abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.7. 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (25%)
     (5%)
     (5%)
     (5%)
     (2%)
     (2%)
     (27%)
    Celkem 131 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 15:31
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Shadow avatar 24.9.2006 17:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Openbox
    Zajímavé... možná bych to mohl zkusit nasadit u sebe na noťasu, kde mám (shodou okolností) také Arch. Díky za tip.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Heron avatar 24.9.2006 17:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Jo, a na tom úžašně malém OpenBoxu si pustíš 15 pracovních programů a zjistíš, že jsi na tom paměťově zcela stejně jako na KDE, protože si ty programy stejně natahají svoje knihovny. Čímž se mimo jiné budou i déle spouštět ;-).

    Ten tmavý styl je zdá se použitelný, ale reálná průhlednost stále nic. Snad příště.
    24.9.2006 17:35 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    hmm, taky si rikam, ze ten openbox mi umel delat jenom dekorace oken, ale rozhodne ne ikony na plose a takovyhle panel atd. ... ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    kozzi avatar 24.9.2006 17:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    no ty ikony na plose jsem uz zavrhl zbytecnost. No a ten panel zabira v pameti celkem malo takze jsem jej tam nechal
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    24.9.2006 18:42 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    ja sem pouzival openbox nekolik let, postupne jsem pridal napriklad kicker a par dalsich veci z kde , pak jsem zacal pouzivat devilspie a pak jsem si rekl, ze asi bude lepsi rovnou pouzit kde ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    kotyz avatar 24.9.2006 17:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    ikony na plose dodava pokud se nepletu rox-desktop. ja je mel pod icewm taky, ale pres jiny program, ktery umel jen ty ikony a nic jinyho a za zivyho boha nevim jak se menoval. ale bylo to kratky, asi 4 pismena ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 24.9.2006 17:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    tak uz - idesk to byl ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 24.9.2006 17:50 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    jj idesk ten je pouzit i v mem pripade :D rox jsem nepouzival ale chvili jsem pouzival xfdesktop ale byl prilis narocny nakonec jsem zavrhl ikonky naplose uplne je to zbytecnost
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 24.9.2006 19:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    zbytecnost mozna, ale ja sem na ne zvyklej a svy oblibeny programy pres ikonku na plose mam spusteny driv nez bych to lovil nekde v menu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 24.9.2006 19:04 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    vsak se podivej na muj 4 screen sve oblibene aplikace amm na panelu
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 24.9.2006 19:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    to ja taky - takovy 4. ale na plose je na to vic mista. a ja kvuli tomu aby se me tam vsecko veslo nebudu mit dvoradovej panel, sice mi ho icewm nutil ze to je lepsi, ale ja si to zas prepnul na ten hubenej ;)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.9.2006 19:17 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    ja ich mam spustene klavesovou skratkou skor nez chytis do ruky mys :)

    a to schovavas vsetky okna, ked ti zrovna zaclanaju?
    kotyz avatar 24.9.2006 19:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    klavesovy zkratky me moc nefungujou. ale taky sem je poresil jen narychlo. no okno minimalizuju a kdyz jich je moc tak klepnu na "zobrazit plochu" a v panelu mam ty co potrebuju tak nak nejvic - firefox, terminal, psi, prehravac medii. no sem zvyklej asi z woken ktery porad este pouzivam mit ikony na plose a pouzivat je. ale snazim se jich tam mit malo aby neprekazely tapete ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 24.9.2006 19:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    a hlavne bych si klavesovy zkratky nepamatoval. pamatuju si dobre tak 4. to moc neni.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 24.9.2006 19:36 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Klavesové zkratky se pamatují lehce, když jsou rozumě nastavené. Třeba ctrl+T na spuštění terminálu a ctrl+V na spuštění vimu. Při posledním sčítání jsem napočítal klávesových zkratek na svém desktopu něco přes 70. Je to šikovná věc.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    24.9.2006 19:38 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    wow C-t? to je strasne daleko :) ja mam Win-X
    Josef Kufner avatar 24.9.2006 20:25 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Ono záleží na klávesnici a na klidové poloze ruky na ní. Pokud levým palcem zmáčknu ctrl+alt, tak dostat nějaký prst na téže ruce na X je celkem pracné, kdežto na T dosáhnu lehce.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Zdenek.Z avatar 24.9.2006 20:26 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Já Pause. Je to jeden z důvodů, proč jsem rychle zavrhnul GNOME - snažilo se být chytřejší než já a jedno klávesovou zkratku mi nedovolilo, protože bych pak nemohl napsat znak Pause. (Od té doby chápu Linusův výrok o GNOME, i když by to bylo fajn prostředí, kdyby se nesnažilo o takovéhle věci.)
    kotyz avatar 24.9.2006 20:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    ctrl+v je pro vlozit, neprekazi si to trochu ?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 24.9.2006 20:22 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Ne, nepřekáží. Mě tam jen vypadlo +alt ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    24.9.2006 19:38 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    ja ich mam tiez len zopar na programy, ktore spustam casto alebo pravidelne (+ovladanie xmms2). na zbytok mi staci terminal alebo Alt+F2 (po jednom ci dvoch znakoch sa mi nazov doplni z historie)
    kotyz avatar 24.9.2006 19:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    no kazdej ma jiny chute. ja mel jeden cas 4 wm a pokazdy bootoval do jinyho. ale nakonec zustalo jen kde a icewm. kde mam radsi, je pohodlnejsi, ale icewm se me libi; xfce taky, ale je nekdy trochu problemovej; window maker se me taky libil ale problemovej byl este vic a gnome sem nesnasel po prvnim spusteni. jenom s icewm bych asi moh fungovat, ale trvalo by me plno veci dyl. pokud se pamatuju tak tak na mandrive sem v kde jen kliknul na cdrom a byl sem tam, v icewm sem ho musel primountovat v konzoli a pak az sem kliknul a byl sem tam. a kdyz sem zkusil nastavit automounter aby tohle chodilo samo tak me to pak nefungovalo vubec a ani v kde. no holt mandriva, funguje kdyz ji clovek nenastavuje ;)

    je to otazka vkusu.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 24.9.2006 17:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Záleží na tom jaký programy člověk používá. Pokud člověk používá programy které využívají spousty knihoven gnome nebo KDE tak ano potom je jejich nabihani pomalejsi a ve vysledku zaberou +- stejne pameti jako kdybych pouzil GNOME nebo KDE. Ale pokud clovek vybere dobre aplikace tak se to vyplati. Ale priznam se ze zatim mam jeste dost aplikaci zavislch na gnome.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Heron avatar 24.9.2006 17:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    To je sice pravda, ale většinou si člověk vybírá programy podle toho, kterou práci potřebuje udělat a nikoliv podle prostředí. ;-)

    Navíc, pokud třeba edituješ 8Mpx obrázek (nebo děláš jinou pořádnou práci ;-) ), tak potřebuješ víc paměťi, než by ti sežrali všechny desktop manažery součastně, tedy neustálý hon za nejnižší paměťovou náročností taky není na místě. Jinými slovy, k čemu ti je ušetřit 400kB v RAM na WM, když ti DB zabírá 200MB.
    kozzi avatar 24.9.2006 17:53 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Jak už jsem řekl záleží na tom kčemu člověk počítač využívá. Ale hlavním důvodem proč žijí různe *box prostředí je že si spousta lidí ráda hraje. A knim patřím i já. Proč používat prostředí kde už je vše hotový, když si to můžu udělat sám ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Heron avatar 24.9.2006 18:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Jasně, proti tomu žádná. Já bych zase hrozně rád tmavý prostředí a to na shotu 3 vypadá dobře a snad i použitelně. "Snad" proto, že každý tmavý prostředí, který jsem si vytvořil nebo někde viděl něco skrývalo. Někde nebyly vidět spodní okraje tlačítek nebo oken, jinde se špatně rozlišovalo menu atd. Nemá někdo použitelný tmavý barvy pro KDE?
    Mikos avatar 24.9.2006 17:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Na co používat velká desktopová prostředí, když jejich hlavní funkci splní i 200kB velký prostředí?
    To je otázka preferencí, mě třeba jednoduchý WM nestačí. Tedy né že bych ho nedokázal používat (ostatně na starém počítači jsem ani neměl jinou možnost, tam by mi žádný velký DE přijatelně nefungoval ;-)), ale plnohodnotné full-featured desktopové prostředí jako KDE mi vyhovuje nesrovnatelně více...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kozzi avatar 24.9.2006 17:36 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    To věřím, každý má od systému jiné požadavky. Až časem dokoupím ramky tak si nainstalim KDE4 ci gnome 2.16 ale pro zatím jsem zjistil že na spuštění prohlížeče stránek, audio přehrávače, správce souborů a editoru mi opravdu stačí Openbox.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    24.9.2006 17:40 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Na tohle ti staci i twm :-)
    freshmouse avatar 24.9.2006 17:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Hmm, tohle není underground. Underground = bez X. Stejně si do *boxu nataháš mnoho knihoven, jak řekl Heron nahoře, takže to je ve výsledku (skoro) jedno, jestli máš KDE, GNOME nebo *box... Pokud tedy nejsi jeden z těch, co potřebují X jen ke správě XTermů. :-)
    kozzi avatar 24.9.2006 17:51 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    no kolikrát mám pocit že Xka mám jen proto že se mi tam vleze víc terminalu vedle sebe :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    24.9.2006 18:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    On je snad někdo používá i k něčemu jinému? :-)
    kouby avatar 24.9.2006 18:28 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Ze začátku mě to trosku zaskočilo, ale nakonec jsem se do gnome zamiloval. Bylo přehlednější, rychlejší a .......

    No nevím, já mám zkušenosti spíše opačné. Přislo mi, že Gnome je o hodně pomalejší než KDE (a to především ve vykreslování). Co se "nenažranosti" týče. Tak jsou na tom obě prostředí stejně (pozn. při výchozím nastavení - prvním spuštění). Jinak s tím, že Gnome je takové více přehlednější (čistější) mi příjde také..
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    Josef Kufner avatar 24.9.2006 19:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Jojo, je pomalejší. Hodně je taky znát pomalost vykreslování gtk oproti qt.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Zdenek.Z avatar 24.9.2006 21:15 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    Jednak vykreslování a pak ... zkuste si v tom skvělém GTK dialogu otevřít třeba /usr/bin (pokud toho tam máte taky tolik co já). To je na kafe. (Jakýkoliv jiný file dialog co jsem viděl je mnohokrát rychlejší než ten v GTK.)
    24.9.2006 19:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    No vida, já taky zrovna napsal pacman -S openbox :o) Ještě jsem ho nikdy předtím nepoužíval, ale podle screenshotů a názorů všude kolem jsem si řekl, že ho vyzkouším.

    BTW momentálně rozbíhám na svém novém laptopu Arch Linux a zatím se mi kupodivu všechno daří :o) Akorát mě děsí ta záplava unknown-ů v lshwd, ale to se snad poddá... na nějakou hibernaci zatím radši ani nemyslím :o) Asi to tady v diskuzích brzo začnu zaplavovat svými zoufalými lamerskými dotazy ;o)
    kozzi avatar 24.9.2006 19:31 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    no klidne se muzes ptat i primo me na kozzi@jabber.cz ohledne archu uz toho vim dost a z hibernaci mam taky zkusenosti jinak vse najdesn wiki.archlinux.org
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    24.9.2006 20:17 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    A funguje ti dobře suspend to ram? To by jsem kapku chtěl :) na disk přes swsusp2 je easy, ale... dát obě dohromady... zatim mi to šlo jenom jednou na 2.6.16 a ted mi tp již příjde, že se mi to jen zdálo :) dik
    kozzi avatar 24.9.2006 20:31 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    jj suspendtoram mi funguje OK
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    24.9.2006 22:50 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    A jak prosimtě? mám svůj build kernelu a fakt nejde.... jsem lama
    kozzi avatar 25.9.2006 14:21 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    No já používám jádro přímo od archu s beyond patchsetem (pacman -S kernel26beyond) a stim mi to jde zalezi,ale na konkretnim hw. Moje soubory s nastavenim jsou na http://kozzi.php5.cz/hibernate/ ale jestlimas Nvidii tak budes musetpridat do xorg.conf radek neco jako Option "NvAGP" "1"
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    25.9.2006 14:52 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    KOukal jsem na to... suspend2ram vypadá, ale jinak než co máš ty configy.. tohle je normální suspend2disk se zepnutym PC, takže kapku zbytečnost....

    nvidia kartu mám a uspává se mi to s ní dobře:) mám v podstatě ty samé distribuční confy, jako ty :)

    Ale jestli jsem se nějak zpletl, tak mě oprav ... opravdu to uvítám :) jnak dik...
    24.9.2006 21:11 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE -> Gnome -> Xfce -> Openbox
    To by bylo super! Fakt dík! Je to pro mě celkem neznámá půda, takže kdybych měl nějaký velký potíže, tak se ozvu. On je ten ThinkPad podporovaný linuxem snad na 100%, takže to všechno určitě nějak půjde. Ale doposud jsem si s nějakým rozcházením hardwaru (kór na laptopech) nemusel dělat nějaké starosti.

    Arch je ale fakt super. Nej distro, co jsem zatím zkoušel. Jen je třeba, aby měly lamy čas a trpělivost se s ním skamarádit :o) Pak podle mě není cesty (a hlavně důvodu) zpět ;o)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.