abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:00 | Komunita

    Byly zveřejněny videozáznamy, dostupné také s prezentacemi přímo z programu, a také fotogalerie z open source komunitní konference DevConf.CZ 2024 konané od 13. do 15. června v Brně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:44 | Nová verze

    Nedávno představená služba Raspberry Pi Connect pro vzdálený přístup k Raspberry Pi z webového prohlížeče nově podporuje všechny Raspberry Pi a umožňuje povolit pouze vzdálený shell (Connect Lite). Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:30 | IT novinky

    Seznam dělá každé úterý odstávku svého datacentra a simuluje tak správnost jejich HA řešení. Dnes se ovšem něco pokazilo a má kompletní výpadek. Nejdou webové služby, mapy apod. Kdo by rád věděl něco více o tom, na čem Seznam běží, tak nelze nepřipomenout LinuxDays 2023: Podvozek Seznamu - od cloudu až po Datacentrum (Michal Toužín, Miroslav Bezdička).

    Max | Komentářů: 10
    dnes 12:00 | Komunita

    Na stránkách konference Den IPv6 2024, jež proběhla 6. června v Praze, byly zveřejněny prezentace a videozáznamy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | IT novinky

    Kyberkriminální skupina LockBit se prý nabourala do Federálního rezervního systému (FED) [Security Affairs].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | IT novinky

    Zakladatel WikiLeaks Julian Assange je na svobodě (𝕏, 𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    31.10.2006 07:11 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Môže mi niekto vysvetliť prečo prehrávač hudby potrebuje na disku vyše 20 MB?
    31.10.2006 07:56 arnost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    protoze se nejedna o pouhy prehravac hudby, ale o propracovany system na spravu hudebnich souboru
    Pinhead avatar 31.10.2006 08:08 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Taky mi tyhle nabubřelý programy nesedí. Zlatý xmms. Zajímalo by mě kolika lidem jsou k užitku všechny ty informace o obalech, autorech, jejich příbuzných, zdravotním stavu jejich babiček atd. Ale možná se pletu. Ve windowsech taky takhle krásně nabobtnalo třeba Nero, Winamp, MediaPlayer...ale tam mají i programy zvlášt na vypalování fotografií :-)
    31.10.2006 08:19 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    A to je na tom to krásné -- mějte si své mp123 a xmms a my (starší?) si budeme stahovat 20 MB balíčky :-)
    David Watzke avatar 31.10.2006 15:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    (starší?)
    Ne, taky bych Amarok neměnil :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.10.2006 08:23 jojo1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    no a mne sa zas pacia. ten 20 naboptnaty amarok ide rychlejsie ako mrtvy xmms a jeho nepodarene forky. vyborne sa v tom organizuje zbierka, robia databazy, statistiky a pod. jedine co mi tam chyba je podpora pluginov :(
    Pinhead avatar 31.10.2006 08:36 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Jak ti jede rychlejc? Přehrává rychlejc mp3? To neni teda moc povedená vlastnost :-) Od přehrávače očekávám, že přehrává hudbu což "mrtvý" xmms dělá skvěle. A to tam jsou i pluginy :-)
    31.10.2006 09:52 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    A co GTK+ 1.2 a jeho úžasná ,podpora` unicode? Něco takového mi sem nesmí.
    31.10.2006 10:58 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    baf
    31.10.2006 12:48 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Ale amaroK se takto profiluje od zacatku (ne jako pouhy prehravac hudby), tak nevim co tady kopete? Nechte si sve XMMS a dejte pokoj.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Pinhead avatar 31.10.2006 13:05 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    A jéje, někdo se tady špatně vyhajal...
    31.10.2006 14:19 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Spíše si sem někdo přenáší flamovací móresy ze živě.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Nikola Ciprich avatar 31.10.2006 15:19 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    presne tak, nechapu proc se pod zpravickou o amaroku musi objevit tolik prudicu. vsak nikdo nikomu nic nenuti.

    no jo, XMMS asi zadne nove verze uz ani nevychazeji :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Pinhead avatar 31.10.2006 20:12 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Hmm, nevěděl jsem, že mít jiný názor je prudění...
    clayman avatar 1.11.2006 05:55 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    No, ono dost zalezi i na prezentaci onoho nazoru. ;-)
    Pinhead avatar 1.11.2006 06:17 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Tak s tim rozhodně souhlasím:
    Nechte si sve XMMS a dejte pokoj.
    31.10.2006 21:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Budeš se divit, ale za poslední dobu se mi při rolling update několikrát stahoval xmms, takže nějaké změny se asi dějí.
    Quando omni flunkus moritati
    1.11.2006 06:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Ne, upstream je mrtvý (tedy spíš se věnuje XMMS2). Pokud jsou v XMMS nějaké změny, tak to mají na svědomí lidé z tvé distribuce, jedná se o kritické bezpečnostní opravy nebo zajištění kompatibility s novějšími knihovnami. Tahle mrtvá aplikace zbytečně zatěžuje vývojáře distribucí. V Gentoo se rozhodli udělat rázný krok a XMMS odstranit z oficiálního Portage tree, nadále bude pouze v overlay.

    Jak uváděl někdo výše -- staré GTK, žádný Unicode + žádný vývoj/oficiální údržba. No a když připočtu ten WAMP-look... děkuji, nechci. :)
    1.11.2006 12:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Tahle mrtvá aplikace zbytečně zatěžuje vývojáře distribucí.
    Pokud by si vývojáři distribuce mysleli, že je to zatěžuje zbytečně, asi by se na to vybodli. Zdá se, že jim záleží na tom, aby lidi mohli xmms dál používat, popř. jej používají sami.
    Jak uváděl někdo výše -- staré GTK, žádný Unicode + žádný vývoj/oficiální údržba. No a když připočtu ten WAMP-look... děkuji, nechci. :)
    OK, staré GTK mi taky vadí, ale bez unicode se obejdu a dokud funguje údržba v distru, oficiální údržbu nepotřebuju. A vzhled i chování jako ve Winampu mi vyhovuje. Takže asi tak ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    1.11.2006 20:37 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Existuje řada lepších a modernějších alternativ. Např. Audacious. Prakticky port XMMS pro GTK+ 2, takže pokud ti vadí staré GTK, není moc co řešit, měly by ti v něm fungovat i skiny pro XMMS.

    Že se bez Unicode obejdeš, je bezva, ale takhle ten socialismus nevybudujeme. Já osobně mám písně anglické, české, norské, švédské, finské, korejské, japonské, čínské (a ano, pracuji i na tom, abych ty názvy uměl přečíst ^_~) (...) a neuvěřitelně mě mrzí ty hromady MP3 s ID3v1 tagy v národních kódováních. Y_Y
    vencour avatar 31.10.2006 21:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4

    Další balík programů? Kopete už taky přehrává mp3?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.10.2006 09:02 Ondřej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Amarok pluginy umí. Na vizualizaci umí dokonce ty z xmms.
    31.10.2006 13:32 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Co mi ale docela chybí jsou audio pluginy (compressor/limiter bych moc moc rád).
    31.10.2006 14:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Nástroje/spávce skriptů?
    31.10.2006 16:44 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Nechápů? :-)
    Nikola Ciprich avatar 31.10.2006 09:48 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    ja jsem taky dlouho byl u XMMS, ale od chvile co jsem poprve zkusil amarok jsem xmms uz nepustil. to pohodli ktere mi dava amarok pri sprave moji rozsahle kolekce hudby, to je proste radost. a ano, libi se mi i moznost mit zobrazeny obal CD, moznost se rychle a bez namahy podivat na text hrajici pisnicky a spousty spousty dalsich vychytavek. primarne mam samozrejme prehravac hudby na to, aby mi na pozadi stale neco hralo, ale obcas vyuziju i jeho pokrocile vlastnosti, a ten komfort, to se s XMMS vubec neda srovnavat...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    31.10.2006 13:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Já jsem taky byl dlouho u xmms, ale od chvíle, co jsem poprvé zkusil amarok, nechal ho načíst .m3u playlist s několika sty záznamy a po několika minutách nečinnosti jsem ho odstřelil, dál používám xmms.
    Quando omni flunkus moritati
    31.10.2006 13:33 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Někdy holt spadne, taky mě to štve, ale zvítězilo u mě to, že toho umí tolik...
    31.10.2006 15:18 mseed | skóre: 21 | blog: FastLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Stabilita programu je na mem gentoo vyborna. První vytvoření databáze mp3 trvá u cca 10000 souborů nekolik minut, ale pak už není problém.
    31.10.2006 09:44 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    nejak se mi to prolinani s internetovymi obchody nezda. melo by to byt jako plugin.
    Shadow avatar 31.10.2006 09:49 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Naprostý souhlas.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    msk avatar 31.10.2006 10:03 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    A uz konecne prestal mrznut, padat, zatvrdavat v pripade vypadku spojenia pri prehravani radia tak, ze s gui neslo nic robit a pomohlo len killall amarokapp? Skusenosti z ubuntu dapper.
    31.10.2006 11:00 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Me teda nejvic vadi, ze se v tom nedokazu zorientovat. Je to na me prilis prezalozkovane, pretlacitkovane, preseznamovane. Nejvic se mi stylem ovladani (a jednoduchosti GUI) libi iTunes. Navic ma knihovnu s vyhledavanim jako Amarok, Rhytmbox..., ale je desne jednoduchy a prehledny. Na Linuxu mi chybi.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.10.2006 12:02 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Prave sedim v praci u Windows a iTunes je jedna z aplikaci, ktere si tu uzivam. Dodrzovani appliho sloganu "Just works" neni vzdy uplne, ale v pripade iTunes to podle mych zkusenosti plati doslova.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.10.2006 12:50 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Uz je mozne databazi skladeb z iTunes nejak rozumne vyexportovat? Nebo stale lock-in?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.10.2006 16:41 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Zpatky doma na Ubuntu, takze ted vam to nereknu :-) Ale nikdy jsem to nepotreboval.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.10.2006 16:48 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    btw: pokud si dobre vzpominam, tak db iTunes je normalni XMLko, takze treba pomoci XSLT si z toho muzete udelat cokoliv a nemusite se omezovat na moznosti, ktere vam nabidne program...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.10.2006 12:28 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Me teda nejvic vadi, ze se v tom nedokazu zorientovat.

    Hm, neviem, nie je to nic tazke. Malo by to zvladnut aj male dieta.
    31.10.2006 13:35 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Jo sem tam spadne, ale co bych rád věděl: taky se vám zobrazují názvy skladeb z internetových rádií jakoby "dopředu"? O několik sekund, dělá mi to konkrétně na AAC+ streamech rádií Digitally Imported (www.di.fm/house například).
    Sešívaný avatar 31.10.2006 15:33 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Už to umí přehrávat WMA streamy internetových rádií? Mám verzi 1.4.3 a ta to neumí, považuju za pro mě největší nedostatek, protože většina rádií WMA využívá :-/
    msk avatar 31.10.2006 16:05 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Moje oblubene radia vysielaju chvalabohu v (aj) prijatelnejsich formatoch, wm* bojkotujem uz na firemnom proxy serveri.
    31.10.2006 16:31 Zuzkins | skóre: 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    dik za linky, znal jsem jenom di ;]
    Chceš realizovat své sny? Probuď se!
    msk avatar 31.10.2006 16:37 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Nie je zac. Pouzi shoutcast a najdi si podla oblubeneho zanru svojich favoritov...
    31.10.2006 16:42 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    DI.FM - chillout channel, house channel, drum and bass channel
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.10.2006 16:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Digitally imported rulezzzz! ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.10.2006 16:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Přehrávání formátů je AFAIK úkolem vámi zvoleného engine, ne Amaroku.
    31.10.2006 16:53 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    No ne AFAIK, ale určitě. Z mých zkušeností si Amarok nejlépe rozumi s xine enginem a ten wm* přehraje.
    Only Sith deals in absolutes.
    Sešívaný avatar 31.10.2006 19:09 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Používám Amarok s enginem Xine a stejně mi .ASX streamy nepřehraje :-(
    Pavel Beníšek avatar 31.10.2006 17:41 Pavel Beníšek | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Jediny co me vadi (ne ze by to byla chyba amaroku)

    - jak HROZNE pomala je zmena tagu u MP3

    a hlavne (coz JE chyba/vlastnost amaroku)

    - jak hrozne pomaly je scanovani obsahu do db.

    Mam asi 120gb na samba share a proskenovani trva hodne pres hodinu! Pravda je to pres wifi (G), takze zadna extremni rychlost, ale i tak je to otravny.
    checking for chicken... must have egg first
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.10.2006 17:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Mě spíš štve, že za poslední půlrok si u mě Amarok dvakrát zresetoval obsah své databáze (čímž přijdu o všechny informace o oblíbenosti skladeb apod.).
    d.f.h avatar 31.10.2006 19:59 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    tak to je ovšem hlavně tou sambou, můžu to z vlastní zkušenosti potvrdit. jakmile jsem začal ke svý kolekci přistupovat přes NFS, všechno bylo rázem snesitelnější. a co teprve po přesunu na lokální disky :-)
    31.10.2006 21:20 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Copak Amarok, tam je to ještě fajn. Ale GStreamer a jeho práce s tagy. Za to by někdo zasloužil…
    31.10.2006 21:22 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Teda, tuším, že Amarok používá TagLib (tak jako já, po zjištění co mi to GStreamer cpe) a to mi jako knihovna pro tento účel přišlo docela dobré, takže chyba musí být v Amaroku nebo v té Sambě či něčem takovém.
    1.11.2006 12:01 finc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 1.4.4
    Doporučil bych každopádně doinstalovat MySQL. S SQLLite to není ono. Pokud má člověk velkou hudební sbírku, tak toto využije. Skutečnost je taková, že věci jako: naplnění ID Tagu pomocí Music Brainz, vyhledávání ve Wikipedii, či uložení do DB jsou věci, který Vám jiný hudební "nejen" přehrávač nenabídne.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.