abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 719 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta

    Lupa.cz zve na panelovou diskusi o ACTA, která se koná 7. února od 9.30 v kině Atlas na Sokolovské ulici v Praze. Mezi pozvanými jsou Mikuláš Ferjenčík (Česká pirátská strana), Alex Ivančo (Ministerstvo průmyslu a obchodu), nezávislý konzultant a publicista Jiří Peterka, Markéta Prchalová (Česká protipirátská unie) a Miloš Šnytr (Úřad pro ochranu osobních údajů). Diskusi bude moderovat šéfredaktor Lupa.cz Patrick Zandl.

    3.2.2012 10:03 | Tomáš Heger (geckon) | Pozvánky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Migi avatar 3.2.2012 10:27 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    už se těšim, jak bude ČPU obhajovat udávání a šmírování v ACTA.
    3.2.2012 10:42 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Bedňa avatar 3.2.2012 11:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    To len podvratné živly vykrikujú že sa niečo deje. V skutočnosti sa máme výborne a ako čítam, budeme sa mať stále lepšie a lepšie súdruhovia.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.2.2012 13:50 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    A v Polsku se také demonstrovalo asi jen ze srandy...
    3.2.2012 11:28 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Nejvetsim problemem ACTA je to, ze potvrzuje konzervuje nynejsi stav a pripravuje si pudu pro dalsi tazeni.

    Pritom by vubec nebylo od veci zacit vazne premyslet o zarazeni zpatecky.

    Treba: Omezit autorska prava na dvacet let od vydani pro sireni a kopirovani a na 50 let pro modifikaci a odvozeni. A tech prvnich dvacet klidne chranit autorska dila vic. Zaroven by se melo zrusit vypalne za pametova media, kopirky atd...

    V soucasnosti se spis protahuje stav, v jakem byla autorska ochrana ve 30. letech.
    3.2.2012 11:45 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Omezit autorska prava na dvacet let od vydani pro sireni a kopirovani a na 50 let pro modifikaci a odvozeni. A tech prvnich dvacet klidne chranit autorska dila vic.
    I těch 20/50 let je podle mě zbytečně moc. Možná pro komerční použití, ale i tam bych to ještě ořezal, a pro libovolné nekomerční použití bych viděl dobu ochrany tak na max. 5 let. Ale jinak souhlas.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    3.2.2012 14:52 volani.webnode.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta

    Já si myslím, že automaticky by díla nemělo být chráněné vůbec a o ochranu by mělo být nutné zažádat.

    Na nějákou dobu by to mělo být bezplatné (5 let od zveřejnění díla) a pak by toto prodlužování ochrany mělo zdražovat.. :)

    Problém ale toho internetu je že nemáte možnost zjistit, které dílo komu doopravdy patří a jakou má licenci!

    Kodloliv cokoliv může okopírovat a vydávat pod jakoukolvi licencí! Jediné jak se tomuto dá z mého pohledu zabránit je přísná cenzura.

    A proti cenzuře jsem!

    Nevím jak mnou zezačátku navrhovanou ochranu autorských děl vymáhat.. :)
    Proti cenzuře protestovat budu.

    Hudbu poslouchám na MusicJetu, ale ty hodně hlasité reklamy na lyže pro dámy při poslechu meditačních manther (které mají hlasitost výrazně nižší) mě začínají mírně iritovat a asi začnuraději poslouchat zase ticho (na to doufám ještě nikdo patent či autorský monopol nikdo nemá..).
    A nebo si najdu hudbu jinde se svobodnou licencí (jamendo nebo jinde).

    3.2.2012 15:09 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Souhlas, melo by to fungovat stejne jako patenty = chces ochranu? Zaplat si ji. A stejne nic nenadelas s tim, ze si nekdo doma vyrobi neco, co sis nechal patentovat. Jen to nesmi prodavat.

    A samo, stejne jako u tech patentu by si musel dotycny sam najit porusovatele ochrany a sam si ho dat k soudu.

    (samo nejslepsi by bylo tyhle kraviny zrusit obe a bez nahrady)

    --- BTW: Kazdej normalni prehravac umi normalizaci hlasitosti.
    3.2.2012 19:49 Ferdinand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Ja ne. Staci se podivat, jak funguji v mnohych pripadech patenty ted (nejen softwarove nebo farmaceuticke). Byrokracie s tim spojena by byla silena, zivilo by to akorat pravniky. Automaticka ochrana vseho ma smysl - je to jednoduchy zpusob, jak zajistit autorum monopol. Pokud ale takova ochrana trva az 150 let od vydani dila (coz se muze dneska klidne stat, protoze ochrana se dost morbidne pocita od smrti autora), je hodne kontraproduktivni.
    3.2.2012 12:10 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    To je jen neutrál, zpátečka je max 2/5 je tak akceptovatelné, to že někde někdo někdo něco napíše nebo békne do rádia neznamená, že zbytek života z toho bude někdo jiný žít…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    3.2.2012 12:31 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Ne všechna autorská díla jsou pochybné popsongy s životností týden. Některá jejich autoři tvoří podstatně déle než těch 5 let.
    3.2.2012 12:50 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Ale ten čas sa ráta od vydania takže písať to môže aj 20 rokov!

    ja by som to videl na max 5/10rokov

    Ale žiadne také ako doživotne plus posmrtne ak si dobre pamätám 70rokov či ako.
    3.2.2012 16:23 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Prober se.

    Napíše-li Jan Vomáčka knihu a má na ni autorská práva do smrti, je to v pořádku a nevznikají tím žádné problémy.

    Ty vznikají úplně jinde a to především při převodu práv na různé korporace, které s mini umějí jedinou věc: optimalizovat zisk.
    3.2.2012 19:53 Ferdinand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Vazat ochrannou lhutu na smrt autora je morbidni silenost. Rad bych vedel, kdo to vymyslel. Ochrana by se mela vztahovat na dobu pred vydanim a po nejakou dobu po nem.

    Tesim se, az nekoho obvini z vrazdy, protoze dotycny chtel, aby dilo nekoho jineho bylo drive volne.
    5.2.2012 11:38 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Stejne tak muzes dneska zabit rodice, kdyz chces dedit. Nic morbidniho na tom nevidim.
    Jakub Lucký avatar 6.2.2012 10:14 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Ale nesmí ti na to přijít...
    Nedědí, kdo se dopustil úmyslného trestného činu proti zůstaviteli, jeho manželu, dětem nebo rodičům anebo zavrženíhodného jednání proti projevu poslední vůle zůstavitelovy. Může však dědit, jestliže mu zůstavitel tento čin odpustil.
    §469 - Občanský zákoník
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Acci avatar 3.2.2012 13:21 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Přesně! Navíc počítat dobu ochrany od vydání mě přijde mnohem rozumnější než od smrti autora či některého ze spoluautorů. Jinak totiž stačí do týmu, který něco tvoří, formálně přibrat nějakého 18 klučinu, čímž se může doba ochrany protáhnout třeba o další 30–40 let.
    3.2.2012 16:29 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    To dává smysl, pouze chceš-li altruisticky klučinovi přilepšit, což není zase tak kritický scénář a nemyslím, že by to mohlo reálně působit velké problémy. Ty nastanou až ve chvíli, kdy se práv namísto klučiny ujme Sony...
    3.2.2012 20:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    formálně přibrat nějakého 18 klučinu
    Nebo naopak hitmana :-D.
    3.2.2012 15:11 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Mimochodem, Zandl a diskuse, to nejde dohromady, ten dobytek by spos potreboval dostat preshubu.
    3.2.2012 16:22 volani.webnode.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta

    Bude videozáznam?

    3.2.2012 20:10 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Zdar všem.

    Zrovna jsme se tu v děsivé mrazivém večeru bavili o tom, proč jsou ceny v ČR na média (filmy/hudba) cca. (5-2)-kráte vyšší než-li v RF. Ekonomicky orientovaní jedinci začali tu svou píseň o trhu. Že to prý nikdo v RF nekupuje a podobně. No, Došli jsme společně k tomu bodu poznání, že RF není Moskva, která je opravdu příjmově výš (asi tak jako v ČR)a právě ceny na Moskevském trhu jsou ty, o kterých jsme se bavili. Po krátké diskuzi jsme se shodli na tom, že se v ČR někdo hnusně pakuje. Neboť to jinak nelze vysvětlit. Tady to jde a u nás ne. Trhy jsou srovnatelné z hlediska složení kupujících, jejich příjmu (a ten bývá i výrazně vyšší) a jejich zájmů. Prakticky se tu nabízí to samé co u nás, ale kupuje se stejně či méně. Chtě nechtě tak došlo na to - že nám obchodní model v ČR nedává smysl - když to nekupují tady za tu extrémní láci (MP3 CD cca. 60-120 Kč, Film na DVD za 120 - 300 Kč, Blue Ray cca. kolem 400 (i tři kusy v jednom) tak proč nesnižují cenu - trh přeci vše vyřeší ( :D )?

    Ano, hodně se tu sdílí, ale zrovna v té příjmové hladině to při těchto cenách nemá smysl - protože kvalita zrovna nebývá nic moc a mnozí kolegové raději koupí. Ano - stáhnou si, kouknou a pak jdou do kina. Nebo si koupí disk.

    Tak, a teď mi už tuplem nedává smysl zas...á akta. Hm, dává - že nám začínají finanční bolševici utahovat smyčku kolem krku. Inu, rejpat nebudeme - ale dekadentnost, cynismus a výsměch humanismu, který byl a je považován za základní hodnotu západu, nahrává novým proletářům.

    A bude hůř. A vo tom to je.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.2.2012 22:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Já jsem před asi rokem chtěl dát hudebnímu průmyslu šanci. Máma má ráda Enyu a zrovna jí vyšla nějaká "Best of", tak jsem zašel do krámu a CD jsem jí k Vánocům koupil. Osobně jsem očekával u Best of nějakou nižší cenu, protože je to naprostý recyklát a nic nového.

    Kdeže. Odešel jsem o 650 Kč lehčí. Na*at jim na to. Cítil jsem se natolik okradený, že mám na dalších 10 let nakoupeno. Dvě stovky bych jim dal bez keců, možná i tři. Ale tolik za recyklát? Takovou pokutu mi nedala ani PČR za jízdu ve vozidle technicky nezpůsobilém k provozu na pozemních komunikacích (to jsem tehdy jednou sednul do starýho auta...)!
    vlastikroot avatar 3.2.2012 23:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    To je ono. Ja bych si nikdy CD v obchode nekoupil. Koupim si ho radsi primo na koncerte. Tam si clovek koupi doma paleny CD s potiskem z inkjetu, treba za 50 nebo 70 korun. A vsechny ty penize jdou te skupine. Z toho CD z obchodu sotva dostane skupina 10%. Aby mohla skupina nahravat, nemusi se hlasit k velkemu labelu. Staci studio s dobrym technickym zazemim (v kazdem vetsim meste takove je), sikovneho zvukare a pak uz se jen kopiruje a kopiruje. Kdo to mysli s hudbou vazne, da ty nahravky na net a koncertuje.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    3.2.2012 23:51 Ferdinand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Tak to je znama vec, ze Cesi jsou proste blbi a kupuji drazsi veci. Neni to jen zalezitost autorskych del.
    4.2.2012 08:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    no a co maj kupovat, když levnej je akorát čínskej šunt a polský žrádlo ze soji

    tak si připlatí za ... předraženej čínskej šunt a odpad od německejch a španělskej zemědělců

    au

    víš, já bych hrozně rád věděl, jak se teda k tý konkurenci chodí, když žádná není

    a ty věci koupit potřebuješ ... teda "potřebuješ", samozřejmě můžeš žít v jeskyni, pít z potoka a pytlačit v lese

    jak jsem měl například před pár lety při pořizování připojení na bytě vybrat nejlevnější nabídku, když v baráku byla jediná - a nejbližší předpokládaná konkurence se mi ani neobtěžovala odpovědět na poptávku, jestli tam v dohlednu hodlaj bejt taky; později, když se teda uráčili začít tam operovat taky, jsem přešel, ale pomohl jsem si akorát kvalitou, cena je furt stejná (resp. asi o třináct korun míň, než mi nabídl původní poskytovatel), a kurevsky vysoká, jinde, kde ta konkurence je, platim měsíčně třetinu(*) ... tak mi poraď, jak nemám bejt "prostě blbej Čech" a platit míň ("nekupovat dražší věc"), když ten byt prostě nepřestěhuju a připojení na něm potřeba je?

    (*) pravda, za nižší rychlost, nicméně pořád dostatečnou, a klidně bych měl nižší rychlost za míň peněz i na tom bytě, ale taková nabídka tam prostě není, musím platit hodně za rychlost, která není využita
    4.2.2012 14:37 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Jo, to bude asi ono.

    Kdysi dávno, když se cinkalo jsem po letech uzřel osobu mně blízkou, jež dávno před cinkáním zmizela na západě. Mohu potvrdit, že to žádný levičák nebyl, není a nebude.

    Jak tak plkáme o cinkotu a veselí davu, osůbka mi sdělila cosi ve smyslu: milý příteli, tady nejde o o žádnou sametovou revoluci, tady jde jen a jen o vaše trhy! Ale to pochopíš až časem.

    Nevěřil jsem. A dnes s tím plně souhlasím.

    Prodali nás a naše duše za třicet stříbrných a ještě se nám smějí. Ti umolousaní revolucionáři. Mysleli si jak že to znají ten západ. Jak nám to ukážou a jak jim natrhneme řiť.

    Nikomu jsme nic moc neukázali, z bláta jsem skočili mílovým krokem do louže. A ti, kteří vám kázali o Marxismu Leninismu nám dneska ukazují a znovu velí jakými že to máme být liberály.

    Soudruzi BOLŠEVICI. Je mi jedno jste-li levými či pravými. Ale, konečně už: TÁHNĚTE DO HÁJE.
    4.2.2012 14:23 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Ehm. Tu se musím Čechů trošku zastat. Nemyslím si, že jsme blbí. V tom to nebude. Panečku - to by jste koukali co tu v Moskvě koupí rus za blbosti v cenách, o kterých se vám ani nezdá. Vemte si například pivo - v hospodě dáte za 0.5 l piva od 45 Kč do 300 i více Kč. Boty, které vyšly z módy tu klidně koupí za 7 kKč, u nás ten šunt vyjde na 1.5 kKč. O oblečení reději nemluvím.

    Zajímavé je následující sdělení - cituji: víte, my jezdíme do Čech rádi. Jezdili tam naši rodiče a prarodiče neb nebylo jiné volby. Máme rádi českou pohostinnost, české pivo, kulturní památky. Co nás však s.r., to jsou vysoké ceny mnohých věcí, které o 200 km na západ jsou poloviční ne-li třetinové. No, soudruzi státní kormidelníci, zamyslete se. Transformovali jste Českou republiku do podoby jistého banánistánu, kterému nalepujete honosnou nálepku "západ". A ejhle, i Ti prostí rusáci,, kterými nás strašíte si všimli, že je v tom našem banánistánu nějak předraženo. Mohli bychom srovnávat mentality a ceny a chování, ale toto prohlášení mi utkvělo v paměti. Všude je chleba o dvou kůrkách, jak tak koukám - u nás je z jedné strany plesnivý. Není to vše způsobeno tím, že nás všechny spoutali? Že nám pěkně zpívali? No a pak nás lapili do té krásné klece s pozlátky odkud je velmi těžká cesta ven. Určitě nejme blbí jak se zdá, stejně jako tady nejsou všichni blbci. To si jen kdosi kdesi zbožně přeje, abychom tomu sami uvěřili!
    6.2.2012 00:02 Name
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    Měli pozvat současného šéfa pirátů, ten by jim to tam vytmavil. Fejerčík bohužel nemá moc dobrou vyřídilku. Když jsem ho viděl na diskusi se zástupci OSA a DILIA tak teda nic extra.
    6.2.2012 08:51 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panelová diskuse ACTA – mýty a fakta
    A k čemu tam bude ta protipirátská soužka...? Bude mít 10 vět napsaných na papíře a dokola je opakovat bez ohledu na jakékoliv námitky...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.