abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:55 | Komunita

    V Amsterdamu probíhá Open Source Summit Europe. Organizace Linux Foundation představuje novinky. Pod svá křídla převzala open source dokumentovou databázi DocumentDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Komunita

    Přesně před 34 lety, 25. srpna 1991, oznámil Linus Benedict Torvalds v diskusní skupině comp.os.minix, že vyvíjí (svobodný) operační systém (jako koníček, nebude tak velký a profesionální jako GNU) pro klony 386 (486), že začal v dubnu a během několika měsíců by mohl mít něco použitelného.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    dnes 01:55 | Nová verze

    86Box, tj. emulátor retro počítačů založených na x86, byl vydán ve verzi 5.0. S integrovaným správcem VM. Na GitHubu jsou vedle zdrojových kódů ke stažení také připravené balíčky ve formátu AppImage.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.8. 17:44 | IT novinky

    Vláda Spojených států získala desetiprocentní podíl v americkém výrobci čipů Intel. Oznámili to podle agentur americký prezident Donald Trump a ministr obchodu Howard Lutnick. Společnost Intel uvedla, že výměnou za desetiprocentní podíl obdrží státní dotace v hodnotě 8,9 miliardy dolarů (zhruba 186 miliard Kč). Částka podle Intelu zahrnuje dříve přislíbené subvence 5,7 miliardy dolarů z programu CHIPS na podporu výroby čipů v USA,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    23.8. 17:33 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 27 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.8. 04:22 | Nová verze

    Knihovna FFmpeg byla vydána ve verzi 8.0 „Huffman“. Přibyla mj. podpora hardwarově akcelerovaného kódování s využitím API Vulcan, viz seznam změn.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    22.8. 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    22.8. 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.8. 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 55
    22.8. 04:22 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu srpnový souhrn novinek. Kvůli nedostatečnému zájmu byla ukončena výroba telefonů PinePhone Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (78%)
     (7%)
     (4%)
     (5%)
     (5%)
     (0%)
    Celkem 73 hlasů
     Komentářů: 6, poslední 21.8. 13:35
    Rozcestník

    ...další Kernel panic ;)

    16.6.2010 13:31 | Přečteno: 1556× | moje já a linux | poslední úprava: 16.6.2010 13:31

    Po několika dnech kdy jsem na něj už zanevřel, vytáhl jsem dneska "Troublemate" a jal se znovu neohroženě instalovat system...
    ...ač jsem dělal vše podle návodu, mam tam další Kernel Panic. :-D



    ...takže kdyby někoho ještě něco napadlo, dejte prosím vědět. Dík ;-)        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.6.2010 13:39 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Já nevím, píše to tam, že seš panic. Tak z tím zkus dneska něco udělat a zejtra to pusť znova :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 13:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    To jsem zkoušel když to psalo posledně a nepomohlo to, možná půjde spíš vo mojí prdel... :-(
    vain avatar 16.6.2010 14:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Rofl, tak to nezbývá, než ti popřát hodně štěstí =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    16.6.2010 15:42 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    nebo uprimnou soustrast :-)
    17.6.2010 11:51 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Kup si indulonu a sežeň polštářek.
    16.6.2010 13:40 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Ved to tam mas presne napisane, ze co sa mu nepaci. Co a ako sa to vlastne snazis nainstalovat?
    16.6.2010 13:46 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Jaj - aha - mandriva. A o co vlastne ide? "Standardna" instalacia nefunguje, alebo sa snazis robit volajake psie - pardon - macacie kusy?
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 13:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Ntb - nejede: CDROM, bootování z USB, ani síť. Nemá: FDD. :-D - viz odkaz na tamten blog v tomhle blogu. :-D
    16.6.2010 13:41 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Máš tam sde1, nic takového tam asi není (ledaže bys měl řadič s 5 kanálama). Zkus sda1
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 13:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Disk je instalovanej jako sde1 (přes USB redukci) a v tom ntb je jako hda1, tonhle Kernel panic je po tom přepsání fstab a menu.lst
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 14:05 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Nevim, jak Mandriva, ale muzes mit problem v blbe vygenerovanem initrd.img - furt si mysli, ze je na sde. Zkus nabootovat do emergency modu nebo z USB klicenky, pripoj ten interni disk, pregeneruj initrd (staci preinstalovat kernel), zkontroluj fstab a grub a rebootni...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 14:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    pregeneruj initrd (staci preinstalovat kernel)
    LOL! Takhle jednoduše? Tak to se mi opravdu moc ulevilo :-D
    Zkus nabootovat do emergency modu
    Kernel panic
    nebo z USB klicenky
    nebootuje z USB :-D
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 15:13 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Musis pripojit adresare z interniho disku:

    # mount /dev/hda1 /mnt/neco

    Pak chroot:

    # chroot /mnt/neco /bin/sh

    preinstaluj kernel a zkontroluj fstab/grub

    # exit # reboot

    Boot z interniho disku.

    Popripade dostat instalacni DVD na USB a spustit rescue mod z nej...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 15:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    LOL! :-D To byl joke! :-D Já absolutně nevim která bije! :-D A navíc nemam ani z čeho nabootovat... :-D
    16.6.2010 15:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Tak ty prikazy, i ten chroot, jsou jasny, to jenom napises... jediny hacek vidim v tomto bodu:

    preinstaluj kernel a zkontroluj fstab/grub

    :P
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 15:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Já už v tom bootování :-D Nejde se z toho grubu nějak přehodit na nějakou tu gániž a ten disk tam nějak přimountovat?
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 15:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Ještě jeden nápad, mam z Amigy šálu na 3.5HDD do 2.5 řadiče, bude to fungovat i obráceně (připojil bych ho pod desktopem jako hda)? Na který straně má bejt červenej drát? Ty čtyři volný zmrdy (čti "piny") jsou co? Master/slave? Napájení? Máte někdo schéma?

    16.6.2010 15:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    tu neco je... http://internet.vprdeli.com/view.php?cisloclanku=2007041101
    Baník pyčo!
    16.6.2010 15:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    nebo tu http://paulski.com/zpages.php?id=1717
    Baník pyčo!
    16.6.2010 15:53 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Jo podle toho bys to mel zvladnout, proste tam pichnes navic dvakrat 5 V a GND.
    Baník pyčo!
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 15:48 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Proc? :-)

    Kdyz se preinstaluje kernel (rpm %post), pregeneruje se initrd.img, coz muze amigapower udelat i tak, ale rekl bych, ze pre reinstalaci kernelu to bude snazsi :-)
    16.6.2010 15:51 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    No on tam neni schopny bootnout ani to instalacni CD ci jine livko :-), vubec nevim jakym zpusobem tam ten panikarici kernel dostal, ale radsi to ani nechcu vedet :-D. Kdyby tam dal normalni cdrom, tak ma klasickou instalaci za 15 minut hotovou, ale to je malo hardcore.
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 15:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    vubec nevim jakym zpusobem tam ten panikarici kernel dostal, ale radsi to ani nechcu vedet :-D.
    Připojil sem ho USB redukcí k desktopu s odpojenejma HDD a nainstalil... :-D
    No on tam neni schopny bootnout ani to instalacni CD ci jine livko
    Ten Slitaz tak jednou z deseti nabootuje... :-D má 30MB :-D
    16.6.2010 16:20 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Tak to by možná připojení pomocí klubka drátů na IDE sběrnici mohlo pomoct.
    Baník pyčo!
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 16:00 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Hmm, predpokladal jsem, ze instalacni medium na USB bude schopny nabootovat, popr, nab ootovat z USB distra, pripojit interni oddily a chroot...

    Panikarici kernel by tam mohl dostat tak, ze by nainstaloval distro na disk a ten se precisloval v BIOSu (sde -> hda), ale tezko soudit, nevim, jak tam tu Mandrivu dostal :-)

    Nevim, jestli Mandriva pouziva UUID pro disky nebo ne.

    Taky by mohl zkusit System Rescue CD na USB a opravit to z toho...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 00:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    ...všechny tyhle libůstky byly zkoušený v tom předešlim, víše odkazovanim blogu "C\:" ;-)
    Chytrex avatar 23.6.2010 22:21 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    eeeerrrrmm možná ti příjdu blbej.. Alee co ten usb disk prcnout k desktopu a přepsat /etc/fstab tam? Je to málo hardcore?:D Mohlo by to zabrat.. Navíc pokud se nepletu tak i initrd jde jednoduše editovat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.6.2010 21:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Alee co ten usb disk prcnout k desktopu a přepsat /etc/fstab tam?
    Tak si to celý přečti ještě jednou... .. . ;-) :-) :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 15:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    ...no on se jaksi sám nepřeinstaluje a když mi řekneš "přeinstaluj kernel", je to pro mně to samý jako "nasedni do angličáka a leť s nim na měsíc" :-D
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 16:04 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Hehe :-)
    rpm -ivh --force kernel-version.rpm
    16.6.2010 16:08 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    možná bys měl v grubu změnit UUID disků/cesty
    16.6.2010 16:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    To jsme mu radit už zkoušeli...
    Baník pyčo!
    16.6.2010 14:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Lol, navod :-D. Nevim, jestli se tem mym kecum da tak rikat :D a mozna ten kernel panic je jeste dobry vysledek po aplikaci, mohlo to treba vybuchnout ;-).

    Nechces poslat tu ntb cdrom radsi? :) Je klasicka IDE, ne sata, funguje, dvd neumi, jen bych ji musel nekde vyhrabat.
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2010 14:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    To by ale bylo moc jednoduchý... :-D
    16.6.2010 15:19 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Vsak pockej, az ji budes sjizdet bruskou, abys ji tam vubec vecpal, tak zmenis nazor ;) (aspon to sem podstoupil s darovanou dvdrom ja ;)).
    Baník pyčo!
    16.6.2010 18:38 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    No toto? Jak jest tohle možné? Deset let čtu rozličná linuxová fóra a všude jsem se dočetl, že problémy s instalací se vyskytují pouze u Windouzů a Mrkvosoftích bastlů... Že by soudruzi z komunity někde udělali chybu?
    kotyz avatar 16.6.2010 20:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    na tenhle notebook nesli ani widle nainstalovat. ono to ma jaksi vadnej disk a cd mechaniku a z niceho jinyho to nebootuje ... ;-)

    kdybys jenom nemlel sracky a cet co se tady pise, tak bys to davno vedel ... ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Ruža Becelin avatar 16.6.2010 22:05 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Podle prezdivky dela ve firme, co se zabyva vyrobou oken. Treba nema takovou znalost pocitacu, aby to mohl chapat...
    kotyz avatar 16.6.2010 23:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    jestli se spis nezabejva pitim okeny ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    16.6.2010 20:20 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Deset let čtu rozličná linuxová fóra

    Takže už deset let? A přitom víš o Linuxu prd. ;-)

    16.6.2010 21:02 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Příloha:
    Nemám jak to dát na zeď na facebook ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 00:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Dnes od 12:00

    šla jsem na gindu, kejchá mi káča.

    :-D
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 08:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Teda Amígo, tenhle problém ti nezávidím ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 09:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    To vyselo v Mělníku na herně :-D
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 22:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Vidět takový nápis já, taky mi smíchy vypadají všechny zuby .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.6.2010 01:21 coconut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)

    74017 bytů - 3 plus 1 ?

    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 08:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    můžu si to tam dát já? Tohle je opravdu super fór, kamarádi to ocení !!! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.6.2010 11:40 rita-gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Dalibore, na mém facebooku ke sdílení, není problém, Vás mám v přátelích. Máte-li tedy na mysli ten "krásný den", o opici nerozhoduji:-) PS: opět z práce, tak nepřihlášena
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 16:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Ne, opravdu jsem opici na mysli neměl :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 13:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Tak jsem si právě odpravil svůj největší desktopovej HDD (80GB). Malinká mi strčila ručičku do větráku od zdroje a zaklínila se jí tam za drápek, kromě HDD to odsrala jn zásuvka, letěla za vytrženym prodlužovákem i s hromadou štuku...
    kotyz avatar 17.6.2010 16:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    to muselo bejt dramo. hlavne jestli se kocce nic nestalo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 17.6.2010 16:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    jen s 80GB bych zit nedokazal. kam bych daval vsechno to konsky a chapadlatelny pecko vsechny ty uzitecny a nezbytny soubory? ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 17:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    2x 500 a dva přídavné disky, samé nezbytné věci :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 17.6.2010 18:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    2x 500 a jeden pridavnej disk (taky 500) a vypada to tak, ze na / je 17 volnyho, na /media/data 20 a na /media/suplik_ext 16 (tam sou vesmes jen serialy a tu druhou pulku (dily ktery sem jeste nikdy nevidel) star treku deep space nine uz tam proste nenarvu, protoze se tam uz nevejde). jinak ze tam sou same nezbytne veci to je pravda :-D a pecko tam neni zadny, to mam zamceny na cd a dvd v supliku zahazeny papirama a cedeckama s ubuntu ... :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 21:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    na co proboha tolik místa?
    kotyz avatar 18.6.2010 00:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    serialy, filmy, muzika, operacni systemy, fotky, dokumenty, virtualni disky od virtualboxu (ale ty mazu kdyz dochazi misto, virtualizuju jen svatecne a to si je v pripade potreby vytvorim znova), ccache, pacmanovo cache balicku ...

    ono to je 1 giga tamhle, 2 giga tuhle a za chvili ani nevis kam vsechno to volny misto zmizelo. a to uz se promazaval veci ktery sem nepotreboval a zbylo mi tam plus minus jenom to co si chci nechat nebo veci ktery sem jeste nezpracoval (mimo jiny asi 220 GB iso obrazu dvd ktery sem zatim nevypalil, vcetne kompilaci s pc a amiga demama ze scene.org a dvd s jj pro cleny jeho fanklubu). clovek ma velkej disk a rychlou linku tak se neomezuje a pak najednou kouka ze uz to nema kam davat ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Chytrex avatar 23.6.2010 22:26 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    hehe jj zatím mám v compu 1x1TB + 1x200GB ale brzy ten 200GB půjde a bude nahrazen něčím mírně větším.. 1.5TB seagatem
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2010 22:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Péčko nemám. Filmy taky moc ne, spíš vlastnítvorba. Za to většnu zaplňuje poctivý hard rock ve FLAC formátu :-) a taky klasika.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2010 01:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Péčko nemám. Filmy taky moc ne, spíš vlastní tvorba.
    ...mně je to úplně jasný! Ale aby se vám pak nestalo že si ty svý prasárny budete chtít pustit a tam Archie Gemmill jak střílí vítěznej gól holandsku v sedmdesátymosmym :-D
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2010 08:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    LOL!!! To by nebyl Amígo, aby si nepřisadil :-D :-D
    Mimochodem, ten gól si pamatuji a toho frajera taky ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2010 10:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Já ne, zrovna jsem kompiloval bobek na nočníku :-D

    ( Jinak, to je z Trainspottingu, Jak Rentom vymění Tommymu ty kazety. :-D )
    kotyz avatar 18.6.2010 17:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    tak to vi snad kazdej. ;-)

    jinak sem zjistil ze ten typek co hraje Dr. Nicholase Rushe ve Stargate Universe hral taky v Trainspottingu (Bagbieho) :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Chytrex avatar 23.6.2010 22:27 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Za to většnu zaplňuje poctivý hard rock ve FLAC formátu :-)
    S tím jsem taky začal a nějak to místo ubývá krutě rychle:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    25.6.2010 07:48 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    LOL! V zivote jsem nic neprogramovala, koukam na to jak vyvorana mys! Ale to /0xe mi padlo do oka. Proc?
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.6.2010 21:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    To je deformace z "Windows®" - /0xe - .exe
    26.6.2010 00:50 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Jejda, .exe (execute), to jsem vedela, i kdyz nejsem zadnej chytrej Honza! Hmno, na te fotce to vypadalo jako 'O' /Oxe misto (/0xe), tedy nuly. No tak promin, nemohla jsem najit ty spravny brejle. Uz jsem je nasla a vypada to OK...a stejne tomu nerozumim. Uz jsi to vykoumal?
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2010 01:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...další Kernel panic ;)
    Ne, bez funkční CDROM je to neřešitelný :-(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.