abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    7.5. 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 568 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech

    Podle Christophera Blizzarda z Mozilla Corporation vykazuje mobilní prohlížeč odvozený od 4. betaverze Firefoxu 3 přibližně šestinásobně vyšší výkon v testu javascriptu SunSpider na internetových tabletech Nokia N800 a N810 než prohlížeč MicroB odvozený od 1. alfaverze Firefoxu 3, který Nokia zahrnula do OS2008.

    2.4.2008 14:31 | Petr Tomeš | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.4.2008 15:42 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Tak tímhle už mě naštval. Už mu ty reklamní žvásty nepouštějte. Když si člověk přečte tuhle zprávičku, tak se dozví naprostý a totální ...... Takže je to špatná zprávička, dobrá by zahodila ten nesmyslně podrobný konec a uvedla by, že jde o test rychlosti interpretace javascriptu pomocí benchmarku sunspider. Mimochodem tenhle bechmark se skládá z takových pro web velmi hodně moc vypovídajících testů jako výpočet spektrálního rozkladu matice. A zvlášť mě zarazilo, že na odkazované stránce není zmíněno, jak bylo takového výsledku dosaženo. Moc tomu nevěřím a tuším v tom zase podfuk jako použití jiného kompilátoru (viz Jeho dřívější blog) a nikoliv skutečného zlepšení kódu.

    Ostatně i ten odkazovaný blog je reklamní, není tedy divu, že na jeho základě vznikne reklamní zprávička. Seriózní zápisek by nejpodstatnější informaci (jak interpretovat pečlivě vytučněný text "5.9x faster than earlier Mozilla versions") zmínil i v textu a nemusel by to člověk věštit z obrázku.

    Nebudu na něj reagovat, jen bych se víc namích, to říkám předem :-P
    2.4.2008 15:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Takže je to špatná zprávička, dobrá by zahodila ten nesmyslně podrobný konec a uvedla by, že jde o test rychlosti interpretace javascriptu pomocí benchmarku sunspider.
    Do zpráviček se nevejde vše a vždy je to do zančné míry subjektivní, co se jak napíše. Je tu nějaký schvalovací proces, který neshledal zapotřebí zprávu měnit.
    Mimochodem tenhle bechmark se skládá z takových pro web velmi hodně moc vypovídajících testů jako výpočet spektrálního rozkladu matice.
    Test vymysleli autoři WebKitu, tedy konkurenčního zobrazovacího jádra, nikoliv Mozilla. A podle nich testuje vyváženě to, co se reálně používá. Jestliže je Firefox 3 v testu například dvojnásobně rychlejší než Opera 9.50 a 8x rychlejší než Internet Explorer 7, tak ty rozdíly při reálném používání například Google Readeru jsou ty rozdíly ještě mnohem větší. A že to je konkrétní příklad z praxe.
    Moc tomu nevěřím a tuším v tom zase podfuk jako použití jiného kompilátoru (viz Jeho dřívější blog) a nikoliv skutečného zlepšení kódu.
    Ve zprávičce o zrychlení kódu není ani slovo. I pokud by byl pouze použit jiný kompilátor, tak platí, že došlo ke zrychlení.
    Seriózní zápisek by nejpodstatnější informaci (jak interpretovat pečlivě vytučněný text "5.9x faster than earlier Mozilla versions") zmínil i v textu a nemusel by to člověk věštit z obrázku.
    Tato informace je zmíněna jak ve zprávičce, tak v textu odkazovaného článku.
    2.4.2008 16:03 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Moc tomu nevěřím a tuším v tom zase podfuk jako použití jiného kompilátoru (viz Jeho dřívější blog) a nikoliv skutečného zlepšení kódu.
    Ve zprávičce o zrychlení kódu není ani slovo. I pokud by byl pouze použit jiný kompilátor, tak platí, že došlo ke zrychlení.
    Ale jak zprávička, tak zápisek ten dojem navozuje. Typická reklama.
    Seriózní zápisek by nejpodstatnější informaci (jak interpretovat pečlivě vytučněný text "5.9x faster than earlier Mozilla versions") zmínil i v textu a nemusel by to člověk věštit z obrázku.
    Tato informace je zmíněna jak ve zprávičce, tak v textu odkazovaného článku.
    Tak chalani, kdo to v tom TEXTu najde? Kdo tam vidí, co znamená 5,9násobné zrychlení? V testu čeho? V jakém testu čeho? Za jakých podmínek?
    2.4.2008 17:05 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Tak chalani, kdo to v tom TEXTu najde? Kdo tam vidí, co znamená 5,9násobné zrychlení? V testu čeho? V jakém testu čeho? Za jakých podmínek?
    Jak mozes take veci pozadovat po filozofovi - anglictinarovi?? Tieto obory su zalozene na neexaktnosti, mlzeni a emociach.
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 17:48 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Šlo by to i bez osobních útoků a ničím nepodložených rádobyargumentů?
    2.4.2008 18:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Prej filozof. Tady je zase někdo blbej jak necky.
    2.4.2008 20:16 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Kašli na to. Už mnohokrát jsem měl chuť na jeho oznámení typu "Firefox verze alfa 432 build 987 umí bla bla bla | je 321 krát rychlejší než build 876" nějak reagovat, ale nemá to smysl. Snad jen stejně jako na oznámení "Naše vidle relís 43 umí přehazovat hnůj" jen konstatovat "No konečně!".
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    2.4.2008 22:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Problém je v tom, že někteří chudinky neradi fakta.
    3.4.2008 21:28 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Ano, máš pravdu. Jsi chudinek , kteří neradi fakta (používám tvoji verzi češtinu). Podle tebou odkazovaného grafu je FF 2 druhý nejpomalejší prohlížeč, proto na zprávy o jeho zrychlení skutečně nejde říct nic jiného než "Konečně".
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 16:08 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Seriózní zápisek by nejpodstatnější informaci (jak interpretovat pečlivě vytučněný text "5.9x faster than earlier Mozilla versions") zmínil i v textu a nemusel by to člověk věštit z obrázku.
    Tato informace je zmíněna jak ve zprávičce, tak v textu odkazovaného článku.
    Tak to jsem asi slepý, ale ani v jednom to nevidím. Můžete mě nasměrovat kde přesně to tam je uvedené?
    2.4.2008 16:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    V obou textech se píše o mnohonásobném zrychlení aplikace. Detailní technické podrobnosti jsou mimo záběr zprávičky. Mimochodem, to je tu nějaká nová móda kritizovat cokoliv, kde se co šustne o úspěchu Firefoxu? Že by závist uživatelů/nadšenců méně úspěšné konkurence?
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 16:26 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Ne. Já jsem rád za každé zrychlení Firefoxu, protože to v některých oblastech potřebuje (a jsem rád, že se viditelně lepší). Ale pokud uvedete benchmark a nenapíšete co ten benchmark testoval, tak je to absolutně k ničemu. Napsal byste že je nějaký počítač 2x rychlejší než jiný? Asi ne co? Rychlejší procesor nemusí nutně znamenat, že se moje aplikace zrychlí, pokud budou např. často swapovat a větší/rychlejší paměť mi je taky k ničemu, pokud nestíhá procesor. Stejně tak zrychlení javascriptového engine ve FF se na spoustě stránek může kladně projevit a na spoustě mi bude k ničemu.

    Já zas nechápu, že když napíšu konkrétní kritiku ke konkrétnímu nedostatku vaší zprávičky nebo článku o FF, tak máte pocit, že Vám pošlapávám oblíbený Firefox.
    2.4.2008 18:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Ne. Já jsem rád za každé zrychlení Firefoxu, protože to v některých oblastech potřebuje (a jsem rád, že se viditelně lepší). Ale pokud uvedete benchmark a nenapíšete co ten benchmark testoval, tak je to absolutně k ničemu. Napsal byste že je nějaký počítač 2x rychlejší než jiný? Asi ne co?
    Dobrá, máte pravdu. Ale když se napíše pouhé zrychlení, tak to často zní jako prázdná reklamní fráze a stěžovali byste si ještě víc.
    Já zas nechápu, že když napíšu konkrétní kritiku ke konkrétnímu nedostatku vaší zprávičky nebo článku o FF, tak máte pocit, že Vám pošlapávám oblíbený Firefox.
    Ne, ten pocit nemám. Nemám problém vzhledem k připomínkám připustit, že to mohlo být formulovno lépe, a kdybych to mohl změnit, tak už to změním v tom smyslu, že je dosahuje mnohonásobného zrychlení ve zpracování JS. Kéž by takto a rychle k připomínkám přistupovali i jiní autoři nebo šéfredaktor. Zprávička, kterou by šlo lépe formulovat a doplnit je totiž jedna věc, a psát zcela nepravdivé informace je věc druhá.
    2.4.2008 17:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    To že se jedná jen o test výkonu javascriptu není žádná nepodstatná technická drobnost, ale velmi zásadní informace. Na spoustě stránek se takové zrychlení nijak neprojeví, ne každý používá GMail a další podobné "Web 2.0 hype" aplikace.

    Proti Firefoxu jako takovému nic nemám, zprávička by tu rozhodně měla být (jen ne v takovéhle strašné reklamní podobě). Ale ty jako osoba ho tu lidem svými pořád dokola omílanými reklamním PR žvásty znechucuješ (a svými velmi často nesmírně arogantními komentáři tomu nasazuješ korunu). Lidi jsou tu zkrátka na tebe a tvůj způsob vystupování už strašně alergičtí.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.4.2008 18:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    To že se jedná jen o test výkonu javascriptu není žádná nepodstatná technická drobnost, ale velmi zásadní informace.
    Nechť to tedy Ti lidé disponující příslušnými právy doplní.
    Na spoustě stránek se takové zrychlení nijak neprojeví, ne každý používá GMail a další podobné "Web 2.0 hype" aplikace.
    1) Rozhodně to ale nebude pomalejší. 2) K zrychlení nedošlo jen v ovlasti JS.

    Ale ty jako osoba ho tu lidem svými pořád dokola omílanými reklamním PR žvásty znechucuješ (a svými velmi často nesmírně arogantními komentáři tomu nasazuješ korunu).
    Arogantních příspěvky sem nepíšu. Ze zprávičky nevím, co by bylo dokola omíláno, když jde o novou věc.
    2.4.2008 18:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Arogantních příspěvky sem nepíšu. Ze zprávičky nevím, co by bylo dokola omíláno, když jde o novou věc.
    Konkrétně v této diskuzi jsem si žádných tvých typicky arogantních příspěvků zatím nevšiml, to je jedině dobře, snad ti to vydrží :-) Ale v milionu jiných diskuzí ses tak projevoval a lidi si už na tebe vypěstovali alergii.

    Ad omílání pořád o kola - jde o tvé blogposty, komentáře v diskuzích a nyní i zprávičky, které jsou všechny psány v nechutném reklamním PR stylu (alespoň pro mě a zjevně nejsem sám kdo si to myslí). Kdybys psal třeba na CZille, tak nic neřeknu, ale tady je to prostě do očí bijící. Připomínáš mi třeba jistého LO (Lael Ophir) z Rootu, který podobným způsobem zas všude prosazuje produkty Microsoftu (i ta jeho arogance se tvému stylu podobá, ale on ještě navíc používá v široké míře FUD). Být tebou řekl bych si o nějaký stálý plat od Mozilly, zasloužil by sis ho (tedy pokud bys takové PR blogposty a zprávičky nepsal tady, ale na nějakém více BFU portále - tady mají účinek přesně opačný a Firefox lidem akorát tak znechucují).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.4.2008 18:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Jo, to je tvůj názor (nikdy nebudou mít všichni lidé na vše stejné názory). Mně zase vadí skoro každý den zprávičky, blogy a nekonečné diskuse (i na nesouvisejících místech) o tom, zda je lepší/horší KDE nebo GNOME, jak je to KDE 4 k ničemu, ideologické hádky o OOXML apod. Nemusím to ale číst, když nechci, a nenadávat lidem, které to zajímá. Kromě toho, já neodpovídám za to, co se ve zprávičkách vyskytne, a i kdybych tu stokrát něco chtěl, nemusí tu být vůbec nic z toho. Připomínky ke zpravodajství musíte směřovat jinam. Když něco kritizuju, spousta lidí se tu může zpřetrhat, ať to příště napíšu sám a lépe. Když se o něco pokusím, je zase pro někoho jiného špatně. Vážně po mě nemůže nikdo chtít, abych psal o věcech, které nepoužívám, které nesleduju a ve kterých se nevyznám, tak jako to tu někteří mají ve zvyku a pak z toho jsou blbosti - a co je horší, ani to nepřiznají.

    Jak bylo řečeno, zprávička sem patří, prošla schvalovacím procesem, byla upřesněna na základě zpětné vazby. Tak to má být. Nejsem přece Hulán ani Krátký. :-)
    2.4.2008 19:02 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Vážně po mě nemůže nikdo chtít, abych psal o věcech, které nepoužívám, které nesleduju a ve kterých se nevyznám, tak jako to tu někteří mají ve zvyku a pak z toho jsou blbosti - a co je horší, ani to nepřiznají.

    Jak bylo řečeno, zprávička sem patří, prošla schvalovacím procesem, byla upřesněna na základě zpětné vazby. Tak to má být. Nejsem přece Hulán ani Krátký.
    Aha, takže arogantní a útočné komentáře jsou zpět. No moc dlouho vám to zlepšení nevydrželo :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.4.2008 19:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Nejsou, ale provokuješ.
    3.4.2008 06:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Jasně a proto si bereš do huby Roberta, ty nádivo!
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    3.4.2008 10:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    No ještě si zkus blekotat, že nemám pravdu.
    Nicky726 avatar 2.4.2008 16:00 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    -1
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 16:05 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Když napíšete, že na určité konfiguraci daná verze Firefoxu v benchmarku tom a tom dosáhla X-krát lepšího výsledku než prohlížeč YZ, tak se z toho dá nějaký závěr vyvodit. Pokud napíše takovýhle žvást, tak je to k čemu? Na odkazované stránce není ani půl slova, jak se k tomu výsledku došlo, takže to má nulovou informační hodnotu. Nechcete se, pane Tomeši, příště zamslet než napíšete takovouhle kravinu? Nechcete začít psát, že bude ještě krémovější a s extra velkými kousky ovoce?
    2.4.2008 16:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Vývojáři Firefoxu informují o tom, že dosahují cca 6x lepších výsledků ve stejném testu (který sestavili vývojáři konkurenčního jádra a prohlašují o něm, že je seriozní, objektivní a vyvážený) než se staršími verzemi. Konfigurace a testované prohlížeče jsou zmíněny ve zprávičce i v odkazovaném článku.
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 16:20 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Kde se ve zprávičce nebo článku píše co to je za test? Protože pokud nenapíšete v čem je rychlejší, tak je ta informace úplně k ničemu.
    David Watzke avatar 2.4.2008 16:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Doplnil jsem to (a omlouvám se).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 17:52 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Děkuji.

    (A pokud je to 6násobné zrychlení v JavaScriptu, tak ještě poznámka pro PT: To ani náhodou neznamená, že Firefox bude "6x rychlejší na mobilech".)
    2.4.2008 18:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Poznámka pro ty, kteří nejsou tak dobří v chápání informací a vyvozování závěrů: Zprávička nepsala, že Firefox bude na každém mobilu ve všech měřitelných parametrech 6x rychlejší. Něco takového změřit asi dost dobře nejde. Byla to novinářská zkratka, která, pravda, mohla být formulována lépe a doplněna o informaci, že se měřil JS (nejen v něm došlo k velkému zrychlení). Víc to netřeba rozebírat.
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 19:45 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    To zní spíš jak z Blesku než jako zkratka.
    mohla být formulována lépe
    Na tom se shodnem.
    a [mohla být] doplněna o informaci, že se měřil JS
    Zdá se, že to pořád nechápete. Ne mohla být. Měla být. Benchmark, který neřekne ani co testuje, jenom řekne, že něco je 6x lepší než něco jiného má nulovou vypovídací hodnotu. (Nula, to je jako nic. Bez té informace si z toho není možné odvodit naprosto žádný závěr a nevypovídá to o ničem.)
    2.4.2008 19:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    "Mohla" v tom smyslu, že bylo možné ji tam umístit. Není problém se ani shodnout na tom, že tam být měla. Klidně se zapojte do schvalovacího procesu zpráviček a připomínkujte to. :-)
    Zdenek.Z avatar 2.4.2008 20:26 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila Firefox na mobilech
    Jo, tak pokud je nějaká zprávička špatná, tak je to samozřejmě i chyba toho kdo ji schválil. Ale logické mi přijde považovat za člověka zodpovědného za její kvalitu především autora.
    alblaho avatar 2.4.2008 16:58 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Takovéhle propagační nicneříkající zprávičky nechci - rychlost JS v nových FF zde byla proprána sto padesátkrát.

    Ach ten otravný Tomeš.
    2.4.2008 18:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Nestěžuj si na to, co v záplavě stovek ostatních zpráv nemusíš číst, hloupý alblaho.
    2.4.2008 19:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    hloupý alblaho.
    Přestaň s tím napadáním. Hloupý je právě takový projev, který si neodpustí urážky.
    2.4.2008 19:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Tak doufám, milý Roberte, že budeš tak laskav, a napíšeš cosi podobného i jemu pod příspěvek. Jinak se tím svým dvojím metrem ani nechlub.
    Max avatar 2.4.2008 19:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Myslíš, že člověk tak vysoké inteligence, za kterého se považuješ, by mohl přestat urážet a napadat lidi? Nebo se tak běžně lidé v tvém okolí(rodině?) chovají a tudíž v tom, podle mne mylně, neschledáváš nic nenormálního?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    2.4.2008 19:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Mohl bys raději schválit zprávičku o Firefoxu 3 beta 5. Už tam na ní koukáte dvě hodiny a Root vás předběhl. :-)
    2.4.2008 17:05 TanisCZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Taky už začínám být na toho PR zaměstnance Firefoxu alergický...Btw je celkem jedno, jak bude FF3 rychlejší v renderování stránek, když dojede pak na hodně pomalé gui a start aplikace. Opera sice nevykrsluje všechny stránky správně, ale její start a používání jsou oproti FF mnohem svižnější.

    Jinak ale musím uznat, že FF3 udělal velký kvalitní skok - jen tak dál
    2.4.2008 19:38 washeck | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    FF 3 udělal kvalitativní skok dopředu v hospodaření s pamětí, ale srovnatelně velký krok zpět v pomalosti skrolování (ověřeno osobně upgradem z FF2 na FF3 beta4 předevčírem - na Ubuntu Hardy) a hlavně v buzeraci uživatele a la Internet Explorer. Třeba návštěva stránky se špatným SSL certifikátem zahrnuje asi 7 kliknutí přes různé varovné hlášky, about:config zobrazí infantilní varování apod.

    Ačkoliv mám tenhle browser rád od dob Netscape Navigatoru, myslím, že směr, kterým se ubírá mu v hodně brzké době sebere přízeň pokročilých uživatelů (díky nimž se na současnou popularitu dostal).

    A každopádně mi začíná hodně vadit spamování Petra Tomeše.
    2.4.2008 19:37 Wirg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Bohužel v článku nepíšou, co bylo v té 1.alfaverzi tak špatně, že v tom testu byla šestkrát pomalejší než 4.betaverze, to by mně přišlo zajímavé. To asi nebyla série drobných chybiček, tam byla i nějaká větší, ne?

    Každopádně doufám, že tu zítra nebude zprávička o tom, kolikrát je v nějakém obskurním testu pod QNX 15.gamaverze Firefoxu rychlejší než 13.psíverze, aby byla pozítří překonána informací o zrychlení na 4.alefverzi Hurdu mezi 28.nablaverzí a 35.laguzverzí Firefoxu.

    (Nejsem nepřítel Firefoxu, Firefox navzdory Tomešovu marketinku celkem spokojeně používám a doporučuji svým přátelům.)
    2.4.2008 19:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Tak výraznou měrou se na tom podílí nový způsob kompilace, o tom se taky všude psalo. Kdybych to uvedl, tak zase bude někdo nadávat, že se to rozebíralo už mnohokrát. To je těžký tohleto. A pak samozřejmě nějaké optmalizace, které budou ve 4. betě na jiné úrovni než v první alfaverzi na začátku vývojového cyklu.
    2.4.2008 21:21 ander z kosic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla 6x zrychlila JS ve Firefoxu na mobilech
    Už vyšla 5.beta verzia Firefoxu 3

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.