abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | Zajímavý článek

    Fedora Magazine rozebírá restartování a offline aktualizování Fedora Linuxu. První Fedora s offline aktualizováním byla v lednu 2013 vydaná Fedora 18. Tenkrát ještě s kódovým označením Spherical Cow.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    The Qt Company dnes představila platformu Qt Digital Advertising 1.0 pro monetizaci Qt aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0 kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Jedná se o LTS vydání. Přehled novinek v oznámení a v příspěvku na blogu. Kódové označení Lorentz bylo vybráno na počest Hendrika Lorentze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 1.4.230 (první z řady 1.4.x, viz změna číslování verzí) open source program pro hlasovou komunikaci Mumble (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | Nová verze

    Byly vydány nové verze JACK Audio Connection Kitu (Wikipedie): JACK1 0.126.0 a JACK2 1.9.20. Nástroje a příklady byly vyčleněny do nového samostatného repozitáře jack-example-tools verze 1. To usnadní balíčkování JACKu a PipeWire (pipewire-jack) v linuxových distribucích. Vydán byl také New Session Manager 1.5.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 07:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 7.5.0 správce digitálních fotografií a videí digiKam (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení. Nejnovější digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 06:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 9.00 linuxové distribuce SystemRescue, původně SystemRescueCd. Přehled novinek v changelogu. Linux byl povýšen na verzi 5.15.14. Vylepšena byla podpora NTFS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 23:44 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone a PinePhone Pro nebo notebooky Pinebook a Pinebook Pro publikovala na svém blogu lednový souhrn novinek (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    15.1. 23:33 | Komunita

    Uživatelé Linuxu vlastnící audio zařízení od společnosti Universal Audio (Wikipedie) by rádi jejich podporu také v Linuxu. Podepisují petici na Change.org a snaží se Universal Audio přesvědčit v diskusním fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    15.1. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jestliže jste používali distribuci CentOS Linux, jejíž konec byl oznámen před rokem, kam jste přešli?
     (33%)
     (1%)
     (6%)
     (18%)
     (1%)
     (6%)
     (36%)
    Celkem 160 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.1. 14:44
    Rozcestník

    Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele

    3.7.2015 12:58 | Přečteno: 2658× | poslední úprava: 3.7.2015 13:08

    Tak mi uprostřed přednášky přišla SMS, že prý jsem připojený k internetu a že si O2 účtuje 29 korun. To se občas stáva, v kapse se věci prostě aktivují. Co bylo tentokrát jinak?

    1. Mobilní data byla vyplá už ve chvíli, když jsem telefon vzal do ruky,
    2. Android v záložce "Data usage" neevidoval žádná přenesená data od 22.5.

    Kredit -20 korun, nemohu volat ani na helplinku O2 zdarma, no tak šup na O2 Chat!


    [Jmeno ] Dobry den, rad bych zpochybnil aktivaci internetu na svem cisle XYZ ve dne 1. cervence 09:47. Bylo mi odecteno 29 korun, prestoze internet jsem neaktivoval (a ani nevypnul).

    (...)

    10:13:28 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] I když nemáte aktivní tarif internetu v mobilu, chytré telefony se umí připojit na internet, kvůli aktualizacím pro své aplikace. V nastavení telefonu tedy vypněte mobilní data, nebo si aktivujte blokaci pomocí SMS.

    Pokud si nepřejete, aby se Váš telefon automaticky připojoval k internetu (aktualizace), zašlete SMS ve tvaru:

    • BAP na číslo 999111 (pro ČR)
    • BPR na číslo 999111 (pro roaming).

    10:13:45 [Jmeno ] V mem telefonu nebyla zapnuta mobilni data.
    10:14:09 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Musela být, jinak by se telefon opravdu nepřipojil, co máte za typ telefonu?
    10:15:54 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Vzhledem k zápornému kreditu si aktivaci pro blokaci připojení neodešlete, mohu Vám tedy blokaci aktivovat?
    10:15:55 [Jmeno ] Ne, nebyla. Dostal jsem SMS uprostred dne, zatimco telefon byl netknuty. Data mam vypnuta jiz pres mesic. Samsung Galaxy Nexus i9250. Muj telefon v zalozce "Data Usage" neeviduje zadna odeslana data po 22.5.2015.

    (...)

    10:20:24 [Jmeno ] Nez Vam dodam kontaktni udaje, zajima mne, jestli je mozne ve lhute 1 dne komunikovat s nekym, kdo mi sdeli, jaka data byla podle Vas z meho mobilniho cisla vyzadana a v jakem objemu.
    10:22:34 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Je mi to líto, ale to jsou právě kolegové specialisté. Telefonické spojení na ně není.
    10:23:14 [Jmeno ] Ale telefon jiste maji; jsou prece jen v O2.
    10:24:23 [Jmeno ] Pokud nejste opravena predavat kontakt na technickeho specialistu, muzete mi dodat kontakt na nekoho, kdo temito technickymi udaji bud disponuje nebo ma pravo ucinit kontakt s technickym specialistou?
    10:25:15 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Jak jsem Vám napsala, přístup k těmto informacím mají pouze specialisté z reklamačního oddělení, reklamace u dobíjecích karet probíhají pouze písemně, telefonické spojení na ně opravdu není, věřím, že si rozumíme.

    (...)

    10:26:21 [Jmeno ] Nejde jen o reklamaci, jde o to, ze mi tvrdite, ze muj telefon pristoupil k nejakym datum, ale muj telefon o tom informace neeviduje.
    10:26:56 [Jmeno ] Nehlede na to, jestli mi tuto (podle mne nepravem prisouzenou) castku reklamujete, rad bych vedel, k jakym datum muj telefon pristoupil.
    10:27:23 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Což by právě prověřili kolegové specialisté, kteří se nejpozději do 1 měsíce k celé věci vyjádří, napíšete mi tedy prosím Vaše kontaktní údaje, ať celou věc můžeme prověřit a dát Vám vědět?
    10:28:41 [Jmeno ] Nerozumite mi: mne nejde jen o vyjadreni reklamacniho oddeleni. Budou tito kolegove take ochotni sdelit mi, k jakym datum jsem pristoupil?
    10:29:12 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Ano prosím, to jsem Vám napsala.
    10:29:29 [Jmeno ] Napsala jste, ze se vyjadri. Ne ze mi sdeli, k jakym datum jsem pristupoval.
    10:30:48 [Jmeno ] Jde mi o jasne potvrzeni od Vas, ze se nejen vyjadri, ale tyto informace mi sdeli, a ze neni jiny zpusob, jak tyto informace mohu dostat.
    10:31:23 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Ano, předám jim Váš podnět. Napište mi tedy prosím ty kontaktní údaje, děkuji.

    Výsledek? Tato SMS (SMS? Vážně?):

    Vazeny zakazniku, Vase reklamace pro telefonni cislo XYZ byla proverena a nebyla shledana za opravnenou. Na Vasi sim karte jsou povoleny datove prenosy. V pripade blokovani jednorazoveho pripojeni poslete SMS ... Podrobne vyuctovani k predplacene sluzbe neposkytujeme. Kontrolu cerpani kreditu je mozne sledovat na www.mojeo2.cz. S pozdravem O2

    No jo. Na to jsem se ptal, na vyúčtování. Díky, specialisté bez telefonního kontaktu!

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 3.7.2015 14:07 Max | skóre: 70 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Já mám přímý kontakt na GSM specialistu i na síťaře od O2 (jsme korporátní zákazníci). Nedávno měl síťař dovolenou a řešili jsme jeden problém. Pár hodin jsem náhradnímu technikovi vysvětloval, jak to má O2 zapojeno, jak vše funguje, co s čím komunikuje, kde probíhá ověřování apod. Z toho jsem si odnesl jediné : O2 má sakra špatnou dokumentaci. Co jsem slyšel, tak T-Mobile je na tom stejně (také neví, kde co mají za zařízení, jak co mají nastaveno apod.).
    Člověk je zvyklý na služby od GTS, kam jim zavolá, do pár minut se jim ozve technik a hned problém řeší. Jejich dokumentace všeho je na hodně dobré úrovni. Operátoři jsou zdá se na tom hodně zle.
    Další info viz : Dostáváme na prdel od O2 aneb LTE a jeden z komentářů nahodil link : Deníček TESu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 3.7.2015 14:11 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Já bych se nedivil kdyby se Android opravdu připojil sám. Je to velice „kvalitní“ systém a dějí se v něm divné věci.
    3.7.2015 14:19 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    To je klidně možné; snažil jsem se v tom záznamu zdůraznit, že bych rád věděl, k jakým datům se mobil připojil, abych s tím mohl něco dělat (reportovat) nebo přinejmenším abych věděl, na čem jsem. (Plus nebudu zapírat: potřeboval jsem se vyventilovat. :-)

    Z mé trampoty je dobré si odnést asi tohle:
    1. Aktivace mobilního tarifu za jednotky B nebo kB (stále nevím, kolik to bylo a kam) je dost přísná forma zpoplatnění. Netrpím tímhle jen já, ale také třeba starší lidé, kteří omylem kliknou na "Mobilní data", Android se ozve do ústředí, a hned je dluženo 29 korun. Operátora nestojí prakticky nic, pokud dovolí 200kB denně "gratis" bez toho, než aktivuje drahý denní tarif. Obecně "být přísný" asi zákazníka odcizuje, takže pokud netrpíte mamonem, nedělejte to.
    2. Pokud komunikujete se zákazníkem vyhýbavě a odpovídáte na jiné otázky, než na které se ptá, bude vaše firma působit jako šikanující strana.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    3.7.2015 14:21 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Tedy, vyventiloval jsem se psaním blogu, ne povídáním na helpdesku. Tam jsem se snažil být slušný, ale důsledný.

    (Tady pořád nejde editovat? Ty jojo.)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Jendа avatar 3.7.2015 14:29 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    snažil jsem se v tom záznamu zdůraznit, že bych rád věděl, k jakým datům se mobil připojil
    Nj, jenže když by tohle O2 zase sbírala, tak někdo jiný zase napíše naštvaný blogpost jak O2 šmíruje uživatele.

    Nejde sledovat vznik interface a pustit tam tcpdump? (já sniffoval jenom wifi a dost mě to nepotěšilo)
    Aktivace mobilního tarifu za jednotky B nebo kB (stále nevím, kolik to bylo a kam) je dost přísná forma zpoplatnění.
    Ano. A ještě k tomu i při přepočtu na MB to vyjde strašně draho (29 Kč za 30 MB FUP, ne?). Přejdi k jinému operátorovi.
    (Tady pořád nejde editovat? Ty jojo.)
    A to je dobře, protože jinak by někdo změnil smysl komentáře a ti co na něj reagovali by byli za debily. Možná by se mohl povolit append.
    3.7.2015 16:51 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    když by tohle O2 zase sbírala

    a nesbira?

    viz http://www.root.cz/clanky/implementujeme-cgn-zakon-alternativy-a-ipv6/ kapitola "CGN před zákonem"
    Bystroushaak avatar 3.7.2015 20:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Rozhodně ne tak, aby k tomu měl přístup kdokoliv z operátorů.
    3.7.2015 17:00 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    A proto na data používám Odorika, účtování po KB s cenou 1 Kč/MB. A vzhledem k tomu, že mám jako každý doma WiFinu, tak se připojuju k internetu když já potřebuju (mapa, navigace, jízdní řády, tethering pro ssh) a mám dost strikně nastavený DroidWall. Takže za poslední rok jsem se připojil 69 dní (necelých 19% dní), download 96 MB, upload 22 MB, celkem 118 MB přenosů (z toho něco málo v roamingu v Rakousku), účtovaná cena 122,75 Kč. Kdysi jsem míval taky vodafone připojení na den :-D.

    Velká trojka má v dnešní době podle mne smysl jenom pro neomezená volání, t.j. pro lidi, kteří reálně protelefonují více než 4,5 hodiny (nejlevnější flat se dá sehnat kolem 400 Kč), na vše ostatní je tu Odorik ;-).
    Jendа avatar 3.7.2015 18:05 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Odorik má poplatek za SIM 256 Kč ročně a volání není nejlevnější. Oproti tomu třeba Kaktus nemá poplatek za SIM, má minimální dobití 50 Kč ročně a s callbackem vyjde volání nastejno nebo levněji. Data taky 1 Kč/MB, účtováno po 100 kB.

    A třeba T-Mobile předplacený Internet stojí 0,4 Kč/MB s účtováním po 1 MB a minimální dobití je 200 Kč ročně.
    3.7.2015 18:46 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Jak víš, tak poplatek se nepočítá při útratě na lince nad 100 Kč. Kaktus nemá poplatek za SIM protože není opravdový virtuální operátor, ale je to převlečený T-mobile. Ale jestli to nemá nějaký háček, tak by to do modemu který jen tu a tam pošle nějaká data mohlo být zajímavé (tedy jestli se jim "náhodou" nerozpadají sessions a nemusí čas od času zaúčtovat těch 100 kilo ;) ). No a háčkem T-Mobilu je hlídání roční spotřeby. Ono na data funguje taky mobil.cz (což taky není tak úplně virtál, žejo).

    Mně nedělá problém protočit přes VOIP 100 Kč (170 minut po ČR mobil nebo více do zahraničí/na pevnou) a tak se mě těch 256 Kč netýká ;-). Pro mne je alternativou Vodafoní tarif na míru kam mi chodí sms z emailu (což bohužel virtuálové neumí) ...
    Jendа avatar 3.7.2015 19:18 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Jak víš, tak poplatek se nepočítá při útratě na lince nad 100 Kč.
    Jasně. A takovou útratu mám za rok, ne za měsíc. (+ teda 70 za VoIP za celou rodinu, pokud se to počítá do toho, tak by to už skoro šlo)
    Kaktus nemá poplatek za SIM protože není opravdový virtuální operátor, ale je to převlečený T-mobile.
    Who cares?
    tedy jestli se jim "náhodou" nerozpadají sessions a nemusí čas od času zaúčtovat těch 100 kilo
    T-Mobile několik hodin vydrží určitě (nesmí se handoverovat, třeba z vlaku to moc nefunguje), rekord mám asi tři dny, pak jsem to sestřelil. Kaktus má tutéž infrastrukturu.
    No a háčkem T-Mobilu je hlídání roční spotřeby.
    Furt je to míň než kolik zaplatím u Odorika jenom za poplatek za SIM.
    Ono na data funguje taky mobil.cz
    S dobitím 200 Kč každý měsíc nebo každý půlrok a internetem nepoužitelným ani na Jabber? Děkuji nechci.
    kyknos avatar 3.7.2015 19:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    ja jedu s mobil.cz pripojeni pro ingress - spojeni vyhovuje a je v podstate zdarma, protoze si za nakoupeny kredit kupuju listky na metro :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 3.7.2015 23:01 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Je to použitelné i když uplyne více než měsíc od dobití, tj. sníží rychlost na 16 kb/s? Já přes to měl třeba problém načíst i root.cz s vypnutými obrázky, ale to už je hodně dávno a třeba se to změnilo.

    DPP nepoužívám a České dráhy SMS jízdenku bohužel neakceptují.
    Bystroushaak avatar 3.7.2015 23:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Tescomobile takhle použitelné je. Ale je to jen zakuklené o2.
    Bystroushaak avatar 4.7.2015 01:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Špatně jsem to pochopil - je použitelné po fupu, ne po měsíci.
    Jendа avatar 4.7.2015 02:39 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    To by mělo vyjít nastejno.
    kyknos avatar 4.7.2015 01:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Čas nehraje roli, dřív naskoci FUP.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.7.2015 07:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Velká trojka má v dnešní době podle mne smysl jenom pro neomezená volání, t.j. pro lidi, kteří reálně protelefonují více než 4,5 hodiny (nejlevnější flat se dá sehnat kolem 400 Kč)

    To už je ale nějaká vyjedná cena, ne? Momentálně např. T-Mobile ve svém ceníku nabízí flat rate za 900 Kč měsíčně (750 Kč při úpisu na dva roky), zatímco virtuál používající jejich síť za 499 Kč…

    3.7.2015 14:25 Mike
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    O2 dělá poslední dobou vše pro to, aby si nebylo možno na nic stěžovat. Z jejich webu zmizel i jakýkoliv mailový kontakt. Takže oni si nahrávají, zákazník nemá v ruce nic. Filozofie je taková, že buď berete, co dávají, nebo běžte otravovat jinam.

    T-Mobile používá infrastrukturu O2, takže při řešení problému máte jen o jednu úroveň "maskování" navíc.

    Mike
    Jendа avatar 3.7.2015 14:33 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    T-Mobile používá infrastrukturu O2
    Fakt? Alespoň BTS se navenek tváří že jsou separé a HLR nejspíš taky (nebo alespoň jinak nastavené -- konkrétně nepoužívají COMP128v2 a umí A5/3).
    Max avatar 3.7.2015 14:51 Max | skóre: 70 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Já jsem se o tom s někým bavil. Oni si nejspíše nesdílejí BTS a další věci, ale jen sdílejí své páteřní spoje, co mají mezi BTS apod. Když tedy potřebuje někde T-Mobile pověsit BTS a zjistí, že kousek od nich má O2 nějakou datovou síť, tak se na ní jen napojí a opačně to samé dělá O2. Aspoň tak tedy chápu já to jejich sdílení infrastruktury. Možná to je ale jinak, nevím, třeba nás někdo zasvětí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    3.7.2015 15:19 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Tahle dohoda je pomerne nova, a jestli se nemylim, tak se tyka hlavne budouci LTE site.
    4.7.2015 16:07 mihaz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Sdílejí se lokality (stožáry) a přenosové kapacity mezi BTS a core sítí. BTS mají ale vlastní rádia (takže pokud tam byly 3 rádia do 3 sektorů, tak u sdíleného situ jich bude 6). Stejně tak veškerá páteřní infrastruktura se nesdílí - ústředny, HLR, přenosové kapacity - optiky, to má každý svoje. Ještě je to rozdělené do dvou častí republiky (západ, východ). Není to jen o výstavbě nových BTS, ale do budoucna se počítá i s rušením přebytečných. Ale to je na cca 5+ let. A Praha a Brno jsou výjimka, tam se nebude sdílet nic.

    Pokud by se do toho zapojil i Vodafone, tak by to ve výsledku mohlo za pár let dopadnout tak, že při větším výpadku na přenosovce už si nezavoláte ani 112, protože nebude jiný operátor který by tam měl signál. :-)
    Rezza avatar 7.7.2015 16:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Jit na Facebook za O2 Guru - zatim jsem pres ne vyresil uplne vsechno, predaji kontakt na spravna mista, tak se pak clovek bavi s lidima, co vi a muzou a bohuzel supluji ten web, kde je cim dal min informaci.
    Josef Kufner avatar 3.7.2015 14:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Mám dosti podobnou zkušenost. Reklamace O2 prostě nebere. Změň operátora, pokud je ke komu jít.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Marián Kyral avatar 3.7.2015 15:39 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Člověk si nevybere.

    V pondělí mi volala nějaká externí firma najatá t-mobilem a snažili se mi nacpat "neomezený" tarif. Když jsem důsledně trval na tom, že nechci "neomezený" tarif, ale opravdu neomezená data, tak pán pochopil, že to asi nepůjde a rozloučil se.

    V úterý telefon, zase nabídka "neomezeného" tarifu. Vysvětlil jsem slečně/paní, že jsme to už řešili včera. No stane se.

    Ale když se mi ve středu ozvali znova, tak mně to docela vytočilo. Důrazně jsem je požádal, ať mi už nevolají.

    Ve čtvrtek už nevolali. Asi se lekli :-D
    Bystroushaak avatar 3.7.2015 16:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    10:22:34 [Světlana, Operátor péče o zákazníka] Je mi to líto, ale to jsou právě kolegové specialisté. Telefonické spojení na ně není. 10:23:14 [Jmeno ] Ale telefon jiste maji; jsou prece jen v O2.
    Telefon na ně fakt není. I my (poruchy korporátů) jsme jim museli věci posílat mailem, či přes interní troubleticket aplikaci.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.7.2015 16:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Jdi k Odorikovi, tam s tebou budou klidně všechny technické věci rozebírat.

    Nemyslím si ale, že by se Android sám někam připojoval. Napadla ně příchozí MMS a špatně nastavené APN?
    3.7.2015 17:03 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Nemohu než vzpomenout na Ing. Soukupa. Prostě Android je Android. Každopádně na *100 jsem volal zrovna dneska, sice jsem to nakonec vyřešil dříve než oni, ale to je výjimka potvrzující pravidlo. Znáte jiného operátora, kde vám v 19:30 vezme infolinku TECHNIK ?
    3.7.2015 17:29 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Zase v tomhle konkrétním případě jedinný rozdíl u nás bude ten, že můžeme vyhrabat CDR záznam od T-Mobile, na základě kterého jsme to zaúčtovali. Více podrobností bysme museli z operátora taky tahat jak z chlupaté deky a netroufám si hádat, o kolik úspěšnější bysme byli.
    3.7.2015 17:31 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    No jo, ale za 200 kB by zaplatil 20 haléřů a ne 29 korun, čili škoda by byla více než 100x menší :-D
    4.7.2015 09:40 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    T-Mobile má zase bordel v číslech a registracích SIM karet. Je to asi dva týdny co bylo mamince od kolegyni v práci operátorem ukradeno číslo. Najednou mobil píše "chyba registrace SIM". Když to už trvalo celý den tak zkusila na svoje číslo zavolat z jiného mobilu a zvedl to úplně cizí muž z jiného konce republiky a už by docela naštvaný že mu pořád někdo cizí volá a posílá SMS. Přitom předchozí den vše fungovalo v pořádku. T-Mobile se vyjádřil v tom smyslu že je vadná SIM karta a poslali novou s novým číslem. Její původní číslo má pořád někdo jiný. Osobně si myslím že SIM vadná není, buď existují dvě stejné SIM nebo mají bordel v T-Mobile a nechtějí to přiznat tak to svedli na SIM kartu.
    Jendа avatar 4.7.2015 15:20 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Mně zase končila platnost kreditu, tak jsem si dobil, a druhý den mi napsali, že když si nedobiju, tak mi to zruší… Tak uvidíme co se stane zítra kdy to mají rušit…
    zkusila na svoje číslo zavolat z jiného mobilu a zvedl to úplně cizí muž z jiného konce republiky a už by docela naštvaný že mu pořád někdo cizí volá a posílá SMS
    To je zajímavé, a to byla jeho nová SIMka, nebo má i jiné číslo?
    14.7.2015 08:10 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Jak dlouho má SIM nevím, číslo má jiné. Maminka od kolegyně má teď novou SIM i s původním číslem. A vše už funguje tak jako předtím.
    5.7.2015 07:48 Tabso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    U O2 přestala chodit potvrzovací SMS o zaplacení za služby. Fungovala spoustu let bez problémově. Škoda. Velké plus za QR kód na zaplacení přes mobil.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.7.2015 12:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šokující zpráva: telefonní operátor naštval uživatele
    Stejně tak přestali posílat SMS o tom, že se blíží konec závazku. Kvůli tomu jsem prošvihnul příležitost odejít s xDSL jinam, když je adresy IPv4 a IPv6 možné mít současně jen za příplatek (konkurence to má zadarmo).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.