abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    8.4. 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    8.4. 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    8.4. 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.4. 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 1
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1250 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu

    Mark Shuttleworth představil Window Indicators neboli Windicators. Tak bude naloženo s prostorem v okenní dekoraci v Ubuntu, který vznikl přesunutím ovládacích tlačítek okna na levou stranu. Windicators budou malé informační nebo ovládací prvky (ikonky) podobné systémové liště. Využít je půjde např. pro regulaci hlasitosti PulseAudio u jednotlivých aplikací. Nakonec se to tedy moc neliší od tajných plánů na využití okenní dekorace.

    5.5.2010 09:25 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.5.2010 09:42 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Sorry za tvrdsi vyraz, ale "Boze, to je vul". To meli radsi nechat tlacitka, kde je bude kazdej hledat a tyhle kraviny dat misto toho vlevo.

    Inovace je sice dobra, ale BFU obvykle krici "kde mam internet, to modry 'e'", tak neni dobrej napad rozjebavat tio, na co jsou lidi zvykly. Nejsem BFU a stejne by me to strasne stvalo, kdyby to bylo jinak, nez jsem zvyklej. Tak ted uz jenom zbyva otocit smer posunu ukazatele od smeru pohybu mysi a prohodit klikani tlacitek a Ubuntu to muze rovnou zabalit.
    Pavel Půlpán avatar 5.5.2010 09:47 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Jenže proč to nezkusit? Jak říkáš, inovace je dobrá věc... ale pokud nedostane příležitost k uplatnění, k čemu tedy potom je. Já osobně si myslím, že zrovna Ubuntu je ideální k pokusům na uživatele, má širokou základnu a nepoužívají ho jenom lamy. ;-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    5.5.2010 09:52 Dan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Zrovna mně to vůbec nevadí i když jsem na Linuxu začátečník, naopak se mi to docela líbí. A souhlasím s Diwoczaakem, proč nedat šanci změně, komu se to nebude líbit, vypne si to. Pokud se to neujme vyšumí to.
    5.5.2010 10:19 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    komu se to nebude líbit, vypne si to
    Takhe ovšem uživatelé nefungují. Ti se přizpůsobují počítači namísto naopak.
    5.5.2010 17:07 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    komu se to nebude líbit, vypne si to
    Len aby. Všímam si, že pribúda podobných vylepšení alebo "vylepšení", ktoré sa vypnúť nedajú. KDE4 prišlo s takouto módou.
    SomaFM commercial-free internet radio
    5.5.2010 17:17 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    např.?
    5.5.2010 09:56 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Nepoužívám Ubuntu ani jeho žádný derivát, ale co dělá Mark oceňuji. Je kravina snažit se být jako Windows a zavděčit se "BFU, který hledá modrý 'e'", protože to e tam stejně nenajde. A jestli něco nesnáším, tak dělat věci donekonečna špatně jenom proto, že je tam někdo nakreslil v win 3.0 a všichni to teď budou kopírovat. Stále viditelný status bar je u většiny aplikací úplně zbytečný a jen zabírá místo, takže inovace jako má Chrome nebo jako bude tohle vítám, třeba se nakonec ukáže, že to je potřeba udělat jinak, ale aspoň se někdo snaží hledat řešení místo ignorování problémů s odkazem na BFU.
    5.5.2010 10:05 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Již dlouho jsem se nesetkal s clovekem, pro nejž modré é = internet. Vetsina lidi, co nam osobne pouzivaji "ohnivou lisku".
    stativ avatar 5.5.2010 13:19 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    To není to nejhorší. Horší je, že by to vyžadovalo imlementovat client side windows. Jinak řečeno GTK by obsahovalo jednoduchý window manager a každá aplikace by si okna kreslila sama. Výsledek by byl takový, že by to totálně pohřbilo existující WM (compiz by s tím prý nemohl fungovat, kwin taky ne a co teprve tilling WM)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    vlastikroot avatar 5.5.2010 14:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    To snad neni potřeba ne? Však stačí nějaká vychytávka v window dekoraci a aplikace si to tam nahází přes dbus stejně jako si to hází do panelu. A stejně tak to potom vubec nemusí být v dekoraci ale třeba rovnou v určitý časti toho panelu. Nebo třeba vubec nikde. Teda aspoň v tom článku je, že by to mělo být stejné dbus API.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    stativ avatar 5.5.2010 18:10 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Jasně, šlo by to. Ale fungovalo by to jen jen na vybraných window managerech. Rozhodně by to bylo lepší než client side window decorations, které by v případě, že by to „nějak“ daný WM neobcházel způsobily nejspíš slušné problémy (horší verze AWT vs enlightenment).

    Zatím jsem četl dva blogy, jeden vývojáře KDE, který nadával na client side window decorations a druhý vývojáře compizu, který odkazoval na předchozí blog s tím, že má pravdu.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    5.5.2010 09:53 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Čili tím se pohřbívá koncept panelu? Nahoře bude jen základní nabídka jako na Mackách, ale applety budou v rámu každého/aktuálního okna?
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    5.5.2010 10:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Neřekl bych. Podle toho, co píše, bude nahoře gnomácký panel s applety a navíc bude mít každé okno tyto windikátory. Jen v režimu netbook se při maximalizaci okna sloučí titulek okna a horní panel a windikátory se promíchají s ikonami appletů v panelu. Viz druhý screenshot.
    5.5.2010 10:27 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Aha, už jsem to pochopil. No - proč ne... Docela mě zajímá, jak to bude vypadat, zatím si marně zvykám na tlačítko vlevo. :-)
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    Dent avatar 5.5.2010 10:23 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Pokud jsem to správně pochopil, applety budou stále na panelu, společně s tím global menu ve stylu Maců. Na pravé straně dekorace oken by měly být pouze applety ovlivňující chování dané aplikace (ovladač zvuku u přehrávačů multimédií, který bude nastavovat hlasitost té dané aplikace - ne globálně jako applet na panelu - to je příklad ve zprávičce a nic jiného podobného mne nenapadá :)))
    5.5.2010 10:26 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    jj, asi tak; inak by pribudlo plno dalsich tlacidiel a to by bol teda brutal neprehladny humus; vidim to tak, ze coskoro premigrujem na ine distro, ziadne z veci, ktore tam chcu dat mi nevyhovuju a su pre mna zbytocne:

    * Online / offline status indicator and toggle options for the mail client, chat program or Gwibber, the broadcast messages application.
    * An “unsaved” indicator, that tells people that the contents of the file they are working on have changed and potentially lets them save it or set autosave properties.
    * Progress indicators, which show that an action is in progress, and possibly also indicate the extent of the progress. The associated menu would enable one to pause or cancel the operation, and perhaps define the behaviour on completion of the action.
    * A “basket” indicator, which shows if any items have been selected for purchase,
    * Sharing indicators, which would show if a document is shared with multiple people, and enable one to setup such a share.
    * Volume indicators, which would show the loudness of application audio streams, and enable one to set the volume for that specific application.
    bazil avatar 5.5.2010 09:57 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    tak tohle mi přijde jako naprostá zbytečnost, mám zajet vpravo ke kraji okna nebo nahoru vpravo (o pár pixelů vejš) ke kraji obrazovky? ... kravina
    cezz avatar 5.5.2010 10:13 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    No ja som to pochopil tak, ze toto je taky window-related tray bar. Cize napr. ovladanie hlasitosti na tomto okne meni hlasitost len pre toto okno (aplikaciu)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    5.5.2010 10:17 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Takovou pitomost asi skutečně lze plně vystihnout jen s použitím Comic Sans.
    vlastikroot avatar 5.5.2010 10:23 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Mě se to líbí, třeba na to pulseaudio je to zajímavý nápad.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Honza Balák avatar 5.5.2010 12:11 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Přesně tak. U toho zvuku (PulseAudio) to bude myslím velmi použitelné a rozhodně ne zbytečné.
    <null>
    thingie avatar 5.5.2010 12:27 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Jenže mezi pulseaudio proudy z jednotlivých aplikací, které se dají zvlášť regulovat, a mezi oknama ve WM existuje v podstatě nijaké mapování, jsou to dvě různé věci, o kterých se maximálně dá říct, že asi většinou relativně slabě souvisí. Achjo.

    Aplikace by měla ideálně sama nabídnout vlastní regulaci hlasitosti pro každý jeden svůj proud ve svém rozhraní, tohle je zase hovadina, achjo.
    Růžové lži.
    cezz avatar 5.5.2010 15:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Jenže mezi pulseaudio proudy z jednotlivých aplikací, které se dají zvlášť regulovat, a mezi oknama ve WM existuje v podstatě nijaké mapování, jsou to dvě různé věci, o kterých se maximálně dá říct, že asi většinou relativně slabě souvisí.
    Samozrejme by to bolo na aplikacii, aby si toto prepojenie "ustrazila". Problem je, ze momentalne to kazda aplikacia nejako riesi. Vzdy inak a ked nieco zrazu zacne vydavat prapodivne zvuky, alebo RnB, tak musim hladat, ako sa to preboha vypne.. Rovnako by mohla aplikacia sama riesit svoju minimalizaciu a podobne (a dokonca take su, ak chcu mat skvely skin) lenze na takej potom zvycajne hladam, ako ju co najskor vypnut, viac ma nezaujima.

    Dalsia moznost by bola napriklad jednotna indikacia neulozeneho obsahu vztahujuceho sa k danemu oknu (ako to robia napr. aplikacie na Mac OS - bodkou uprostred close tlacidla) alebo volba rozlozenia klavesnice per okno (nekamenovat :-D )
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    thingie avatar 5.5.2010 15:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    No, to je právě důsledek podobných přístupů. Regulaci hlasitosti jednotlivých proudů v pulse lze řešit buď v pulse centrálně (jako třeba gnome applet na hlasitost), nebo v jednotlivých aplikacích, nebo nějakou kombinací toho. Pokud do toho přidáte nějaké další úplně nesouvisející členění (okna), gratuluju, vítejte v pekle. Pulseaudio (pokud se to aplikace obtěžovala všechno nastavit) má dost informací k jednotlivému proudu, aby se s tím dalo něco dělat.

    Co vlastně řídíte tím oknem? Máte aplikaci, která hraje nějaké zvuky, třeba hudbu, a rovněž tak jsou tam nějaké zvuky pro widgety (takové to klik a tak, má to svoje použití), přičemž to druhé vás štve. Copak asi dělá tenhle „windicator“? (No, odpověď je zřejmá. Bordel.)
    Růžové lži.
    cezz avatar 5.5.2010 16:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Widgety vydavajuce zvuky su IMHO dost vynimka, priznam sa, ze by mi napladlo takuto hlasitost menit niekde v globalnych nastaveniach skinu (ak by to suviselo s nejakym globalnym skinom riesiacim aj zvuk)

    V pripade, ze by slo o nejaku application specific feature, asi by som ocakaval ze ovladanie hlasitosti zmeni volume pre cele toto okno - vratane hlucneho skinu a povedzme pripadneho videa.

    Ja osobne ale skor uvazujem o oknach ako dokumentoch/suboroch. Nemam otvoreny videoprehravac, ale video, nemam otvoreny audioplayer, ale zvukovy subor/album/playlist. Takisto ma nezaujima openoffice, ale dokument ktory mam otvoreny. A teda neovladam hlasitost mplayera, xmms, openoffice, ale hlasitost videa, oggu, odp,...

    Ale to je len moj dokumentocentricky pohlad na vec :-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    thingie avatar 5.5.2010 16:33 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Nojo. Jenže problém je v tom, že jak začnete vytvářet moc šílené vztahy mezi různýma věcma, které je jinak z principu nemají, potřebujete strašně moc politiky a kázně pro aplikace, a to prostě nemáte. Okno je prostě okno, a moc neznamená. Pokud mu začnete přiřazovat nějaký moc velký význam, (dokument, aplikace, cokoliv), buď budete muset věnovat obrovské úsilí aby vám to drželo při sobě, nebo se vám to rozklíží, a vznikne zmatek. Ovládací prvky začnou dělat šílené věci, a tak. Zrovna zvuk je s pulse docela zvladatelný. Teoreticky by každý proud měl mít nějakého rozumného vlastníka i název a některá další metadata. Je to dost na to, aby se s tím dalo pracovat. Ale rozumný vztah k oknům prostě chybí, a nepřijde mi rozumné ho vyrábět.
    Růžové lži.
    cezz avatar 5.5.2010 22:44 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    No ja som toho nazoru, ze ak by to zacal byt v nejakej aplikacii zmatok, tak je to znamenie, ze zacina byt zbytocne komplikovana. Ale nechcem generalizovat, kazdopadne by som nieco take rad videl v praxi..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    LennyCZ avatar 10.5.2010 19:07 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Já právě taky, ale musím říct že s thingieho varováními plně souhlasím.

    Nezbývá než věřit, že to všichni nějak zvládnou a jestli to nejde, tak to celý někam zapadne...
    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    5.5.2010 10:43 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    Vypada to zajimave. Znamena to, ze by v programech mohla odpadnout status bar, ktery je vetsinou na spodku. A pokud by to bylo udelano jako soucast standardu okolo freedesktop (treba primo EWMH) tak proc ne.
    Jardík avatar 5.5.2010 11:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windicators: Ikonky na pravou stranu okenních titulků v Ubuntu
    houbelec, nacpou tam client-side window decorations a bude z toho zkri*lenina, pod kterou kompizitní WM nebudou renderovat stíny (jako u chrome, kde to jde díky bohu vypnout) a kýbl dalších věcí s tím spojených (např. aplikace se zasekne a ani ji inteligentně nepůjde zavřít, leda že by implmentovali to, co je ve Windows - pokud aplikace neodpovídá, je okno nahrazeno "ghost" oknem, se kterým dále manipulovat jde, jenže to opět neudělají (a nebo to nebude fungovat ve všech WM) a bude to k ho*nu).
    Věřím v jednoho Boha.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.