abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    14.3. 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 16
    14.3. 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1093 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Moje první aplikace k něčemu

    5.4.2016 12:30 | Přečteno: 2353× | Práce | poslední úprava: 5.4.2016 12:30

    Tak jsem ubastlil svojí první aplikaci (PHP skript), který dělá opravdu něco smysluplného a užitečného.

    Neboli jsem si naprogramoval do práce systém na zpracovávání FIFO checklistů (kontrola lhůt spotřeby všech surovin v restauraci). Tuhle práci dělám u nás cca půl roku, s tím že se to kontroluje každé dva týdny. Původně mi na to u nás dali papírový formulář. Nepřehledný a neaktuální... Do něj jsem si to měl zapsat, a pak to přepsat do tabulky a tu rozeslat e-mailem manažerům. Tento způsob jsem poměrně rychle zavrhl a místo papíru si to začal psát na tabletu. Vytvořil jsem si na to hezkou tabulku v Calcu (Excelu), která mi i sama dělala nějaké kontroly (mimochodem jeden kolega byl pojednou šokován tím, že mi ta tabulka sama kontroluje na základě datumů FIFO, tj. jestli nemáme v provozu suroviny s vyšším datem spotřeby než na skladech) a barvila buňky. A tak se nějak ve výsledku stalo, že se u nás na restauraci starám o "IT" stránku věci (různé formuláře, tabulky, ale třeba i tiskárna na doby údržnosti) protože tomu u nás asi nikdo jiný nerozumí.

    Toto jsem používal až do teď, než jsem vytvořil ten svůj systém. Je to celkem primitivní, dost možná až získám další zkušenosti tak se zhrozím, co jsem to tenkrát vytvořil za paskvil, ale funguje to. Je to webová aplikace (PHP + MySQL), kam se natáhnou suroviny s expirací, a přiřazují se jim data spotřeby. Dá se to používat na PC, tabletu, mobilu,... A když je hotovo, stačí si to jen vyexportovat do PDF.

    Když jsem nakousl tu použitelnost, tak bohužel o našem novém e-trainingovém systému se nedá říct, že by se dal používat kdekoli. Je to webová aplikace na checklisty, plánování směn, pracovní hodnkcení,... Bohužel je to jeden ohromný kus řekl bych blbě optimalizovaného javascriptu. Na PC to ještě jde. Ovšem na tabletu (ať už na našem služebním Samsungu P3100 nebo mém soukromém N8000) je to prakticky nepoužitelné. Přitom ten služební máme právě proto, abychom na něm dělali checklisty v tomhle systému. Kdyby tam byla alespoň k dispozici nějaká mobilní verze s jednoduchým HTML designem, jenže není. Takže když se dělá checklist, je potřeba zalézt do kanceláře/crewroomu k PC a udělat ho tam. Navíc o tom, že celý ten systém je prolezlý spoustou bugů radši pomlčím. Takové věci si může dovolit amatér-samouk jako já, ale ne profesionálové.

    Jinak teď v březnu jsem se na několik směn vrátil na Evropskou, kde jsem před rokem byl poprvé jakože na cizí restauraci. Teď jsem tam měl celkem pět nočních směn, protože se jim nějak nedostivalo vlastních lidí. Zvlášť ta pvní byla taková nic moc z důvodu únavy, protože ještě ten den ráno jsem nevěděl, že budu mít noční (kdybych to věděl, nedával bych si budíka na osmou). Bylo to totiž tak, že jsem dorazil k nám na směnu od jedenácti, a po asi třičtvrtě hodině za mnou přišel vedoucí s tím, jestli by mi nevadilo mít dnes a zítra noční s tím, že by mě teď pustil domů (s tím že tu hodinu mi samozřejmě zaplatí). Tak co, kývnul jsem na to. A ve výsledku, pět nočních dá na příplatku jako bych měl jednu směnu navíc. A alespoň jsem si tam zkusil i noční lobby (u nás lobby nemáme).

    Jenže i tomuhle půjčování lidí bude časem asi konec. Restaurace se totiž postupně rozprodávají frenšízantům, a idea je taková, že by se měly rozprodat prakticky všechny. Vy to z venku nepoznáte, že to je nebo nebo frenšízant. Problém je ale to, že si pak každý hraje na svém písečku. Restaurace co jsou ještě neprodané drží pospolu a pomáhají si navzájem, lidmi i třeba surovinami. Frenšízanti ne. Maximálně, pokud jeden frenšízant má víc restaurací. Jak já říkám, podle mně tohle rozprodávání zničí korporaci, už nebudeme "jedna velká rodina", ale jen jednotlivé restaurace se stejným logem a zaměstnanci ve stejných uniformách. A to mi přijde škoda. A nějak nevidím přínosy, jaké tohle může mít. Naopak bych řekl, že z dlouhodobého hlediska to bude ku škodě. Už jen proto, že centrála v prodaných restauracích ztrácí vliv (např. k nám můžou velcí šéfové kdykoli přijít, vlézt dovnitř a dělat co chtejí, u soukromníka je tam musí pustit vedoucí).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.4.2016 16:08 Ota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    tabulku v Calcu (Excelu), která mi i sama dělala nějaké kontroly (mimochodem jeden kolega byl pojednou šokován tím, že mi ta tabulka sama kontroluje na základě datumů FIFO, tj. jestli nemáme v provozu suroviny s vyšším datem spotřeby než na skladech) a barvila buňky.

    tak to uz ses ted 'Senior It Engineer'
    paul2no avatar 5.4.2016 16:56 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Njn, ale opravdu většina kolegů (ne-li všichni) na to koukali jak na nějakou mimozemskou technologii. Stalo se mi dokonce i toto: jistý kolega po mě chtěl udělat takovou složitou věc - měl v Excelu asi 30 čísel, a od každého z těch čísel potřeboval odečíst 10 000 a ze zbytku pak spočítat 1,3 %. Já nad tím tak bádal a pořád si říkal že v tom musí být nějaký háček, protože tohle je prostě až příliš triviální. Naklikal jsem to potom tam před ním během půl minuty v kanceláři, on na to tak koukal a pak jen povídá: "Hmmm, a já bych to počítal na kalkulačce po jednom."

    A člověk by přitom řekl, že takové věci se učí už na základní škole.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    pavlix avatar 7.4.2016 14:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    A člověk by přitom řekl, že takové věci se učí už na základní škole.
    1) Jenže od kdy?

    2) Jenže jak a kdo to učí?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    paul2no avatar 8.4.2016 08:56 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Ten člověk je o dva roky mladší než já, takže by to opravdu měl umět.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    5.4.2016 16:21 selajam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    PHP
    naprogramoval
    Vyber si jedno z toho.

    Ale jinak samozřejmě gratuluji :-)
    paul2no avatar 5.4.2016 16:49 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Dobře, tak tedy spáchal v PHP.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    Petr Tomášek avatar 7.4.2016 12:22 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    PHP
    naprogramoval
    Vyber si jedno z toho.
    Proč probůh? Programovat se dá klidně i ve visual basicu, když na to přijde...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    5.4.2016 16:29 Kooala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Nejak mi chybi informace, kolik ti za to plati. Ze ty to delas zadarmo?
    paul2no avatar 5.4.2016 16:49 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Platí mi variabilní složku za to, že ty FIFO checklisty dělám. Za to, že jsem si vytvořil (v rámci cvičení/učení se) vlastní nástroj, abych si usnadnil práci, jsem nedostal nic.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    5.4.2016 18:40 Iglo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Jasne penize by byli prijemny bonus, ale i takhle je to Win situace, ulehcil si praci a neco noveho naucil/procvicil.
    14.4.2016 08:06 merlin111
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    No, aby jste časem nedopad tak, že nový šéf řekne: "Za tebe to dělá počítač, máš to za 5 minut, budeme ti platit jen těch 5 minut a mazej na další práci."
    pavlix avatar 14.4.2016 08:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Firma to pak zacvaká v konzultantských sazbách, až bude chtít nějakou úpravu. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.4.2016 04:05 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Do dnesnich dnu se za to ...
    Do dnesnich dnu se za to stydim, ale rikam si, ze ze svych dani jsem si sve studium jiz bohate zaplatil.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Rezza avatar 5.4.2016 17:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    No ty fransizy me stvou z jedineho duvodu - tam uz si platby resi kazdy sam a neberou stravenkovou kartu :(. Ze je stravenkova karta blbost neresme, je to lepsi, nez stravenkove papirky.
    Jendа avatar 6.4.2016 07:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Mně přijdou lepší papírky. Nejde přímo do NSA kdy jsem kde nakupoval a můžu je distribuovat v rodině (teď určitě někdo vymyslí, že tím pádem používám stravenky nelegálně).
    6.4.2016 09:27 radeczek | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Papírky jsou taky dobré v tom, že je třeba můžeš dát bezďákovi místo peněz a máš (měl bys mít) jistotu, že to jen tak neprochlastá.

    Stravenky se nesmí někomu dát? Neštudoval jsem podmínky použití...
    Václav 6.4.2016 17:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Ne tak docela. Když víš kde (a bezdomovec alkoholik jistě ví), koupíš za ně leccos. Já za ně třeba v době kdy jsem kouřil bez problémů kupoval cigára.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.4.2016 07:06 radeczek | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Jasně, proto píšu "měl bys mít". Taky znám hospodu, kde na ně projde i pivko. Ale tam jsme stálí zákazníci...
    5.4.2016 18:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Gratuluji k ziskanym zkusenostem. Mel bych jen dva postrehy.

    1. Opatrne na firemni procesy a jejich porusovani. Zamestnanec ma delat praci tak, jak urcil zamestnavatel, a vsadim se, ze na vasi pozici nebude stanoven vyvoj vlastniho nastroje a jeho pouzivani, coz plati samozrejme i v pripade, ze zamestnancuv pristup je efektivnejsi. Firemni procesy se nedelaji jen tak a vy jako zamestnanec nemate a nemuzete mit dostatecne sirokou perspektivu na to, abyste se takto mohl rozhodovat z vlastni vule kvalifikovane. Neberte to prosim nijak negativne. Na jinych pracovnich pozicich v jinych firmach by vasi aktivitu a chut zlepsovat procesy jiste ocenili.

    2. Nenastal jiz ten pravy cas prenechat mcjob nekomu jinemu a poohlednout se po necem v IT? Nejake uplatnitelne schopnosti jiste mate a ze sve prace jste zvykly mluvit a jednat s lidmi, coz muze byt velke plus.
    paul2no avatar 5.4.2016 20:16 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Žádné firemní procesy (standardy) v tomto nejsou, ty jsou na to, jak správně (v jakém pořadí) pokládat maso 10:1 na gril. Tohle si dělá každý sám, podle toho jak nejlíp dovede.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    5.4.2016 20:29 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Pokud mate toto konani povoleno, i kdyz se tomu tedy divim, pak je vse v poradku. Jinak vam doporucuji zacit premyslet nad zmenou prace, protoze zjevne mate na vic. ;-)
    vlastikroot avatar 6.4.2016 01:25 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    A nebo je to ten spravny zacatek jak se v dane firme dostat vys.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Rezza avatar 6.4.2016 11:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Jeho firma nedavno hledala CEO, ne? Nebo s nim aspon mela problem. Kazdopadne neni spatne byt ve firme ten lepsi a ve velke nadnarodni korporaci to muze znamenat slusny karierni postup. Zvlast, u takovych, kde se stridaji lidi jak na bezicim pasu a verni se casto oceni. A nebo to proste jen nechce a chce mit klidnou hlavu.
    6.4.2016 10:42 Nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Jen at zustane hezky u grilu. Nekdo musi delat i tuhle praci, vsichni nemohou korzovat s lejstrem po kanclu.
    Bystroushaak avatar 6.4.2016 11:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Bojíš se, že by tě mohl nahradit?
    6.4.2016 19:13 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Jisteze to nekdo musi a take bude delat. U dotycneho mam vsak pocit, ze by mohl snadno delat neco lepsiho.
    21.4.2016 03:53 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Pokud mate toto konani po...
    Pokud mate toto konani povoleno, i kdyz se tomu tedy divim, pak je vse v poradku.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Bystroushaak avatar 6.4.2016 11:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Žádné firemní procesy (standardy) v tomto nejsou, ty jsou na to, jak správně (v jakém pořadí) pokládat maso 10:1 na gril. Tohle si dělá každý sám, podle toho jak nejlíp dovede.
    Na tohle si dávej bacha. Taky jsem s tím měl trochu problémy, když jsem začal psát podobné krátké neoficiální, ale užitečné aplikace pro potřeby teamu v o2. To že o pravidlech nevíš ještě neznamená, že to neexistují (asi stěží je někdo bude vysvětlovat fritovači hranolek).

    Zaměstnavateli většinou nevadí, když podobnou aplikaci vytvoříš, ale už se může cukat, když jí chceš používat z jeho sítě, na jeho zařízeních a tak. Z pohledu IT to často bývá nightmare, člověk vytvoří v dobré víře excell, který používají všichni v teamu na sdíleném disku, pak to sežere makrovirus a všichni, kdo si to z toho sdíleného disku stáhnou chytnou cryptolockera, který sežere firemní data po celé síti a chce výkupné.

    Viz třeba Servodata: Stínové IT může ohrozit celé firmy, nebo České O2 rozjelo obří akci, reformuje IT systémy za stovky milionů.

    Neříkám, že mám něco proti, jen si dej bacha, abys pak nenarazil a nebylo z toho firemní drama.
    6.4.2016 19:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    +1
    6.4.2016 08:27 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    To by me zajimalo pro jaky retardy delas.

    Kde jsem delal ja vzdy ocenili kdyz jsem prisel se zlepsenim.
    6.4.2016 10:32 pochybnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Pise v MS firemni postupy na ochranu starych bugu a nekompatibilit, protoze neni mozne, aby zamestnanci svevolne setrili konkurenci clovekoroky venovane na jejich odhalovani a obchazeni obskurnimi cestami.
    21.4.2016 20:32 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Neukoncil jsem to, protoz...
    Neukoncil jsem to, protoze to nebylo jiste. Konkurence. At si je tam resi, je to jejich problem. Ja do jejich zeme nechci, chci zustat a zit doma. Protoze je to neco uplne jineho.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    6.4.2016 10:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    To by me zajimalo pro jaky retardy delas.
    IMHO on bude self-employed, ale jinak souhlas :-D
    6.4.2016 19:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Muj prispevek nebyl myslen zle. Chtel jsem jen poukazat na pripadne problemy, ktere vyplynou z jeho porusovani internich procesu. Proto jsem mu take radil, aby zmenil praci na takovou, kde jeho chut veci zlepsovat nalezite oceni. Jinak zamestnanec ma delat to a takovym zpusobem, co je mu narizeno. Pokud by prisel za svym nadrizenym a rekl, ze pouzitim jeho aplikace lze usetrit cas, pak by bylo vse v poradku. Kdyz to vsak svevolne zacne pouzivat, pak je to spatne. Duvody zde byly jiz v diskusi zmineny.
    To by me zajimalo pro jaky retardy delas.
    Zamestnany uz davno nejsem, i kdyz i takovou fazi zivota mam za sebou. Jinak si mne najimaji firmy na provedeni urcitych veci, ktere by se ti ale asi nelibili a prisli by ti nelidske a necitelne. Moji klienti, ktere ty sam nazyvas jako retardy, mi za to plati relativne slusne. Krome toho se take venuji rodinnemu podniku, kde si vybijim svou kreativitu. ;-)
    Václav 7.4.2016 07:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    To skoro (zároveň v kontextu toho co dost často píšeš) zní jako analýza efektivity procesů a práce, normování a takové srandy. (což na jednu stranu splňuje i to že to někomu přijde nelidské, na stranu druhou, podnik ve kterém jsem dělal to potřeboval jako sůl a při správném provedení by to ulehčilo i naprosto zbytečně přetíženým zaměstnancům)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 6.4.2016 11:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Je fajn vidět, že jsi se nezastavil. Doporučuji přidat víc programovacích jazyků, začít dělat doma opensource a do roka / dvou můžeš sehnat podstatně lepší práci (platově, podmínkama atp..). To říkám z vlastní zkušenosti.
    Josef Kufner avatar 6.4.2016 23:58 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Pak ani není třeba shánět. Práce přijde sama.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Rezza avatar 7.4.2016 11:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první aplikace k něčemu
    Ale proste evidentne nechce a vyhovuje mu tohle. Takze nema smysl premlouvat ho. Mozna i trochu zavidim, ze to dokaze delat :).
    21.4.2016 02:24 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Treba se ale mylim a dnes...
    Treba se ale mylim a dneska bych misto s autem jezdil na kolobezce. Je spravne, ze kdyz budu osoba bez prijmu, ze budu platit takto malo? Osobne bych take preferoval jit na pivo. Ja chci cvicit, ale u nas na venkove neni posilovna. Pokud chceme pravni spolecnost, musime trvat na ucte k majetku a moznosti si vlastnicka prava hajit.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.