abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.1.2007 18:01 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Chlape, nenech si to libit! Sel bych do toho prezkouseni, podle me vymeknou, protoze by to pro ne byla prace a ostuda a tu 1 ti daji.
    29.1.2007 18:04 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    takovejhle veci jeste zazijes....
    V podstatě nic nevím
    Martin Stiborský avatar 29.1.2007 18:09 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Pokud na to máš, jdi do té zkoušky, proč ne ...
    Kvík ..
    Vašek Lorenc avatar 29.1.2007 18:40 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Známka nemusí být jen za prokázané znalosti, ale i za celkový projev. S tímhle chováním bych klidně do toho přezkoušení šel, ale rozhodně bych si jako učitel smlsnul.. Na jedničku to umí Bůh, na dvojku pan ředitel...
    ...včetně majestátného loosa
    29.1.2007 19:01 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Souhlasím,být učitel ha*jz tak Ti dokážu,že s bídou umíš za "tři"

    Ale je nová doba,za mých mladých let stačilo přijít před tabuli v riflích,mít dlohé vlasy a nastal boj o "dostatečnou" :-)
    29.1.2007 19:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Jasně, to jde vždy. Mi nevadí, že se spletl, nevadilo by mi ani kdyby mi dal dvojku, kterou bych si zasloužil. Vadí mi, že on mi chce dát jedničku, znamená to jen změnit jedno číslo v počítači a vytisknout nový opis z vysvědčení (tiskopisy se u nás tisknou až na konci roku) a má vlastní třídní učitelka proti tomu bojuje, nevím co ji tak vadí na tom, že bych měl nejlepší prospěch ze třídy, fakt to nechápu. Asi ji nestačí, že naše třída je 2. nejhorší na škole, asi chce abychom byli ještě horší. :-(
    Shadow avatar 29.1.2007 19:20 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Na jedničku to umí Bůh, na dvojku pan ředitel...
    To by mohlo pokračovat pro pana kolegu dost nepříjemně:

    Na jedničku to umí Bůh, na dvojku pan ředitel, na trojku já, na čtyřku ten nejlepší ze třídy... a to vy nejste.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    vencour avatar 29.1.2007 18:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...

    Jestli chceš bejt k sobě tvrdej, tak jdi. Pověst, že si nenecháš nic líbit a zřejmě odpovídající přísnost od učitelského sboru tě vytrénuje. Držim palce.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.1.2007 18:47 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Já bych se komisionálního přezkoušení nebál. Jenom se smiř s tím, že si ředitele a třídní proti sobě ještě víc popudíš. Určitě bych nejprve situaci konzultoval s vyučujícím daného předmětu slovy, ať se na tebe nezlobí, ale že ti nic jiného v takové situaci nezbývá a že to snad chápe. Po konzultaci hned zítra náležitě rozhlas, že v případě dvojky budeš žádat o komisionální přezkoušení – ono možná pak nebude nutné. ;-)
    30.1.2007 09:19 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    No tak zalezi na mnoha aspektech, ja bych to mozna zkusil nejprve pratelsky zkonzultovat s tim ucitelem a pokud ti opravdu chce dat 1 a jeho nadrizeni mu to nnchteji dovolit opravit, tak bych to zkusil pratelsky zkonzultovat s reditelem. On uz ti navrhne vhodne reseni.

    Jinak u nas ucitele pisi znamky sami a do klasifikacni porady nez se vytisknou prumerove tabulky je mozne to opravit. Potom je potreba uz nektere veci pretisknout, ale i to jde.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    29.1.2007 19:16 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Jestli máš mít jedničku nebo dvojku nebo trojku už je nakonec vlastně jedno. Na známky si vyhrál tak jako tak, takže být tebou - rozhodně do toho přeskoušení jdu. A ještě bych to propojil s nějakou školní demonstrací proti úřední blbosti! :D
    masožravá palma avatar 29.1.2007 19:28 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Jdi do toho. Jen jako prvního varuj toho učitele, a omluv se mu, že mu působíš potíže, ale že se ti nelíbí chování třídní a ředitele a nehodláš si to nechat líbit. Dostat dvojku, z nějakého předmětu, který ani ti dva tebe neučí, protože "von si aspoň jednu dvojku zaslouží", je dost nefér.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.1.2007 19:52 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    To už jsem tak starý? Já bych do toho nešel. Proč? Vždyť vlastně už vyhrál, učitel ví, že k němu nebyl spravedlivý, takže na konci roku mu to případně vykompenzuje. Poznal, kdo jsou jeho nepřátelé a původci té strašlivé křivdy. Je krásné vědět, že vám někdo ublížil a že máte důvod ho nenávidět. Nevím proč by měl chtít mít své vítězství oficiálně potvrzené na papíře, to už je zbytečné. Ani kdyby se mu komisionelním přezkoušením povedlo přepsat 2 na 1, tak to pro pravé viníky nic neznamená, spíš to ublíží učiteli. A známky z pololetí se ani nepíšou do přihlášky na vyšší dívčí.

    BTW Co je to MIT?
    29.1.2007 19:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Mikroprocesorová technika.
    29.1.2007 19:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Není ta škola na Zengrově ulici? ;-) Jestli jo, tak už ti je možná jasné proč jsem hrdý na to, že jsem tuhle školu ukončil s historicky nejhorším průměrem celé školy.
    29.1.2007 19:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Ne, je to ta škola na Kratochvílově ulici. :-)
    29.1.2007 19:44 marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Jo, na stredni se na Tebe hold porad divaji jako na menecenneho... mne to teda doslo az na vejsce ... Bojim se toho, ze stejne to bude i u komisionalniho prezkouseni. Nevim, jake tam mate ucitele, ale pocitej s tim, ze existuji taci, ktere to dozere i kdyz se jim stokrat omluvis, ze nemas jinou moznost. Jestli do toho pujdes, cekej jenom problemy a podstatne zhorseni prumeru (i v jinych predmetech). Me osobne by za to jedna pololetni dvojka, na kterou se nikdo nikdy nepodiva za to nestala...
    29.1.2007 20:04 kanada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    vyser se na to, radsi jim nacpi snih do vejfuku :-D
    NbS avatar 29.1.2007 20:19 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    no asi takhle :) byl jsem na sps "hajzlik, ale poradnej", tak jsem chodil na prezkouseni az se profesori dohodli a ja pomalu prestaval stihat ... no nebudu to rozkecavat, jednoho dne jsem spalil vysvedceni pred reditelem a dodelal maturu na jine skole (tam me doteklo, ze nekdy je lepsi drzet hubu a trochu toho vlezdoprdelismu taky neni na skodu), tak mozna ze je dobre zes dostal tu dvojku ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    29.1.2007 20:46 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Učitel je v pohodě, ví že jeho chybou si dostal horší známku. Teď bude jak mílius. Identifikoval jsi svého třídního nepřítele :) takže jseš vlastně v pohodě.

    vám dvojka jedině prospěje

    Tipnul bych si, že třídní to bere jako účinnou páku na zlepšení tvýho chovaní. Osobně bych to neřešil, nestojí to za ty problémy i když chápu, že si rozčílenej.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    29.1.2007 21:42 n/a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    "Za výlevy a chování"? Na to je snad na vysvědčení známka zvlášť... Nicméně pokud by mi nešlo o vyznamenání, nebo tak něco, nechám to být, alespoň budou mít důvod příště spíš podržet, zvlášť když toho učitele to nejspíš mrzí.
    29.1.2007 23:37 drin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    lehnout na zada a kopat nozickama
    30.1.2007 00:01 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Mno, kdyz odhlednu od faktu, ze ucitel ktery tvrdi, ze nezaslouzene spatna znamka nekomu prospeje, do skolstvi (a do niceho jineho krom kopani kanalu) nepatri... bych pripomnel, ze skutecne vzdelani zacina az na VS. Stredni skola ma jedinou skutecnou znamkovaci stupnici: dal/nedal. Znamky nezajimaji nikoho jineho krom zamindrakovanych ucitelu, kteri si komplex z neuspechu v praxi resi tim, ze je pouzivaji jako nastroj moci, a nebohych zaku a jejich rodicu kteri jim to zerou.

    Chapu tvuj pocit ukrivdenosti, ale byt tebou, tak pouziju srategii, se kterou jsem prosel celou stredni skolu - veskere hodnoceni ucitelu jednim uchem dovnitr druhym ven. Hlavni je, co mas v hlave. A nenechat se znechutit. Na vysoke to bude stejne o necem uplne jinem. Nez se s*at s komisionalkama, to se radeji venuj necemu uzitecnemu, treba si precti nejakou zajimavou knizku. Vsadim boty, ze to ti da do zivota vic nez jednicka z MITu.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Bluebear avatar 30.1.2007 00:13 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Já bych to na tvém místě nechal plavat. Když budeš dělat vlnky, jen si tím uškodíš, učitelé v tobě začnou vidět potížistu, budou ti házet klacky pod nohy a u maturity (resp. jiné důležité zkoušky) si na tobě smlsnou, což může zničit celý tvůj další život.

    A tady nejde o nic závažného, dvojka je dobrá známka.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    30.1.2007 00:34 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Ano. A morální pointa je, že před mocnými se budeme poníženě plazit, a když řeknou, že nebe je fialové tak prostě bude fialové. Výchovný aspekt jako prase, opravdu. Na naší škole by si něco takového nikdo nedovolil. Nevím, jak je tomu jinde, ale naši profesoři nás férově brali za vrstevníky. A podle toho s námi jednali.
    30.1.2007 01:22 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Jedno moudrý přísloví praví "Nechčij do studánky, nikdy nevíš, kdy z ní budeš pít". Nemyslim, že je potřeba dodávat něco dalšího.
    30.1.2007 01:26 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    A je-li ve studánce už nachcáno, nepij z ní taky a jdi jinam. :-)
    30.1.2007 07:58 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Máte školské noviny? Napíš to tam.
    30.1.2007 09:22 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    taxem si to tu precetl a lehce zavzpominal na studentsky leta. Jedno komis prezkouseni z dvojky na jednicku pro nesouhlas se znamkou malem skoncilo propadakem a dotycny byl rad za dostatecnou. Proste "kantor" chtel na ty skole zustat a nechtel si prilis nasrat reditele. No a kamose u tabule v tom malem utopil. "Mily studente, pokud nekdo veri ve sve znalosti a jde na komisionelni prezkouseni, lze predpokladat hlubsi teoreticke znalosti nez jste nam zde predvedl. Budte tedy rad za dostatecnou. Jiste to bude pro vas ponaucemi do budoucnosti a budete ke svemu studiu pristupovat svedomiteji nez do ted." Kamos od te doby "zasadne moci po vetru" ....
    otula avatar 30.1.2007 09:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...

    Také ti doporučím být v klidu a vykašlat se na to, i když, pokud bys mne znal, tak bys řekl, že zrovna já mám co povídat, protože mi přátelé často vyčítají, že si pořád někde dělám zbytečné problémy. Nesnáším pokrytce a ty, kteří mají strach říkat pravdu do očí i za cenu problémů - ale to není tvůj případ, protože ty už jsi svou pravdu řekl, a ti, kteří v tom mají svůj díl, o tom vědí.

    A pokud ti to spraví náladu, přihodím svůj zážitek. Byl jsem nejlepší matematik na gymplu, potom i na vysoké, ale maturoval jsem z matiky za 3 - nikdo, podotýkám NIKDO z přísedících o tom nevěděl, měl jsem mít 1, ale byla to čistě akce mé matikářky, která mne nenáviděla, protože jsem jí dával najevo, že na její výuku kašlu, protože vzorce, které jsem se měl učit, jsem si raději na místě odvozoval a spočítal jsem i příklady, dle ní neřešitelné, a když nám dala v jedné dobré chvilce k opsání ostré příklady k maturitě, tak jsem jí řekl, že já se opisováním nějakých hloupých příkladů nebudu zatěžovat. No a kdo by se pak po nějaké blbé maturitě rozčiloval s nějakým odvoláváním. Stačilo mi, že se o tom dozvěděli její kolegové, pro které to byl šok :-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    30.1.2007 15:31 Botanicus2 | skóre: 2 | blog: Vyber_distra
    Rozbalit Rozbalit vše Doufam, ze to neni nakazlive!
    OMFG, to mas od narozeni? Nezlob se na me, ale takhle detinske chovani, to je fakt sila. Kolik Ti proboha je? Abych rekl pravdu, tohle jsem nedelal uz ani v prime. Nic ve zlym, ale proste tohle je na me fakt moc. J
    30.1.2007 15:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufam, ze to neni nakazlive!
    Nevím co je dětinského na boji za své právo na spravedlivé hodnocení, ale dobrá. Ukecávat známky to nedělám, ale aby mi někdo dal horší známku kvůli omylu, nebo mému chování (jakoukoli jinou než tu z mravů) se mi nelíbí, od toho tam je ta položka.
    vencour avatar 30.1.2007 20:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufam, ze to neni nakazlive!

    Především to, že hned mluví, mi přijde jako kontraproduktivní. Vztekat se může vždy, ale pokud nejdřív bude pár minut přemýšlet, tak snad bude řádit jen kvůli tomu, co za to stojí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.1.2007 19:01 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufam, ze to neni nakazlive!
    Již tón vašeho příspěvku svědčí o vaší duševní nevyzrálosti.
    30.1.2007 22:46 Botanicus2 | skóre: 2 | blog: Vyber_distra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufam, ze to neni nakazlive!
    1) klidne muzes tykat (a doufam, ze Ti me tykani nevadi)

    2) kdyz myslis...ale neni to moc rozumny soud. Na tyhle tvrzeni pozor, clovek se muze hodne plest (a zvlaste po netu). Ten ton samozrejme o necem svedci, ale myslim, ze jsi vedle.
    d.f.h avatar 30.1.2007 16:48 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    hehe, no ja se vážně bavím :-) kdysi jsem pár takovejchhle týpků taky znal. co je s nima teď, to fakt nevím a asi to ani vědět nechci :-D
    30.1.2007 17:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    Škoda že to nechceš vědět, mě by zajímala nějaká predikce budoucnosti. :-)
    30.1.2007 21:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No prostě hustý...
    No já nevím, z pohledu mnoha jiných lidí jsem byl asi stejný jako Marek - prostě jsem si nenechal s..t na hlavu. Byla jiná - pro většinu lidí připosraná doba. Učitel co si neumí přiznat chybu je špatný učitel, a na Markově místě bych podal oficiální stížnost.

    Stala se mi tenkrát podobná věc - místo 1 jsem našel na vysvědčení za 3. Nicméně vyučující když jsem za ním přišel přiznal svůj přehmat a do konce roku jsem měl od něj salám alejkum.

    Jo a budoucnost? Tehdy? Řekl bych, že mým vyučujícím se ani v nejbujnějším snu nezdálo aby někdo z třídy určené k postupné likvidaci, s navíc s historicky nejhorším prospěchem z celé školy (průměr 3,46 bez jediné pětky už asi nikdo nepřekonal..) jednou dělal to co já.
    13.6.2008 18:27 Silec
    Rozbalit Rozbalit vše Ser na ně
    Tak jako jestli to umíš tak se nemáš za co stydět a pořádně jim to tam natři já ti věřim! :P

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.