Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »dcopRef=`kdialog --progressbar "Press Cancel at Any time" 4`
dcop $dcopRef showCancelButton true
# Testovací smyčka
while true; do
sleep 1
[ `dcop $dcopRef wasCancelled` == "true" ] && echo konec
done
# Hlavní funkce
dcop $dcopRef setProgress 1
dcop $dcopRef setLabel "Thinking really hard"
sleep 50
dcop $dcopRef setProgress 2
sleep 50
dcop $dcopRef setLabel "Thinking some more"
dcop $dcopRef setProgress 3
sleep 50
dcop $dcopRef setProgress 4
sleep 50
dcop $dcopRef close
exitHlavní funkce by měla normálně probíhat, ta smyčka by jen měla hlídat stisk ukončovacího tlačítka a zavolat vypínací funkci. Teď se pochopitelně rozjede jen ta smyčka. Lze nějak učinit, aby běžely současně testovací smyčka i hlavní program?
prikaz1 &
{
prikaz2
prikaz3
} &
prikaz4
Příkaz1 a příkaz2,3 budou bězět na pozadí při současném běhu skriptu (prikazu4 atd.).
break.
function k_dcop()
{
echo konec
dc_1=0
dcop $dcopRef close
}
dcopRef=`kdialog --progressbar "Press Cancel at Any time" 4`
dcop $dcopRef showCancelButton true
dc_1=1
until [ $dc_1 -eq 0 ]; do
sleep 1
[ `dcop $dcopRef wasCancelled` == true ] && k_dcop
done &
dcop $dcopRef setProgress 1
dcop $dcopRef setLabel "Thinking really hard"
sleep 5
dcop $dcopRef setProgress 2
sleep 5
dcop $dcopRef setLabel "Thinking some more"
dcop $dcopRef setProgress 3
sleep 5
dcop $dcopRef setProgress 4
sleep 5
dcop $dcopRef close
exitKdyž stisknu ukončovací tlačítko v progressbaru, toto zmizí, ale script dál běží až do konce (což je nepřijatelné, půjde o mencoder, a to jsou hodiny).
mircy@linux:/data/video-avi> sh e.sh konec object not accessible object not accessible object not accessible call failed mircy@linux:/data/video-avi>A když ho nestisknu,tak po doběhnutí skriptu donekonečna:
e.sh: line 19: [: ==: unary operator expected call failed e.sh: line 19: [: ==: unary operator expected call failed e.sh: line 19: [: ==: unary operator expected call failed e.sh: line 19: [: ==: unary operator expected call failedOmluvte mé pomalé psaní, jsem postižený.
dc_1=1 until [ $dc_1 -eq 0 ]; do sleep 1 [ `dcop $dcopRef wasCancelled` == true ] && k_dcop done &tak tu část zkus upravit takhle :
dc_1=1
{
until [ $dc_1 -eq 0 ]; do
sleep 1
[ `dcop $dcopRef wasCancelled` == true ] && k_dcop
done
exit
} &
... atd.
a nebo takhle :
dc_1=1 until [ $dc_1 -eq 0 ]; do sleep 1 [ `dcop $dcopRef wasCancelled` == true ] && k_dcop done & [ "$dc_1" = "1" ] || exit ... atd.Pokud mysllíš něco jiného, napiš a já, nebo někdo jiný se více zamyslí ...
.
function k_dcop()
{
echo konec
dc_1=0
dcop $dcopRef close
exit
}
exit je na konci funkce. Tam asi nemá žádný význam, stejně tam funkce končí. Zkus ho dát, jak jsem psal tady, jestli je to co předpokládám, že potřebuješ.
Tiskni
Sdílej: