abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 572 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    La Quadrature du Net informuje o tom, že zpravodajové Evropského parlamentu z výborů ITRE a IMCO podlehli tlaku Rady EU (hlavně Francie a UK) a z telekomunikačního balíčku vypustili a zneutralizovali dodatky zajišťující ochranu práv občanů na Internetu. Vypuštěn byl např. dodatek 138/46, který byl schválen absolutní většinou v prvním i druhém čtení. Taktéž byl zcela zneutralizován dodatek zajišťující ochranu síťové neutrality. Evropský parlament má poslední možnost zastavit toto okleštění práv občanů v plenárním hlasování, které proběhne již ve středu 6. května. La Quadrature du Net vyzývá občany, aby neprodleně telefonicky kontaktovali své europoslance.

    4.5.2009 10:38 | xm | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.5.2009 10:49 eu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    napisme svym europoslancum, ja uz je obeslal
    (ne ze bych si od toho neco sliboval, ale sanci dostali :-) )

    http://www.pooh.cz/a.asp?a=2015439

    4.5.2009 11:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Na napsání dopisu je už pozdě, hlasovat se bude již 6.5., tj. za dva dny. Maximálně tak e-mail, kde člověk však nemá jistotu, zda se opravdu dostane do správných rukou (pravda to nemá ani u psaného dopisu, ale tam je ta pravděpodobnost IMHO aspoň trošku větší). La Quadrature du Net specificky vyzývá k telefonickému kontaktu a to je i podle mne nyní nejúčinnější možná forma.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 12:49 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    4.5.2009 13:09 Lukas Lipavsky | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Primo emaily:

    curl http://www.laquadrature.net/wiki/Eurodeputes_CZ 2>/dev/null | sed 's/mailto:/\n/g' | grep '^[a-zA-Z0-9_.]\+@[a-zA-Z0-9_.]\+"' | sed 's/^\([a-zA-Z0-9_.]\+@[a-zA-Z0-9_.]\+\)".*$/\1/' | sort -u

    4.5.2009 13:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Kontaktovat v tuto chvíli europoslance emailem již nemusí být dostatečné, do středy zbývá příliš málo času. Kdo má tu možnost měl by je kontaktovat spíše telefonicky, tady je kdyžtak na wiki návod: Mobilisation vote Citizen Rights Amendments on May6 Telecoms Package 2nd reading
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 13:35 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    nejak tenhle skriptik nefunguje, nicmene maily jsou tu:

    brezina@janbrezina.cz, cabrnoch@cabrnoch.cz, petr.duchon@europarl.europa.eu, hynek.fajmon@europarl.europa.eu, jana.hybaskova@europarl.europa.eu, jana.hybaskova-assistant@europarl.europa.eu, miroslav@ouzky.cz, zuzana.roithova@europarl.europa.eu, ivo.strejcek@europarl.europa.eu, oldrich.vlasak@europarl.europa.eu, jan.zahradil@europarl.europa.eu, tomas.zatloukal@europarl.europa.eu, info@tomaszatloukal.cz, info@zieleniec.cz, jaroslav.zverina@europarl.europa.eu, ris.olonz.ods@volny.cz, richard.falbr@europarl.europa.eu, asistent@falbr.cz, libor.roucek@europarl.europa.eu, lroucek@socdem.cz, vera.flasarova@europarl.europa.eu, jaromir.kohlicek@europarl.europa.eu, jiri.mastalka@europarl.europa.eu, miloslav.ransdorf@europarl.europa.eu, vladimir.remek@europarl.europa.eu, daniel.stroz@europarl.europa.eu, vladimir.zelezny@europarl.europa.eu, tvosecka@euparlament.com, poslankyneJana@euparlament.com
    4.5.2009 13:37 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Pokud chcete jen poslat emaily, tak je alespoň neposílejte hromadně, ale každý adresujte jmenovitě příslušnému europoslanci. Hromadné emaily často ignorují (nebo jim minimálně nevěnují tolik pozornosti).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 13:48 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    jujda, a ja myslel, ze tohle skryta kopie vyresi. nebo snad ne? >:)
    Luk avatar 4.5.2009 14:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Přinejmenším je dobré rozlišit poslance a poslankyně ;-) Dále není též od věci některým (samozřejmě těm správným) poslancům jemně připomenout, jak hlasovali dříve (o SW patentech) a jak tehdy své voliče nezklamali.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Kamil Páral avatar 4.5.2009 12:51 Kamil Páral | skóre: 13 | blog: Kamil Páral | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    To je fajn, když někdo vystaví již vytvořený dopis, aspoň ostatní nemusí ztrácet čas psaním vlastního. Díky.

    Tak nějak nevím, jestli mě má překvapovat, že některé ty emailové adresy vůbec nefungují (konkrétně minimálně Cabrnoch, Škottová).

    4.5.2009 11:01 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Zdá se, že pomalu uzrává doba k budování alernativní "internetu", jdu vyhrabat wi-fi kartu a anténu.

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    4.5.2009 11:22 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Tenhle názor vidím často, ale nechápu, v čem by to mělo pomoct.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    4.5.2009 11:25 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Samozřejmě zdaleka ne všem, co poškodí takový balíček, ale pokud taková síť bude hodně velká, tak je nový prostor pro nekontrolované šíření informací všeho druhu.

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    4.5.2009 12:34 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Ale kdo zabrání politikům, aby restriktivní zákony zobecnili na jakoukoli síť podobných rozměrů?
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    4.5.2009 16:28 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Doufám, že takový omezování svobody (prakticky by to asi muselo znamenat zakázat lidem vlastnit prostředky pro budování takových sítí), už vzbudí mnohem víc odporu.

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Nicky726 avatar 4.5.2009 16:37 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Když se to udělá šikovně, tak to sklidí bouřlivý aplaus. :-P
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Bilbo avatar 4.5.2009 16:51 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Treba WiFi uz omezena je (jsou nejaky regule na maximalni vyzarovany vykon), takze dostat se na spoji pres 3 km uz chce hodne dobre anteny ....

    Ono kdyby zkrouhli max. vykon wifi tak, ze efektivni dosah je tak leda v byte, mozna i pres ulici a zacali to i krute merit a hlidat (coz je nastesti ve vetsim meritku technicky pomerne narocny) tak tim muzou podobny site dost priskrtit...
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    Jendа avatar 4.5.2009 17:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Ronja?
    4.5.2009 23:35 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Řekl bych, že přes jedna a půl kilometru půjde stěží.
    4.5.2009 17:12 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Odvažuju se doufat, že tohle omezení je spíš z technických důvodů, než kvůli omezení možností komunikovat.

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Bilbo avatar 4.5.2009 17:41 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Taky si myslim, ze je to tam ted aby se lidi navzajem nepredhanali s vykonem, ale ono by asi nebyl problem to oklestit a zneuzit i k jinym ucelum...

    Ronja je pekna, ale potrebuje primou viditelnost (je to taky vice citlive na mlhu a dest nez wifi) a neni to nic pro masove pouziti (cena 2500 za soucastky by sice sla, ale 70 hodin na sestaveni neni zrovna malo a ne kazdy to umi sestavit)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    Grunt avatar 5.5.2009 18:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Nástroje pro správu takové sítě už zakázali(§229), takže proč ne?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2009 11:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Je až zarážející (i když bohužel nikoliv nepředvídatelné), že jakmile dostane moc rozhodovat do rukou užší skupina lidí nebo nedejbože jeden jediný člověk, končí to téměř vždy v neprospěch občanů (viz. Rada EU a nyní vybraní zpravodajové EP). Holt lobby jsou silná :-(

    Demokratická hlasování v EP většinou končila naštěstí dobře, takže ještě chovám naději v to, že plenární hlasování pro nás dobře dopadne. Jen je potřeba dát europoslancům opravdu vědět, že nám toto téma není lhostejné! Hlavně teď před volbami do EP to může mít opravdu velký význam...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 13:37 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Je až zarážející (i když bohužel nikoliv nepředvídatelné), že jakmile dostane moc rozhodovat do rukou užší skupina lidí nebo nedejbože jeden jediný člověk, končí to téměř vždy v neprospěch občanů

    No to je logické, úzká skupina lidí u moci nemá moc důvod hájit zájmy většiny, a často vlastně ani netuší, jaké jsou.
     
    Nazývat frašku s volbami jednou za 4 roky demokracií mohou snad jenom krajní idealisté.
     
    4.5.2009 17:58 kaja47 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    často vlastně ani netuší, jaké jsou

    To znamená, že musíme být slyšet.
    4.5.2009 17:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Je až zarážející (i když bohužel nikoliv nepředvídatelné), že jakmile dostane moc rozhodovat do rukou užší skupina lidí nebo nedejbože jeden jediný člověk, končí to téměř vždy v neprospěch občanů
    To není nic nového. Tohle věděli už ve ve Starém Řecku a Římě, kde byla (alespoň původně) moc v rukou uzké skupiny či jednoho člověka používána pouze ve stavu války. Machiavelli ve svém díle tvrdí, že nejlepší forma vlády sice je osvícená diktatura, ale bohužel sehnat dostatečně osvíceného diktátora je téměř neřešitelný problém, protože lidé, kteří by na podobnou funkci byli vhodní, ji dělat nechtějí, naopak ti, co ji dělat chtěji, jsou na ni zcela nevhodní (pro inspiraci si stačí projít obludárium české politiky).
    belisarivs avatar 4.5.2009 11:57 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Nevidim do struktury EP a veci okolo, ale to vazne jde, aby EP neco schvalil ci zamitnul a pak se to takto obchazelo? Mne to prijde jako ulet.

    IRC is just multiplayer notepad.
    4.5.2009 12:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Tady je výtah z české Wikipedie, který to trochu ujasňuje:
    Pro přijímání textů legislativního či jiného charakteru Evropský parlament užívá, stejně jako jeho národní protějšky, systém zpravodajů. Tento systém spočívá v tom, že o jednotlivé texty (buď návrhy Evropské komise či parlamentní rezoluce) se stará zpravodaj (vybraný poslanec v rámci příslušného výboru). Tento poslanec vypracovává, ve spolupráci se sekretariátem, pozici EP k dané otázce (zprávu), například k návrhu Komise. Zpravodaj pak přijímá a zapracovává pozměňovací návrhy ostatních poslanců. Ostatní frakce pak ještě jmenují každá svého „stínového zpravodaje“, který komunikuje se zpravodajem, formuluje mu pozici své politické skupiny a vypracovává pro svou skupinu návod, jak o jednotlivých pozměňovacích návrzích a o textu samotném mají jeho kolegové a kolegyně z klubu hlasovat. Jakmile je text v nějaké podobě schválen ve výboru, jde na plénum. Tento proces se opakuje jednou nebo vícekrát (čtení), podle druhu legislativního postupu a v závislosti na tom, zda se podaří dospět ke shodě s Radou. Na plénu poslanci hlasují většinou přítomných poslanců, nebo absolutní většinou v rámci spolurozhodovací procedury (většina všech poslanců). Pro odvolání Evropské komise je potřeba dvou třetinová většina.
    Z toho textu to nevyplývá, ale vzhledem k současnému dění zjevně tito zpravodajové mohou příslušný dodatek vypustit i pokud už byl v daném výboru schválen. Nicméně přijde mi to padlé na hlavu :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 12:23 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Pokud se nepletu, na legislativním postupu v Evropském parlamentu nemění Lisabonská smlouva v podstatě nic, takže přesný postup můžete najít v článku 294 jejího konsolidovaného znění. Stáhnout si ji můžete například odsud, jde o stranu 233.

    Nebo si samozřejmě můžete dohledat stávající smlouvy...
    Marián Kyral avatar 4.5.2009 12:18 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Asi jsem to nějak nepochopil. Nejdříve se něco schválí a pak z toho ještě někdo něco povyhazuje a pak se to zase schvaluje?

    4.5.2009 12:24 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Viz výše.
    4.5.2009 12:29 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Ještě jeden výtah z české Wikipedie:
    Práce Evropského parlamentu je jako u jiných parlamentů organizována v rámci výborů a pléna. Jedině text schválený na plénu je platný, přesto je práce výborů nepostradatelná. Nabízí totiž poslancům možnost specializace, takže o jednotlivých návrzích se jedná v rámci výborů mezi poslanci, kteří se dané oblasti blíže věnují. Evropský parlament má 20 stálých výborů, které vesměs tematicky odpovídají generálním ředitelstvím Evropské komise. Kromě výborů existují ještě podvýbory a také dočasné výbory svolávané k aktuálním tématům.
    No a plenární hlasování (tedy hlasování kompletně celého EP) proběhne až ve středu 6.5. Nicméně pořád nechápu jakým právem může vybraný zpravodaj odstranit (či jinak změnit) dodatek, který již příslušný výbor schválil (a to absolutní většinou). Budu si muset přečíst tu stať z Lisabonské smlouvy, kterou výše odkazoval Honza Jaroš...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 12:34 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Ta stať se výborů parlamentu netýká, to už nejspíš bude vnitřní záležitost EP, která není upravena mezistátními smlouvami. V tom, na co jsem odkazoval, je postup přijímání směrnic z pohledu komunikace mezi Radou EU, Evropskou komisí a Europarlamentu a postup při hlasování v EP.
    4.5.2009 12:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Bohužel máte pravdu, o činnosti výborů a zpravodajů v rámci EP jsem tam nic nenašel. To bude pravděpodobně jen v nějakém jednacím řádu EP (či něčem obdobném).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 13:05 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Jo, omlouvám se, já původně chtěl reagovat na příspěvek belisavris, akorát pak jsem to přilepil pod ten váš, který byl trošku o něčem jiném...
    progdan avatar 4.5.2009 12:29 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    že já sem lezl...celej den zkaženej. Jak se může skupina tupců prahnoucích po moci a penězích ohánět ochranou zájmů občanů! Zeptali se vůbec nějakých občanů? Vsadim se že ne protože jinak by se dozvěděli co to zase vymysleli za k******u.

    Já jen doufám, že se najde někdo rozumný kdo se jim s tim vysměje do xichtu..:-(.
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    4.5.2009 13:04 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Ja doufam v pomazaneho magora, co nejakyho takovyho smejda odpraskne, aby ti zbyli smejdi nemeli aspon ten pocit absolutni beztrestnosti jako ted....

    Salamek avatar 4.5.2009 14:08 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    ASi tak mužeme jen doufat že někomu hrábne a všechny ty svině vystřílí pak by se jejich nástupci tak báli o život že by si takovu svinárnu nedovolili
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    4.5.2009 14:48 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Presne o tom to je.

    xkucf03 avatar 4.5.2009 21:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše střelec

    +1

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    unknown_ avatar 4.5.2009 14:19 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Ac budou komunisti hlasovat proti cenzure internetu a omezovani nasich prav (jako zatim ve vetsine pripadu), tak to furt budou oni, kdo bude chtit ukratit nase prava, ze?
    belisarivs avatar 4.5.2009 14:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Komunisti jsou proste svine. Tot historicka zkusenost. Smitec.

    Komunismus je uz v principu hovadina nutne ustici v policejni stat. Veri mu akorat naivkove, flakaci a gauneri. Kterypak ses ty?

    IRC is just multiplayer notepad.
    unknown_ avatar 4.5.2009 14:24 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Asi su ten gauner. No co. Ty si zas zaslouzis cenzuru netu. Kazdymu co chce.
    belisarivs avatar 4.5.2009 14:26 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Tvoje volba. Ale proc ja bych si mel zaslouzit cenzuru webu nechapu.

    No tak jsou komanci jednou pro neco dobreho. Jakmile by byli u kormidla, je kazdemu jasne kam by to vedlo. Viz Cina. Dekuji, uz jsem zvracel.

    IRC is just multiplayer notepad.
    4.5.2009 16:11 wikileaks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Cina? Myslite ten 100% kapitalismus?

    belisarivs avatar 4.5.2009 16:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Ekonomicky kapitalismu, politicky komunismus. A tady mluvim spis o politice.

    IRC is just multiplayer notepad.
    5.5.2009 18:52 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Co ma Cinska forma radoby internetu spolecneho s kapitalismem?
    4.5.2009 21:40 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    juu jasnovidec :-)
    5.5.2009 17:17 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Proc maji Cesi tak kratkou pamet??
    belisarivs avatar 5.5.2009 19:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    To bude obecna vlastnost nazavisla na narodnosti.

    Dneska taky hodne Nemcu nevi co je to koncentrak. Ze se zacinaji objevovat lide nevedouci jake byli komunisti svine neni az tak prekvapujici.

    IRC is just multiplayer notepad.
    6.5.2009 11:46 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    a vy si to pamatujete?
    belisarivs avatar 4.5.2009 14:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Kibucy jako argument neberu. Tam to fungovat muze. Funguje tam vzajemna regulace, protoze se tam vicemene vsichni znaji. Ale cely stat? Kde ty veci.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Sešívaný avatar 4.5.2009 16:04 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Komunisti to mají vyřešené jinak, oni žádný internet cenzurovat nepotřebují. Až by se dostali k moci, tak by zařídili, aby nebylo koho cenzurovat. V cele nebo pod kytkama totiž žádné připojení není.
    4.5.2009 21:40 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    juu dalsi jasnovidec :-)
    Sešívaný avatar 5.5.2009 00:27 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Já nejsem žádný jasnovidec, naopak jen vycházím z dosavadní zkušenosti s komárama.
    4.5.2009 14:37 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    zalozil jsem na toto tema vlakno na foru Ceske Piratske strany pisu to sem, protoze by se pod tim prispevkem mohla objevit zajmava diskuse, ktera muze zajima i ctenare abc
    4.5.2009 15:17 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Zdravim

    Jaromír KOHLÍČEK

    Jaka nahoda, tenhle europoslanec byl dnes u nas ve skole na besede. Docela dobry, az me prekvapuje ze je komunista... Tak jsem mu hned napsal a at mate co cist a nad cim se certit, prikladam kopii i sem:

    -----

    Vazeny Pane poslance,

    Predem Vam chci podekovat za vase dnesni vystoupeni ve Varnsdorfu. Ptal jsem se vas zda se necitite byt brzden vasi politickou prislusnosti - tak to jsem ja. Chtel jsem se Vas pak jeste zeptat na zcela jinou vec, nicmene jsem byl zastaven pi. Vajsovou - asi me nema rada.

    Chtel jsem se zeptat na vas nazor na aktualne diskutovany telekomunikacni balicek a v nem obsazene veci jako napr. tzv "francouzskou gilotinu", tedy nucene odpojovani uzivatelu od internetu po trech _neprukaznych_ podezreni ze uzivatel porusuje autorska prava, pochazejicich od jakychsi organizaci, ktere kolektivne spravuji autorska prava umelcu. Dostala se ke me navic informace, ze napr. dodatek 138/46 ac jednou schvalen, pote vyhozen, pak zase schvalen byl opet vyhozen atd... V procedurach EU se nevyznam, ale prijde mi ze zpravodajove si tam s tim delaji co se jim zrovna libi a podle toho s kym zrovna byli na obede.

    Netusim zda i vy osobne se budete ucastnit hlasovani o tomto balicku, ma to byt 6. kvetna, doufam ze ctite presumpci neviny stejne jako ja a ze tento balicek podporite v takovem zneni, aby nemohla nejaka jednostranna zajmova skupina provadet tvrde zasahy (napr. nakazovat poskytovatelum internetu aby zakazali internet svym zakaznikum) bez narizeni soudu. Prijde mi absurdni, aby toto vubec bylo mozne. Tesne s tim souvisi i tzv. sitova neutralita. Jde o to, ze poskytovatel internetu (ISP) by nemel mit vubec pravo zasahovat do obsahu prenasenych dat smerem k nebo od uzivatele. Provozovatele silnic taky nekontroluji co lide vozi v autech, od toho je tu policie. Jsem zasadne proti tomu, aby stat nebo kdokoliv jiny vedel lepe nez ja, na jake internetove stranky chci chodit nebo jake sluzby chci pouzivat.

    Jsem IT odbornik a tyto veci se me osobne dotykaji.

    Zaujala me i soutez na tema ceskeho predsednictvi, muj nazor vam napisu.

    Dekuji a jsem s pozdravem

    Zdenek Stepanek

    IT expert

    VOS a SPS Varnsdorf www.vosvdf.cz

    obcanske sdruzeni GAVANET www.gavanet.org
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    4.5.2009 15:36 Peter Šantavý | skóre: 22 | blog: Obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Vdaka za info, poslal som listy aj niektorym slovenskym europoslacom.

    Sešívaný avatar 4.5.2009 16:11 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Když to tak sleduju, tak nebudu vědět, koho na podzim volit. Vždycky jsem volil pravici, ale teď fakt nevím, jestli je horší rudá oranžáda nebo tyto sviňárny. No, ale vzhledem k tomu, že to budu mít na nejbližší ambasádu 2000 km, nehodím to tam asi nikomu.
    Některé z těchto věcí vypadají docela protiústavně, tak doufám, že to dá někdo v jednotlivých členských zemích k ústavním soudům, to by taky mohl být dobrý způsob realizace pirátských stran.
    4.5.2009 16:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Já jsem také nevěděl, ale teď už mám jasno: Česká pirátská strana ;-)

    (jen doufám, že vše do parlamentních voleb stihnou připravit, uvažuji případně i o přiložení rukou k dílu)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 18:31 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Taky je budu volit a predtim budu i presvedcovat vsecky znamy

    4.5.2009 23:38 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Technická: do evropského parlamentu se volí za měsíc.
    Sešívaný avatar 5.5.2009 00:29 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    To vím a taky vím, že Česká pirátská strana už se do nich nemůže přihlásit, proto toto dilema řeším vzhledem k českým parlamentním volbám.
    xkucf03 avatar 5.5.2009 01:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Strana svobodných občanů
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.5.2009 16:20 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Doufám, že ze zpráv jako toto jasně plyne, že opravdovou demokracii do EU přinese její federalizace, neboť pak budou zákony o evropských záležitostech čistě v rukou federálního parlamentu a ne vlád členských států, jako dosud. Těžko dnes z něčeho obviňovat parlament, když konečné rozhodnutí je na Radě EU, což není nic jiného než zástupci vlád členských států. A jak vidíme, vládám o občany zas tak moc nejde (jak tu správně bylo poznamenáno v jiné starší diskusi, národní vlády si na společných schůzkách přijímají rozhodnutí, které by každé z nich izolovaně doma neprošlo). A jestliže veškeré rozhodování v EU je vlastně v rukách národních vlád, plyne z toho jasně, že současné uspořádání EU je vadné. Nebudu mluvit o žádné konkrétní straně, ale ve volbách do EP navrhuju se poohlédnout po těch, které mají v programu federalizaci EU. A doufám, že aspoň nikdo z vás nebude volit nikoho, kdo volá po zesílení vlivu národních vlád na chod EU (v politické hantýrce se tomu říká "obrana národních zájmů").

     

    4.5.2009 16:42 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Osobně jsem také příznivcem federalizace EU, jsem rád že nejsem sám, moc často se tento názor v ČR nevidí ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.5.2009 17:52 polda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Federalizace ??? Pane bože .. unie nevydrží ani jedno století, to se vsadte. Rozpad ne se jako se málem zhroutili spojenci aCCCP za 2. světové války ... zhroutí se uplně stejně jako SSSR na začátku 90. let 20. stol ... nevydrží to... a výte proč ... DEMOKRACIE ... jaká je nejmocnějěí vojenská síla na světě ?? Amerika, Rusko .. nene .. je to Čína 20 Mil vojáčků v brané pohotovosti už není sranda ... tolik neměl ani Hitler v Barbarosse., nejmocnější muž světa??? Obama ?? nene .. čínský diktátior ... co z toho vyplívá že DEMOKRACIE je slabá ... diktatura vždy poraží demokracii .. viz. Řecko, VB která nebyla schopna čelit Luftwafe. a USA jejiž lid byl natolik nabubřelí (a jsou dotedkom) že si mysleli že to není jejich válka ... (v Evropě umírali milony lidí, ---) ... ... Pořád se vystrkuju Roosvelt a Churchull jak zachránili evropu ..ale nebýt stalina tak žádná VB (tím pádem i Churchill) není. Díky jeho tiraniii ... ni sagu nazad ... parazil skvěle vybavený a vycvičený Wermacht. za cenu 25 mil. stár ... Přemýšlejte o tom prosím.. a neprosazujte bezhlavě vládu 200 blbců .. někdy, je-li moudrý diktátor (tím nemyslím stalina ... a ni mu podobné ... ale např Karla 4.) je to daaaleko lepší nežli demokracie ... podívejte se na Topolánka a Paroubka .. Špidlu a spol. ... vždt to jsou prasata u korytaaa ježííš ... jako v SSSR v  30. let. 19. stol ... zastřelit je .. nebo aspon umučit  ... tak je nesnáším ... za totality jsem se měl hůř než dneska ... ale byla jakási jistota a politici ,sice rozkrádali ale méně nežli tedkom , a nebo to aspon uměli ... Toto co je tady dneska ... kdy jsme nechali krachnout všechny sklárny pomalu ... uvolnili zbrojní trh, a zavřeli výýborné vyzkumné ústavy ..blijuuu 

    4.5.2009 18:33 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Jako je pravda, ze par lidi z kazde politicke strany co u nas byla u moci by se popravit melo, to je fakt.

    4.5.2009 22:48 loisa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    no hlavně že nejsi u moci ty, ty moudrý diktátore.

    unknown_ avatar 5.5.2009 12:06 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    nebo modry? :-D
    6.5.2009 21:06 polda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    ... mě pustit k moci tak to by bylo hodne spatne .. oooprvadu hodneee  :)

    4.5.2009 17:18 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    To co se odehrálo, se nazývá neformální trialog a je to poměrně častá aktivita mezi Evropským parlamentem (poslanci) a Evropskou radou (členské státy) za spoluúčasti Komise. Bohužel je velmi snadno zneužitelná i k tomu, aby se "urychlilo" přijetí legislativy, která je problémová a stihnulo se plenární hlasování v parlamentu. Než abych plácal vlastní verzi, jak to asi funguje, odkážu na tento velmi dobrý (skeptický) rozbor nebo eurooptimistický komiks o fungování EU přímo z EP.
    JiK avatar 5.5.2009 15:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Zajimalo by mne, kde jsou ted mistni eurofanatici, eurofilove, kteri tanci a jasaji nad vsim co prijde z Bruselu? Ti, co tvrdi, ze i hovno voni, je-li od rudych komisaru z EU? Kde jsou ti, co se zastavaji Lisabonske ustavy a tvrdi, ze ji sice necetli ale jiste musi byt vyborna a prave proto by o ni nemeli lide hlasovat primo, protoze by neocenili jeji velikost a uzasnost, jeji vyhody proti dokumentu na 2 listy.

    Kde jsou ted ti, co obhajuji demokraticky deficit EU, ti, kdoz tvrdi, ze tvrdy centralismus byrokratu, planovana ekonomika a mnozici se omezeni a regulace nam zabezpeci lepsi zitrky jiz v pristi ci prespristi europetiletce, kde jsou ti, kdo odevzdavaji svou svobodu a chteji aby jejich zivot ridili exekutivnimi "cisarskymi" dekrety anonymni urednici, rudi komisari ci od reality odtrzeni maoisticti europoslanci s milionovymi pasaliky...?
    5.5.2009 19:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    Koukám že se nějak opakuješ, odovím ti tedy stejným způsobem (copy & paste):

    Když nevíš která bije, tak tu laskavě nekecej ty svoje demagogické p*čoviny.

    Pokud bude telekomunikační balíček přijat bez oněch dodatků zajišťujících ochranu soukromí a občanských práv na Internetu, dá to národním vládám volnou ruku k zavádění takových represivních opatření. Ovšem nic by se nezměnilo oproti stavu, kdy by žádný takový balíček nevznikl (národní vlády tu volnou ruku teď mají).

    Naopak pokud by byl telekomunikační balíček přijat s oněmi dodatky (které jen tak mimochodem vymyslel právě Evropský parlament a v prvním čtení jasnou většinou schválil), omezilo by to možnost národních vlád taková totalitářská opatření zavádět. A to se právě národním vládám nelíbí (speciálně Francii a Velké Británii) a tak v rámci Rady EU tyto dodatky odstranily.

    Tedy abych ti to vysvětlil po lopatě: Evropský parlament je v tomto případě (stejně tak jako v minulosti třeba v případě snahy lobby protlačit do EU softwarové patenty) ten dobrý, kdo hájí svobody a práva občanů, kdežto národní vlády (v rámci Rady EU) se snaží tyto práva a svobody omezit. Otázkou je, zda nyní EP nepodlehne silnému tlaku národních vlád (protože ten tlak ze strany Rady EU je opravdu obrovský) a nepřistoupí na kompromis (i když i ten kompromis je přeci jen malinko lepší než nic, ale bohužel nedostatečně).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    JiK avatar 5.5.2009 20:48 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    hm, a co kdyby si brusel nechal sve "telekomunikacni balicky" anebo si je narval tam, kam slunce nesviti, a zaroven by si jednotlive narody evropy sami hlidali sve vlady tak jako to delaji uz desitky let? Neobesli bychom se bez tech evropskych zarizovatelu lepsich zitrku?? Tak jako se bez nich obesel svet az doted?

    Protoze mne je vcelku ukradene, co Sarkozi naridi svym francouzum, at je treba donuti chodit jen po rukach, 5x denne se modlit smerem k bruselu a nejist maso, to je jejich problem, ne muj, nicmene pokud mi podobne hovadiny zacne narizovat nejaky centralni evropsky socialisticky komisar pro cenzuru a telekomunikaci, budou se tykat i mne, a bude mne to srat.
    Grunt avatar 5.5.2009 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    Proč mám furt čim dál tím větší pocit, že Phantom Alien a JiK jsou jedna a tatáž osoba? Nechce "někdo" prověřit jejich IP adresy?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 6.5.2009 00:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku
    IMHO alter-ega začala po odhalení Fauna používat tor/proxy, případně i jiný UA-string prohlížeče...
    xkucf03 avatar 5.5.2009 21:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    +1

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.5.2009 21:47 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    > Protoze mne je vcelku ukradene, co Sarkozi naridi svym francouzum

    Jako obcana EU me samozrejme trapi omezeni prav i v te casti EU, kde zrovna ted neziju. Bylo by dosti omezene se zabyvat jen situaci ve vlastnim meste a vse za jeho hranicema ignorovat.

     

    xkucf03 avatar 5.5.2009 23:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Vměšování se do cizích záležitostí.

    Ale z jakého titulu chceš mluvit Francouzům do toho, jaké zákony mají? Jak by se ti líbilo, kdyby k nám přišel cizí občan, který tu nežije a žačal nám říkat, co máme mít za zákony? Jasně, člověk se k tomu může vyjádřit někde v blogu, můžeš je nějak morálně podpořit, ale to je tak asi všechno – víc jim do toho mluvit nemůžeme.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    JiK avatar 6.5.2009 00:19 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vměšování se do cizích záležitostí.
    mozna by mu vyhovovalo, kdyby k nam prisel cizinec, ktery by prohlasil, ze ho urazi nase odhalene zeny, a ze je ukolem EU zaridit aby povinne nosily burku....?
    6.5.2009 00:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vměšování se do cizích záležitostí.
    Ale z jakého titulu chceš mluvit Francouzům do toho, jaké zákony mají?
    Z titulu občana Evropské Unie skrze zákony přijaté Evropským Parlamentem. Možná si to neuvědomujete, ale všichni máme (jako členský stát EU) oficiálně kromě českého občanství i evropské občanství.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2009 01:33 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vměšování se do cizích záležitostí.
    Přesně tak. Například pokud se všechny naše sousední státy rozhodou zakázat létat jakýmkoli cizím letadlům jejich vzdušným prostorem, mají na to právo a my bychom jim do toho neměli kecat. Pokud se švýcarská vláda rozhodne postavit elektrárnu, poháněnou novým prokazatelně nestabilním zdrojem energie, která by v případě výbuchu srovnala se zemí celou evropu, může o tom Vašek Klausů napsat do blogísku.

    Nejsme ve středověku, technologický vývoj nezastavíme. Pokud bude někdy možné dostat se z kdejaké Horní Dolní v ČR do jakéhokoli zapadákova v Británii během hodiny, bylo by fajn, kdybychom se mohli řídit podobnými zákony v obou zemích.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    JiK avatar 6.5.2009 03:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vměšování se do cizích záležitostí.
    Pokud bude někdy možné dostat se z kdejaké Horní Dolní v ČR do jakéhokoli zapadákova v Británii během hodiny, bylo by fajn, kdybychom se mohli řídit podobnými zákony v obou zemích.
    Opravdu soudite, ze by to BYLO FAJN? Je vazne nutne abychom v Ceske Republice take zavedli pravo Saria ihned pote, co se jim zacnou/zacali ridit nekde v Londonistanu ci na predmestich Parize? Ono do CR je to skoro stejne daleko do Dublinu a do pasma Gaza, nebo Edinburghu a Kahiry, znamena to, ze mame mit stejne zakony a zvyky jako Palestinci, zit ze zahranicni podpory, mit 5 manzelek, 20 deti a zabyvat se zabijenim zidu, odpalovanim raket kassam, plozenim mucedniku a ukladanim bomb do autobusu a materskych skolek v Izraeli??
    6.5.2009 08:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vměšování se do cizích záležitostí.
    Wow, takováhle porce demagogie se jen tak nevidí ;-) Starý "dobrý" Faun/JiK je zpět :-D
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2009 21:08 polda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ochrana práv občanů vypuštěna z telekom. balíčku

    S tímto naprosto souhlasím.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.