abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:22 | Nová verze

    Czkawka a Krokiet, grafické aplikace pro hledání duplicitních a zbytečných souborů, byly vydány ve verzi 11.0. Podrobný přehled novinek v příspěvku na Medium. Od verze 7.0 je vedle frontendu Czkawka postaveného nad frameworkem GTK 4 vyvíjen nový frontend Krokiet postavený nad frameworkem Slint. Frontend Czkawka je už pouze v udržovacím módu. Novinky jsou implementovány ve frontendu Krokiet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 02:00 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann na svém blogu publikoval článek Úvod do MeshCore: "Doteď mě radioamatérské vysílání úplně míjelo. Když jsem se ale dozvěděl, že existují komunity, které svépomocí budují bezdrátové sítě, které jsou nezávislé na Internetu a do značné míry taky elektrické síti a přes které můžete komunikovat s lidmi i na druhé straně republiky, zaujalo mě to. Když o tom přede mnou pořád básnili kolegové v práci, rozhodl jsem se, že to zkusím taky.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.5.20 open source správce počítačových her na Linuxu Lutris (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | IT novinky

    Peter Steinberger, autor open source AI asistenta OpenClaw, nastupuje do OpenAI. OpenClaw bude převeden pod nadaci a zůstane otevřený a nezávislý.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Zajímavý článek

    Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků používaných ve svých datových centrech za rok 2025. Ke konci roku 2025 vlastnila 349 462 pevných disků. Průměrná AFR (Annualized Failure Rate), tj. pravděpodobnost, že disk během roku selže, byla 1,36 %. V roce 2024 to bylo 1,57 %. V roce 2023 to bylo 1,70 %. V roce 2022 to bylo 1,37 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    15.2. 21:55 | Zajímavý software

    Nástroj sql-tap je proxy mezi aplikací a databází, které zachytává všechny SQL dotazy a zobrazuje je v terminálovém rozhraní. Zde lze téměř v reálném čase zkoumat dotazy, sledovat transakce a spouštět SQL příkaz EXPLAIN. Podporované databázové systémy jsou pouze PostgreSQL a MySQL. Zdrojový kód je dostupný na GitHubu, pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    15.2. 13:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.2 textového editoru Vim (Vi IMproved). Přináší vylepšené doplňování, podporu schránky ve Waylandu, podporu XDG Base Directory (konfigurace v $HOME/.config/vim), vylepšené Vim9 skriptování nebo lepší zvýrazňování změn. Vim zůstává charityware. Nadále vybízí k podpoře dětí v Ugandě. Z důvodu úmrtí autora Vimu Brama Moolenaara a ukončení činnosti jím založené charitativní organizace ICCF Holland projekt Vim navázal spolupráci s charitativní organizaci Kuwasha.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    14.2. 12:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen editor MonoSketch, webová aplikace pro tvorbu diagramů, technických nákresů, flowchartů a různých dalších vizualizací, to vše jenom z ASCII znaků. Všechny operace běží pouze v prohlížeči uživatele a neprobíhá tedy žádné nahrávání dat na server. Zdrojový kód aplikace (drtivá většina Kotlin, žádné C#) je dostupný na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 888 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    LRZIP na windows

    26.5.2007 22:55 | poslední úprava: 26.5.2007 22:56

    Do diskuse mi to přišlo Off-topic, tak to píšu sem...

    Nevíte někdo jak na windows rozbalit lrzip archív? Díky moc

           

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Vojtěch Trefný avatar 26.5.2007 22:57 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Nebylo by vhodnější ptát se na nějakem serveru zabývajícím se Windows - neberte to jako útok spíš jako radu - tady jsou specialisté na unixové systémy na Windows (asi) moc ne...
    Vojta Drbohlav avatar 26.5.2007 22:59 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Jo, asi jo, ale spěchal sem a napadlo mě jen ábíčko :-(
    26.5.2007 23:25 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    1) dle všeho jde zatím o experimentální formát

    2) z tamtéž:

    Q. Other operating systems? A. Patches are welcome. The configure/build system works only on linux at the moment, but a darwin specific Makefile without configure is included that should work.

    3) Proč jste tak líný hledat sám?
    Vojta Drbohlav avatar 27.5.2007 00:04 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Díky, to README sem čet, ale přehlídnul sem to.
    26.5.2007 23:38 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    cygwin to skompiluje v pohode lrzip-win.zip
    27.5.2007 09:49 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    to save time, reboot your computer in the background using reboot &
    Tohle je uzasne :-D
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 16:50 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    http://blog.tiensivu.com/aaron/archives/688-LRZIP-a-new-up-and-coming-compression.html pěkné výsledky ;-) ...

    jestli to někdo budete zkoušet zkuste s tím zazipovat kernel a pošlete pls kolik má po zazipování.

    0K!AS
    David Watzke avatar 27.5.2007 17:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    # lrzip -M linux-2.6.21.tar
    linux-2.6.21.tar - compression ratio 6.693
    linux-2.6.21.tar.bz2 - 42,0 MB
    linux-2.6.21.tar.lrz - 36,2 MB
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:12 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    pěkné výsledky! vypadá to, že máme náhradu bzipu2 ;-) doufám že v blízké budoucnosti se tenhle formát začne kapku (víc) používat :-)

    0K!AS
    David Watzke avatar 27.5.2007 17:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    To pochybuju, paměťový nároky jsou z principu úplně šílený a ne každej je takovej blázen jako Doli :-D nebo aspoň já.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:38 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    to se snad ještě vypiluje, ale já(možná jsem sám) upřednotňuju radší menší soubor a vetší nároky na pamět(mám pomalý net, ale 1024MB ram)...

    0K!AS
    David Watzke avatar 27.5.2007 17:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Myslíš, že s 1 GB RAM tady někoho ohromíš? ;-) :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:44 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    to ne, jen myslím právě, že už hodně lidí má dost paměti a tak by tenhle formát mohl mít dobrou budoucnost... a v nejhorším případě je tu swap ;-)

    0K!AS
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.5.2007 17:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    A i když má člověk paměti dost a jede na 64bit systému, tak lrzip u opravdu velkých souborů překročí jiný limit - nějaký mmap mu selže. Takže 6GB soubor se mi s tím zkomprimovat nepodařilo :-(
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:40 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    je to ještě beta, to se časem vypiluje... já myslím, že by mohl časem nahradit bzip2 v pohodě ;-)

    0K!AS
    David Watzke avatar 27.5.2007 17:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Mně se zdá, že ho Con moc nevyvíjí...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:47 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    nikdo ti nebrání aby ses nepřipojil k vývoji ;-) ...

    Jinak už je v sw databázi :-)

    0K!AS
    David Watzke avatar 27.5.2007 17:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    nikdo ti nebrání aby ses nepřipojil k vývoji ;-) ...
    Tvoje oblíbená věta, co? Nemám na to skilly.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 27.5.2007 17:53 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    to ne, myslím, že teď jsem ji použil poprvé ;-)
    28.5.2007 11:34 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    To pochybuju, paměťový nároky jsou z principu úplně šílený a ne každej je takovej blázen jako Doli :-D nebo aspoň já.
    Předpokládám, že velké paměťové nároky to má při kompresi, při dekompresi k tomu již nevidím důvod. Takže pro "uživatelské" použití to nemusí být vhodné, ale třeba různé distribuční servery budou mít kapacitu na kompresi dostatečnou, a třeba zrovna takové Portage distfiles by byl vhodný kandidát na lepší kompresi – primární zdroj to jednou zkomprimuje, a pak už se ušetří pásmo jak při synchronizaci zrcadel, tak při stahování klientů. Podobně na tom bude třeba SourceForge.
    belisarivs avatar 28.5.2007 13:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Ano. V tom textaku, kde Con lrzip popisuje je vylozene receno, ze dekomprese uz neni zdaleko tak strasne narocna. Taky si rikam, ze nasazeni lrzipu v distribucich na kompresi baliku obecne by nemuselo byt na skodu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.5.2007 14:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Taky si rikam, ze nasazeni lrzipu v distribucich na kompresi baliku obecne by nemuselo byt na skodu.
    Pokud to nebude jediný povolený formát, protože pokud by sis chtěl udělat vlastní balíček OO.org, mohl bys být taky pěkně naštvaný :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.5.2007 14:42 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    Aspoň by se rovnou odfiltrovali ti, kterým pak stejně kompilace OOo skončí nedostatkem místa na disku, nebo si stěžují, že trvá dlouho :-)
    28.5.2007 15:09 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    No nevím, nekomprimují se balíčky až po tom, co je software zkompilovaný? :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.5.2007 15:40 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LRZIP na windows
    To je deformace z Gentoo, tam je nejdřív balíček, a pak až kompilace :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.