Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.
Byla vydána nová verze 14.3 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
CSIRT.CZ upozorňuje, že na základě rozhodnutí federálního soudu ve Spojených státech budou veškeré konverzace uživatelů s ChatGPT uchovávány. Včetně těch smazaných.
Ač semestr ve škole právě končí, bastlíři ze studentského klubu Silicon Hill neodpočívají a opět se jako každý měsíc hlásí s pravidelným bastlířským setkáním Virtuální Bastlírna, kde si můžete s ostatními techniky popovídat jako u piva o novinkách, o elektronice, softwaru, vědě, technice obecně, ale také o bizarních tématech, která se za poslední měsíc na internetu vyskytla.
Z novinek za zmínku stojí Maker Faire, kde Pájeníčko předvedlo … více »Na WWDC25 byl představen balíček Containerization a nástroj container pro spouštění linuxových kontejnerů na macOS. Jedná se o open source software pod licencí Apache 2.0 napsaný v programovacím jazyce Swift.
Do 16. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2025 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.
Apple na své vývojářské konferenci WWDC25 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: designový materiál Liquid Glass, iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe 26, watchOS 26, visionOS 26, tvOS 26, nové funkce Apple Intelligence, …
Organizátoři konference LinuxDays 2025, jež proběhne o víkendu 4. a 5. října 2025 v Praze na FIT ČVUT, spustili přihlašování přednášek (do 31. srpna) a sběr námětů na zlepšení.
Po roce byla vydána nová stabilní verze 25.6.0 svobodného multiplatformního multimediálního přehrávače SMPlayer (Wikipedie).
DNS4EU, tj. evropská infrastruktura služeb DNS založená na vysoce federovaném a distribuovaném ochranném ekosystému, byla spuštěna v testovacím režimu [𝕏]. Na výběr je 5 možností filtrování DNS.
zaplacením směšné částky zastavit nárust veškerých poplatků a potenciálních sankcí a pak se vklidu rozmyslet, co dělat dál.
To bych dělal jen v případě nějaké platby státu, kde je v zákoně přímo napsané, že je potřeba nejdřív zaplatit a pak se teprve domáhat reklamace. Ve vztahu k soukromé firmě bych to nedělal – protože tím vlastně uznáváš svůj dluh/chybu a můžeš z toho mít další problémy.
Střílení je pochopitelná nadsázka. Blogpost není útočný, je to popis situace tak, jak se stala. Očernuji banku tím, že napíšu na internet, co se mi tam stalo? Zajímavé ... takže recenze na výrobek nebo obchod je taky očerňování?
možná tam s nima měl vysmejčit kvelb, seřvat je čtyřtaktně s přeplňováním až do bezvědomí ale co z toho?Takhle se chovají malé děcka a hovada… jen tak pro zajímavost.
stejně tak součet peněz od klienta, který neodejde, protože se mu nechce na původní pobočkuvs.
člověka používání jejích služeb beztak nic nestojíPerpetuum mobile?
Levičáci dopadnou takhle. Resp. levičáci někam utečou, ale národ, kterému prošustrovali majetek, takhle dopadne.
za současného stavu
V tom bude ten háček. Ono hlavně ta hranice, co je „současný stav“ a co už je nějaká krize nebo výjimečná situace, je celkem mlhavá a často se o těch problémech dozvíš až zpětně (do té doby ses utěšoval/a, že je všechno v pořádku, pojištěné atd.). Ani to pojištění není stavěné tak, aby vykrylo nějaké velké krize – spíš pro případy, že by došlo k vytunelování jedné banky (a i to by u těch větších byl asi problém).
Mně stačí představa, že s penězi v bance na tom nejsem hůř než s penězi v ruce.Jsem jediný blázen co má na účťe pár drobáků a jinak si veškeré úspory ukládá jinam protože bankám nevěří?
vyvolala dojem, že než komplikovaně odcházet, je lepší u ní zůstatNavíc tady často nefunguje trh, u těchhle molochů to platí dvojnásob a taky krach banky není zas tak neobvyklá věc.
a pak zvladnou jen udavat na webu.LOL, to je zas co? Nějaká obdoba STBácké praktiky?
Udávání? A komu jsem koho udal? Spořitelnu jejím potenciálním klientům? Zajímavá teorie...
Vy v té spořitelně pracujete? Nevím, proč bych nemohl zveřejnit to, co se mi stalo v bance. Budete taky každému, kdo tu v diskusi popsal podobný příběh, tlouct o hlavu, že někoho udal a očernil?
ale ocernovani a udavani na webu to je.Tohle by ovšem mělo platit pro veškeré komerční subjekty nejen banky. Mě například dal zápisek docela dost. Svůj účet u Spořky na jeho základě končím. Morální pravidla není možné obcházet tím že se schovám za právní subjekt.
Hnus.Checked
Nechová-li se ke mně pracovník proklientsky, aby si sám usnadnil práci, je vhodné mu dát najevo, že s tímto přístupem bude mít práce naopak daleko víc.jj, me se napr. vcelku osvedcilo dotycneho pozadat, aby mi zavolal sveho vedouciho - veci, co zarucene nebyly mozne najednou mozne byly ... i kdyz se pochopitelne najdou se i vyjimky, kdy to nema vubec zadny efetk nebo vedouci je jeste vetsi kreten
Spořka je prostě ústav
Asi bych těch 39/60 Kč neplatil – z principu – zkontroloval bych si důkladně papíry o zrušení účtu a o tom, že jim už nic nedlužím, a to jim dal okopírovat, ať si v tom udělají pořádek sami.
což snad dnes utratí každý, kdo kartu aspoň trochu používáNo právě.
Pokud klient kartu vůbec nepoužívá, tak pro ně (v drtivé většině případů) představuje jen výdaje a žádné příjmy.No dobře. Ale spíš mi šlo o způsob jakým to zavedli.
což snad dnes utratí každý, kdo kartu aspoň trochu používá.Ja kartu pouziju kdyz zjistim ze nemam dost hotovosti. Nevim jestli to spada pod tvou definici "trochu pouziva", ale 500 mesicne to obvykle neni... Jinak sorry, ale pouzivat kartu na bezny nakupy a rikat bance presne kde, kdy, co, ... to musi byt clovek slusne padly na hlavu...
mBank se prostě jen chce zbavit dlouhodobě ztrátových klientů a to je naprosto v pořádku.Tvrdite, ze mBank ma vydaje kazdy mesic 30 korun na kartu? Kdyz karta neni vyuzita, tak vydaj neni zadny. Vidim to tak na jednorazovych 30 korun za vytvoreni karty. Je tolik duvodu, proc clovek muze chtit mit kartu k uctu, kterou zrovna nepouziva... treba jeden ze svych fio uctu pouzivam na placeni najmu, ale protoze historicky to byl "hlavni" fio ucet, tak k nemu mam kartu. Vymyslet si arbitrarni mesicni poplatky, kdyz banka s kartou nema zadne mesicni starosti, je sikanovani klienta, a branit ho, protoze "to je naprosto v poradku kvuli Y" je zavadejici, i kdyby Y byla zachrana planety.
Mám protipříklad, mně Spořka zrušila účet bez komplikací. Teda nejspíš, nemám finální výpis, ten vystavili elektronicky do Servis24, přístup kamž byl součástí rušení. Ale už se pár let neozvali, tak asi ok.
"ale tohle Vám vyneslo 11 procent, opravdu to chcete rušit?" (tupý pohled) "ano, opravdu to všechno chci zrušit, kvůli tomu jsem sem dnes přišel"
Tiskni
Sdílej: