abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:11 | Zajímavý článek

    Stanislav Fort, vedoucí vědecký pracovník z Vlčkovy 'kyberbezpečnostní' firmy AISLE, zkoumal dopady Anthropic Mythos (nový AI model od Anthropicu zaměřený na hledání chyb, který před nedávnem vyplašil celý svět) a předvedl, že schopnosti umělé inteligence nejsou lineárně závislé na velikosti nebo ceně modelu a dokázal, že i některé otevřené modely zvládly v řadě testů odhalit ve zdrojových kódech stejné chyby jako Mythos (například FreeBSD CVE-2026-4747) a to s výrazně nižšími provozními náklady.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | IT novinky

    Federální návrh zákona H.R.8250 'Parents Decide Act', 13. dubna předložený demokratem Joshem Gottheimerem a podpořený republikánkou Elise Stefanik coby spolupředkladatelkou (cosponsor), by v případě svého schválení nařizoval všem výrobcům operačních systémů při nastavování zařízení ověřovat věk uživatelů a při používání poskytovat tento věkový údaj aplikacím třetích stran. Hlavní rozdíl oproti kalifornskému zákonu AB 1043 a kolorádskému SB26-051 je ten, že federální návrh by platil rovnou pro celé USA.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 2
    dnes 12:33 | Nová verze

    Qwen (čínská firma Alibaba Cloud) představila novou verzi svého modelu, Qwen3.6‑35B‑A3B. Jedná se o multimodální MoE model s 35 miliardami parametrů (3B aktivních), nativní kontextovou délkou až 262 144 tokenů, 'silným multimodálním vnímáním a schopností uvažování' a 'výjimečnou schopností agentického kódování, která se může měřit s mnohem rozsáhlejšími modely'. Model a dokumentace jsou volně dostupné na Hugging Face, případně na čínském Modelscope. Návod na spuštění je už i na Unsloth.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    dnes 11:00 | Nová verze

    Sniffnet, tj. multiplatformní (Windows, macOS a Linux) open source grafická aplikace pro sledování internetového provozu, byl vydán ve verzi 1.5. V přehledu novinek je vypíchnuta identifikace aplikací komunikujících po síti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 02:22 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 15.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:11 | Pozvánky

    Současně se SUSECON 2026 proběhne příští čtvrtek v Praze také komunitní Open Developer Summit (ODS) zaměřený na open source a openSUSE. Akce se koná ve čtvrtek 23. 4. (poslední den SUSECONu) v Hilton Prague (místnost Berlin 3) a je zcela zdarma, bez nutnosti registrace na SUSECON. Na programu jsou témata jako automatizace (AutoYaST), DevOps, AI v terminálu, bezpečnost, RISC-V nebo image-based systémy. Všichni jste srdečně zváni.

    lkocman | Komentářů: 1
    včera 15:44 | Humor

    Český úřad zeměměřický a katastrální zavedl u anonymního nahlížení do katastru nemovitostí novou CAPTCHA ve formě mapové puzzle: nepřihlášení uživatelé musí nově správně otočit devět dlaždic v 3x3 poli tak, aby dohromady daly souvislý obrázek výseče reálné mapy, přičemž na to mají pouze jeden časově omezený pokus. Test je podle uživatelů i odborníků příliš obtížný a na sociálních sítích pochopitelně schytává zaslouženou kritiku a

    … více »
    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 30
    včera 15:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.95.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Zajímavý software

    Mozilla prostřednictvím své dceřiné společnosti MZLA Technologies Corporation představila open-source AI klienta Thunderbolt. Primárně je určený pro firemní nasazení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Firma Cal.com oznámila, že přesouvá svůj produkční kód z otevřeného do uzavřeného repozitáře z důvodu bezpečnostního rizika umělé inteligence, která prý dokáže vyhledávat a zneužívat zranitelnosti rychleji, než by je jejich vývojářský tým stíhal opravovat. Zároveň zveřejnila samostatnou, open-source verzi Cal.diy pod licencí MIT, ovšem bez řady původních funkcí. O tom, zda je toto opatření rozumné, existují pochyby. … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 6
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1346 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen

    Během konference vývojářů Debianu Debconf10, která právě probíhá v New Yorku, bylo oznámeno, že Debian 6.0 „Squeeze“ byl zmrazen. To znamená, že nebudou přidávány žádné nové vlastnosti a veškerá energie bude věnována ladění a přípravě na vydání. Squeeze bude obsahovat Linux 2.6.32, KDE 4.4.5, Gnome 2.30.0, XFCE 4.6.2, X.org 7.5, OpenOffice.org 3.2.1, Apache 2.2.16, PHP 5.3.2, MySQL 5.1.48, PostgreSQL 8.4.4, Samba 3.4 a další.

    7.8.2010 06:23 | Tomáš Heger (geckon) | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 7.8.2010 08:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Už teď je to starý :-). Včera jsem si nainstaloval 2.6.35. Já vím, dlouhodobá podpora .32…

    Ale jinak hurá, i když škoda, že to nestihli do vydání Ubuntu LTS - mohli by si pomáhat s backportováním.
    7.8.2010 10:14 lukove
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    no je to pekne.. tesime..
    FrostyX avatar 7.8.2010 11:01 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Já mám 2.6.35 už 14 dní. Mimochodem díky za informaci. Přečetl jsem si tvůj příspěvek, koukl na kernel.org (abych se podíval, kdy že má vyjít stable), zjišťuju že jsem to zaspal a už stahuju :-D
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    7.8.2010 11:02 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Taky bych uvítal 2.6.35. Teď sice jedu na 2.6.32, ale přijde mi, že 2.6.35 je celkem velký skok kupředu. Vzhledem k tomu, že vyšlo ještě před zmražením a obvyklé době od zmražení po relese, mi to přijde dosti podivné.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    7.8.2010 18:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    V Debianu není problém používat vlastní jádro, obzvlášť tehdy, pokud nepotřebujete initramdisk (který je u vlastní konfigurace většinou zbytečný, pokud jsou ovladače pro zařízení a soborový systém rootu v jádře).
    Jendа avatar 7.8.2010 19:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Dokonce to jde jednoduše i s initramdiskem, jádro sestaví make-kpkg. Ten initramdisk je stejně nutný, pokud je / na LVM, RAID nebo šifrovaný.
    7.8.2010 20:34 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Jen pozor na to, že make-kpkg obsahuje jistou magii, která nemusí vždy fungovat. Možná jde i s make-kpkg z Debianu lenny zkompilovat poslední vanilla jádro, to zjsem nezkoušel. Ale potřeboval jsem pro Debian balíček s jádrem z Xen Cloud Platform, a tam jsem pohořel. Byl třeba zásah do souboru /usr/share/kernel-package/ruleset/arches/i386.mk Uznávám ale, že tohle je trochu specialita, takže problémy lze očekávat. Dobré je, že initramdisk se pak na cílovém stroji sestaví automaticky při instalaci balíčku. Jenom nevím, jak zakázat automatickou úpravu konfigurace GRUBu po instalaci balíčku.
    7.8.2010 21:14 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen

    Konfigurák /etc/kernel-img.conf (nebo tak nějak) -- vyprázdnit řádky s update-grub. Jinak update-initramfs věci jsou v /etc/kernel/.

    7.8.2010 21:49 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Díky, to bude ono. Vtipné je, že na obou pokusných strojích s lenny, co mám, ten soubor /etc/kernel-img.conf je. Ale manuálová stránka k němu je jen na jednom (asi tam, kde jsem instaloval balík kernel-package). Adresář /etc/kernel/ mám taky jen na jednom z těch strojů, a co jsem se koukal na jiné instalace Debianu lenny, nikde jsem ho neviděl. Možná je to taky součást kernel-package.
    7.8.2010 21:51 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Jo, ale původně jsem chtěl tu úpravu grubu zakázat jen pro jeden svůj balíček s jádrem, a pro ty distribuční ponechat. To asi nejde. Zas takový problém to není, stejně budu používat jen to svoje jádro, kde si grub pohlídám.
    herne the hunter avatar 7.8.2010 21:33 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Jenom nevím, jak zakázat automatickou úpravu konfigurace GRUBu po instalaci balíčku.
    zkuste se podivat do /etc/kernel-img.conf zda se nepousti pres postinst_hook update-grub nebo neco podobnyho
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    herne the hunter avatar 7.8.2010 21:35 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    kua, to je tak, kdyz si clovek naotvira taby dopredu a hodinu mu trva, nez se pres ne prokouse…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    Heron avatar 7.8.2010 11:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Nové nestabilní / staré stabilní. Nic jiného není :-).
    Jendа avatar 7.8.2010 12:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Ještě existuje staré nestabilní (což naštěstí není případ Debianu) :-).
    Michal Fecko avatar 7.8.2010 13:12 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Alebo nove stabilne :-D
    Jendа avatar 7.8.2010 13:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    To bohužel moc často ne.
    Michal Fecko avatar 7.8.2010 13:16 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Hovorime teraz o Debiane a nie Arch-testing, ze? :-)
    Jendа avatar 7.8.2010 13:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Já ještě neviděl stabilní cutting-edge distribuci. Asi dělám něco špatně, ale používám na desktopu Debian unstable a stabilní mi moc nepřijde. Například se upgradovaly knihovny, ale MPlayer byl zkompilovaný proti starým, nebo se z ničeho nic přestal generovat initramdisk (pomohlo ruční promazání /usr/share/initramfs-tools/ a následné přeplácnutí novou verzí z balíčku).
    7.8.2010 14:22 madrabbit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Sám tvrdíš, že používáš Debian UNstable - tedy nestabilní :-D tak co si stěžuješ :-)
    Jendа avatar 7.8.2010 14:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Ano, je pro mě důležitější mít rozumně nové aplikace než stabilní systém.

    Ale Michal Fecko tvrdí, že existuje „nové stabilní“. Jenže já jsem nic takového neviděl.
    7.8.2010 15:01 lukove
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    ono najlepsie uzivanie si debiana je styl..

    stable urcitu dobu potom testing a ked sa stane s testing stable tak chvilku pouzivat a potom zase testing...

    su ludia co maju pomaly net a je pre nich dobre si stiahnut dvd s ktoreho si nainstaluju co chcu ked as nieco pobabre tak reinstal s dvd a nemusim tahat zase.. s toho dovodu velmi fandim debianovi kedze je na dvd narozdiel od ubuntu..

    debian testing je stredna cesta
    7.8.2010 15:30 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen

    Taky tak :-) .. vypadá to, že i u Squeeze to bude nejinak. Pár měsíců budu na stable, až se počet webm videí na youtube rozroste nebo se vyskytne větší množství featur, které by mi chyběly, tak upgradnu zas na testing.

    Nutno říct, že i v testingu je docela dost bugů (vč. špatně slinkovaných programů jako libvirtd) a jsou schopny zůstat pokažené i pár měsíců (v případě libvirtd 2), přestože fix je v unstable, ... ale pořád je to o dost lepší, jak unstable a o dost novější, než stable. Nestěžuju si :-D

    8.8.2010 11:57 ghibulo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    zkus jít do Siduxu - používám ho už asi rok a přijde mi to jako sqělej kompromis mezi Debianním testing a unstable
    7.8.2010 11:22 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    No a. Pro mě to bude nové, pač do teď jedu na stable. Takže, huráááááááá.
    7.8.2010 21:09 merez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Hm, ja este asi dlho budem pouzivat lenny, pretoze nic mi nechyba a je tam KDE3 :)
    7.8.2010 11:24 lukove
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    hej ludia by ma zaujimalo ako je to s grafickym aptitude .... neako vyvoj okolo debianu nesledujem.. len sem tam si ho nahodim ale nesledujem news. . takze ako to je?
    7.8.2010 12:03 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen

    Takovým nepsaným (teda možná psaným) pravidlem je, že debian může zamrznout, když je tenká červená linie na grafu stabilně pod hranici 300. Nevím, jak moc tohle bylo "stabilně", ale podle většího grafu jde vidět, že jsem tomu fandil už v květnu. Teda nejde, už i ten velkej graf utekl, ale linie byla těsně u 300, asi o 5-6 bugů.

    7.8.2010 12:32 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Jsem teď trochu zmaten. Já se řídil podle tohoto grafu, kde jsou ještě nad 500... Jak to tedy je?
    7.8.2010 13:09 edge
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    http://blog.schmehl.info/Debian/rc-stats/2010-31
    7.8.2010 12:27 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Tuší někdo, proč tam nezařadí opravné vydání GNOME 2.30.1, ale jen 2.30.0?
    8.8.2010 00:08 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    No ako pozeram na svoj Debian Testing, mam tu kopec veci z Gnome vo verzii 2.30.2 :)
    Michal Fecko avatar 7.8.2010 13:10 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Chudák, už je v cryokomore...
    thomas87 avatar 7.8.2010 13:27 thomas87 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    +1
    7.8.2010 13:55 Marek Chlup
    Rozbalit Rozbalit vše podpora WebM tedy asi nebude
    Ve squeeze je aktuálně ffmpeg (4:0.5.2-1). Takže to žel vypadá, že squeeze bude bez podpory WebM a to mne mrzí.
    7.8.2010 17:09 Robertek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: podpora WebM tedy asi nebude
    Na tohle je dobré debian multimedia. Tam je ostatně verze 0.6-svnXXXX.
    Jakub Lucký avatar 7.8.2010 21:48 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: podpora WebM tedy asi nebude
    Možná to backportnou nebo backports.org nebo debian-multimedia.org
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Migi avatar 7.8.2010 14:17 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Jsem zvědav jak to bude se stabilitou KDE 4 az bude Squeeze stable. Nedávno jsem ho zkousel a stabilita plasmy hruza a des, kdeinit vytezoval CPU jak se mu zachtelo atd atd. A to jsem byl zastance KDE4 dokud jsem nepresel na debian.
    7.8.2010 17:06 Robertek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Hmm já ani moc problémy s KDE4 na debianu nemám, tim nechci říct že je 100% stable ale že bych měl nějaké kritické bugy jak říkáte to ne. Jediné problémy na které jsem většinou narazil jsou ve spojení s přepínáním monitoru (z malého LVDS na velké VGA a naopak). Kdy se občas nezadaří a položí to plasmu. Ale až do nedávné aktualizace jádra jsem měl uptime na notebooku 40 dní a v podstatě jsem se za tu dobu asi tak 3x odhlásil (crash plasmy). Ale musim říct že za poslední půlrok se situace o dost zlepšila, nejhorší bylo období kdy bylo jádro 2.6.30 kde bylo pár bugů na intelích kartách (nerozpoznání znovu připojeného monitoru apod)
    Michal Fecko avatar 7.8.2010 17:14 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Neviem napr. mne KDE4 (a nielen na debiane ale aj na archu) na Intel Atome N280 s 1GB RAM ide otrasne - pomaly, 2x za den sa nejaky widget zosype, 2 x tyzdenne aj cela plasma, neustale saha na disk, nie a nie prestat swapovat a pritom KDE 3 brala nieco cez 140MB pamate - v com je chyba?
    7.8.2010 20:59 Robertek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    No já mám taky atom N270 ale 2G paměti a neni problém. Používám to jako svůj pracovní stroj, vše ostatní mám někde na serverech, takže to mám opravdu jen na desktop a aplikace na něm běžící. Je fakt že běžně mám kolem 700MB paměti zabranejch s otevřenejma aplikacema jako opera, openoffice, kontact. Swap sice mám, ale už dlouho jsem nezažil že by se používal, max občas když si pustim ještě virtualbox s nějakejma testovacíma mašinama.
    7.8.2010 17:13 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    myslel sem, ze to neni zavisle na distribuci...
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    Migi avatar 7.8.2010 19:17 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Já byl donedávna mandrivákem a tam bylo/je KDE4 stabilní už od verze 4.1.

    Dost možná proto že mandriva nahradila vsechny kdeckove administrátorské utility vlastními. Viz mandriva control center.
    8.8.2010 10:08 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    MOžná taky proto, že půlka KDE Mandrivy je rocked stable Gnome :)
    7.8.2010 18:01 sgwegwerqagvsdfg | blog: Zin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    A já tajně doufal, že ještě vyřeší špatnou podporu mého Thinkpadu X201 (nový Intel ovladač, nové jádro). Takže se dočkám řádné podpory stabilního vydání mé oblíbené distribuce za hoódně dlouho :o(
    7.8.2010 18:25 Lubos Kopecky | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    1) jadro 2.6.32 ma dlouhou podporu primo od lidi jej tvoricich, tedy i doplnovani novych ovladacu hw

    2) lidi od Deba backportuji ovladace z novych jader do verze jadra ze stabilniho distra

    => z vyse uvedeneho plyne, ze se teoreticky muzes dockat ofico driveru i v debian squeeze...
    7.8.2010 23:59 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Co ti na X201 nefunguje ? Mě běží vše bez problémů.
    8.8.2010 11:31 Márten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Debian 6.0 „Squeeze“ zmrazen
    Nefunguje mi displej, což je docela podstatná vada. Na systém se kouknu jen tehdy, pokud připojím externí monitor. Tato chyba jde "vyřešit" workaroundem -bootovací parametr i915.modeset=0 a použití vesa driveru - to pak funguje vše, jak má. Do té doby, než uživatel zatouží ztlumit si jas... (což s vesou asi ani nelze).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.