abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:22 | IT novinky

    Elon Musk prohrál soudní spor se společností OpenAI, která se podle jeho žaloby odchýlila od původně uváděného cíle vyvíjet umělou inteligenci (AI) ku prospěchu lidstva. Porota včera po necelých dvou hodinách dospěla k jednomyslnému závěru, že Musk žalobu podal příliš pozdě. Musk byl jedním ze spoluzakladatelů společnosti OpenAI, která vznikla v roce 2015 a vyvinula populární chatovací systém ChatGPT. V roce 2018 na svůj post ve vedení

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.4 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Opraveny jsou zranitelnosti Copy Fail a Dirty Frag. Přibyl nový obraz pro Orange Pi 5B.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 07:44 | Zajímavý software

    Pokud je zranitelnost Linuxu v nepoužívaném jaderném modulu, lze ji jednoduše vyřešit zakázáním automatického načítání tohoto konkrétního zranitelného modulu. Projekt ModuleJail si klade za cíl zvýšit bezpečnost Linuxu zakázáním automatického načítání všech nepoužívaných jaderných modulů. Jedná se o skript, který dá všechny nepoužívané jaderné moduly na blacklist (/etc/modprobe.d/modulejail-blacklist.conf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Zajímavý článek

    Odborníci z Penn State University zkoumají způsob ukládání informací na lepicí pásku. Principiálně by podle nich bylo možné kombinací odlepení a zpětného přilepení dosáhnout uložení informace, kterou opětovným odlepením dokážou přečíst. Výhodou je, že způsob uložení i přečtení je čistě mechanický. Zde o tom referují ve volně dostupném článku. Zajímavé bude sledovat zda se jim v rámci výzkumu podaří prokázat použitelnost i v jiné než

    … více »
    karkar | Komentářů: 9
    včera 13:00 | Zajímavý projekt

    Na GitHubu byl publikován reprodukovatelný návod, jak rozchodit Adobe Lightroom CC na Linuxu a Wine. Návod byl vytvořený pomocí AI Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Pokud by někdo potřeboval Wayland kompozitor uvnitř počítačové hry Minecraft, aby mohl zobrazovat okna desktopových aplikací přímo v herním prostředí, může sáhnout po Waylandcraftu. Ukázka na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.5. 23:55 | Zajímavý článek

    Uroš Popović v krátkém článku vysvětluje, co jsou emulátor terminálu, TTY a shell a jaké jsou mezi nimi rozdíly. Jde o první díl seriálu na jeho novém webu Linux Field Guide věnovaném nízkoúrovňové práci s linuxovými systémy.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    16.5. 22:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.5, tj. pátá opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.14, tj. čtrnáctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.5. 12:55 | Nová verze

    CiviCRM (Wikipedie) bylo vydáno v nové verzi 6.14.0. Podrobnosti o nových funkcích a opravách najdete na release stránce. CiviCRM je robustní open-source CRM systém navržený speciálně pro neziskové organizace, spolky a občanské iniciativy. Projekt je napsán v jazyce PHP a licencován pod GNU Affero General Public License (AGPLv3). Český překlad má nyní 45 % přeložených řetězců a přibližuje se milníku 50 %. Potřebujeme vaši pomoc, abychom se dostali dál. Pokud máte chuť přispět překladem nebo korekturou, přidejte se na platformu Transifex.

    jardaIT | Komentářů: 3
    15.5. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Další lokální zranitelností Linuxu je ssh-keysign-pwn. Uživatel si může přečíst obsah souborů, ke kterým má právo ke čtení pouze root, například soubory s SSH klíči nebo /etc/shadow. V upstreamu již opraveno [oss-security mailing list].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (13%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 1653 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.9.2010 00:40 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    takhle dobre jsem se davno nezasmal, byt dlouhy, ale vtipny
    mikirc avatar 9.9.2010 00:43 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    jj tenhle byl super :)
    Byl jednou jeden...
    9.9.2010 01:42 pesopes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Tohle je skvely strip!! LOL
    9.9.2010 18:20 */*/*/*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    tohle neni k smichu. tohle je kruta realita. jizansky staty. krizovatka v lese, polich a bazinach uprostred niceho akorat ze to nic se nachazi mezi trema silne civilizovanymi oblastmi. a jak na potvoru na tehle bezvyznamne krizovatce je 6 minutovy interval cervene. je preventivne v obodobi spicek ale tech maximalni, ktere se konaji tak petkrat do roka... jednoduse masox. jedina sance je, ze v tech statech se da na cervenou odbocovat vpravo, takze odbocit otocit a odbocit... i kdyz tam nic nejede jak celych 6 minut dlouhych.
    9.9.2010 01:58 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Čert vem že to trvá dva dny, když to nejen že funguje, ale ještě je to i optimální :D
    9.9.2010 06:39 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Dva dny? Urcite je to nejoptimalnejsi? ;-)
    Bedňa avatar 9.9.2010 08:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Je to optimalizované na úsporu zelených žiaroviek :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.9.2010 10:27 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Jj, červené LED diody jsou všude, ale zkuste sehnat levně zelené. Tak tam prostě dali žárovku, ale tu musí šetřit :)
    Nicky726 avatar 9.9.2010 11:13 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    ...nejoptimalnejsi...
    Au...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.9.2010 13:05 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Hehe. Chytil se, chytil :-)
    Nicky726 avatar 9.9.2010 13:19 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    I ty jeden patvořivý zloune. :-D
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.9.2010 17:44 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    za TO slovo sa za nasich cias vyhadzovalo zo skusky a traduje sa, ze aj zo statnic.
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    Bedňa avatar 9.9.2010 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Je niekoľko optimalizácií ale my sme vybrali tu naj... Len impotentný chudák môže vyhodiť človeka zo skúšky za správnu myšlienku vyjadrenú pochopiteľne ale trochu emocionálne. Tiež mi vadí keď niekto hovorí, alebo píše moc zle, ale toto určite ten prípad nieje. Cítim sa lepšie v spoločností ľudí, ktorý prejavujú emócie, ako medzi kravaťákmi s vybraným slovníkom. Mne to príde ako ukázať naučené veci a neschopnosť sa vyjadriť k obsahu témy.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    11.9.2010 21:26 David Sedláček | skóre: 20 | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Tady s tímhle názorem nejspíš moc nezazáříš ;)) ... Souhlas.

    Jinak strip ... nuda.
    Jiří Svoboda avatar 13.9.2010 13:07 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Bejvávalo. Jenže teď je slovo "nejoptimálnější" (a to už delší dobu) posvěceno Ústavem pro jazyk český jako naprosto korektní. A já s tím naprosto souhlasím (a to sám nemám jazykov0 "novoty" rád).
    18.9.2010 18:29 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Ústav pro jazyk český posuzuje syntaktickou korektnost. Syntakticky je toto slovo samozřejmě správně, jenže sémanticky je to naprostý nesmysl.
    LennyCZ avatar 9.9.2010 18:55 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Dva dny? :-o

    Je čtvrtek, úterý bude až za 5 dnů!
    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    Amarok avatar 9.9.2010 07:48 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Zvlastni, na inzenyry fakt nadavam taky casto. :-D Kdo jiny by nektere vyrobky mohl navrhnout tak silene neprakticke, pritom by stacilo jednoduche zlepseni...
    GNUniverse - May the source be with you...
    9.9.2010 08:23 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    já "rostu", když se dívám (chodím po) některých chodnících. Podezřívám architekty (? nebo kdo je navrhuje), že je schválně dělají tak, aby po nich lidi nechodili. O tom, že se jim to daří, svědčí vyšlapané cestičky/pěšinky.

    Typickým příkladem jsou chodníky na sebe kolmé, které mají v rozích vyšlapanou trávu, protože si lidi "zkracují" cestu. To se, hergot, nedá chodník postavit s "kulatými" rohy?

    Nebo chodník kolem obdélníkové oblasti (většinou trávník). Když člověk potřebuje z A do C, musí jít (pokud by nechtěl jít přes trávník) přes B nebo D, místo úhlopříčně (nějkratší cestou). Chodník sice je, ale lidi si stejně vyšlapou cestičku.
    9.9.2010 08:49 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Jak byste chtel udelat treba park? Myslim takovy, kde bude travnik? Jakmile tam bude travnik, budou zakonite existovat 2 body, kdy bude cesta kratsi pres travnik. A doufam, ze byste nechtel zit na betonove placce ;-)
    Bedňa avatar 9.9.2010 09:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Myslím že narážal na iný problém. Najlepšia filozofia stavania chodníkov na sídliskách je keď sa po postavení domov chodníky postavia smerom kade boli vyšlapané cesty od ľudí. Môžem povedať že toto sa ale už skoro vôbec nedodržuje a spraví sa to podľa nasratého inžiniera :-) Ľudia ale ďalej šlapú po tých svojich vychodených.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.9.2010 10:31 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Musím říct, že na Jižním Městě v Praze se to v poslední době trochu zlepšilo (že by to bylo nadcházejícíma volbama?). U nás byly dvě asi dvacet let důsledně prošlapávané pěšinky vydlážděny. Konečně můžu chodit na metro přímou cestou i v děštivém období a neobcházet to kolem sousedních bloků. Ne, že by to bylo nějaké výrazné zkrácení, ale potěší to.

    Dále pod schody za sídlištěm jsou dvě cesty nedaleko od sebe, jedna kompletní asfaltová a druhá starší, trochu zarostlá, které chybí asi 100 metrů uprostřed. Přitom z jedné strany má ten slepý konec i pouliční osvětlení, jen to nikam nevede. Z jakých důvpdů to bylo odstraněno nevím, ale je to dost dlouho, ještě předtím než jsem se přistěhoval.
    9.9.2010 09:07 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Někde to dělají tak, že na začátku udělají jen základní cesty a pak nechají lidi, ať si tam vyšlapou své cestičky – a ty pak následně třeba vydláždí. Jinak to, jakým způsobem se člověk v nějakém prostoru pohybuje, je složitější, než „přímá cesta z A do B“, na druhou stranu se s tím dá docela dobře pracovat a „donutit“ člověka, aby šel tudy, kudy chcete. Klasickým případem, kde je to dělané dost špatně, jsou vestibuly pražského metra. Je tam spousta „zákazů“, kterými se DPP snaží oddělovat třeba protisměrné proudy. Lidé to ale často porušují (a pak třeba skončí u eskalátorů, které jedou jenom k nim, a hledají, jak se z toho vymotat). Ale ne proto, že by tak rádi porušovali zákazy – ale protože nevědí, kam mají jít. Chyba je v tom značení – když hledáte vstup do metra, nezajímá vás, kde není, ale kde je. Podobně se toho dá využít třeba v těch parcích.
    9.9.2010 18:32 */*/*/*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    > docela dobře pracovat a „donutit“ člověka, aby šel tudy, kudy chcete

    tak si shrnem priklady, kdy to nefunguje. a) prechody pro chodce. b) parky navrhovane pro estetickou a oddechovou funkci prestoze v okoli je husta zastavba a mnozstvi pesich kazdy den dochazejicich na mhd primou nejkratsi cestou... da se pokracovat do aleluja.
    9.9.2010 20:45 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Já jsem nepsal, že to jde samo. Právě naopak, psal jsem, že je třeba komunikace udělat tak, aby vyhovovaly potřebám lidí – a pak se při použití vhodné formy dají lidé i směrovat. Nemusíte uvádět příklady toho, že když se to udělá špatně nebo vůbec, nefunguje to.
    9.9.2010 22:52 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Nechapu, jak je mozne, ze se snad lepe orientuju v Londynskem metru, nez(jako rodily prazak) v nasich prestupnich stanicich.
    pavlix avatar 10.9.2010 04:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Jsou místa, kde mám ty jednosměrky v metru tak navyklé, že by mi to dalo velkou práci změnit. Navíc aspoň částečně odvádějí provoz cizinců (nebo prostě těch, kteří nevědí, jestli tam nebudou právě ty schody prodi) jinudy a tudíž mi uvolňují cestu :).

    Podobně fungují i semafory. Mám v okolí několik (menšinu) semaforů na přechodech pro chodce, kde člověk na červenou přejde naprosto bezpečně, narozdíl od zelené. Jednak proto, že je větší provoz zatáčejících, druhak proto, že ti zatáčející přijíždějí ze směrů, kam člověk hůř vidí. Červená pak umí zastavit ty nebezpečné směry a zbytek si člověk ohlídá, nebo tam nic nejezdí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.9.2010 10:48 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Vestibul metra na Pankráci je udělaný tak, že každého přirozeně směřuje do protisměru, „brání“ mu v tom jen „zákazy“ někde pod stropem. Ty by třeba i lidé respektovali, kdyby věděli, kudy se tedy do metra dostat – jenže když jste pod tím zákazem, dozvíte se jen, že tudy ne, ale není vůbec jasné, kudy se tedy do toho metra dostat. Dříve se tam pak dalo kolem zábradlí protáhnout a dostat se do správného směru, dnes už to prakticky nejde – takže tam často potkáte někoho, kdo tam zmateně bloudí, kouká na eskalátory jedoucí k němu a přes zábradlí na eskalátory jedoucí dolů, a zřejmě přemýšlí o tom, jestli se omylem nedostal do nějakého bludiště. Přitom by stačilo třeba jen mezi sebou prohodit vstup a výstup – chodit v protisměru by pak nenapadlo ani ty, kteří to tam znají, protože ten druhý směr není zas o tolik delší.

    Se semafory mám také stejnou zkušenost, obzvlášť „výborné“ je to na křižovatkách s detekcí – chodci mají namáčknut požadavek na zelenou, kříží to nějaký směr pro auta, kde nic nejede (a indukční smyčka to musí detekovat, že nad ní žádné auto není), ale svítí zelená pro auta, protože co kdyby nějaké přijelo. Chodci můžou počkat – a nebo jít bezpečně na červenou, protože v tom okamžiku opravdu žádné auto křížící jejich směr nejde. Až se rozsvítí chodcům zelená, začnou mezi ně najíždět i auta odbočující vpravo.
    10.9.2010 13:44 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    jo na Pankráci je to fakt ulítlý, ale od tý doby co se dá do metra dostat z Arkád už to prohození směrů nedává smysl; sice by nebyli zmatený lidi co přídou z ulice, ale dokonale by to zprudilo shoppery
    10.9.2010 14:34 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Pokud jde do Arkád někdo z metra, je taky zmaten – vidí nápis Arkády, vyrazí směrem k němu, a narazí na zábradlí. Jediné řešení by bylo tenhle pohled nějakým způsobem zakrýt a na výstupu dát šipku. Kdyby se směry prohodily, bude problematický naopak průchod z Arkád do metra – tam je ale mnohem víc prostoru a příležitost lidi správně nasměrovat. Třeba tak, že by vchod do Arkád nebyl obousměrný, ale pravá polovina (při pohledu z Arkád do metra) by byl vstup a levá výstup, z venku by to oddělení pokračovalo ještě krátkou příčkou. Při odchodu z Arkád by tedy každý byl přirozeně nasměrován ven a teprve tam by potkal vstup do metra. Naopak při cestě dovnitř by byl zleva výstup z metra, uprostřed vstup do Arkád a vpravo výstup z Arkád – opět, pokud by pouze nad tím vstupem byl nápis Arkády, nikoho nenapadne lézt do výstupu.
    12.9.2010 09:54 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Možná mám nadmíru vyvinutý smysl pro orientaci, ale na Pankráci jsem nikdy nebloudil. Víc problémů jsem měl na Florenci.

    Obecně bych při výlezech z metra uvítal šipky se světovými stranami (většinou u sebe totiž nemám mapu abych se podíval kterým směrem vlastně vylezu).
    never use rm after eight
    Pavel Čejka avatar 10.9.2010 12:32 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Pekelná křižovatka :-) http://underground.egicz.cz/denik/denik.php?rok=2004&mesic=12#20041208

    Btw.. je tam ještě?
    11.9.2010 22:16 the oringe juice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    zadnou krizovatku tam nevidim, wtf?
    11.9.2010 22:18 the oringe juice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Aha, uz ji vidim, chtelo to trochu prokliknout address bar. To je teda sila ta krizovatka!
    10.9.2010 18:12 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Ani si nevzpomínám, jestli jsem někdy u semaforu nadával na příliš dlouhé intervaly. Nanejvýš někdy pozdě večer nebo v noci u prázdné křižovatky, ale tam je problém spíš s tím, že je v takovou dobu semafor vůbec v provozu.
    10.9.2010 19:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Dlouhé několikaminutové intervaly bývají v místech, kde se opravuje silnice a kde se z důvodů malé šířky může používat jen jediný pruh. Interval je pak úměrný délce úseku, takže pokud se opravuje několik kilometrů v kuse, tak čekání můžer být opravdu, opravdu dlouhé.

    Pamatuju, jak jsem jel ve snaze vyhnout se Praze rozličnými "Prdelákovy" a kdesi na příbramsku (nebo tak někde) jsem narazil na několikametrový úsek opravované silnice, kde jsem čekal na červené možná deset minut. Mně osobně to zas tak nevadilo, měl jsem notebook, který jsem používal jako navigaci, ale řidič za mnou ke konci čekání vypadal jako jeden z těch šílených magorů, kteří si v hollywoodských firmech krátí čekání v silniční zácpě pomocí raketometu. Doufám, že žádný neměl ...
    10.9.2010 21:36 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Deset minut je extrém způsobený buď špatným nastavením nebo nesmyslně dlouhým úsekem uzavřeným najednou. Typicky ale zkrácení intervalu (při dodržení bezpečnostní prodlevy) znamená jen to, že nestihnou projet všechna auta na jeden cyklus, takže ve výsledku čekáte ještě déle.
    Jendа avatar 10.9.2010 19:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Ani si nevzpomínám, jestli jsem někdy u semaforu nadával na příliš dlouhé intervaly.
    A z pohledu chodce?
    10.9.2010 21:39 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
    Ani jako chodec jsem nikdy nebyl militantní chodec-antiřidič, jací se tu občas vyskytují v diskusích, takže jsem i před získáním řidičáku dokázal pochopit, proč není rozumné, aby byly intervaly příliš krátké.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.