Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.
Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.
Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).
Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.
Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.
Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.
Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »
Tiskni
Sdílej:
zaplacením směšné částky zastavit nárust veškerých poplatků a potenciálních sankcí a pak se vklidu rozmyslet, co dělat dál.
To bych dělal jen v případě nějaké platby státu, kde je v zákoně přímo napsané, že je potřeba nejdřív zaplatit a pak se teprve domáhat reklamace. Ve vztahu k soukromé firmě bych to nedělal – protože tím vlastně uznáváš svůj dluh/chybu a můžeš z toho mít další problémy.
Střílení je pochopitelná nadsázka. Blogpost není útočný, je to popis situace tak, jak se stala. Očernuji banku tím, že napíšu na internet, co se mi tam stalo? Zajímavé ... takže recenze na výrobek nebo obchod je taky očerňování?
možná tam s nima měl vysmejčit kvelb, seřvat je čtyřtaktně s přeplňováním až do bezvědomí ale co z toho?Takhle se chovají malé děcka a hovada… jen tak pro zajímavost.
stejně tak součet peněz od klienta, který neodejde, protože se mu nechce na původní pobočkuvs.
člověka používání jejích služeb beztak nic nestojíPerpetuum mobile?
Levičáci dopadnou takhle. Resp. levičáci někam utečou, ale národ, kterému prošustrovali majetek, takhle dopadne.
za současného stavu
V tom bude ten háček. Ono hlavně ta hranice, co je „současný stav“ a co už je nějaká krize nebo výjimečná situace, je celkem mlhavá a často se o těch problémech dozvíš až zpětně (do té doby ses utěšoval/a, že je všechno v pořádku, pojištěné atd.). Ani to pojištění není stavěné tak, aby vykrylo nějaké velké krize – spíš pro případy, že by došlo k vytunelování jedné banky (a i to by u těch větších byl asi problém).
Mně stačí představa, že s penězi v bance na tom nejsem hůř než s penězi v ruce.Jsem jediný blázen co má na účťe pár drobáků a jinak si veškeré úspory ukládá jinam protože bankám nevěří?
vyvolala dojem, že než komplikovaně odcházet, je lepší u ní zůstatNavíc tady často nefunguje trh, u těchhle molochů to platí dvojnásob a taky krach banky není zas tak neobvyklá věc.
a pak zvladnou jen udavat na webu.LOL, to je zas co? Nějaká obdoba STBácké praktiky?
Udávání? A komu jsem koho udal? Spořitelnu jejím potenciálním klientům? Zajímavá teorie...
Vy v té spořitelně pracujete? Nevím, proč bych nemohl zveřejnit to, co se mi stalo v bance. Budete taky každému, kdo tu v diskusi popsal podobný příběh, tlouct o hlavu, že někoho udal a očernil?
ale ocernovani a udavani na webu to je.Tohle by ovšem mělo platit pro veškeré komerční subjekty nejen banky. Mě například dal zápisek docela dost. Svůj účet u Spořky na jeho základě končím. Morální pravidla není možné obcházet tím že se schovám za právní subjekt.
Hnus.Checked
Nechová-li se ke mně pracovník proklientsky, aby si sám usnadnil práci, je vhodné mu dát najevo, že s tímto přístupem bude mít práce naopak daleko víc.jj, me se napr. vcelku osvedcilo dotycneho pozadat, aby mi zavolal sveho vedouciho - veci, co zarucene nebyly mozne najednou mozne byly ... i kdyz se pochopitelne najdou se i vyjimky, kdy to nema vubec zadny efetk nebo vedouci je jeste vetsi kreten
Spořka je prostě ústav
Asi bych těch 39/60 Kč neplatil – z principu – zkontroloval bych si důkladně papíry o zrušení účtu a o tom, že jim už nic nedlužím, a to jim dal okopírovat, ať si v tom udělají pořádek sami.
což snad dnes utratí každý, kdo kartu aspoň trochu používáNo právě.
Pokud klient kartu vůbec nepoužívá, tak pro ně (v drtivé většině případů) představuje jen výdaje a žádné příjmy.No dobře. Ale spíš mi šlo o způsob jakým to zavedli.
což snad dnes utratí každý, kdo kartu aspoň trochu používá.Ja kartu pouziju kdyz zjistim ze nemam dost hotovosti. Nevim jestli to spada pod tvou definici "trochu pouziva", ale 500 mesicne to obvykle neni... Jinak sorry, ale pouzivat kartu na bezny nakupy a rikat bance presne kde, kdy, co, ... to musi byt clovek slusne padly na hlavu...
mBank se prostě jen chce zbavit dlouhodobě ztrátových klientů a to je naprosto v pořádku.Tvrdite, ze mBank ma vydaje kazdy mesic 30 korun na kartu? Kdyz karta neni vyuzita, tak vydaj neni zadny. Vidim to tak na jednorazovych 30 korun za vytvoreni karty. Je tolik duvodu, proc clovek muze chtit mit kartu k uctu, kterou zrovna nepouziva... treba jeden ze svych fio uctu pouzivam na placeni najmu, ale protoze historicky to byl "hlavni" fio ucet, tak k nemu mam kartu. Vymyslet si arbitrarni mesicni poplatky, kdyz banka s kartou nema zadne mesicni starosti, je sikanovani klienta, a branit ho, protoze "to je naprosto v poradku kvuli Y" je zavadejici, i kdyby Y byla zachrana planety.
Mám protipříklad, mně Spořka zrušila účet bez komplikací. Teda nejspíš, nemám finální výpis, ten vystavili elektronicky do Servis24, přístup kamž byl součástí rušení. Ale už se pár let neozvali, tak asi ok.
"ale tohle Vám vyneslo 11 procent, opravdu to chcete rušit?" (tupý pohled) "ano, opravdu to všechno chci zrušit, kvůli tomu jsem sem dnes přišel"