Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
 12.11.2018 08:25
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 08:25
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 08:55
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 08:55
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         A na schémata se dá použít asciio.
 A na schémata se dá použít asciio.
             12.11.2018 09:44
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 09:44
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 11:17
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        12.11.2018 11:17
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Teď zabrečíš, ale říct to musím, schemata aj. věci dělám v MS Visio 2010Nepřekvapuje
 . To že jsi agent MS a postupně propaguješ výtvory MS na ABCLinuxu to víme už roky
. To že jsi agent MS a postupně propaguješ výtvory MS na ABCLinuxu to víme už roky  .
Jinak já na něco používám GraphViz. Snadno se to píše, výstup je většinou dobrý, snadno se přidávají další nody, je mezi nimi definovaná závislost.
.
Jinak já na něco používám GraphViz. Snadno se to píše, výstup je většinou dobrý, snadno se přidávají další nody, je mezi nimi definovaná závislost.
             12.11.2018 13:07
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 13:07
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 14:14
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        12.11.2018 14:14
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Mně nenasereš :D.To jsem ani nechtěl, jen přátelské pošťouchnutí. Dia, Draw apod. jsou totálně naprd, protože neexistuje pořádná vazba mezi těmi objekty (nehledě teda na to, že by to chtělo, aby ten program taky věděl, co že to je za objekt). Žádný free software na kreslení třeba schémat sítě jsem nenašel. V tom GraphVizu to jde docela dobře nakreslit, udělat si box na switch, na port, propojit to. I automatizovat.
 12.11.2018 13:10
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 13:10
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 11:13
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        12.11.2018 11:13
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         10.11.2018 22:21
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        10.11.2018 22:21
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 07:56
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        12.11.2018 07:56
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         12.11.2018 11:23
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        12.11.2018 11:23
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         Syntaxe je zdokumentovaná dostatečně, jak zeditovat interní menu MW se dá najít snadno. Jak vložit obrázek nebo jiný objekt taky. Doporučuju v maximální možné míře využívat interní [[odkazy]]. Wiki ví, které články odkazují na konkrétní článek, takže se jednoduše takto vytváří provázání souvisejících článků. Stejně tak ví, kde je všude použit konkrétní obrázek nebo jiný soubor (toto mi strašně chybí u všech CMS). Wiki ví, které články neexistují, takže při psaní klidně můžete nasekat hromadu odkazů (na neexistující články) a potom se podívat do seznamu a ty články dopsat.
 Syntaxe je zdokumentovaná dostatečně, jak zeditovat interní menu MW se dá najít snadno. Jak vložit obrázek nebo jiný objekt taky. Doporučuju v maximální možné míře využívat interní [[odkazy]]. Wiki ví, které články odkazují na konkrétní článek, takže se jednoduše takto vytváří provázání souvisejících článků. Stejně tak ví, kde je všude použit konkrétní obrázek nebo jiný soubor (toto mi strašně chybí u všech CMS). Wiki ví, které články neexistují, takže při psaní klidně můžete nasekat hromadu odkazů (na neexistující články) a potom se podívat do seznamu a ty články dopsat.
             12.11.2018 13:03
otasomil             | skóre: 39
             | blog: puppylinux
        12.11.2018 13:03
otasomil             | skóre: 39
             | blog: puppylinux
            
        
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                