abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:33 | Nová verze

    Wine bylo po roce vývoje od vydání verze 10.0 vydáno v nové stabilní verzi 11.0. Přehled novinek na GitLabu. Vypíchnuta je podpora NTSYNC a dokončení architektury WoW64.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 147.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Firefox nově podporuje Freedesktop.org XDG Base Directory Specification. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 147 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Humor

    Asociace repair.org udělila anticeny těm nejhorším produktům představeným na veletrhu CES 2026. Oceněnými jsou například šmírující kamery Amazon Ring AI, chytrý běžecký pás od společnosti Merach, která otevřeně přiznává, že nedokáže zabezpečit osobní data uživatelů, případně jednorázové lízátko, které rozvibrovává čelisti uživatele a tak přehrává hudbu. Absolutním vítězem je lednička od Samsungu, která zobrazuje reklamy a kterou lze otevřít pouze hlasovým příkazem přes cloudovou službu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    včera 12:00 | IT novinky

    Íránští protirežimní aktivisté si všímají 30% až 80% ztráty packetů při komunikaci se satelity služby Starlink. Mohlo by se jednat o vedlejší důsledek rušení GPS, kterou pozemní přijímače Starlinku používají k výpočtu polohy satelitů a kterou se režim rovněž snaží blokovat, podle bezpečnostního experta a iranisty Amira Rashidiho je ale pravděpodobnější příčinou terestrické rušení přímo satelitní komunikace Starlinku podobnou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 00:55 | IT novinky

    Evropská komise (EK) zvažuje, že zařadí komunikační službu WhatsApp americké společnosti Meta mezi velké internetové platformy, které podléhají přísnější regulaci podle unijního nařízení o digitálních službách (DSA). Firmy s více než 45 miliony uživatelů jsou podle DSA považovány za velmi velké on-line platformy (Very Large Online Platforms; VLOP) a podléhají přísnějším pravidlům EU pro internetový obsah. Pravidla po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 00:44 | IT novinky

    Tržní hodnota technologické společnosti Alphabet poprvé v historii přesáhla čtyři biliony dolarů (83 bilionů Kč). Stalo se tak poté, co Apple oznámil, že bude na poli umělé inteligence (AI) spolupracovat s dceřinou firmou Alphabetu, společností Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    12.1. 11:11 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 161 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.1. 10:44 | Nová verze

    Po delší době vývoje vyšla nativní linuxová verze virtuálního bubeníka MT-PowerDrumKit 2 ve formátu VST3. Mezi testovanými hosty jsou Reaper, Ardour, Bitwig a Carla.

    balda | Komentářů: 1
    11.1. 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (10%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (48%)
    Celkem 404 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 15:18
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Grunt avatar 9.7.2009 18:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    No, pěkné. Akorát by mě teda zajímalo, jak si ti distributoři představují, že seženu chiptuny nebo MODy. A nebo mi je sami nadistribuují? Že se k tomu ještě furt nějak nemají. Není poptávka? No tak to jsem asi odsouzen k věčnému tichu, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.7.2009 18:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Zacni na ftp.scene.org ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 9.7.2009 18:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Pak muzes pokracovat na aminet.net
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 9.7.2009 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    Jasně, jen chci upozornit na to, že ne všechna muzika, která se na těchto sítích válí musí být nutně copyrightovaná jimy. Ale to už si ve vší své moudrosti a jasnozřivosti asi ani nedovedou představit. Někde zase naopak doporučuji najít jak přistupují sami distributorské společnosti k porušování copyrightu jiných.

    BTW: Zdá se mi to nebo poslední dobou spustili nějakou akci kulový blesk/Krištof.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.7.2009 18:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Jasne, treba jako moje muzika na kotyz.wz.cz :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 10.7.2009 22:02 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    Moje je taky free. Akorát uvažuju o přelicencování, že se nesmí šířit přes P2P sítě. Ty totiž bytostně nesnáším.

    Mimochodem, zrovna refaktoruju jeden track a vypadá to dost dobře. Tak akorát rychlý a pěkně vtipný. Přesně, jak to mám rád. :-) Ale udělám to až na novém hardware. :-D (Ukázku neudělám, protože při tvorbě nepotřebuji rozřezat jediný hudební nástroj. :-D)

    Jendа avatar 10.7.2009 22:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Akorát uvažuju o přelicencování, že se nesmí šířit přes P2P sítě. Ty totiž bytostně nesnáším.
    Až bude ta tvoje free muzika tak populární, že ti poskytovatel serverhousingu (termín houser se neujal) naúčtuje prachy navíc za data, ještě budeš rád, že si to posluchači rozdistribuují mezi sebou zadarmo :-D

    Btw. proč je nesnášíš?
    kotyz avatar 9.7.2009 18:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Zaprvy si nic neudelal, ze si tu stranku jenom otevrel, za to te nemuzou zavrit snad ani v emerice. A za druhy u nas je stahovani legalni.Jen at si prskaj, nemuzou nic.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 18:43 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Zapsali si mou IP adresu!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 9.7.2009 18:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    No a co?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 18:56 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A píší, že nejsem anonymní, když ilegálně stahuji hudbu. (To, že tím pádem anonymní jsem, protože stahuji pouze legálně z HTTP, je už jiná věc.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 9.7.2009 19:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Jenom strasi. a jestli tu adresu sdili rekneme 80 lidi tak prakticky anonymni ses. Kdyz si proklepnes moji IP, tak ti to vrati Sloane Park Praha, coz je hooodne daleko. Ale kdyz si das do Googlu kotyz, tak ti to najde profil tady na ABC kde mam meno, primeni a bydliste. Tak me taky nasla PCR.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 19:03 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Jak PČR věděla, že jsi kotyz? To jsi to používal i na tom DC++?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 9.7.2009 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Jo, tu prezdivku pouzivam vsude.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otasomil avatar 9.7.2009 19:39 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    A jak to dopadlo ?

    Zavonili a zabasli vas ?

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    kotyz avatar 9.7.2009 19:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Udelali domovni prohlidku na zaklade toho ze si sosli muj filelist a dve empetrosky pred nakym rokem a pul. Vypadalo to tak, ze si z flesky pustili na kompu total commander a dali vyhledavat *dc* a *strong*, kdyz nic nenasli, tak uz je uz je to dal nezajimalo. Este si udelali screenshot z tento pocitac, a wordu, kde sou nejaky seriovy cisla (ale ne product key) a pak si este nakou utilitkou ulozili seznam vsech aplikaci a souboru v pc. Linux je nezajimal vubec. Vodnesli si jeden komp a naky paleny CD s linuxovejma distribucema (originalky nechavali). No asi 3/4 roku to probirali a pak vsechno vratili. A to je cely.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otasomil avatar 9.7.2009 20:42 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    >>>Udelali domovni prohlidku

    Jak prisli - zazvonili, co mely za doklady, rozrazili dvere ci tak nejak ?

    >>>Vodnesli si jeden komp a naky paleny CD

    To znamena ze to mate zmakly a ulozeny vse tajne.

    A smirovali po byte ? po suflatech skrinich a tak ?

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    kotyz avatar 9.7.2009 22:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Povoleni meli, dvere nerozrazeli. Oni nejdriv sebrali pocitace providerovi, pak mu je teda vratili kdyz si stezoval ze je potrebuje ke svoji zivnosti. Takze sem vedel ze prijdou, ale necekal sem ze tak rychle, takze sem nestacil uklidit vsechno. Do supliku koukali, ale jenom do tech co nebyly zamceny. Hledat taky nehledali vsude. Mel sem externi disk v tasce do skoly. Tam taky nikdo nekoukal. Ale i tak jim to trvalo par hodin a stezovali si ze to delaji po pracovni dobe, zadarmo a doma jim vystydne vecere. Ze zachoda sem poslal asi dve esemesky a nikdo si niceho nevsim. Byla to takova absurdni komedie, ikdyz ten den nam moc do smichu nebylo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 10.7.2009 01:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Brrr... (nemůžu nikde vyhrabat link na tu diskuzi, kde byly i ty oskenované dokumenty :-()

    Ještě že P2P používám jenom na linuxové distribuce.

    Nedokážu si představit, co by dělali, kdyby je přivítala hláška cryptsetupu :-)
    Jendа avatar 10.7.2009 02:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Nedokážu si představit, co by dělali, kdyby je přivítala hláška cryptsetupu :-)
    Je to nějaký zaheslovaný woe. Ukaž, já se na to podivam. No jo. Hele, zavolej tomu z Karlovejch Varů, ať přijede s tim svym nádobíčkem.
    9.7.2009 20:55 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ktery soudce podepsal povoleni k domovni prohlidce na zaklade IP a share listu?
    Jendа avatar 10.7.2009 02:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Hmmm... Sdílet něco jiného s lákavými jmény... Mmmmm...
    stativ avatar 10.7.2009 09:45 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ubuntu server? Že se nestydíš.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Shadow avatar 10.7.2009 11:16 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Proč, co je na serverové edici Ubuntu tak špatného?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    stativ avatar 10.7.2009 12:14 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Dobře, bylo to jen takové rýpnutí. Ubuntu server mi přijde spíš jako taková (horší) kopie Debianu. Ale popravdě je to hodně subjektivní. U mně si to Ubuntu kdysi zkazilo tím, jak si vše syslili na svém písečku a upstream jim byl někde. A zatím si to u mě moc nevyžehlilo (otázka je, co by museli udělat, aby se jim to povedlo).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    |🇵🇸 avatar 10.7.2009 10:42 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Proč člověku, který chce Windows Mobile cpeš Ubuntu Desktop i386? To je přece kravina!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 10.7.2009 12:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Je (stejně pochybuju, že by si někdo stahoval Windows Mobile a sám flashoval do PDAčka :-)). Ale co mu mám cpát? Stáhni si ze SVN a zkompiluj si odsud?
    |🇵🇸 avatar 10.7.2009 12:53 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Angstrom. Třeba.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    stativ avatar 9.7.2009 19:22 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Páni, že bych snad zastavil svůj postupný přechod z přzdívky 6xx na stativ? stativ je sice poměrně nevypátratelná věc, ale 6xx se pomocí google opravdu najít nedá ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Grunt avatar 9.7.2009 19:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ježiš, bububu, big brother is watching you!(Kdo jím to hackne?) Že to vůbec řešíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 19:03 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ty si opravdu myslíš, že to beru vážně?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 9.7.2009 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ne vážně, ale že to vůbec řešíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.7.2009 19:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Dal sem ji do whois a vyhodilo mi to naky meno (asi tvuj znamej provider) + Samotisky (tam bydlis, ne?). V tomhle pripade by mela PCR s dohledavanim o neco min prace ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 9.7.2009 19:16 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    Taky traceroute lecos vypoví...

    9.7.2009 22:22 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Zapsali si mou IP adresu!

    Jéžiš. Moji taky!

    while (true); do wget -q -O /dev/null http://www.edonkey2000.com; done
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 22:38 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 10.7.2009 01:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A představ si, že když přistoupíš na libovolnou stránku na mém serveru, tak se taky zaznamená!
    9.7.2009 19:04 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A za druhy u nas je stahovani legalni.
    Nevím, jestli myslíte autorská díla nebo kalhoty, ale u obojího záleží na okolnostech – může to být legální a nemusí.
    kotyz avatar 9.7.2009 19:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Tam pisou filmy a muziku a to se u nas (pro vlastni potrebu pokud jde o zverejneny dilo) smi.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.7.2009 19:10 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    pro vlastni potrebu pokud jde o zverejneny dilo
    To je ale trochu něco jiného než „je (vždy) legální“.
    kotyz avatar 9.7.2009 19:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Kdyz stahujes tak to je pro vlastni potrebu a vetsina del je zverejnena (i to co nekdo natocil kamerou v kine je zverejneny, kdyz uz to nekde davali).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.7.2009 19:24 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Kdyz stahujes tak to je pro vlastni potrebu
    Někdy je a někdy není.
    vetsina del je zverejnena (i to co nekdo natocil kamerou v kine je zverejneny, kdyz uz to nekde davali)
    Zákon ovšem požaduje jako podmínku oprávněné zveřejnění.

    A těch podmínek v zákoně je ještě trochu víc.
    kotyz avatar 9.7.2009 19:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    To to jako v tom kine davali neopravnene?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.7.2009 19:51 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Pokud je to třeba uzavřená projekce před premiérou pro novináře, nejde o zveřejnění. A když to tam někdo natočí na videokameru a vystaví na internetu, nejde zase o oprávněné zveřejnění.
    kotyz avatar 9.7.2009 19:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Mluvim o normalni premiere pro sirokou verejnost. Sice ten kdo to natoci a da na web, pacha trestnej cin, ale ty kdyz si to stahnes a podivas se na to uz ne.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.7.2009 20:04 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Jenže v tom je právě ten rozdíl – každou chvíli někdo tvrdí, že stahování je legální vždy, já jenom upozorňuju na to, že pouze za určitých podmínek (ostatně ani když to natočí někdo při té premiéře pro veřejnost, nemáte ještě 100% jistotu, že stažení pro osobní potřebu bude legální – pořád ještě tím třeba můžete nepřiměřeně poškodit zájmy autora).

    Je to asi jako tvrdit, že v ČR se může autem jezdit rychlostí 90 km/h. Ano, někdy a někde může, ale rozhodně ne vždy, všude a s čímkoli.
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 20:28 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ale on kotyz slovo 'vždy' nepoužil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.7.2009 20:36 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Ve větě a za druhy u nas je stahovani legalni je to slovo implicitně.
    |🇵🇸 avatar 9.7.2009 22:38 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Nóóó...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    10.7.2009 11:23 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    No ano. Pokud by v té vědě byl kvantifikátor „někdy“, znamená ta věta „stahování je někdy legální (např. v případě, že je to legální)“, což mi tedy nepřipadá jako objev hodný zvěčnění v diskusi…
    |🇵🇸 avatar 10.7.2009 11:30 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Výrok "jízda na neosvětleném kole v noci je nebezpečná" neznamená, že to je vždy nebezpečné, ale že to může být nebezpečné (sám jsem to už nejednou přežil, takže vím, o čem píšu).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    10.7.2009 13:55 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Kvantifikátory se v jazyce běžně vynechávají a člověk si je doplní podle kontextu. Obvykle opak toho, co předpokládáme – protože se domníváme, že nám mluvčí chce sdělit něco nového. Takže vaše věta bude znamenat „je někdy nebezpečná“ v případě, kdy následuje jako reakce na „jel jsem v noci na kole a nic se mi nestalo“, ale bude znamenat „je vždy nebezpečná“ pokud je to reakce na „na kole se mi ani v noci nemůže nic stát“. No a tady ta původní věta zazněla v kontextu „stahování někdy může být problematické“.
    kotyz avatar 9.7.2009 22:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Za urcitych podminek = ve vetsine pripadu. Tak sem to trochu zjednodusil.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 10.7.2009 01:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    ve vetsine pripadu
    Výběrem vhodného "reprezentativního vzorku" by šlo... no tak nic, no :-)
    10.7.2009 11:20 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    To je ale stejné, jako tvrdit, že v ČR je možné jezdit rychlostí 90 km/h. Ano, ve většině případů – ale jinak je vám taková informace víte k čemu. Kdo ví, jaká jsou přesně ta pravidla, tomu je ta informace k ničemu, a kdo ta pravidla nezná, pojede podle vašeho doporučení devadesát klidně na třicítce před školou. A o tom, že v ČR je za určitých podmínek legální užití díla pro osobní potřebu ví dneska nejspíš už děti v mateřské školce, takže není potřeba to připomínat na každém rohu – naopak ale už málokdo ví, jaké jsou ty podmínky a že vůbec nějaké jsou, takže pokud už o tom psát, tak raději o těch podmínkách.
    10.7.2009 08:15 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    AFAIK, ked pouzivas torrent, tak to dielo aj zaroven dalej siris, takze to legalne asi neni

    kotyz avatar 10.7.2009 11:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A proto torrenty nejsou "jenom stahovani". Leda bys to mel tak nastaveny aby se vubec neuploadovalo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Shadow avatar 10.7.2009 11:33 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    Máte samozřejmě pravdu, ale vzhledem k tomu, jak často se tu s lidmi o tomhle přete, možná by stálo za to popřemýšlet, jestli by nebylo lepší spíše odkázat na nějaké vysvětlení (třeba blogpost, kde byste to rozvedl) nebo alespoň na jednu z mnoha předešlých diskusí, než začínat další mnohapříspěvkové vlákno, ve kterém v podstatě stále opakujete totéž. Neberte to nijak zle - je to jen můj osobní tip.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    10.7.2009 15:28 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    Já bych navrhoval dát si schválně do /etc/cron.hourly jednoduchý skript:

    /usr/bin/wget -O /dev/null -q http://www.edonkey2000.com/
    
    10.7.2009 15:45 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně

    Vlastně ne, tohle je plivnutí do moře. Lepší je dát to do smyčky s deseti tisíci iteracemi. :-D Ať mají co logovat.

    Až zase někdo bude vést plamenné řeči proti Pirátské straně a „argumentovat“ proti jejím představitelům nějakými informacemi typu Blesk & Šíp & Aha, tohle by mohl být dobrý protiargument.

    Nerad bych se dočkal takového Internetu, kde mi na každém rohu bude nějaký mafián z organizace typu OSA vyhrožovat! A ještě méně by mi vyhovoval takový Internet (resp. taková legislativa), kde by bylo možné tyto nesmyslné hrozby uvést do praxe.

    mkoubik avatar 10.7.2009 18:47 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A co DDOS? Mně už tady běží nekonečná smyčka.
    Grunt avatar 10.7.2009 19:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    A což takhle spustit while (true); do wget -O /dev/null --header="Host: www.edonkey2000.com" -q "http://66.98.186.92/"; done na něčem hodně rychlém?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.7.2009 19:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sakra, půjdou po mně
    BTW: Už u kauzy Nokia/Apple vs. Theora jsem přemýšlel nad aplikací Boží hněv. Možná až se naučím jednou matematiku se do něčeho podobného pustím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.