abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!

    26.8.2006 22:50 | Přečteno: 4745× | Linux | Výběrový blog | poslední úprava: 27.8.2006 13:39

    Už pěknou řádku let mi doma leží CD s Need for Speed III HP, poslední dva měsíce jsme se snažil danou hru rozchodit v Linuxu přes wine, ale moc se mi to nedařilo, až před pár dny jsem narazil na stránku kde byl návod jak rozchodit NFS 4 HS pod Wine a toho jsem se chytil.

    Jak tedy rozchodit Glide ve wine? Stačí mít funkční OpenGL akceleraci, která je ve wine velmi dobře implementována, dále aktuální verzi a nakonec program který nahraje knihovny pro překládání Glide na OpenGL, nejlepší který jsem našel (většina překládá Glide na Direct3D, jehož pdpora ve wine není tak dobrá) je Zeckensack's Glide wrapper. Ještě jedno doporučení, tento wrapper využívá i funkcí karet s pixel shadery 2.X, dokonce bez nich nejsou některé hry funkční, nebo hezké, takže honem do krámu koupit nějakou GeForce 6600GT, nebo 7600GT :)

    Instalace je velmi jednoduchá. Po instalaci je dobré ještě wrapper nastavit, doporučuji standardní nastavení, jen změnit parametry "Limit feauture set" na "Most fancy shaders" a pouze pro NFS 3 a 4 změnit "Thread policy" na "Use system thread", snad ještě změnit limit rozlišení například na 1600x1200. Pro demonstraci přikládám i obrázek:

    Dále nainstalujeme hru NFS 3 z CD, ideálně dokopírujeme nějaké ty video soubory a audio soubory aby bylo vše na disku, podle toho přepíšeme soubor install.win do hry adresáře se hrou nahrajeme aktualizovaný ovladač voodoo2a.dll, který umožní hru spouštět i v rozlišení 1600x1200!!! Pro hru doporučuji používat nastavení zvuku ve wine na OSS (Alsa se mi hrozně sekala) a verzi Windows na Win98 (jinak se mi neukládalo nastavení a hlásí při startu nějakou chybu s místem, prozměnu se ale nespustí 3Dsetup.exe, který při nastavení na WinXP jde, naštěstí editace registru je ve wine velmi snadná).

    Samotnou hru spouštím takto:

    nice -n 19 cvswine nfs3.exe -nomovie -voodoo2
    
    Pokud jsem nepoužíval parametry nice, hra se neuvěřitelně sekala a to i v případě použití softwarového renderování. Doporučuji nemít spuštěnou žádnou další náročnou aplikaci v pozadí, jinak se mi hodně divně posouvala myš.

    Rozchození NFS 4 je dost podobné, jen je nutné editovat registry pro nastavení hry. Můj registr vypadá takto (část souboru system.reg).

    [Software\\Electronic Arts\\Need For Speed High Stakes] 1156088360
    "3D Card"="3Dfx Voodoo 3"
    "3D Device Description"="3Dfx Voodoo 3"
    "D3D Device"=dword:00000000
    "Group"="3dfx"
    "Hardware Acceleration"=dword:00000001
    "InstallPath"="c:\\Games\\Need For Speed High Stakes"
    "Thrash Driver"="voodoo2a"
    "Thrash Resolution"="1600x1200"
    "Triple Buffer"=dword:00000001
    "Version"="4.00"
    
    Zároveň doporučuji aplikovat patch 4.5 a no-cd patch. Vše by mělo být v tomto souboru.

    Co vše dále skrze glide ve wine funguje? Nebudu vás napínat a uvedu seznam těch her které jsem doma z dávné doby Win95 a Voodoo 1 našel.

    NFS 3 - naprosto plynule a bez artefaktů (při parametru nice -n 19 a s novým souborem voodoo2a.dll), nejdou videa (jdou pouze se starým voodoo2a.dll), hra chodí v rozlišení 1600x1200 na mém PC tak v cca 80-100 FPS, tedy příjemně hratelně. Při vypnutí se zasekává, musí se tedy killnout.

    NFS 4 - naprosto plynule bez artefaktů (při parametru nice -n 19), hra chodí v rozlišení 1600x1200 obdobně jako NFS 3.

    Pandemonium 2 - naprosto plynule, občas špatně spojené textury, nic vážného (Thread polici na default jako všechny ostatní hry mimo NFS 3 a 4).

    Diablo II LOD - naprosto čistě (opět Thread policy na default), videa jsou zobrazena trochu špatně, rozlišení max. 800x600.

    Carmageddon 2 - uplně plynule, rozlišení pouze 640x480, je nutné předem nastavit pomocí xrandr stejné rozlišení na ploše, jinak mi myš nechtěla jezdit na některé části obrazovky.

    Turok - uplně plynule, rozlišení 1600x1200, je nutné předem nastavit pomocí xrandr stejné rozlišení na ploše, jinak mi zlobila klávesnice, dále doporučuji upravit manuálně soubor Data/config.ned, mě se zdálo že hra vypadá nejlépe pokud vypadal takto:

    Acclaim\Turok\Driver 3Dfx Custom Driver^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Fog 0^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Full^Sky 1^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Fancy^Plant 1^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Mipmapping 1^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Filtering 1^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Screen^tint 1^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\Ignore^VBlank 0^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\320^x^240 0^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\512^x^384 0^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\640^x^480 0^
    Acclaim\Turok\Video3Dfx\800^x^600 1^
    

    Ignition - uplně plynule, rozlišení pouze 800x600, pro softwarový režim je nutné mít možnost nastavit rozlišení 320x200 a 640x400(výpis z xrandr ho musí zahrnovat), pro 3Dfx stačí jen 640x400, jinak hra nejde spustit. Do svého xorg.conf jsem musel pro rozlišení 320x200 přidat tento modeline:

    Modeline        "320x200" 12.588 320 336 384 400 200 204 205 225 Doublescan
    
    Dále musíte mít patch pro 3Dfx.

    Croc - uplně plynule, rozlišení pouze 800x600, je nutné nahrát soubor GLIDE2X.DLL do adresáře jako GLIDE2X.VOO a pak teprve hru spustit a vybrat grafickou kartu Voodoo, jinak hra nejde spustit.

    Tak to je asi vše, mohu říct že jsem doma neměl další hru pod glide která by mi nechodila, některé obrázky (NFS 3, NFS4 a Turok) jsou jako odkazy na ty v plném rozlišení. Co říct na závěr? No jsem moc rád, že si pod Linuxem mohu zavzpomínat při hraní těchto her na staré časy Voodoo 1 4MB. Díky všem vývojářům wine i glide wrapperu.

    Update1: Přidal jsem Croca :)

           

    Hodnocení: 95 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 27.8.2006 00:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    WOW! skladam poklonu,tento zapis je pomalu zraly na clanek na nejakem IT serveru. vlil si novou krev do mych zil, kde koluje nadeje na rozchozeni milovanych glide her pod wine. jen tak namatkou, zkousels nekdy pod wine system shock2 ??
    27.8.2006 00:59 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Díky, System Shock jsem nezkoušel, ale třeba časem, problém je že ho doma nemám, možná zkusit mrknout po webu winehq.org, jestli to tam někdo rozchodil.
    27.8.2006 01:02 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=2270

    Dostal dokonce zlatou medaili, takže asi chodí dobře :)
    27.8.2006 01:37 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System Shock 2
    System Shock 2 jsem chtěl tyhle prázdniny zase jednou pokořit, ale nepovedlo se mi to... uprostřed Rickenbacker Pod 2, těsně před Diegem jsem ztratil chuť :) hráno na wine-0.9.14 (bez problému), na novějších není hratelnej (a nechce se mi zrovna dělat diffy a hledat problém, i když...).

    jinak... je to klasická instalace, opatchováno oficiálním patchem a graficky vylepšeno pár balíčky (Rebirth a ještě nějakej). Musel jsem si stáhnout ss2 z abandonware serveru, protože moje 7 let starý originální game CD už přes škrábance nebylo vidět :)
    27.8.2006 12:40 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: System Shock 2
    Moc dobra zprava ... dlouhe zimni vecery se pomalu blizi ;-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    -=Majkl=- avatar 27.8.2006 09:57 -=Majkl=- | skóre: 6 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    +3 :)

    No výborně, vidim Diablo II, tak se nemůžu nezeptat, jak jsi ho rozchodil? Máš dostupnou volby "Perspective"? Právě kvůli tomu jsem se snažil rozchodit glide, ale zatím se mi to nepovedlo :(
    27.8.2006 13:01 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    No v podstatě je tam nutné mít jen no-cd crack a ještě jsem tam nahrál poslední patch, jinak samozřejmě všechny volby včetně perspektive chodí :)
    -=Majkl=- avatar 27.8.2006 16:16 -=Majkl=- | skóre: 6 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Hmm... NO-CD asi mám, protože to po mně zádný CD nechce a normálně hraju... Jenom ta perspektiva se nedá zapnout.
    -=Majkl=- avatar 27.8.2006 20:30 -=Majkl=- | skóre: 6 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Po mnoha hodinách hraní přiznávám, že chyba byla mezi klávesnicí a židlí, měl jsem spustit tu utilitu na přepnutí grafiky (D2VidTst.exe) a vybrat glide...
    27.8.2006 10:19 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Ehm, tohle by měl být článek v sekci návody. Pak se divme, že je málo článků, když lidi píšou články do blogu (webového DENÍČKU). A přitom by se dal zdejší obsah tak krásně uspořádat:

    ČLÁNKY - komplexnější návody, recenze, popisy

    FAQ (Učebnice, Hardware, Slovník) - totéž jen částečně zpracováno, jednotlivé postřehy (systém wiki)

    DISKUSE - řešení konkrétních aktuálních problémů s odkazy na obsah výše

    ZPRÁVIČKY - co se děje kolem OS IT

    BLOGY - osobní postřehy, plky, bludy, flamewary, grafomanie

    Všichni zdejší registrovaní mají možnost přispívat do všech těchto kategorií. Zdejší redakce (Robert) je velice vstřícná, proto není namístě bát se zasílat (pokusy o) články, které k tomu byť jen trochu vypadají, všechno se dá dopracovat, vylepšit. Zápis v blogu, který patří vlastně do úplně jiné kategorie portálu, je tak trochu plácnutím do vody. Kdo ho bude příště hledat, bude tak muset činit mezi "postřehy, plky, bludy, flamewary a grafomanií", protože omezit relevanci hledání na technickou a hlavní část portálu nezafunguje.

    Takže malý apel pod tímto zápisem v blogu, jenž měl být článkem (dejme tomu po doplnění některých obecných souvislostí apod.):

    Zkusme vnímat abíčko jako celek a vpisovat obsah tam, kam podle svého charakteru patří! ;)
    27.8.2006 10:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Takže malý apel pod tímto zápisem v blogu, jenž měl být článkem (dejme tomu po doplnění některých obecných souvislostí apod.):

    Zkusme vnímat abíčko jako celek a vpisovat obsah tam, kam podle svého charakteru patří! ;)

    Rád bych poslal texty Robertovi aby to vydal, ale je potřeba adjustace na kterou nemám čas a chuť. Na druhou stranu si uvědomuju to co píšeš, takž e to nedávám ani do blogu. Co s tím?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    27.8.2006 11:32 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Rád bych poslal texty Robertovi aby to vydal, ale je potřeba adjustace na kterou nemám čas a chuť. ... Co s tím?
    Už delší dobu zde lobuji :) za institut spoluautorství (v technicky vědních oborech více než obvyklé). K domluvě může sloužit např. konference autorů (kam jsem námět také poslal), případně redakce jako zprostředkovatel. Zatím to ale není možné technicky (připsat článek více autorům) a nějaké procedurální záležitosti (např. míra spolupráce) by asi taky bylo třeba standardizovat, čili stanovit pro spoluautorství nějaká pravidla.

    Efektivitu spoluautorství si představuju zejména pro situace kdy jeden člověk má téma (problém) a vědomosti a možnost ho prakticky vyřešit, ale už mu pak chybí čas a inspirace převést praxi z poznámek do uceleného článku a druhý má např. objektivnější širší pohled z hlediska běžného čtenáře či uživatele, stylistické schopnosti a chuť do psaní, ale už nemá možnosti nebo vědomosti pro kvalitní testování a potřebuje kvalifikované rady v konkrétních odborných jednotlivostech.

    V ideálním případě by měl toho druhého nahradit asi redaktor, to by ovšem nesměl být na celé abíčko jen jeden.

    Podle mého názoru asi není jiná cesta ke zvýšení počtu a zároveň kvality článků v médiu jako je abclinuxu. Strohé a špatně čitelné (a proto čtenářsky neatraktivní) zápisky "fachidiotů" (v dobrém slova smyslu) anebo naopak povrchní, plytké a "senzační" slohová cvičení "pisálků" (též v dobrém slova smyslu) úroveň ani atraktivitu celkově nezvednou, i kdyby se jejich frekvence zvýšila.

    (Jako jisté varování může sloužit root.cz, některé články, dokonce z pera šéfredaktora, zavánějí bulvárem a nutností naplnit vatou vydání stůj co stůj, např. tento, což je jen jakási roztažená zprávička; jiné např. ty od P. Tišnovského se zase týkají jen velmi speciálních témat a jsou to vlastně jakési části speciální příručky pro velmi úzký okruh čtenářů než články zajímavé pro široké publikum. Zřejmě jako snahu vzdorovat tomuto vývoji připustil root.cz tématiku týkající se Microsoftu a jeho produktů, čímž patrně chce nachytat další čtenáře... Výsledkem je dost podivná směsice, já ačkoliv nejsem žádný IT odborník, tak jsem root.cz kdysi rád četl, teď už tam zabloudím pouze nepoučitelným kliknutím na nějaký atraktivně znějící titulek článku, z něhož se vyklube zpravidla těžké zklamání - root.cz zamířil evidentně na jiné publikum. Což nevím, jestli je také dlouhodobým cílem abclinuxu...)
    27.8.2006 13:14 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Tišnovského články vůbec nejsou pro nějaké velmi úzké publikum. Naopak. Lidem, kteří se v oblasti počítačové grafiky a jiných vůbec nepohybují, nechává nahlédnout do problematiky a přitom není povrchní. Zároveň ovšem nepředpokládá žádné velké znalosti. Myslím, že po takových článcích tu existuje velký hlad.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.8.2006 14:24 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Tišnovského články vůbec nejsou pro nějaké velmi úzké publikum. Naopak. Lidem, kteří se v oblasti počítačové grafiky a jiných vůbec nepohybují, nechává nahlédnout do problematiky a přitom není povrchní. Zároveň ovšem nepředpokládá žádné velké znalosti. Myslím, že po takových článcích tu existuje velký hlad.
    Svým charakterem jsou to encyklopedická hesla, popř. části příručky. To znamená, že takový "článek" ocením ve chvíli, kdy mě toto téma momentálně zajímá, a budu vděčný za srozumitelný, strohý, ale pokud možno ucelený pohled do problematiky ve stylu učebnice. Ale nebudu ho chtít číst (a taky skutečně nečtu), abych se o něčem poprvé informoval nebo něčím inspiroval - ze stejného důvodu, proč si takto nečteme učebnice.

    Nechtěl bych tu podrobně rozebírat konkrétního autora, protože nejde o něj, šlo o příklad (ostatně nijak pejorativně míněný) druhu publikace, jako protiklad k povrchním "rozkecávacím" článkům s atraktivním nadpisem. A to celé v kontextu média sdružujícího autorské příspěvky komunity, jako jsou root.cz nebo abclinuxu.cz, a jako příklad tendence, kdy na jedné straně články suplují jakýsi manuál, a to i formou, a na druhé straně bulvár, a to včetně úrovně zpracování.

    První druh zkrátka je pro velmi úzké publikum (totiž to, které momentálně potřebuje daný druh manuálu) a ten druhý zase rychle snižuje úroveň a míru vkusu. Nezdá se mi tedy, že prohloubení oběma směry ve snaze o vyrovnaný obsah je ideální náplň IT-portálu, spíš naopak, tyto tendence by měly konvergovat v jednotlivých článcích, proto se mi zdá programová instituce spoluautorství, která by mohla nahradit dříve v tištěných médiích obvyklé odborné redakce.
    27.8.2006 14:37 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Opravdu dobrý zápisek. Já pořád pevně věřím, že si jednou zahraji Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics.
    27.8.2006 14:49 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Fallout 1+2 ve wínu jede perfektně :) Tactics už "trochu" hůř (náhodný crashe)
    27.8.2006 15:07 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Tak to je skvělý. U Fallout Tactics nejsem vůbec překvapen, ponevadž úplně náhodné crashe jsem dříve zažil i na Windows.
    27.8.2006 15:49 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Aha... na to, že chyba může být i ve hře (místo ve wine), vždycky zapomenu... :)

    jsou tu i milý paradoxy, třeba UFO Aftermath ve wine jede dokonce rychleji a stabilněji, než "u konkurence" ^^
    27.8.2006 16:30 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Nebo Diablo 2 přes Direct 3D se mi ve Win strašně trhá a v Linuxu přes wine to jde krásně :)
    26.9.2006 21:08 cenda | skóre: 24 | blog: dedalebedanebohurvajs | Planá nad Lužnicí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    A jde vám taky čeština?
    28.9.2006 21:00 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    nezkoušel jsem (mám radši originální texty)
    27.8.2006 17:19 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Grrr, Wine... O tom mi radeji nemluvte... Zase jsem zabil odpoledne snahou rozchodit ho na svem Slackware, abych mohl pod linuxem ladit CSS v IE, jenze ten kram nejel ani z distribucnich balicku ani rucne zkompilovany. Kdesi jsem se pak cirou nahodou docetl, ze je tam pry nejaka buga souvisejici se zmenamy v glibc...
    θηριον ειμι
    27.8.2006 18:12 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Na IE používám jedině VMware server, je to mnohem lepší, protože funkčnost IE včetně všech věcí navíc (pluginů atd...) se mi zdála dost špatná.
    27.8.2006 21:03 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Vyborný článek, díky.
    Skoro uvažuji, zda to nevyzkoušet také na svém veteránu (Celer633,Woodoo3-8MB,RAM-256MB).
    Pod Widlema to tehdy jakš-takš jelo.
    Nevyzkoušel jste to už někdo na takto "silném" stroji?
    27.8.2006 21:38 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Jak jsem psal v blogu, emulace chodí jen skrze opengl a doporučené je mít kartu s vertex a pixel shadery (GF4 a vyšší, ne MX, nebo Radeon 9000 a vyšší), nevím jak je na tom voodoo 3 karta vs opengl v Linuxu, ale myslím že moc dobře ne
    27.8.2006 22:23 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Voodoo 3 je narozdíl od svejch předchůdců kompletní grafická karta s plnou podporou OpenGL (podporovaná verze OpenGL je ale uměrná stáří karty).
    27.8.2006 22:25 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glide ve Wine, aneb zase o krok dál!
    Jasně to já vím, sám jsem tu kartu měl v PC, stejně jako voodoo1 a voodoo2, ale jde o to že si nemyslím že bude mít tak kvalitní podporu opengl pod linuxem jako třeba nvidia.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.