abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    22.4. 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    22.4. 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1395 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Inzerát I.

    19.9.2011 10:50 | Přečteno: 2043× | obecné | poslední úprava: 19.9.2011 10:40

    Inzerát IT Programátor.

    Dostal se ke mně onehdy zajímavý inzerát. Přečetl jsem ho, chvíli na něj tiše hleděl a přemýšlel. A pak jsem řekl, že když nevím, mám se zeptat.

    Zde je text (něco zkráceno, vyškrtnuto)

    NÁPLŇ PRÁCE: - Vývoj SW/HW vnitropodnikového systému - Testování vyvinutého zařízení - Vývoj nových prototypů - Ostatní práce dle příkazu nadřízeného

    POŽADUJEME: - VŠ vzdělání výhodou - Znalosti softwarové inženýrství - Znalosti budování informačních systémů a databází - Znalosti zpracování rozsáhlých kolekcí dat - Znalosti budování počítačových systémů, včetně systémů mobilních - Znalosti zpracování a analýzy obrazu, počítačové grafiky - Znalosti a dovednosti při vytváření a údržbě programových systémů - Znalosti v oblasti návrhu a tvorby programového vybavení mobilních zařízení a sítí - Znalosti vývoje, modifikace a údržby rozsáhlých programových systémů a technických prostředků nutných k jejich provozu - Schopnosti aktivně působit v kterékoli fázi životního cyklu programového produktu - Znalosti hardwarové stavby elektrických a elektronických zařízení - Aplikace vytvořených programů - Uvedení do provozu u konečného zákazníka - Školení obsluhy konečného zákazníka v jeho destinaci - Velmi dobrá znalost Anglického jazyka podmínkou - Znalost Ruského jazyka velkou výhodou, eventuálně ochota doučit se ruštinu v rámci vývoje systému - Ochota k pravidelným služebním cestám - ŘP sk. B

    NABÍZÍME: - Práci na vývoji vnitropodnikového systému ve stabilní a prosperující společnosti - 5 týdnů dovolené, závodní stravování, penzijní připojištění po 1 roce v zaměstnaneckém poměru, sportovní a společenské akce společnosti - Další výhody dle platné Kolektivní smlouvy

    MOŽNÝ NÁSTUP: - Dohodou, možnost ihned, pracovní smlouva na dobu určitou.

    Tak si tu fantastickou nabídku shrneme. Nejen že borec, kterého hledají musí umět od databází, přes zpracování obrazu až k mobilům, navíc si musí umět doma večer zbastlit na tišťáku nějaké udělátko a to pak naprogramovat. Znáte někoho takového? Já ne. A kdyby ano, dejte mi na něj kontakt, zkusím mu najít lepší nabídku.

    A co firma nabízí? 5 týdnů dovolené (bomba), závodní stravování (tzn. nemusí jezdit do Intersparu), penzijko (v 25 letech, kdo na to myslí), sportovní a společenské akce (fotbálek s klukama a jednou za rok chlastačka bez bab). Další fantastický benefit je určitě smlouva na dobu určitou. Za to vše budeš makat jak šroubeček, jezdit do Ruska (ostatně, kdo jednou zkusil, dostat se z hotelu na letiště po okruhu, ten chtěl určitě znova), školit tam koncového zákazníka (to je zábava sama o sobě). A to nejlepší nakonec: plat 15.000- 22.000 Kč.

    Takže já se ptám? Brali by jste? Umíte vše, co je inzerováno? A na jaké úrovni? Já osobně se přiznám, že jsem takový Všeználek, devatero řemesel, desátá bída, ale tohle vše... to opravdu ne. Každý zde uvedený požadavek je pro mne samostatné odvětví. Nevím, kdo ten inzerát psal, ale tuším že neměl ani páru co to obnáší. Proto jsem se přihlásil do konkurzu a jestli uspěji, pak napíšu, jak to vypadalo u pohovoru.

    Příště něco napíšu o tom, jak fungují vůbec headhunteři ve firmách, aneb k čemu je nám dobré HR oddělení. No a jestli se série bude líbit, mohu i něco vtipného na téma “Když je šéf IT zároveň ředitel finančního oddělení”.

           

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.9.2011 11:38 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    HR ještě jde pochopit (dřív se tomu říkalo personální) , ale zažil jsem osobu označenou jako HR generalist a to bylo zajímavý stvoření - totálně mimo realitu a ještě (podle sebe) nepostradatelné

    a ošklivá ...
    19.9.2011 11:58 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Bracha chvilku pracoval v jiste Brnenske personalni agenture. Po nekolika tydnech mel tyto postrehy:
    - clovek tam vetsinou nesmi mit vlstni nazor
    - cele to byl vlastne privydelek pani sefove, aby asi mela na sve rozmanite denni aktivity
    - obchod s lidmi
    
    Pak ho vyhodili, protoze mel vlastni nazor a nechtel byt (Ing s 6letou praxi v oboru) jen zvedac telefonu a pisalek neceho co mi nejakej pitomec stejne s 50ti procent prepise...

    Proste tam rozhoduji lide o tom kdo pujde do vyberu na pozici IT reditele, aniz by vedeli naproste minimum z oboru. Mladi stredoskolaci, kteri by mohli asi prodavat v Hypernove.

    A vrchol vseho, pani sefova (a asi majitelka) tohle prednasi na VS :))

    xkucf03 avatar 19.9.2011 11:57 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Ten plat je týdně nebo za čtvrtinový úvazek?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.9.2011 12:05 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    měsíčně, brutto...
    19.9.2011 13:56 Matlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    to skor brutal...
    Marián Kyral avatar 19.9.2011 11:58 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Síla. Umět tohle všechno, tak nejdu pod dvě stě tisíc měsíčně. Ten inzerát mi připadá, že to má být jeden programátor, který bude ve firmě dělat úplně všechno. Od návrhu HW, po jeho naprogramování, instalaci a zaškolení u zákazníka. A nejlíp paralelně. I kdyby to někdo uměl, tak tohle všechno nemůže stíhat.
    19.9.2011 12:07 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.

    Podle mne sepsali, co všechno jim ještě chybí udělat, aby mohli stihnout termín a asi omylem to napsali do jednoho. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Po pohovoru budu chytřejší (vědět více).

    koulinek avatar 19.9.2011 12:18 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    To máte tak, kdo odpoví že tuhle "pozici" bere a bez dotazů je ochoten ihned nastoupit bývá obvykle okamžitě vyškrtnut :D
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    19.9.2011 12:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Otazka ovsem je, jestli jim to nalezeni nevhodnych kandidatu stoji za to, ze zadneho vhodneho nesezenou.. Ale mozna je to cele skutecne nejaky podfuk a proste o tu osobu ve skutecnosti zajem nemaji.
    19.9.2011 13:32 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    To mě taky napadlo. Proč to ale komplikovat tak složitě vykonstruovaným inzerátem? Že by kvůli úřadu práce? Naoko uděláme konkurz, protože nám to zákon ukládá? To se většinou odbyde frází "...bohužel byl do dalšího kola přizván uchazeč, který více odpovídá našim požadavkům".
    19.9.2011 16:47 knelelek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    můžeš prosím dát odkaz na ten zákon? to tu fakt sjou takové nesmylsy?
    20.9.2011 12:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    A vyškrtli MacGyvera :-D.
    19.9.2011 21:17 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    I kdyby to někdo uměl, tak tohle všechno nemůže stíhat.
    I kdyby to uměl? Obávám se, že poslední člověk, co měl takto široký záběr, umřel roku 1519. Ano, jsou lidé, kteří jsou odborníky v několika oborech, ale většinou jsou to buď obory velmi blízké, nebo naopak relativně vzdálené, takže se v hlavě vzájemně "netřískají".

    Navíc mám zkušenost, že v mnohých počítačových oborech platí, že když se vydáte jednou cesto, je velmi problematické se pak vydat cestou v jiném nebo dokonce opačném směru, obvlášť pokud to znamená mít v hlavě navzájem odlišná paradigmata (což je téměř na kogitivní disonacni).

    Je teoreticky možné, že by mohl existovat nějaký jedinec, který by byl natolik geniální, že by zvládl programovat všechno od jednočipů přes embedded zařízení, desktopové aplikace (včetně GUI) a serverové aplikace až po superpočítač, přitom by si ještě dokázal navrhnout vlastní hardware a postavit jeho prototyp, v jeskyni a jen z hromady harampádí :-).

    Ale takový člověk by byl nejspíš naprostý mimoň, který by v žádném případě nechtěl vyléz ze svého dopěte, natož aby jezdil po všech čertech, jednal s BFU a ještě je zaučoval (!). A v ruštině (!!!). A pokud by to nebyl mimoň, tak by teď nespíš seděl ve svém luxusním křesle ve svém luxusním sídle, hladíc angoskou kočku, a nenechal by se honit jak nadmutá koza bandou managorů za plat lepší sekretářky.
    20.9.2011 12:59 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Je teoreticky možné, že by mohl existovat nějaký jedinec, který by byl natolik geniální, že by zvládl programovat všechno od jednočipů přes embedded zařízení, desktopové aplikace (včetně GUI) a serverové aplikace až po superpočítač, přitom by si ještě dokázal navrhnout vlastní hardware a postavit jeho prototyp, v jeskyni a jen z hromady harampádí .
    Tak kromě GUI, serveru (protože to je humus nelogickej :-D) a embedded zařízení (pokud to jsou PLC apod.). Jsem zkoušel všechno. Otázka do jaké míry jsem odborník.
    Ale takový člověk by byl nejspíš naprostý mimoň
    ...

    :-D
    stativ avatar 19.9.2011 13:07 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Nemá ten plat být správně 150 000 až 220 000 Kč?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    19.9.2011 13:30 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Ne, sedí to, díval jsem se dvakrát. Měna CZK nikoliv EUR.

    Navíc jako uznání schopností smlouva na dobu určitou.
    19.9.2011 13:56 Matlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Na mesiac :-D
    19.9.2011 13:56 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Po precteni jsem se musel podivat do kalendare na datum. Ono opravdu neni 1. dubna. :-D
    19.9.2011 13:56 Matlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    +1
    19.9.2011 14:03 pletiplot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Mě se líbí: Školení obsluhy konečného zákazníka v jeho destinaci. To může být v Moskvě nebo v Novosibirsku. :-)
    xvasek avatar 19.9.2011 15:01 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Třeba se v tom skrývá klíč k celé akci - hledají Rusy v Rusku, ale omylem to vydali v ČR. Průměrný plat je tam okolo 13500 a všechno tohle průměrný rus umí. :-)
    20.9.2011 07:56 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    +1
    19.9.2011 16:39 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Nu, za tyto penize :-) uz nekoho vidim, jak se tam hrne ;-)
    19.9.2011 17:29 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Pán je zřejmě začátečník v problematice lidských zdrojů. Vtip tkví v tom, že zaměstnavatel vypíše milion požadavků a zaměstnanec předstírá, že vyhovuje každému z nich. To je prostě takový kolorit. To je totiž taková psychologická zábrana, aby na přijímací pohovor nepřišel nějaký loser bez sebevědomí a schopnosti improvizovat. Nebo třeba nepřizpůsobivý a podobně. Už je mi pár let a vím, že když požaduji "angličtinu slovem i písmem", bude mi stačit, že někdo bude umět obsluhovat Google překladač. Když požaduji "orientaci v obchodním zákoníku", bude mi stačit, když si někdo ve wordovské verzi zákona pomocí ctrl+F vyhledá danou frázi a víceméně správně ji použije. Jsem starý úředník a tohle jsou jen takové rituály, namlouvací tanečky. 99% požadovaných věcí stejně nikdy skutečně zapotřebí nebude. Jsme v Čechách.
    Michal Fecko avatar 19.9.2011 17:56 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Jsem starý úředník a tohle jsou jen takové rituály, namlouvací tanečky.
    Možno tak v štátnej správe ste na takýto "štandard" zvyknutý - doobeda súboj s hladom, poobede boj so spánkom a o pol tretej padla...
    Marián Kyral avatar 19.9.2011 18:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    :-D

    A pondělky a středy je zpestření v podobě hry: Jděte pryč, stejně nemáte všechna razítka.
    gtz avatar 19.9.2011 20:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    paní která ty razítka má je někde ve štatlu na nákupech :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.9.2011 19:05 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Ne. Jsem Čech. Možná u vás na severu Maďarska snad tento orientální obyčej přetrvává.
    Michal Fecko avatar 19.9.2011 19:11 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Tvoj dedo je z Madarska :)
    Max avatar 19.9.2011 22:13 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Hmm, koukám, že se z toho začíná dělat pravidelnost. Úplně stejných blogů už tu bylo před tímto více.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.9.2011 07:55 tikytak | blog: tikytak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    No, o nic původního a přelomového se nejedná, ale mám blogy na tomto webu rád, tak jsem se prostě jen zeptal co si lidé z branže o tomto inzerátu myslí. Proto jsem se i na ten konkurz přihlásil. Práci sice mám, ale oni už mi sklapnou tipec, takže si hledám něco nového. A jak tak chodím po konkurzech, tak je mi z toho šoufl.

    Příště tedy o HR a její úloze ve firmě, aneb jak někdo již psal, hluchý s blbým.
    23.9.2011 21:30 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    A co si založit svou firmu?
    pavlix avatar 23.9.2011 22:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Což o to, založit, ale provozovat. Víš, kolik je s tím práce?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 22:29 lucky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    ja v tom vidim 3 druhy pohledu: 1. firma, co hleda specialistu (v lepsim pripade) 2. clovek, co hleda praci 3. agentura (resp HR oddeleni)

    1. firma se snazi specifikovat co nejlepe znalsti a vlastnosti, ktere (v idelanim pripade) by specialista mel splnit na danou posici. ze skusenosti vim, ze pozaduji o hodne vic - asi pro jistotu.

    2. clovek odpovi na urcitej inzerat i kdyz v nejlepsim pripade splnuje snad jenom 80%. pokud tedy uz nejake zmusenosti s pohovorma ma. (ted nebudu uvazovat o sebestrednich frikulinech s vysokym egem a s bohorovni aroganci ve vystupovani) hlavne kdyz uz ma nejakou praxi aspon okrajove v danem oboru, tak vi, ze vzdy je prostor pro manevrovani - jde ale zasadne vzdy o odbornou strankou veci.

    3. obecne HR: zakladni uloha - najit na danou posici co nejlepsiho cloveka. a tady je mnohdy kamen urazu. min 60-70% jsou to mladi ambiciosni lide, kteri jsou si vedomi sve moci a maji vidinu velkeho zisku (co vim, hlavne v agenturach jsou placeni od vyjednane mzdy daneho cloveka) a tak veme prirucku 'jak lovit mozky' (nebo neco podobneho), zbastli jakesi testy - odborni, jazykove ... odborne testy jsou plne ucebnicovych definici desne odborneho 'cehosi'. anglictina neni problem, vzdyt prece ma diplom bizbisenglis 2.stupne se zamerenim na dany odbor!

    takze jak to dopada?

    specialista s mnohaletou praxi prijde na pohovor, dostane papir s testama. pak si 'pokeca' s HR pracovnikem - ten se na nem vyzuri ruznymi gramatickymi cvicenimi, otestuje schopnost casovani ... a zavali specialistu kvantem specizvratu. mozne vysledky:
      - specialista se nedostane dal (k opravdovemu posouzeni odbornich znalosti) protoze nedokazal presne definovat skratku ABC
      - specialista se nedostane dal, protoze jeho jazykove znalosti nejsu dostatecne (i kdyz byl pozadovan jenom komunikativni stupen)
      - specialista se nedostane dal, protoze HR se domniva, ze neni dostatecne kvalifikovan
      - specialista se nedostane dal, protoze HR se domniva, ze je 'prekvalifikovan' a ze na dane posici by se 'nudil' a praca by ho neuspokojovala
      - specialista projde dal, projde i dalsim kolem u firmy, ale neni prijat, protoze agentura tvrdi, ze ocekavany plat ze strany uchazece je o 20-30% vyssi, nez muze firma poskytnut
    dalsi probmlemy jsou v komunikaci uchazec-firma. jde o interakci ruznych metod a postupu 'hledani'. treba 'arabsky': o vsechno se sahodlouho jedna a smlouva. pokud jedna strana ocekava, ze cely proces bude postupovat timhle stylem, ale druha bere dane podminky jako status quo - proste dohoda nemuze dojit k naplneni.

    (ok, rozsahle, ale z praxe. osobne mam mnohdy na jazyku: cert bert cele HR)

    :)
    pavlix avatar 19.9.2011 23:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Příště něco napíšu o tom, jak fungují vůbec headhunteři ve firmách, aneb k čemu je nám dobré HR oddělení.
    Jo, to by mě docela zajímalo. K čemu slouží HR oddělení jsem dosud nepochopil a komunikace s HR několika firem mi lehce připomínala rozhovor hluchého se slepým. Nepamatuju si jediné úspěšné jednání s HR, zatímco si pamatuju hromadu úspěšných jednání bez HR.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.9.2011 11:57 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inzerát I.
    Našel jsem tento inzerát zde: http://www.jobs.cz/pd/276343504?rps=11§ion=searchform.

    Kolegu napadlo, že se možná jedná o vtip, protože paní Ing. Lucie Nestrojová pracuje v Ostroji. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.