abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Organizace Electronic Frontier Foundation (EFF) představila rozšíření pro webové prohlížeče Firefox a Chrome s názvem Privacy Badger. Rozšíření Privacy Badger chrání soukromí uživatelů při brouzdání po webu. Jedná se o odpověď EFF na ignorování nastavení Do Not Track (Nesledovat) reklamními sítěmi. Reklamní sítě a weby třetích stran jsou rozšířením monitorovány a v případě podezření na sledování uživatelů blokovány. Odblokovat se mohou prohlášením, že nastavení Do Not Track respektují. Přehled o možném sledování lze získat například pomocí rozšíření Lightbeam pro Firefox.

    5.5.2014 13:10 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 5.5.2014 14:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Odblokovat se mohou prohlášením, že nastavení Do Not Track respektují.
    OMFG

    Takže zůstávám u DNTme. Nebo Ghostery?
    Bystroushaak avatar 5.5.2014 14:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Já bych radši něco, co ořeže otisk prohlížeče na nezbytné minimum.
    5.5.2014 14:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Pak budeš charakteristický tím ořezaným otiskem. Viz Panopticlick :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.5.2014 14:53 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Na tom webu ovsem jsou poradny nesmysly ...

    Jinak ad opatreni ... 1) noscript (zaroven razatni narust vykonu), pravda nektere hloupe weby pak nefunguji vubec - otazka zni, zda je o co stat ... 2) cookie bud default off nebo session only (vetsina lidi prohlizce pres noc vypne => trackovaci svinstvo je fuc) 3) samozrejme adblock, jako bonus opet narust vykonu, likvidace vsemoznyho svinstva ...

    A ze se to vsechno da detekovat? Mno da ... a taky to pouziva cim dal vic lidi, adblock instaluju default uplne kazdymu ... jeste si nikdo nestezoval.

    Vis co me trebas sere? Napisu google.com ... a posle me to na .cz/.de/.... a samo mi to predhodi cesky/nemecky/... vysledky vepredu. Tohle musela vymyslet hlava vymazana ... Ano, vim jak to obejit (/ncr), ale i tak me to sere.
    5.5.2014 15:09 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Sledovať používateľa je možné napr. aj pomocou cache prehliadača (pri nejakom prvku sa použije napr etag, ktorý bude pre každého používateľa jedinečný), takže zakázanie cookies až tak nepomáha.
    5.5.2014 15:12 tranzistor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Uved jeden priklad webu ktory tak robi - I DARE YOU :-D
    5.5.2014 15:25 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Heh .. vzhledem k tomu ze 99% webu posila nocache uplne na vsechno (i na ty veci ktery by naopak bylo cachovat treba) ...

    Hele (abicko):

    Server: nginx/0.7.67

    Date: Mon, 05 May 2014 13:22:53 GMT

    Content-Type: text/html;charset=UTF-8

    Connection: keep-alive

    Last-Modified: Mon, 05 May 2014 13:22:53 GMT

    Expires: Fri, 22 Dec 2000 05:00:00 GMT

    Cache-Control: no-cache, must-revalidate

    Pragma: no-cache

    Content-Length: 20842

    Content-Encoding: gzip

    200 OK

    Nekdo by zaslouzil nakopnout rit.
    xkucf03 avatar 5.5.2014 16:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Ono u složitějších HTML stránek dynamicky skládaných z různých komponent je dost těžké zjistit, jestli je potřeba poslat aktuální, nebo zda klient může použít tu z mezipaměti. Resp. takové zjištění dá zhruba stejně práce[navíc se při tom dá snadno nasekat řada chyb, takže uživatelé pak vidí starou verzi stránky, přestože se už změnila, a diví se tomu], jako sestavení celé stránky, takže rozdíl je vlastně jen v odeslání těch pár kilobajtů po síti (vzhledem k objemu obrázků a dalšího obsahu je to zanedbatelné).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.5.2014 08:50 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Chtel si rict par MB ... dneska nema zadna stranka pod mega, a nektery i nekolik desitek ...

    A tech nekolik jednotek milisekund ... zjistovani, zda je na strance novejsi obsah ... hmm...
    6.5.2014 09:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    A tech nekolik jednotek milisekund ... zjistovani, zda je na strance novejsi obsah ... hmm...

    Odborník na všechno promluvil...
    Quando omni flunkus moritati
    7.5.2014 09:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Zato blb kterej nerozumi nicemu prisel z uzasnym argumentem ... jak dlouho asi tak trva jeden select do databaze? No pokud je nekde debil tak klidne i desitky sekund, to je pravda ...
    xkucf03 avatar 7.5.2014 09:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Běžné www stránky se ti načítají desítky sekund? Ale bez ohledu na to: pointa byla v tom, že vytáhnout z databáze data (např. text článku) netrvá o moc déle, než zjištění, zda se ten článek od minule změnil.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.5.2014 11:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Jeden select do databáze, aby se zjistilo, jestli se změnila stránka, která se skládá ze spousty částí. No jo, je vidět, že jste opravdu odborník.

    Samozřejmě se ale rád poučím, mohl bych ten select vidět? Připomínám, že je potřeba reflektovat změnu v boxu "píšeme jinde", zprávičkách, článcích, diskuzích v poradně, nové blogy, změny ve skupinách, službách, desktopech a ten rozcestník, co je dole. To vše s ohledem na to, že si uživatel změnil nastavení. A samozřejmě je také potřeba brát do úvahu komentáře u toho všeho, aby se správně zobrazovala hvězdička v těch diskuzích, kde jsou nové příspěvky.

    Určitě také můžete pojednat o tom, jak do Vašeho jednoho selectu zapadají přihlášení uživatelé za HTTP proxy. Připomínám, že přihlášení uživatelé mají v hlavičce stránky uživatelské jméno a mohou si vybírat, co chtějí vidět na hlavní stránce.
    Quando omni flunkus moritati
    6.5.2014 17:21 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Jen pro info:

    jsi na stránce, která má ≈112KiB a vyvolá (při plném reload) asi 80 požadavků a celkem stáhne asi 1.1MiB (a je potenciálně kdykoliv změněná).

    Při běžném obnovení (s využitím cache a dotazů na změnu) je vyvoláno asi 70 dotazů přičemž 3/4 jsou jen dotazy na změnu od 30-180ms vs. celý obsah html je stažen < 0.3sec a celý proces je skončen po 3.5sec s celkovým objemem stažení ≈500KiB, vyhodím-li reklamy a balast, tak je proces ukončen někdy po 2 sec, ale celý html obsah zabral jen 0.3sec.

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    6.5.2014 19:59 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Coz znamena, ze je tady podstatne vic picovin, ktere nepotrebuju, nez jsem predpokladal... Jako fsude jinde. Budiz vydlazdena cesta do pekel.

    P.S. A s displeji s (hodne) vysokym rozlisenim se samozrejme nepocita - proc taky, na tomto portalu...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    6.5.2014 21:17 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Nepřijde mi že by to tady bylo zrovna prošpikováno reklamou nebo nechtěným obsahem. To, že to nepotřebuješ ty, je jen jedna strana mince, něco potřebuje taky portál/server a přišel jsi ty za ním, ne on za tebou. Máš přece normální nástroje na vypnutí, ty věci stahuješ TY a TY jsi o ně říkáš, vypni si obrázky, vypni styly, vypni javascript, zakaž svému prohlížeči ptát se na dodatečné informace (ikonka a pod) - reklamu už asi blokuješ globálně, když ti to tak vadí - no a na konec se dostaneš jen na to html, ale nevím jestli bych to tak chtěl…

    Reklama bych řekl, že je zde jen minimální nutné zlo, ke statistikám, tedy výhrady mám (a mám je vždy, pokud nejsou interní daného webu, když už se musí dělat nad rámec logů).

    Ale hezky se to rozdělilo, jeden říká že je těch dotazů málo a mělo by se to ještě rozdělit a druhý, že je jich moc a mělo by se ubrat. Jsi v lepší pozici, než druhá skupina, ty můžeš řídit co stahuješ. Vypnutím javascriptu a obrázků jsi na 18 dotazech, z čehož je 17 stylů (které jsou v cache). Co máš s rozlišením nevím, stránka normálně plní plochu (simulace na 1920×1200 se zmenšením).

    Řekl bych, že jen si vulgárně plačeš nad sebou samým :-(.

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    7.5.2014 07:45 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Neříkám, že to někdo nemůže potřebovat, jen mě vždycky překvapí, co za blbosti ve stránkách (různých, ne jen abclinuxu, to je celkem v pohodě) je. A úplně mě vytáčí linkování javascriptu přímo od googlu či odjinud. Na takových stránkách většinou dlouho nepobudu, protože tam stejně bez toho js nic nefunguje.

    Reklamu blokuju globálně, to máš pravdu, protože na spoustě stránek jinak vpodstatě nenajdu to, co hledám. A abcl je jedna z mála výjimek, tady alespoň některé reklamy povolené mám. (Ačkoliv to možná teď právě není pravda, nedávno se přestaly zobrazovat, budu muset zkontrolovat pravidla.) Ale asi před týdnem jsem na jednu i kliknul :-)

    S rozlišením máš asi pravdu, ono to bude spíš věcí prohlížečů, které na to jsou, jako většina softu, nepříliš připravené. Ale na 3200x1800 na třinácti palcích si člověk opravdu užije. Ale je to asi nějaký obecný trend, všechno počítat na pixely, i když to u většiny takových věcí není naprosto potřeba.

    Jedno "vulgární" slovo často nejlépe vystihne to, co by se spoustou "slušných" slov, aby se někdo náhodou neurazil, opisovalo zbytečně dlouho a nejasně...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    7.5.2014 08:31 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Ony ty ‚G‘ javascripty od google jsou důsledkem reklamy AdSense. Já zas jsem osobně rád, když už se používá „aktivní“ reklama, že je to tato, bo ta je aspoň dobře udělaná a když se správně použije, tak to sice generuje několik dotazů, ale v pozadí.

    Dokonce mi ani trocha reklamy nevadí - spíše nevadila, jenže „její“ hloupost (,postavená na základě sledování, které více-méně neblokuji), už nezná mezí. Neustále mi nabízí to co nabízím já (pracovně), nebo si jednou koupím pneumatiky po velmi krátkém hledání a mám to na talíři celý další měsíc, vánoční dárek o který jsem se zjímal pro syna mi to nabízí stále tak 1/4 času (i když jsem se od Vánoc na to nepodíval).

    Pro mě už trpaslící přepsali některé weby a zmenšili mi písmo, takže i na běžném 1920×1200 je moc malé, a zvětšení písem není dobrý nápad, bo pixel perfekt weby apod. to rozhodí, takže klasické zvětšení (Ctrl+ -/+/0) využívám často a abíčko s tím nemá problém, na rozdíl od GE bankovnictví, kde z nějakého důvodu nacpali soustu malých obrázků místo textů a při zvětšení se vyblijí a na tvém rozlišení by jsi je asi ani nepřečetl a opakem je děs zvaný http://www.tsbohemia.cz, kde je to první s miliardou menších informací a pak se objeví hroβe big rolovací chaos - ještě že funguje http://dealer.tsbohemia.cz/. Hold web-diversita je velká a asi to budeme muset zvládnou a komukolivdík i na pixel perfekt weby to zvětšování funguje ± OK

    Taky používám, možná až příliš, sprostá slova se stejným argumentem, nicméně ruku na srdce, když se to vymění za „kravin(y)“ význam je naprosto stejný a neohrožuje to výřečnost papoušků… ;-)

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    7.5.2014 09:03 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Mno ... je videt ze vis o cem mluvis ... kdyz nastavim stylopisu (trebas) zivotnost mesic, tak se prohlizec na zmenu vubec ptat nebude. Dtto obrazky a 99% vseho. Zjistovat neco potrebuju tak u 1%.

    500kB je kupodivu celkem podstatny % z FUP vetsiny mobilnich uzivatelu. Nemluve o tom, ze to neni zas tak dlouho, kdy se doporucovalo, aby kompletni stranka nemela vic nez 100kB ...
    7.5.2014 09:49 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Ta stránka má(měla) 112KiB ne 500kB a její velikost je odvinutá od toho jak moc diskutujeme a nastavit životnost jí nelze podobně jako na většině informačních webů - plně statická informace je velmi malé procento obsahu. Zbytek obrázků a reklam (reklamy dělají téměř celý zbytek) si můžeš típnout, cache obrázků apod. si v zásadě řídíš ty, ne web (spíš je problém aby web vůbec vynutil načtení nových).

    Takový web (a spousta dalších) může existovat jen pokud jej někdo dotuje jak penězi tak prací, nebo má nějaké zisky, kterými se platí a ty jsou holt z reklam (nebo „napůl“).

    Není tak dlouho co 512MiB RAM bylo dělo a připojení bylo max 56kbits, vlézt se dnes celkem do 100KiB s využitím stylů a pár obrázky je téměř nemožné, a pokud přidáš reklamu tak nemožné, nebo na té stránce nic není (pokud to není opravdu jen krátký text lehce formátovaný, jako třeba nějaký postup/manuál/zápisek bez ničeho, ale s „cizí“ reklamou to stejně nedáš).

    A znovu k těm desítkám mega, která stránka to má nějaká fotogalerie obludná fotogalerie nebo video galerie možná, kdyby jsi napsal několik mega, tak se možná pár webů najde, ale většinou s kompletním načtením jsi tak max kousek za hranicí 1MiB ale spíše méně - kdo by na to čekal kdyby to mělo desítky…

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Jendа avatar 5.5.2014 17:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Na tom webu ovsem jsou poradny nesmysly ...
    V čem?

    1, 2, 3 jsem udělal, přesto jsem furt unikátní (český Iceweasel na Debianu Unstable). UA už jsem změnil, ale furt jsem jeden ze sto tisíc kvůli cs,en;q=0.5. Nápady? (cs tam musím posílat, protože dost webů podle toho vybere jazykovou verzi)

    Asi vyscrapuju logy mých webserverů a nastavím to podle toho.
    Jendа avatar 5.5.2014 17:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Asi vyscrapuju logy mých webserverů a nastavím to podle toho.
    Přesněji: Neudělal to už někdo? Ušetřil by mi trochu práce :).
    7.5.2014 02:08 tany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Hm a co takhle napsat rozšíření do prohlížeče, které při startu vybere náhodně UA z DB :) Konečně důvod se podívat na API Chrome ...
    5.5.2014 17:57 M
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Já tam mám text/html, */* gzip, deflate en-US,en;q=0.5

    a zatím jsem s žádným webem neměl problém s jazykem...

    Unikátní je rozumně málo, 4.31 bitu informace

    Mě víc štve user agent, to dá 11bitů informace, FF na linuxu... tipuju že to bude hlavně tím linuxem, ale na Windows se mi to měnit nechce.
    Jendа avatar 5.5.2014 18:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Ad. UA:
    # tail -n 30000 access.log | cut -d \" -f 6 | sort | uniq -c | sort -n
        265 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
        312 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
        362 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
        395 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
        454 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
        513 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
        569 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
        579 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0
        883 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
        968 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0
       1173 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0
       1400 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
    
    Vyber si. Navíc hloupější exploity vyberou payload podle OS, takže když si nastaviš Windows, nebudou ti fungovat :).
    7.5.2014 09:09 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Ten web ti bude vracet ze mas unikatni prohlizec i v pripade, ze vemes zcela defaultni instalaci a pripojis se z poza NATu, za kterym jsou tisice lidi. A i kdyz to budes delat opakovane, porad ti bude hlasit ze mas unikatni pohlizec.
    Jendа avatar 7.5.2014 11:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Příloha:
    Ne.
    stativ avatar 7.5.2014 14:50 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    To nemáš nainstalované žádné pluginy, nebo se ti podařilo firefox/iceweasel donutit, aby na sebe nepráskal, co je v systému všechno za pluginy, i když jsou zakázané?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jendа avatar 7.5.2014 16:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Detekce pluginů závisí na JavaScriptu. Já ho mám povolený jen pro několik webů.
    stativ avatar 7.5.2014 16:18 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Tak to pak jo. Ale nechápu, proč FF zpřístupňuje i informace o vypnutých modulech a proč to nejde snadno vypnout (přes veškerou svou snahu jsem možnost to vypnout prostě nikdy nikde nenašel).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jendа avatar 7.5.2014 16:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Tak si ještě najdi "Battery API". Už by to chtělo wiki, co všechno ve Firefoxu vypnout, aby se choval slušně. Například extensions.blocklist.interval (bonzuje na Mozillu cookies, architekturu, rozšíření). Já jsem navštívil about:config a všechny výskyty http:// a https:// jsem nahradil za svůj web a pak se dívám do access.log, co všechno to posílá.
    7.5.2014 22:34 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    A není jednodušší vypnout konrolu přímo v GUI aby k žádným dotazům vůbec nedocházelo, přes Google? Super (flash) Cookie je dobré promazávat po ukončení relace doplňkem Better Privacy. Doplněk NoScript zamezí dle filtrů přístupu dotazů jakýchkoliv skriptů nebo podpožadavků (xml). třeba
    #--- Analytics
    Site
    http://www.google-analytics.com/ga.js 
    http://spir.hit.genius.pl/xgenius.js 
    Deny
    
    NoScript by měl jakékoli dotazy "ga" ať jsou v jakémkoliv souboru sám nepropouštět dle jeho zprávy na hlavní stránce. Doplňěk Ghostery (podobně omezenější Disconnect) informuje i o už zablokovaných stranách, nedělá nic jiného, než že prozkoumá naučené prvky skript, ale už nedokáže prozkoumat skryté skripty ve skriptech. A absurdní na tom je, že to dělá aby zničilo konkurenci, protože jeho tvůrci se sami živý reklamními službami.
    pak se dívám do access.log, co všechno to posílá
    a co to posílá?
    Jendа avatar 8.5.2014 00:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    A není jednodušší vypnout konrolu přímo v GUI aby k žádným dotazům vůbec nedocházelo, přes Google?
    Kde to jde?
    a co to posílá?
    https://addons.mozilla.org/blocklist/3/{ec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384}/
    24.2.0/Iceweasel/20131215070311/Linux_x86_64-gcc3/en-US/default/Linux 3.11-1-amd64
     (GTK 2.24.22)/default/default/45/464/1/
    8.5.2014 01:06 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    karta Zabezpečení - blokovat stránky?
    8.5.2014 01:13 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/guiconfig/ to taky není špatný
    Jendа avatar 8.5.2014 04:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Ne. Tohle není stahování seznamu nebezpečných stránek (to mám samozřejmě vypnuté), tohle je stahování seznamu nebezpečných rozšíření.
    stativ avatar 7.5.2014 22:53 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Jo, přes JS se dá zjistit kdeco. Bohužel. Jen mi u toho tvého screenu hned nedocvaklo, že jsi toho dosáhl díky vypnutému js (já vím, je to tam napsáno, ale asi to bylo až moc výrazně). Zrovna informace o baterii jsou celkem k ničemu (pořád se mění). Maximálně tak k určení, že zařízení nějakou baterii má. Horší je spíš kvůli extensions WebGL.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 7.5.2014 22:55 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Třeba tady.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    5.5.2014 18:59 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    3) samozrejme adblock, jako bonus opet narust vykonu, likvidace vsemoznyho svinstva ...
    adblock edge pochopitelně, adblock plus a jejich "acceptable ads" je prasečina co nechává amazon, google a podobný humus povolený. Tj. to nejhorší nevytípe.
    5.5.2014 19:12 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Nie je problém tú nevtieravú reklamu zakázať.
    xkucf03 avatar 5.5.2014 19:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Liší se to jen jedním kliknutím v nastavení, ne? Kvůli tomu ještě nemusím instalovat nový doplněk.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.5.2014 19:58 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    To je otázka, jestli je to jen o tom jednom kliknutí... http://techcrunch.com/2013/07/06/google-and-others-reportedly-pay-adblock-plus-to-show-you-ads-anyway/
    9.5.2014 06:44 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Vis co me trebas sere? Napisu google.com ... a posle me to na .cz/.de/.... a samo mi to predhodi cesky/nemecky/... vysledky vepredu. Tohle musela vymyslet hlava vymazana ... Ano, vim jak to obejit (/ncr), ale i tak me to sere.

    Toto netreba nejak obchadzat, staci si len nastavit spravne preferenciu jazykov v prehliadaci (a mozno este v google ucte ak nejaky je). Sice bude aj tak posielat na domenu podla ip, ale vysledky bude uz zobrazovat podla preferovaneho jazyka. Spolu s mazanim cache pri vypnuti je to jedna z prvych veci, co v prehliadaci nastavujem. A respektuje to az prekvapivo vela stranok.

    xkucf03 avatar 9.5.2014 09:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Toto netreba nejak obchadzat, staci si len nastavit spravne preferenciu jazykov v prehliadaci

    Tohle němá s jazykem nic společného – jsem Čech, žiji v ČR, mluvím česky a někdy mne zajímá celosvětový Internet a někdy bych raději omezil vyhledávání jen na ten český1 → tohle by měl být parametr vyhledávání a ne že vyhledávač bude hádat, kdo jsem a co chci – protože se nemůže trefit – ten samý člověk hledá v čase různé věci. Stejně tak by tam měla být volba, zda chci informační nebo prodejní weby – někdy chci nakupovat a jindy sháním informace – vyhledávač to nepozná a v obou případech se musím probírat spoustou nezajímavých výsledků.

    [1] nejlépe podle jazyka/místa, ne jen podle .cz domény

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.5.2014 11:35 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Ja by som bol tiez radsej keby davali vyhladavanie napr. podla domeny a nemiesali do toho to ich automaticke rozpoznavanie. Takto pouzivam preferenciu pre us/gb a ked chcem lokalne hladanie, tak tam pridam site:.cz/site:.sk. Nie je to uplne idealne, ale aspon nejak to funguje.

    Jendа avatar 5.5.2014 17:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Já jsem začal posílat user-agent jako Firefox na Win7 (tím už mě Panopticlick nerozezná jako úplně unikátního). Ale nevím, jak na Linuxu natunit accept-headers, aby to vypadalo jako Firefox na českých W7.
    Petr Tomášek avatar 7.5.2014 11:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Čím víc lidí to bude mít, tím mín charakteristický to bude...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    little.owl avatar 5.5.2014 19:44 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Ja bych se radsi anonymne ztratil v davu ....
    A former Red Hat freeloader.
    Jendа avatar 5.5.2014 21:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Bohužel dav lidí s Iceweaselem z Debianu Unstable není moc velký :). Ještě když to v user-agentu bonzuje architekturu (proboha, proč?).
    little.owl avatar 5.5.2014 23:53 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Nejaka lokalni proxy, ktera by to vyfiltrovala/zamenila?
    A former Red Hat freeloader.
    xkucf03 avatar 6.5.2014 00:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    little.owl avatar 6.5.2014 22:01 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Diky, privoxy vypada velmi schopne, otazka je zdali si najdu cas to nakonfigurovat.
    A former Red Hat freeloader.
    5.5.2014 15:05 tranzistor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    mozno naivna otazka, ale debbuguje niekto tie addony na ochranu sukromia, ci data neposielaju CIA ci Europolu?
    7.5.2014 10:58 koudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Samozrejme, NSA, FBI a KGB (dnes je to vlastne FSB).

    Kdyz to pisou... ;)
    5.5.2014 15:34 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2014 17:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření Privacy Badger pro Firefox a Chrome

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.