abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 739 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    JiK avatar 19.6.2011 08:50 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    protestovat nepujdu, nema to smysl. Dav to nechape, lidi to nezajima, nechteji svobodu, chteji stravenky a lacine pivo. Nikdy nebude kriticka (dostatecne velka) masa lidi, kterym by to vadilo. Cenzura (v jakekoli forme) je mi totalne proti mysli, ale nezbyva mi, nez se s tim smirit a demokraticky respektovat rozhodnuti vetsiny. Jine moznosti nam system nedava, nechceme-li sahnout k nasili a omezovani ostatnich, soucast dospelosti je i vyrovnani se s vetsinovou spolecnosti.
    19.6.2011 11:05 Pinky_Jirik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Proti lidské blbosti nelze vyhrát, ale nikdy s ní nesmíme přestat bojovat. (Jan Werich)
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Proti JiKovi/Faunovi je zbytečný bojovat, je to sice blbec, ale neškodnej...
    otasomil avatar 19.6.2011 09:09 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?

    Nejake hazardy mne nezajimaji takze nemam proc protestovat. ISP nejsem a tak mne to nezajima.

    Nic na tom nemeni fakt ze takovato cenzura je prakticky neproveditelna a zcestna.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    19.6.2011 13:28 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jenze tady jde o zavedeni internetove cenzury pro vsechny ceske uzivatele...
    MMMMMMMMM avatar 19.6.2011 15:36 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    20.6.2011 13:28 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Tahle lhostejnost je mi nepochopitelná - vzhledem k tomu, že návrh zákona zakazuje i reklamu na zahraniční hazard, a že díky fungování reklamních systémů provider nikdy nemůže vědět, na kterém webu se v příští vteřině taková reklama objeví... takže de facto by musel zablokovat komplet světový web, aby si byl jistý, že nebude platit desetimiliónovou pokutu... to vás nezajímá?

    Že se tady zavádí odpovědnost třetích stran za něco, co nemohou kontrolovat, takže směřujeme ke společnosti, kdy se budeme navzájem šmírovat, abychom nebyli potrestáni za to, že jsme nezabránili něčemu co udělal něko jiný... pořád nic?

    Nebo aspoň tohle - váš ISP bude muset vyhodit milióny za implementaci nesmyslného filtru, a promítne vám to samozřejmě do ceny... ani tohle neva?

    Jestli je takových lidí většina, tak pryč z téhle země, dokud je ještě čas.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.6.2011 09:44 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?

    Odpovědnost provozovatelů elektronických prostředků – Provozovatelé elektronických prostředků jsou povinni zajišťovat nemožnost připojení uživatelů ke stránkám elektronických prostředků nabízejícím či umožňujícím účast na loteriích či jiných podobných hrách provozovatelů, kteří k tomu nemají povolení vydané podle zvláštního právního předpisu, obsahujícím reklamu na takové služby či činnosti, nebo takové činnosti propagujícím či podporujícím.

    přeloženo: Kalouska štve, že mu utíkají daně z peněz co u nás sázející utratí

    otázka je jak tomu zabránit - daňové ráje a banánový republiky kde mají ty firmy sídla na nás kašlou, tzn zrovna tomuto se dá i rozumět

    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    ...prober se, v úterý ráno jde většina normálních lidí do práce, sejdou se ti tam dvě ženský na mateřský a pět záškoláků :-D

    Tlampač - no problémo ;-)
    19.6.2011 11:47 Linuxový otaku.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Pokud se to zavede, bude to znamenat zvýšení latence na cestě paketu, navíc se tím zavede infrastruktura pro cenzuru dalšího obsahu, který stát zakáže. Náklady promítnou ISP do koncových cen svým zákazníkům. Proč má mít 100% uživatelů zpomalený internet kvůli tomu 1% co na něm sází? Zákon také znemožní pracovat na dálku lidem, kteří si najdou jako práci úpravu webových stránek kasín nebo třeba budou na hotlince. Můžeme sice doufat, že ISP použije primitivní metodu kdy zakázané stránky jednoduše odstraní ze svých DNS serverů takže postačí si to změnit v nastavení na nějaký svobodný, ale co když přikročí k deep packet inspection, která to totálně zasere? Tak jak je zákon napsán budou muset kontrolovat zdrojový kód stránek jestli neobsahuje odkaz na hazardní stránky nebo reklamní banner. Budou se také muset blokovat záznamy sportovních přenosů obsahující reklamu na zahraniční sázkovky. Zakážou možná i VPN, šifrování a podobné služby. Vznikne naprostá totalita. Nebo toho využijí silní provideři k likvidaci těch menších, jednoduše je udají.

    A proč by se muselo protestovat jen v Praze? V Ostravě nechcete někdo jít, třeba před radnici na ten plácek? Lepší protestovat trochu než vůbec.
    19.6.2011 12:26 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Byl jsem ve čtvrtek, šel bych i v úterý (odborář nejsem, ale jsem nezaměstnaný).
    19.6.2011 12:35 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Úprava: (odborář nejsem, ale jsem nezaměstnaný, proto mám čas jít na demonstraci).
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 12:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil! :-D
    tomboytom-deviant avatar 20.6.2011 17:24 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?

    Za co jste demostroval? Za snížení danní a zeštíhlení státu? Za umožnění konkurence státním monopolům všeho druhu? (Zdravotnictvím, soc. a důchodový systém, školství...).

    A nebo za vyšší daně (nejlépe jen pro některé), za posílení státního vlivu na hospodářství a společnost? Stát, žejo, Ví přeci nejlépe jak vše zařídit a zajistit. Vystavit dluhopisy, zavést progresivní daně a vzhůru cestou sociálního blahobytu západních zemí...

    Dejte si facku -1 :-(

    20.6.2011 18:09 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Za nic. Já jsem nedemonstroval, jen jsem se díval a pozoroval. Fuck U si dej sám!
    20.6.2011 21:10 tomboytom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    diky za argumentacni smrst :)
    20.6.2011 22:15 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    A nějaké příklady, jak ta privatizace státních monopolů po světě skvěle funguje, by nebyly? Např. v USA od 80. let* privatizují věznice a čirou náhodou od té doby strmě roste počet věznů, kterých by dnes měli mít v poměru na obyvatele nejvíc na světě**. A imho ta korelace nebude náhodná. Proč by to mělo být u nás jiné?

    *) Od roku 1984. :-)

    **) Možná jsou těsně druzí za KLDR, kde zavírají rovnou celé rodiny.
    19.6.2011 12:45 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    v úterý ráno demonstraci před sněmovnou
    Znáte § 1 zákona 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím? V odstavci 5 se praví: „Jsou zakázána shromáždění v okruhu 100 m od budov zákonodárných sborů nebo od míst, kde tyto sbory jednají.“
    19.6.2011 13:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Příloha:
                 ↑
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 14:00 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    fsck.the.police.jpg
    Fsck? :-D
    vain avatar 19.6.2011 14:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Počkej to jako "- Dáme si sraz ve dvě u sněmovny.", "- Hej to ne, v okolí 100m se nesmí shromažďovat, sejdeme se na to pivo raději někde jinde.", nebo jak? =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Petr Tomášek avatar 19.6.2011 15:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    OK, máte tedy povědomí o tom, jak se to teda normálně dělá?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    19.6.2011 12:49 blb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Sním či bdím? Nebo někdo P. Tomáškovi kompromitoval účet? Já myslel, že v demokratické společnosti občan svou vůli vyjadřuje u voleb a ne nějakou nedemokratickou demonstrací menšiny. Zvolili jsme si parlament (na rozdíl od vlády dokonce doslova), tak dělá zákony. A pokud se někomu nelíbí jak, má to v daších volbách uvést na pravou míru. Tak jaképak petice, natož demonstrace.
    19.6.2011 13:11 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Já jsem nikoho z parlamentu nevolil. Proč by nemohl jednotlivec vyjádřit nesouhlas s některými zákony například transparentem? To je snad také součást demokracie.
    19.6.2011 13:56 blb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Přečtěte si (to samé platí pro kolegu VM níže) blogýsek páně Tomáška tak o pět zápisků zpět a jistě pochopíte mou narážku. ;)
    19.6.2011 14:49 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Asi myslíš tohle? Tak to si měl napsat rovnou. Na druhou stranu demonstrace snad není stávka.
    19.6.2011 15:00 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Ano, zatimco pravo na demonstraci mame v ustave, pravo na stavku.. ehm, no na tom uz taky delame.
    19.6.2011 18:20 blb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jj. Já to tak trochu celé sledoval a bavil se tím. Takže pak tam rozpracoval i právě ty myšlenky, že v demokratické společnosti občan volí a basta. Tak jsem teď trochu v šoku, že by chtěl svolávat (navíc jak někdo poukázal zřejmě protizákonnou) demonstraci. Tak mi to prostě nedalo, abych tomu nezkusil přijít na kloub.

    I když to asi nebude tak složité. Klasické: Mé názory se mohou prosazovat jakkoliv. Ostatní názory pouze u voleb (s dovětkem, snad neuspějete, to byste mě jinak fakt naštvali). Jenom se snahou zahalit do havu lepší, demokratičtější terminologie.
    19.6.2011 14:58 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jo, tak tohle se povedlo. Mozna kdyby proste padla vlada, byly by spokojene vsechny strany. Ale ona tak strasne musi provest ty nutne reformy..
    Petr Tomášek avatar 19.6.2011 15:52 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Tobě, zdá se, někdo kompromitoval mozek (pokud jsi tam nějaký kdy měl).

    Zkus si přečíst ten zápisek v blogu ještě jednou, zjistíš, věci, který mě vadily na stávce minulý týden, se jaksi demonstrace netýkají. Například jsem tam psal něco o tom, že politická stávka je zlo, protože stávkovat můžou jenom zaměstnanci. Demonstrovat může ale kdokoliv...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    19.6.2011 18:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Tak az se ti to podari uspesne vydemonstrovat, napis o tom blogovy zapisek, at to ti odborari mohou udelat take tak a nemusi kvuli tomu stavkovat. ;-)
    19.6.2011 13:24 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jestli vam k pocitu demokracie staci, ze jednou za 4 roky muzete jednou desetimiliontinou urcit, ktera skupina bude nasledujici obdobi krast a kaslat na vse kolem, tak spouste lidi nastesti ne. Demokracie znamena vladu lidu, k tomu je treba aby ji voleni zastupci respektovali, coz nebudou bez patricne zpetne vazby. K tomu patri i ruzne formy natlaku jako demonstrace, kdyz ji respektovat prestanou. Tady predlozili paskvil, o kterem sami vedi ze je protiustavni, coz je v hrubem rozporu s tim co by poslanci meli delat. Proto jsou natlakove metody vhodne.
    Bystroushaak avatar 19.6.2011 19:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jen si tak říkám - TOR, Bitcoin, Zastavit stát! Mhmh.
    19.6.2011 14:53 Návštěvník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Nový blog: "Anketa: jak budete protestovat proti demonstrujícím proti cenzuře internetu?"
    19.6.2011 15:09 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    To je tak, kdyz se stat snazi regulovat veci, do kterych mu nic neni. Je asi uplne jedno, ktera strana politickeho spektra je u moci. Proste dokud bude stat prerozdelovat takovy obrovsky balik penez, bude tam bujet korupce a snahy o prosazovani takovychto zakonu. Jedina sance je proste minimalizovat ulohu statu na nejnizsi moznou mez.
    19.6.2011 16:13 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Tohle jsem našel.
    Petr Tomášek avatar 19.6.2011 23:13 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Velmi zajímavé. To by vysvětlovalo, proč se Farský tak zuby-nehty brání. Jinak totiž vypadá jako slušný člověk.

    Nicméně pořád si myslím, že blokování netu je blbost.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Luk avatar 19.6.2011 17:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Než nějaká taková demonstrace, bylo by asi efektivnější demonstrovat on-line. Bylo by potřeba, aby se k tomu přidalo co nejvíc ISP, provozovatelů webů atd. a udělali něco ve stylu vydavatelů novin na Slovensku při schvalování novely tiskového zákona. Tedy třeba na den "zcenzurovat" své weby - nejlépe takové, které poslanci rádi navštěvují.

    Řekněme, že chodí třeba na iDnes, tak by bylo dobré, kdyby se vydavatel zúčastnil (protože mu hrozí pokuta v případě, že se mu někde na webu objeví reklama na nějakou sázkovou kancelář, která tu nemá povolení) a na den začernil třeba jen články, které se týkají české politiky.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.6.2011 17:37 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    (D)DoS na psp.cz pokud to v úterý projde? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luk avatar 19.6.2011 17:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Ne, to by jim jen hrálo do karet. Ale buď to, co jsem říkal, nebo selektivní "cenzuru" pro poslaneckou sněmovnu. Prostě by se jim místo webů zobrazovala jen stránka o tom, že jsou stránky nevhodné pro poslance a byl proto "znemožněn přístup". Pokud k tomu ale nepřistoupí aspoň část velkých hráčů (iDnes, Novinky, Seznam apod.), nebude to mít žádný účinek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.6.2011 18:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Jasně, ten "blackout" by se hodil. Ale Pokud k tomu ale nepřistoupí aspoň část velkých hráčů (iDnes, Novinky, Seznam apod.), nebude to mít žádný účinek. - na tomhle to ztroskotá.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.6.2011 18:22 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Doufam, ze tyto akce nebudou treba a zafunguji demokraticke instituce jako senat, prezident a ustavni soud.
    Luk avatar 19.6.2011 18:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Senát to schválí, a pokud ne, tak ho sněmovna přehlasuje. Prezident to podepíše, a pokud ne, tak ho sněmovna přehlasuje. K ÚS se to dostane buď na poslanecký nebo senátorský návrh (nepravděpodobné), anebo poté, co někdo vyčerpá všechny prostředky, které české právo poskytuje. To je na dlouhé lokte a mezitím může zbankrotovat řada ISP, webhosterů nebo pouhých provozovatelů webů, kteří dostanou likvidační pokutu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    gtz avatar 19.6.2011 18:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Nejsem v Praze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.6.2011 01:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Všichni co jste volili TOP 09 se můžete jít sami ze sebe pozvracet...
    20.6.2011 07:39 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    To oni delat nebudou. Misto toho si to zduvodni, ze s jinou stranou by to bylo horsi.
    tomboytom-deviant avatar 20.6.2011 17:13 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    20.6.2011 10:53 Azzurro | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Dle mého názoru, demonstrace či stávky nic moc nevyřeší. Je to dáno tím, že naši politici z nás mají jen legraci, mají hroší kůži a jsou chráněni zákonem. Jsme pro ně jen lůza, platící daně. Navíc drtivá většina občanů, ač nesouhlasících se současným stavem do demonstrací či stávek nepůjde, neboť musí být v práci nebo se bojí, že by o práci přišli. To je několik základních bodů. Dalšími body jsou to, že neexistuje žádná zpětná občanská kontrola politiků. Politik je jednou zvolen do parlamentu a může si dělat, co se mu zlíbí. Má neotřesitelný mandát, nemůže jej nikdo odvolat. Takže ať bude hájit nebo nebude hájit zájmy svých voličů, je to fuk.

    Největším problémem je však současný volební systém. Děj se co děj, 20 let se tu střídají jako vítězi voleb 2 strany. Jak zajímavé. Národ je nepoučitelný a spousta nevinných lidí na to doplácí. 5% hranice ke vstupu na parlamentní půdu je hezká věc, ale když se spočítají hlasy stran, které se do parlamentu nedostanou, je to pěkná suma voličů.

    Dalším problémem je absence základních prvků přímé demokracie. V podstatě tu žádná není, politici nás mají za "právně nevyzrálé" a tím to pro ně hasne.

    Tímto bych chtěl všechny přimět k diskuzi o pochopení demokracie ve Švýcarsku. Ano, je to stát "bokem", ani není v EU. Ale to neznamená, že bychom se nemohli od jejich právního systému něco přiučit. Jen namátkou: Fakultativní referendum o přijetí zákona či Iniciativa za zamítnutí zákona. Zde jsou pro navrhovatele stanoveny limity (např. 50 000 podpisů) a k přijmutí výsledku referenda stačí většinou prostá většina.

    O něčem takovém si zde ale nejspíše můžeme jen nechat zdát, neboť tyto instituty přímé demokracie by museli být nejprve zaneseny do naší ústavy, což se při současném volebním systému, který zde silným stranám velmi vyhovuje, nikdy nestane.

    Dle mého názoru i jen možnost takové lidové obrany by donutila politiky lépe tvořit zákony, vůbec nevydávat zákony špatné a děravé a nevydávat zákony proti lidem. (nyní mě třeba napadá nesmyslné placení autorského poplatku za to, že si koupím CDROM nebo DVDROM či harddisk, na který si ukládám svá vlastní data).

    tomboytom-deviant avatar 20.6.2011 17:17 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?

    O švýcarsko, jakožto poslední ostrov racionality a rozumu v marxistické evpropě se zajímám a fakt že nejsou v EU je pro ně velmi pozitivní (to k tomu povdzdechnutí, ze kterého jsem pochopil, že je to snad špatně )

    tomboytom-deviant avatar 20.6.2011 17:13 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?

    Tak taky Vám tu nadělím můj názor. Přijde mi to, jako by stát chtěl po výrobci nožů aby se zaručil, že jím nikdo nikoho nezapíchne. Děkuji všem kdo volili socialisty s TOP09, já to nebyl.

    Petr Tomášek avatar 20.6.2011 17:44 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šli byste demonstrovat proti cenzuře internetu?
    Tak bohužel jaksi toho teď mám až nad hlavu, takže jsem se nedostal k tomu, něco zorganizovat. Pokud byste někdo něco provedli, dejte vědět, přidám se. Ale asi bude - co se zítřka týče - bohužel pozdě.

    V nejhorším by se snad dalo zatlačit na senát, na to by mohlo být víc času na to, něco rozumného zorganizovat.

    Pokud někdo máte chuť, čas a energii něco podniknout, napište sem, nebo soukromě...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.