Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.
Řešení dotazu:
Heh, zajimavy pohled, ja vidim jednu killer feature za druhou: - UTF retezce - move semantika - automaticke typy - constexpr - thready
UTF retezce se ochcavaji silene tezkoOtázka je, jak často člověk potřebuje UTF-8 literály přímo v kódu. Mně se to ještě nestalo.
Kolem copy-on-write je vzdy kodu jako praseToho jsem si na wiki nevšiml.
automaticke typy nejdou nijak ochcatMyslíš to, co je na wiki pod "Type inference"? Leccos se dá ochcat pomocí void * (ne že bych to používal). Je fakt, že kvůli tomu člověk může potřebovat víc parametrů pro šablonu případně znát některé „vnitřnosti“ knihovny ale nezdá se mi to tak hrozné. Je fakt, že už se mi stalo, že jsem na začátku měl hromadu typedef-ů jenom proto, aby se to dalo rozumně používat. Ale zase na druhou stranu se mi moc nelíbí, že se tím kazí silná typovost jazyka.
const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Na to jdou částečně použít enumy.const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Enumy ne, ty se (jako náhrada compile-time konstant) používaly před C++03 (což už nějaký ten pátek je). Ale jdou použít makra (někdy) nebo šablony (téměř vždy, kde stačí celočíselné aritmetika, ale ne každému se líbí). Jde o případy typuNa to jdou částečně použít enumy.const expr taky ne.Jediný případ, kdy mi to dělalo problémy bylo u polí (mimochodem g++ to skousne), a ty stačí nahradit vektory.
Node* stack[log(numeric_limits<T>::max())];
Tiskni
Sdílej: