abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 539 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Komiks xkcd 954: Hrazda

    3. 10. 2011 | Redakce | Různé | 9221×

    XKCD česky.
    xkcd logo

    Hrazda

    xkcd 954, czech, česky

    Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
    Překlad: Robert Krátký, písmo: Martin Stiborský

    Creative Commons License
    Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.10.2011 00:12 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    :-D
    xkucf03 avatar 3.10.2011 01:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Otázka zní jasně: Kdy a kde?

    :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.10.2011 01:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Potom co jsem tohle viděl jsem koukal... Na Náměstí míru má eskalátor dokonce 83m. Ale není kam tam strčit tu hrazdu :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.10.2011 01:49 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Stačí, když si trochu pohraješ s ovládáním rychlosti
    3.10.2011 01:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    !!!!
    Původní rychlost ruských eskalátorů v Praze byla podle mluvčí Dopravního podniku hl. m. Prahy a. s. 0,9 m/s, podle radního Radovana Šteinera a podle Novinek.cz dokonce 2,5 m/s.
    :-D
    3.10.2011 07:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Pan Šteiner v tom má trochu hokej a asi si nedokáže představit, co znamená 2.5 m/s. Za čtyři roky studia na GWP jsem si toho eskalátoru užil dost a pamatuji si, že standardní doba jízdy nahoru byla 1:40. Takže rychlost 0.9 m/s docela dobře odpovídá výše uvedené délce.
    3.10.2011 09:57 pet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    2,5 m/s = 9 km/h Chtel bych tam pana radniho videt ;-)

    PS: 0,9 m/s = 3,24 km/h - tedy rychlost chuze
    3.10.2011 11:30 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Ona se ta rychlost eskalatoru da take ruzne definovat. Rychlost horizontalniho posunu, stoupavost, nebo jejich vektorovy soucet. Nemuzou z toho plynout ty nekonzistence?

    P.S. Duchodci at si jezdi vytahem, ja bych eskalatory zrychlil alespon trikrat
    3.10.2011 11:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    IMHO jde o rychlost, ne její průmět. Na druhou stranu je teoreticky možné, že hodnota 2.5 m/s není úplně vycucaná z prstu a jde o maximální možnou rychlost toho ruského modelu. Když jsem byl v Moskvě (1992), tak tam jezdily eskalátory o poznání rychleji než u nás (ale dvaapůlkrát IMHO zase ne).
    3.10.2011 12:05 Milan Vančura | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    P.S. Duchodci at si jezdi vytahem, ja bych eskalatory zrychlil alespon trikrat
    Ony stačí dvě berle nebo tři malé děti, aby člověk viděl rychlost eskalátoru jinak. Tak jsem si taky zkusil výtahy: nejdříve se z tebe stane důchodec než se výtahu dočkáš, pak stihneš zemřít dřív, než tě tento doooopppprrrraaaavvvvvíííí nahoru, jako každé (polo)uzavřené prostory v Praze i tyto výtahy jsou často posprejované a smrdící jak tlupa bezdomovců, a ve finále se objevíš na nějakém velmi vtipném místě, nejlépe za rušnou silnicí od klasických výlezů z metra. Doporučuji zkusit Nádraží Holešovice, směr od autobusů, Muzeum a jiné vtipné.

    Zkrátka: jsem rád, že když jsme měli malé děti, tak žena přes můj počáteční odpor pořídila šátek na nošení dětí. Kočárky jsme pak měli jen na cesty bez MHD.

    Ale vzpomněl jsem si, že v Amsterdamu na letišti byly pojízdné chodníky o několika rychlostech naráz: na levém kraji nejpomalejší a postupně směrem doprava se zrychloval (plynule). To kdyby bylo v metru...

    ...teda pokud by se tam pak nezačly objevovat davy s nákupními vozíky :-)
    3.10.2011 13:27 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Nic proti nemohoucim lidem, ale prijde mi zbytecne zdrzet tisic lidi o dve minuty, aby jeden clovek neztratil tech minut 5.
    3.10.2011 15:22 Milan Vančura | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Nic proti nemohoucim lidem, ale prijde mi zbytecne zdrzet tisic lidi o dve minuty, aby jeden clovek neztratil tech minut 5.
    Nejde o zdržení: jde o nemožnost. Asi jsem to napsal zbytečně zdlouhavě. Prostě si vem s sebou tři děti ve věku 0-2 roky (bez manželky či jiné pomoci) nebo si zasádruj nohu a běž o berlích - a pak zkus výtah. Prostě to nejde - na hodně stanicích tě (po tom čekání) výtah zaveze někam, kde to nejdřív ani nepoznáš a vzápětí se tam odtud budeš horko těžko dostávat "zpátky do civilizace".

    Naopak i když mě současná rychlost nevyhovuje, už roky funguje slušnost mezi lidmi, že stojící jsou vpravo. Téměř nikdy jsem neměl problém se "urychlit" vlastní chůzí. Proč by mi to měl někdo ulehčovat rychlejšími eskalátory, když jsem relativně mladý, zdravý a bez jiných přítěží či obtíží? Já si to rád vyběhnu, alespoň si tak otestuju, jak moc jsem zase "shnil" u počítače :-)
    3.10.2011 15:51 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Naopak i když mě současná rychlost nevyhovuje, už roky funguje slušnost mezi lidmi, že stojící jsou vpravo. Téměř nikdy jsem neměl problém se "urychlit" vlastní chůzí. Proč by mi to měl někdo ulehčovat rychlejšími eskalátory, když jsem relativně mladý, zdravý a bez jiných přítěží či obtíží? Já si to rád vyběhnu, alespoň si tak otestuju, jak moc jsem zase "shnil" u počítače :-)
    Můžu se zeptat v jaké zemi bydlíš? :D V Praze kdykoliv vlezu v metru do nějaké více používané stanice, tak si nějaké tele doleva stoupne, neuhne a případně když mu člověk řekne, tak je na něj ještě sprostý... a nejvíc se mi líbil nedávno jeden mládenec, který svojí samičku i s kočárkem nechal na ten eskalátor najet a držet ten kočárek a člověku, který opovážlivě kolem toho kočárku prošel, aby mohl jít dál, začal nadávat a dole se za ním hrdinsky rozběhl a začal se s ním prát.
    3.10.2011 15:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    a člověku, který opovážlivě kolem toho kočárku prošel
    Jak se da na eskalatoru projit kolem kocarku? Byl to snad hobit? Nebo by bylo lepsi pouzit slovo procpat?

    :-)
    3.10.2011 18:03 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    V tomhle případě to tak skoro bylo (ikdyž ten kluk se toho kočárku ani nedotk, takže by hrozilo nějaké upuštění, to zase ne) a to si s ním ještě dotyčná dáma najela na prostředek, jinak projdeš úplně v pohodě... a z druhé strany dlužno říci, že tam s tím kočárkem správně ani nemá co dělat :)
    pavlix avatar 4.10.2011 15:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Normálně, pokud to není kočárek na dvojčata a není uprostřed schodů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.10.2011 16:35 Milan Vančura | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Můžu se zeptat v jaké zemi bydlíš? :D V Praze kdykoliv vlezu v metru do nějaké více používané stanice, tak si nějaké tele doleva stoupne, neuhne a případně když mu člověk řekne, tak je na něj ještě sprostý...
    Blbec se najde všude, ale že by to byl statisticky významný vzorek? To se mi nezdá. Já mívám spíš opačné problémy a bojím se, že bude čím dál hůř: jak děti rostou, tak už to dávno nejsou "maličká nemohoucí nic" a musejí si zvykat, že teď musejí dávat oni pozor na ostatní - párkrát měli tendenci, že když chceme stihnout metro, tak se vyřítíme všichni 4 plnou rychlostí a "ostatní nějak uhnou" :-) :-)

    No a když jdu/běžím Prahou sám, tak v drtivé většině případů nemám žádné výrazné problémy, samozřejmě s uvážením možností v dané situaci (šestá večerní na I.P.Pavlova). Nejčastější problém mám s dechem na konci těch schodů, když přepálím začátek :-)

    No, zase nezvládám po Praze jezdit na kole. Lépe řečeno se dost bojím. Každý má něco...

    P.S.: Kde všude ještě zůstaly dlouhé rychlé schody? Národní třída? Dlouho sním o závodech v protisměru - než je všechny předělají.
    3.10.2011 18:07 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Tak na takovém muzeu třeba i před 8 večer pokud si nestoupnu do správného vagónu, abych to měl co nejblíže k eskalátorům a pokud zrovna nepřijelo metro z protisměru, tak se nahoru vyjít nedá... z těch 100 lidí se vždycky najde alespoň jeden, co to zablokuje... hmm, závody - za svých mladých let jsem párkrát vyběhl ty na jiřáku - po směru - a na hoře jsem myslel, že umřu :D a stejně mi ta hnusná tramvaj ujela...
    3.10.2011 19:44 Viktor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Já jsem si dal do protisměru Hradčanskou, Anděla a Jiřák (nebo Mírák, ty dvě si furt pletu) a ten Anděl byl dost nepříjemně rychlej, nebyl sice nejdelší, ale asi největší fuška.
    Jendа avatar 3.10.2011 20:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    SPP#4.2.8, 8.7. Tak to bude za 3×400.

    Z dalších zajímavých ustanovení vybíráme:
    Cestujícímu při přepravě v zájmu zajištění bezpečnosti jeho i ostatních osob není zejména dovoleno jíst nebo pít ve vozidlech nebo v přepravním prostoru.
    Cestujícímu není dovoleno brát s sebou do vozidla ani do přepravního prostoru
    • nebezpečné látky a předměty, které mohou způsobit výbuch, oheň, poškození vozidla, úraz, otravu, popálení a onemocnění lidí a zvířat, vyjma látek uvedených v odst. 7. (PB lahev)
    • jakékoli motorové vozidlo včetně jízdních kol, koloběžek apod. s pomocným motorkem
    Zakoupením SMS jízdenky cestující souhlasí s tím, že k ověření platnosti této jízdenky předloží k nahlédnutí přepravnímu kontrolorovi nebo jiné pověřené osobě dopravce mobilní komunikační zařízení pro ověření veškerých přijatých dat SMS jízdenky (tj. nejen samotného textu přijaté SMS zprávy, ale též i jejích dalších detailů).
    Nemůžu si pomoct, ale z těch několika zážitků, které s DPP mám, se mi zdá, že přepravní podmínky nikdo nečte nebo na ně úmyslně kašle.
    3.10.2011 21:37 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Aha, tak tohle jsou ty 4 kila... posledně co se mi nezdála výše pokuty jsem to zkoumal a z jejich webu jsem taknějak nepochytil, za co se vlastně ty 4 stovky platí :)
    3.10.2011 18:16 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Takhle z paměti ještě minimálně Anděl. Ale dlouho tam nevydrží...
    3.10.2011 22:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Ještě existuje jeden pohled - docela mně vytáčí ucpaný nástup na eskalátor protože všichni nechávají vlevo místo pro pár lidí, kteří neumí vyjít včas a pak to musí dohánět na eskalátorech.
    9.10.2011 16:48 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Já jsem zase rád, že nemusím na dlouhých eskalátorech tvrdnout vpravo jak bluma.
    pavlix avatar 4.10.2011 15:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    V Praze kdykoliv vlezu v metru do nějaké více používané stanice, tak si nějaké tele doleva stoupne, neuhne a případně když mu člověk řekne, tak je na něj ještě sprostý...
    Buď žiješ v jiné Praze než já (my), nebo generalizuješ jeden dva případy na stálou zkušenost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.10.2011 15:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Těch oprsklých co jsou ještě sprostý tak moc nebude... ale těch co si tam stoupnou je celá řada... a pak už je to jedno, protože i kdyby chtěli, tak většinou už kam uhnout není (pravda, tam kde ten provoz je menší a to místo je, tak většina lidí uhne)
    4.10.2011 20:54 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    V Praze kdykoliv vlezu v metru do nějaké více používané stanice, tak si nějaké tele doleva stoupne, neuhne a případně když mu člověk řekne, tak je na něj ještě sprostý...
    Buď žiješ v jiné Praze než já (my), nebo generalizuješ jeden dva případy na stálou zkušenost.
    Buď žiješ v jiné Praze než já (my), nebo generalizuješ jeden dva případy na stálou zkušenost.

    ... anebo jezdíš metrem někdy hluboko v noci a přehlídnul jsi podmínku "více používané stanice"
    5.10.2011 11:01 blb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Možná záleží na tom, jak mu řekne. Mě se docela osvědčilo "S dovolením." Na libovolné stanici, v kteroukoliv denní doby to přineslo očekávaný výsledek, bylo-li kam uhnout.
    pavlix avatar 5.10.2011 18:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Taky jsem toho názoru.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.10.2011 16:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Nic proti nemohoucim lidem, ale prijde mi zbytecne zdrzet tisic lidi o dve minuty, aby jeden clovek neztratil tech minut 5.
    Nejde o zdržení: jde o nemožnost. Asi jsem to napsal zbytečně zdlouhavě. Prostě si vem s sebou tři děti ve věku 0-2 roky (bez manželky či jiné pomoci) nebo si zasádruj nohu a běž o berlích - a pak zkus výtah.
    tím ovšem neodpovídáš na otázku ... proč zdržet tisíc lidí kvůli jednomu?
    Prostě to nejde - na hodně stanicích tě (po tom čekání) výtah zaveze někam, kde to nejdřív ani nepoznáš a vzápětí se tam odtud budeš horko těžko dostávat "zpátky do civilizace".
    popíráš sám sebe

    nejprv že to "nejde", a pak že "horko těžko"? - ale v našich krajích "horko těžko" znamená, že to jde ...
    Naopak i když mě současná rychlost nevyhovuje, už roky funguje slušnost mezi lidmi, že stojící jsou vpravo. Téměř nikdy jsem neměl problém se "urychlit" vlastní chůzí.
    nemohu jinak než kolega - a to žiješ ve které zemi a ve kterém městě jezdíš po eskalátorech?
    Jendа avatar 3.10.2011 16:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Nejen kočárek, kdysi dávno jsem metrem celkem často přepravoval kolo. I když o něco vyšší rychlost bych zvládl.
    směrem doprava se zrychloval (plynule)
    Jako že když si na něj stoupneš, tak se to za chvilku rozjedou nohy, a když vedle sebe položíš tašku, tak ti ujede? :-)
    xkucf03 avatar 3.10.2011 17:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    přepravoval kolo. I když o něco vyšší rychlost bych zvládl.
    To jako, že jsi sjížděl ty schody? :-)
    „Pane hlídači, vždyť to jsou přece jezdící schody.“
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.10.2011 17:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Jako že když si na něj stoupneš, tak se to za chvilku rozjedou nohy, a když vedle sebe položíš tašku, tak ti ujede?
    No když jsem jel naposled schodama v metru, tak přesně tohle to dělalo se zábradlím :-D. Jestli pak ruské eskalátory měly stejnou feature, a byly nastavený na 2m/s, tak klidně to držadlo mohlo jet 2.5 :-D třeba jim ty schody blbě brzdily při jízdě směrem dolů. Ale taky bych, řekl, že si trochu vymýšlí. Osobně bych ale 2.5m/s zvládl. Navíc u mě bude rychlost chůze větší.

    Ad chodníky: mě okamžitě napadly chodníky z povídek ze zlatých časů sci-fi (Clark apod.). Tam byly popisovány jako x pásů, kde měl každý o jednu jednotku jinou rychlost. Když například člověk přestupoval doleva, tak se jeho rychlost zvětšovala. V nějaké takové povídce pak byla zápletka, že dělnící stávkovali a jeden z těch rychlejších vypli :-D.
    3.10.2011 18:09 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Zábradlí je o něco rychlejší snad na každém - ale ne výrazně... ale větší sranda je, když to zábradlí proklouzne - už jsem se ho takhle párkrát držel a málem jsem letěl po zádech dolu :D
    xkucf03 avatar 3.10.2011 18:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Zábradlí je o něco rychlejší snad na každém - ale ne výrazně…
    Mně to tedy přijde celkem dost, když musím několikrát během jízdy přehmatávat (když už se tedy držím), abych se nenakláněl směrem dopředu a neválel se po zádech tomu přede mnou – to pak člověk vypadá jako úchyl nebo zloděj.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.10.2011 19:17 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    To jo, ale neni to 0,9m/s vs 2,5m/s
    frEon avatar 3.10.2011 17:43 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Tak jsem si taky zkusil výtahy: nejdříve se z tebe stane důchodec než se výtahu dočkáš, pak stihneš zemřít dřív, než tě tento doooopppprrrraaaavvvvvíííí nahoru, jako každé (polo)uzavřené prostory v Praze i tyto výtahy jsou často posprejované a smrdící jak tlupa bezdomovců, a ve finále se objevíš na nějakém velmi vtipném místě, nejlépe za rušnou silnicí od klasických výlezů z metra. Doporučuji zkusit Nádraží Holešovice, směr od autobusů, Muzeum a jiné vtipné.
    takze protoze vytahy funguji spatne, tak udelame jeste spatne fungujici eskalatory. A taky bychom je meli po vzoru vytahu posrat, aby smrdely stejne, to by bylo nejlepsi.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Oskar avatar 6.10.2011 11:44 Oskar | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    6.10.2011 16:56 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Ten první příspěvek je pěkná ukázka toho, jak lidé co se nacpou do leva a nechtějí uhnout neexistujou :)
    Jendа avatar 3.10.2011 16:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Že bych kvůli tomu překousl svůj odpor k DPP? :-)

    Hrazdu by mělo stačit rozepřít, ale netuším, jestli by to ten nával udrželo.
    3.10.2011 17:06 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Jasně, dělají se šroubovací hrazdy mezi futra, ale než to rozepřeš přijede první člověk který ti to vyrazí.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.10.2011 18:10 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    V metru by to mohlo jít - pokud ty intervaly jsou nějaký ~3 minuty, tak při chvíli čekání by se mohla najít chvilka, kdy to stačíš zašroubovat, než někdo pojede :D
    PepaSFI avatar 3.10.2011 20:00 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    pro trošku chaosu by asi stačila i papírová. Nějakou trubku od tapety, polepit černožlutou nebo červenobílou výstražnou páskou a jen tak to zašprajcovat mezi bočnice. Myslím že skoro nikdo se nenechá natlačit na překážku jen tak bez nějaké obranné reakce.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    3.10.2011 21:31 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    nezapomen vyradit z provozu kamery, treba by zrovna v tu chvili nekdo u monitoru byl vzhuru a zkazil by ti zabavu.
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    pavlix avatar 4.10.2011 15:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Potom co jsem tohle viděl jsem koukal... Na Náměstí míru má eskalátor dokonce 83m. Ale není kam tam strčit tu hrazdu :)
    Dá se úplně stejně jako v tom komixu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.10.2011 09:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Čepici????
    Quando omni flunkus moritati
    3.10.2011 12:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Já věděl, že se někdo ozve :-)

    Ano, "hat" neznamená jen klobouk, ale také čepice (zejména v am. angl.). A já tu variantu vybral proto, že Black Hat podle mě plácne první věc, která ho napadne, aby nějak odpověděl na Cueballovu otázku. A protože v daném rámečku jede naproti těm dvěma kluk v čepici, usoudil jsem, že to bylo inspirací pro Back Hatovu odpověď.
    3.10.2011 12:35 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Řekl bych, že to neplácnul podle kluka naproti, ale podle toho, že on sám nosí klobouk, a tudíž naznčit, že Cueball nemůže pochopit, proč má hrazdu, když klobouky nenosí.
    masožravá palma avatar 3.10.2011 12:52 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Já jsem anglickou versi pochpila taky takhle.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    3.10.2011 14:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Přesně.

    Kluk s čepicí je tam s největší pravděpodobností jenom proto, aby všechny postavičky jedoucí v protisměru neměly stejnou hlavu...
    Quando omni flunkus moritati
    3.10.2011 16:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    A nebo ne. V XKCD je málokdy něco jen tak nazdařbůh. Například v tomto komiksu se mluví o psychologovi - a psycholog tam je opravdu nakreslený, i když na to není nijak upozorněno :-)

    Každopádně, Black Hat určitě Cueballovi nenaznačuje, že kdyby měl klobouk jako on, tak by pochopil, o co mu jde. To nedává smysl, protože by pak nepokračoval tím "And I'm not really a not-carrying-a-chin-up-bar person".
    3.10.2011 20:50 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Proč ne? Já to pochopil tak, že lidé s klobouky prostě hrazdy nosí a lidé bez klobouků to nepochopí, protože nenosí ani jedno.
    3.10.2011 14:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    tudíž naznčit, že Cueball nemůže pochopit, proč má hrazdu, když klobouky nenosí
    Takový význam tam IMO není.
    3.10.2011 15:52 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Tohle je skoro otázka na autora - smysl má oboje a hádat se tady, jak to vlastně autor myslel, asi nemá cenu :)
    3.10.2011 21:32 yedpodtrzitko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Je to tak, ze se zameri na nejakou vec na cueballovi, kterou se odlisuji (BH ma kloubouk, cueball nema) a jeho odpovedí zakontruje (akorat ji logicky zneguje, aby to odpovidalo tomu, ze tu hrazdu ma).
    pavlix avatar 4.10.2011 15:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Stačí se podívat ve stejném okénku vpravo nahoře. Chtěl se na něco zeptat, na někom jiném viděl čepici, tak se zeptal na ní :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 3.10.2011 16:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Jen počkejte, až vám nainstalují turnikety. To bude v mnoha stanicích vzhledem k dostupnému místu úplně stejné jako ta hrazda.
    3.10.2011 17:07 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Já pořád doufám, že turnikety neprojdou. Teď je momentálně naštěstí zastupitelstvo odmítlo. Je to neuvěřitelná stupidita, která se akorát děsně prodraží, rozhodně nepomůže vybrat víc peněz.

    Viz krásný a detailní ekonomický rozbor tady: Návrat turniketů do metra - blbost ekonomická
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    3.10.2011 17:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    3.10.2011 18:11 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Půjdeš tam pak odpojit to stop tlačítko? :))
    PepaSFI avatar 3.10.2011 19:51 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    tlačítko by asi stačilo podložit, myslím že to většinou bývá takový ten klasický červený hříbek.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    3.10.2011 19:32 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Stát na schodech vždy jen na jedné straně je kontraproduktivní. Schody se tak rychleji opetřebovávají a musejí být častěji opravovány.
    xkucf03 avatar 3.10.2011 20:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Schody bývají obsazené na obou stranách – akorát na té jedné lidé navíc chodí (a když nikdo chodit nechce, tak mi nevadí, že někdo stojí vlevo).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.10.2011 12:06 ggg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Používat schody je kontraproduktivní. Schody se tak rychleji opetřebovávají a musejí být častěji opravovány.
    9.10.2011 16:52 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 954: Hrazda
    Jezdit jinou než ekonomickou rychlostí je kontraproduktivní, rychleji opotřebováváš motor a vůz. Ale co je sakra důležitější, pořád ještě lidi nebo už stroje?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.