abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Dotaz: Pristup k datum linuxu z windows

    6.10.2010 13:35 Martin Machacek
    Pristup k datum linuxu z windows
    Přečteno: 1495×
    Dobry den,

    resim nasledujici problem. Uzivatel ma na notebooku Linux a Windows jako dual-boot. V Linuxu i Windows ma pouze omezena uzivatelska prava (nema roota ani lokalniho administratora). Notebook ma zaheslovany BIOS, heslo uzivatelovi neni znamo.

    No a v cem je problem? Uzivatel zapomnel sve prihlasovaci heslo do Linuxu, ma tak pristup pouze do Windows pres omezeny uzivatelsky ucet a potrebuje se dostat k datum, co ma na Linuxove partition.

    Napadlo me, ze by slo do Windows nainstalovat nejaky driver zpristupnujici ext3 partition. Instalace takoveho software vsak vyzaduje administratorska prava. Pak me tedy napadlo, ze nabootuju nejake LiveCD. Jako prvni bootovaci medium je vsak nastaven HDD a BIOS je zaheslovany. S heslem k privilegovanym uctum a BIOSu pocitat nemohu. Demontaz harddisku z notebooku bohuzel take nepripada v uvaju.

    Napada prosim nekoho nejaky zpusob, jak se z Windows k pozadovanym datum dostat bez nutnosti mit administratorska opravneni? Budu vdecny za jakekoliv navrhy.

    Odpovědi

    6.10.2010 13:36 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Omlouvam se, prohodil jsem sve jmeno s jmenem topicu...
    6.10.2010 14:02 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Opraveno.
    6.10.2010 14:41 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Diky
    6.10.2010 13:47 Carth_Onasi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Prvni vec, ktera mi napadla je vyndat jak hlavni baterii, tak i malou CMOS baterii v notebooku tak na 20 minut (u nekterych modelu az den), tim se ti resetuje BIOS, resp. heslo v BIOSu. Je to v tvem pripade mozne, kdyz nechces odpojit harddisk?
    6.10.2010 13:57 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Bohuzel jakekoliv fyzicke zasahy do notebooku take nejsou mozne.
    6.10.2010 13:52 ibak | skóre: 9 | BB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    6.10.2010 13:58 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Ja tusim ze toto presne ta aplikace co jsem zkousel a vyzadovala administratorska prava, ale nejsem si jisty. Ted nejsem u toho notebooku, mate to nekdo odzkousene?
    6.10.2010 14:19 ibak | skóre: 9 | BB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Áno máte pravdu, podľa popisu aplikácie potrebujete administrátorské práva. Tak potom nič.
    6.10.2010 14:42 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Tipuju ze podobna aplikace bez potreby administratorskych prav asi neexistuje, co?
    6.10.2010 13:53 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Předpokládám, že jako zavaděč tam asi bude GRUB - co zkusit pomocí něj nabootovat z jiného média?
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 14:02 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Tusim, ze GRUB tam je, nevim jestli zaheslovany. Nevedel jsem, ze pomoci GRUBU jde nabootovat z jineho media. Jde tam nabootovat treba to LiveCD? Mohl by prosim nekdo ve zkratce napsat postup?
    6.10.2010 14:08 r.l.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Pokud je grub bez hesla, tak nema smysl bootovat z jineho media. Proste se na konec parametru kernelu pripise slovo single a zmackne enter. Dostanete textovou konsoli s opravnenim roota a v ni napisete "passwd vonasek" a zmenite vonaskovo heslo.
    6.10.2010 14:21 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Což to mě taky napadlo (akorát já bych byl radil přidat "init 1" - aspoň tak jsem to kdysi dělal). Akorát nevím, jestli to už novější distribuce nemají ošetřené, aby se root musel normálně přihlásit...
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 14:24 r.l.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    init 1 určitě do bootloaderu nee. Buď jen "1" nebo "single"
    6.10.2010 14:27 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Netvrdím, že přesně tak, jak jsem to psal :-), už je to dlouho, co jsem to použil naposled. Ale myšlenku jsme měli oba stejnou.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 14:35 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Tak pokrocile options GRUBu jsou take na heslo:/
    6.10.2010 14:28 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Nezkoušel jsem, ale troška googlování a mohlo by to jít třeba takhle: http://www.linuxquestions.org/questions/linux-newbie-8/cd-rom-in-grub-boot-menu-695715/#post3400640 - jen tam asi změnit název toho zařízení, ze kterého se bude bootovat.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 13:58 r.l.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    on je zaheslovaný i bootmanager (grub?)?

    Pokud ne, tak boot do single modu v linuxu a změnit heslo. Aspoň v dobách, kdy byl ještě linux linuxem to šlo...
    6.10.2010 14:39 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Ano, grub je bohuzel take zaheslovany:/
    6.10.2010 14:47 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Tak pak vidím jedinou možnost, a to rozlousknout heslo admina/roota nebo uživatele, at už na win nebo na linuxu.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 14:50 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    No vzhledem k politice silnych hesel se mi nezda tato varianta moc pravdepodobna...
    6.10.2010 15:45 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Hmmm... tak pak jak tu někdo psal, nějaký exploit a získat admin práva. A nebo - možná by stálo za to trochu zagooglovat a třeba by se dalo najít univerzální heslo pro vstup do setupu (do BIOSu).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    Chytrex avatar 8.10.2010 00:08 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Martin Machacek
    Jo, taky mě napadlo pogooglit univerzální BIOS heslo:)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    bambas avatar 6.10.2010 14:23 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Ja bych to resil nejakym live distre, kde budete mit rootovsky prava a pripojite si disky dle potreby a kopirujete co potrebujete...
    6.10.2010 14:38 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Nevim, jestli jste cetl ten muj dotaz cely, ale pisu tam, ze bootovat z CD nemohu kvuli nastaveni biosu, ktery je zaheslovany.
    bambas avatar 6.10.2010 15:06 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    No a co boot z USB?
    6.10.2010 15:21 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    No kdyby jste si ho precetl alespon napodruhe, tak tam pisu ze jako prvni v boot order je nastaveny harddisk, az pote ostatni zarizeni (cd, usb,..) ;)
    6.10.2010 15:25 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    zdravim, nektere noteboky umi vybrat bootovaci medium pres Fn klavesu (Lenovo - F12) bez ohledu na to jake je poradi v BIOSu Jirka
    6.10.2010 14:48 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    A proc jako nemuzes vytahnout disk?
    6.10.2010 14:52 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    1) Nevyznam se v tom a netrofam si na to 2) Notebook je zapeceteny (Takova ta zarucni nalepka)
    6.10.2010 14:55 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    tak to jsi, jak se rika, v riti...
    6.10.2010 14:58 Martin Machacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Verim tomu, ze stale existuje nejaka moznost jak se k tem datum dostat. Jde jen o to, mit ten napad:)
    6.10.2010 15:13 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Potom už zbývá jenom projít internet, najít nějaký exploit na windows, který způsobí povýšení práv lokálního uživatele na administrátora, zneužít ho, získat toho admina a nainstalovat nějaký ten ext3 driver. A nebo koupit flašku a ukecat skutečného administrátora, aby resetoval heslo uživatele v linuxu.
    6.10.2010 15:43 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Na dvířkách k HDD snad nálepka není ?

    Jediné řešení vytáhnout disk, nebo rozlousknout hesla.

    9.10.2010 17:21 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    +1

    Presne takto to bohuzel je. Ale nechce se mi verit, ze mate nalepku i na dvirkach od HDD - to jsem jeste nikde nevidel. Ale muzete me poucit a uvidim to poprve v zivote :)
    otasomil avatar 12.10.2010 19:12 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows

    Nalepku na dvirka k RAM i HDD aktivne dava gigacomputer u repasovanych notebooku. Sam jsem to videl.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    6.10.2010 15:32 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows

    Pokud je tam zavaděč GRUB, dá se klidně nabootovat z CD/DVD (nebo z kteréhokoliv oddílu). Protože LILO nějak vychází z módy, je dost pravděpodobné, že tam bude GRUB, ať už jako primární zavaděč nebo řetězený z nějakého NT loaderu.

    6.10.2010 15:39 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Jenže i tam může být heslo :-)
    6.10.2010 15:42 Carth_Onasi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Muzes napsat jaky to je notebook(firma, model), Windows(XP, Vista, 7) a distribuce Linuxu?
    6.10.2010 19:40 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    zkus tohle

    heslo do BIOSU de obejít, někde sem to měl i napsaný na papírku

    postup byl asi takovej, že se (nevim kdy) zmáčla kouzelná kombinace kláves, která vyhodila prompt, do něj se cosi napsalo a pak se to snad zeptalo na nový heslo, už nevim

    kdysi ve škole sem takhle pokusně změnil heslo na něco náhodně vyťukanýho do klávesnice

    samozřejmě záleží jakej je tam BIOS a na mnoha dalších faktorech
    6.10.2010 19:55 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    tak, a ještě mu prosím zkuste najít (je to tak prosté), jak to udělat, aby by to správce toho notesu nepoznal. až bude potřeba v biosu něco upravit.
    6.10.2010 20:56 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    z celýho tohle threadu mi příde, že správce neexistuje (protože jinak by thread nevznikl) a že hlavní "problém" je v "odporu" k vyndání HD z toho notese

    slova problém a odpor sem dal do uvozovek, protože (toto) u soudu by prodejce IMHO neuhájil to, že jeho zákazník nemá právo na to hrabat se v tom kusu HW

    IANAL, ale ty samolepky sou jenom takovej strašák a tazatel stejně (pokud nezlomí BIOS) ten disk vyndá, data sou cenější než možnost reklamace
    6.10.2010 22:05 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Kdo ví, jaký má důvody to řešit zrovna takhle... Jinak by za týhle situace bylo asi úplně nejjednodušší prostě zajít za adminem a říct mu o reset hesla nebo aspoň vyproštění těch dat ;-)
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.10.2010 22:38 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    no a mě se právě zdá, že admin neexistuje, nebo admin je jeho (tazatelovo) přítelkyně a on chce bez znalosti hesla číst její data (a to ještě netuší, že má všechno zaheslovaný)
    Sklenda avatar 8.10.2010 00:40 Sklenda | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Použil bych z woken Portable Total Commander s EXT3 pluginem :) (jen teorie zatim jsem to nepotreboval delat)
    Jezekus avatar 8.10.2010 10:47 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Pokud tam bezelo LVM tak tudy cesta nevede...

    Pokud obyc oddily nemel by byt az tak problem...
    Jendа avatar 8.10.2010 19:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Jestli uživatel dokáže číst partition na disku, tak to je docela závažný bezpečnostní problém.
    8.10.2010 14:52 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Není nějaka Live Distribuce, která bootuje spuštěním z Windows?

    Jirka
    Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
    8.10.2010 21:50 Carth_Onasi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Mozna instalace VMWare nebo VirtualPC do MS a povoleni primeho pristupu na disk... Ale nevim, jestli to Windows dovoli ne-adminum nebo vubec :(
    10.10.2010 01:53 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Přístup na fyzický disk je ve VMWARE i VirtualBox podmíněn administrátorskými právy. Nebo alespoň jsem nikdy nezjistil, jak to udělat ve Windows tak nějak jako v Linuxu. I tak je třeba mít administrátorská práva k takovému nastavení.
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    11.10.2010 07:18 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    IMHO ani ve windows se nedostanete bez admin práv na fyzickou partition kde je linux, takže z ní nic nepřečtete. Asi bych zkusil nějaký ten exploit, jak tady někdo psal. Nebo to vyřešit sehnáním příslušných hesel.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    11.10.2010 10:45 Drak_Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Na Windows XP (neviem, ci aj na novsich verziach) byval kedysi taky bug (alebo feature?, neviem ako to nazvat). Bolo mozne vymazat/zmenit administratorske heslo s bezneho uzivatelskeho uctu. Mozno sa dali menit aj prava pre jednotlive ucty, pripadne pridavat dalsie administratorske ucty, neviem, to som neskusal. Stacilo pouzit jeden nastroj (nejak takto: pravy klik na My Computer, potom Manage, spusti sa Computer Managment). Takto je mozne realne ziskat administratorske prava na Windowse. PS: Neviem, nakolko to este funguje, raz sa mi to vsak takto podarilo vymaknut.
    11.10.2010 12:43 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Může uživatel něco nainstalovat nebo aspoň spustit program z flashky? Možná by pak pomohl Disk Dump pro Windows nebo něco podobného.

    Jirka
    Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
    11.10.2010 13:25 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    No já to vidím tak, že je velice dobře že to tazateli nejde. Neb pokud by mi někdo "UKRADL" notebook tak si sním může akorát podložit stůl. Pokud nemá bližší znalosti popřípadě pokud nedělá přímo v servisním středisku výrobce daného notebooku. Vaše řešení je snadné ... zajděte za administrátorem /protože jinak nevěřím že by si někdo zahesloval vše a pak vše zapoměl/ ať Vám přístu povolí . Od toho jsou Administrátoři totiž placení, aby uchránili data.
    11.10.2010 15:34 Catrix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Hodne z vas tu pise o pouziti nejakeho exploitu, dejme tomu ze tam bezi aktualizovany Windows XP SP3 system, opravdu jste schopni najit exploit, ktery vam zaruci administratorska prava?
    11.10.2010 20:44 Drak_Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows
    Ako som napisal - ten exploit uz je vo Win.
    otasomil avatar 12.10.2010 19:24 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pristup k datum linuxu z windows

    A takhle napsat co je to za notebook ? Vyrobce ....

    Treba u HP notebooku staci behem startu BIOSu stisknout F9 a vybrat z bootovaci nabidky bez ohledu na to co je nastaveno jako primarni pro zavadeni.

    Mnohe BIOSy u dnesnich notebooku nemaji ani moznost zakazat timto zpusobem boot z jakehokoli media (CD, USB Flash, net) a to i pokud je SETUP pod heslem.

     

    Pokud toto neklapne tak HDD vyjmete a pripojte pomoci adapteru k USB.

    Nalepku snad dokazete dat zpatky bez poznani.  Z hrbateho povrchu to jde velmi dobre.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.