abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 494 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    otasomil avatar 12.11.2009 19:16 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování

    >>>žádná omluva, jen si mastí kapsu.

    A co by jste tak jako cekal ?

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    13.11.2009 17:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Že pošlou odpověď úplně někomu jinému kdo s tím nemá nic společného, aby dodrželi autorem nastolený způsob komunikace.
    12.11.2009 19:17 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Precetl jsem tento i predesly zapisek a porad nejak nechapu co s tim ma T-Mobile spolecneho.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Max avatar 12.11.2009 19:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Přesně tak. T-Mobile s tím nemá naprosto nic společného. To je jako stěžovat si na poskytovatele internetu, že mi přes něj chodí spam na můj server. Autora blogu absolutně nechápu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vlastikroot avatar 12.11.2009 19:33 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Pokud by přicházel spam přes SMTP patřící ISP, pořád bys nechápal ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Max avatar 12.11.2009 19:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    To nějak nechápu? Jak by mi mohl od SMTP patřící ISP přicházet spam? Tvé přirovnání nedává vůbec smysl ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 12.11.2009 19:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nebo myslíš cizího ISP? Né mého? Ale i tak ;-). Ten šmejd, co ti posílá sms není klientem tmobile. Stejně tak si mohou stěžovat lidi u o2 aj. ISP. Co mají dělat? Mají cenzurovat svojí síť na základě stížností uživatelů? Ale no tak. Tohle snad nemůže myslet někdo vážně, ne?
    Správně by se to mělo řešit na příslušných úřadech a ty by měly s tou firmou případně zatočit.
    Navíc autor blogu obviňuje tmobile, že dal tomu spamerovi tel. číslo. Tohle taktéž nechápu, jak to může autor blogu vědět?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vlastikroot avatar 12.11.2009 19:56 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Myslím svého ISP, protože tmobile poskytuje služby nad speciálními čísly, které jinak neexistují. Je to opravdu, jako kdyby tvůj ISP měl SMTP s výhradním přístupem jen pro spammery a ty ti přes něj posílali spam. Správně by neměl tmobile dovolit, aby se v jeho síti přes jeho speciální čísla posílaly nevyžádané SMS.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Max avatar 12.11.2009 20:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Pokud jsi myslel vlastního, tak to vskutku nedává smysl. Vymýšlet si neexistující službu a přirovnávat to k realitě, eee.
    To poskytuje každý. Jak víš, že to jde od T-Mobile? Jak víš, že to jde z ČR? Osočujete tu T-Mobile a ani proto nemáte důkazy.
    Pokud vím, tak vlastníci premium účtů mohou posílat sms kamkoli, i do zahraničí. Přitom číslo posílajícího nemusí být vůbec vidět.
    Leda ty sms vytrasovat pře ISP, jak šly, ale to je nereálná věc. Pro smrtelníka určitě, pro policii by to bylo o to těžší, že by trasa mohla vést do jiné země a tam by asi byly problémy se spoluprácí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 20:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Oponuji ještě jednou , sám TM jak píšu mi napsal, že SMS odcházely přes PREMIUM SMS a to si u nich objednala služba FINCOM MATERNA. Takže TM dobře ví komu co a jak prodal.

    Zkoušel jsem na to číslo co mi jejich podpora napsala a číslo neexistuje.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 12.11.2009 20:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    predvolbou 90x (Premium SMS) nejsou sluzbou, kterou by poskytoval T-Mobile

    Jestli toto znamená, že T-Mobile poskytuje tuto službu, tak asi neumím česky ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 20:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Maxi, pak nevím proč tato SMS jako "PREMIUM SMS" došla ? odkud se vzala když oi ji neposkytují ? Proč mi tedy píší , že ta služba patří té společnosti.

    Nějak to nechápu celé
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 12.11.2009 20:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Podle mně mají smlouvy s jinými ISP, poskytují bránu nejen obyč sms, ale i premium sms, hovory apod. Podle toho, jak jsou dohodnutý s ostatními ISP. Jak ví o firmě, jenž to údajně poslala? Buď se podívali do té sms a našli si jí podle čísla (které se v té sms uvádí jako kontaktní), nebo mají nějakou společnou databázi s jinými ISP a našli si to. Nevím, v této rovině se moc nepohybuji :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 12.11.2009 20:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nebo mají možnost si jí sami vytrasovat. Neznám technologii sms, ale většina věcí dnes není analog a tak není moc problém vyzjistit, odkud vítr může vanout.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 20:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    To číslo nelze skoro nikde dohledat ... a trasovat ano, jde to, ale muselo by se to celé řešit až na nějaké vysoké úrovni TM. Trasování SMS jak někdo někde napsal se smí dělat jen v nějakých soudních a ostatních případech.

    Dle toho jak mi někdo odpověděl myslím, že TM má celkem velké máslo na hlavě.

    Kdo ví co a jak bylo, zda nějaký obchodníček od TM to někomu ne-přeprodal s vidinou velkého zisku.... Kdo ví jak to celé je
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.11.2009 20:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Dle toho jak mi někdo odpověděl myslím, že TM má celkem velké máslo na hlavě.
    TMO má zhruba stejně másla na hlavě jako tvůj ISP když ti přijde spam.
    Kdo ví co a jak bylo, zda nějaký obchodníček od TM to někomu ne-přeprodal s vidinou velkého zisku....
    No to logicky. Když TMO přenáší SMSky, nechává si za to zaplatit. Když tvůj ISP přenáší maily, nechává si za to zaplatit.
    gtz avatar 12.11.2009 21:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Neznám ceny v této branži je zcela jasné, že si za to nechá zaplatit, myslím, že poněkud více než nějaký ISP za přenos mailů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.11.2009 21:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ano, jsou dražší. Ony taky náklady na SMS jsou vyšší než na mail (ale ne zas o tolik). Souhlasím, že všechny SMS jsou předražené. Ale když to lidi baví…
    gtz avatar 12.11.2009 21:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ano je to pravda, no holt se budeme muset potýkat se spamy i na mobily.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 12.11.2009 20:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    A to je právě to o co mi jde : Oni provádějí pouze zprostředkování nějakých služeb. Tím pádem pokud přes jejich síť by zprostředkovaně bude proudit spam, tak oni roztáhnou ruce a řeknou , že my jsme to neudělali ... to ta druhá strana

    Zkoušel jsem se do té firmy dnes z práce dovolat a celkem neúspěšně, jedno číslo co jsem dostal od TM je nefunkční , čísla co jsem našel na webu jsou jen hlasový automat bez náznaku nějakého spojení někam.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.11.2009 20:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Oni provádějí pouze zprostředkování nějakých služeb. Tím pádem pokud přes jejich síť by zprostředkovaně bude proudit spam, tak oni roztáhnou ruce a řeknou , že my jsme to neudělali
    A co by sis představoval, že s tím jako mají dělat?
    gtz avatar 12.11.2009 20:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nevím co se s tím dá dělat...

    Prostě mně štve, že se něco takového děje i přes naše operátory.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.11.2009 10:16 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Od tohoto tu máme ÚOHS, kde můžete podávat stížnost na spamery (samozřejmně v působnosti ČR). Tak přestaňte vyvíjet nesmyslné akce a použijte normální postup pro takovéto případy.
    14.11.2009 15:58 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ale o tom se nedá pořádně blogískovat.
    gtz avatar 15.11.2009 12:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Již se tato věc na ÚOHS řeší.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 19:59 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Bohužel přesně těmito názory laické veřejnosti se zaštiťují nadnárodní ISP, aby mohly zavést blokování provozu, a tak předvést, kdo je ten hodný.
    gtz avatar 12.11.2009 20:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Přečteti si prosím co jsem psal ... je klientem TM "SMS odcházely přes PREMIUM SMS" a to je služba která je placená. Něco jako číslo 900 , pro volání někam na erotickou linku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 12.11.2009 20:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Dobrý večer, jak nechápu ? TM jasně píše , že je jen zprostředkovatelem ... ano vím co to slovo znamená. Jak sám víte PREMIUM SMS je služba , kterou si u TM někdo objednal. Tedy je nad slunce jasné , že za účelem nějaké reklamy apod.

    Takže si myslím , že TM si opravdu jen mastí kapsu za nějaký SPAM a když se na to přijde tak říká já nic já muzikant.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 12.11.2009 20:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Když je jen sprostředkovatel, tak si tu službu u nich snad nemohl nikdo objednat, ne? ;-)
    Já to chápu tak, že si někdo nakoupil třeba v zahraničí u nějakého ISP sms a posílá je sem. Podle čísla to jde přes příslušné poskytovatele.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 20:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    jak jsem psal to co oni napsali:
    Podarilo se nam zjistit, ze se jedna o spolecnost 
     Fincom - Materna Communications a.s., tel. 495 500 190.
    
    Takže ve finále si myslím, že tato firma Fincom Materna si tuto službu pronajala pro nějakého svého klienta.

    Jak toto řešit dále opravdu nevím ...

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 20:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Pokud si text došlé zprávy vykládáš jako nevyžádané obchodní sdělení, podej stížnost.
    gtz avatar 12.11.2009 20:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Spíše jako pokus o podvod. Ale nechce se mi absolvovat nějaké dokladování toho a onoho u nějakého úřednička na policii.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:01 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Pokud se ti to zda jako podvod, tak te nepodvadi TM, ale ta spolecnost. To jako kdyz ja nahodou zjistim tvoje cislo a poslu ti sms, tak si taky pujdes stezovat na TM?
    gtz avatar 12.11.2009 21:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Kdyz posles Ty , tak bude tam uvedeno tvé číslo nebo z čeho lze identifikovat odesílatele. Tam je jen odesílatel 90030 a pár slov, že nějaké info je na nějakém zahraničním čísle podobném našemu. A to pak podvod je.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:10 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    No, ale vzdyt tam cislo je, v cem je rozdil kdyz tam bude jine? Sam stejne majitele nezjistis, a TM rozhodne podavat informace nebude, kdyz nebude mit muj souhlas s uverejnenim v tel. seznamu.
    gtz avatar 12.11.2009 21:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nezjistím, pravda ... prostě se s tím nedá nic dělat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.11.2009 10:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování

    Viděl jste ten formulář? Nikam nemusíte. Prostě vyplníte webový formulář, z webového prohlížeče ho pošlete a hotovo. Žádná policie, nic takového (dokud úředník do toho polici nezatáhne). Já to zcela běžně používám na český e-mailový spam a funguje to. Sice jim to několik měsíců trvá, ale obvykle udělí pokutu.

    A osobně, vedle pokusu o podvod, bych to jako nevyžádané obchodní sdělení viděl. Nabízejí tam komerční službu? Nabízejí. Že nepíšou co přesně? Nevadí. Stále to je reklama.

    Dá se předpokládat, že úřad má větší páky, jak z operátora vytáhnout funkční kontakt na provozovatele prémiového čísla. Minimálně T-mobile musí vědět, kam zasílat vydělané peníze, takže T-mobile musí mít funkční spojení, které vám očividně zapírá.

    Jendа avatar 12.11.2009 20:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Prostě někdo (Fincom?) posílá do sítě T-Mobile SMSky. Co s tím má jako TMO dělat?
    gtz avatar 12.11.2009 20:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Jak mám vědět , že se jedná o Fincom ? došlo to z čísla 90030. To je placená linka přece něco jako naše linka 900.

    Myslel jsem, že tyto 90xxx čísla se nedají pronajmout bez souhlasu TM ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:03 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    No a? To jako TM nemel dorucit SMS z 90030 na tvuj telefon? Proc?
    gtz avatar 12.11.2009 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Musí nebo by měl, ale ideálně by bylo, kdyby v SMS bylo uvedeno, že tato služba patří společnosti XX.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:14 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Opet, proc? To je nekde v zakone? Urcite neni, ale zato tam je, ze nemuzou zasahovat do cizich zprav. Muzes byt rad, ze ti napsali aspon komu to patri. Uz to je vstricny krok a vic toho opravdu udelat nemuzou. Nebo by podle tebe meli udelat co?
    gtz avatar 12.11.2009 21:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nevím co lze udělat ... vím, že skoro nic, prostě dle mne se jedná o podvod, který má na svědomí někdo jiný...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 12.11.2009 20:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Přes jeho síť i přes jeho linku 90030 byla ta zpráva poslána. A TM jak psal, ví , že si tu službu u něj někdo pronajal.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 12.11.2009 20:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Můžeš mi odcitovat, kde to T-Mobile píše? V emailu, jenž cituješ, nic takového T-Mobile neříká. Ba naopak říká, že tuto službu neposkytuje.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 20:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ano, omlouvám se neříká, ale když ji neposkytuje tak proč ví kdo je majitelem té nějaké předvolby.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 12.11.2009 19:53 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Imho někdo/nějaký bot zkouší ((nejspíš přes VoIP) poslat zprávy na vybraný/náhodný rozsah telefonních čísel. T-Mobile v tom bude imho nevinně...
    24.11.2009 14:47 headhunter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Telefonne cisla je zbozi ako kazde ine. Kazdy poskytovatel predava Vase cisla na "reklamne ucely".
    12.11.2009 20:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Když T-mobile tvrdí, že odchozí prémiové číslo nemá pod palcem, tak to číslo může být přidělené jedině ČTÚ (jinam by jej nebylo možné směrovat). Jaktože vyhledávací databáze ČTÚ takové číslo u dotyčné firmy nezná?
    Jendа avatar 12.11.2009 20:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Jsem zákazník T-MOBILE CZECH , který mne nechrání před podvodným jednáním.

    T-MOBILE ode mne nemá souhlas na poskytnutí mých kontaktů třetím osobám

    Prostě již mne to začíná unavovat toto jejich jednání, žádná omluva, jen si mastí kapsu.
    Mein Gott. T-Mobile za to velmi pravděpodobně ani nemůže a nesmí (!) s tím nic dělat. Ty SMS prostě neposílá T-Mobile! A číslo získali $NĚJAK_JINAK.
    gtz avatar 12.11.2009 20:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ano , zcela Vás chápu, TM to jen prostě přeprodá a pak co se stane dále tak za to prostě nenese žádnou odpovědnost.

    prostě je to celé hajzlovina
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:04 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Co preproda? Operatori maji mezi sebou uzavrene normalni peeringove smlouvy (stejne jako poskytovatele internetu). Pokud ty z T-Mobile zavoles na nejake placene cislo, ktere poskytuje nektery z operatoru odevzda T-Mobile skoro celou sumu tomu kdo tu sluzbu poskytuje (minus propojovaci poplatek).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    12.11.2009 20:39 FF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Neni lepsi proste ty sms smazat, kdyz je nechces a srat na to. :)
    gtz avatar 12.11.2009 20:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Je to zcela nej-jednodušší ,ale co kdyby se to stalo třeba dceři-synovi a on by na to odpověděl ?

    Přístě se fakt na něco takového vyprdnu
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.11.2009 20:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    co kdyby se to stalo třeba dceři-synovi a on by na to odpověděl ?
    Jejich blbost. Na spamy se neodpovídá, na phishing se čísla/cvv čísla kreditek taky neposílají…
    gtz avatar 12.11.2009 20:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Tak nějak , ale my dospělí nad tím mávneme rukama, ale však sami dobře víme , že malé děcka by na toto klidně odpoví, nebo zavolají na číslo, které tam bylo uvedeno.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 12.11.2009 20:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nebo pošlou na phishingový mail svá hesla atd. S tím se prostě nic moc dělat nedá. Maximálně to nahlásit UOOÚ.
    gtz avatar 12.11.2009 21:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nelze , zkoušel jsem to mají tam nějaký formulář i pro SMS, je tam jen formulář pro maily atd.

    Prostě asi to nechám být ... co jiného zbývá

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 21:02 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    A proto nepatri deckam do rukou tarif. Maji mit predplacenou kartu na kterou jim rodic mesicne naleje par korun.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    13.11.2009 15:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    A nebo jim prémiová čísla a SMS zablokovat (u TMO to jde i přes web).
    13.11.2009 21:24 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Je to zcela nej-jednodušší ,ale co kdyby se to stalo třeba dceři-synovi a on by na to odpověděl ?
    Kdyz uz se na nekoho s tim obracet, tak na instituci, ktera s tim muze neco udelat - na Policii. T-Mobile s tim nic delat nemuze, proto obracet se na ni je ztrata casu.
    12.11.2009 21:27 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    tak ty seš dobrej k*k*t :D alespoň se člověk zasměje :)))
    gtz avatar 12.11.2009 21:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    čemu ? že se někdo rozčiluje nad zasratým spamem ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    houska avatar 12.11.2009 21:57 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    jak uz jsem psal, proste je zkus nabonozvat na uoou, napis jim vsechno co vis a kdyz ti odepisou ze to neni spam tak vic uz asi neudelas ... holt WTFakistan
    gtz avatar 12.11.2009 22:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Zkoušel jsem, problém, je že do hlavičky se musí zadat email a SMS je na to malá. Zkusím tam zítra zavolat zda jim někam na mail můžu poslat to co dělo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    houska avatar 12.11.2009 22:10 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    gtz avatar 12.11.2009 22:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Stránka mne nechtěla pustit dále kdy jsem nevyplnil hlavičku emailu. Nechci do hlavičky pst nějaké bludy, tak zítra vezmu telefon a zavolám tam. Třeba mi řeknou co a jak.

    Dík
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 12.11.2009 22:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Jinak, kdyby jsi byl někdy zvědavý, co ti to za neznámé číslo volá, tak zkus : http://whocallsme.com/ (já jen tak, když už jsme u těch operátorů a reklam :) )
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 12.11.2009 22:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Znám, používám ... číslo je Premium SMS a to druhé je číslo někam na Belize a patří Badoo.com
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2009 22:29 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    nastuduj si tohle: premiumservices.cz

    poskytovatel premiove sluzby uzavira s operatorem smlouvu, ve ktere se zavazuje k rade veci - krome dodrzovani kodexu jsou tam i dalsi body, jednim z nich je pokud se nemylim i infolinka 24/7

    pokud poskytovatel premiove sluzby bud nedodrzuje kodex nebo nema fcni infolinku, mel bys to resit s T-mobilem a ten by to zase mel resit dal s poskytovatelem PSMS
    gtz avatar 12.11.2009 22:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    T-mobile mi poslal název firmy a telefon, který je zcela odpojen. Jejich kontakty na webu jsou mrtvé nebo jen automaty ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.11.2009 22:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Hoďte na něj už někdo deku! To je jako stěžovat si u Seznam.cz, že vám někdo z Ruska poslal phishing e-mail...
    gtz avatar 12.11.2009 22:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Na e-maily zvysoka kašlu to se nedá změnit, to je jako chcát proti větru. Ale toto si myslím, je něco jiného, mne spíše nazvedlo, že tohle to může fungovat i přes SMS služby....

    a celkem s tím nic nenadělám ... Akorát mi někdo řekl jedná se o to a to a tím to končí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.11.2009 00:16 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Já to chápu tak, že si stěžuje u Seznam.cz, že mu někdo z Ruska poslal phishing e-mail, jehož jediný identifikovatelný zdroj je xy.Seznam.cz. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
    Max avatar 13.11.2009 07:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Tak to chápeš špatně. Protože nic ohledně té sms neukazuje na tmobile ;-). To premium číslo mu nepatří ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2009 11:02 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    No, pak to/ho právě vůbec nechápu :-)
    13.11.2009 10:02 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ježiš to sou výplody tohle. Tak se vypíchej na týmobajl a přejdi k někomu, kdo si podle tvého nedovolí se svýma zákazníkama tak vymr*ávat. A nebo nakonec bude nejlepší, když odevzdáš mobilní telefon a budeš se hlásit u doktora Chocholouška, protože pokud přisupuješ ke všemu takhle, tak pravděpodobně nezvládneš žít v dnešní společnosti.

    Ostatním zúčastněným se omlouvám za vulgaritu, ale naivita, kterou na mě působí tento "blog" je do očí bijící. To je prostě úplně stupidní předpokládat, že se operátor bude něším takovým zabýat.
    Free your mind and the ass will follow...
    gtz avatar 13.11.2009 11:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Nejsou to výplody, snažil jsem se jen, aby s tím operátor něco udělal, nepamatuji si již kolikrát mi volal někdo z nějaké jejich spřátelené firmy a snažil se nabízet nějaké produkty.

    Nepřistupuju ke všemu stejně, jen mne tento "podvod" malinko nazvednul. Myslel jsem, že s tím TM něco může udělat. Ve finále se prostě s tím nic nedá změnit. TM si namastí kapsu za peeringové poplatky , firma co to odeslala si namastí kapsu na naivitě druhých.

    Dnes jsem jejich SPAM zadal do systému ÚOOÚ , bylo mi odpovězeno, že se s tím budou zabývat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    danaketh avatar 13.11.2009 14:03 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Operátor s tím nemá nic společného. On jim číslo neposkytuje a službu neprovozuje. Tvoje stížnost směrem k T-Mobile je asi stejně nesmyslná, jako kdyby ses rozčiloval, že ti na T-Mobile chodí SMSky ze sítě O2 nebo Vodafone.

    Stejně tak není třeba, aby T-Mobile někomu poskytoval tvoje údaje. Stačí SMSku poslat na všechny možné číselné kombinace a je jistota, že to někdo schytá. Označení "falešné" je taky nesmysl. To bys mohl říkat, že SMS, která přišla z telefonu jiného operátora je falešná, protože nepřišla s číslem T-Mobile.
    gtz avatar 13.11.2009 15:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Ohledně čísel to jsem psal celkem unáhleně a vím, že přes náhodný generátor to jde v pohodě rozeslat taky.

    Rozčiloval jsem se, protože mi to došlo z toho jejich 90030. Copak já má vědět, že 90030 není jejich číslo/síť , že je to nějaká audio-textová ( defacto něco jako porno-služba) pálená přes nějaký VOIP kanál.

    U TM se mi takových příhod stálo více, dočerpám datový tarif u TM a s operátorem končím. Divné, je , že mám další dvě tarifní čísla jedno od O2 a druhé u Vodafone ( obě rok 2002 )a nikdy mi nic podobného nedošlo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 13.11.2009 15:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    Mně tato sms došla a mám o2 paušál ;-). Takže nevím, ke komu chceš přejít.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 13.11.2009 18:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešné SMS ze sítě T-MOBILE - II pokračování
    To nevím, od O2 i od Vodafone mám tarif a od nich nic nedošlo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.