abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 12
    8.1. 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.1. 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (5%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (51%)
    Celkem 346 hlasů
     Komentářů: 7, poslední 8.1. 15:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    nic

    7.9.2007 11:32 | DucHovno | poslední úprava: 12.11.2011 18:57

    nic        

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Heidelberg avatar 7.9.2007 11:36 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Bože :-D vypadá to, že na abclinuxu, ještě úplně humor nevymřel :-D

    0K!AS
    7.9.2007 11:38 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Myslim to smrtelne vazne!
    David Heidelberg avatar 7.9.2007 11:39 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    přestaň smíchy se nemůžu vyhrabat na židly :-D
    7.9.2007 11:43 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ale to neni sranda! Je to otazka byti a nebyti! Predstav si to. Za minutu muzes byt demon nebo buh a to jen za takovou smesnou cenu!

    Zadne meditace, zadne modleni, zadna zdlouhava cesta. Jenom jedna pitoma minuta!
    David Heidelberg avatar 7.9.2007 11:45 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    mně to přijde vtipný... chápu, že to myslíš vážně, ale vtipný je to, že na starým auťáku ještě něco trhneš :-D

    0K!AS

    PS: kdybych si za těch 5 tisíc mohl odjet s tím auťákem, tak to je něco jinýho :-D
    7.9.2007 11:50 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    ;-)
    7.9.2007 11:53 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Nedelam to kvuli penezum, ale kvuli duchovnimu rozvoji ostanich. Co je to pet tisic? Ja riskuji 35000,- minimalne (auto je v dobrem stavu). Mozna to nekdo pochopi proc to cele delam, kdyz ne, tak se neda nic delat.
    David Heidelberg avatar 7.9.2007 11:57 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Jestli je v dobrém stavu, tak ti slíbim, že se velmi rychle duchovně rozvinu, pokuď by stačilo rozbít nějakou dobravní značku poblíž a poté s s autem velmi rychle odjet :-D

    0K!AS
    7.9.2007 12:09 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ne! Podminka je rozbit to auto cele jak jen to nejlepe dokazes. Znacka se nepocita, to bys byl zbabelec a nedostal bys certifikat...
    7.9.2007 11:39 pop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Je možnost si zapůjčit "erární" bejzbolku namístě?
    7.9.2007 11:44 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ne, leda ze bys zaplatil zalohu predem.
    kyknos avatar 7.9.2007 11:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Hail Eris. Dobrý :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.9.2007 12:11 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    1. možnosť) Je to auto svokrine? (asi tchyně)

    2. možnosť) Je to KITT?

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    7.9.2007 12:14 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Je to normalni modra skoda felicie - seriova vyroba, nema najeto ani 100000 Km. Nehledej za tim podfuk, myslim to smrtelne vazne!
    vlk avatar 7.9.2007 12:35 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    co ak sa ti prihlasi viac ludi ? mas tych feliicii viac ??? :))
    You don't exist, Go away !
    7.9.2007 12:57 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ne, zadnou felicii navic ani nepotrebuji. Jak jsem psal, pokud ji nekdo rozseka, kurz bude ukoncen a ja konecne uvidim na vlasni oci demona. A pak si s nim pujdu vypit ten dzus. Je fakt lahodny ;-)

    A to bude cele.
    7.9.2007 12:39 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Nebylo by lepší to pořádat v nějakém opuštěněém horském hotelu, kdy by si každý místo baseballové hole a nože donesl pořádnou hasičskou/dřevorubeckou sekeru?
    7.9.2007 12:50 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ne
    7.9.2007 14:13 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    To by bolo osvietenie podla klasiky najklasickejsej.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    7.9.2007 16:02 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    :D
    vlk avatar 7.9.2007 15:42 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    alebo motorovu pilu :)
    You don't exist, Go away !
    7.9.2007 12:49 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    za 5 litru raci bagrovani :-)
    7.9.2007 16:22 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Hehe, já jsem o víkendu bagroval v jihlavské zoo za dvacku, ale bylo to jen pár minut. ;)
    7.9.2007 13:09 liberecak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Šel bych do toho. Jak je zabezpečena anonymita účastníků? Je ve smlouvě ošetřeno, že z celé akce nebude pořízen žádný audiovizuální záznam a že identita účastníků zůstane neprozrazena?
    7.9.2007 14:51 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Urcite, budu se na to divat jen ja a mozna nekdo z okoli, kdo pujde nahodou kolem a par sousedu z baraku. Ale to by ti zas nemelo tolik vadit, je to soucast metody. Natacet te nikdo nebude jen se budeme divat, jak to rozsekas a pak te pozvu nahoru a udelam ti dzus.
    7.9.2007 15:55 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Je pravda, ze ti nemuzu zarucit, aby te nekdo nevyfotil. Tomu nezabranim asi nikde ve meste, protoze mobil s fotakem ma dnes kazdy. Zkusim jeste popremyslet o lepsi lokalite, tak, aby metoda zafungovala stejne, nebo obdobne. Kazdopadne je dulezite, aby tam byl krome mne pritomny jeste nejaky jiny clovek, ktery te vubec nezna.
    masožravá palma avatar 7.9.2007 16:18 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Mít pět táců jdu do toho a je mi jedno jestli mě někdo vyfotí, nebo natočí. Vypadá to, že by to mohla být fakt legrace. A mohla bych u toho i pořádně ječet :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    7.9.2007 16:39 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Zkus si nasetrit a pokecame o tom. Jen si zkus predstavit tu minutu pred tim nez to udelas. Budeme se divat jeden na druheho z oci do oci a ja uvidim tu promenu cloveka v to, co opravdu chce byt a kam cely zivot smeroval. Uvidim konec evoluce cloveka, vereseni vecneho problemu, zda jsem spis dobry nebo zly. Budes mit jedinecnou zivotni prilezitost se konecne rozhodnout pro temnou nebo svetlou stranu!

    Zni to mysticky, co? Ale bude to bzunda, urcite se budes kralovsky bavit, jecet klidne muzes, ale mam jeste jednu podminku, musis byt naprosto strizliva a zadne drogy! To je podminka, kterou jsem si neuvedomil.
    7.9.2007 16:51 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ty vogo, teda, ak ti naozaj ide o to, aby si niekoho videl pri tom, ako ti rozcupuje auto, tak:

    1) Si sralbotka, pretože to nedokážeš urobiť sám.

    2) Ak nahováraš niekoho iného, aby to urobil, si zlý (v tvojom slova zmysle), aj bez toho, aby k tomu zničeniu auta došlo.

    3) Aj ak ti to auto niekto dokáže rozbiť, o démonickosti ľudstva to ešte nič nehovorí.

    Na záver - v škole máme takú vetu, ktorou hodnotíme hlúpe filozofické systémy, a vôbec nezmysly: Celé zle.

    PS: Aj tak mám podozrenie, že ide o niečo úplne iného - ako keď tu naposledy Azurit roztruboval, že kupuje Abclinuxu, a pritom ostatným stealoval heslá :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    7.9.2007 17:05 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Jen strucne:

    1. neudelam to, protoze bych tim nikomu nepomohl, pak by to nebyl kurz, ale nesmyslne destruktivni jednani :-)

    2. nikomu nic nenahovaram, ten kdo to chce udelat, tak to za tech par tisic udela, ale bude mit moznost volby. Muze to dokonce udelat hned a zadarmo v noci opilej a v helme, auto v garazi nemam.

    Hlavni smysl je v tom, aby ten clovek SAM POCHOPIL co vlastne chce udelat, aby pochopil, jak je to vlastne cele absurdni zaplatit za to, ze nekomu ublizi. Bude mit presne minutu na to, aby si to uvedomil.

    3. proc do toho tahas cele lidstvo? Dobro nebo zlo, dabel nebo buh je preci naprosto individualni zalezitost v kazdem z nas.
    7.9.2007 17:21 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    proc do toho tahas cele lidstvo?

    Nejak mi to z tejto formulácie vyplynulo:

    Uvidim konec evoluce cloveka, vereseni vecneho problemu, zda jsem spis dobry nebo zly. Budes mit jedinecnou zivotni prilezitost se konecne rozhodnout pro temnou nebo svetlou stranu!

    Aj tak ti nerozumiem. Ak ti teda ide o to, aby dotyčný auto nerozbil, ale si uvedomil, čo chce vlastne urobiť, naďalej zostávam pri tom, že celé zle.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    7.9.2007 17:41 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Pokud si jasne uvedomis, ze mi to auto rozbit nechces a ze je to cele jedna velka komedie, kterou sis dokonce zaplatil z vlastnich financnich prostredku, a ve ktere hrajes tuto absurdni hlavni roli, budes velice blizko k zazitku plneho osviceni mysli, nebot zvitezis sam nad sebou. Budes to, v cemu Indii rikaji Arahat - ten ktery zvitezil nad svym JA.

    Pokud vsak zustanes v pocitu ze ted se budu bavit, kdyz jsem si to zaplatil a je mi jedno, ze je to vlastne zvracena zabava, bude te ten pocit provazet cely zivot, i kdyz mozna podvedomne, ale bude.

    Bohuzel jsem tim i odkryl cely zameru, ktere vsak nastesti ne kazdy pochopi i z tohoto popisu.

    Myslis, ze je to cele zle? Neni, zlo z toho celeho udela az to konecne rozhodnuti ucastnika kurzu, a nebo treba taky ne a pak se tomu celemu jen zasmejeme a ja mu dam jeho 5000,- zpet ;-)
    7.9.2007 18:20 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!

    Nemyslim, ze je to cele zle. Je to jen radoby mysticko-vyzkumny blabol. Dejte se dohromady a prestante vymejstel blbosti.

    7.9.2007 18:45 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ve svem blogu si budu vymejslet co uznam za vhodne a co mi admini na tomto serveru dovoli.
    7.9.2007 19:40 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    To se od blogu ocekava, takze smele do toho.
    7.9.2007 18:35 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Posledné slová :)

    Ani Buddha nedošiel osvietenia zo dňa na deň, na svojom duchovnom raste treba cielene pracovať.

    Okrem toho, dá sa pomôcť len tomu, kto si chce nechať pomôcť - čím sa cieľová skupina značne znižuje.

    No a nakoniec, moje presvedčenie je také, že jediný účinný spôsob, ako niekomu v duchovnom raste pomôcť, je ísť príkladom.

    Ja proste na zázračné osvietenie rozbitím auta neverím :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    7.9.2007 18:50 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Ver si cemu chces a komu chces, ja ti preci nic nevnucuji. Najdi si nejakehu buddhu a medituj treba od rana do vecera, treba je to zrovna tva cesta. Nekomu zase muze pomoct rozbiti auta.
    masožravá palma avatar 7.9.2007 20:13 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Temná, světlá strana? Je to spíše o tom kolik šílenství si jsi ochoten přiznat a projevit. Nemyslím si, že u auta a u tohohle experimentu hraje roli dobrý/zlý. Já zastávám názor, že každý člověk je šílený, ale jen málokdo je ochoten si to přiznat. Ty chceš vidět blázna, a já ti ho jsem ochotna předvést, protože svoji důstojnost nezakládám na tom, že nejsem šílená, ani na tom, že si o mě ostatní nemyslí, že jsem šílená.

    I když, než si našetřím nejspíš udělám autoškolu a pak možná začnu vidět auto jako něco jiného než pár tun kovu a plastů, potom by se mi to možná dělalo hůře, přeci jen chudinku malou bezmocnou bych nepraštila (tj. počítač, knížku, auto do této kategorie zatím nepatří a třeba ani nebude).
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    7.9.2007 21:38 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Samozrejme ze u tohoto experimentu hraje (hralo, zena me ukecala, chce prej jezdit na nakupy...) roli dobro a zlo. Vnimame je tak, tedy myslime si to, ze to tak vnimame.

    Ty je nazyvas jako "mira silenstvi". OK, jen jina retorika. Jak by v nem podle tebe obstal treba pan Hitler? Byl mene sileny nez treba pan Buddha? Ke komu tve osobni silenstvi vice inklinuje? Jestli napises ze k zadnemu, pak jsi na nulovem bodu a ceka te rozhodnuti, ktere si te stejne jednou dozene. Doopravdy svobodna budes az kdyz jsi silena bud jako Buddha nebo jako Hitler, protoze pak zjistis, ze kdyz dojdes k jednomu z techto extremu, druhy pro tebe prestane existovat, protoze budes pod absolutni moci toho ci onoho silenstvi.
    masožravá palma avatar 7.9.2007 21:50 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Já si myslím, že Hitler patřil právě k těm lidem, kteří si nepřiznají, že jsou šílení. Ten by to auto s podmínkami jaké jsi dal asi nerozbil. Ve vzteku ano, ale postaven před klidné rozhodnutí ne. Hitler nebyl zlý tím způsobem, že by dělal věci, které jsou zlé a věděl, že jsou zlé. Byl přesvědčen, že to co dělá je dobré. Buddha – nevím, řekla bych, že by udělal něco nečekaného a kdybych měla vybrat, kdo z těch dvou, které jsi představil, to auto spíše rozbije, řekla bych, že Buddha. S úsměvem na rtech a pohledem upřeným do tvých očí, klidně.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    7.9.2007 17:24 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Teda :) Možno si ťa s niekým pletiem, ale mám pocit, že si sa v minulosti prezentovala ako veriaci človek. Ak ti tvoja viera neumožňuje sa zbaviť frustrácie (pretože za nič iné by som to rozbitie auta nepovažoval), potom by asi bolo dobré zamyslieť sa nad svojou vierou alebo nad sebou.

    Neber to ale tak, že ťa odsudzujem, je to len údiv zmiešaný so zvedavosťou.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    masožravá palma avatar 7.9.2007 19:52 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Vybití frustrace? Já to spíš beru jako nějakou naprostou šílenost a nešla bych do toho kvůli tomu, že se něco rozbíjí, ale kvůli tomu, že to je šílené. Natolik bláznivé, že by to mohla být legrace. A samozřejmě, že bych na to šla střízlivá, kdybych byla přiopilá nebylo by to tak zábavné.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    8.9.2007 11:48 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    +1
    8.9.2007 12:08 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Zabijeni je vlastne taky legrace. Zalezi na stupni silenosti kazdeho cloveka.
    7.9.2007 16:31 liberecak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Bylo by možné, abych si vzal na hlavu nějakou masku (na pití džusu bych si ji pak samozřejmě sundal)? Mohl bys mi poslat smlouvu mailem? V rodině mám hned dva právníky, tak by byl hřích je nevyužít.
    7.9.2007 16:42 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Smlouvu nemam, byla to myslenka, snad se nebojis ze bych te podvedl?
    7.9.2007 16:45 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osvícení levně a rychle!
    Zadne masky, budes se mi divat minutu hezky do oci a nesmis byt opily ani sfetovany. Uvedom si, ze jde o duchovni zalezitost formou zabavy a je to ve tvem zajmu pristoupit k veci zodpovedne!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.