abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 254 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Josef Kufner avatar 27.1.2009 15:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Chudák displej a baterky se pěkně prodraží (ty knoflíkové jsou totiž pěkně drahé).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    bazil avatar 27.1.2009 16:10 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    o display bych se až tak nebál ... a ty knoflíky se daj sehnat i nabíjecí, i když blběji než normální
    13.2.2009 17:21 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Knoflíkové se většinou dají sehnat za cenu kolem 4Kč v prodejnách typu GME. Jen musíte přesně vědět jaké chcete, jinak vám budou cpát dvacetkrát dražší Duracell nebo Energizer.

    27.1.2009 15:27 Radek Podgorny | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Proc ovladace? To neumi jet pres USB HID? :-(
    bazil avatar 27.1.2009 16:09 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    no moc bych na to nedal, má to nějakej konfigurační soft, podle kterýho se to kalibruje ... ale fakt si to nechci kupovat proto, abych to jen vyzkoušel
    27.1.2009 16:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    pěkný - provázat to třeba s okularem by byla bomba

    bazil avatar 27.1.2009 16:39 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    sprovoznit to v linuxu a vůbec mít to by byla bomba :-)
    Fluttershy, yay! avatar 27.1.2009 16:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    To chci!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    gogloid avatar 27.1.2009 17:07 gogloid | skóre: 10 | blog: Tomášovy poznatky | Kladno/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Je to dost fajn nápad, ale mám k tomu dvě věci:

    1. na můj Dell bych to nejspíš nedal - nevěřím tomu, že display je stavěný na to, aby ho člověk omylem nepromáčkl (pak to zkuste vysvětlovat těm, co vám mají uznat záruku...)
    2. u většiny notebooků se nedá display otočit nad klávesnici, tudíž se to dá zle použít jako plnohodnotný tablet
    carnero avatar 27.1.2009 17:10 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Už to vidím v živých barvách. Třikrát se dotknu displeje a můžu si rovnat víko. Třikrát se dotknu displeje a můžu si rovnat víko. A ještě třikrát se dotknu displeje a jdu pro hadřík s lihem. Nemluvě o té duze, která pronásleduje každý silnější dotek. A v práci, kde se jsem zažraný do nějaké činnosti, určitě nezvládnu zastavit prst těsně nad displejem... spíš těsně za ním :D Na desetikilové stolni čtyřiadvacítce si to ještě jakž takž umím představit. Ale týrat tím displej ve tři milimetry tenkém víku notebooku. Nikdy!

    bazil avatar 27.1.2009 18:01 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    no dotýkat se nemusíte a myslím, že by si na to člověk časem zvykl, jinak k rovnání díspleje ... mno u mojeho ThinkPadu T42 se toho nebojím :-)
    AltOS avatar 27.1.2009 22:49 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    A v práci, kde se jsem zažraný do nějaké činnosti, určitě nezvládnu zastavit prst těsně nad displejem... spíš těsně za ním :D

    Heh, tak uz je jasny, proc mas zlomenou tapetu na "Desktopu".

    Ale vazne - tohle "opichavani" LCD monitoru me dovadi az k neklidu. Copak neni v ruce cit, kdyz s mysi (i z ruznych pozic) se clovek trefi snad do jednoho pixelu? ;-)
    28.1.2009 09:56 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Když držím myš, tak mám zápěstí, malíček a někdy i prsteníček opřené o stůl, ale s rukou ve vzduchu takovou přesnost nemám.

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    carnero avatar 28.1.2009 11:56 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Ruku na myši mám opřenou a tak hýbu jen dopředu dozadu. Zatímco prstem nebo perem nad displej nikdy neodhadnu. Hlavně protože ruka samotná částečně zakrývá výhled jednoho oka, což decentně zhoršuje prostorové vnímání. Zhoršuje to myslím i to, že displej je výrazně světlý zatímco prst zpravidla téměř černý (obvykle pracuji v šeru)... nějak to okecat musím. Výsledek je ten, že kdykoliv chci něco někomu ukázat na displeji, narazím do něj a jsem překvapený, že je tak blízko. Pár let s tou dotekovou věcí by to možná napravilo. Ale spíše ne. Na koordinaci je prst ve vzduchu před šikmým displejem přeci jen náročnější než myš na stole.

    A ono s tím dotekovým něčím... představa že zvednu ruce z klávesnice, vezmu pero vedle a pak teprve ukážu... to už radši zvednu ruku a plácnu s ní na myš. Je to rychlejší a pro nás líné lepší :D

    bazil avatar 28.1.2009 13:08 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    jenže vono se z myší dost blbě dělaj různý grafy a náčerty a vpisujou se poznámky do textu :-/
    carnero avatar 28.1.2009 14:44 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Souhlas. Ale na téměř svislém displeji se píše neméně špatně. To už je myslím lepší tablet (ať už notebook nebo ta placka vedle).

    bazil avatar 28.1.2009 14:56 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    podle mě líp než s myší, ale tablet jednoznačně vyhrává, jenže stojí ještě několikanásobně tolik, než tahle hračka
    28.1.2009 13:41 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Hlavně protože ruka samotná částečně zakrývá výhled jednoho oka, což decentně zhoršuje prostorové vnímání.

    Zato kurzor na plochem displeji je vyrazne prostorova zalezitost...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    carnero avatar 28.1.2009 14:42 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Jak to s tím souvisí?

    27.1.2009 17:10 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    No, vzpomínám si, že v době Sinclair Spektra vyšel v Amatérském radiu návod na dotykové pero. Do pouzdra od fixky se dal fototranzistor, signál se prohnal nějakým integráčem a přes kartu s 8255 se připojil do Spektra. Pak se z kazety nahrál nějaký prográmek a mohl jsem malovat přímo na obrazovku televize. Postavil jsem si to a fungovalo to. Náklady byly asi 100.- Kčs.

    27.1.2009 17:24 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Na CRT neni svetelne pero problem, ponevac je mozne detekovat okamzik, kdy je zrovna elektronovy paprsek pod perem. Podle casovani se pak dopocita poloha. U konzoli a televize to funguje stejne, jen je tam navic optika a vetsinou to vypada jako pistole.
    AltOS avatar 27.1.2009 22:55 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    V praci mame Wii (kterou jsem tedy poprve videl/drzel v ruce), kde ovladac vypada jako bezna TV RC s mene cudliky.

    Nevis nahodou - beha to na optiku, nebo nejaky "modul pretizeni"? (Napojeno na LCD.) Gracias!
    28.1.2009 01:12 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    K Wii je tyčka k položení nad nebo pod TV, kde v koncích jsou dvě infradiody. Samotný ovladač má kameru s rozlišením 1024x768 kde snímá tyto dva silně svítící body a z nich počítá polohu.

    Kromě toho má ještě G-metry a ty se používají zas pro jiné pohyby.

    Např. v menu se pohybujete pomocí těch infradiod a tenis pak hrajete pomocí G-metrů.

    27.1.2009 18:06 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Je to pěkné, ale na tenhle nb si ho nekoupím protože mám strach že bych si zničil monitor a až doslouží (což bude asi brzo) tak si koupím přímo tabletPC. Nevíte jestli tam jsou nějaké problémy s linuxem?
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    Fluttershy, yay! avatar 27.1.2009 18:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Nevíte jestli tam jsou nějaké problémy s linuxem?

    Kde? U TabletPC? Ne.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.1.2009 01:04 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Neviděli jste někdy tabletpc větší než 12,1"?
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2009 18:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    proč je to na nějaký blbý malý baterky, když se to strká do USB??? :-D
    27.1.2009 18:56 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Tiez sa mi to zda blbe. Hlavne ked normalne velke (19") touch screeny su napajane z USB. A mimochodom ich kopa v Linuxe chodi (podpora priamo v jadre). Na dva druhy som to robil ja.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2009 19:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Přesně!
    Jan Drábek avatar 27.1.2009 19:11 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Pero není přikšířované kabelem do USB, to pouze snímač. Pero potřebuje ty baterky.

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Fluttershy, yay! avatar 27.1.2009 19:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Jenom, že pera např. k tabletům fungují na principu elektromagnetické indukce, pokud se nemýlím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.1.2009 20:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    U tabletů. Ale to proto, že jezdíš perem těsně na deskou a ta deska je snímač, co vidí to tvoje pero jako magnet. Tady to funguje tak, jestli tomu dobře rozumím, že hýbeš čímsi v prostoru, co své souřadnice odesílá tomu příjmači v rohu monitoru... A na to potřebuješ napájení, které mu bezdrátově nijak nedodáš. To není tablet přilepený na sklo. Ten vysilač, příjmač je určitě napájený z usb. Asi něco jako bezdrátová myš.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 27.1.2009 21:17 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Aha, to mi nedošlo. Každopádně jsem slyšel o nějaké fólii, která zajišťuje fungování jako u toho tabletu... Ještě ji sehnat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.1.2009 21:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    27.1.2009 22:05 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Neni to ta vec z tutorialu na youtube jak si udelat dotykovy displej na Asus eee?
    Thats not a bug its a feature :-)
    27.1.2009 22:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Jo asi jo, tyhle touchscreen kity jsou víceméně univerzální...
    28.1.2009 06:33 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Tohle podle mě funguje tak, že to pero ultrazvukově huláká a ten snímač má dva mikrofony a to hulákání poslouchá. Podle amplitudy a fázového posunu signálů z těchto mikrofonů to potom spočítá polohu pera.

    Ale třeba se pletu ... před deseti minutama jsem vstal z postele.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    bazil avatar 28.1.2009 10:40 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    tak nějak, mluví o tom v tom videu
    28.1.2009 13:18 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Přesně tak. Něco podobného jsem stavěl, cca před čtyřmi roky. Navrhnul jsem to, mělo to čtyři mikrofony po stranách obrazovky, pero mělo mimo 40KHz reproduktorku ještě infradiodu a vysílalo krátké impulsy, poloha se počítala podle časového posunu od "blejsknutí" diody do přijmutí signálu jednotlivými mikrofony. SW stránka Borland C++ a jednoduchá API windows (jelo to přes LPT) Výhoda měla být, že to nepotřebovalo kalibraci, v praxi to ovšem ani po kalibraci nefungovalo pořádně... Ale vyblbnul jsem se, a jak koukám tak jsem i předběhl dobu :-D

    bazil avatar 28.1.2009 14:26 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    tak to je drsny, škoda, žes to nezačal vyrábět ... teď na podobnym principu evidentně někdo vydělává ;-)
    JiK avatar 28.1.2009 18:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Matlakuv napad byl skvely, moc by mne zajimalo, proc mu to vlastne nakonec nefungovalo dobre...jenze ono od napadu k prototypu je kus cesty (ktery evidentne zvladl) a od prototypu k vyrobku v desetitisicove serii a s tisicem evropskych a americkych certifikaci, homologaci, povoleni, norem, cel, s navodem v podivnych jazycich, s marketingem, obalem, servisem, podporou prodeje a podobnyma opicarnama je tak divoka cesta, ze ji nepreji ani svemu nejhorsimu nepriteli. Jeden muj kolega co delal v Raytheonu komunikacni technologie pro vojaky rikal: "Napady jsou levne"
    27.1.2009 21:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Wow, asi jsem geek, ale tohle chci! :-D
    microcz avatar 28.1.2009 12:52 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    já v dotykových displayích nespatřoval nikdy moc výrazný pokrok. Osobně mi přijde šahat na monitor, byť přes nějakou fólii docela nepohodlné a nechutné, jednak bych se k němu musel pořád natahovat a za druhé trpím nadměrnou potivostí dlaní, to bych na ten monitor za chvíli neviděl :(...připojuji s k notebooku externí klávesnici, kterou můžu jednou za měsíc pěkně rozebrat vymít v jaru a zase složit :o)

    28.1.2009 13:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    asi nejsi grafik ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 28.1.2009 14:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Člověk nemusí být ani grafik... Třeba takové anatomické kresby nebo složitější chemické vzorce ve škole...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.1.2009 22:14 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Ebeam existuje uz dlouho. Je hezke, ze nekoho napadlo to zmensit na monitor, ale s tema baterkama to nevychytal. Mel pouzit aku (polimer se da lip tvarovat, nez li-ion) a napajeni pres indukcni kolebku anebo jen obyc kabel.
    28.1.2009 22:16 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    s/polimer/polymer/
    bazil avatar 29.1.2009 00:21 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    jo e-beam je dobrá věc ... sem si s tím hrál a fakt sranda :-) jinak někde v tý video recenzi říkaly, že prej ty baterky nestojí moc ... a i kdyby stály, určitě vím, že se daj sehnat nabíjecí

    a nemyslím, že je to až tak velkej handicap. i kdybych tuhle srandu vlastnil, tak bych ji nepoužíval stále, ale jen na vybrané činnosti, určíté predměty případně meetingy
    29.1.2009 01:15 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!
    Otrava s baterkama je vzdycky nej handicap. Navic v tomto pripade ani nevis, kdy ti to prestane fungovat. Stacil by treba jen nejaky jack s redukci do usb a uz bych ani neceknul.
    30.1.2009 09:19 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dotykový display v každém notebooku!

    Jojo, taky to máme v práci, prvně si s tím každý hrál, všichni říkali jak je to cool a pak to už nikdo nepoužil, ani jednou, takže dobrá investice :) A s těma akumulátorama taky souhlas, nebo se měli vyprdnout na baterky vůbec a dát to napevno na kabel.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.