abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 503 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    Saljack avatar 31.5.2006 11:05 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    Paroubkovi nevěřim ani nos mezi ušima :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    31.5.2006 11:19 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    Kdyz se s tim vytasil par dnu pred volbama, prisel mi jako nastrcena figurka. Pak, myslim na idnes, jsem cetl jeho profil a zda se mi ok.

    Problem je, ze v te kauze se ani moc neorientuju. Skoro se mi nezda, ze kolujici obrazky s textem jsou z te prave zpravy. Protoze ty texty opravdu neobsahuji zadne dukazy, je to jen soupis obvineni. Nekterym verim, jinym ne.

    Predstava ze Paroubek je pedofil a uziva si na jachte mi nepripada realna, pod nim by se kazda jachta potopila. A naopak jezy na Laby jsou evidentni miliardovy tunel ve prospech stavebnich firem a lodaru. Vubec nepochybuji, ze zainteresovani politici z toho museji mit provizi. CSSD ma jezy ve svem programu, ale angazuji se i nekteri mistni politiciz ODS (ale i dalsi).

    Ale take jsem cetl uryvky z nejake zpravy v Respektu, nevim jestli jde o totez. Tam byl dokonce zminovan Klaus, to by znamenalo, ze ani ODS nebude mit snahu to dovest do konce.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    JiK avatar 31.5.2006 11:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    No, potom by to ovsem znamenalo, ze to neni 'spiknuti' ODS & svetove plutokracie & vrahu z Wall Streetu a ze veris panu Kubicemu. On taky neprezentoval, ze paroubek spi na jachte s detma, pokud vim, tohle byly pouze dokumenty, ktere nasel u mrazka a podobne, Kubice si stezoval, ze mu Gross boys brani vse standardne a radne vysetrit a kriminalizuji jeho podrizene...Pablbek se do toho namocil tak nejak sam.
    31.5.2006 16:20 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    Jak jsem rekl, v kauze se neorientuji. Zatim mi pripada Kubice pomerne duveryhodny.

    Netreba zesmesnovat podezreni, ze by to mohlo byt politicky nacasovane. V CR je toto bezna vec, rekl bych na vsech stranach.

    Doufam, ze soucasna medializace umozni Kubicemu dane kauzy dosetrit.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    31.5.2006 11:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    Jeden článek, kde se autor pokuší opravdu uvažovat bez držení se nějaké stranické linie. Alespoň mi to tam přijde.
    JiK avatar 31.5.2006 11:43 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    pekny clanek, diky za link.

    Vezmeme-li to bez vsech politickych sympatii, predstavme si, ze jedno z panu, Kubicemu a Paroubkovi, musime uverit a zavisi na tom nas zivot, protoze jsme napriklad v pomalu zaplavovane chodbe a ta se deli na nahoru mirici levou a pravou odbocku, vime, ze jedna je slepa, a je tam telefon, z ktereho se dovolam Paroubkovi nebo Kubicemu, komu bych zavolal ja vim, komu Vy, to vite sami....a ja bych teda ROKOvi nevolal...

    31.5.2006 11:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk

    Neni zač. On byl také zajímavý o válce mezi policisty, ale ten nevím kde je. Ale ještě jeden co sice není o případu, ale je předvolební.

    Hezky jste to nasal, ten příměr, to já rád. :-).

    Ale v tom se lišíme. Já si nemyslím že jsou dvě cesty a na jedne je ten pravý telefon a spása. Tím ztrácím ono rozhorlení a zbývá mi ten smích. Snad je pochoptelné, že smích není projev radosti.

    Ten článek v tomhle druhém odkazu myslím předjímá co bude. Žádná revoluce, ale nějaké forma vlády ČSSD a ODS. I kdž Zeman s Klausem byli "co se škádlívá, to se rádo mívá" a tihle dnešní se asi opravdu nenávidí. Ale nikdo není nenahraditelný na postu strany, že.

    Dalibor Smolík avatar 31.5.2006 11:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk
    Jo, autor bude asi nejblíže pravdě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2006 12:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk

    Pozitivně, pozitivně... :)

    Po 89 se naši politici chovali jako správné stádo skotu. Hádali se a prali, ale jakmile se objevilo ohrožení, semkli se do kruhové obrany. Jak měl poslanec průšvih, rvali se za něj jako jeden muž. "Co kdych příště já..."

    Dneska už občas někdo padne. Tím se stáváme "zavedenou demokracií", kde se uplácí, jsou podivné styky.. ale když to praskne, tak politik jde od válu.

    Pozitivně, pozitivně... uffff, to je fuška! Pozitivní test tak leda. :-)

    31.5.2006 12:01 MitrA | skóre: 2 | blog: MitrA | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Pokud tvrdite ze Parobek nebyl nikym zvolen, pak vlaste tvrdite, ze volite jednoho cloveka a ne celou politickou stranu a jeji program...
    JiK avatar 31.5.2006 13:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Na tom, ze volim cloveka, konkretniho pana P, a ne vzajemne zamenitelne kusy je snad zalozena parlamentni demokracie, ne? Pokud ne, proc se tedy neschazi pouze bossove peti parlamentnich stran a kazdy nema vahu odpovidajici zisku jeho strany...je proto, ze musi rozdat koryta loajalnim poslancum??

    Takze kdyby dejme tomu Balbinova poeticka strana, nebo trebas strana Zelenych vyhrala volby, a po par tydnech prijali do strany Usamu bin Ladena, Belzebuba, nebo trebas ziveho kone a ten by ve vnitrostranickych volbach pulrok ziskal post predsedy, bylo by uplne ok, poctive a demokraticke, kdyby v cele Ceske Republiky nestal pan Bursik nebo nejaky balbinovec, ale trebas ten kun? Bylo by to podle Vas demokraticke? A v poradku?

    Kolik volicu, co dalo hlas poctivemu Spidlovi (a priznam se, ze jsem tehdy taky vahal a skoro sel volit), by se podepsalo pod prasarny soudruhu Grosse a Paroubka?

    31.5.2006 13:11 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    mas v tom zmatek, Vy volite politickou stranu a lidi do parlamentu, na to, kdo je ministr nebo premier nemas uz zadny vliv. Pokud odstoupi nekdo z poslancu, nastupuje na jeho misto dalsi v poradi na kandidatce, tomu jste tim ze jste volil stranu dal hlas i duveru.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 31.5.2006 13:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    takze ten kun by byl podle vas v poradku? nebo je nekde explicitne napsano, ze clenem strany musi byt clovek? (nevim, zda by to vylucovalo toho Belzebuba) :-D
    31.5.2006 21:03 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    me udivuje ze clovek s tak obrovskym prehledem, tak neuveritelne vtipnej, chytrej a nad veci, se tu jeste s nama bavi.

    nikde jsem nepsal o koni, ani o necem podobnem (dokonce mluvim o lidech ktere volis), ale o tom ze jsi nepochopil ze premier se nevoli. To ti ale nevadi aby jsi nereagoval na uplne neco jineho.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    31.5.2006 13:06 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Klid, těmito bláboly se JiK snaží znemožnit se. Protože to dělá cílevědomně a horlí pro ODS, je zřejmě placen úderkou ČSSD. .-)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    JiK avatar 31.5.2006 13:14 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Mohu Vas uctive poprosit abyste mne dovzdelal? Nejak nejsem schopen v tomto blogspotu najit ani jednu zminku o ODS, levici ci pravici nebo snad Klausovi...Ja psal o konfliktu mezi velitelem Utvaru pro boj s organizovanym zlocinem a panem premierem, ktery se ho snazi pospinit a umlcet. Oba dva jsou pritom z exekutvni slozky vladni moci. To, ze ji tam ODS vidite Vy, svedci predevsim o Vasem dusevnim stavu.
    31.5.2006 13:16 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    to ze lidi okolo tebe vidi ODS i kdyz pises o vynosu jecmene, svedci bohuzel i o tvem dusevnim stavu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2006 14:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Tak je fakt, že za to, že je zima může ODS, když prší může za to taky ODS, totéž, pokud mám kašel a průjem. Když slyším Paroubka a Ratha, tak mám také dojem, že jsou všude neviditelní agenti ODS, kteří nám všem škodí. Asi se půjdu léčit. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2006 14:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Bojím se, že tezkatlipoka nemluvil o ODS, ale o JiKovi :-D

    Jinak lidé z ODS jsou zřejmě velice schopní. I přes 8 let vlády ČSSD ovládají většinu policie, mají podchycených několik desítek tisíc zdravotníků a teď dokonce i spustili záplavy.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.5.2006 14:43 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Podle "některých" za všechno může ODS, podle "jiných některých" za totéž všechno může ČSSD...

    A my ostatní víme, že pravda bude jako obvykle někde uprostřed :-D :-D :-D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    31.5.2006 14:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    No vzhledem k počtu let, které ta která strana strávila u moci bych přeci jenom pravdu posunul trochu doleva ;-). Příští volby si zase zanadávám na ODS :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.5.2006 15:28 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Příští volby si zase zanadávám na ODS

    Já se obávám, že to opravdu bude tak, že vyhraje ODS, za 4 roky stihne znechutit většinu lidí a v příštích volbách zase budeme nadávat na ODS a obracet se k ČSSD ... :-D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    JiK avatar 31.5.2006 15:35 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Ano, rika se tomu demokracie, strany se stridaji u moci a navzajem se kontroluji.
    31.5.2006 15:41 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    "Kontroluji" je v ČR příliš silné slovo, řekl bych...
    31.5.2006 15:43 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Demokracie je to bezesporu. A jeste taky kratka pamet :-D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    31.5.2006 15:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Přesně tak, demokraticky si vyhrazuji právo demokraticky nadávat na libovolnou demokraticky zvolenou vládu :-D. Doufám, že to bylo dostatečně demokratické.

    Jinak já doposud ODS nevolil, až letos poprvé.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.5.2006 21:04 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    vsechno je jednou poprve, i neprijemene veci. Necht jsou ti letosni volby vystrahou pro cely tvuj dalsi zivot :-)
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    31.5.2006 16:27 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Ono s tím bušením do Ratha je to všelijak, viz:

    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006052401
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    31.5.2006 12:35 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Nic proti objektivním výtkám, ale opravdu je nutná ta nekonečná demagogie? "Nikým nezvolený" - který premiér je (do funkce premiéra) někým zvolený?

    Malý exkurz do našeho ústavního pořádku:

    1. Voliči zvolí své zástupce do Poslanecké sněmovny

    2. Prezident pověří někoho sestavením vlády - výběr je na jeho uvážení. Když se rozhodne pro Frantu z Horní Dolní, bude vládu sestavovat Franta z Horní Dolní.

    3. Pověřený člověk vybere lidi na jednotlivé ministerské posty a do funkce premiéra. Zpravidla jako premiéra vybere sebe, není to ale vůbec podmínka. Podobně není podmínka, zda někdo z té skupiny je nebo není Poslancem.

    4. Tato sestava je představena Parlamentu, který je (měl by být) reprezentativním zastoupením všch občanů. Parlament z moci svěřené mu občany rozhodne, zda této vládě dává svou důvěru, nebo ne (tedy zda jí věří voliči). Je pravděpodobné, že největší šanci na úspěch vlády v Parlamentu má strana, která ve volbách získala nejvíce hlasů, proto je také obvyklé, že sestavením vlády bývá pověřen předseda této strany a ne Franta z Horní Dolní.

    Všimněme si, že premiér nemusí být nikým zvolen, aby mohl být premiérem - musí získat podporu zvolených zástupců.

    Totéž platí při změnách vlády uprostřed volebního období - Paroubek a jako každý jiný premiér získal pro sebe a novou vládu podporu Ústavou požadovaného počtu poslanců, kteří byli demokraticky zvoleni občany. Jestli se výsledek volby těch poslanců někomu líbil nebo nelíbil je pak věc jiná, takže argumenty typu "podporu dostal od komunistů" si nechte od cesty - je jedno, od koho ji dostal, protože ji dostal naprosto demokraticky.

    A ať teď vyhraje volby kdokoli, nový premiér bude stejným způsobem "nikým nezvolený", jako ti předešlí.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    31.5.2006 12:57 0lda | skóre: 10 | blog: chladime_router
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Neplantejte tady politiku! To nemá s Linuxem nic společného. Jesli se chcete zdravě nasrat tak si kupte Mladou Frontu Dnes! Je to stejné jako by jste tady založil blog pro rybáře a psal tady bláboly o tom jaké krmení nebo udice jsou prostě nejlepší a co je podle Vás absolutní šmejd.
    31.5.2006 14:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Na rudé šmejdy je třeba upozorňovat všude. Ale už brzy by tady mohl být zase klid. Snad už v neděli. :-)
    31.5.2006 14:46 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Soudruh Tlustý a jemu podobní soudruzi z ODS mě osobně vadí mnohem víc než celá KSČM. Proto nemůžu ODS volit.
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2006 15:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Naštěstí máme historickou paměť (já i tu skutečnou). KSČM neeee!! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2006 21:17 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    no ano, pamet je dobra vec, jen pro osvezeni pro budouci diskuse, narozdil od soudruha Tlusteho, ktery svoji ucast v KSC na svych strankach nezverejnuje, ktery stranu opustil az v roce 1991, Paroubek nikdy v KSC nebyl.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2006 10:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Nejde o to, kdo měl v době totality legitimaci, aby mohl zůstat vedoucím oddělení účtárny. Jde o to, jak se kdo aktivně čeho zúčastnil a komu ublížil. K tomu nemusel být člen KSČ. Další věc je současná politická orientace a činnost.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2006 11:44 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    otazka tedy zni, kdyby se za clenstvi v KSC zeptali Tlusteho na rok 1948, co by rekl? Pekne by jim to vytmavil, nebo prikyvnul jako Paroubek? Je teda potreba to Paroubkovi vycitat?
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    1.6.2006 11:52 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Tlusty je jenom karierista, stejne jako treba Rath.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    1.6.2006 12:21 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    No, možná mu to netřeba vyčítat, ale asi to ani netřeba obhajovat.

    Já bych to ignoroval. Pokud určitým lidem dojdou současné argumenty a začnou vytahovat na kohokoliv jeho předlistopadovou historii (pokud to není historie důstojníka StB, samozřejmě), tak už tito lidé musí být opravdu zoufalí. Aby se mi dělalo na blití z pana Paroubka, stejně jako z pana Tlustého, na to nepotřebuju jejich komunistickou historii. Současnost stačí. Úplně.
    Godot používá GNU/Hurd.
    31.5.2006 16:31 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    dtto. To že nebudu volit ODS je jedinná konstanta. Podle osobních preferencí bych volik LiRU, ED, HA, nebo CSNS. Taktický hlas jde pro ČSSD, přestože jsou jen mírně lepší volbou než ODS.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Luk avatar 31.5.2006 21:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Hmmm, LiRA a ED, anebo ČSNS? Vždyť to je nebe a dudy. První dvě jsou pravicové liberální strany, kdežto ČSNS jsou levicoví nacionalisté ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.5.2006 21:19 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    ja bych byl moc rad kdyby se do parlamentu dostali ED.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    31.5.2006 22:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Ve slově jediná se píše jenom jedno jediné n. ;-)
    31.5.2006 14:55 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Spíše tak později až se vzpamatují ze šoku Ti co prohráli.
    1.6.2006 07:47 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    politika ma s linuxom vela spolocneho.

    napriklad nedavny pripad software-ovych patentov, to je cista politika :-)
    alebo nasadzovanie toho jedineho spravneho systemu (nazoru). jeden by sa cudoval, kde vsade je ta spina zazrata :-))

    msk avatar 1.6.2006 16:36 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kubice je hnusný člověk!
    Pdf zmirrorovane za hranice CR :o)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.