. :-D

    Co je podivnejsi je to, ze v internetovych diskuzich se takto jiz dlouho chovaji ti nejvetsi zlutomodri herojove. Jo a vlastne... Jersey (USA), Asgard (Brazil), Kratos (prej dalsi Kolum bijec, LOL, to fakt prizvuk netrefil) a ta divna existence Jan Sir z UK se po tobe ptali dneska. Asi neslyseli, zes dostal dneska 8 let. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Jendа avatar 21.6. 15:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nemyslí ti to správně politicky.

    Náklad je nebezpečný, protože na něj Rusko může chtít zaútočit (podobně jako ve Vrběticích). A když se tak stane a třeba při tom zemřou i nějací civilisté, je to chyba válečných štváčů Fialy a spol.
    Glee avatar 21.6. 21:58 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nemyslí ti to správně politicky.

    Naopak, jemu to mysli velice "spravne politicky". Tj. zcela nekomplexne.

    Náklad je nebezpečný, protože na něj Rusko může chtít zaútočit (podobně jako ve Vrběticích). A když se tak stane a třeba při tom zemřou i nějací civilisté, je to chyba válečných štváčů Fialy a spol.

    Presne tak, i tohle muze nastat, i kdyby tam byly jen prazdne shells. Chyba by to pak byla samozrejme Ruska, ale i tech co o tom vedeli a povolili to, misto toho aby to presmerovali na cargo vlaky.

    Tuhle obcasnou (nejen) ukrajinskou taktiku si tu predpokladam nepreje nikdo soudny.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Gréta avatar 22.6. 12:20 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    je to chyba válečných štváčů Fialy a spol.

    pokud pan profesor nutella jedná v rozporu s vůlí večiny vobyvatelstva a pro vodpoutání pozornosti vod svýho neschopnýho vládnutí zatahuje lidi do cizí války a někdo při tý jeho hře na válku chcípne, nóó tak to je prokazatelně jeho vina. Jestli totiž náš system umožňuje by se stal premierem člověk za kterým stojej jenom 2% národa nóó tak tak nežijem v demokracii a nelze z ničeho vinit vobyčejnej lid. A když nemužeš vinit lid je jasný že vina jasně padá na totalitní/oligarchickou vládu :D ;D

    22.6. 21:51 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    No. Přiznám se, že bych se cítil mnohem bezpečněji, kdyby armáda ČR a policie ČR neměly žádnou munici.
    22.6. 22:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Glee avatar 22.6. 23:04 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    No zrovna na tohle Lipavskej reagoval az krutoprisne heroicky. Ale Dvorak se o to postara, neboj. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 22.6. 23:02 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Want the fuck?!

    Pacifismus je jedna vec, ale obusky proste obcas nestaci.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    17.6. 23:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže ruský nácek want se necítí bezpečně, protože vozíme na Ukrajinu munici. V tom ho chápu :)
    17.6. 23:34 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Až se naučíš domýšlet důsledky vlastní tuposti. To bude slávy. Kreténe.
    17.6. 23:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    důsledky jsou jasné, víc munice, víc mrtvých rusáků, to jsou důsledky navýsost pozitivní a žádané
    Gréta avatar 18.6. 11:42 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    17.6. 21:14 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Niet na svete väčšieho mierumila ako je rus.
    Čo Rys, to vrah!
    17.6. 22:07 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    Ty si mi ale objevitel. Pro rusy je mir celý svět.

    18.6. 08:35 fabian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    A z toho vyplývají všechny problémy, které ti stepní šváby do světa vnášejí.
    Gréta avatar 18.6. 11:40 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    hele :D :D
    19.6. 12:01 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    I don't listen to hiphop.....
    Gréta avatar 22.6. 15:20 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    20.6. 13:45 veganskoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Rejpeš pěkně, ale tady čtu, že kdybyste s Kolibáčem baštili víc veganských burgrů nemuselo se propouštět.
    Gréta avatar 22.6. 15:20 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    to nebyly žádný vopravdický vegancký burgry páč vobsahovaly hmyzí protein jak jim dotoho kakaly mouchy :D

    Fluttershy, yay! avatar 25.6. 20:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše fuck nestlé
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Petr Tomášek avatar 18.6. 22:03 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    A co potom palestinští "civilisté", co brání terroristy hummusu...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    18.6. 22:19 want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Kapice je nejenom proruskej sráč, ale ještě nácek. Budu volit ODS, ať ti snížej tabulky.
    18.6. 22:34 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Vol si koho chceš. Stejně to dopadne jinak než by sis přál.
    19.6. 22:10 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To tedy volbou modré zločinecké organizace musíš být zločincem, nebo máš v hlavě totálně vymeteno :-)
    23.6. 02:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Víc ODS=míň peněz pro nezaměstnatelný týpky jako Kapice. Sice tak zabiju celý veřejný sektor, ale chudáci s platem pod 100k čistého stejně volí Babiše, který je potopí stejně. Zbytku je to jedno (kromě ankapů, kteří trvají na revoluci jinak se budou cítit utlačovaní i kdyby byli vládci světa: žít ve společnosti dalších lidí nebo platit daně, i když mi zbyde víc, než zvládnu utratit = teror největší:-) )
    Max avatar 23.6. 10:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    ODS tabulky navyšuje, takže smolík. Myslím, že ani jedna strana nemá v PR snižování platů, je to zvláštní, ale je to tak :D. Státní zaměstnanec, pokud chce přidat, musí koukat na strany, co slibujou nejvíce. V současné době asi ANO a Maláčová?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.6. 12:03 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Heh, to je podobný jak si teď russáci stěžujou, že ukáčka rozmísťujou potileteckou obranu do civilní zástavby a jejich vehikly pak sestřelený padaj do obydlenejch částí....
    19.6. 12:51 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nejvetsim zlem je poslusnost obcanu vuci statu. Stat si muze rikat, co chce, ale pokud by lide odmitli vyzvy k valceni poslouchat, zadna valka by nemusela byt. Pak at si politici mektaji, co chteji, nebude to vice nez jen hospodske kecy. Problemem je, ze vzdy se najde cast lidi, kteri budou stat poslouchat, a cast lidi, ktera je ochotna na rozkaz statu nutit bojovat zbytek lidi nasilim.
    19.6. 13:57 ben
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Presne tak, moja reč.
    19.6. 14:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    ale treti risi obdivujes
    20.6. 09:20 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Dle tve fixace na toto tema soudim, ze ji spise obdivujes ty, dementni podtrzitko :-D
    20.6. 11:44 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Z tý věty nejde poznat, jestli to psalo pacifistický nebo to agresivní podtržítko:-) Může být klidně jedno latentní podvědomý obdivovatel a druhé naopak 3rdreichhater.

    Já osobně bych tě nepodezíral ze sympatejm ke třetí říši, páč předpokládám, že určitě víš, že tehdy bylo všechno podřízený zájmům říše a defacto vyznávali socialismus, což je dost daleko od tvýho uberkapitalistickýho postoje.

    A je fakt blbý, že tenhle germánskej vynález pořád někdo vytahuje z hrobu na světlo a vaří na tom tu nebo tu polívku.
    by mě zajímalo, kdy lidstvo konečně procitne a uvědomí si, že žádnej člověk, národ ani ideologie není nikomu nadřazená a pro přežití lidstva a planety musíme všichni všude táhnout za jeden vocas. A to platí úplně pro všechny - vod němčourů, francouzů, američanů, po ukroše, russáky, musslimy, hindy, budhy, pale s týnce i izr a elce.
    20.6. 13:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To agresivní - ja (pacifista) třetí rajch nemusím . Ale bych se jen chtěl zeptat k té fixaci o které se nahoře píše. Tudle se tady jeden expert strašně moc staral o moji reakci, na co myslíte že je asi fixovaný???
    20.6. 14:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    ...moji erekci...
    omlouvám se - holt diktování do telefonu má asi ještě rezervy :-)
    20.6. 18:36 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To je dost nesmyslná teorie o tom jednom vocasu. Válka je základ pokroku. Válka musí být.
    Glee avatar 21.6. 01:39 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To je dost nesmyslná teorie o tom jednom vocasu. Válka je základ pokroku. Válka musí být.

    Timhle tady Jenda netapetoval. Ovsem necinil tak Odin/Mayhem?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    21.6. 18:12 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To že válka přináší určitý pokrok neznamená že je žádoucí. Nukleární válka, a k tý se dost rychlé schyluje, naopak přivede civilizaci na pokraji zničení. Pro děti tvoji informací, pokrok přináší konkurence, soupeření a to není nutně válka.
    22.6. 12:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Bohužel, žijeme v období idiotů, pro které má slovo vyhoření pouze jeden význam.
    22.6. 14:41 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Jsi holt posera. Vyhrana valka je lepsi nez mir.
    Gréta avatar 22.6. 15:24 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    22.6. 22:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Putin je téhož názoru, zatím vyhrál čtyři. Neprohrál žádnou.

    Pilot s pěti sestřely je stíhací eso. Bude se Putin s pěti vyhranými válkami brát jako válečnické eso? :-D
    Glee avatar 22.6. 23:10 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Putin je téhož názoru, zatím vyhrál čtyři. Neprohrál žádnou.

    Rezervuji si tu cast o moralni porazce. Ta pry uzce souvisi s ekonomikou a tak no...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    23.6. 07:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Pokud to vezmeš tak, že Hitler morálně porazil Stalina :-D

    Mimochodem, v sobotu jsem strávil pět hodin na Čingischánovi v Národním muzeu, moc pěkná výstava. A poučná...
    ⧠ A = 0 avatar 23.6. 12:03 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Pro zbrojaře určitě.
    Nevolte zmrdy.
    Max avatar 23.6. 10:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nějak tomu nerozumím. Proč se autor ohání pokutama, nebezpečným nákladem apod., když se o nebezpečný náklad nejedná, štítek mít nemusí, pokuta se nekoná. Nicméně i tak by autor nejraději pokutoval řidiče a všechny nesouvisející články okolo? A ještě celou událost připodobňuje k naprosto jiné události o nicnetušících cestujících? Ví vůbec autor, co je to třeba nákladní list?
    Tady fakt někomu hodně hrabe.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.6. 14:27 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Já se spíš divim, že nikdo ještě nevytáh to, že tohle způsobil nějakej další russkej patamat a cílem tý nehody byl právě ten neoznačenej náklaďák s těma "hlavicema".
    23.6. 23:02 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    Autor si na rozdíl od tebe dokáže představit, co si může myslet rus. Všichni víme, jakým způsobem dopravili ukrajinci ty drony, jimiž napadli ty ruské bombardéry. Všichni víme, že se odtud migrují na Ukrajinu drony, trhaviny i munice. Je vcelku pochopitelné, že se dopravují komponenty samostatně a kompletují až někde na Ukrajině.

    Tady vždycky byla a bohužel stále je tendence rusy podceňovat. To jste vážně tak hloupí, že vám nedochází, proč rusové nechtějí zaútočit na EU tak, jako zaútočily USA na Írán?

    Ukrajina pomalu, ale jistě vysává EU. Tu naši pidizem, by rusové přejeli do týdne. Jediná země, ze které mohou mít respekt je Polsko. Proto se mu také podbízel Žirinovský v roce 2014 svým návrhem.

    23.6. 23:32 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Přésně. A my namísto zbrojení a přípravy na možný konflikt do 2-5 let vyhazujeme prachy za nejdražší stíhačky co možná budou za deset let a kupujeme stovky vojenskejch kuchyní za miliardy.
    Max avatar 24.6. 09:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Konflikt nebude a F35 jsou vize části jednotné obrany do budoucna.
    Já v tom nevidím problém.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 09:44 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    já v tom problém vidím, protože když se pořizovali gripeny, genštáb diskutoval cenu za 1hodinu letu, která byla cca 3000EUR. A že se jim podaří po zaučení to stáhnout i na 2000EUR, což je prý akceptovatelné. U F35 jsme úplně jinde. řádově. Pokud tehdy vadilo 3000EUR, teď jsme někde na 30 000,- EUR. A mám obavu, že v tom není pronájem těch technologickejch zázemích - Ty létající avacsy, radary, elektronický basmeky, pozemní střediska s online zpracováním satelitních a radarových dat, pozemní radary, mobilní stanoviště, satelitní komunikace, tankovací letadla a tak dále. Protože abys mohl využít plného potenciálu toho letadla, tohle všechno musíš mít a když to nemáš tak to musíš pronajmout. A nikdo ti nedá ani minutu zadarmo, všecko se musí do posledního centu zaplatit a to jak v míru na cvičení tak i v ostrý válce nebo v konfliktu. Za každej bajt do naší F35 budeme i v konfliktu platit výpalný.

    A co je nejhorší, čeho se obávám je, že pobaltský státy odmítnou platit za poletování desetinásobek toho co platěj dneska, takže patrolování a ochranu jejich vzdušnýho prostoru (kde bylo v podstatě tak asi 10 pilotů na permanentním cvičení) budou zajišťovat švédi s gripenama, a jiný státy s F16kama za podobný prachy jako teď a našim zůstane jenom poletování nad čálaví jednou za tejden (kde lítaj tak asi 4 piloti hodinu denně a piloti tak +-lítaj podle mě jen jednou dvakrát za tejden). Což z těch F35 dělá hodně drahej luxus.
    Max avatar 24.6. 10:30 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Jinými slovy, ArmádaČR je podle tebe neschopná, neumí počítat, neumí plánovat, nevyzná se v boji atd.?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 10:36 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    Přesně tak. A potvrdit ti to může každý s nevygumovaným mozkem, co s ní měl kdy co do činění.

    Max avatar 24.6. 10:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže kdokoli, kdo měl co dočinění s armádou a má jiný názor, než ty, tak má automaticky vygumovaný mozek?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 14:25 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Lidi v armádě maj většinou vygumovanej mozek. proto se jim taky říká gumy. Krásně je to vidět na našom panu prezidenčíkovi. To je guma jak vyšitá.
    24.6. 16:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Zelené maso je zkažené maso, tudíž zelené mozky...

    Pracoval jsem u armády dost roků na to, abych to viděl dostatečně podrobně. A ty?
    24.6. 17:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Zelené maso je zkažené maso, tudíž zelené mozky...

    Pracoval jsem u armády dost roků
    Tak to vysvětluje hodně - pár podobných mám kolem sebe taky

    Kdysi byli u armády, v podstatě to byla šlechta která mohla kde co (a ještě k tomu byli mladý a ve formě) a ted jsou z nich většinou nuly co nechápou současný svět, ale tak nějak uvnitř chápou, že že už nikdy nebudou na pozici na jaké byli a hlavně - že to, co byli v minulosti, je každému u prdele a že každého zajímá jen jak se chovají teď

    Kdyby to dost často nebyli kokoti, tak by jich někomu i mohlo být líto, ale oni většinou jsou no…

    Tak se sdružují mezi sobě podobnými a nadávají na svět kterému jsou buřt a kterému nerozumí

    Max avatar 24.6. 20:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takových je samozřejmě více. A nejen v armádě. Tvl., ještě si vzpomínám, jak jeden starej tlustej celník mi říkal: "My nejsme policie, my jsme víc, my jsme celníci".
    A na druhou stranu, u celníků mám známého a ten je zase naprosto v poho. Stejně tak mám kolem sebe pár vojáků z povolání, co to zabalili nějak za včasu (při zakládání rodin1) a ty jsou také v poho.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 21:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    já jich taky znám pár co ten přechod do civilu dali, ale taky vídám pár těch skalních o kterých jsem psal

    a tam je posekáno - co rusko dělá dobře dělá, fylajo octup, američani jsou všichni tlustý a blbí a únyje se musí rozpadnout

    trochu prapodivný na tom je, že dost často mají ukrutně rádi kovbojský klobouky, steaky na grilu, pivo a usa motorky, ale hamburger by do huby nevzali protože usa...
    Max avatar 24.6. 21:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    To je přesný :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.6. 07:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ten drobný rozdíl mezi "byl u armády" a "pracoval u armády" je pod tvojí rozlišovací schopností. Zjevně jsi tupý jak ty gumy, zatímco já jsem byl občanský zaměstnanec. Navíc s modrou knížkou :-D
    25.6. 12:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    ale zbytek sedí přesně viď? Všiml sis?
    24.6. 14:18 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Armáda podle mě neumí počítat, neumí plánovat investice. Nemá koncept. Má jenom momentální nejasnou vizi utratit co můžu (moje hypotéza je - aby byly provize a sponzorství), kterou teď tvoří prasnice.

    Podle mě například už dávno měli udělat cvičnou mobilizaci, pro část záložáků, třeba jenom pět nebo deset tisíc. Cvičně je vystrojit a na 3 dny jet na libavou a udělat cvičení, střelby. Hotovo. Většina projektů, nákupů podle mě vypadá, že jsou nějak cinklý, vždycky je tam nějaký otazník, tu je přemrštěná částka, tu je v tom papírová firma nějakýho spřízněnce, tu je něco co je tak exotický, že to jinde není. Třeba ty tanky - na ty nový nemáme mosty po kterejch by mohli přejet, armáda nemá ani dopravní auta, podvaly co je dotahnou aspoň na cvičák. Proč?
    Proč nemáme jasnou koncepci armády která by definoval na co přesně máme armádu. Jestli je to expediční zbor (jako donedávna), nebo je to armáda pro teritoriální obranu našich hranic (pročež by nikdy nemohli nakoupit f35ky, protože potřebuješ variabilně používat letiště, potřebuješ pokrýt dlouhou hranici a potřebuješ hodně munice co nejblíž frontě, na obranu před velkejma dronama potřebuješ mnoho letadel ve vzduchu, když ti jich na tebe pošlou 200 tak musíš vyslat 300 raket, z čeho je budeš odpalovat?). Kde máme dalekonosný dělostřelectvo, kde máme himarsy, naváděcí radary, pokročilou protivzdušnou obranu, ale né tomahavky co jeden výstřel stojí milony dolarů, kde máme nově formovanou letku stovek dronařů na káblu co trénuje shozy granátů a pum. Proč nic z toho neděláme, ale 150 milijard utrácíme dopředu za něco co možná bude za rok dva k ničemu?
    24.6. 16:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Je to přesně jak říkáš, armáda ČR je zcela neschopná, neumí počítat, neumí plánovat, nevyzná se v boji ani ve vlastních smlouvách:

    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-armada-nereklamovala-prustrelne-vesty-za-ctvrt-miliardy-misto-toho-fabulovala-na-sitich-40527062

    Prostě tupá zelená lampasácká hovada s Foltýnem v čele, která umí jen krást a strategicky komunikovat, čili lhát. A psát si vlastní seznam osob určených k likvidaci, za to že o nich řeknou pravdu.
    24.6. 09:48 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Za deset let to budou predrazene zastarale sroty, vhodne akorat jako cil pro hejno dronu z kontejneru. A to se vyplati!
    Max avatar 24.6. 10:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Životní cyklus stíhaček není 10 let.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 14:22 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    A kolik let bys ten životní cyklus tak odhadoval? Třeba 30 let? Já jenom, že F35 je koncept z kolem roku 2006, tudíž maj už cca dvacet let odkoruceno. A za těch 10 let už to těch 30 bude. Asi tak.
    Max avatar 24.6. 16:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Podívej se na F16, které se vyrábí od 1974 doteď. Průběžně procházejí letadla modernizací, a to jak při výrobě, tak i během jejich života.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 19:24 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    F35 a F16 je dost podstatný rozdíl. F16 by nám vyhovovalo, ovšem Gripen je lepší. F35 je blíže f15. Pro nás podle mě úplná zbytečnost. F35 je těžká stíhačka, nosič munice co nejblíž nepříteli. Pomocí stealth technologie ae dokáže dostat velice blízko cíle. Dokáže nosit jaderný hlavice. Jako my chceme někoho nenápadně napadat? My chceme házet jaderný bomby? Podle mě na ničení hejna proudových a vrtulových dronů naprosto nevhodné. Na zničení všech současnejch russkejch letadel stačí poslední verze gripenu a létající radary/prostředky El. boje a kvalitní naváděná munice. Na ničení relativně pomalejších dronnů je Gripen taky lepší, protože je obratnější a může nosit spoustu různé výzbroje včetně kulometů. O f35 si nejsem jistý. Pokud bychom dokoupili dalších 50 gripenů a ty létající radarové technologie, plus tankovací letadla, možná by to všecko dohromady mohli dávat smysl. Ale takhle je to jenom polovičatá pyčovina.
    Max avatar 24.6. 20:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže uznáváš, že lifecycle hlavní modelové řady není problém 50 let a pořád je to s inovacemi konkurencischopné? Pokud jde o vhodnost F35, tak záměr je jiný, než podáváš, takže jsi asi nepochopil, proč se kupují a k čemu mají sloužit.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.6. 11:17 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Pouč mě, proč kupujeme F35?

    jinak: The F-35 is being purchased primarily due to its advanced capabilities as a fifth-generation stealth fighter jet, offering superior performance, advanced electronic warfare systems, and information fusion capabilities. It also serves as a force multiplier, enhancing the capabilities of other networked platforms. Takže my nemáme žádný spolupracující " advanced electronic warfare system" ani žádný "other networked platforms". Proč teda je kupujeme? K čemu nám budou? Chápeš, že abychom využili tu stealh technologii, to letadlo je v podstatě jenom pasivní přijímač signálu, komunikuje šifrovaně přes satelit?

    Bez těch advanced electronic warfare systems který poskztujou ty informace na fusion a těch other networking platforms je nám to letadlo jenom ke drahýmu poletování. A naše armáda má být primárně k obraně naší země. Protože se může lehce stát, že za nás válčit nikdo nebude, nikdo nám nedá ani neposkytne ty advanced electronic systems, klidně se může stát, že nám nedovolej používat satelity. Na co nám teda takový drahý letadla budou?
    Max avatar 25.6. 14:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Všude se o tom psalo a vyšly oficiální dokumenty na popírání dezinfa. Nebudu z toho dělat výcuc, jsou to jen dva linky:
    Česká republika vstupuje do éry F-35A: Iniciační smlouva podepsána
    F-35: Reakce na nepřesné a zavádějící informace
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.6. 16:49 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ani jeden jeden z těch článků neodpovídá na otázku proč kupujeme těžký taktický stíhač. Je to jen snůška lží a marketingových keců. Například srovnání ročních nákladů na provoz porovnává přímo nakoupená letadla (F35) a leasing (Gripeny). Sám musíš uznat že žvást o pouhém navýšení o 25% je bohapustá lež. A tak je to tam se vším. Nemáme žádné navazující a spolupracující technologické platformy, nemáme servis, nemáme nic. Nikde se nepíše co bude stát používání těch platforem do kterých nás integrují - tedy minimálně přístup k satelitní komunikaci ani kolik bude stát ten údajný případný upgrade. Nikde se nepíše kde bude řídící středisko a kolik to bude stát ho vybudovat. Nikde se nepíše kdo nám bude poskytovat ty další technologie, bez kterých je letadlo jenom k tomu co gripen. Navíc chtějí uzemnit L159 takže armáda příjde o zkušené letce a interoperabilitu pilotů mezi různými stroji.

    Mysli si co chceš, věř si čemu chceš, ale posledních 30 let armádní rozpočet slouží ve velké míře ke směřování peněz do správných kapes a stav armády a jejího vybavení je tristní, kupujeme podle toho kdo komu namaže nejvíc, tu švédksý letadla, tu americký vrtulníky tu špnělsý letadla tajdle izraelskej radar německý tanky francouzský děla... TVL dyť je to každej pes jiná ves a nic s ničim neni nijak kompatibilní a musíš na to mít specielní servis. A ta prasnice tomu dodala 150miliardovou korunu.
    26.6. 14:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    oficiální dokumenty na popírání dezinfa
    https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6lkischer_Beobachter
    24.6. 14:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    V boji s hejnem dronů teda fakt ne. Odhadl bych tak maximálně deset minut.

    Mimochodem, znáš Nepřemožitelného z roku 1964 od Lema? Jestli ne, přečti, pochopíš.
    24.6. 08:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Autor si na rozdíl od tebe dokáže představit, co si může myslet rus.

    Ano, jako rozumí každý mindrák druhému mindrákovi

    A to vysvětluje i další tvoje / ruské pohnutky - každému mindrákovi vadí míň jeho mindrák (na ten už je zvyklý a ani vlastně ani neví co by bez něj dělal) než někdo kdo mindrák nemá

    A tomu bez mindráků závidí, zkouší se mu vysmát, zkouší to všelijak okecat, najít si něco v čem je lepší a to furt vytahovat (i když nemindrákovi to většinou bývá u prdele), nebo na něj útočí

    A proč to dělá? Protože vnitřně ví, že problém má on (mindrák) ,ale radši by i umřel než aby to přiznal (i když to už všichni okolo dávno ví)
    24.6. 10:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Jak vidno. Rád podle sebe soudíš jiné. Takže si ten svůj mindrák pěkně hýčkej, protože žádný nemám.
    24.6. 10:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Každý má nějaký mindrák, kromě těch, kteří tvrdí, že žádný nemají. Ti jich mají většinou několik.

    24.6. 05:43 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Max avatar 24.6. 09:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ano, hrabe, protože volat po pokutách v rozporu se zákony jen proto, že autor má nějaké představy, je prostě nonsens. "Já mám představy, že by autor mohl někoho zabít, tak bychom ho měli dát za mříže, ne?" Tak přesně tak vypadá analogie té argumentace. Prostě autorovi úplně jeblo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 09:43 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    "Já mám představy, že by autor mohl někoho zabít, tak bychom ho měli dát za mříže, ne?" Tak přesně tak vypadá analogie té argumentace. Prostě autorovi úplně jeblo.
    Srovnej s tvoji podporou preventivniho vybombardovani Iranu.
    Max avatar 24.6. 10:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Díky za nesouvisející komentář o věci, ke které jsem se nikde nevyjadřoval. Ale chápu, přání otcem myšlenky.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 10:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    Všímáš si Maxi, že pro každou otázku, která poukazuje na rozpory u tvého přístupu odpovídáš, že jde o „nesouvisející komentář”?

    Max avatar 24.6. 10:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ano, protože ti samí lidé pokaždé utečkou z tématu a začnou linkovat nesmysly a argumentovat "a v americe bijou černochy". A to je pořád dokola. Tak jim pořád dokola připomínám, že by se měli držet tématu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 16:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Opět opakuješ tu tisíckrát vyvrácenou lež. Ten výrok nebyl o bití ale o lynčování, které se tam v té době stále dělo. Takže ano, v Americe lynčují černochy, a dělají to dodnes, i když místo KKK se toho poslední dobou ujala spíš policie.
    24.6. 17:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Že to nemají Afroameričanů v určitém ohledu jednoduché nikdo nepopírá, citát možná neřekl přesně, ale narozdíl od tebe si ho nevymyslel - všiml sis?

    A to, že zdrháš od tématu a snažíš se ho změnit jakmile se ti na něm něco nelíbí je taky pravda

    + já bych k tomu ještě doplnil, že tady za tebou zůstala hromada lží

    25.6. 07:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Zase lžeš.
    25.6. 12:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    v čem?

    Že to nemají Afroameričanů v určitém ohledu jednoduché nikdo nepopírá - to je pravda

    citát možná neřekl přesně, ale narozdíl od tebe si ho nevymyslel - tohle taky

    že zdrháš od tématu a snažíš se ho změnit jakmile se ti na něm něco nelíbí je taky pravda

    Že tady za tebou zůstala hromada lží - a tohle je taky pravda
    24.6. 10:38 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Mea culpa, to byl ten z Horni Dolni, tak pardon.
    24.6. 10:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Tak přesně tak vypadá analogie té argumentace. Prostě autorovi úplně jeblo.

    Tak vzhledem k tomu, že jsem autorem onoho blogpostu, beru si to osobně a rozhodně mi nejeblo. Ten odkaz jsem tu postnul právě proto, abych ukázal jak se na to dívá protistrana. A pointou blogpostu nebyly nějaké pokuty, ale to, že se zde pokoutně přepravuje muniční materiál z bodu A do bodu B.

    A když už jsme u toho jebání v hlavě, tak se to jeví spíš jako zákonitost, než shoda okolností, protože stejně tak jebalo i všem těm, co s nadšením rukovali v roce 1914. A nakonec se z toho vyklubal vleklý opotřebovávací konflikt, na kterém vydělali pouze spekulanti.

    Max avatar 24.6. 11:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    "...pokoutně přepravuje muniční materiál z bodu A do bodu B..."

    O jakém pokoutné přepravě je řeč? To, že jsou v EU zbrojovky, kolem nich logistika, každý řidič má u sebe nákladní listy apod., tak to je pokoutné? Nějak si to přibarvuješ.
    V blogu voláš po pokutě v rozporu se zákonem na základě svých pocitů a dojmů. To mi přijde jako úlet a k tomu jsem se vyjádřil.
    Stejně tak to připodobňování přepravy nějakých materiáůlů s nic netušícími cestujícími nedává žádný smysl. Byl tam řidič, ten ví, co veze, nebyl to autobus plný lidí atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.6. 14:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    O jakém pokoutné přepravě je řeč?

    Pro mne to jak se dopravuje munice aj. vojenský materiál na ukrajinu je pokoutní. A už jednou jsem zcela jasně napsal, že to, je-li ta munice laborovaná nebo ne, se na první pohled, natož z fotky nepozná a papír snese všechno. A pokud někdo v oficiální zprávě uvede že „přítomnost takového nákladu výrazně zvýšila rizika i náročnost zásahu složek integrovaného záchranného systému” tak vcelku logicky předpokládám, že i ti hasiči co u té nehody zasahovali v tom nákladu viděli potenciální riziko.

    Za předním sklem toho náklaďáku, co nejspíš vrazil do toho, ze kterého je ta fotka s těmi dělostřeleckými granáty, je vidět – kromě ukrajinských vlaječek – také nějakou značku. Písmeno K ve žlutém čtverci. Co znamená, ví možná někdo na ukrajině. Takže ano. Ten řidič nejspíš věděl co veze, ale ostatní účastníci provozu ne. A očividně jel rychleji než by měl, když to nedobrzdil.

    Tobě se něco takového zdá v pořádku, ale mi ne, protože bych opravdu účastníkem takové nehody být nechtěl.

    24.6. 20:27 Tom K | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    V oficiální zprávě není ani slovo o zvýšeném riziku.
    To napsal pouze novinář echo24 v odkazovaném článku, tzn. jeho dojem, a dost pravděpodobně klasická bulvarizace běžné dopravní nehody.
    Nepozornost při čtení nebo vědomá lež a manipulace od autora blogu?
    echo -n "u48" | sha1sum | head -c3; echo
    24.6. 20:33 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty

    Není to tak dávno, co se na základě oficiálních zpráv na tomhle serveru pořádaly štvanice na ty, co si uchovali zdravý rozum a uvažovali střízlivě o tom co rizikové je a co ne.

    24.6. 20:49 Tom K | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže vědomá lež a manipulace.
    Děkuji za odpověď.
    echo -n "u48" | sha1sum | head -c3; echo
    25.6. 09:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ze strany zodpovědných orgánů rozhodně.
    Glee avatar 26.6. 03:11 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    V oficiální zprávě není ani slovo o zvýšeném riziku.

    Pro benga je kazda nehoda riziko. No vlastne pro kazdyho, ale jasan.

    To napsal pouze novinář echo24 v odkazovaném článku, tzn. jeho dojem, a dost pravděpodobně klasická bulvarizace běžné dopravní nehody.

    To ovsem rikam tez above. Krom toho bezne...

    Nepozornost při čtení nebo vědomá lež a manipulace od autora blogu?

    Spise nepozornost ctenare diskuze pana F-14. Uvedomujes si, ze ten tzv. "Jenduv priklad" muze byt realny? Vyser se na media a poslechni si Koudelku, trebas... By melo do hlavy zapadnout, jako naprosto cisty soors kod (whatever that means), ne?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    24.6. 16:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Takže k označení muničního transportu po veřejné komunikaci za plného provozu, kde míjí tisíce lidí, stačí dát za okno ukrajinskou vlajku? To se nám ty předpisy hodně zjednodušily :-D

    To bys mohl udělat jednoduchý pokus, pověs si na sebe pár ručních granátů a nabitou pistoli, k tomu ukrajinskou vlajku, a jeď metrem a tramvají na pražský hrad, a tam se pár hodin procházej po nádvoří. Potom můžeš poreferovat, jak moc ti to připadá normální.
    Max avatar 25.6. 14:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Vymysli ještě nějaký další blábol, v poslední době mně smích čím dál více odereagovává, takže budu jen rád :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.6. 11:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Ted jsem našel na Idnes:
    Jen pro osvěžení paměti, agrese Ruska:
    ✴ 1904 až 1905 - válka s Japonskem o nadvládu nad Mandžuskem a Korejským poloostrovem
    ✴ 1917 až 1921 - válka proti Ukrajině a jejím snahám o nezávislost
    ✴ 1918 - invaze do Ázerbájdžánu
    ✴ 1918 - invaze do Finska
    ✴ 1918 - obsazení Běloruska
    ✴ 1918 - obsazení části Moldavska
    ✴ 1918 až 1920 - válka proti Lotyšsku
    ✴ 1918 až 1920 - válka proti Estonsku
    ✴ 1918 až 1919 - válka proti Litvě
    ✴ 1918 až 1920 - válka v Osetii
    ✴ 1919 až 1921 - invaze Ruska do Polska (Rusko-polská válka)
    ✴ 1920 - invaze do Ázerbájdžánu
    ✴ 1921 - invaze do Gruzie
    ✴ 1921 - invaze do Mongolska
    ✴ 1921 - potlačení arménského povstání
    ✴ 1921 až 1922 - potlačení povstání v Karélii
    ✴ 1924 - další vojenský zásah proti gruzínským nacionalistům
    ✴ 1929 - první vojenská intervence v Číně
    ✴ 1937 - druhá vojenská intervence v Číně
    ✴ 1937 - invaze do Ázerbájdžánu
    ✴ 1938 - znovu napadení Japonska
    ✴ 1939 - invaze do Polska
    ✴ 1939 až 1940 - přepadení Finska (tzv. Zimní válka)
    ✴ 1940 - anexe Estonska
    ✴ 1940 - anexe Lotyšska
    ✴ 1940 - anexe Litvy
    ✴ 1941 - invaze do Iránu
    ✴ 1941 až 1944 - pokračování ruské válka proti Finsku
    ✴ 1941 až 1945 - využití důsledků 2. světové války, jako záminky k obsazení východní Evropy, střední Evropy a Balkánu
    ✴ 1944 - anexe Tuvy
    ✴ 1944 - vpád do Albánie
    ✴ 1944 - válečné operace na čínské hranici
    ✴ 1944 až 1956 - vojenská intervence v Pobaltí
    ✴ 1950 až 1953 - vojenská účast v Korejské válce
    ✴ 1953 - krvavé potlačení povstání v NDR
    ✴ 1956 - krvavá vojenská intervence v Maďarsku
    ✴ 1960 - aktivní účast na válce v Laosu
    ✴ 1955 až 1961 - aktivní účast na válce ve Vietnamu
    ✴ 1962 - vojenský podíl na operacích v Alžírsku
    ✴ 1968 - krvavá invaze do Československa
    ✴ 1969 - znovu napadení Číny - ostrov Damanskij
    ✴ 1969 až 1970 - vojenská podpora egyptských islamistů proti Izraeli
    ✴ 1970 - aktivní účast na válce v Kambodži
    ✴ 1971 - ruská vojenská účast v indo-pákistánském konfliktu
    ✴ 1972 - aktivní účast na válce v Bangladéši
    ✴ 1974 až 1990 - vojenská účast ve válce v Eritrei
    ✴ 1975 až 2002 - intenzivní vojenská podpora zrůdných režimů v občanské válce v Angole
    ✴ 1977 až 1978 vojenská účast ve válce mezi Etiopií a Somálskem
    ✴ 1979 až 1989 masivní invaze do Afghánistánu a následná válka
    ✴ 1988 - invaze do Ázerbájdžánu
    ✴ 1991 - zásah vojsk v Litvě a Estonsku
    ✴ 1991 - invaze do Gruzie
    ✴ 1992 - nová invaze do Gruzie
    ✴ 1992 - bombardování Ingušska
    ✴ 1992 - ruská vojenská intervence v Moldavsku
    ✴ 1992 - nová vojenská intervence ve východní Osetii
    ✴ 1992 až 1997 - vojenská intervence v Tádžikistánu
    ✴ 1993 - vojenská účast v gruzínské občanské válce
    ✴ 1994 - opět Ázerbájdžán
    ✴ 1994 - opět vojenský zásah v Dagestánu
    ✴ 1994 až 1996 první válka v Čečensku
    ✴ 1998 - znovu Gruzie - Abcházie
    ✴ 1999 - znovu Dagestán
    ✴ 1999 až 2009 - druhá válka v Čečensku
    ✴ 2008 - válka v Jižní Osetii, napadení Gruzie
    ✴ 2009 - další vojenské intervence na severním Kavkaze
    ✴ 2014 - anexe Krymu, invaze na východní Ukrajinu
    ✴ 2016 - bombardování Sýrie a obsazení několika klíčových míst (vojenská přítomnost dodnes)
    ✴ 2022 - celoplošné napadení Ukrajiny
    
    To by mohlo rádu pobavit
    26.6. 11:59 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    No pěkný, maj tam carský rusko, potom matlaj 2sv a boj s osou, osvobozování zaměňujou za invazi (což odpovídá v tý a i dnešní době pohledu (neo)nacisty), pak tam sou asijský války jako vietnam, korea, tam všude až do konce afghánistánu stáli proti sobě s američanama... Pak po revoluci se využíval muslimskej nacionalismus k oslabení a rozbití ruska na menší státy, proto ty bojůvky v těch musulmanskejch řitích. Velice podobný spektrum intervencí a podpory najdeš na ami straně taky. V podstatě od 50 let to je rus vs ami.
    26.6. 12:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    osvobozování zaměňujou za invazi
    To myslíš tohle?:
    1941 až 1945 - využití důsledků 2. světové války, jako záminky k obsazení východní Evropy, střední Evropy a Balkánu
    Co na tom není pravda? WWII spolu se spojenci vyhráli což snad nikdo nikde nezpochybňuje, ale důsledky WWII k obsazení části Evropy využili
    maj tam carský rusko
    A proč ne - není to omezené jen na cccp ne? Třeba Ukrajinu se rusko snaží zmařit už někdy od dob kačky druhý
    26.6. 14:12 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Nene, zamysli se, spojenci si oblasti vlivu dohodli ještě před koncem války na Jaltě, následně po vítězství pak v postupimi a podle toho zůstali okupovat jenom německo, stejně jako američani. Když to vezmeš do důsledku, německo američani okupujou ještě doteď. U nás se sověti vrátili (a vzali si k tomu na pomoc kámošesky parťákyski bratry z okolních států a dalších) a zůstali až po okupaci od 68. Prostě ten výčet je naprosto nesmyslný blábol poplatný době. Já nechápu proč to ty média dělaj, dyť za pár let budeme s rusákama chtít obchodovat, proč tady hejtěj a překrucujou celou minulost, v tom neni žádnej smysl než vyvolat nenávist vůči nim...
    26.6. 16:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    No - s tím “až po okupaci od 68” bych byl opatrný
    26.6. 17:32 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Kdyby sis to přečet, tak bys věděl, že to nebyla okupační armáda, ale poradci, který sme sem sami pozvali... ...a který pak pomáhali komoušům převzít moc a spravovat po sovětsku stát.
    26.6. 18:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    jasně a ti se na světě vzali jen tak, asi je vytáhlo slunce z pařezu a rusko/cccp s nima nemělo vůbec nic společného...

    jasně a ti nás vůbec, ale vůbec nedostali pod vliv ruska/cccp...

    jasně...

    to víš že jo...
    Fluttershy, yay! avatar 26.6. 19:45 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Nechápu, odkud se bere ta potřeba zbavovat zdejší KSČ odpovědnosti. Tím spíš vzhledem k tomu, jak vzdorovala destalinizaci probíhající v Sovětském svaze.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    26.6. 20:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Vzhledem k tomu, že neměli žádnou svéprávnost, tak nějakou zodpovědnost není potřeba v tomto období vůbec řešit

    Svinstva ma KSČ na svědomí samozřejmě dost, ale o tom, jestli budeme/nebudeme pod vlivem cccp, tak o tom fakt nerozhodovali

    Možná měli na výběr napsat pozvánku, nebo vypadnout z okna - to možná i jo
    Fluttershy, yay! avatar 26.6. 20:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců

    Co se tady člověk nedozví. Že prý zdejší bolševici byli nesvéprávní. 🙄

    Ohledně orientace na Rusko očekávám, že se toho chopí zdejší milovník Beneše.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    26.6. 20:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Nesvépávní ve vztahu k Rusku samozřejmě, ale myslím, že to chápeš
    Glee avatar 28.6. 04:50 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Nesvépávní ve vztahu k Rusku samozřejmě, ale myslím, že to chápeš

    Chapala to i moje baba pod korenem, ale boha jeho, jak ja bych uvital nakou simple tabulku na wiki, ktera by tak hezky porovnavala veci jako trebas invaze, invaze s RSVP, svinarny Commies navazane na Jaltu a tak, relativni ekonomicke, ale i castecne politicke nezavislosti zemi v tom a tom roce, mezi 45-80s/90s. Nemel bys trocha casu pls? Ty Tve valky byly hezky seznamek. Dal sis krasnou praci. :-)

    Na druhou stranu se zas nedes, ze nejsem happy, ze jsme skoncili pod vlivem Ruskrajincu/CCCP. :-P

    p.s. Nech nacelnika spat, jen trotluju. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    28.6. 07:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Chapala to i moje baba pod korenem
    Ale jsou jedinci, kteří to nepochopí nikdy - asi nějaká slepota či co
    Ty Tve valky byly hezky seznamek. Dal sis krasnou praci.
    Děkuju za uznání, ale je to je ctrl c/v někde z idnes a ohledně tvého přání o pokračování - čekal jsem tady trochu spolupráce, ale kromě jednoho (očekávaného) lynčování černochů a bagatelizace a kápova celkem slušného pokusu je to tady celkem nuda.

    Škoda

    Jinak se zase trochu ztrácím v tvé abstrakci - sorry ¯\_(ツ)_/¯ :-)
    28.6. 22:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců

    Capo di tutti capi. Když už. Na to abych hlupákům vysvětloval všechny souvislosti fakt nemám čas. Sami se snažte zapojit svou zakrnělou nervovou uzlinu co považujete za mozek.

    Glee avatar 30.6. 04:37 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Capo di tutti capi. Když už.

    Spatris-li na obzoru kousavy humor vucic sve osobe, zasmej se a s klidem si dej pava na jeho saint's day. I kdyz dopadnout dementnejc, nez TMBK, tak jako tak nemuzes. To pise AI tu sracku na Seznamu? :-)

    Jako Kapo di Tutti Frutti Abclinux Magazin je imo super prezdivka. Syp sem historii, za 3 dny jim dojdou pracky! Polaci sou za necely dva tejdny a to je dobre.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 30.6. 03:59 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Ale jsou jedinci, kteří to nepochopí nikdy - asi nějaká slepota či co

    Ja mluvil o sve babe korenarce. Ovsem nemam duvod se stavet do nazorove opozice, kdyz neni zcela jasne, jak by dopadl vzdor. Precijen na to cumime dnes, kazdy boziy dzien. ;-)

    Děkuju za uznání, ale je to je ctrl c/v někde z idnes

    Admina jsem pochopil na prvni dobrou. ;-)

    Jinak se zase trochu ztrácím v tvé abstrakci - sorry ¯\_(ツ)_/¯ :-)

    Potom je vse v poradku. A ja se zaroven omlouvam za mozna nejasne pindani. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    27.6. 09:32 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: apologetika gottwaldovců
    Vsimni si, ze CSSR nebyla ve Svazu. Byli jsme samostatny stat s vlastni politikou, byt ve vychodni sfere vlivu.
    Fluttershy, yay! avatar 26.6. 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bizár z iHeute

    Tož tak ono je to z rubriky Už jste dnes hajlovali? ANO iDnes. Resp. reverzní hledání ukazuje na komentář z Xichtoknihy Hovinek.

    Nevím, jestli má vůbec smysl se tím vzrušovat.

    Např. netuším, co má být „znovu napadení Japonska“ v roce 1938. Bitva u jezera Chasan? Zrovna to bych fakt Sovětskému svazu nevyčítal.

    Mezitím nebývá slyšet o záležitostech jako deportace Korejců do Kazachstánu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    26.6. 15:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    1904 až 1905 - válka s Japonskem o nadvládu nad Mandžuskem a Korejským poloostrovem

    Ano. A příčina? Rusové se dohodli s Čínou, že si od ní pronajmou Port Arthur, jako formu reparací za pomoc poskytnutou Číně Ruskem když se mydlila s japoncema v letech 1894–1895. A byli to japonci, kdo na ten Port Arthur zaútočil! Bez vyhlášení války, stejně jako na Hawai o 37 let později .

    1917 až 1921 - válka proti Ukrajině a jejím snahám o nezávislost

    Ukrajina se jako stát začalo formovat až v roce 1919, na území, které bylo historicky součástí Polsko-litevské unie a Osmanské říše. S tím se pochopitelně poláci nehodlali smířit. Rusko se k tomu přichomýtlo jak slepý k houslím, protože ukrajinští komouši přišli na skvělý nápad, jak zvítězit nad ukrajinskými nácky, co šli proti všem. Spojili se dalšíma bolševikama, a pak mydlili nácky tak dlouho, až z toho zbyl konflikt Polsko vs. SSSR.

    A tak bychom mohli pokračovat až do současnosti. Takže vezměte prosím laskavě už jednou pro vždy na vědomí, že kořeny současných konfliktů sahají až do 16. století.

    Fluttershy, yay! avatar 26.6. 15:54 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: étatismus
    Taky byla snaha na Ukrajině stát nemít (to se bude líbit Valžgryndovi), viz machnovistické hnutí. Proradní bolševici se ve své antikomunistické kampani proti Černé armádě obrátili a nakonec ji udolali.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.6. 19:28 viz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: étatismus
    muzes uvadet zdroj? ne-jen nasledny link? proc? dulezite pro, ci zajem je takto informovat;)
    26.6. 23:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Když si to porovnám se seznamem agresí USA, tak to vypadá jako pár pohraničních šarvátek.

    A když to faktčekuji, tak z toho pár pohraničních šarvátek zůstane, protože je to snůška lží. Například ta Gruzie v roce 2008, kam zahnali gruzínské agresory po tom, co v Osetii darovanými českými zbraněmi povraždili víc než tisíc civilistů.
    28.6. 19:08 Peter Rubin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Vis kdo je nejvetsi ostravak, kdyz ses u tech nemcu?

    odpoved: Peter Rubin, bürgerlich Peter Kohlhuber, ist ein deutscher Sänger, Moderator, Songwriter und Gitarrist. Geboren: 5. Mai 1942 (Alter 83 Jahre), Ostrava, Tschechien, Größe: 2 m

    :D
    28.6. 20:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidské štíty
    Tak.ať mu zdraví slouží. Chlapci ze stejného regionu, o dekádu starší jsou stále naživu.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.