abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu 25.04 Plucky Puffin. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Jedná se o průběžné vydání s podporou 9 měsíců, tj. do ledna 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.2.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.04. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:55 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 152 (pdf) a Hello World 26 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:55 | Pozvánky

    Zajímá vás Open Build Service (OBS) a vývoj linuxového jádra pro IBM Mainframe? V rámci Informatických večerů na FIT ČVUT v Praze proběhne v pondělí 28. dubna přednáška Linux on Z Development s podtitulem „From packaging in the openSUSE Build Service until Linux Kernel Development at IBM“. Přednáška proběhne v anglickém jazyce. Vstup je zdarma a bez předchozí registrace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:11 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Dino. Mezi novinky patří vylepšený přenos souborů (XEP-0447: Stateless file sharing), přepracované dialogy a další. Vyzkoušet lze i na (linuxových) telefonech.

    sonicpp | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu nového způsobu synchronizace informací o přečtení zpráv (XEP-0490: Message Displayed Synchronization jako nástupce XEP-0333: Displayed Markers), dále centrální stránku pro přehled všech aktivit (Activity feed) nebo vylepšení přepínání mezi více účty. Přehled dalších změn je k dispozici na oficiálních stránkách.

    sonicpp | Komentářů: 0
    včera 11:55 | IT novinky

    Mobilní operátoři společně chrání zákazníky proti podvodným hovorům v pevné i mobilní síti. Vodafone, T-Mobile a O2 vybudovali proti takzvanému spoofingu vzájemně propojené zabezpečení. Podvodníkům zabraňuje schovávat se za čísla jiných lidí nebo institucí, jako jsou banky a policie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 11:44 | Bezpečnostní upozornění

    Na minihoneypotech Turrisu se objevil poměrně rozsáhlý útok na FTP servery. Je zvláštní tím, že probíhá z mnoha IP adres zároveň, je relativně pomalý a k pokusům o přihlášení používá objemný slovník. Útok probíhá z rozsahu IP adres 45.78.4.1-45.78.7.254. Rozsah je registrován na společnost IT7 Networks Inc., která poskytuje hostingové služby. Mezi zasláním každé kombinace jména hesla může oběhnout od několika, do nižších desítek sekund

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 10:00 | Nová verze

    Po 5 měsících vývoje od vydání verze 6.7 byla vydána nová verze 6.8 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové jméno Cecil bylo vybráno na počest amerického jazzového klavíristy a inovátora Cecila Taylora (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (11%)
     (20%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (2%)
    Celkem 346 hlasů
     Komentářů: 18, poslední dnes 12:41
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    24.8.2007 02:16 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Pro mě osobně je RAMka to co se do kompů dává nejhůře. U notebooku to většinou jde, ale ty jistítka v desktopu jsou tak blbě navržený, že to tam člověk musí pomalu cpát hydraulickejma kleštěma. Nedivil bych se kdyby u toho narupla deska nebo se zlomilo něco jinýho. Odložit paměti na kryt racku taky není dobrý, nějakej náboj v nich může zůstat.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.8.2007 09:21 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Nebylo to na kryt racku, ale na odlozeny kryt serveru.

    Serverove desky pouzivaji jine patice pro pameti nez desktop. Vlozit pamet jde jeste o neco hure, ale maji daleko vetsi kontaktni tlak a tak jsou spolehlivejsi. Navic v sasi je pod pameti vyztuha, takze prolomeni desky neni az tak pravdepodobne.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    David Heidelberg avatar 24.8.2007 02:18 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    LOOOL, okamžitě bych jim to poslal :-D

    0K!AS
    24.8.2007 03:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    To víš, že jo. Per to do nich, ať je po nich. ;-)
    V důsledku těchto nepříznivých okolností jsem stále ještě nedokázal dočíst první kapitolu knihy Poprvé u počítače, což brání mému profesnímu rozvoji.
    Tohle mě dostalo.
    Quando omni flunkus moritati
    David Heidelberg avatar 24.8.2007 04:19 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    jsem to chtěl taky napsat :-D taky mě to sejmulo.. jinak po prvním přečtení jsem chvíli umíral smíchy :-D

    0K!AS
    24.8.2007 18:42 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Souhlas. Je to parádně napsané! Autorovi doporučuji napsat ještě zepár takových dopisů a vidat to knižně. Zamlouvám si jeden výtisk :-D.
    θηριον ειμι
    24.8.2007 06:35 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Kolega mi ale nedovolil tento email poslat dodavateli

    Udělal velkou chybu :-)
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    vencour avatar 24.8.2007 08:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace

    Co s tim uděláte? Mně jedno zboží bez mého svolení opravili, navíc tak, že je to po půl roce opět to samé a esteticky bída. U dost renomovaného výrobce. Poprvé jsem tam byl se ženou a kočárkem, u výsledku reklamace, mazal domů, tak jsem neměl čas a chuť se s tim babrat. Čili mam dojem, že jsem v právu a stejně jako s Váma se mnou vyběhli.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2007 08:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Mně jedno zboží bez mého svolení opravili
    K tomu jim nemusíte dávat svolení. Je na rozhodnutí prodejce, jakým způsobem uvede zboží do bezvadného stavu.
    §622 Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
    24.8.2007 09:45 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Tak s tim se nebude delat nic, oni smlouvu dodrzeli do puntiku. Stroj ma nasmlouvano Next Business Day Response, poslali ve stanovenem case pamet a tim je smlouva splnena. Me rozcilil jejich pristup. Misto uznani, ze se jim obcas muze stat, ze poslou vadny dil, obratem ruky vedi, ze jejich dil byl v poradku, ale zakaznik je blbec, ktery nedokaze dil namontovat.

    A zrovna u pameti mi prijde, ze by muselo byt vyhodnejsi poslat novou, nez opravovat starou. Sice je vymena cipu pameti pomerne trivialni operace, ale presto to minimalne hodinu zabere a vysledek nemuze byt nikdy tak kvalitni jako prvotni letovani pri vyrobe.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    24.8.2007 13:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    A zrovna u pameti mi prijde, ze by muselo byt vyhodnejsi poslat novou, nez opravovat starou. Sice je vymena cipu pameti pomerne trivialni operace, ale presto to minimalne hodinu zabere a vysledek nemuze byt nikdy tak kvalitni jako prvotni letovani pri vyrobe.
    Vyměnit čip na paměti není moc triviální operace, ty malý nožičky se pájí dost blbě, pokud na to nemáš zařízení. Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavatele
    Quando omni flunkus moritati
    24.8.2007 13:34 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Rekneme ze dodavatel je soucasne vyrobcem a ma prostredky na libovolny servis. Sice pro nej pameti dela pod jeho znackou asi nejaka cinska fabrika, ale to je nakonec jeho problem.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    24.8.2007 14:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Navíc proč by to výrobce měl opravovat, když to může vrátit - uplatnit reklamaci u dodavatele
    Tohle obecně neplatí. Záruku poskytuje ten, s kým má nakupující obchodní vztah, tj. prodejce. Jak si to zařídí prodejce s výrobcem už je jejich věc (něco je také upravené zákonem, ale vztahy mezi dvěma firmami jsou zákonem mnohem méně určovány, než vztah mezi fyzickou osobou-spotřebitelem a firmou – tam je zákon mnohem více na straně spotřebitele).
    24.8.2007 19:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Misto uznani, ze se jim obcas muze stat, ze poslou vadny dil, obratem ruky vedi, ze jejich dil byl v poradku, ale zakaznik je blbec, ktery nedokaze dil namontovat.

    Ne že bych toho člověka chtěl nějak moc obhajovat, ale po svých zkušenostech s některými zákazníky mám pocit, že dělá-li člověk nějakou dobu support, pak ho to určitým způsobem poznamená a přestane počítat s možností, že by zákazník mohl nebýt blbec a vědět, co dělá…

    24.8.2007 13:50 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Tak aj takychto dodavatelov mate? :D dobre som sa zasmial :) super, sam by som to lepsie tomu dodavatelovi nenapisal :D Myslim, ze by sa to ujalo aj ako jeden z tych "vtipnych" retazovych mailov.

    Keep pushin' Kaio
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    24.8.2007 22:18 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklamace
    Ach jo, uz jsem si zase poprskal monitor:-). Nastesti vino se utira lip nez kola. Uz si budu pamatovat, ze tve texty bych nemel cist s plnou hubou cehokoliv:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.