abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 10
    dnes 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 11:11 | IT novinky

    Před 40 lety, 19. června 1984, Bob Scheifler představil první verzi okenního systému X (X Window System). Vycházela z okenního systému W (W Window System).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 40
    včera 11:00 | Nová verze

    Desktopové prostředí MATE bylo vydáno ve verzi 1.28. V gitových repozitářích je sice už od února, ale oznámení vydání se na webu objevilo s několikaměsíčním zpožděním (únorové datum zveřejnění je nepravdivé). Jde o první velké vydání od roku 2021. Uživatelsky nejvýznamnější pokrok je v podpoře Waylandu.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    19.6. 21:44 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.24.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Přidány byly nové parametry do rozhraní příkazové řádky „export-msg“, „export-msgs“, „import-msg“ a „import-msgs“, které dovolují číst/zapisovat zprávy z/do databází. Veliký panel nástrojů byl nahrazen více nastavitelnými

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.6. 12:11 | Nová verze

    Mapnik (Wikipedie), tj. open source toolkit pro vykreslování map a vývoj mapových aplikací, byl vydán ve verzi 4.0.0. Přehled změn na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Rozcestník

    Matthew Miller: Stav Fedory

    Dnes končí konference vývojářů Fedory Flock 2015 (Fedora Contributor Conference). V úvodní přednášce se vedoucí projektu Fedora Matthew Miller věnoval stavu Fedory. Jeho prezentace přinesla celou řadu dat a statistik.

    15.8.2015 14:11 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    little.owl avatar 15.8.2015 16:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Zajimavy jen ten pomer Gnome/KDE 68%/5%. I u jinych distribuci dostava KDE na frak, ale cisla nebyla az tak tragicka.
    A former Red Hat freeloader.
    Ruža Becelin avatar 15.8.2015 16:54 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Jo, tech 5% jim delam asi jenom ja :-D

    Nemuzu si na Gnome 3 zvyknout, a to jsem pouzival oboje od GNOME 0.28 a KDE 1.0pre
    Vojtěch Trefný avatar 15.8.2015 17:08 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    U Fedory je GNOME prostě default a kdo nejde cíleně za jiným prostředím, tak prostě sáhne po Workstation a neřeší. Nějaká procenta možná KDE "ukrojí" ze serverových stahování, protože server je netinst, tedy s ručním výběrem balíků. Já třeba KDE instaloval ze serverového CD. Každopádně ten poměr ale nebude o moc lepší, škoda.
    Rezza avatar 15.8.2015 17:48 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    První věc je, že čísla nejdou úplně dobře získat, protože chybí kontrola nad mirrory. Osobně bych čekal víc, není to tak dávno, kdy to bylo skoro půl na půl. Bohužel KDE SIG je ve Fedoře spíš trpěn, než podporován. A po posledních redesignech už člověk musí vědět, kam jít, aby Plasma spin stáhnul. K tomu všemu byl i Plasma produkt zakázán Councilem a FESCo. Už jednou jsme byli kousek osamostatnění a myslím, že jednoho dne na to dojde.
    15.8.2015 17:58 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Půl na půl to bylo možná GNOME vs zbytek, ale KDE nikdy nebylo ve Fedoře zdaleka tak populární jako GNOME právě kvůli tomu, že GNOME vždy byl default.
    Rezza avatar 15.8.2015 18:12 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Někde bych ještě nějaké data našel, ale bylo to překvapivě dost. Ale už je to nějakou dobu. Možná ne půl na půl, ale třetina to byla neplete-li mě paměť.
    Sešívaný avatar 15.8.2015 19:38 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Před dvěma lety jsem udělal takový výcuc z ankety na Rootu. Tam mělo KDE téměř 25 %. Nicméně té ankety se účastnili spíš zkušenější uživatelé, kteří ví, co používají a proč. Když do toho zahrneme nové uživatele, kteří prostě jen chtějí vyzkoušet Fedoru a třeba ani nemají ponětí o tom, že existuje víc desktopů, asi se ty statistiky hodně posunou směrem k defaultu, jak to ukazují čísla od Matta.
    15.8.2015 21:28 lion235
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    no chcelo by to tu mat anketobar jeden kde by sa aspon raz do tyzdna striedala nejaka otazka a jej moznosti plus jedno vlakno kde by sa dali aj otazky vymýšlet
    18.8.2015 11:50 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Tohle všechno na ábíčku máme. Návrh na anketu. Ankety. Akorát admini s*rou na častější výměnu.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Rezza avatar 16.8.2015 09:58 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Hodně to ovlivňuje ta dohledatelnost. I uživatelé, kteří ví co chtějí, ten link na stáhnutí prostě nenajdou. A ač se mi líbí nový design webu, bojují s tím i uživatelé Workstation. Samozřejmě v mnohem menší míře.
    16.8.2015 19:11 Ladislav Hagara | skóre: 103 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Přesně tak. Dokud nebude KDE spin na úvodní stránce, hned vedle Workstation a u Workstation nebude připsáno, že se jedná o Gnome, tak budou statistiky takhle zkresleny. Osobně si myslím, že je to chyba takhle prosazovat GNOME. Případný uživatel lehce nabude dojmu, že Fedora = GNOME. Navíc, když si například na Živě místo recenze Fedory přečte recenzi GNOME 3. Takový LinuxMint se za svá grafická prostředí nestydí, na úvodní stránce má Cinnamon, MATE, KDE i Xfce.
    little.owl avatar 18.8.2015 10:41 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Tohle je spise problem novacku, kteri IMHO nebudou tvorit podstatnou cast uzivatelu Fedory.
    A former Red Hat freeloader.
    16.8.2015 00:11 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Jako uživatel GNOME (s extenžnami Dash to Dock, Places Status Indicator a Impatience, případně s vypnutými animacemi) jsem poslední dobou s Fedorou hodně spokojen. Kupodivu jsem za tu dobu co jí mám na jednom notebooku neměl jediný větší problém. Čekal jsem, že bude v tomto horší než Debian Sid, který jinak používám, ale není. Dokonce hladce proběhly i upgrady na 20, 21 a 22.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    little.owl avatar 16.8.2015 17:08 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Problemy a nestabilita jsou jen FUD. Faktem je ze Fedora tahne vyvoj Linuxu a dela radikalni zmeny, ale obecne nepusti neco, co by bylo vylozene nepouzitelne a posledni zminene releasy jsou velmi dobre.
    A former Red Hat freeloader.
    16.8.2015 17:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Dělá to na mě dobrý dojem a zvažuju, že na ni přejdu úplně, ale na druhou stranu trpím možná iracionální loyaltou k Debianu, tak nevím.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Václav 16.8.2015 17:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Taky se mi to líbí, ale z Archu jsem zvyklý na rolling release… Jak je na tom Rawhide se stabilitou?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    skunkOS avatar 17.8.2015 13:20 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Máte nějaký pádný důvod z Archu přecházet? Taky Archuju už pár let a poslední dobou musím říct, že je to vše kolem snad v nejlepší kondici, co pamatuju. Aktuálně mě vlastně nenapadá žádný důvod, který by mohla mít ne-rolling distra oproti Archu.
    http://martinrotter.github.io
    Václav 17.8.2015 15:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Pádný důvod ne a přechod neplánuju, přemýšlel jsem že zkusím na druhém počítači Fedoru pro rozšíření si obzorů. Asi koštnu stable na domácím „serveru“ který chci udělat ze staršího laptopu. Je fakt že přestože nestabilitou nikdy moc netrpěl (pokud člověk sledoval novinky), od přechodu na systemd se nekoná ani žádný nebezpečný upgrade a všechno funguje naprosto skvěle, i když si občas do distra míchám balíky z testing… Dělají dobrou práci. (jen je škoda že ještě není odladělý SELinux)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    little.owl avatar 17.8.2015 14:54 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Rawhide je jen pro vyvoj, na bezne pouzivani je casto rozbity. Pokud skutecne chcete rolling ditribuci, zustante u Arch. Osobne nemam rolling distribuce rad, nebot z principu nejde zajistit rozumne QA a nahodne rozbiti systemu (kdyz to nejmene potrebujete ... ).
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 17.8.2015 15:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Já mam rád akorát rolling Gentoo. Tam sice v reálu nejde zajistit prakticky žádné QA (i když mám občas pocit, že Gentoo arch maintaineři dělají zázraky), zato u něj můžu využít všech výhod, které za tu cenu nabízí. Pro mnoho účelů bych dal přednost vydávané distribuci, ale rád bych viděl takovou, která zase na druhou stranu řádně vytěží výhody releasovaného binárního distra.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 18.8.2015 10:44 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    I kdyz to rolling distro zvladne stabilizovat a zajistit nejake QA, porad to neresi druhou stranu - nasazene aplikace - kdy jejich programator/spravce to musi take otestovat, pokud se mu zmeni nejaka zasadni zavislost.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 18.8.2015 11:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    I kdyz to rolling distro zvladne stabilizovat a zajistit nejake QA
    To je nesmysl nad tím takto vůbec uvažovat. Rolling vlastnost distra natolik omezuje možnosti QA, že v případě vyšších nároků nemá smysl rolling distro znásilňovat k účelu, na který se od začátku nehodí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 17.8.2015 15:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Ted jsem si vsiml, ze se na Flocku probiralo prejmenovani Rawhide, aby se zbavil teto nalepky a byl pouzitelny alespon pro vyvoj (a ne tedy jen skladiste buildu, ktere nekdy jedou).
    pavlix avatar 17.8.2015 17:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Jakože přejmenujeme Rawhide, který má špatnou pověst na HyperCoolRollingDistro, který získá úplně stejnou pověst během prvního týdne existence?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 18.8.2015 10:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    No ja to chtel okomentovat na mailing listu, ale pak jsem si to radsi rozmyslel :).
    pavlix avatar 18.8.2015 11:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Chápu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 18.8.2015 15:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Ono preorganizovanim releasu Fedory by slo dosahnout celkem ziveho a aktualniho releasu, na kterem by sel delat development a pritom mit stabilni release pro ostatni uzivatele. Ted mame super zivy Rawhide, ktery neni rolling release!, ale spis docasne odkladiste buildu, nez se branchne a dva pomale streamy, kde podle pravidel nepatri nic noveho. Ale otazka na ml je o tom, jak prebrandovat, ne o zmene releasovani :). A tuhle diskuzi uz jsem vedl par let zpet, presne ze stejneho duvodu a krome Toshia nikdo neposlouchal nebo to nepobral :))).
    pavlix avatar 18.8.2015 16:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Chápu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.8.2015 16:55 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Jako uživateli (a „správcovi“ pár stanic) mi asi chybí snad jen nějaký ten „mírně rychlejší stream“ nad stabilní verzí, abych nemusel čekat, než vyjde další stabilní verze operačního systému, jenom kvůli aktuálním* verzím Firefoxu, LibreOffice (a jiných „koncových aplikací“).

    Nebo mám zcela pomýlený pohled na věc?

    S Rawhide mám teda zatím dobré zkušenosti / štěstí, jen jednou nějaký překlep v jakémsi pythoním modulu v dnf, který mi bránil v dnf upgrade, což jsem ale promptně opravil. Ale ono to časem přijde… ☺

    [*] Přičemž aktuální byly navíc v době zmražení před X měsíci.
    pavlix avatar 18.8.2015 18:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Jako uživateli (a „správcovi“ pár stanic) mi asi chybí snad jen nějaký ten „mírně rychlejší stream“ nad stabilní verzí, abych nemusel čekat, než vyjde další stabilní verze operačního systému, jenom kvůli aktuálním* verzím Firefoxu, LibreOffice (a jiných „koncových aplikací“).
    Nefunguje takhle nějak dneska Debian?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.8.2015 05:14 mike
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Tohle se bude řešit pomocí xdg-app. Není kvůli tomu potřeba překonávat distro. IMHO většina uživatelů nechce rolling release distro, chtějí verzovany systém a rolling release pro aplikace. K tomu Fedora s xdg-app směřuje, jestli jsem to dobře pochopil.
    Rezza avatar 19.8.2015 12:55 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Tak zrovna ty sandboxovane aplikace budou ten skutecny duvod, proc uplne prekopat system releasu :).
    19.8.2015 15:47 Sesivany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Zamenujes příčinu a následek, minimálně v případě desktopovych sandboxovanych kontejnerů. Systém se nebude překonávat kvůli nim, naprosto v pohodě můžou fungovat v RPM distru.
    Rezza avatar 19.8.2015 17:14 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Ano, ale myslim release model. Bude spodek systemu neco pomalu beziciho a aplikace nad tim rychleji bezici v kontejnerech. Nebo kdyz budou aplikace v kontejnerech, tak spodek systemu bude moct byt super rychle bezici atomic bez rozbijeni uzivatelskych aplikaci? Bude potreba Fn a Fn-1 nebo naopak budeme mit Fn-1000 - Fn? A to neni jen pro desktop aplikace, ale hlavne pro dockery atd.
    Rezza avatar 19.8.2015 17:15 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Nebo jinak - proc by pod tim muselo byt RPM distro, kdyz to dava prilezitost to zmenit :). Ano, nekteri ultrakonzervativni jedinci na abicku dostanou infarkt :D.
    pavlix avatar 19.8.2015 20:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Ano, nekteri ultrakonzervativni jedinci na abicku dostanou infarkt :D.

    Co jsem zase provedl? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 19.8.2015 12:57 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Ano, presne to myslim. Jen bohuzel minule zvitezil hlas, ze Fn i Fn-1 musi byt mrtve stabilni distra. V Fn se aspon trosku neco deje. Ale zrovna ten priklad LibreOffice - kdyz David udelal update do Fn, tak se na neho vrhli lidi, co ze jim dela zmeny v jejich super stable releasu (pritom pokud to chteji, maji Fn-1, kde se skutecne dela minimum updatu). V KDE SIG se trebas drzime toho Fn zivejsi, Fn-1 kdyz neni potreba, nesahat. S vyjimkou od FESCo :).
    16.8.2015 16:02 Chobotnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Dva dotazy:

    1) Jde nejak snadno do Fedory doinstalovat ty veci, co tam chybi, jako mp3 a tak?

    2) Bylo mi receno, ze RH dela nejake veci s kryptem, takze Fedora neni tak bezpecna jako ostatni distribuce. Vite o tom nekdo neco?
    16.8.2015 16:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    1) Ano

    2) Bohužel nevím
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    16.8.2015 17:01 zofray
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    je to obracene, prave proto ze rh dela veci s kryptem tak muze byt Fedora bezpecnejsi nez ostatni distribuce.
    little.owl avatar 16.8.2015 17:06 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    ad 1) Ano. Staci pridat Rpm Fusion, kde mate balicky ktere z ruznych duvodu nemohou byt distribuovany v mainstreamovych repositarich, vcetne podpory multimedii.
    ad 2) Nevim co je tim mysledno, ale IMHO je to nejspise pitomost. Fedora je vedle CentOS/RHEL asi jedina distribuce, kde treba muzete provozovat bez problemu SELinux i na desktopu, takze z hlediska bezpecnosti je na tom lepe nez vetsina jinych distribuci, nehlede k tomu, ze muze tezit se z cinnosti security teamu RHEL.
    A former Red Hat freeloader.
    16.8.2015 19:03 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    fedy urobi vsetko za teba https://satya164.github.io/fedy/
    Rezza avatar 16.8.2015 21:12 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matthew Miller: Stav Fedory
    Nektere krypto technologie nemusi byt dostupne jako dlouho byly ECC - z duvodu nejasnych patentu. Tedy naopak uzivatele chrani pred pripadnymi soudnimi spory :).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.