abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 327 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    16.11.2005 10:13 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    zajímavý postoj, líbí se mi a myšlenka hodnocení mě taky zaujala, aspoň si budu moct vybírat podle konkrétnějšího klíče, co si přečtu a kde budu reagovat... :-)
    To je síla televize...
    16.11.2005 10:40 BillyThe.pilgrim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Tenhle styl "cenzury" (filtrovani pomoci hodnoceni ctenaru) mi pripadne podstatne lepsi, nez to, co narhl Leos (cenzura natvrdo od spravcu). Pripada mi, ze omezovat pomerne dost volnou komunitu nejakymi striktnimi pravidly muze byt pro nekoho dost neprijemne. Je to urcite reseni nejjednodussi a nejprimocarejsi - coz ale neznamena, ze nejlepsi. Jsem pro postup od "pridani moznosti kazdemu uzivateli, at si sam cenzuruje jak chce (cenzura zdola)" k pristupu "nepohodlne natvrdo zakazeme (cenzura shora)".

    Jeste by mozna stalo za to doplnit to o dalsi vec, kterou tu uz parkrat nekolik lidi navrhlo - osobni "blacklist" pro kazdeho uzivatele. Kdo nechce cist zapisy od skalnich provokateru, at si je zabanuje.

    16.11.2005 11:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Je to pěkná taškařice a mám pocit že vzniká snaha něco za každou cenu omezit. Asi se mýlím ale třeba přijde mi, že je vůle aby se na ABCLinuxu říkalo něco, co pro Linux nevyzní nejpozitivněji. Je to přeci o Linuxu a tak ho budeme jen chválit. Není to nesmysl. Už několikrát jsem dostal odpověď že tento server je o Linuxu a jestli si myslím že Windows je lepší, ať jdu jinam.

    Pokud někomu vadí, že se to tu hádá a chce tomu za každou cenu zamezit, tak nechť rukou nejmocnějšího smaže příčiny hádek a bude to tu čisté a nažehlené. Něco mi to připomíná.

    Pokud někdo chce, aby se cizí názory četlo jen málo lidí a nenakazily se od jiných názorů, potom by se podle něčího rozhodnutí články a komentáře přesouvali někam do pryč.

    Pokud je vůle ponechat svobodu slova a hlavně svobodu čtenářovy volby a nijak ji neovlivňovat, připsal bych, tak jak to navrhuje Robert, k názvu blogu i jméno autora. Každý se přeci dokáže ohodnotit kdo jaký je, adli mu to stojí za to něco číst a nepotřebuje k tomu Paroubka, nebo někoko jiného, která by mu řekl,“Ty ho ještě neznáš, ale jeho názory jsou špatné, tady má černé puntíky a tak to nečti. Jsou to satanské verše a to se nesmí“.

    Jinak odkazy na cracky, keygeny a jiné se asi mažou. Sprostá slova nevím jak korigovat, nehodí se sem, ale podle mě téměř každý člověk řekne "do prdele" a jestli to někomu vadí, nechť vytvoří seznam zakázaných slov. Aby ale potom někdo nebral urážku "troll, chytrolín, kujón, ..."
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 16.11.2005 11:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    No, mne těší, že je tu někdo jako JXP proto, že nám připomíná, abychom neusnuli na vavřínech, zbytečně se nekasali, jací jsme machři, říká i nepříjemné věci, klade takové otázky, jaké si třeba netroufenem. (Nesleduji jej pravidelně, jen když o něj "zakopnu".) Čas ukáže, co je lepší, jaké řešení, zda okna nebo linux, v něco věřím a proto tu jsem :-)

    Mám za to, že se přiučit můžu i od svého nepřítele, získat nějakou výhodu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2005 11:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Tak tak, říkal jsem to několikrát. Pokud je Mirosoft s Windows tvůj neřítel a protibojovník, bylo by hloupé a nelogické ho v počítači nemít a nehledat jeho výhody. Tak to přeci dělají i někteří tvůrci programů, jako je třeba OpenOffice. Hesla že Windows na můj počítač nesmí nechápu, ale asi jde o postoj drsoně a linuksového správňáka. Při kapacitě dnešních disků nechápu, proč ho tam nemít.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 16.11.2005 11:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    A) Tady nejde o kapacitu, ale o princip. (Za okna platit nechci a proto je ani nechci - "nebát se a nekrást")

    B) Nemusím okna mít, aniž abych je přestal sledovat (nebo jo?)

    C) Nepřítel v tom smyslu, že je dost agresivní a mediálně schopný a proto se snad mam co pořád učit.

    D) Někdo jako JXP mi připomene, abych nebyl pohodlný a dělal, když už na to sám zapomenu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 21:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    hele, jindro, ale tak bud si stojis za svejma nazorama a vyrokama, a nebo pak o cem to tedy cely je? Proc si smazal svuj blog? Ne, ze by clovek nemohl zmenit nazor, ale tim to asi nebude...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 11:41 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Čas ukáže, co je lepší, jaké řešení, zda okna nebo linux, v něco věřím a proto tu jsem :-)

    Mám za to, že se přiučit můžu i od svého nepřítele, získat nějakou výhodu.

    V tom je práve ten problém. Jednak mu bolo viackrát vytknuté zovšeobecňovanie a jednak akosi ešte neukázal čo sa od neho dá naučiť - nie je síce priamo nepriateľ, ale zatiaľ neukázal nič okrem arogancie, výsmechu, hlúpeho hádzania všetkých do jedného vreca, ignorancie a zaslepenosti.

    Nestretol som sa vo svojom okolí s nikým, kto by bol bezvýhradný a fanatický zástanca jedného OS, technológie či presvedčenia. Ľudia, s ktorými sa na túto a podobné témy bavím, dokážu uznať tak výhody, ako aj nevýhody, či už Linuxu alebo Solarisu alebo IRIX alebo HP-UX alebo Windows (aby som vymenoval všetky OS, s ktorými prichádzam denne do styku). Možno je moja situácia výnimočná a všade okolo sú samí nekritickí obdivovatelia a zaslepení zástanci, ale dokonca ani na ABCLinuxu som ich nevidel viac než pár ojedinelých výkrikov do tmy.

    vencour avatar 16.11.2005 12:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Ok, na mne tak nepůsobí - i proto, že jeho poznámky najdu jen někde a skoro se jim i vyhýbám.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2005 12:14 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Na Windowsech jedu uz hoodne dlouho. Od te doby co jsem je nainstaloval jsem pod nima i programoval. Ten system znam pomerne dobre. Na ABCLinuxu chodim proto, ze se chci naucit neco o systemu GNU/Linux, na ktery jsem presel. Vim, jake ma vyhody a nevyhody. Znam jeho nedostatky. Nevidim vsak zadny prinos v tom chodit mezi podobne lidi, co se chteji take zlepsit v *nixech, a neustale jim predhazoval, co vsechno je Linuxu spatne a provokoval je tim.

    My to vsichni vime, nehrajeme si na to, ze Linux je bezchybny a Windows je na dne technologicke zumpy. A casto jsme proste unaveni, kdyz nas tim neustale provokujes. Slysel jsem, ze te potrebujem, abychom si uvedomili nedostatky. To je ale hloupost, protoze my si je uvedomujem (vyjimka potvrzuje pravidlo). Chceme si proste pomoct dostat se v Linuxu dal, ne se jenom dohadovat a stvat se.

    Ocividne mas potrebu ukazovat a rikat "ten vas je spatnej, delejte to takhle". Nikomu tim nepomahas. Chovas se jak malej harant pred pubertou, kterej nema kamarady a tak otravuje ty, co je maj. Ano, za sebe muzu rict, ze bych byl radeji, kdybys toho nechal a nebo kdybych te tu proste nevidel. Mozna se nic nezmeni a nakonec budu znechucenej a vykaslu se na celej tenhle web. No co, taky tu nikomu moc nedam. Admini se tu budou dohadovat o reseni, ale kdo chce klikat a hodnotit i takovy veci jako sou blogy? Chci mit klid. Kliknout na "nezobrazovat prispevky od tohoto uzivatele" a dal to neresit. Nekdy me pobavis, ale za ten zbytek to nestoji.

    no nic, jenom tak pisu.... protoze se ti dari kazit tenhle web a misto toho, aby s tim nekdo neco opravdu udelal, budeme tady rozhazovat humanisticky kecy o tom, jak nesmime cenzurovat. ja si chci jenom kliknout a mit od tebe klid. skoda...

    16.11.2005 13:28 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Keby som nevidel tvoje prvé príspevky na tomto serveri, tak by som si myslel, že to čo vravíš má hlavu a pätu.

    Ale nie je to tak.

    Si primitív a provokatér, ktorý figu vie a iných osočuje.

    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 15:11 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    JXP ma zcela jiste svoje chyby, ale ty celkem spolehlive ukazujes, ze jsi primitiv desetinasobny. Pokud si potrebujes neco vyresit, tak si sezen boxersky pytel. A az ti bude fajn, vrat se a zase zacni psat konstruktivni prispevky. Tento jeho prispevek i diskuse pod nim ma hlavu a patu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 15:35 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Jediné čo si potrebujem vyriešiť je to, že tu nejaký jedinec degraduje server, ktorý som si obľúbil a strháva ho so sebou do priepasti. A tomu žiaden boxersky pytel nepomôže. Jeho príspevok možno mal hlavu a pätu, ale aby som naň reagoval konštruktívne, tak chcem aby sa jeho autor nechoval arogantne - i.e. nebudem hádzať perly sviniam. Za svoj image si môže sám. A než si ho opraví, tak sa odo mňa môže dočkať akurát tak opovrhnutia a ignorovania. Samozrejme, že jemu je to jedno, čo si o ňom myslím. A je mu jedno čo si tu mnohí ďalší o ňom myslia. Ego bez sebakritiky a úcty. Bez ohľadu na to ako vyzerá na fotkách na svojej web-stranke mi pripomína skinhead-a. Nanešťastie tu vždy budú ľudia, ktorí ho nedokážu prekuknúť a budú hľadať zrnká pravdy v jeho výplodoch. A tiež sa tu nájdu ľudia, čo sú tu krátko, nemajú skúsenosť a nechajú sa zatiahnuť do diskusií. Mnoho ľudí sa tu domnieva, že "keď sa mu to riadne vysvetlí" tak to pochopí a buď odíde alebo sa zmení. Ja tomu neverím. Jediné čo na takých ľudí môže platiť je zosmiešniť ich. Poriadne. Tak aby to každý videl a vedel.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 16:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    strháva ho so sebou do priepasti
    do propasti ho strhavaji ti, kteri JXP demonizuji.
    Samozrejme, že jemu je to jedno, čo si o ňom myslím. A je mu jedno čo si tu mnohí ďalší o ňom myslia. Ego bez sebakritiky a úcty.
    ne, pud sebezachovy. taky si neminim delat vanoce z tvych postu. kdyz mu nekdo napise konstruktivni prispevek, je schopny mu na nej stejnym zpusobem odpovedet.
    "keď sa mu to riadne vysvetlí" tak to pochopí a buď odíde alebo sa zmení. Ja tomu neverím. Jediné čo na takých ľudí môže platiť je zosmiešniť ich. Poriadne. Tak aby to každý videl a vedel.
    to nezastavam. zastavam principy, ktere navrhl Robert Kratky. Zadna cilena perzekuce. Ta se hodi mozna tak do primitivni spolecnosti, ne sem.

    NEzastavam se JXP plosne. Souhlasim s nekterymi jeho argumenty a stejne tak s nekterymi vubec. Nekdy bych mu taky poradil, at se chova jinak. Ale jsem presvedcen, ze Robertovy napady vykonaji sve. Uz je mi blbe z tech vsech vasich krizackych vyroku.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 17:08 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    kdyz mu nekdo napise konstruktivni prispevek, je schopny mu na nej stejnym zpusobem odpovedet.
    Prax zatiaľ ukazuje niečo iné.
    16.11.2005 15:39 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    je rozdil mit odlisny nazor a stat si za nim a tim nekoho urazet a nadavat mu!!!
    V podstatě nic nevím
    16.11.2005 15:43 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    zdravim,

    no po precteni Robertova zapisu ma spis dojem ze se snazji jit cestou "zviditelnit to dobre" a ne "potlacit to spatne"...a to se mi jevi jako spravna cesta
    never use rm after eight
    16.11.2005 17:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Velice chytre. Nejdrive smazete cely obsah sveho blogu a ted ze sebe budete delat nevinatko, kteremu vsichni ublizuji. Kdyz nekdo bude hledat, proc vas tolik lidi nesnasi, dukazy nenajde.

    Holt zvysim prioritu zakazu mazani blogu s komentari, je to moc potrebne. Skoda ze jsem to neudelal uz drive, ale z prace se vracim vyplivnuty a na abicku me okamzite zkazi naladu vase kecy. To uz si radsi spustim (originalni) windows a zaparim (originalni) Civilizaci (vysvetlivka: xplesa tu kdysi obhajoval kradeny software).
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.11.2005 17:16 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Ale pozrimeže. On naozaj zmazal celý svoj blog, všetkých tých modličov, dokonca aj LINUKS. Hm, v konečnom dôsledku ma to ani neprekvapuje.
    21.11.2005 12:49 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Sákryš – Vy se měníte! Příspěvek od „Jindřich Plešinger“ a dá se číst. Dokonce jste v příspěvku napsal „Linux“ a ne „Linuks“, krucinál to je pokrok.

    Hodnocení příspěvků mi přijde jako nesmysl, protože moje preference mohou být odlišné od názoru většiny. Souhlasím se zobrazením autora v přehledu a v rss.

    Toto není veřejný server, má svého majitele a ten má IMHO plné právo rozhodovat co tu bude, co ne a v jaké formě. Komu se to nelíbí může si pořítit vlastní server… Možná trochu extrémní názor, ale je to tak. IMHO kulturně vyjádřený odlišný názor tu má své místo, pokud někdo o můj názor stojí.

    16.11.2005 10:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Dal bych do hodnocení kategorie. Třeba: odborná úroveň, zábavnost, poselství lidstvu, kontraverze... . Bylo by vidět, že příspěvek je hodnocený jako vtipný, ale bez odborné ceny a nebo naopak odborný. Pak si můžu lépe vybrat podle toho, jestli se chci dozvět, hádat a nebo se veselit.
    To bádání, jestli je příspěvek renonc a nebo provokace, jestli je kurva sprostý slovo a nebo zatáčka... to by asi fakt skončilo nešťasně. Můj názor, nic víc.
    16.11.2005 10:54 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Čím složitější bude hodnotící systém, tím méně lidí bude hodnotit. Pokud chceme aby hodnotilo nějaké rozumné množství lidí, tak se asi musíme spokojit s jediným hodnocením.
    16.11.2005 17:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Ja vim ze to neni idealni. Ale bude-li jen hodnoceni, zase se nepujde orientovat. Mam pocit, ze by bylo dobre prispevky roztridit a ze by takhle udelali sami ctenari. Uvidim-li nula za odbornost a plny pocet za flamovatost a je to na mne, co stim udelam. Pokud se nechci rozcilovat a stejne tam lezu, tak to uz je muj problem.
    vencour avatar 16.11.2005 11:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    No, tohle by mohlo být nejlepší řešení. Je třeba zachovat (či se o to aspoň pokusit) objektivitu a nestrannost a průhlednost. Ovšem hodnocení je věc obou, hodnotícího a hodnoceného.

    A jako každýho správnýho paranoika mne napadá, že pokud tu bude velká mlčící většina, tak ani hodnocení nepomůže zachránit úroveň. Tj. rozhodne, zda bude víc "srandistů" než těch, co tu hledaj něco vážného.

    P.S. (i) v tomhle vidím přerod od dětství k dospělosti, od hraní si, bezstarostnosti, otevřenosti a tak ke stavění hranic, hodnocení, kompromisům. Bylo by fajn, kdyby to šlo bez toho, asi nejde.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2005 10:53 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Souhlas, tohle se mi líbí mnohem více než Leošův návrh.
    16.11.2005 11:06 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Souhlas. Takto navržené to bude dost zajímavé! :-)
    16.11.2005 11:12 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Zajímavé, asi to pomůže. Bojím se ale, že tak velkou hromadu práce budete řešit delší čas, kde budou další lidi znechuceni. Proto bych navrhoval, aby do té doby směl Leoš vyhodit koho chce. Je to přeci jenom na dočasnou dobu. Trochu provokativní názor, ja vím.

    Leošova nálada je další věc. Dělá toho pro ABC hodně, a když bude takhle naštvaný, časem určitě poklesne kvalita. Nevím, do jaké míry je majetkově svázán s ABC, vidím ho pouze jako správce, tak bych se nedivil, kdyby také zmizel. Držím mu palce, byla by to škoda.

    16.11.2005 11:21 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Súhlas. Možno by som v profile zmenil možnosť nastavenia zobrazovania blogov na základe istých kritérií - autora, kľúčových slov, hodnotenia.
    16.11.2005 12:02 Warp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Som presvedceny ze na Blogoch nie je treba cenzura a to v ziadnej forme. Vsetci tu spominate priklad Yetiho ze odisiel pre JXP. Uprimne si myslim ze je to blbost, urcite tam su ine (podstatne) dovody ktore tu mozeme len hadat...
    vencour avatar 16.11.2005 12:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex

    Já mam pocit, že rozumný a dospělý chlap kvůli nějaké blbosti jen tak něčeho nenechá. Počkejme se soudy, čas ukáže, co je plody dnešních diskusí, čím nás kdo překvapí a kdy se s čím vrátí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2005 13:27 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    súhlasím, tiež som prevedčený, že žiadna explicitná regulácia/cenzúra nie je potrebná a to ani v podobe hodnotenia jednotlivých postov. Myslím si, že možnosť diskusie pod článkom je dostatočným nástrojom (samo)regulácie blogov.
    16.11.2005 17:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: yeti
    Doporucuji podivat se na tento Yetiho komentar. Je jednim z vubec poslednich na abicku. Hovori o jeho nalade snad dost vymluvne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.11.2005 14:25 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    potrebuje. tak jako kazdy kvalitni system.

    totalni anarchie neni resenim.

    mozna si to neuvedomujete, ale staci jeden nemocny clovek typu jxp (a klidne zaplaceny) a do roka vam posle portal do kytek. za chvili se na nej nabali dalsi lide a vy to neutahnete.

    doslova par lidi, kteri budou akorat vyvolavat flamy brzdi komunitu. jedna vetsi diskuse je minimalne 30-50 hodin prace vsech lidi. fakt lepsi je kdyz se budou lidi bavit o necem co nekam vede. treba ty technologie.

    muzeme tyto lidi ignorovat, ale to poradne nejde. ale potom mi napiste blog a nejaky text mailu, ktery mam davat lidem, kdyz se me ptaji, co ten jxp ci dalsi je za cloveka a jako co to abicko dela.

    odchazi vam lide. mozna kvuli kvalite obsahu. muzete to ignorovat.

    bohate bude stacit, kdyz prosadite jednotne jako cely tym prvni dva body, jak navrhoval leos.

    meli by jste si vybrat, co ma pro vas vetsi hodnotu. zda naprosta volnost nebo nejaka mensi pravidla a kvalita ?

    hodnoceni moc nevyresi. vy si musite urcit, jaky obsah zde chcete.

    pokud abclinuxu nepotrebuje moralni kodex, tak analogicky nepotrebuje lidi, kteri se snazi nejaky moralni kodex mit. v tom pripade dekuji a nashledanou.

    bye gf
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 15:13 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    tak, pane Kysilka, ted se nam tu pekne posadite, uklidnite se a pak si ten blogpost pujdete precist jeste jednou....
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 18:01 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    pan Kysilka je hodne klidnej a ma hodne jasno u nekolik let. hodnoceni nic moc nevyresi.

    zkuste domyslet jednu vec. udam na prikladu. 20% jsou skutecni odbornici. zbytek ne. ale znamkuji vsichni. tudiz me i oznamkuji uplne jinak.

    takze to ve finale dopadne tak, ze me budou znamkovat lide bez praxe a s detskymi nazory. a tito lide vam tu budou urcovat smer. skvela budoucnost.

    dekuji. nezajem.

    vykaslete se na hodnoceni kvality. soustredte se na minimalni kvalitu. a potom az hodnotit. mozna za par mesicu.

    a ted klicova otazka:

    co je ted dulezitejsi minimalni kvalita nebo hodnoceni kvality ???

    odpovezte mi, prosim.

    pavel kysilka

    programator, analytik. 4 roky komercni praxe na linuxu.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 20:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    vsechna vase mylka stoji a pada na jednom. spletl jste si AbcLinuxu.cz s technickou dokumentaci ci manualovymi strankami. Tohle je jeden ze serveru, kde se soustreduje k o m u n i t a uzivatelu *NIXovych systemu. Tenhle fakt si, prosim, uvedomte a pak si Robertovy navrhy prectete fakt jeste jednou...

    zamestnani ci delka praxe je pri reseni problemu, o kterych se posledni dobou vede rec na Abicku, absolutne irelevantni.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 22:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    takze to ve finale dopadne tak, ze me budou znamkovat lide bez praxe a s detskymi nazory. a tito lide vam tu budou urcovat smer. skvela budoucnost.

    Tohle je první věc, která mě napadla když jsem se zamyslel nad známkováním. Sem tam někoho údajně "zašlapu do bahna" nebo jak mi to tu jeden řekl (někdy mi přijde i email s tím, že si příště mám nechat své rady pro sebe. Větěinou to je po tom co tazatele odkážu na dokumentaci kde je vše přesně popsané.). Je to pak snadný způsob jak se pomstít, ohodnotit záporně.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.11.2005 15:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    potrebuje. tak jako kazdy kvalitni system.
    A také už ho má zavedený a poměrně striktně vynucovaný. Pro diskuzní fóra. Ne pro blogy. O tom je - mimo jiné - můj zápis.
    16.11.2005 15:51 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Jojo, Tvůj návrh je dobrý, na Leošově jsou také dobré faktory, chtělo by to sloučit, osobní urážky a warez pryč, zbytek hodnotit.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.11.2005 15:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Souhlas! Moc se mi libi princip znamkovani a take moznost si vypnout jeho aplikaci na zobrazovane prispevky!
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2005 15:42 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Na jistem chatu je nezadany uzivatel oznacovat jakymisi puntiky. Coz neco zavest i tady?Ignorace vypudi spolehlive kazdeho naivku kterej rad rejpe urazi a podobne. Jen nechapu proc pana JXP neignorujete pokud plodi nesmysly
    V podstatě nic nevím
    16.11.2005 18:39 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Vytvořit speciální stránku, kde bude výpis blogů podobně jako v boxu na hlavní stránce, ale na každém řádku budou následující údaje
    To by technicky nebyl problem, ale kam s ni? Misto soucasneho vypisu blogu?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.11.2005 20:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Nemyslel jsem nahradit, ale doplnit. Adresu by bylo třeba vymyslet. Třeba /blog/souhrn.
    16.11.2005 22:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Doplnit sice neni problem, ale jak moc to lide budou pouzivat? Co neni primo na ocich ma malou pozornost. Ale asi to chce udelat.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.11.2005 07:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Abíčko NEpotřebuje morální kodex
    Přidat odkaz přímo do titulku boxu na HP, přidat odkaz všude tam, kde je odkaz na /blog. Kromě toho by to byla jen jedna z věcí - i když asi ta nejsnazší. Jde mi o to, aby měli čtenáři lepší přehled o tom, co kdo píše, co psal dříve, co si o tom lidi mysleli. Aby nezapadlo to dobré na úkor toho špatného, aby to demotivovalo od vytváření bezcenných zápisů.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.