abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    14.6. 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8 duálně licencovaného open source frameworku JUCE (Wikipedie, GitHub) pro vývoj multiplatformních audio aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 11:11 | IT novinky

    Od 18. června bude možné předobjednat notebook DC-ROMA RISC-V LAPTOP II od společnosti DeepComputing s osmijádrovým 64-bit RISC-V AI CPU a s předinstalovaným Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.6. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.79.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 14:33 | Zajímavý článek

    Byly zveřejněny výsledky průzkumu (infografika) mezi uživateli FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 13:22 | IT novinky

    Na konferenci DevConf.CZ 2024 je na stánku Furi Labs prezentován linuxový telefon FuriPhone FLX1. Jeho cena 499 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    13.6. 00:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2024-06 aneb Eclipse 4.32. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.6. 22:00 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-2 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    Rozcestník

    Spuštěno extensions.gnome.org

    Vývojáři GNOME oznámili spuštění služby extensions.gnome.org. Na této stránce jsou dostupná rozšíření pro GNOME 3.2, která lze jednoduše nainstalovat skrze plugin webového prohlížeče. Podle oznámení o spuštění služby lze prozatím k instalaci doplňků použít pouze prohlížeč Mozilla Firefox, nicméně brzy by měly být podporovány i prohlížeče založené na webkitu. V tuto chvíli stránka nabízí 20 rozšíření, jejich počet by se však měl časem zvýšit.

    3.12.2011 08:59 | Migi | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    LukynZ avatar 3.12.2011 09:58 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Vyvojari gnome ohlasili, ze pres jejich gnome prohlizec, ktery oni vyvinuli pro jejich gnome, to umet nebude...sigh
    pavlix avatar 3.12.2011 11:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ty se asi moc nevyznáš, že?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    LukynZ avatar 3.12.2011 15:45 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Chybi ti tam zbytek co jsi chtel rict
    3.12.2011 17:12 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Jaký je výchozí prohlížeč v GNOME?

    Vzal sis dneska prášek?
    pavlix avatar 3.12.2011 17:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nechybí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    stativ avatar 3.12.2011 17:55 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Měl by ses zamyslet, jaký je rozdíl mezi Firefoxem a Epiphany.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    pavlix avatar 3.12.2011 17:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Budu rád, když mi osvětlíš, proč bych se nad tím měl zamýšlet.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    stativ avatar 3.12.2011 19:03 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ups, chtěl jsem odpovědět uživateli l4m4. Jeho odpověď silně navádí k tomu, že považuje Firefox za GNOME prohlížeč.

    Ale když už jsme u toho – co jsi myslel tím, že se LukynZ nevyzná? Zdá se mi, že to chápe správně – GNOMEáci mají možnost instalovat rozšíření z Firefoxu, ale ne z Epiphany.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    3.12.2011 19:24 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Epiphany s Geckem bylo zavrhnuto?
    Tomáš Bžatek avatar 3.12.2011 19:59 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Uz nekolik let zpatky. Nepomohlo tomu ani ukonceni podpory (gtk)mozembed ze strany vyvojaru.
    Koupim litajiciho tucnaka
    stativ avatar 3.12.2011 20:03 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    AFAIK se na gecko v Epiphany vykašlali už před pár lety, takže to ladit nikdo nebude. Podpora Epiphany s WebKitem by ale měla být v plánu.

    Každopádně je zábavné vidět, že vývojáři GNOME místo toho, aby svůj prohlížeč prosazovali kde se dá, dají přednost Firefoxu.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    pavlix avatar 3.12.2011 21:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Každopádně je zábavné vidět, že vývojáři GNOME místo toho, aby svůj prohlížeč prosazovali kde se dá, dají přednost Firefoxu.
    Což ovšem nemusí být úplně na škodu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 3.12.2011 21:17 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Spis bych to videl tak, ze je nekde komplikace s webkitgtk. Zatimco xulrunner/firefox/mozilla ma uz docela stabilni API, webkitgtk prochazi prochazi bourlivym vyvojem a koketuje se s portem na webkit2.
    Koupim litajiciho tucnaka
    4.12.2011 00:32 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    vypada to primo na bug ve webkitu. viz
    3.12.2011 20:58 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Srovnej tato dvě tvrzení:

    (a) Firefox je GNOME browser.

    (b) GNOME má jako browser Firefox [protože žádný speciální GNOME prohlížeč není].

    Postřehneš deset rozdílů? Nebo alespoň jeden?
    pavlix avatar 3.12.2011 21:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mě přijde, že jsi dneska zapomněl na prášek ty. Zkus začít psát, tak, aby ti bylo aspoň trochu rozumět. Já se musím přiznat, že jsem teda zprvu nepochopil ani LukynZ, ale to bylo spíš proto, že napsal blbost. Ale u tebe dosud netuším význam tvých příspěvků v tomto vlákně, ani odkud bereš ta tvrzení, která nabízíš ke srovnání, a jakou jim přisuzuješ pravdivostní hodnotu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.12.2011 21:19 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Pouze reaguji na toto
    Jeho odpověď silně navádí k tomu, že považuje Firefox za GNOME prohlížeč.
    což mi podsouvá (obrácením implikace) tvrzení, které jsem nikdy nenapsal.
    pavlix avatar 3.12.2011 21:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ale když už jsme u toho – co jsi myslel tím, že se LukynZ nevyzná?
    Mno, on spíš zřejmě zprávičku nepochopil, protože píše do diskuze přesný opak toho, co říká zprávička i odkazovaný zdroj.

    Viz:
    * There are some bugs that currently cause the browser plugin to not work correctly in WebKit-based browsers like Epiphany or Chrome. We will fix these bugs in subsequent releases of GNOME Shell, but for now using Firefox to access extensions.gnome.org is advised.
    Mně to přijde více než jasné sdělení (i když mě přijde vcelku srozumitelné i znění zprávičky).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Migi avatar 3.12.2011 19:57 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    lze prozatím k instalaci doplňků použít
    pouze prohlížeč Mozilla Firefox
    a
    There are some bugs that currently cause the browser plugin to
      not work correctly in WebKit-based browsers like Epiphany
      or Chrome. We will fix these bugs in subsequent releases of
      GNOME Shell, but for now using Firefox to access
      extensions.gnome.org is advised.
    LukynZ avatar 3.12.2011 20:47 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nikdo netrvrdil ze to nikdy nepujde, ono to NEKDY pujde, do te doby ovsem use firefox (nic proti, momentalne ho dokonce i pouzivam, i kdyz Epiphany povazuju za nejlepsi aplikaci na prohlizeni webu). Tak ci tak mi to prijde divne. Meli pockat, nez to opravi.
    Migi avatar 3.12.2011 21:01 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    co se GNOME týče, tak se mělo počkat s poměrně více věcmi, resp se s nimi vůbec nezačínat, takže tu vedete žabomyší válku
    Tomáš Bžatek avatar 3.12.2011 21:19 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mas tam napsane, ze je to teprve alpha, testovaci provoz.
    Koupim litajiciho tucnaka
    5.12.2011 11:52 čha čha čha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    3.12.2011 21:46 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    A k čemu je to dobré, když máme balíčkovací systémy.
    Migi avatar 3.12.2011 22:03 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    ty jsou další na Red Hatím seznamu budoucích nekompatibilit s GNOME :-D .
    3.12.2011 22:14 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Musím říci, že zatímco proprietární software se pomalu lepší a šílené instalační procedury jsou nahrazovány běžnými mechanismy (např.: proklínaný [i mnou] Flash plugin se normálně nainstaluje z repositáře Adobe, VirtualBox se nainstaluje z repositáře Oracle, etc.), vlajkové lodi open source jdou v tomto směru do kytek. Proč nemůžu spustit yum install firefox-extension-foo a nainstalovat extension Foo, jednou a pro všechny, která se bude normálně aktualizovat, jako všechno ostatní?
    cezz avatar 4.12.2011 10:00 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    IMHO v tomto pripade by mali byt dostupne obe moznosti. Nie vsetky gnome extensions chcel instalovat system-wide vsetkym pouzivatelom. Je to uplne to iste ako extensions firefoxu. Rozhodne nebudem firebug instalovat kazdemu v domacnosti preto, ze ho chcem pouzivat ja. GNOME, Mozilla a pod. robia co treba, myslim ze vytvorit whatever-extension-foo technicky problem nie je ale od vyssie menovanych by som to neocakaval - nie je to ich praca.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    pavlix avatar 4.12.2011 11:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Rozhodne nebudem firebug instalovat kazdemu v domacnosti preto, ze ho chcem pouzivat ja.
    Ježiš, to abych odinstaloval desítky programů, které používám sám, a všechny si je zkompiloval přímo do home!
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 5.12.2011 08:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nainstalovaný programy zbytečně neplejtvaj pamětí dokud je nespustíš. Firefox zaplněný pluginama plejtvá pamětí (+ můžou překážet v UI) i když je nepoužíváš.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    cezz avatar 5.12.2011 12:20 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    +1
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    pavlix avatar 5.12.2011 23:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nainstalovaný programy zbytečně neplejtvaj pamětí dokud je nespustíš. Firefox zaplněný pluginama plejtvá pamětí (+ můžou překážet v UI) i když je nepoužíváš.
    Pokud ti vypnuté (disabled) pluginy žerou paměť, nahlaš to jako chybu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 6.12.2011 00:04 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nainstalovaný programy zbytečně neplejtvaj pamětí dokud je nespustíš. Firefox zaplněný pluginama plejtvá pamětí (+ můžou překážet v UI) i když je nepoužíváš.
    Pokud ti vypnuté (disabled) pluginy žerou paměť, nahlaš to jako chybu.
    Aha, takze nainstalujem system-wide extension a potom to budem per-user vypinat? Okrem toho stale nechapem, co je na tom zle..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    6.12.2011 16:52 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ne. Nainstalujete system-wide extension a pak ho budete u jednotlivých uzivatelu zapinat (Gnome Shell).
    pavlix avatar 6.12.2011 18:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Díky, chtěl jsem tomu nechápavému odpovědět stejně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 6.12.2011 20:15 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nie ze by mi tato moznost nenapadla, ale vychadzal som z praxe - momentalne to malo pluginov a extensions, co je v baliku sa po instalacii by default v prehliadaci zapne ak sa nemylim. (aspon, co si pamatam firefox a Ubuntu) Mnohe dokonca nevedia jednotlive pluginy vypnut, len globalne zapnut/vypnut vsetky pluginy. (Midori napriklad)

    Nevravim, ze by to nebolo pekne, keby to tak bolo. V pripade web browserov k tomu casto chyba nejaka podpora v samotnych prehliadacoch (zial) v pripade GNOME by to samozrejme bola vec rozsirenia GNOME o tuto moznost. V zasade v tom spravcom balickov nikto nebrani.

    Na druhej strane sa mi zda hlupost toto obmedzovat, ked sa vzajomne moznosti nevylucuju (jak instalacia z balikov, tak instalacia online) lebo ked to zavediem do extremu, tak pre zmenu vzhladu (co je technicky zmena par konfigurakov v home priecinku) by som musel instalovat balicek.. Tiez je ta hranica medzi balickom a rozsirenim dost nejasna. Co by napriklad v pripade Firefoxu mal byt balicek? Personas? Extensions? Plugins? A co skripty v Greasemonkey?
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    pavlix avatar 6.12.2011 20:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nie ze by mi tato moznost nenapadla, ale vychadzal som z praxe
    Ty jsi vycházel spíš z cíle, kterým je danou věc odmítnout, a dodatečně k tomu hledáš všelijaké pseudoargumenty.
    Tiez je ta hranica medzi balickom a rozsirenim dost nejasna.
    Hmm, asi byses měl nejdřív podívat na balíčky, které v různých distribucích existují a pak teprve řešit, co může být balíčkem a co ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 7.12.2011 01:49 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nie ze by mi tato moznost nenapadla, ale vychadzal som z praxe
    Ty jsi vycházel spíš z cíle, kterým je danou věc odmítnout, a dodatečně k tomu hledáš všelijaké pseudoargumenty.
    Ukazes mi prosim, kde presne som pisal, ze som proti balickom s pluginmi/rozsireniami/skinmi v akejkolvek distribucii?
    Tiez je ta hranica medzi balickom a rozsirenim dost nejasna.
    Hmm, asi byses měl nejdřív podívat na balíčky, které v různých distribucích existují a pak teprve řešit, co může být balíčkem a co ne.
    Myslim, ze sa zhodneme na tom, ze neexistuje distribucia, ktora by mala balicky aspon na 10% Personas, alebo Extensions Firefoxu. Preco to tak je, ked je to tak neskutocne prakticke?

    A je mi jasne, ze existuju vselijake balicky, v Debiane bezne clovek narazi na balicek, ktoreho jedinou funkciou je mat zavislost na inych, to ale neznamena, ze budem robit repozitar balickov s wallpapermi namiesto toho aby som spravil zopar defaultnych a dal pouzivatelovi moznost nastavit si na ploche lubovolny jpeg.. Ale opat podotykam, ze nie som proti takym balickom, hoci ich osobne asi nevyuzijem.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    6.12.2011 23:43 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mnohe dokonca nevedia jednotlive pluginy vypnut, len globalne zapnut/vypnut vsetky pluginy. (Midori napriklad)

    Midori umi zapinat a vypinat jednotlive rozsireni. Nejspis si ho jen s necim pletete.

    Rači mám software, různé témata, ikonky i rozšíření nainstalované system-wide, pokud to jde, protože je to prostě jednodušší na správu.

    cezz avatar 7.12.2011 01:34 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mnohe dokonca nevedia jednotlive pluginy vypnut, len globalne zapnut/vypnut vsetky pluginy. (Midori napriklad)

    Midori umi zapinat a vypinat jednotlive rozsireni. Nejspis si ho jen s necim pletete.

    Rači mám software, různé témata, ikonky i rozšíření nainstalované system-wide, pokud to jde, protože je to prostě jednodušší na správu.

    Mozno som zle hladal, alebo mam nejaku cudnu verziu, ale v nastaveniach som mohol vypnut/zapnut len vsetky pluginy naraz. Inak ja tiez vacsinu veci tiez instalujem system-wide hlavne koli updatom, ale vela veci nie uz len koli tomu, ze nechcem inym pouzivatelom spristupnit ten kus SW (napr. v tej konkretnej verzii)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.12.2011 23:42 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Příloha:
    Možná máte nějakou zastaralou verzi, pokud používáte zastrávající distribuce, a poslední tab extension v nastavení mít nebudete. Pamatuju si, že dříve šli nastavit přes „side-panel“ (F9).
    cezz avatar 8.12.2011 10:25 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Příloha:
    Ja som mal na mysli pluginy, nie extensions. (viz. priloha - volba "Enable Netscape plugins") Niektore pluginy preto radsej nainstalujem per user, alebo dokonca per browser. Zvlast ak s nimi ide stabilita celeho prehliadaca vyrazne nadol.. (Nastastie ten trend tlacit vsade nejaky plugin, najlepsie windows only pomaly upada)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Václav 8.12.2011 16:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Dobře, v případě že se instalují vyplé to chápu. Jiná věc je ovšem

    1) množství pluginů a reálnost jejich zařazení do repozitáře

    2) je opravdu nutné nutit uživatele aby kvůli blbému pluginu škemrali u roota? Zvlášť když jejich aktualizaci si prostě aplikace sama pořeší při startu a dál s tím neotravuje?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pavlix avatar 9.12.2011 00:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    1) množství pluginů a reálnost jejich zařazení do repozitáře

    To asi nebude reakce na mě, že?
    2) je opravdu nutné nutit uživatele aby kvůli blbému pluginu škemrali u roota? Zvlášť když jejich aktualizaci si prostě aplikace sama pořeší při startu a dál s tím neotravuje?

    Tak tohle už vůbec nebude reakce na mě a nechápu z jakého důvodu se to nachází pod mým komentářem.

    Doporučuju ještě jednou přečíst toto:
    Pokud ti vypnuté (disabled) pluginy žerou paměť, nahlaš to jako chybu.
    A pak si to srovnat s reacemi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 9.12.2011 10:11 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ja by som povedal, ze proste napisal dalsie dovody, preco balicky nikdy nebudu primarnym zdrojom instalacie pluginov a extensions v takom firefoxe napriklad..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    pavlix avatar 9.12.2011 11:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Věštění není můj obor.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 9.12.2011 13:50 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ved vidim, ze by si sa neuzivil ;-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Václav 9.12.2011 18:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Jojo, tak jsem to myslel… S pluginy pro GNOME to bude předpokládám stejné jako s tématy a plasmoidy pro KDE. Taky jsou jich mraky a nedovedu si představit jak je někdo všechny balí jako balíčky. A to jich spoustu Arch ubalenou má.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.12.2011 07:45 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Myslíš takhle nějak?
    Debian Stable
    
    Archlinux:
    Community/firefox-adblock-plus
    Community/firefox-noscript/
    AUR
    A když chvíli pohledáš, tak určitě uspěješ i u dalších distribucí.
    cezz avatar 7.12.2011 13:39 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Nejak nechapem, co si tym chcel povedat..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    pavlix avatar 7.12.2011 14:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    To ale není jeho chyba.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    cezz avatar 8.12.2011 10:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mozno je to moja chyba a budem rad ked mi to vysvetli. Lebo z toho komentara mam pocit, ze mi ukazuje, ze balicky s firefox extensions existuju - co samozrejme viem, niektore z nich mam nainstalovane, ale mozno poukazuje este na nieco, co som prehliadol..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Tomáš Bžatek avatar 5.12.2011 11:01 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Extensiony jsou ruznych kvalit a tipl bych si, ze takoveto veci nebude zrovna nekdo chtit maintainovat.
    Koupim litajiciho tucnaka
    cezz avatar 5.12.2011 12:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    ..a ani instalovat system-wide.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Bedňa avatar 4.12.2011 03:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    A to vie Firefox spracovať apt://balíček takže fakt zbytočnosť.

    apt://firefox
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    GeoRW avatar 6.12.2011 11:59 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    No ja som za tuto stranku celkom rad. Aspon sa to maintainuje a su tam pluginy najnovsich verzii. Kedze este stale pouzivam Ubuntu, ktore pretlaca namiesto Gnome Shellu ten ich paskvil Unity a extensions si je treba instalovat cez rozne PPA, ktore nikto namaintainuje a su tam zabugovane verzie, tak tato stranka priamo od projektu Gnome je pre Ubuntakov pouzivajucich Gnome Shell spasenie :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Ravensun avatar 5.12.2011 23:17 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Zaplať tomu nahoře, za tuto možnost (za toto rozšíření). Hned jak jsem tu stránku navštívil, tak mi jedno rozšíření slibovalo, že to vyřeší jednu věc, která by měla být dle mého a nejen mého názoru v gnome shell jako default. A to sice, že místo uspat (suspend) by mělo být vypínací tlačítko, které nabídne jestli vypnout, restartovat, nebo uspat. A ejhle?! to rozšíření na onom webu to udělalo, jak slíbilo.

    Už nemusím přes terminál vypínat pc, nebo tím, že jej odhlásím a pak vpravo nahoře vypnu.

    Jak jednoduché a účelné.

    Asi už mám z toho předběžné vánoce :D
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Jesus Jimenez avatar 6.12.2011 10:03 Jesus Jimenez | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ono staci zmacknout Alt, kdyz mate rozbalenej ten dialog. A 'Uspat' se zmeni na 'Vypnout...' . I bez extensionu.
    Doaenův zákon průtahů: Čím pomaleji pracuješ, tím méně naděláš chyb. -- Murphy
    6.12.2011 10:38 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Ano, máš pravdu. Ale nic to nemění na tom, že schovávat takhle neintuitivním způsobem možnost vypnout je pěkně hloupý nápad.
    Ravensun avatar 6.12.2011 11:17 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? :)

    Jinými slovy, proč to nemohlo zůstat, tak jak to bylo doposud cca 10let nebo víc.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Ravensun avatar 6.12.2011 11:19 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Mohli tam u toho suspendu dopsat "Press "alt" for more options". Takhle jsem netušil, že tam je skrytá volba navíc.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    7.12.2011 18:16 merlin111
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spuštěno extensions.gnome.org
    Přesně

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.