abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 04:44 | Zajímavý software

    Cambalache, tj. RAD (rapid application development) nástroj pro GTK 4 a GTK 3, dospěl po pěti letech vývoje do verze 1.0. Instalovat jej lze i z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 14:55 | Nová verze

    KiCad (Wikipedie), sada svobodných softwarových nástrojů pro počítačový návrh elektronických zařízení (EDA), byl vydán v nové major verzi 10.0.0 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 13:22 | IT novinky

    Letošní Turingovou cenu (2025 ACM A.M. Turing Award, Nobelova cena informatiky) získali Charles H. Bennett a Gilles Brassard za základní přínosy do oboru kvantové informatiky, které převrátily pojetí bezpečné neprolomitelné komunikace a výpočetní techniky. Jejich protokol BB84 z roku 1984 umožnil fyzikálně zaručený bezpečný přenos šifrovacích klíčů, zatímco jejich práce o kvantové teleportaci položila teoretické základy pro budoucí kvantový internet. Jejich práce spojila fyziku s informatikou a ovlivnila celou generaci vědců.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    20.3. 04:44 | Zajímavý článek

    Firefox 149 dostupný od 24. března přinese bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně (s CZ a SK se zatím nepočítá) a zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view). Firefox Labs 149 umožní přidat poznámky k panelům (tab notes, videoukázka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.3. 00:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.9 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 146. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 00:11 | Zajímavý software

    Dle plánu byla vydána Opera GX pro Linux. Ke stažení je .deb i .rpm. V plánu je flatpak. Opera GX je webový prohlížeč zaměřený na hráče počítačových her.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.3. 19:22 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.27.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.3. 04:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace (technické detaily) o bezpečnostním problému Snapu. Jedná se o CVE-2026-3888. Neprivilegovaný lokální uživatel může s využitím snap-confine a systemd-tmpfiles získat práva roota.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1126 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    15.9.2009 20:38 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Same nadherne knihy
    USE="-gnome -kde";turris
    15.9.2009 21:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Zatímco Joanne vnesla za poslední roky nový svěží vítr do světa dětské literatury
    Dětské? Možná první dvě, maximálně tři knihy. Ty ostatní ani omylem.
    Peter pro celou jednu generaci zabil představivost při čtení Tolkienových skvostů. ... Peter několika ročníkům dětí vtloukl do hlavy, že Frodo vypadá takhle, Prsten onakhle a Mordor a další lokace zase jako Nový Zéland. A to je špatně.
    Stejně tak je tedy špatně jakákoliv jiná adaptace knih do filmu? To trochu přeháníš.
    Quando omni flunkus moritati
    David Ježek avatar 15.9.2009 21:44 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    no samozřejmě, však přece nikde neříkám, že ty jacksonovo tři filmy nejsou nádherná podívaná. zabije knihu, ale na druhou stranu dokážu u řady z adaptací ocenit i to filmové pojetí.
    16.9.2009 05:56 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí

    Jackson halvně totálně pro**al scénář. Nevytýkán že se nedržel knihy, proč ne, POKUD nedělá ostudu. A že dělá. Jednička mi nevadila, protože přes různé výmysly typu Arwen s šavlí vlastně nic moc nezmršil a akci neudělal špatně. Ale dvojka a trojka: logické nesmysly v hojné míře, stupidní a nepovedené pokusy přidat do příběhu víc dramatičnosti (a Éomer nebude chtít přijet, v hradě bude lidí 10x míň, atp..., Theoden bude pořád emo), no zkrátka ten chlab to měl nechat napsat někoho jinýho. Mizernejch profesionálních scénáristů je taky hafo, ale to ho neomlouvá, fušera.

    16.9.2009 08:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Jednička mi nevadila, protože přes různé výmysly typu Arwen s šavlí vlastně nic moc nezmršil
    No nevim. Když potkáš někoho známýho, taky ho pozdravíš tím, že mu přiložíš šavli ke krku?
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2009 21:32 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí

    Jo, to byla zrovna totální juchovina,vo tom žádná... typickej moment kdy scénárista/režisér cítil nepřekonatelnou potřebu udělat nějakou "cool" scénu, a tak byla logika za rukáv vyvedena před studio (s následným vypuštěním psů).

    Bluebear avatar 15.9.2009 23:09 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    V prvé řadě moc děkuji za osvěžující blogpost v záplavě chmurných politických článků. :-) Jinak ale musím nesouhlasit téměř ve všem :-)

    Joanne Rowlingová IMHO není zase tak dobrá. Určitě zaslouží úctu, že dokázala takovou ságu napsat a dovést k závěru, ale jsou tu lepší. Její svět je masivně nekonzistentní, děj je místy hodně přitažený za vlasy (nejkřiklavější je to IMHO v Ohnivém poháru, kde podle mne sama autorka do konce nevěděla, že Moody není Moody) a jazyk, přestože bezchybný, je dost jednoduchý.

    Na Jacksona prosím nešahej. Nebo aspoň ne kvůli Pánovi prstenů. Samozřejmě, že je to natočené jinak, než jsme si Středozemi představovali - to ani jinak nejde, vždyť si ji každý představuje trochu jinak - ale natočit něco tak složitého a epického je obrovské dílo a zaslouží si úctu.

    Pokud jde o moderní technologie - já jsem rád, že je máme. Jejich přítomnost přece nikomu nebrání, aby si přečetl knihu a představoval si to - a lidé to stále dělají. Veškerá technika jsou jen nástroje, a velmi užitečné; doslova zachraňují životy - víš, jak dobře se s moderní grafikou provádí vyhodnocení medicínských vyšetření? Že má někdo poněkud omezený rozhled a umí používat jen tyto nástroje a žádné jiné, to není vina těch věcí. Primitivové byli i dřív, ale dřív mysleli obvykle (jenom) přes čepel meče, dneska holt (jenom) přes klávesnici počítače.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    David Ježek avatar 15.9.2009 23:26 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Na Jacksona prosím nešahej. Nebo aspoň ne kvůli Pánovi prstenů. Samozřejmě, že je to natočené jinak, než jsme si Středozemi představovali - to ani jinak nejde, vždyť si ji každý představuje trochu jinak - ale natočit něco tak složitého a epického je obrovské dílo a zaslouží si úctu.

    Pokud jde o moderní technologie - já jsem rád, že je máme. Jejich přítomnost přece nikomu nebrání, aby si přečetl knihu a představoval si to - a lidé to stále dělají. Veškerá technika jsou jen nástroje, a velmi užitečné; doslova zachraňují životy - víš, jak dobře se s moderní grafikou provádí vyhodnocení medicínských vyšetření? Že má někdo poněkud omezený rozhled a umí používat jen tyto nástroje a žádné jiné, to není vina těch věcí. Primitivové byli i dřív, ale dřív mysleli obvykle (jenom) přes čepel meče, dneska holt (jenom) přes klávesnici počítače.
    s tím vším samozřejmě souhlasím, ale nic to přeci nemění na mém textu.
    Bluebear avatar 16.9.2009 00:01 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    s tím vším samozřejmě souhlasím, ale nic to přeci nemění na mém textu.

    Já jen, že jsi zmiňoval, že by si P. Jackson zasloužil dlouhodobý tematický pobyt za Uralem :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    15.9.2009 23:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    děj je místy hodně přitažený za vlasy (nejkřiklavější je to IMHO v Ohnivém poháru, kde podle mne sama autorka do konce nevěděla, že Moody není Moody
    +1

    V tomhle ohledu se to nepovedlo hodně.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2009 01:53 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    I když na druhou stranu, pokud by všechno psala bez nějakého dopředného plánu, tak by těžko mohla házet odkazy přes několik knih - např. Sirius Black a jeho motorka se vyskytuje už v první, ale vystupuje až v třetí knize (a samotná motorka až v sedmé), obodobně paní Figgová, o které se zmíní už v prvni knize, ale vyskytuje až v páté, i když je na ní narážka už na konci knighy čtvrté. Zlý mág Grindelwald se v první knize vyskytuje jen jako jméno z kartičky, ale až v sedmé knize se dozvíme, kdo to doopravdy byl. A t ani nemluvím o klíčových předmětech jako zhasínadlo, Raddlův deník, Zmijozelův medailon nebo samotná Harryho jizva ...

    Takže pokud není JKR naprosto geniální, nemá dokonalou pamět a věštecké schopnosti, nějaký mustr nutně mít musela. Bez něho by byla celková inkonzistence o dost vyšší a dopředné/zpětné odkazy dlouhého dosahu by byly mnohem šroubovanější. Pro existenci plánu mluví i to, že sama během spaní uložila úplně poslední kapitolu (epilog sedmé knihy) do trezoru ještě před dopsáním poslední knihy, takže alespoň rámcově musela mít hotový závěr celé heptalogie, minimálně koho nechá umřít a koho ne (možná to udělala schválně, aby nemohla to už ovlivnit).

    A mimo toho musela mít někde poznámky, aby se v tě spoustě postav sama vyznala. Je dokonce možné, že další plánovaná kniha, jakási "Potteropedie", kde budou popsané všechny postavy, rodokmeny, historie a pod, bude založená práve na těchto poznámkách.
    16.9.2009 08:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    I když na druhou stranu, pokud by všechno psala bez nějakého dopředného plánu, tak by těžko mohla házet odkazy přes několik knih
    Neřekl bych, že tohle platí s určitostí. Klidně to mohlo být tak, že v jednom díle se objevilo jméno na kartičce a v dalším autorka potřebovala postavu, tak ji vytáhla z první knihy.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2009 15:49 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Na to je tam podle mě těch dopředných odkazů trochu moc.
    Bluebear avatar 16.9.2009 23:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    I když na druhou stranu, pokud by všechno psala bez nějakého dopředného plánu, tak by těžko mohla házet odkazy přes několik knih - např. Sirius Black a jeho motorka se vyskytuje už v první, ale vystupuje až v třetí knize

    Podle mého názoru mohla. Máš-li štěstí, podaří se ti i náhodný úlet později vysvětlit tak, že to vypadá jako mazaný plán. (Pokud to štěstí nemáš, tak se taky nic neděje, prostě to nenápadně zahodíš jako David Gerrold se svou Válkou s Chtorrem; za pár let se na to zapomene.)

    Vím, co říkám, dělal jsem pár let Pána jeskyně. :-) Pokud se na začátku vyskytuje prázdná místnost a ty si v tvůrčím zápalu (nebo naprostém zoufalství, protože nevíš, kudy kam) vymyslíš zcela náhodně nějakou postavu, předmět nebo herní prvek, mohou v zásadě nastat jen dva případy:

    Máš/li smůlu: Celou hru se ti tam plete a buď se ho/jí v nestřeženém okamžiku nějak nenápadně zbavíš, nebo ten příběh bude prostě poněkud nesmyslný. Hráči to přežijou, zvlášť když na konci rozhodíš o pár zlaťáků/zkušeností víc. :-)

    Máš-li štěstí: Celou hru se ti tam plete a marně dumáš, jak se jí zbavit, až na konci tě osvítí Duch svatý, zahodíš posledních pár stránek příběhu, v přestávce vymyslíš nový konec, kde ta přespočetná postava či předmět hrají hlavní roli, a hráči jsou nadšeni, jak rafinovaně jsi to měl propracované.

    (Proto také mají všichni PJ své papíry chráněné důkladnou zástěnou.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    15.9.2009 23:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    ale natočit něco tak složitého a epického je obrovské dílo a zaslouží si úctu
    Na druhou stranu můžeme být rádi, že Pán prstenů má jenom tři díly, protože s každým dílem režisér čím dál tím více měnil děj a vymýšlel čím dál větší hovadiny.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2009 00:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    No ještě bude tuším Hobit :-D.
    16.9.2009 10:40 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí

    Já nepochopil, proč Lucius Malfoy nebyl po tomto díle zatčen, když jej Harry viděl jako spojence toho, jehož jméno jsem již zapomněl.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.9.2009 11:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Tak to zrovna pochopitelné je - jestliže nikdo nevěřil, že ty-víš-kdo je opravdu zpět, těžko by zatýkali za to, že se s ním někdo spojil.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2009 22:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí

    A o čem byly ty předchozí díly? Popletal byl Harrymu svědkem. Nebo to rozehnání famfrpálového mistrovství. Přijde mi to nelogické.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2009 08:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Nejsi náhodou převlečenej goldenfish? Podle těch krátkejch vět. To tak vypadá. Nedávaj moc smysl. ;-)

    Ale u toho rozehnání famfrpálového mistrovství - tam se prohnalo pár chlapů v maskách, který nakonec nedohonili. Za to se taky nezavírá, protože nemáš koho.

    Popletala si v předchozích dílech nějak nepamatuju, takže nevim, čeho byl svědkem.
    Quando omni flunkus moritati
    Václav 16.9.2009 08:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Zrovna tvůj nedávný nadšený článek o první Nadaci mě donutil stáhnout si je a teď mi v PDA zpříjemňují cesty do práce. Už jsem u konce třetího dílu :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 16.9.2009 11:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    120Hz, 600Hz,…
    BTW: K čemu, že to vůbec je dobré?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.9.2009 13:02 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí

    K tomu aby při použití 3D brýlí každé oko dostalo alespoň 60 Hz. Navíc panely, které umí zobrazit stovky Hz jsou přípravou na to aby monitory a televizi dokázaly zobrazit skutečný 3D obraz (bohužel použitelně jen s pomocí aktivných brýlí).

    Grunt avatar 16.9.2009 13:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Aha, tak to mě nenapadlo. No na druhou stranu se stejně dneska většina Holywoodské produkce točí v 23.976 fps a LCD neblikají, takže to moc také nedává smysl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.9.2009 19:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Jenže v kině se jeden snímek zobrazuje dvakrát a v televizi se zobrazují půlsnímky s dvojásobnou frekvencí. 25 snímku za sekundu je sice hranice, kdy už nevidíme jednotlivé snímky jako statické obrázky, ale pořád vnímáme blikání mezi nimi.
    Grunt avatar 16.9.2009 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Jenže v kině se jeden snímek zobrazuje dvakrát
    A co má společného nějaká 120Hz či 600Hz LCD s kinem?
    v televizi se zobrazují půlsnímky s dvojásobnou frekvencí
    U LCD?(Tam je možné použít progressive) Ale i tak jsme max. na 60Hz.
    25 snímku za sekundu je sice hranice, kdy už nevidíme jednotlivé snímky jako statické obrázky, ale pořád vnímáme blikání mezi nimi
    Mně ovšem nejde o dolní hranici 25 snímků, ale o tu horní. Pokud vím, tak lidské oko rozliší max. něco kolem 60 snímků. Proto bylo také standardem VGA dána jako standardní obnovovací frekvence 60Hz. U toho byl problém právě s problikáváním, ale ten se setřel přechodem z CRT na LCD, ne? Takže nějaký 600Hz u LCD naprosto nechápu. U toho bude 90% obrazové informace naprosto zbytečné a zahozeno, kvůli fyziologii lidského oka, takže mi to prostě nejde do hlavinky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    stativ avatar 17.9.2009 09:52 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Marketing, kamaráde, marketing!
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    |🇵🇸 avatar 16.9.2009 20:14 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Chachá! Herní scénu jsem tu a tam sledoval do roku 2005, DrD jsem přestal hrát taky tou dobou, nové knihy (mám několik oblíbených autorů) nestíhám a filmy skoro nesleduji (poslední dva roky jenom stará anime), takže jsem asi mimo. Stalo se od těch dob něco zásadního?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    alblaho avatar 16.9.2009 21:35 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Koukám na seriál o starých hrách, dungeonech http://www.root.cz/clanky/bloudeni-v-temnych-kobkach-ctvereckove-dungeony/

    Člověk koukal na pár na pár rozmazaných obrázků a schematický zobrazené zbraně, ale v hlavě se odehrával fantastický příběh. Hrát tyhle hry opravdu v něčem připomínalo četbu.

    Jinak Harryho Pottera jsem četl až potom, co jsem viděl první tři filmy. Prostě jsem chtěl znát všechny ty detaily, a v hlavě jsem si to udělal po svém, protože ty postavy jsou v knize přece jenom trochu jiné.
    |🇵🇸 avatar 16.9.2009 21:49 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Člověk koukal na pár na pár rozmazaných obrázků a schematický zobrazené zbraně, ale v hlavě se odehrával fantastický příběh. Hrát tyhle hry opravdu v něčem připomínalo četbu.

    Už si chvíli brousím zuby na NetHack, ale je to strašně složité!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    17.9.2009 20:08 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    pobezi mi na tom monkey island? (scummvm)
    18.9.2009 01:44 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardwarová jatka a kouzlo představivosti na pomezí
    Po letech jsem začal také číst. Mám podobné pocity.
    Only Sith deals in absolutes.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.