abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Zajímavý software

    Byl představen emulátor terminálu Ratty (GitHub) s podporu 3D grafiky přímo v terminálu. Inspirací byl operační systém TempleOS od Terryho Davise. Ratty je napsán v jazyce Rust. Využívá knihovnu Ratatui pro tvorbu rozhraní a herní engine Bevy pro 3D vykreslování.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Evropské instituce i některé americké státy dál zpřísňují pravidla pro ověřování věku na internetu. Cílem je zabránit dětem v přístupu k obsahu pro dospělé. Úřady ale narážejí na zásadní problém – stále více lidí používá VPN, tedy služby umožňující skrýt identitu i skutečnou polohu na internetu. Právě VPN nyní Evropská parlamentní výzkumná služba (EPRS) označila za „mezeru v legislativě, kterou je potřeba uzavřít“ [Novinky.cz].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 17:22 | Nová verze

    Multiplatformní open source aplikace pro psaní poznámek Joplin (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 3.6. Nově lze mít v poznámkách embedovaný externí obsah, např. YouTube videa.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Komunita

    Open Hardware Summit 2026 organizovaný OSHWA (Open Source Hardware Association) proběhne o víkendu 23. a 24. května v Berlíně na Technické univerzitě Berlín.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze

    Navigace se soukromím CoMaps postavena nad OpenStreetMap byla vydána v nové verzi 2026.05.06. Přibyla možnost aktualizovat mapy v aplikaci CoMaps, aniž by bylo nutné aktualizovat i verzi aplikace. CoMaps je komunitní fork aplikace Organic Maps.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.5. 05:11 | Nová verze

    OCCT3D (Open CASCADE Technology) Open Source 8.0 bylo vydáno. OCCT3D (Wikipedie, GitHub) je objektově orientovaná knihovna pro 3D CAD, CAM nebo CAE. Používá se například v softwarech FreeCAD a KiCad.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    10.5. 02:22 | Bezpečnostní upozornění

    Ve FreeBSD byla nalezena a již opravena 21letá zranitelnost CVE-2026-42511 v dhclient. Jedná se o vzdálené spuštění kódu (RCE). Útočník mající pod správou DHCP server může získat plnou kontrolu nad systémem FreeBSD pouze jeho připojením k místní síti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    9.5. 17:22 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 00:11 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 24.04-1.3. Současně oznámila, že nadcházející větší vydání 24.04-2.0 bude mít modernější webový prohlížeč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 17:11 | Zajímavý projekt

    Ploopy po DIY trackballech či sluchátkách představuje nový externí DIY trackpoint se čtyřmi tlačítky Bean. Obsahuje snímač Texas Instruments TMAG5273, spínače Omron D2LS-21 a řadič RP2040, používá firmware QMK. Schémata jsou na GitHubu; sadu lze předobjednat za 69 kanadských dolarů (bez dopravy a DPH).

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (13%)
     (9%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (7%)
     (3%)
     (16%)
     (25%)
    Celkem 1579 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    banan.cz ? - Ne! Už ne!

    28.9.2006 22:32 | Přečteno: 1812×

    Sedím si takhle u Kmailu a koukám, že z diskuse abclinuxu už nějak dlouho nic nepřišlo. A najednou koukám poslední mail má datum 22.9.2006! V tu chvíli jsem zpranikařil. Zde se děje něco nekalého. Zkusil jsem jestli běží web a ftp. Web běžel, ftp běželo.

    Jenom pro informace, hosting mám u banan.cz, jak je zřejmé z titulku. A doménu mám od Forpsi a DNS vedu taktéž tam, abych nemusel platit poplatky navíc.

    Napsal jsem tedy na technickou podporu banánu. Bylo mi zděleno, že moje poštovní konto bylo přesunuto na nový server a že si mám upravit DNS záznamy.


    Zde je moje komunikace s podporou banan.cz:

    (22:07:06) Chlup: takze predpokladam ze mezi presunem a touto chvili (tj uprava DNS) je vceskera posta co mirila ke mne ztracena ?
    (22:08:14) podpora: měla by dojít, pokud se již nevrátila
    (22:08:29) Chlup: ta doufam ze dojde
    (22:08:46) Chlup: mohli jste mi nejak dat vedet abych upravil DNS zaznamy
    (22:10:36) podpora.: vždy doporučujeme měnit name servery na naše, aby se předešlo obdobným situacím. Pokud si vedete DNS záznam sám, bohužel.
    (22:11:43) Chlup: bohuzel ? kdybyste v administraci dali upozorneni ze se mi posta presouva na jiny server, nebo mi poslali mail, tak to pochopim, ale udelat takovou to a nic nedat vedet, to se mi vazne nelibi
    (22:15:00) podpora: informace o spuštění nového poštovního serveru byla uvedena na hlavní stránce http://banan.cz
    (22:17:13) Chlup: to je sice pekne, ale nikde tam neni napsany, jake ucty, z jakeho serveru se tam prevadeji, toto je naprosto nesmyslny argument proti tomu, ze jste me neinformovali, protoze ze zpravy ze spoustite novy postovni server se nedozvim ze se to tyka me

    Takovéhle zacházení se zákazníkem se mi vůbec nelíbí. Je pravda, že neplatím za ten hosting mnoho, ale pokud si o něj řeknou o stokorunu víc, tak jim jí zaplatím, ale stále budu čekat nějaké jednádní se zákazníkem. Každopádně 24.10. mi končí platnost hostingu a potom sbohem banane a nikdy více!

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.9.2006 22:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    HostingZdarma.cz je taky shit. A není vůbec zdarma.

    Web? GamePark klient potřeboval z mého webu stahovat herní informace a tak posílal naprosto primitivní GET požadavek. Problém je ve slově primitivní - dokud v požadavku nebyly další voloviny jako User-Agent a podobné, server na požadavek vracel Error 500 Internal Server Error. Krám jeden blbej!

    Administrace subdomén? Jdou jen A záznamy - nějakou dobu, než jsem urgoval nápravu, nefungovaly změny existujících záznamů.

    MX záznamy? Když je změním, tak se změna projeví jen na primárním DNS serveru, na sekundárním zůstanou údaje staré. Když jsem urgoval nápravu, tak prostě jen vynutitli změnu na tom sekundáru, ale blbě to funguje furt.
    xxx avatar 28.9.2006 22:42 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!

    Existuje ČR vůbec nějaká firma, která poskytuje podobné služby kvalitně. Protože až příliš často slyším jen špatné reference (no prý se víc pomlouvá než chválí, ale zatím jsem v tomto oboru pochvalu neviděl). Na Pipni, Banán, nebo dříve na Pes.cz. Existuje nějaká taková společnost, nebo si to člověk musí rovnou zařídit pronájem komplet serveru aby dostal kvalitu jakou chce? (Nebo se poptat kamarádů, jestli neznají nějakou menší lokální garážovou firmičku.) Ne že by mě to teď trápilo, ale jeden nikdy neví.

    Návíc mě překvapuje, že si kazí pověst dost často na blbostech ajko poslat jeden email apod.

    Please rise for the Futurama theme song.
    Chloop avatar 28.9.2006 22:51 Chloop | skóre: 14 | blog: Chlupi_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    K "blacklistu" přidám i superhosting, protože jejich služby jsou taktéž hrůzné, tedy co se mých zkušeností týče.

    Já tuto situaci budu řešit známým, který má hostingovou firmu. A nejenže nepochybuji o jeho znalostech ohledně bezpečnosti a hostingu a věcí kolem toho, ale budu schopen si s ním dohodnout přesně vše na míru. Takže začínám zastávat názor, že je třeba buď vlastní server a nebo takovýto známý, aby bylo dosaženo plné spokojenosti.
    All we need: "Peace, Love & Linux"
    28.9.2006 22:55 Knedla | skóre: 8 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Možná to bude znít divně, ale už více jak rok spokojeně používáme pipni.cz ve variantě profi. Free varianta byla téměř nepoužitelná.
    Luk avatar 28.9.2006 23:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Existuje ČR vůbec nějaká firma, která poskytuje podobné služby kvalitně.
    Ano, existuje jich mnoho. Z těch velkých třeba Zoner nebo Ignum. Kromě toho je spousta malých lokálních firem, které mohou nabídnout kvalitu za slušné peníze. Skoro v každém městě se aspoň jedna najde ;-)

    Problém je v tom, že firmy jako Banán nebo Pípni pořád přežívají, protože si spousta lidí nedá říct. Mohou to slyšet stokrát, ale stejně se pak - zaslepeni nízkou cenou - rozhodnou jinak. Je to jako s těmi buřty :-D
    Nebo se poptat kamarádů, jestli neznají nějakou menší lokální garážovou firmičku.
    To je dobrá cesta. Ale ještě lepší je zeptat se na tuto firmu dalších lidí - hlavně jestli nemají nějaké špatné zkušenosti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 28.9.2006 23:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Dobré služby poskytuje Český hosting. Není to nic pro náročné (ale lze se domluvit na čemkoli), nicméně je to kvalitní hosting pro běžné webové prezentace. Mají jen 1 program (+ program dedikovaných serverů): 500MB prostor na disku; neomezený přenos dat; neomezený počet subdomén; PHP 4 nebo 5; MySQL 4 nebo 5, PostgreSQL (až My i Postgre maximálně 2 DB), SQLite, Berkeley DB3; provoz cronu; neomezeně e-mailových adres; POP, IMAP, SMTP (vše také šifrovaně); doménový koš; antispam, antivir; webové rozhraní pošty; mod_rewrite, mod_alias, FTP (i šifrované), denní zálohování. Technická podpora (e-mail, ICQ, telefon) mi na maily odpovídala do dne.

    Nechci působit jako jejich podomní prodejce, nicméně jsem byl velmi spokojený. Výpadky skoro žádné, podpora fungovala...

    Jo, a cena: 1000 peněz / rok... Co řešit. Pokud nechcete třeba Perl, Python nebo jiné vychytávky, běžte do toho. Prostor a DB lze dokoupit, pak i snad externí vedení DNS a další věci.

    Uf. Neplacená reklama. :-)

    A abych nezapomněl: o všem (důležitém) informovali mailem.
    David Watzke avatar 28.9.2006 23:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    V tom případě Klenot.cz pwnz... výpadek nepamatuju, mám tam e-mailů kolik chci (1GB) - POP3s, IMAPs, 1GB na www, neomezenej traffic, mod_rewrite naprostá samozřejmost, mod_python, mod_php, mod_vhost, MySQL (phpMyAdmin) a další DB, SFTP, awstats (co jsem ještě zapomněl?)... to vše za 300 Kč / rok.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 28.9.2006 23:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Jasně, ještě antispam (greylisting), webmail... prostě vše :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.9.2006 23:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Tsss, já už tam četl mod_vlhkost. :-D Mno, přiznám se, že si na klenot taky brousím zuby, protože vypadá velice slušně. :-)
    29.9.2006 08:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    To vypadá pěkně. Já chci utéct od Webzdarma, který je čím dál horší. Už jsem zvažoval i Seznam, přeci jen je naděje že to nezkrachuje.
    29.9.2006 01:41 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!

    Existuje ČR vůbec nějaká firma, která poskytuje podobné služby kvalitně. Protože až příliš často slyším jen špatné reference (no prý se víc pomlouvá než chválí, ale zatím jsem v tomto oboru pochvalu neviděl). Na Pipni, Banán, nebo dříve na Pes.cz. Existuje nějaká taková společnost, nebo si to člověk musí rovnou zařídit pronájem komplet serveru aby dostal kvalitu jakou chce? (Nebo se poptat kamarádů, jestli neznají nějakou menší lokální garážovou firmičku.) Ne že by mě to teď trápilo, ale jeden nikdy neví.

    Návíc mě překvapuje, že si kazí pověst dost často na blbostech ajko poslat jeden email apod.

    profitux.cz - občas (spíš velmi zřídka) technicky podmíněný výpadek, ale jednání velice korektní, teoreticky neomezeno (i databáze a maily), 200 Kč za čtvrt roku, první měsíc na zkoušku zdarma.
    Bluebear avatar 28.9.2006 23:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Omlouvám se, že se svezu na vlně diskuse, ale přišlo mi hloupé s tím obtěžovat na diskusním fóru samostatně...

    Nemáte někdo zkušenosti s webhostingem savana.cz?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    sekyt avatar 30.9.2006 16:06 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Jo, je to tam OK - ale moje stránky nebyly nijak složitý.

    Skončil jsem tam jenom pro cenu, vedu 3 weby a platit tolik se mi nechtělo
    29.9.2006 10:02 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Ja jsem drive vyuzival hosting.cz (dneska myslim active24.cz). Nejlevnejsi verze za 80 Kc mesicne, myslim, ze to bylo kolem 200M diskoveho prostoru, ktery si clovek rozdelil pro web a maily, mailovych adres neomezene, sprava DNS. Co se tyce jednani, chovali se velice korektne, support fungoval bez problemu.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    29.9.2006 11:17 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    29.9.2006 11:20 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Tak já mám přes kamaráda také špatnou zkušenost s banánem:
    Genstiade (07:26 PM) : 
    Nevypadl vam nahodou b08, kdyz dam xxx.cz tak me to presmeruje okamzite na banan... 
    Banan.cz - Tech (07:27 PM) : 
    Dobrý večer, server je v pořádku. Vaše doména byla blokována pro nadměrnou zátěž serveru. Spuštěna bude v cca 21 hodin. 
    Genstiade (07:28 PM) : 
    To myslite vazne? 
    Banan.cz - Tech (07:29 PM) : 
    ano, jedná se o standartní postup
    
    Už se ani nedivím, že nemají na jinou reklamu, než na to, aby po Ostravě nechávali stát staré dodávky, které mají na střeše stojan s logem banánu.
    freshmouse avatar 29.9.2006 11:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Slyšel jsem o tom. Vyberou si navštěvovaný portál, a ten pak třeba na hodinku přesměrují na sebe. Na stížnosti reagují jak říkáš: svádějí to na zátěž... I když nejsem zastáncem podobných praktik (tělesné tresty), tak tihle by si zasloužili za uši (ha! už to máme výjimku!).
    29.9.2006 12:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    Já bych řekl, že to nebudou jen fámy, když jsem po pár minutách Googlem našel hned několik podobných „příhod“ … Radši bych se jim zdaleka vyhnul.
    29.9.2006 13:36 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!

    Nejlépe se mi jeví klenot.cz, ceskyhosting.cz a arachne.cz. Přiměřené poplatky, vstřícnost a velmi kladné reakce v okoli.

    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    1.10.2006 09:15 ant. chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    arachne.cz

    a samozrejmne

    smiling.cz

    ;-)
    9.10.2006 22:34 delAll
    Rozbalit Rozbalit vše Re: banan.cz ? - Ne! Už ne!
    banan.cz je hodně v pohodě, bohužel ta pošta zůstala tam stejná ipadresa, jenom se změnilo nějaké b03 na b13, ale mám záznamy u nich, takže nemám žádný problém, mají solidní technickou podporu, která opravdu odpovídá

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.