Společnost Jolla spustila kampaň na podporu svého nového telefonu Jolla Phone se Sailfish OS. Dodání je plánováno na první polovinu příštího roku. Pokud bude alespoň 2 000 zájemců. Záloha na telefon je 99 €. Cena telefonu v rámci kampaně je 499 €.
Netflix kupuje Warner Bros. včetně jejích filmových a televizních studií HBO Max a HBO. Za 72 miliard dolarů (asi 1,5 bilionu korun).
V Las Vegas dnes končí pětidenní konference AWS re:Invent 2025. Společnost Amazon Web Services (AWS) na ní představila celou řadu novinek. Vypíchnout lze 192jádrový CPU Graviton5 nebo AI chip Trainium3.
Firma Proxmox vydala novou serverovou distribuci Datacenter Manager ve verzi 1.0 (poznámky k vydání). Podobně jako Virtual Environment, Mail Gateway či Backup Server je založená na Debianu, k němuž přidává integraci ZFS, webové administrační rozhraní a další. Datacenter Manager je určený ke správě instalací právě ostatních distribucí Proxmox.
Byla vydána nová verze 2.4.66 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 5 bezpečnostních chyb.
Programovací jazyk JavaScript (Wikipedie) dnes slaví 30 let od svého oficiálního představení 4. prosince 1995.
Byly zveřejněny informace o kritické zranitelnosti CVE-2025-55182 s CVSS 10.0 v React Server Components. Zranitelnost je opravena v Reactu 19.0.1, 19.1.2 a 19.2.1.
Bylo rozhodnuto, že nejnovější Linux 6.18 je jádrem s prodlouženou upstream podporou (LTS). Ta je aktuálně plánována do prosince 2027. LTS jader je aktuálně šest: 5.10, 5.15, 6.1, 6.6, 6.12 a 6.18.
Byla vydána nová stabilní verze 3.23.0, tj. první z nové řady 3.23, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byla vydána verze 6.0 webového aplikačního frameworku napsaného v Pythonu Django (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
0K!AS
V důsledku těchto nepříznivých okolností jsem stále ještě nedokázal dočíst první kapitolu knihy Poprvé u počítače, což brání mému profesnímu rozvoji.Tohle mě dostalo.
taky mě to sejmulo.. jinak po prvním přečtení jsem chvíli umíral smíchy
0K!AS
.
Co s tim uděláte? Mně jedno zboží bez mého svolení opravili, navíc tak, že je to po půl roce opět to samé a esteticky bída. U dost renomovaného výrobce. Poprvé jsem tam byl se ženou a kočárkem, u výsledku reklamace, mazal domů, tak jsem neměl čas a chuť se s tim babrat. Čili mam dojem, že jsem v právu a stejně jako s Váma se mnou vyběhli.
Mně jedno zboží bez mého svolení opraviliK tomu jim nemusíte dávat svolení. Je na rozhodnutí prodejce, jakým způsobem uvede zboží do bezvadného stavu.
§622 Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
A zrovna u pameti mi prijde, ze by muselo byt vyhodnejsi poslat novou, nez opravovat starou. Sice je vymena cipu pameti pomerne trivialni operace, ale presto to minimalne hodinu zabere a vysledek nemuze byt nikdy tak kvalitni jako prvotni letovani pri vyrobe.Vyměnit čip na paměti není moc triviální operace, ty malý nožičky se pájí dost blbě, pokud na to nemáš zařízení. Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavatele
Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavateleTohle obecně neplatí. Záruku poskytuje ten, s kým má nakupující obchodní vztah, tj. prodejce. Jak si to zařídí prodejce s výrobcem už je jejich věc (něco je také upravené zákonem, ale vztahy mezi dvěma firmami jsou zákonem mnohem méně určovány, než vztah mezi fyzickou osobou-spotřebitelem a firmou – tam je zákon mnohem více na straně spotřebitele).
Misto uznani, ze se jim obcas muze stat, ze poslou vadny dil, obratem ruky vedi, ze jejich dil byl v poradku, ale zakaznik je blbec, ktery nedokaze dil namontovat.
Ne že bych toho člověka chtěl nějak moc obhajovat, ale po svých zkušenostech s některými zákazníky mám pocit, že dělá-li člověk nějakou dobu support, pak ho to určitým způsobem poznamená a přestane počítat s možností, že by zákazník mohl nebýt blbec a vědět, co dělá…
. Nastesti vino se utira lip nez kola. Uz si budu pamatovat, ze tve texty bych nemel cist s plnou hubou cehokoliv
.
Tiskni
Sdílej: