abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 60
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (70%)
     (7%)
     (12%)
     (13%)
    Celkem 200 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    4.8.2009 21:58 Adolf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Poculi sme slovo panovo...

    4.8.2009 22:24 paralen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Bohu vďaka
    4.8.2009 22:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Az tak detailne som to neskumal, ale co mi pri KDE 4 hned udrelo do oci, je ten statusbar programov. Taky hnus, ze to nema konkurenciu! Odporna jednofarebna plocha divnych rozmerov, na ktorej sa nahodne objavuju rozne informacie.

    Ked pozeram na ten screenshot a porovnavam s KDE 3.5, tak KDE 3.5 je na tom lepsie...
    frEon avatar 6.8.2009 08:54 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    tak to me taky prasklo do oci. Hnusny a zbytecne velky
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.8.2009 10:00 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    To je ale tím, že je tam použité nestandartně malé písmo, když se použije normální, tak to tak zbytečně velký není

    6.8.2009 13:25 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    To je ale problém Oxygenu. Keď použiješ napr. Skulpture, tak je statusbar malý.

    4.8.2009 22:10 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    A čo ti vlastne vadí? Mal si tam dať aj popis, pretože nechápem, čo by mi na tom malo vadiť. Okrem toho, keď zmením štýl, tak to vyzerá úplne ináč. Otázka by potom znela, čo ti vadí na Oxygene a Air? Tam by som chápal, že niektoré widgety majú nečitateľné písmo, ale aj to sa dá ľahko zmeniť.

    4.8.2009 22:14 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    chcelo by to popisat, polovicu veci som nepochopil

     

    4.8.2009 22:27 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kto ma trochu graficke citenie, tak vacsinu pochopi.
    4.8.2009 22:34 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Čo keby si to vysvetlil pre tých, čo nemajú trochu grafické cítenie? BTW, sú to chyby KDE 4.3 alebo chyby Oxygenu?

    4.8.2009 22:26 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Některé chyby jsem neodhalil. Líbí se mi, že jsi to nechal jako hádanku, ale mohl jsi jednotlivé "chyby" očíslovat, aby se na ně dalo v komentářích odkazovat. Nechceš to ještě dodělat?

    Acci avatar 4.8.2009 22:36 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Co bych pro vás neudělal. Ale upozorňuji, že vše jsou jasné chyby, něco mi jen prostě pocitově nesedí.

    4.8.2009 22:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    takoveho frajera uz jsem dlouho nevidel, ze ty budes senior member SIGCHI?!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Acci avatar 4.8.2009 22:40 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ne, to opravdu ne. Prostě mám jen estetické cítění.

    4.8.2009 23:03 Estet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    :-D
    4.8.2009 23:34 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    >Prostě mám jen estetické cítění.

    Já si myslím totéž a z toho seznamu mi nesedí tak tři věci. Myslím, že pokud se v tom nechceš angažovat, je zbytečné prudit.

    Acci avatar 5.8.2009 00:39 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Tak ho máš asi míň vyvinuté než já :-)

    5.8.2009 14:10 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Můži ti dát kontakt na grafiky, kteří pro mne občas pracují - ti si to rozhodně nemyslí.

    AsciiWolf avatar 5.8.2009 10:09 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Hledáš chyby tam, kde nejsou.

    Minimálně 11 a 12 nejsou chyby, nýbrž featury...

    A jediná chyba, které bych si já osobně všiml, je ta č. 10. ;-)

    Jendа avatar 5.8.2009 12:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    12 - vytékající jednička je feature? A 10 je feature - podtržené L, viz níže.
    4.8.2009 22:36 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Asi jsem cvok, protoze vsechny oznacene body mi absolutne nevadi, spise naopak - kde 4.3 mi pripada vice nez dobre.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    4.8.2009 22:43 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Tak už sú očíslovené. Kto mi vysvetlí, čo sú chyby 1, 2, 4, 8, 9, 11, 19, 20? Veď niektoré tie takzvané chyby vyzerajú v Skulpture a Plateau úplne ináč.

    4.8.2009 23:05 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

     1 a 4 je IMHO totéž, malé první písmeno. 8 dvakrát stejná položka To?

    Mohl bys vysvětlit ty, co jsi neuvedl? :-)

    4.8.2009 23:26 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Malé prvé písmeno? Folderview zobrazuje len určené adresáre, takže keď je ten malým, tak je prvé malé. Ale ja mám adresár Documents s veľkým D, takže ho mám s veľkým. Ak to má byť chyba, tak to žiadna chyba nie je. Ja mám aj Network s veľkým N.

    A dvakrát rovnaká položka To sa mi tiež nezdá. To je len dôsledok funkcionality Kmailu. Predtým než sa napíše adresa do prvého riadku, tak je To len raz. Acci zrejme Kmail nikdy nepoužíval. Podľa mňa to je veľmi dobrá funkcia.

    Tie ostatné len tipujem. 6 - nečitateľné total (chyba témy), 12 - tá jednotka snáď nemá byť až tak vpravo, 18 - tá šípka tam nevyzerá dobre (vec témy, v Plateau šípka vôbec nie je), 3 - tá ikona tam nevyzerá dobre. Ostatné nechápem, napr. neviem, či 15, 16, 17 majú mať niečo s estetikou, ale isté je, že v iných témach Plasmy to vyzerá úplne ináč.

    Acci avatar 4.8.2009 23:29 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ale to téma na screenshotu je snad výchozí, nebo se pletu?

    Václav 4.8.2009 23:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Pokud se něco nezměnilo tak ne, ale ještě čekám až mi 4.3 přilítne do repozitáře.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.8.2009 23:39 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Tam potom sa tento zápisok mal volať chyby v Oxygen a Air, nie chyby v GUI KDE 4.3.

    Acci avatar 5.8.2009 00:35 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Technicky správně asi ano, ale tenhle screen je propagován sám autory KDE a o to jde.

    5.8.2009 00:53 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    A to si hodnotil len podľa screenshotu bez toho, aby si to vyskúšal? Pretože 1, 4, 8 a 10 nie sú chyby. 20 v skutočnosti neexistuje.

    4.8.2009 23:00 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Pokud bychom se meli podivat na esteticke citeni autora, tak bych rekl, ze desktop ktery ma on (na Mac OS X, viz. desktopy na abc) vypada hrozne - a to ja podle vseho nemam skoro zadne citeni, takze bych tak odvazny na kritizovani ve vasi kuzi nebyl.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    4.8.2009 23:23 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    kdyz se podivas na ten desktop, tak je to prece jasne, ne?
    • v nejblizsich trech dnech neni do ceho pichnout...
    • venku je odporne hezky...
    • nove serialy budou vysilat az za dva mesice...
    • na ucte ani ne pet stovek, s tim se moc velka zabavy neda uzit...
    • pravitko taky neukazuje nejake velke cisla, aby se s nimi dalo uzit trochu zabavy... (i tek kolibac ma vic)
    • a lidi na druhe strane atlantiku jeste spokojene chrni...
    takze se ani moc nedivim, ze jedina zabava, ktera mu zbyva, je rozmazavani pseudoproblemu na abicku ;-]

    nebo existuje jine rozumejsi vysvetleni, proc ma nekdo po plose roztahanych tolik nesmyslnych gadgetu?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Acci avatar 4.8.2009 23:26 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Moc pěkné :-)

    Widgety se na MAC OS zobrazují až po stiknutí klávesy, normálně na ploše nejsou.

    4.8.2009 23:41 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    To vime - vysvetlujete to i pod tim desktopem, na veci to ale nic nemeni - jsou tam akorat zbytecnosti, na plose neporadek a ten design obstarozni.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    Acci avatar 5.8.2009 00:37 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Design Mac OS je nadčasový :-) A žádné zbytečné widgety tam nemám, snad až na ten čas v New Yorku, který nyní už nepotřebuji a zapomněl jsem jej odstranit. Vše ostatní jednou za čas využiji.

    5.8.2009 07:29 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Děkuji za hezké ráno :-D :-D :-D

    4.8.2009 23:08 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Hele to DVD co jsi vyhrál ve vánoční soutěži Levelu obsahuje co?

    Acci avatar 4.8.2009 23:22 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Eh, co prosím?

    Milan Lajtoš avatar 4.8.2009 23:30 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    1 - malé začiatočné písmeno adresáru (vec každého užívateľa ako si pomenuje)
    2 - ?
    3 - malé odsadenie od kraja?
    4 - opäť malé písmeno (default je to veľké, neviem prečo je to tam malé - každopádne sa dá zmeniť)
    5 - nevýrazný, resp. nečitateľný text, plný súhlas
    6 - opäť nečitateľný text a navyše neštandardná (a navyše hnusná) farba, súhlas
    7 - tie položky (cut, copy, paste) by nemali byť za žiadnu cenu v toolbare - súhlas
    8 - zlé zarovnanie alebo zdvojená položka (druhé by malo byť CC alebo BCC)
    9 - ?
    10 - nemám poňatie čo môže byť tá bodka
    11 - malé, takmer neviditeľné
    12 - detto
    13 - miešanie počtu s objemom?
    14 - ?
    15 - žiadne vizuálne oddelenie?
    16 - malá medzera medzi ikonou a textom?
    17 - ?
    18 - malá šípka
    19 - iný font ako default
    20 - posledná položka v breadcrumbe je očividne nad baseline (netuším prečo)
    21 - options a settings sú ekvivalentné
    (sorry, že je to v <pre><pre />, ale nechcelo sa mi dávať <br />)

    KDE by fakt potrebovalo nejakú "screenshot police".. ;)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    Acci avatar 5.8.2009 00:03 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Výborně, celkem čumím, že ses tak dobře trefil! Časem doplním do článku, co přesně vadí mě.

    A můžu otázku? Vypadá to, že ty KDE používáš. To ti tyhle chyby nevadí? Já bych prostě něco takového nemohl používat, strašně by to odvádělo mou pozornost.

    5.8.2009 00:07 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Hmm, mne niečo z toho vadí. Preto používam iný štýl a tému Plasmy. Veľmi jednoduché.

    Milan Lajtoš avatar 5.8.2009 00:26 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ja mám v hlave vypínač - perfekcionizmus on/off. Jedine pri KDE si ho viem vypnúť. ;)

    OS X mi ide na mojom HW zle (wifi, zvuk, ...), na MacBook (Pro) 13" nemám peniaze a Windows sa mi nepáči po žiadnej stránke.
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    5.8.2009 10:06 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    no kdyz pouzivas pocitac, tak zpravidla cumis na aplikaci a zbytek moc nevidis. takze pokud nemas komp jen na onanovani, tak ti to je u prdele ;)

    5.8.2009 00:55 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    10 - tá bodka je podčiarknuté L. Čiže klávesová skratka Alt+L.

    Jendа avatar 5.8.2009 02:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Diff:
    8 - feature (to To, ne misalign)
    9 - vertikální misalign? (IMHO by to tlačítko s křížkem mělo být o 1-2px výš)
    10 - JJ, keybinding na L
    11 - IMHO označení "zde tahat pro resize" - stejně jako vpravo dole
    12 - IMHO mu vadí, že ta jednička vytéká z úrovně textarei nad tím
    13 - IMHO zase vertikální misaling - není to uprostřed statusbaru
    20 - IMHO je to "4.3" moc daleko od šipky
    21 - Options - možnosti pro zprávu (IMHO třeba spellcheck a sign/encrypt, nepoužívám KMail, nevím, co v tom menu může být), Settings - nastavení programu
    Používám KDE 3.5 (screenshot), předtím Fluxbox a LXDE a takovýchto bugů jsem tam měl asi hromadu. Prostě jsem si toho ani nevšiml. Mou pozornost to prostě vůbec neodvádí (zase třeba vůbec nemůžu poslouchat při práci hudbu). Kdybys to na tom screenshotu nezakroužkoval, na první pohled bych si všiml jenom 5, 6 (musel bych se naklonit k monitoru) a 20. Po podrobném studiu bych asi našel ještě 12 a 13, ale vůbec by mi to pozornost neodvádělo. Cítím se mezi některými (Acci, Jardík) jako úplné grafické vemeno.
    Václav 4.8.2009 23:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Velká část označených chyb (v podstatě všechny značené prvky plasmy) není v KDE 4.3, ale ve zvoleném tématu.

    Options a Settings se zdají být matoucí, ale naplňují přesně význam slov které znamenají. Options - volby aktuální zprávy, settings - nastavení aplikace.

    1 a 4… Jestli opravdu vadí malá písmena, nemám co dodat. Dost subjektivní hledisko, já naopak v názvech adresářů malá písmena preferuji.

    Co máš za problém s hodinami v panelu nechápu, stejně jako chyby 7,12,13 a 20
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    saly avatar 4.8.2009 23:50 saly | skóre: 22 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Stovku na to, že 2ka - ty hodiny je to, že ta devítka není devítka, ale obrácená šestka, jelikož minimálně v tomhle fontu šestka není obrácená devítka :-)

    Acci avatar 5.8.2009 00:32 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Tak teď se strašně stydím, že jsem si toho sám nevšimnul. Tu dvojku jsem označil kvůli malé vzdálenosti od kraje.

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.8.2009 23:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Tak to vopraf a nepíčuj! :-D
    Acci avatar 5.8.2009 00:37 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Píčování je ale o dost snažší :-)

    kotyz avatar 5.8.2009 10:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kydat umi kazdej kokot, ale neco delat ...

    Kdyz uz to neumis opravit (coz asi predpokladam neumis), tak to aspon nahlas (voni ti sice reknou ze to neni chyba a zustane to jak to je, ale aspon muzes pak rict ze ses snazil).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Acci avatar 5.8.2009 10:36 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Opravit bych to možná uměl, přece jen v Qt jsem něco dělal. Ale proč bych to proboha měl dělat, když KDE 4.3 jsem viděl jen na tomhle obrázků a opravdu jej neplánuji používat.

    Stejně je zajímavé, že na chyby třeba na Windows si klidně nadáváte a poplácáváte se, jací jste borci. Když ale někdo ukáže na zjevné chyby na vašem oblíbeném open-source programu, odpovíte mu stylem: „Kokote, když ti to vadí, oprav si to“.

    =^..^= AmigaPower® avatar 5.8.2009 11:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ať mi Bill dá zdrojáky a já mu ty Widle klidně opravim. :-D
    Jendа avatar 5.8.2009 12:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    U Windows nadávám, co se vzhledu týče, jenom na zoufalou nejednotnost a neergonomii GUI, které mi brání v práci i jako absolutnímu grafickému ignorantovi.

    Windows nepoužívám z důvodů technických a ergonomických, ne vzhledových.
    kotyz avatar 5.8.2009 14:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kdyz to nebudes nikdy pouzivat, tak ti muze bejt uplne jedno jak to vypada, protoze se te to netyka. Tak uz drz pysk.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.8.2009 14:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ja nedavam jenom na to co pouzivam. Cili windows a linux. Mac OS nepouzivam a ani moc dobre neznam, tak se zdrzuju komentaru. A zkritizovat neco jenom z jednoho screenshotu, neco, co sem nikdy nepouzival a ani nikdy nebudu, to uz chce celyho erudovany odbornika s hypertrofovanym egem! :-D Na tebe Acci fakt nemam, komu cest tomu cest! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Salamek avatar 5.8.2009 01:17 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    chlape ty jsi opravdu OPRAVDU opravdický DEBIL , dostat se do minulosti tak ukecám tvou matku na potrat aby jsi měl klid a my taky
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    vencour avatar 5.8.2009 01:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Jak jen to bylo? Teď robíci přemalovávají chodbu z ocelově šedé na tmavě šedou? ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Acci avatar 5.8.2009 10:43 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ani nevíš, jak zrovna od tebe to bolí :-)

    Salamek avatar 5.8.2009 12:18 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Sakra tak jako hodnotit GUI z jednoho screenu... @#$%$%^^%%##&
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    xxx avatar 5.8.2009 02:06 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Taky jsem s Debianem Lenny dokonvergoval ke KDE4 (4.2 snad). Tolik sprostejch slov jsem u pocitace uz hodne dloho nekricel. Za bod 20 si novej slavnej Dolphin vyslouzil aptitude remove, protoze oprovdu nechapu proc to nemohlo zustat jako address bar. Tvari se to nekikatelne, takze zadat vlastni cestu je tak trochu otrava. Jinak vyvojari zaslouzi potlesk, protoze behem dvou let se jim podrailo vytvorit neco co se da pouzivat jako KDE3.5 a teplota procesoru stoupla o pouhych 10 stupnu (45->55).

    Jeste mi to neda nerejpnout si, ze ani po tech letech se Kopete neukonci bez padu. Nebo o tristnim stavu kpilota (ale hlavne ze mame nejaky Anakundy). Folder view to je taky objev. Docela by me zajimalo, kde eistuje soubor, ktery z nej omylem pretahnu na plochu. Launcher radsi ani nebudu komentovat (opravdu se neda vracet jinak nez pomoci shift+sipka?) Control panel to je zoufalst, nechapu proc bylo treba odstranit tree view, nebo jak se deli polozky na basic a advanced.

    Please rise for the Futurama theme song.
    5.8.2009 02:50 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Čože? Za bod 20? Veď to sa dá nastaviť. Editable location bar a je to vyriešené.
    To s tým Kopete je nejaká špecialita Debianu? Ja som pád Kopete pri ukončení ešte nevidel.
    To s tým Folderview nechápem.
    Launchery sú zatiaľ na výber tri, klasický, kickoff (default), Lancelot. V kickoffe je rýchlejšie napísať meno alebo popis aplikácie, čiže Konqueror alebo prehliadač.
    Control panel má treeview v 4.3.
    5.8.2009 08:29 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    3 nepouzitelne lanuchery namiesto jedneho pouzitelneho - celkom dobry vykon za 2 roky...
    5.8.2009 10:17 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    tak chvala bohu, ze mame krunner

    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Klasické menu je pořád stejné a nové je díky vyhledávání geniální --- obdoba KRunnera, nevím, co je lepší. Lancelot neznám. A dva roky? To je demagogie. Nové menu nacpal Novell už do KDE 3.5 a GNOME, staré menu pro KDE 4 bylo hotové prakticky okamžitě po feedbacku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.8.2009 22:27 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    A porovnal si niekedy to "stare" menu pre KDE 4 s menu KDE 3.5?
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 22:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Jo. Přišlo mi stejné, respektive stejně na prd (kvůli vyhledávání).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    mirec avatar 6.8.2009 08:09 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    V KDE 4.3 je už zhruba rovnké (vrátane najpoužívanejších programov).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    5.8.2009 14:19 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Všetky tri sú použiteľné. Ja s ich používaním žiadny problém nemám.
    xxx avatar 5.8.2009 10:13 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ha tak nastavit se to skutecne da. Hura. Ale nachapu logiku toho vychoziho. Jestli nekomu vadili lomitka misto sipecek, nicmene mi to prislo hodne neintuitivni, ze se tam ma dat kliknout. Neni to talcitko, odkaz, nic.

    S Folderwiev se to ma tak, ze je tam slozka Desktop. Pokud se pretahne nejaky soubor z toho folderview nekam mimo nej, tak zacne existovat jako samostatny plazmoid, nebo jak se tomu rika. Ale kde je sakra umistneje ve fs? Prijde mi to ponekud nejasne.

    Launchery otestuju.

    Tak tomu se da jen zasmat. Nejdriv to zmeni. Pak to opevuji jak je to super. A nakonec to vrati zpet. :)

    Please rise for the Futurama theme song.
    5.8.2009 14:18 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Tak tomu se da jen zasmat. Nejdriv to zmeni. Pak to opevuji jak je to super. A nakonec to vrati zpet. :)
    Pretože to chceli užívatelia. Aj ja som na to čakal. Hlavné je, že sú tam teraz obe možnosti a každý si môže vybrať, čo mu viac vyhovuje.
    5.8.2009 15:10 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    S Folderwiev se to ma tak, ze je tam slozka Desktop. Pokud se pretahne nejaky soubor z toho folderview nekam mimo nej, tak zacne existovat jako samostatny plazmoid, nebo jak se tomu rika. Ale kde je sakra umistneje ve fs?
    To neviem. Tipujem, že to bude niekde schované v .kde4. Ja som si zvykol na plochu nič neťahať, ale všetko robiť vo Folderview alebo ťahať z jedného foldervioew do druhého. Inak Folderview sa dá natiahnuť na celú plochu a potom plocha funguje ako v 3.5.
    xxx avatar 5.8.2009 15:15 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ha, tak soubor se nikam neztrati. V ramci FS zustane poslusne v ~/Desktop. Trochu neprijmne je, ze se ta ikonka pak neda nikam pretahnout :(, a to ani zpatky do FolderView, nebo Dolphina.
    Please rise for the Futurama theme song.
    5.8.2009 15:42 Mige_Amour | skóre: 12 | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Není lepší, než roztahovat folder view, nastavit typ plochy na "pohled na složku" a pak se to chová doopravdy jako klasická plocha? :)

    5.8.2009 15:50 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Áno, tým natiahnutím na celú plochu som mal na mysli nastavenie "pohled na složku".
    Václav 5.8.2009 19:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Příloha:
    Ona když se ta šipečka rozklikne, vyroluje se pod ní obsah adresáře z kterého odkazuje. Imho výborná vlastnost, která s editovatelným navigačním panelem nefunguje. Viz screenshot. Ale je fajn že se to dá nastavit i postaru :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 5.8.2009 19:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Hezký. BTW vytéká ti titulek okna :-) (já se snad ještě naučím být grafickým kritiserem :-))
    Václav 5.8.2009 20:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Huš! No jo, bespin ještě není dokonalý, ale líbí se mi :) Za to „vytékání“ může černý okraj aktivního okna. Nějak se mi nepodařilo přijít na to jak to opravit, je tam sice volba titlebar padding, ale minimálně vertikálně to moc neovlivní.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    xxx avatar 6.8.2009 11:38 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    To aby snad někdo proklikal pixel po pixelu celou obrazovku, a to rovnou projistotu se všemožnou kombinací tlačítek, aby vůbec některé funkce objevil.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Marián Kyral avatar 7.8.2009 15:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    No to je snad logické, že na malou šipku se dá kliknout :-D. Viz GTK file dialog ;-)

    Ale jinak stačí jen na chvíli podržet myš na prázdném místě vedle  a zobrazí se nápověda.

    Zdenek.Z avatar 5.8.2009 08:32 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Za bod 20 si novej slavnej Dolphin vyslouzil aptitude remove, protoze oprovdu nechapu proc to nemohlo zustat jako address bar. Tvari se to nekikatelne, takze zadat vlastni cestu je tak trochu otrava.

    Ale ono to jednak je klikatelné a především, dá se to používat i jako address bar. Stačí kliknout kamkoliv za adresu a přepne se to na address bar. Podle mě dobrý nápad, rychlej se v tom naviguje o úrovně výš a funkcionalita address baru nezmizela.

    Jeste mi to neda nerejpnout si, ze ani po tech letech se Kopete neukonci bez padu.

    Jo, takové věci jsou smutné.

    Control panel to je zoufalst, nechapu proc bylo treba odstranit tree view, nebo jak se deli polozky na basic a advanced.

    Ale tree view je od 4.3 opět implementovaný, je možné se mezi nimi přepnout.

    5.8.2009 10:31 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kopete mi take padalo snad rok, pak jsem to vyresil tak, ze jsem smazal jeho adresar a nastavil ho znovu. Od te doby nespadlo ani jednou (Pouzivam KDE3), zrejme nejaka nekompatibilita v konfiguracnich souborech, kterou nerozdejcha.
    David Watzke avatar 5.8.2009 08:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    tvoje problémy a gejtsovo peníze... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jendа avatar 5.8.2009 12:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    gejtsovo
    Jsem si myslel, že tento patvar používají jen v Budějovicích.
    Petr Bravenec avatar 5.8.2009 08:58 Petr Bravenec | skóre: 43 | blog: Bravenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Takových základních chyb v GUI, které jsem na něm našel bych se styděl vydat, natožpak se s nimi chlubit na screenshotech.
    Co přesně znamená tato věta? V prvé řadě mi nedává příliš smysl, v druhé řadě - pokud by tedy ta věta vůbec měla ambice nějaký smysl mít - je v ní chyba. A to ne jedna. A v neposlední řadě ta věta uráží můj nesmírně vytříbený estetický jazykový vkus. Schválně, přijdeš na to, co mi na té větě vadí? A nakonec - nebyl bys té dobroty a nechtěl by sis dát s tou větou trochu více práce a neopravil ji? Nechtěl bys ji, případně, raději celou smazat?
    Petr Bravenec - Hobrasoft s.r.o.
    AsciiWolf avatar 5.8.2009 10:23 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    +1 :-)

    Acci avatar 5.8.2009 10:26 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Máš pravdu, přepsáno.

    5.8.2009 09:37 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    To. co tu předvádíš jako svůj současný desktop, by se mohlo dát do encyklopedie pod heslo visual clutter. Takže ačkoli KDE je nepřehledný hnus, nemáš zdaleka takové estetické cítění, jak se mylně domníváš.
    Acci avatar 5.8.2009 10:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Si mi teď úplně zkazil ráno :-)

    xhc avatar 5.8.2009 09:58 xhc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    toto su fakt existencne problemy :D omg aj tak sa to casom vyladi.. ;)
    5.8.2009 10:07 Dejvid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Po shlédnutí screencastu jsem dospěl k názoru, že nejspíš nepatřím do cílové skupiny KDE4. Podle mě se zaměřujou na úplný hovadiny - samý widgety a animace - tohle opravdu někdo chce? Navíc čím je to komplikovanější a čím víc zbytečných fíčur to má, tím víc to má taky chyb, tím je to míň stabilní a má to větší nároky. Navíc to prý dobře neběhá na intel grafikách, což je dost smutné ve světle toho, že jde vůbec o nejrozšířenější grafiky...
    mirec avatar 5.8.2009 10:07 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    No do prdele, tieto kraviny si človek pri práci nevšimne a nehovoriac o tom, že je to vecou témy. Len pre zaujímavosť, tiež nemám rád KDE 4, ale tento blog je totáááááááááááálna blbosť!
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    mirec avatar 5.8.2009 11:32 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Příloha:
    Prikladám aj screenshot. Áno, "chyby" sú aj tu, ale nie sú tie isté.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    5.8.2009 10:13 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    a mne vadi to 40% vytazenie CPU od plasma procesu. Pritom mam spusteny iba panel s K menu, device manager, kate plugin, task mgr, sys-tray, virtualne plochy a hodiny (tj. to, co ma 99% pouzivatelov KDE spustene).
    5.8.2009 11:12 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Vytížení procesoru a neustálé hrabání na disk mě taky na kde4 štve. To byla podle mě jediná výhoda kde3, teplota procesoru byla o 5-10° menší a když jsem nic nedělal tak se vypnul i disk. Na druhou stranu vytížení 40% je dost přehnané

    Na druhou stranu ostatní chyby, co jsou tady popsané, tak jsou opravdu jen nepodstatné detaily (aspon většina) a částečně je to tím, že na tom screenshotu je použité dost malé písmo. Pak opravdu všechny nabídky vypadají, že strašně plýtvají místem. Souhlasím, že je to chyba a nabídky,stavová lista, atd by se mělo přizpůsobit písmu, ale protože používám standartní písmo, tak jsem si toho před tím opravdu nevšimnul :)

    Taky jsem nepochopil co vám přijde na posouvání oken pomalého. Používám grafiku intel, drivery jsou naprd, glxgears je ~140 a stejně je to plynulé. Stačí si jen u efektů plochy zvolit jestli chci používat opengl, xrender, nic, podle toho, co mi jede nejrychleji, a v xorg.conf si nastavit akceleraci XAA, EXA, UXA podle toho, co zrovna funguje.

    5.8.2009 14:13 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kubuntu? Ja mám 4 aktivity, 6 plôch a 15 widgetov a Plasma je stále na 0-1%. Na 5-10% stúpne pri manipulácii s widgetmi.
    Martin Stiborský avatar 5.8.2009 10:20 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    No ... asi nejsem estét .. tohle zas bude dlouhá diskuze, že ? :)

    Kvík ..
    Acci avatar 5.8.2009 10:30 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    To celkem pochybuji, tohle je celkem seriozně pojatý článek :-)

    5.8.2009 10:40 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Mozna by stalo za to tyhle chyby nahlasit do bugzilly. Predpokladam, ze by vyvojari podobny feedback ocenili (i kdyz je subjektivni). Pokud to teda ve skotecnosti vypada jako na screenshotu.

    Acci avatar 5.8.2009 10:42 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ten screenshot je přímo od autorů KDE a pochybuji, že by prezentovali KDE 4.3 se slovy: „Dívejte, co jsme zase pomrvili“.

    kouby avatar 5.8.2009 11:02 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Opravdu by bylo vhodne zadat tento obrazek do bugzilly spolu s vyse uvedenym pospisem. Nektere veci by se z hlediska usability opravdu opravili.

    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    5.8.2009 11:41 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    1. proc vadi mali pismeno na zacatku? 7. jak bys to jinak resil? 9. proc toto vadi? (ze to neni uprodtred radku?) Ten panel se mi zda taky v poradku. KDE taky nepouzivam, ale spousta veci mi prijde jako supbjektivni nazor, ale zase je fakt ze treba proto mi KDE nesedi...
    hmm
    tmr avatar 5.8.2009 11:56 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Taky jsem na KDE nepochopil k čemu je dobrá možnost otáčet widgetama na ploše, kromě toho, že to dělá ještě KDE víc nepřehledné.

    Václav 5.8.2009 12:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Využil jsem to jen jednou - když jsem si vyzdobil plochu fotkama v rámečku, potáčel jsem je aby byly "rozhozenější"
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 12:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Kdo tě k tomu otáčení nutí?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kouby avatar 5.8.2009 12:55 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Spíš by sme se měli zamyslet nad otázkou, k čemu je tato funkcionalita vlastně dobrá? Nevidím jediný rozumný důvod widgetem otáčet a mít ho naruby. Je tedy nutné tuto funkcionalitu prezentovat v oficiálním videu k KDE 4.3? Možná by bylo vhodné umístit anketu a zeptat se všech uživatelů tohoto prostředí, jestli rádi čtou RSS zprávy naruby či předpověď počasí pod úhlem 45 stupňů. Dle mého názoru by se vývoj widgetů měl zaměřovat spíše na jiné killer funkce než je rotace.

    Tímto nechci říct, že tato funkcionalita by měla z widgetů zmizet, nýbrž by neměla být tolik vyzdvihována a všude na videiích prezentována.  Z hlediska usability by se dalo pracovat na nečem smysluplnějším. Toť můj názor.

    A na závěr, malý obrázek k tématu: www.abclinuxu.cz/images/screenshots/8/5/130658-where-do-you-want-to-go-today--55860.png

    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 13:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Souhlasím, že nemá smysl to brát jako killer feature, ale dovedu si pro to představit využití na mobilních zařízeních s dotykovým displejem, v Darmem zmíněném případě pootočených obrázků a také v případě šetření místem (nudle otočená o 90° může šetřit místo a přesto být použitelná).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 5.8.2009 19:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Třeba na bok otočený disk monitor se dá celkem používat. Je škoda že aspoň některé widgety neumí rozpoznat natočení a přizpůsobit mu popisky. Pak by to smysl mělo :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 12:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ty jsi pravý nefalšovaný debil a to nejspíš ještě přechvaluju. Jardík je sice taky debil, ale aspoň něco umí a někdy něco opraví. Co jsi opravil/vytvořil ty? (Pomíjím "profesionální" (^_^) překlad Banshee.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Acci avatar 5.8.2009 12:57 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Ale já chci počítač používat, ne ho opravovat, nastavovat a hrát si s ním. Ideálně to má vyřešen Apple: když jsem rozbalil MacBook, zapnul, vyplnil své jméno a hned ho mohl používat.

    mirec avatar 5.8.2009 13:02 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    A nastavenie VIM-u?
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    vencour avatar 5.8.2009 13:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Dyť ho můžeš používat ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2009 13:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Tak co tady otravuješ? TÁHNI!!! ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Salamek avatar 5.8.2009 13:18 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    +1
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    5.8.2009 14:05 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    to zase když jsem rozbalil macbook já, tak jsem sice jméno musel zadat. A pak několik dní lítat po síti a stahovat programy, aby se to používat dalo. A z toho plyne co? Z toho plyne, že nemáš pravdu. Bzzzz, bod pryč.

    Některé argumenty máš fakt vypečené. Až si říkám, že by něco nebylo v pořádku, kdyby si tu štafetový kolík vtipného křupanksého kverulanství nepředával jeden Franta "já jsem tak dobrej a vás mám na háku, jenže vy to nechápete, tak jste idioti, jenže stejně vám to budu furt vopakovat" Vomáčka za druhým.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    Salamek avatar 5.8.2009 15:36 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    a ještě jedna věc, na mac OS X se shání app mnohem hůře než na linux/win jako sehnat se dají ale sehnat app která nechce $ za používání je zázrak já sem mac os x z ibooka vyhodil a dal tam debian=>spokojenost
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Vykook avatar 6.8.2009 09:31 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

     Blbost, na OS X rozjedu v podstate libovolnej OSS program. Nehlede na to ze je na nej vic komercnich veci.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Salamek avatar 6.8.2009 11:34 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    tak se podte předvést jak na PPC mac os x tiger rozjedete podělanyho pidgina (ona je verze pro tiger ppc ale prostě nejede), pak app na převádění videí bez toho abych měl bez placení nápis trial přez púlku výsledného videa to max 3 minuty, PAK mi mužete skusit rozjet USB sítovku o které MAC os x nikdy neslyšel (linux ano) , oproti debianu krajně nepoužitelné , co já se stím budu paplat lítat po netu jak fredka abych si napsal na ICQ ? Bleth! (Vím že je tiger lehce starší ale to by neměl být kámen úrazu)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Vykook avatar 6.8.2009 12:37 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    PPC je minulost, stejne tak Tiger. Sice pekna minulost, ale nic s tim nenadelame.  Jinak neexistuje duvod pouzivat Pidgina, Adium X je taktez postaveny na libpurple a je napsany primo v Cocoa. USB sitovka je peknej kus SW, nehodite mi ji nekam na web? Prevod videa zadarmo? Co treba mencoder? iMovie by to taky mohl umet.  Mimochodem ve Snow Leopardu bude QT Pro zadaco a vzhledem k tomu ze mi prijde maximalne nemoralni platit za jeden SW dvakrat, tak se nestydim do QT z Leoparda hodit serial z netu.

    Ohledne ty sitovky, o jakej model se jedna? Problem by to byt nemel...

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Salamek avatar 6.8.2009 19:49 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    jako nemusíte to zase tak řešit ;-)mám tam debian a jsem spokojen... jinak sítovka to je unknow ani linux nezná její název, ale zná čip takže jede ,dle linuxu se jmenuje ?????????????????? a na číp si nevzpomenu musel bych se mrknout
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    5.8.2009 16:24 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    No aj ja som ešte 2. mesiac po kúpe macbooku prežíval radosť z pocitu, že mám nejaký nadsystém. Po roku som precitol, MB predal a som spokojný aj s tuxom.
    Polívčička byla..
    5.8.2009 14:21 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Kdyby výše uvedené bylo tím posledním, co mě na KDE 4, potažmo linuxu vadí, konečně bych našel optimální SW vybavení mých PC.

    5.8.2009 16:07 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

     Taky přidám trošku do mlýna...

    1. Těžko vyčítat. Leda snad, že by nového uživatele mohlo zmást, že instalovaný systém bude mít velké počáteční písmeno.
    2. Tady by mi přišlo spíš větší, soudě podle ostatních čísel. Ale je to nepatrné! 
    3. Nemůžu si pomoct, ale tady bych větší odsazení od kraje toleroval maximálně o pixel - když už, tak ať je i box se soubory víc od kraje, ale takhle...
    4. Viz 1.
    5. Beru.
    6. dtto.
    7. Já nevím. Zabírá to místo, pravda. Známe zkratky, ano. Ale asi to tam někdo chce. Jinak by se to netáhlo už od velmi starých verzí KDE!
    8. Nene, to velmi dobře šetří čas! Funguje to tak, že nejprve vyplníš první adresu. Pak, pokud chceš, vyplníš další, protože po vyplnění poslední adresy se automaticky objeví další. Na začátku je viditelná jen první. Horizontální centrování je IMHO v pořádku.
    9. Ten stín v horní části boxu hovoří ve prospěch stávajícího umístění. Kdybys posunul mazací tlačítko jen o trochu výš, tak by kolem sebe neměl dost bílé.
    10. Jo, to jo. Měli by používat font s bližším podtržením.
    11. Myslíš? Když hledáš, jak okno zvětšit, jako když je najdeš! Jde jen o to, že to jde zvětšit, takový symbol.
    12. Jo.
    13. Ano.
    14. Možná. Vadí to tolik?
    15. No a co? Nestačí to tak, že spuštěné aplikace jsou tlačítka?
    16. Prkotina.
    17. Hele, vyber si. Mezery mezi ikonami na panelu ti, zdá se, nevadí. A u tlačítek ano? Mně by se zase nelíbily narvaný tlačítka. Možná lepší ty tlačítka nemít (jako v KDE 3).
    18. Ne.
    19. Za to odsazení může jednička u třináctky. Ten font není zas tak zlý. To, že je to velké, je správně. To, že to nejde zmenšit bez zmenšení panelu nebo změny plasmoidu, je špatně (co jsem slyšel). (Vážně, to, že gnome nebo windows mají malý hodiny neznamená, že je musí mít všichni).
    20. To je kvůli zdůraznění aktivní složky. Zas tak zle to nevypadá. Centrované je to dobře, to jen kvůli tomu, že je 4.3 tučně, to tak nevypadá.
    21. No, takhle. Settings jsou mnohem výstižnější než tools u spousty windows aplikací. Je pravda, že windows useři, kteří znají Tools->Options může Options trochu zmást, ale v tom menu je opravdu to, co tam je napsáno.

    Co mi to jen připomíná...

    V některých pasážích dochází k takzvaným tóninovým skokům, které odborníka dráždí. Ale vy si jich... myslím... asi ani nevšimnete :-D

    Prostě kromě 5 a 6 jsou tvoje připomínky celkem h......y, které by nikdo neřešil.

    5.8.2009 16:32 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    ad 8) Napiste/Predstavte si tam velke pismeno s hackem (treba Ž nebo Ř).
    5.8.2009 18:05 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

     Pravda... to si tam dokážu představit akorát tak s háčkem jako tečkou (což u některých písem je, a není to moc hezké).

    5.8.2009 23:51 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Reportovat

    Screenshot zaslat s přesným popisem chyb ohledně použitelnosti autorům, jinak je to takové plácání do vody. 

    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    Acci avatar 6.8.2009 09:49 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat

    Tak ho někdo zašlete, nemám s tím problém.

    kotyz avatar 6.8.2009 10:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Zasli ho tam ty, kdyz si to cely vymyslel. Ja tam zadny chyby nevidim.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Acci avatar 6.8.2009 11:29 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat

    Já ho určitě nikde posílat nebudu, protože stejně tak nebudu používat desktopové prostředí, kde GUI navrhují lidé bez jakéhokoliv estetického cítění. Proboha!

    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2009 11:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Tak proč máš tolik kydů? Buď ti to vadí, pak s tím něco dělej, nebo je ti to fuk, pak do toho nerýpej tak neobyčejně přiblblým způsobem. Já ten tvůj Masox, ani Wokna nepoužívám a taky do nich neryju, ač by to šlo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Acci avatar 6.8.2009 11:58 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat

    Proč bych s tím chtěl něco dělat? A ty mi třeba taky vadíš a nic s tebou kvůli tomu dělat nebudu.

    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2009 12:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Řekl bych, že budeš prvním člověkem na mém seznamu blokovaných uživatelů.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 12:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Proč?! To bys přišel o další "perly" který jeho nemocnej mozek obsah hlavy zplodí! :-D
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2009 12:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    To nejsou "perly", to jsou sračky. Na "perly" jsou tu jiní (i ten Jarda). Doufám, že ho to brzy přestane bavit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 12:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Jardíka jsem začal mít docela rád, sice je to furt o tom že je v linuxu něco špatně, ale aspoň je konkrétní a minimálně ví o čem píše...
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2009 12:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    ...na rozdíl od některých jiných, že?

    BTW jak jsi na tom s penězi?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 12:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    V prdeli, odřekli mi už podruhý kotě a všechno co mi zbylo s těch prvních dvou jsem dal do léčení vrhu B. Jestli máš možnost ho prodat-nečekej na mně, nechci ti ho blokovat, jestli ho neprodáš, snad září-říjen budu mít nějaký prachy...
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2009 12:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    OK, potřeboval jsem mít orientační představu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 12:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Dík, sesypala se na nás teď hromada tý nejhorší smůly, měl jsem v plánu za týden výstavu v Ostravě a chtěl jsem se pro něj rovnou stavit, má pro mně ideální 6:4 a navíc je to super kus HW. :-( Bohužel plány se otočili o 180 stupňů...
    kotyz avatar 6.8.2009 13:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Jardik na me mozna poda trestni oznameni. Uz se nemuzu dockat, uplne uz z toho vlhnu ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2009 11:36 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reportovat
    Proboha!
    Synu! Slyším sračky vycházet z tvých úst! Byl jsi zvážen na vahách a shledán lehkým!
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pushkin avatar 6.8.2009 07:24 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Běž se léčit...
    Acci avatar 6.8.2009 09:50 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Z čeho? Z estetického cítění? Nikdy!

    mirec avatar 6.8.2009 11:45 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Sakra už to priznaj, že to nie je myslené vážne (ja tomu aj tak neverím, že sa to dá myslieť vážne). Vlastne toto by nemohol myslieť vážne ani niekto s poruchou osobnosti. A ak je to skutočne myslené vážne tak to treba liečiť.

    Mimochodom k estetickému cíteniu ... možno ak sa mi bude chcieť zverejním blog o grafike, pár experimentoch so spolubývajúcimi (nie nikto pri tom nezomrel). Keď tak pozerám na desktop vpravo hore pri tomto blogu vôbec mi to nepripadá estetické ... a možno to nie je estetickým cítením autora ;)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Acci avatar 6.8.2009 12:01 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Neboj, poruchu osobnosti nemám. A estetické cítění mám, toho jsem si moc dobře vědom a je to jedna z nejdůležitějších věcí, které si na sobě vážím.

    =^..^= AmigaPower® avatar 6.8.2009 12:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    ...ještě jsi strašně skromnej, to jsi zapoměl napsat... :-D
    Acci avatar 6.8.2009 13:34 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    To jsem též, ale kdybych to napsal, jaksi by to už nebyla pravda :-)

    kotyz avatar 6.8.2009 13:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    O egu obrich rozmeru neni nutno se zminovat, to kazdyho prasti do voci hned. Awesome level of awesomness :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2009 13:30 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Až príliš často zdôrazňuješ, že máš estetické cítenie. Ako keby si si tým vôbec nebol istý a tak si to musíš takto potvrdzovať.

    Acci avatar 6.8.2009 13:35 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Přešně, proto to tu napíšu ještě třikrát: Mám estetické cítění, mám estetické cítění, mám estetické cítění.

    kotyz avatar 6.8.2009 13:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    A ja sem slepej, hluchej a snesu vsechno. Akorat debila v internetovy diskuzi nesnesu, tomu to musim dat sezrat! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    mirec avatar 6.8.2009 14:05 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Definuj!
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    mirec avatar 6.8.2009 15:42 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Presnejšie povedane skús špecifikovať čo chápeš pod pojmom "estetické cítenie". Je to nejaké objektívne merítko, či "mám apple -> mám estetické cítenie".

    Alebo aspoň nám ukáž nejaké práce (web, obrázky ...). Ja sa nehanbím dať odkaz na svoj web.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Jendа avatar 6.8.2009 15:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Projekty a reference - Acci, přímo na http://acci.cz/ je od včerejška jenom nějaká úvodka bez linků. Ten první odkaz jsem vyhrabal z historie, když jsem se tam díval :-)

    BTW (my) ;-), ano, je vidět, že estetické cítění +- nulové ;-)
    mirec avatar 6.8.2009 13:35 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Ťažko to môže tvrdiť človek, ktorý nebol vyšetrený ;) No ale nechajme to tak, je fakt, že ja estetické cítenie moc nemám, ale aspoň si to priznám.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Acci avatar 6.8.2009 13:35 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Já ho mám a taky si to přiznám, žádný problém :-)

    vlastikroot avatar 6.8.2009 18:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    Takze abych to shrnul. Acci je idiot. Linux videl jakorat na screenshotech, nechape smysl FLOSS, nema vubec zadne esteticke citeni, zato rad se navazi do tvorby jinych a ma obrovske ego.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kotyz avatar 6.8.2009 18:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    +1

    strucne a jasne shrnuto vsechno dulezite ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2009 09:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3
    No vy ste dementi! Copak nevíte, že estetický cítění má hned trojitý a ještě k tomu je děsně skromnej? :-D
    6.8.2009 19:23 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Oprav si nadpis příspěvku!

    Správně by se měl jmenovat "Chyby v Oxygenu a neoptimální nastvení Fontconfigu".

    Jinak by se s řasou bodů dalo souhlasit, Oxygen je slabota, jak téma tak iconset. Ale vylepšit je to otázkou několika kliknutí. Vůbec nechápu proč neudělali QtCurve jako výchozí téma rovnou! A dekorace oken Plastic jakbysmet. Vypadá stejně dobře jako vypadala v KDE3.

    Fonty na screenshotu jsou neoptimálně nastavené. Hádám na hinting na maximum a freetype bez podpory BCI. To není ideální kombinace. Mimoto, hinting doporučuji buď vypnout úplně nebo nastavit na slight, ať už máte freetzpe jakoukoliv. Asi by i stálo se zamyslet nad volbou desktopového fontu.

    S ikonami je to poněkud horší, subjektivně lepší než Oxygen je Tango, resp jeho mutace Foxtrot, ale stále to není ono. Řada pěkných ikonsetů nebyla ještě upravena pro KDE4 včetně původně výchozího Crystal SVG (KDE3). No snad se situace zlepší, konverze není tak složitá, stačí pár ikon přidat a upravit patřičně jména.

    To co kritizuješ nemá přímo s KDE4 souvislost. Snad jen to, že na do Release Announcement zprávy dovolily takové suboptimální screenshoty. Ano, marketing KDE4 stále není ideální.

    PS: KDE4 může klidně vypadat jako Windows7:
    http://www.kde-look.org/content/show.php?content=104232

     

    kotyz avatar 6.8.2009 20:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oprav si nadpis příspěvku!
    Mluvis mi z duse, taky mam qtcurve a plastik v KDE4. S tim to vypada hned o neco lepe.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2009 22:01 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oprav si nadpis příspěvku!
    Ja používam Skulpture a Plastik. Tiež lepšie.
    8.8.2009 20:22 VelkýBubák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Více takových magorů, kteří si neumí věci ponastavovat, dle svého vkusu, a nikdo nebude používat počítače. Autore, autore to se ti povedlo ...

    Vadit mi takové pakárny, které si navíc mohu přenastavit dle svého osobního vkusu, nevím co bych dělal, ale asi bych nepsal tak pitomý článek, kde se vlastně píše o tom, že se mi screenshot nelíbil a jsem taková lama, že to nedokážu předělat ... a proto to ani nezkouším nainstalovat ...

     

     

    Zdenek.Z avatar 10.8.2009 23:13 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Jistě, všechno jde změnit. On si to může taky každý upravit, přepsat, překompilovat atd. Což jde samozřejmě u každého softwaru (akorát třeba s větším či menšm úsilím). Co je tak divného na tom, že někdo zkritizuje chyby v defaultním vzhledu KDE (což je ten, který by měl být nejvíc propracovaný a pokud možno bez zbytečných chyb)? To se nesmí? Nebo se kritizovat smí jen u některého software? Nevšiml jsem si toho, že by třeba v automagazínech lidi označovali redaktory za pitomce proto, že napíšou negativní hodnocení v recenzi místo toho, aby si postavili vlastní auto nebo ho upravili.

    22.8.2009 06:10 piluk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyby v GUI v KDE 4.3

    Hlasoval jsem pro vadí, ale já to mám v KDE4.3 jinak. Tak na co ten článek, krom tvé popularity vlastně poukazuje? Na něco, co si každý KDEčkař přizpůsobí dle své vůle?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.