abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý software

    TerminalPhone (png) je skript v Bashi pro push-to-talk hlasovou a textovou komunikaci přes Tor využívající .onion adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | IT novinky

    Před dvěma lety zavedli operátoři ochranu proti podvrženým hovorům, kdy volající falšuje čísla anebo se vydává za někoho jiného. Nyní v roce 2026 blokují operátoři díky nasazeným technologiím v průměru 3 miliony pokusů o podvodný hovor měsíčně (tzn., že k propojení na zákazníka vůbec nedojde). Ochrana před tzv. spoofingem je pro zákazníky a zákaznice všech tří operátorů zdarma, ať už jde o mobilní čísla nebo pevné linky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 03:44 | Komunita

    Společnost Meta (Facebook) předává React, React Native a související projekty jako JSX nadaci React Foundation patřící pod Linux Foundation. Zakládajícími členy React Foundation jsou Amazon, Callstack, Expo, Huawei, Meta, Microsoft, Software Mansion a Vercel.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 01:22 | IT novinky

    Samsung na akci Galaxy Unpacked February 2026 (YouTube) představil své nové telefony Galaxy S26, S26+ a S26 Ultra a sluchátka Galaxy Buds4 a Buds4 Pro. Telefon Galaxy S26 Ultra má nový typ displeje (Privacy Display) chránící obsah na obrazovce před zvědavými pohledy (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 00:22 | Nová verze

    Byla vydána grafická knihovna Mesa 26.0.1 s podporou API OpenGL 4.6 a Vulkan 1.4. Je to první stabilní verze po 26.0.0, kde se novinky týkají mj. výkonu ray tracingu na GPU AMD a HoneyKrisp, implementace API Vulkan pro macOS.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.6 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.23.0 FreeRDP, tj. svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol). Opravuje 11 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Španělský softwarový inženýr oznámil, že se mu podařilo na dálku ovládat sedm tisíc robotických vysavačů po celém světě. Upozornil tak na slabé kybernetické zabezpečení těchto technologií a jejich možné a snadné zneužití. Nesnažil se hacknout všechny robotické vysavače po světě, ale pouze propojil svůj nový DJI Romo vysavač se zařízením Playstation. Aplikace podle něj ihned začala komunikovat se všemi sedmi tisíci spotřebiči a on je

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 03:33 | Humor

    Momo je fenka cavapoo, která svými náhodnými stisky kláves bezdrátové klávesnice vytváří jednoduché počítačové hry. Technicky to funguje tak, že Raspberry Pi s připojenou bluetooth klávesnicí posílá text do Claude Code, který pak v Godotu píše hry a sám je i testuje pomocí screenshotů a jednoduchých simulovaných vstupů. Za stisky kláves je Momo automaticky odměňována pamlsky. Klíčový je pro projekt prompt, který instruuje AI, aby i

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 24
    včera 02:22 | Nová verze

    GNU awk (gawk), implementace specializovaného programovacího jazyka pro zpracování textu, byl vydán ve verzi 5.4.0. Jedná se o větší vydání po více než dvou letech. Mezi četnými změnami figuruje např. MinRX nově jako výchozí implementace pro regulární výrazy.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (26%)
    Celkem 962 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    pavlix avatar 10.6.2012 10:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Znám.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.6.2012 10:53 odvážné psí lejno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tvá arogance mě občas dojímá
    pavlix avatar 10.6.2012 11:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tvé pokusy o urážky jsou jako plivnutí do moře.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bluebear avatar 10.6.2012 12:02 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    -1, Flamebait
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    pavlix avatar 10.6.2012 13:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Flambait pouze pro nechápavé.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 10.6.2012 17:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    A pri tom stačí kliknúť :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 11.6.2012 00:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tak tenhle typ rad zrovna rozdávám bezplatně, pokud si někdo vyloženě nevyžádá, abych se o celou věc staral, ale potřebuju k tomu nějaká vstupní data. Ale odpovídat na „chci levný housing na zálohy“ je nesmysl, stejně ti dotyčný odpoví, že to nesplňuje jeho tajné parametry.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 11.6.2012 00:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    To je fakt, ťažko vyhovieť, keď niesu bližšie údaje. Inak som chcel sem z prdele hodiť aj link na MS Win Azure ako tam ponúkajú Linux cloud, to je fakt epické :-) ale zas to vyzerá fakt user friendly. Prevádzkovanie vlastného serveru dnes so sebou nesie ďaleko väčšie náklady, ako si prenajať file, alebo server cloud. Pokiaľ nejde o veľké množstvo dát, dá sa to riešiť aj na dynamickej IP spolu s noIP a nejakého serveru like CuBox, alebo PI.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    10.6.2012 11:02 bsdbs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Neznáte nějaký levný serverhousing na umístění serveru 350 W? Potřeboval bych někam umístit 1U server na zálohování a podobné účely. Hledám nějaký levný program, protože už dost platím za dedikovaný server a tady tento potřebuju na nepodstatné účely.
    co u tebe je levny? za jeden housing/colo (ale ne v cesku) platim 3k mesicne a za druhy v cesku jen 1k. osobne me oboje pripada, ze to stoji jak jedna vecere...
    pavlix avatar 10.6.2012 11:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tak, náklady musí být obhájitelné, že.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.6.2012 15:57 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Take bych tak chtel veceret :-) (no flame).
    pavlix avatar 13.6.2012 00:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Zkus to :). Hodně rychle tě to přejde :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.6.2012 12:45 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    350 W na zálohování? Jsem jedinej, komu se to zdá příšerně moc?
    David Watzke avatar 10.6.2012 12:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Ne, nejsi. Je to naprostá brutalita.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    menphis avatar 10.6.2012 13:13 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    jen naklady na elektrinu jsou pres 1K Kc!
    11.6.2012 06:25 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    IMHO tím autor mysí nominální výkon zdroje, ne reálný příkon sestavy za provozu.
    10.6.2012 13:31 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    V prvni rade, a jak uz bylo zmineno vyse... 350 Wattu?!

    Pokud je to 350 W zdroj, tak dejme tomu, doporucuju si to promerit kolik to je v realnem provozu, muj staricky server bere 41 W (a pravda nejede nonstop).

    Jinak pokud to ma byt na nepodstatne ucely, tak bych se fakt zamyslel nad tim, zda to vubec ma smysl, a zda to nejak nespojit s tim dedikovanym serverem. A jestli prevazne na zalohovani, zda nezvolit nejakou jinou sluzbu, napr. ted wedos spousti diskove uloziste, na nem si treba vytvorit sifrovany oddil a ten si vesele pripojit, financne to vyjde urcite vyhodneji...
    10.6.2012 20:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Také si myslím, že běžný 1U server určitě nebude brát trvale 350W, podle toho, co je uvnitře, to bude tak od 30W (Atom, jeden disk) po cca. 200W (středně výkonný moderní procesor, čtyři rychlé disky). Sestavy s vyšším přikonem se dávají do větších krabic (2U a vic), protože na těch necelých čtyř a půl centimertech výšky se dostatečně účinné vzduchové chlazení takového tepelného výkonu dělá docela špatně (a pokud ano, je šíleně hlušné).

    Nejepší je odměřit si skutečný výkon wattmetrem, pro danné účely by měl stačit i nějaký ten bazmek za pár stovek ze supermarketu (protože všechny dnešní zdroje mají PCF). Případně všechno doma povypínat, odečíst elektroměr, zapojit jen server, nechat nějakou dobu běžet, znovu odečíst elektroměr a spočítat to přes čas a spotřebovanou energii.

    11.6.2012 20:06 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Také si myslím, že běžný 1U server určitě nebude brát trvale 350W, podle toho, co je uvnitře, to bude tak od 30W (Atom, jeden disk) po cca. 200W (středně výkonný moderní procesor, čtyři rychlé disky).
    Překvapuje mě, jak nikdo nemůže uvěřit, že to ten stroj fakt může žrát. Měl jsem v ruce 1U server, co žral naměřených 360-400 W (a taky jsem se ho náležitě rychle zase zbavil) -- ta nižší hodnota v idle stavu, ta vyšší při nějakém zatížení.
    Kryptoměny a bločenka.
    Luk avatar 11.6.2012 23:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Spíš bych to tipoval na neschopnost měřáku to správně změřit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.6.2012 00:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Proto taky píšu "běžný server". Když je málo místa, tak nacpou do 1U i podobně žravou potvoru, i když dnes se většinou na podobné věci používají blade servery.
    gtz avatar 12.6.2012 20:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    No já jsem viděl v 1U 2xMP Xeon tuším nějaký 5450 včetně 4x SAS disků + FC. Byl tam jeden 450W zdroj k tomu 4 uřvané axiály. A mašina žrala celkem hodně. Tehdy se blade neřešil, protože firma nechtěla investovat do celé infrastruktury. Tehdy se akorát koupil ten server k tomu FC/SATA pole a nějaký malý QLOGIC switch.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    10.6.2012 13:56 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Ano.
    Bluebear avatar 10.6.2012 14:18 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    My hostujeme u server4u, který používá serverovny Casablanky, a přestože jejich služby jsou kvalitní (vyzdvihl bych 24/7 přístup k serveru v hlídané serverovně), ale bohužel je nemohu nazvat levnými (cca 20 000 Kč ročně za 1U).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    11.6.2012 06:37 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    S hostingem u firmy, která si pronajímá prostory od Casablancy, mám extrémně špatné zkušenosti a rozhodně to nikomu nedoporučuji - nebo aspoň nikomu, kdo nechce, aby si ti zločinci (Casablanca) brali jeho hardware jako rukojmí a jeho samotného vydírali, že když přejde k nim, tak se mu to nestane (opakovaná osobní zkušenost).
    11.6.2012 10:04 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Hlavně by to v první řadě chtělo nedávat server k hostovací firmě, která neplatí faktury...
    11.6.2012 10:14 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

    Pokud je mi známo, tak to s tím neplacením faktur nebylo vůbec tak horké a Casablanca si to hodně přibarvila. Což odpovídá i tomu, jak mi lhali v jiných věcech.

    Především je ale naprosto nepřijatelné, aby si Casablanca vyřizovala své spory s kýmkoli tím, že svévolně zabaví majetek třetí strany. Vám by se snad líbilo, kdybyste ráno zaparkoval na hlídaném parkovišti a večer vám ochranka bránila odjet, protože provozovatel parkoviště údajně dluží majiteli pozemku nájem on se rozhodl to řešit tím, že vám zabaví auto?

    10.6.2012 15:32 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Nestačil by virtuální server nebo úložiště souborů (Amazon S3, Dropbox apod.)?
    Bluebear avatar 10.6.2012 15:42 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Od kolegy v práci jsem slyšel, že levný serverhousing lze sehnat v Rusku, ale 1) to asi chce mít nějakým způsobem pronajatý server, 2) asi je to o známostech.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    10.6.2012 16:05 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Je o to, že se mi doma válí toto železo, tak když to nejde prodat, tak bych to rád nějak využil.
    10.6.2012 16:13 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Jako spolehlivější řešení totiž na hlavní účely používám dedikovaný server, ale tady tento bych rád využil na něco, jako třeba zálohování, nebo kompilace rpm balíčků, kde by nevadil případný výpadek.
    10.6.2012 16:32 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Když to nejde prodat, tak ať na tom alespoň pořádně prodělám! Za blbost se jak vidno neplatí jen jednou...
    pavlix avatar 10.6.2012 16:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Taky jsem měl ten dojem, jen mi to bylo zatěžko říci nahlas.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Limoto avatar 10.6.2012 17:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

    A ty se divíš? Tohle nemá hodnotu snad ani třetinovou, je to šrot...

    10.6.2012 17:42 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Před rokem a půl něco jsem za to kamarádovi platil cca 16 000 Kč.
    10.6.2012 18:00 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tím bych se snad už vůbec nechlubil...
    10.6.2012 18:26 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Proč?
    Limoto avatar 10.6.2012 19:28 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

    Co jsem se jenom tak zběžně díval, tak se dnes dá pořídit od Supermicra server v podobné konfiguraci, ovšem s Xeonem E3-1220V2 (několikanásobně výkonnější) kolem 20k. Novej, se zárukou, o dost menší spotřeba (ono by se to jenom na té elektrice do dvou let vrátilo...)

    Heron avatar 11.6.2012 21:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Jenže on to pořídil nikoliv dnes, ale před 1.5 rokem. Což by cenově odpovídalo, 16tis. je přijatelná cena.
    12.6.2012 20:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    A proto by současná prodejní hodnota měla být zhruba 16 000 - 8 000 = 8 000, nebo méně, vzhledem k tomu, že účetní po odpisech je těch 8k. Navíc v oboru jako jsou informační a komunikační technologie je morální zastarávání snad i znatelně rychlejší než účetní odpisy.

    Já si teďka plánoval 4U server s Intel deskou, 2x Xeonem a 32GB paměti (do začátku, rozšířitelné až na 192GB) a i s disky to vyšlo na nějakých 40k. Což vzhledem k tomu, že u většiny současných aplikací je bottlneckem paměť a moje sestava jí má mnohem více než uvedená představuje mnohem lepší investici než uvedený server.
    Heron avatar 12.6.2012 20:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Což vzhledem k tomu, že u většiny současných aplikací je bottlneckem paměť a moje sestava jí má mnohem více než uvedená představuje mnohem lepší investici než uvedený server.

    Ještě bych dodal, že dneska by byl hřích si pořádnou nálož pamětí nekoupit. Doby, kdy se muselo šetřit každým bajtem jsou dávno pryč a sluší se těm app dopřát alespoň pořádný prostor na cache. Tedy těm, co ji nevyužijí pro své potřeby. Souhlas.

    Limoto avatar 10.6.2012 19:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

    Kamrád tě má asi opravdu rád :-)

    13.6.2012 08:08 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Pokud u toho staryho inzeratu odstranis jednu nulu a trojku nahradis nulou, mozna se dohodneme. Kdyztak se ozvi.
    gtz avatar 11.6.2012 20:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Taky se přikláním k názorů, že 350W bude asi spotřeba zdroje - štítková a ne skutečná spotřeba při provozu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.6.2012 14:25 volani.webnode.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

    attivo.eu nebo wedos by možná stačil.

    12.6.2012 19:14 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Pokud vim, tak wedos umisteni cizich serveru nenabizi, jenom pronajima vlastni...
    13.6.2012 16:57 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Nenabízí snad ani jeden, ale znáš to: dotyčný narve affil odkazy na všechna možná fóra a on už se na to někdo chytne…
    Kryptoměny a bločenka.
    12.6.2012 15:20 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Spoje.net nabízejí housing za tisícovku plus DPH, ale stejně mi to na zálohování přijde jako overkill, když za 300 bez DPH tam mají 100 GB VPSku.
    12.6.2012 20:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Za 5k tě toho zbavím a i v Ostravě si to tenhle víkend klidně vyzvednu. :) Kdyžtak dej vědět na +44 (0) 78 2535 6369.
    David Watzke avatar 13.6.2012 08:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Za 5k tě toho zbavím
    No Marku...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 13.6.2012 08:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Tak co, dostane pět tisíc a každý měsíc ušetří za zbytečný housing.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.6.2012 09:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Já myslím že David reaguje na "tě toho zbavím" :) Nikoli na cenu :D
    pavlix avatar 13.6.2012 20:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
    Však já v podstatě taky :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.