abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 299 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Topolánkek je frajer!

    23.3.2010 10:52 | Přečteno: 2307× | poslední úprava: 23.3.2010 10:54

    Máme tady další absurdní politickou kauzu. Bývalý premiér byl zachycen při neformálním a veselém rozhovoru s redaktorem Gay časopisu LUI. Podle šéfredaktora časopisu, byl jediným osloveným politikem, který byl ochoten nechat se pro tento časopis vyfotit. Po celý rozhovor byl velmi vstřícný, a odmítal jakékoli kategorizování lidí podle národnosti nebo orientace. A jaký je výsledek?

    Jediný politik, který se zachoval vstřícně ke Gay časopisu byl mediálními a politickými idioty označen za homofoba. Chápete? To zřejmě ani pochopit nelze. A to jen na základě dvou vět evidentně vytržených kontextu. Ty dvě věty v celém cca půlhodinovém rozhovoru představovaly názorný příklad toho, proč takové povrchní škatulkování nefunguje a je hloupé. Topolánek má evidentně pravdu s tou českou malostí a připosraností. U mě je Topolánek (v tomto konkrétním příkladě) frajer, který se jediný ješitně nebál objevit se v Gay časopisu.

    Pokud vás náhodou zajímá, proč že to má "homofob" a "antisemita" Topolánek odstoupit, podívejte se na celý záznam kritizovaného rozhovoru zveřejněný na obranu Topolánka samotným Gay časopisem. Být "menšina" tak si mě Topolánek získal!        

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.3.2010 10:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Rozhodne je jednicka :-)
    default avatar 23.3.2010 11:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Toskánsko netoskánsko :-D
    Petr Tomášek avatar 23.3.2010 14:11 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Popravdě řečeno, na toskánsku mě daleko víc vadí ti estébáci z Č-SS-D, co ho nechali špehovat...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.3.2010 14:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ono uz se teda zjistilo, kdo si to objednal?
    Darth Phantom avatar 23.3.2010 16:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    na toskánsku mě daleko víc vadí ti estébáci z Č-SS-D, co ho nechali špehovat...
    Jo? Já myslel, že za vším stojí Putin a kágébáci, jak ses tady nedávno vyjádřil :-D. Zkus to trochu objasnit, uvolni se, popusť trochu uzdu své fantazii a neboj se. Možná se pak dostaneš i k těm stbákům z Č-SS-D :))))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.3.2010 11:01 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Kdokoli, kdo ma něco společného s politikou, není v žádném případě frajer... Mimochodem stejně to od něj byla jen póza, 4 procentní skupinu voličů přeci nelze zanedbávat.
    23.3.2010 11:04 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    To je evidentně v rozporu s tím, že nikdo z ješitných chlapů politiků v gay časáku být nechtěl. kdyby to byla politická póza, tzv. korektní Paroubek s Haškem by na focení stáli frontu.
    23.3.2010 11:07 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    někdo musel být první...
    23.3.2010 11:11 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    A proto ho ti ostatní vyzývají k odstoupení? :-D
    23.3.2010 13:57 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    To je evidentně v rozporu s tím, že nikdo z ješitných chlapů politiků v gay časáku být nechtěl. kdyby to byla politická póza, tzv. korektní Paroubek s Haškem by na focení stáli frontu.
    Počítám že Paroubek si nechal udělat průzkum a zjistil, že v cílové voličské skupině (= všichni) jsou homofobní nálady poměrně rozšířené a tedy by mu to moc nepomohlo. Navíc by redaktor mohl klást nepříjemné otázky o odborových předácích... ošemetná situace.

    Topolánek je sice v podobné situaci, ale jednak už nemá moc co ztratit a jednak je to skvělá příležitost jak se distancovat od Klause.

    A u toho nejješitnějšího je to myslím naprosto jasné :-)
    23.3.2010 11:06 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    I Paroubek se pro ten homočasák dal vyfotit.
    23.3.2010 11:09 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    http://img.blesk.cz/img/1/gallery/375213_jiri-paroubek.jpg

    Ano. BLESK je typický časopis Paroubkových voličů. :-D
    23.3.2010 18:10 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    BLESK, to je nejvtipnější čtení... Teď pár dní zpět psali, že v ČR spadlo za den 405mm/m2 srážek. Přičemž k tomuhle čísli dospěli tím, že sečetli srážkové úhrny v jednotlivých krajích :-D
    23.3.2010 19:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Pokud to udelaj v Blesku, muzu se tomu zasmat. Pokud Meteopress vyda zpravu o tisicich blesku behem posledni bourky, nezbyva nez plakat.
    24.3.2010 08:57 Tomáš Pěnička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Tak to je hned vtip na druhou. Jednotka mm/m2 je blbost, buď se udávají mm srážek, nebo l/m2 (litr na m2), číselná hodnota je pak stejná v obou případech.

    A to sčítání za kraje je třešnička na dortu. Kdyby takhle posčítali hospodářský růst (tedy pokud nejsme zrovna v záporu) nebo průměrné mzdy, to bychom papírově byli v socdem ráji.
    24.3.2010 14:30 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    mm/m2 = l/m2

    Jirka
    24.3.2010 17:29 kulový blesk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    nikoliv, nýbrž

    mm = l/m^2, a mm/m^2 = l/m^4

    fyzikální význam litru na metr hyperkrychlový chápou dobře pouze čtenáři blesku
    25.3.2010 10:38 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    když vyliješ 1 litr vody do čtvercové nádoby s rozměry metr krát metr, jaká bude výška hladiny? A ještě, já znám jen metr čtvereční (m^2), metr kdyrchlový(m^3), takže co je proboha m^4?
    25.3.2010 10:53 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    sorry, už jsem pochopil, máš pravdu...
    24.3.2010 14:36 iii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    příště si zkus vzít tužku... :-D
    23.3.2010 20:14 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Myslim, ze koli tomu bruchu si nedovidi ani na pero :-/
    24.3.2010 00:20 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    23.3.2010 11:23 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Topolanek a frajer? Nesouhlasim. Kdysi mi byl celkem sympaticky, ale zvladnul doj*bat moji milou odsku do stavu, ve kterem je ted. Je mi celkem fuk, o co slo v tom inkriminovanem rozhovoru. Je to beztak jen bublian nafouknuta medii. Ale nechci predsedu vlady, ktery ma takove vyroky o vlastnim narodu. Ty vyroky a jeho osobni "zchopnosti" mi prijdou daleko vetsi problem. Odvadi od ods volice a to mne mrzi.
    Darth Phantom avatar 23.3.2010 16:44 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    ale zvladnul doj*bat moji milou odsku do stavu, ... Odvadi od ods volice a to mne mrzi.

    Řekl bych, že máš pravdu. Tento rudoarmějec a rotný skutečně dělá tvé milované a mé oblíbené ODS medvědí službu. Není divu, že se ho už jeho spolustraníci chystají kopnout do prdele, tak jako Mirek chtěl kopat a zavírat občany ČR. No nic, Mirek si ještě dá poslední knedlo-vepřo-zelo a pak dostanou příležitost ostatní gauneři. Ti kupodivu mlčeli, když jejich Führer vztyčoval prostředníček, chystal Noc dlouhých nožů, jachtil v Toskánsku a prováděl Es kommt der Tag a půjdete bručet. Důvod bude asi ten, že je krátce před volbami.

    Ale i tak se obávám, že změna Führera s historickými nejnižšími preferencemi asi moc neudělá a že tady už nepomůže ani Kubiceho zpráva 2. No nechme se překvapit, třeba íčko vymyslí ještě něco lepšího. Zatím chce íčko házet jen granáty :-D)))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    default avatar 23.3.2010 11:26 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Zajímalo by mě, jak to řešil s tužkama. Co kdyby mu náhodou upadla, že? Kdo by se pro ni ohnul?
    rofl.rofl avatar 23.3.2010 11:30 rofl.rofl | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    od zvedání tužek je tam Langer
    Mozek je aparát, jehož pomocí si myslíme, že myslíme.
    Petr Tomášek avatar 23.3.2010 14:12 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    A já myslel, že to byla reakce na tohle. Ten by se IMHO se svým břichem vůbec neohnul :)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    default avatar 23.3.2010 14:20 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    :-D

    PS: Byla to reakce na pana Duška, nebo jak se jmenuje.
    23.3.2010 11:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ty dvě věty v celém cca půlhodinovém rozhovoru
    O jaké dvě věty jde? Nechce se mi to celé poslouchat.
    23.3.2010 11:43 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    úplný konec třetího videa. koukal jsem, ale bez předchozích 5 minut to fakt nemá žádný smysl. Redaktor se pořád dožaduje přídavných jmen k "homosexuálovi", a Topolánek mu 5 minut vysvětluje, že něco takového neumí, že obecná klišé nemá rád a ani nefungujou. A když je redaktor pořád neodbytný, tak nakonec řekne, že když si vezme jako příklad Slamečku, který je gay, tak má pocit, že jako ministr uhne. Ale třeba takový Fišer je žid a né Gay, a uhne ještě dřív. Takže vyrobit nějaké klišé typu, že homosexuál dříve vyměkne je prostě nesmyslné a paušalizovat to nejde.

    Navíc o Slamečkovi mluvil v rozhovoru mnohem dřív, když popisoval, že jsou kamarádi, jak si půjčovali byt atd.... A nakonec, že je Fišer slabý premiér, jehož jedinou devízou je, že nikomu nevadí, to je veřejně známý fakt.
    23.3.2010 12:23 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    nestesti tech nasich papalasu je, ze neumi jednat diplomaticky. typickym prikladem jsou jak Topolanek, tak Paroubek. vzdycky neco placnou, a pak se to ctrnact dni snazi (stejne neobratne) vyzehlit, protoze si sve vyroky neumi obhajit (pokud vubec obhajitelne jsou). a nase mila media je v tom s radosti koupou, pricemz na skutecne problemy celkem kaslou.
    23.3.2010 11:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    +1

    kdyby byl aspoň nějaký odkaz na to, kde teda ty dvě věty byly vytrženy z kontextu a kde se o T. říká, že je homofob ... když si vrazím do googla "topolánek homofob", tak mi vyjede jenom kupa článků tvrdících opak
    23.3.2010 11:48 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    23.3.2010 22:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Vysvětlí mi někdo, jak je možné to brát jako urážku homosexuálů? Když už, tak Židů...
    belisarivs avatar 24.3.2010 08:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    No, pokud se nekdo citi urazen, ze mu nekdo rekne, ze je Zid, tak budto Zid neni a nema Zidy rad, nebo Zid je a stydi se za to.

    Zidovska narodnost je narodnost jako kterakoliv jina. Rici nekomu Zid mi prijde stejne urazlive, jako rici nekomu, ze je Polak nebo Belgican.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 24.3.2010 15:02 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Je rozdíl mezi významem slova Žid (národnost) a žid (vyznavač judaismu). Kontext, kterého se Topolánek tak zoufale dovolává, odráží to, co se skutečně odehrává v jeho myšlenkách. Freud by to označil jako přeřeknutí, kterým se projevuje naše podvědomí. A z úst árijsky vypadajícího chlapce, jehož obě partnerky vypadají jako čisté árijské typy, s nimiž zplodil dětičky "čisté rasy", to zní hodně divně. Navíc nepoužil slovo homosexuál, ale gay, což už tak bezpříznakové není. Zvlášť vyřčeno za zády dotyčného.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    belisarivs avatar 24.3.2010 16:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Porad mi neni jasne co je na jeho slovech urazliveho. Cetl jsi ten rozhovor?

    Rici o nekom, ze je vyznavatel judaismu, islamu, krestansvi ... taky mi to nezni az tak urazlive. Mne by neurazilo ani jedno. proste bych rekl, ze to neni pravda, ze se spletl.

    Pokud vim, tak "Gay" je uplne normalni slovo. Kdyby rekl "buzna" tak nepovim. Ale takhle...

    No, kdyz na nej nekdo chce byt za kazdou cenu nastvany, tak at si klidne je. Ja jenom nevim, jestli je tohle ten pravy duvod. Me osobne sere kvuli jinym vecem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 24.3.2010 23:14 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ano, četl. A ti gayové jsou v tom celé pouze marginální problém. Daleko horší bylo to, co „vyslal“ na adresu premiéra Fischera. Skrytá narážka na postoj nacistů, kteří se podivovali, proč jsou židé tak pasivní při transportech a své fyzické likvidaci, to prostě pro člověka s alespoň minimálním kulturním rozhledem přehlédnutelné není. Zvlášť s přihlédnutím ke všem těm Bormanům, nocím dlouhých nožů a dnům, které přijdou.

    No a když je „gay“ v pohodě, to by mě zajímalo, co měli všichni proti slovu „homosexuál“ v rozhovoru, který tak zvířil hladinu veřejného mínění nedávno.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    thingie avatar 24.3.2010 23:38 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Eh, tady to fakt úplně není o tom, jestli někdo řekne gay, nebo homosexuál, nebo třeba i buzna, ale to kolem. Všechna ta slova mají svoje neurážlivé použití.
    Růžové lži.
    belisarivs avatar 25.3.2010 11:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Jaka skryta narazka?

    Tak se mi zda, ze hledas neco, co nikde neni.

    Nevim, jestli se Nemci podivovali pasivite Zidu. Ja mam za to, ze Zide proste nevedeli, co je ceka. Plynove komory byly maskovany jako sprchy apod. Ale to je jedno.

    Kdyz tedy mermomoci musis byt na Topolanka nastvany kvuli tomuhle, tak si klidne bud. Mne je to uplne jedno.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 25.3.2010 12:00 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    To není jen to. Uvedl jsem, že náckovská "terminologie" je v jeho projevech běžná. Stejně jako lze pozorovat jeho árijsky čistou rodinku či vyznávání kultu síly (viz jeho mládí, vystupování coby "vlajkonoš", fyzické výpady vůči novinářům, běžná slovní agrese atd.). Je to prostě latentní nácek. A může to zakrývat čím chce, případně se vymlouvat, na co chce.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    25.3.2010 12:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    lze pozorovat jeho árijsky čistou rodinku
    To je vtip? Takže když si někdo vezme blondýnu, tak je nácek? Našel bych dost věcí, které Topolánkovi vytknout, ale tyhle řeči jsou absurdní.
    Darth Phantom avatar 25.3.2010 14:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!

    To je možná absurdní, ale mě připadá také absurdní, jak někdo dělí lidi na židy/nežidy (resp. mluví o tom, že někdo něco dělá tak či onak, protože je žid). Mě je úplně fuk jestli je někdo žid či nežid a tohle by mě nikdy nenapadlo. Ať si klidně Fischer chodí s jarmulkou po Jeruzalémě a mlátí palicí do Zdi nářků.

    Já ale holt nejsem Mirek a nedovedu se úplně tak vcítit do role Vůdce Mirka, který označuje svého asistenta jako Bormanna, dělá Noc dlouhých nožů atd.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    25.3.2010 14:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Kdybys četl, než začneš horovat, tak by sis všiml, že:

    a) jinde v této diskusi mluvím o té urážce Židů sám,

    b) v komentáři, na který reaguješ, mluvím pouze o jeho manželce/rodině. Také jeho náckovství posuzuješ i podle "árijské rodiny"?
    Darth Phantom avatar 25.3.2010 14:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Neboj, Godzillo, já umím číst :-). Latentní náckovství Mirka Talmana vidím v jeho přihlouplých výrocích a chování, nikoli v jeho "árijské rodině". Že si Mirek zatrtká s blondýnou a občas se proběhne nahatý na dvorku u Berlusconniho mi nepřijde zas až tak neobvyklé a pohoršující.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    belisarivs avatar 25.3.2010 14:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Budu tenhle kardinalni blabol povazovat za originalni smysl pro humor.

    Jinak to ani brat nelze. Jak rikam, Topolanka rad nemam, ale tohle prekracuje hranice absurdity.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Darth Phantom avatar 25.3.2010 15:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Považuj si to za co chceš. Ale absurdní výroky a chování toho člověka to opravdu jsou. Jasně, je to přece mediálně nafouknutá a umělá bublina, já vim. Tady je spíš v trendu hodnotit jak velké má Paroubek panděro :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    AnachronyX avatar 25.3.2010 19:01 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Vtip? Proč? Opravdu nemůžu za to, že někteří jedinci nemají odhad na lidi, volí je a pak se hrozně diví, když se naplní to, co jiní předpovídali na základě svých pozorování. Nácek zůstane náckem.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    belisarivs avatar 26.3.2010 09:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!

    WTF? Netajim se tim, ze Topolanka rad nemam. Ale patrne ti to nejak uniklo. Tak tedy znovu a specialne pro tebe NEMAM RAD TOPOLANKA. Okviteckovat a ruzove vybarvit uz to nedovedu. Z toho jasne vyplyva, ze jej ani nevolim, ale to snad v kapitalkach a tucne nepotrebujes, nebo ano?

    Ale kdyz si z nejakeho, mne neznameho duvodu, myslis, ze je nacek, tak si to o nem klidne dal mysli. Mne je to uplne jedno.

    Ze se mu libi blondyny? To je snad vtip. Mne taky. Jsem nacek? A jake ma deti muze clovek vzhledove ovlivnit? Jako ze jim barvi vlasy na blond a kupuje kontaktni cocky s modrou sitnici v Nazi shopu?

    IRC is just multiplayer notepad.
    Václav 24.3.2010 16:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ahaa, chápu. Všechny Gay kluby se přejmenují na "Kluby pro homosexuální menšinu", místo Žid budu říkat Občan židovské národnosti, Němec je vlastně také urážlivé (Etymologický slovník: ...slovensky nemý, atd. K tomu náleží i Němec. Je to třeba chápati tak, že němý značilo nejen němého, ale především snad i toho, kdo vydává nezřetelné, nedělené, nesrozumitelné zvuky...). Tahle korektnost za každou cenu mě opravdu, s prominutím, sere.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    25.3.2010 11:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    pokud se nekdo citi urazen, ze mu nekdo rekne, ze je Zid, tak budto Zid neni a nema Zidy rad, nebo Zid je a stydi se za to.
    Přečti si to znovu. Topolánek řekl, že "je Žid, a proto uhne dřív". V tom je ta urážka.
    Václav 25.3.2010 13:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    To "a proto" neřekl, i když se to tak dá také vyložit :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    25.3.2010 13:44 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Jak jinak bys to mohl vyložit? Kdyby to tak nemyslel, nemusel by to židovství vůbec zmiňovat.
    belisarivs avatar 25.3.2010 14:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Tak rekl to nebo sis to tak jenom vylozil? Ono to neni totez.

    Taky to mohl myslet tak, ze nekdo by mohl povazovat fakt, ze je Fischer Zid za duvod proc by mel uhnout driv nez Slanecek ktery je pry gay, ale je to absurdni, protoze tohle na to podle nej proste nema vliv.
    IRC is just multiplayer notepad.
    25.3.2010 15:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Význam toho, co řekl, je podle mě jasný. Všechno jde nějak okecávat a krkolomně hledat jiné významy, ale není to zbytečné?
    belisarivs avatar 25.3.2010 15:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ale ja to neokecavam.

    Pokud bych byl dutohlavuv priznivec, tak bych se o to treba pokusil. Ale ze mi je uplne ukradeny a proste nechapu z ceho se kdo vzrusuje, tak se na nejake okecavani muzu zvysoka.

    Na mem vysvetleni nevidim nic krkolomneho. Proste mohl chtit poukazat, ze nema smysl resit kdo je jaky od narozeni a tak si k jedne skatulce (homosexual) vybral jinou (Zid) a poukazal na absurditu prirarovani neopodstatnenych vlastnosti.

    Ja to takhle pochopil hned z kraje.

    Ze si nevidi do huby a neodhadne, ze se jeho blaboleni bude vytrhavat z kontextu je uz dalsi vec.

    Jak rikam, pokud nekdo na nej chce byt nastvany, tak at je. Mne po tom nic neni. Ale proste nejak pro zrovna tohle nemam pochopeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    25.3.2010 16:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    No jo, já také nepochopil ten povyk kvůli teplým, když ve skutečnosti se dalo polemizovat jen o Židech...
    24.4.2010 10:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Povyk může způsobovat způsob, kterým o gayích uvažuje. Například když nedokázal ani vysvětlit, proč je proti adopcím dětí. Stejně jako tak proč ty máš potřebu psát o teplých a ne o stejnopohlavně orientovaných lidech a podobně. Takový projev bych od šéfredaktora neočekával.
    thingie avatar 23.3.2010 11:56 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Topolánek si nikoho nezíská, jeho pozice v ODS je neslavná už jak dlouho, a vzhledem k tomu, že v parlamentních volbách primárně hlasujete pro stranu, tak je to akorát ke škodě. I kdyby mi byl Topolánek sympatický, stejně pro „něj“ hlasovat nebudu, protože ani nemůžu. A kdybych chtěl hlasovat pro Topolánka prostřednictvím hlasu pro ODS ve svém kraji, sotva hlasuju právě pro něj, jeho politiku a názory. Palácové převraty jsou normální věc. A pokud by mi byl nesympatický, měla by u mě zase veliké minus ODS, protože Topolánek jako aktuální předseda má prostě vliv. Takže kdo může vyhrát.
    Růžové lži.
    Heron avatar 23.3.2010 12:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Topolánek má evidentně pravdu s tou českou malostí a připosraností.

    +Integer.MAX_VALUE

    Být "menšina" tak si mě Topolánek získal!

    Jsem menšina a naprosto souhlasím.

    default avatar 23.3.2010 13:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Být "menšina" tak si mě Topolánek získal!

    Jsem menšina a naprosto souhlasím.

    To je trošku laciný získání, nemyslíš?
    Heron avatar 23.3.2010 13:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Tak samozřejmě není to: O Topolánkovi jsem nic nevěděl a teď ho budu volit (nejspíš nebudu). Ovšem jsou to body navíc.
    23.3.2010 13:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Pocitam, ze od tebe nikdy neuslysim o hloupych volicich, kteri lacni po lacinych gestech :-)
    23.3.2010 13:55 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    jo. tohle "gesto" vychází Topolánka fakt "lacino" :-/
    23.3.2010 14:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    O tohle gesto ani tak moc nejde, tohle bych osobne videl o pokus nekterych lidi z jeho vlastni partaje utopit ho na lzici vody. Halt chlapci byli vyplaseni vyvojem preferenci znamenajicim rapidne se zhorsujici pomere prasatka/korytka, tak zkusili v hodine dvanacte tohle. Osobne v jeho vyrocich nevidim nic tak strasneho, a rozhodne ne v jeho meritcich. Ostate, Al Caponeho taky dostali na dane.

    Zkratka a dobre, pri vedomi co vsechno mu uz proslo tohle urcite nepovazovbal za nejaky problem.
    Heron avatar 23.3.2010 14:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Jaké laciné gesto? Topolánek něco plácnul (možná záměrně, možná ne) v diskusi a novináři z toho udělali událost týden. Stejně jako autor nevím proč, Topolánek nemá problém jít tancovat na Cikánskou slavnost, stejně jako nemá problém udělat pár fotek pro gay časopis. A teď z něj někdo chce dělat člověka nenávistného? Tohle je padlé na hlavu.
    23.3.2010 14:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Prave proto, ze nerekl nic strasneho, neudelal nic svetoborneho... proc by mel byt frajer? Kdyz si pujde Kalousek popovidat do Zahradkarske revue, taky bude frajer?

    Aby nevznikla mylka, lacine gesto bylo mysleno ve smyslu "jak malo ti staci ke stesti".
    default avatar 23.3.2010 15:13 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Asi tak nějak, no...
    neudelal nic svetoborneho...
    Počkat! Třeba je to erotický časopis. :-D
    23.3.2010 15:25 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    +(Integer.MAX_VALUE+1)

    Zatraceně, lidi. Na jedné straně tu odmítáte jakákoliv klišé o homosexuálech, cikánech, vietnamcích, chovatelích koček nebo jakýmkoliv jiným menšinám ale zmínit "českou malost a připosranost" už je OK. Přitom, je to asi na stejné úrovni jako říct, že "na vedení ČD se bojím kvůli ohnout pro tužku".
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 24.3.2010 01:27 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Chudak Pan Werich :)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.3.2010 15:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Topolánek je, byl a bohužel pravděpodobně zůstane křupan bez špetky sebereflexe. Houby frajer.
    AsciiWolf avatar 23.3.2010 15:05 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!

    Pravda je, že já se o tuto kauzu moc nezajímal, nicméně z toho, co jsem slyšel, mne pan Topolánek potěšil hlavně jeho výroky o církvi...

    >"křesťanství je pro mě názor. Prvotní křesťanství bylo bez církve, církev se chopila díky různým liturgickým..., díky oblbování mas,

    >díky brainwashingu totálnímu se zmocnili těch lidí a jejich mozků,"

    Dle mého názoru církev vystihl docela přesně. ;-)

    23.3.2010 16:32 Brutus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Ještě by se slušelo ddodat, že půlka církevních hodnostářů jsou ve skutečnosti sami latentní gayové navíc s pedofilními sklony.
    default avatar 23.3.2010 16:40 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Třeba ten rozhovor pro gay magazín otisknou v Katolickém týdeníku. :-D
    AsciiWolf avatar 23.3.2010 18:06 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Pravda pravdoucí... :-)
    23.3.2010 16:55 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Me napada, jestli se rozhovorem Topolanek neodstrelil dobrovolne. Jestli to nahodou nebylo planovany odchod ve velkem stylu. To, ze jeho odchod nejspis pred volbami ODS pomuze je dost pravdepodobne. Teda pokud se tam misto Icka posune treba Necas nebo Nemcova.

    Je to uz moc pritazene, nebo to je bezne, ze by politici hrali takove hry?
    Grunt avatar 23.3.2010 20:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Mně teda místo výroku/nevýroků pana Topolánka zaujal víc časopis samotný. A to dokonce víc než zena.cz.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.3.2010 11:35 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Topolánek u mne bude vždy jen namyšlenej kretén, ale tohle musím opravdu chca nechca považovat za předvolební (třeba i vnitrostranický) boj... uměla kauza
    belisarivs avatar 24.3.2010 13:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    Asi tak. Nemam ho rad, ale tohle je proste typicka ukazka "verohodnosti" nasich pisalku a novin.
    IRC is just multiplayer notepad.
    24.3.2010 20:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánkek je frajer!
    http://domaci.ihned.cz/c1-41580210-mirek-topolanek-mistr-politicke-nekorektnosti - se mi zdá dost přesné.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.