abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 21:33 | Komunita

Dalším open source projektem, který byl finančně podpořen z programu Epic MegaGrants společnosti Epic Games je 3D PBR software pro malování textur ArmorPaint (GitHub). Získal 25 000 dolarů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 18:11 | Zajímavý projekt

Firma vyvíjející distribuci CoreOS/Container Linux byla před dvěma lety převzata Red Hatem, v jehož portfoliu vznikla redundance: Fedora CoreOS cílí na podobná nasazení. Krátce poté vznikl fork nazvaný Flatcar Container Linux. Aktuálně je ukončení podpory CoreOS/Container Linuxu plánováno na 26. května a odstranění instalačních obrazů z distribučních kanálů na 1. září. Firma Kinvolk udržující Flatcar Linux oznamuje, že se věnuje usnadnění přechodu stávajících uživatelů CoreOS.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
dnes 17:00 | Nová verze

Byla vydána verze 19.0 z Arch Linuxu vycházející linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno ne Kyria. Přehled novinek v oznámení v diskusním fóru. Manjaro je ke stažení v edicích XFCE, KDE Plasma a GNOME. K dispozici je také síťová instalace Architect. Vývoj Manjara lze podpořit také zakoupením počítače z předinstalovaným Manjarem.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 12:22 | Zajímavý projekt

Dne 19. února 2020 pan Kyle Finlay zahájil na Kickstarteru kampaň s názvem GamePad, jejímž cílem je získat prostředky na zprovoznění nové open source platformy pro digitální distribuci her, čistě pro OS Linux. Nová herní platforma je inspirována GOG.com a autoři slibují plnou podporu her bez ohledu na konkrétní distribuci, ale hlavně bez DRM. GamePad by měl být plně otevřený, včetně API, takže bude možné upravovat klienta, nebo si vytvořit

… více »
D.A.Tiger | Komentářů: 0
dnes 01:00 | Komunita

Luboš Kocman, Release Manager openSUSE Leap, oznámil, že verze 15.2 linuxové distribuce openSUSE Leap vstoupila do beta fáze. Připojit se lze k testování a hlásit chyby. Aktivní testeři mohou získat tričko. Finální vydání openSUSE Leap 15.2 je plánováno na 7. května 2020.

Ladislav Hagara | Komentářů: 21
včera 23:11 | Nová verze

Oficiálně byla vydána nová stabilní verze 2.10.18 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP. Přehled novinek i s náhledy a videi v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Verze 2.10.16 nebyla kvůli vážné chybě oficiálně vydána.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 22:55 | Nová verze

Balík Rakudo Star, tj. Rakudo včetně modulů a dokumentace, byl vydán ve verzi 2020.01. Rakudo je implementace programovacího jazyka Raku. Ten byl ještě nedávno znám pod názvem Perl 6.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 20:00 | Komunita

Aaron Griffin, dosavadní vedoucí projektu Arch Linux, oficiálně oznámil výsledek volby nového vedoucího projektu Arch Linux. Novým vedoucím se stal Levente Polyak (anthraxx).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 07:00 | Zajímavý článek

Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 90 (pdf), HackSpace 28 (pdf) a Wireframe 31 (pdf) a 32 (pdf).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
23.2. 15:22 | Nová verze

Byla vydána nová verze 0.3.0 multimediálního serveru zprostředkujícího aplikacím na Linuxu jednotný přístup k audiu a videu PipeWire (Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS na GitHubu. Zdůraznit lze například vylepšenou kompatibilitu s JACK.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Vydržela vám novoroční předsevzetí?
 (9%)
 (5%)
 (3%)
 (83%)
Celkem 198 hlasů
 Komentářů: 0
Rozcestník

Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"

12.8.2008 18:47 | Přečteno: 1548× | Linux | poslední úprava: 12.8.2008 19:57

Včera Večer som na TV Markiza pozeral 13 a 14 diel Seriálu „Hrdinovia“. V 13-dieli „The Fix“ v 22 minúte a 48 sekunde tam bol záber na notebook s grafickým prostredím KDE.

Na priloženom screenshote je vidieť prehliadač stánok, alebo obrázkov ( na browser tam chýba lišta na písanie URL adries ). Okno danej aplikácie zaberá takmer celú plochu. Na ploche je tapeta s jesenným lístím. V dolnom modrom panely sú 4 ikonky, mne sa podarilo identifikovať iba ikonku terminálu. V prepínači virtuálnych plôch sú dve plochy.



BTW:
V tom istom dieli je aj PC s Windowsom Vista Windows 2000.( 10 minúta 55 sekunda). Aj keď vtedy, keď to natáčali, bola iba nejaká RC verzia.



PS:
Tento zápis, vynikol na podnet krátkej diskusie na Jaberovskej konferencií, pôvodne som to mal ako one-line správičku v statuse jabber clienta.




screenshoty:
notebook s KDE
PC s Windowsom

link:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fix_(Heroes)

UPDATE 08-08-12 19:50 :

Sekol som sa, na tom PC nie je Windows Wista, ale podľa ľudí z diskusie Windows 2000. ( Ja sa totiž v tých "Windowsoch" nevyznám :) )        

Hodnocení: 70 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

kotyz avatar 12.8.2008 18:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Vcera zas ve Vrazednejch cislech meli na monitoru naky IceWM nebo hodne stary Gnome. S takovou tou kostickovanou dekoraci oken, hned to najdu jak se to menuje ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 12.8.2008 19:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Tak je to BlueCrux. To tam bylo zcela nepochybne, ikdyz ten zaber nebyl moc detailni. Ale jestli to bylo IceWM nebo neco jinyho, to uz nejsem schopnej rozlisit. Ale vypadalo to na nej.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
AsciiWolf avatar 13.8.2008 11:46 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Také jsem se díval a všiml jsem si toho...

Každopádně mě to moc nepřekvapilo - Linux/Unix má na takových PC mnohem větší uplatnění,než Windows (navíc typuji,že takové stroje ani nejedou na x86 architektuře)... ;-)

ps. Ten WM byl imho některý fork IceWM...

ps2. A pokud ses díval pozorně,mohl sis všimnout,že ty data,co zadával Charlie do toho "programu" zadával do nějakého emulátoru terminálu... ;-)

kotyz avatar 13.8.2008 15:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Na vedeckejch pocitacich bych cekal nakej komercni Unix, treba IRIX a tam je doma CDE ktery vypada jinak. Jinak sem na to koukal z gauce na mensi televizi asi na dva a pul metru, Novu mame dost zrnitou a jen se to tam mihlo, takze sem si niceho moc nevsim. Ale on si nekdo stahne HD rip ty epizody a udela skrynsot a bude to v oukeju ;-)

Mohlo to bejt i neco jinyho nez primo IceWM (napada me stary/minimalisticky nakonfigurovany Gnome nebo SawFish), ona tahle dekorace by se snad nasla i ve verzi pro KDE. Ale znam ji z IceWM.

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
13.8.2008 15:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Na vedeckejch pocitacich bych cekal nakej komercni Unix
Ati mají v tom TOP listu nejvýkonějších počítačů nějakou chybu :-)
kotyz avatar 13.8.2008 16:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
No ono na SGI Origin muze bezet i linux a pravdepodobne i windows (je tam Itanium). Ale proc?
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Limoto avatar 13.8.2008 20:41 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Příloha:
Přikládám screen. V lepším rozlišení jsem to nesehnal.
kotyz avatar 13.8.2008 20:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Jo, vypada to na IceWM nebo FVWM. Dekorace oken je urcite Crux nebo odvozena. Cekam na nazory a odborne rozbory ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Josef Kufner avatar 13.8.2008 22:06 Josef Kufner | skóre: 69
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Podle spodní lišty by to mohl být icewm, ale nesedí mi ten scrollbar vpravo na okraji. Podle toolkitu v oknech by to mohlo být CDE nebo něco na tcl/tk.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
kotyz avatar 12.8.2008 19:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Ty wokna urcite nebudou Visty, ty ikonky sou stejny jako byly ve 2000 nebo ME a takovej panel (podobnej sem v zivote nevidel) ani dekoraci oken Visty nikdy nemeli. Bude to spis nakej skin nebo transformation pack.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
rincewind avatar 12.8.2008 19:33 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Budou to 2000, kdyz se podivas na ikonu "Mista v siti", "Tento pocitac" a "Kos" tak takovehle byly jen ve win2k...
kotyz avatar 12.8.2008 19:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
V ME byly stejny. A za tim si stojim, ME sem chvili pouzival. Dokonce je muzes mit i v 98SE s nainstalovanym neoficialnim service packem (dokonce nejde jejich instalace v nSP zakazat, pritom barevny schema Win 2000 je volitelny).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
H0ax avatar 12.8.2008 19:17 H0ax | skóre: 36 | blog: Odnikud_nikam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
V Doktoru Housovi jak píše Cameronová výpověď, tak to datluje v OOo ;-) :-D
LinuxWay | blog |  LiCo
hikikomori82 avatar 12.8.2008 19:25 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Mam dve otazky:

- naozaj v telke vysielaju v jeden den 2 casti serialu?

- ako vies na sekundu presne v akom case to bolo, su do toho zapocitane reklamy?
oroborus avatar 12.8.2008 19:33 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
>>naozaj v telke vysielaju v jeden den 2 casti serialu?
Ano, po sebe ( TV program )


>>ako vies na sekundu presne v akom case to bolo, su do toho zapocitane reklamy?
Najskor som to videl v TV, potom som si ten diel stiahol z torrentov, aby som si spravil screenshoty. ( Tie dieli som pozeral v TV, cez videolan, ale vtedy ma vobec netrklo spravit na tych par sekund screenshot. )
mirec avatar 12.8.2008 19:38 mirec | skóre: 31 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Pekne, aspoň niekto si váži KDE3 ;) Som zvedavý kedy v nejakom seriáli bude KDE4 ;)
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
kotyz avatar 12.8.2008 19:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
To si jeste par let pockame ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
12.8.2008 19:45 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Mission Impossible? :)
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
12.8.2008 20:44 ondrej | skóre: 7 | blog: zvast
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
rofl
kotyz avatar 12.8.2008 23:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Mišn imposíbl, někdo mi s tím hýbl ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
anyone avatar 12.8.2008 19:48 anyone | skóre: 1 | Červený Kostelec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Jiný notebook s KDE byl vidět už v prvním díle. Screeny
oroborus avatar 12.8.2008 19:55 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
IMHO to je ten isty, ale pouzili ho aj v inom dieli. Vsimnite si tie spoje medzi monitorom a zvyskom notebooku.

http://www.eikehein.com/kde/heroes/kde-on-heroes4-hd.png http://oroborus.wz.cz/heroes_notebook_KDE.png

12.8.2008 20:11 Roger
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Je to jiny notebook - kdyz si toho kloubu opravdu vsimnete, zjistite, ze u Kopete (nebo co to je) je mnohem sirsi. Navic ma na tele nejake otvory nebo napis (z toho obrazku se to tezko poznava).
oroborus avatar 12.8.2008 20:18 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
A fakt, tie veci co mali spolocne som si vsimal, ale tie, ktore ich rozdeluju som si nevsimol.
12.8.2008 21:37 alvyn | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Pokuď mě zrak neklame tak jsou tam rozeznatelné nápisy LATITUDE a na druhém INSPIRON. Čili dva různé NB stejného výrobce - DELL :)
Limoto avatar 12.8.2008 23:42 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Tak nakonec to napsals :-). Zítra pravděpodobně budu mít staženou 720p verzi, tak taky nahodím screenshot ;-)
Limoto avatar 13.8.2008 13:06 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Tak jsem to hodil na jdisk. Rozpoznána další ikona - "Zobrazit plochu".
kotyz avatar 13.8.2008 15:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
To prvni je K-Menu, ale nema 'standardni' ikonu, podobnou ma myslim PCLinuxOS nebo Vector Linux, pak je plocha, konsole a kontact (sada ikon je Crystal SVG). Pak prepinac ploch a taskbar, ale chybi systray a hodiny. Kicker wallpaper a dekorace oken sou mi povedomy, snad z jedny starsi verze Kubuntu?
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
13.8.2008 09:36 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Vy ste postizeni jako muj bratr, ten ma Macbooka a kdykoli je v televizi nejakej Apple tak vykrikuje typ pocitace a verzi OS :-)
My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
kotyz avatar 13.8.2008 11:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Jenze Apply sou v kazdym druhym filmu/serialu. I ve sci-fi ktery se odehravaj v blizky budoucnosti (treba v Ostrove od M. Baye meli Apply a taky Xbox a MSN, no z neceho tu drahou jachtu zaplatit museli ...).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Milan Lajtoš avatar 13.8.2008 12:24 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Příloha:
Ak niekto sleduje seriál 24, tak tam sa tiež objavilo niečo s čím si neviem rady.. Teda aplikačný softvér poznám, no ide mi skôr o ten OS, či WM..

Screenshot prikladám ako prílohu..
“Every great achievement was once considered impossible.”
Milan Lajtoš avatar 13.8.2008 12:27 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Uf, tak to som si teda dal.. Pozrel som sa lepšie a vidím, že vľavo je otvorený priečinok s obsahom, ktorý sa nápadne podobá na C:\WINDOWS.. ;)
“Every great achievement was once considered impossible.”
Milan Lajtoš avatar 13.8.2008 12:28 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Hmmm.. A opäť sa pýtam.. Čo tam teda robí KMail, keď ten bol portovaný na win32 len s príchodom KDE4? ;)
“Every great achievement was once considered impossible.”
Václav 13.8.2008 12:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Třeba jen z Linuxu prolézá nějaký Widlí disk. Ale taky mě to praštilo do oka.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 13.8.2008 12:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Sakra to vypadá šíleně...
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
kotyz avatar 13.8.2008 15:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Bud OS X nebo, a to se mi zda pravdepodobnejsi, naky DE/WM se skinem ala OS X. Bud KDE (Baghira) nebo Gnome (tam nevim jak se odpovidajici skin menuje). Mozna jeste by to mohlo bejt XFCE nebo meco lehciho, ale rozhodne to nema nastavenej vychozi vzhled.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Milan Lajtoš avatar 13.8.2008 20:27 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
OS X to určite nebude, keďže na ňom sú všetky menu aplikácií v hornom paneli mimo aktívneho okna..

Asi to bude naozaj Windows, keďže položky toho menu je totožné s týmto..
“Every great achievement was once considered impossible.”
kotatko avatar 13.8.2008 13:55 kotatko | skóre: 10 | blog: mafyblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Linux je vidět v dosti seriálech a filmech. Kriminalka z NY a podobne, tam je taky Linux. Vsak proc ne? Vzdit je to zadarmo ;)
Můj blog ČAV is only right for HAM.První český cubesat. mafy@njs.netlab.cz | soom.cz | PAST |
hikikomori82 avatar 13.8.2008 17:52 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Inak vsimli ste si ako casto ked v TV niekto pise mail alebo nejaky text tak mu vobec neblika kurzor. Myslim ze to nie je len tak, mozno kvoli patentom. Neviete o tom niekto nieco.
13.8.2008 18:00 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Mně taky nebliká (konsole).
hikikomori82 avatar 13.8.2008 22:31 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Spatne som sa vyjadril, v tych filmoch tam ten kurzor vobec nie je. Normalne pise ale kurzor nikde.
Milan Lajtoš avatar 13.8.2008 22:40 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Pokial viem, tak vo filmoch je písanie na počítači robené tým štýlom, že program zachytáva vstup z klávesnice, resp. len to, že je stlačená klávesa, a pri tej udalosti sa vypíše na obrazovku písmeno z nejakého predpripraveného textu.. Jednoduchý program, ktorý robí zázraky na filmovom plátne.. ;)
“Every great achievement was once considered impossible.”
13.8.2008 23:17 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Wow, toto som nevedel. Inak môj najobľúbenejší príkaz z filmov je "Obísť heslo" :)
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Josef Kufner avatar 14.8.2008 00:09 Josef Kufner | skóre: 69
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Nebo sshnuke ;-)
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
kotyz avatar 14.8.2008 00:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook s KDE v seriáli "Hrdinovia"
Tohle bylo ve filmu o filmu 'Sit' (tom puvodnim se Sandrou Bullock). Ze na to maj specialni program kterej tam sype predpripravenej text podle toho jak se mackaj tlacitka. Vypada to pak dobre ve filmu.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.