abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | IT novinky

    V uplynulých dnech byla v depu Českých drah v Brně-Maloměřicích úspěšně dokončena zástavba speciální antény satelitního internetu Starlink od společnosti SpaceX do jednotky InterPanter 660 004 Českých drah. Zástavbu provedla Škoda Group. Cestující se s InterPanterem, vybaveným vysokorychlostním satelitním internetem, setkají například na linkách Svitava Brno – Česká Třebová – Praha nebo Moravan Brno – Břeclav – Přerov – Olomouc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.7.0 správce sbírky fotografií digiKam (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení (NEWS). Nejnovější digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Před 30 lety, k 1. 7. 1995, byl v ČR liberalizován Internet - tehdejší Eurotel přišel o svou exkluzivitu a mohli začít vznikat první komerční poskytovatelé přístupu k Internetu [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.4 open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:44 | Bezpečnostní upozornění

    Balíček s příkazem sudo byl vydán ve verzi 1.9.17p1. Řešeny jsou zranitelnosti CVE-2025-32462 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby host) a CVE-2025-32463 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby chroot).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 05:22 | IT novinky

    Do služeb Seznam.cz se lze nově přihlásit pomocí služby MojeID [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:33 | Bezpečnostní upozornění

    Bezpečnostní výzkumníci zveřejnili informace o osmi zranitelnostech, které postihují více než 700 modelů tiskáren, skenerů a štítkovačů značky Brother. Bezpečnostní upozornění vydali také další výrobci jako Fujifilm, Ricoh, Konica Minolta a Toshiba. Nejzávažnější zranitelnost CVE-2024-51978 umožňuje útočníkovi vzdáleně a bez přihlášení získat administrátorská oprávnění prostřednictvím výchozího hesla, které lze odvodit ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.6. 16:00 | Komunita

    Společnost Oracle vlastní ochrannou známku JAVASCRIPT. Komunita kolem programovacího jazyka JavaScript zastoupena společností Deno Land vede právní bitvu za její osvobození, viz petice a otevřený dopis na javascript.tm. Do 7. srpna se k nim má vyjádřit Oracle (USPTO TTAB).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.6. 13:11 | IT novinky

    Byl představen samostatný rádiový modul Raspberry Pi Radio Module 2 s Wi-Fi a Bluetooth.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.6. 12:44 | Upozornění

    Certifikační autorita Let’s Encrypt ukončila k 4. červnu zasílání e-mailových oznámení o vypršení platnosti certifikátů. Pokud e-maily potřebujete, Let’s Encrypt doporučuje některou z monitorovacích služeb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 336 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    15.11.2006 14:14 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Obdivuji trpělivost! Osobně bych ale neměla trpělivost s vyrobením corelího formátu, když svg umí naimportovat... Skoro to vypadá, že v té firmě jsou hloupí a to je smutné. :-(
    To je síla televize...
    15.11.2006 16:01 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    mě se stalo něco podobné s archivem tar.gz...
    Saljack avatar 15.11.2006 16:06 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    A co a kde? Tohle by mě celkem zajímalo
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    15.11.2006 20:42 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    posílal jsem jisté osobě archiv s projektem v tar.gz a osoba po měla program (i když vím že WinRar to ve výchozím stavu asociue a že dotyčná osoba jej má. (na konci mi došla trpělivost tak jsem to poslal v Raru).
    15.11.2006 16:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    ani grafikovi v tiskárně se tento formát nepodařilo "otevřít"
    IMHO to něco vypovídá o tom, na jaké úrovni takový "grafik" je. Máš-li na vybranou z různých firem, tak bych se touto už dál nezabýval.
    15.11.2006 16:18 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Jestli ona tahle nebude nejlevnější :-).
    15.11.2006 16:26 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    ...a asi k tomu bude nejaky duvod ;-)
    15.11.2006 19:58 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Nicmene podle spotu pravdepodobne prave ta nejneschopnejsi zakazku ziskala.

    Vlastne si neni na co stezovat. Nejvetsi nemehla jsou sice nejlevnejsi, ale cast prace prenaseji na zakaznika. Autorovi spotu toto zjevne vyhovuje, i kdyz o tom pise kriticky. Profikum se mu za jejich znalosti platit nechtelo.

    (sorry, jestli jsem mimo ;-))
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Shteffi avatar 15.11.2006 21:11 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    krapet mimo jsi.. chtěli jsme od každý firmy neco jinýho..
    15.11.2006 16:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Mně byl vrácen plain text soubor s koncovkou .txt s tím že to grafik neumí otevřít. Ne, fakt nekecám.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    15.11.2006 17:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    To je normální. Já jsem běžně žádán, jestli bych ty dva řádky mohl poslat v přiloženém .doc souboru, aby "to šlo otevřít". Když je totiž text poslán přímo v těle mailu, tak už s ním dál prostě pracovat asi nejde...
    15.11.2006 18:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Dneska jsem poslal práci. Zadavatel si objednal wordovský soubor. Tak jsem mu překlad psaný v LaTeXu poslal kromě PDF i jako HTML. Tak jsem zvědav jestli přijde s tím že si s tím neumí poradit.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    15.11.2006 19:55 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Ja delal pred lety v DTP a podklady tam posilal PC Magazine. Uplne bezne na JAZce byl doc a v nem jedina veta, rikajici, co mam s danym souborem udelat.

    Ja to musel kopirovat na sit a chodit si to cist na jine pc :)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    15.11.2006 16:25 cornelius | skóre: 11 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Stejná zkušenost, až na to že jsem nedělal reklamní předměty, ale potisk na závodní auto. Marně jsem ženské na druhém konci linky vysvětloval, marně jsem se snažil ji přinutit přimout aspoň PDFko(v cmyku) když si stěžovali, že i tak jim musím dodat podklady v CMYKu místo sRGB. Nakonec jsem musel oprášit partišnu s Windows na nejbližším tak vybaveném PC, nainstalovat trial verzi Corelu a přes noc předělávat celý auto do Corel Draw. Najít jinou firmu nebylo možné, auto mělo za 4 dny odjíždět na závod a jedna tiskárna mě už ten týden vypekla.

    Dokud tu ale budou reklamky a tiskárny používající Corel a mající grafika, který nezná vůbec nic jiného, nebo pokud se nenajde někdo kdo konečně udělá použitelný konvertor "cokoliv vektorového"<->CDR tak budeme dál jen nadávat a snažit se přesvědčovat je.
    "I'm trying doprdele!"
    15.11.2006 16:27 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Vazne chces do takove firmy davat zakazku? Nemas obavy, ze kdyz maji takovehle problemy, ze bude i jejich dalsi pristup a vysledek ne zcela profesionalni?
    15.11.2006 18:04 dan | skóre: 9 | blog: paranoia | JO60WA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Sedim obvykle na druhe strane a na .svg podklady marne cekam. Zatim to dle cetnosti vypada, ze univerzalni format pro vymenu jakychkoli dat je .doc, bohuzel.
    Víra se nikdy nezrodí jako výsledek racionální argumentace
    Luk avatar 15.11.2006 18:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Hodně rozšířené je poslat obrázek (např. firemní logo) jako BMP soubor vložený ve wordovském dokumentu. Soubor má potom například 5 MB. Někteří lidé ho navíc pošlou raději několikrát, aby to určitě došlo ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 15.11.2006 18:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    To by pak jeden vraždil. Jak se podobní lidé můžou dostat k takové práci? :-/
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luk avatar 15.11.2006 18:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Absolvují certifikovaný kurs počítačové gramotnosti :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 15.11.2006 18:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Něco jako tohle? :-D Dělali jsme to ve škole.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Josef Kufner avatar 15.11.2006 19:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Hm, tak tohle bych asi nedal. Pokud bych byl po obědě, tak bych asi jen odešel, ale kdybych byl před obědem, tak bych si vzal asi klávesnici s sebou a autora s ní umlátil.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.11.2006 19:20 dan | skóre: 9 | blog: paranoia | JO60WA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    ...jde jim 'jen' o penize, to ostatni je nezajima (udelejte si to jak chcete, jste prece odbornici). Ale urcite to neplati pausalne, o cemz sveci i tento blog.
    Víra se nikdy nezrodí jako výsledek racionální argumentace
    15.11.2006 18:17 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    jo jo... SVG by bylo pěkný kdyby to nepotřebovalo tucet knihoven a GTK... :-) Nevim neznám ale z principu mě to připadá stupidní...
    15.11.2006 18:34 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    SVG potřebuje GTK ? ? ? ? ?
    vim ~/.emacs
    15.11.2006 18:53 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    myslím že to osvětlil david...
    Luk avatar 15.11.2006 18:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Pěkná blbost. Tak například lze se SVG bez problémů pracovat v Qt (QtSvg), pro Javu existuje toolkit Batik od Apache, dále je tu libsvg (pouze holý parser bez renderingu) a související renderovací modul pro Cairo libsvg-cairo atd.

    Jinak existuje také SVG Implementation and Resource Directory, kde je seznam různých softwarů podporujících SVG.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.11.2006 18:54 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    A libsvg získáš jak? vykouzlíš si ho? a nebo tu pohádku o tom jak kde se vzalo tu se vzalo SVG... :-)))
    15.11.2006 19:01 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    jak můžu používat počítač, když k němu musím někde shánět OS a programy, kde je vykouzlím = stejná logika ;)
    vim ~/.emacs
    Luk avatar 15.11.2006 20:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    A libsvg získáš jak? vykouzlíš si ho?
    Co třeba:
    wget http://cairographics.org/snapshots/ libsvg-0.1.4.tar.gz
    
    ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Josef Kufner avatar 16.11.2006 00:21 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Hmm... a libimlib, libpng, libtiff, libjpeg, libfreetype, libungif, zlib, a další nikomu nevadí?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    David Watzke avatar 15.11.2006 18:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Když se řekne SVG, nemyslí se tím nezbytně librsvg :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.11.2006 18:51 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    :-) ale bez libsvg si prostě svg obrázek na linuchu nezpustíš.... ale bze GTK možná... když ho po kompilaci smažeš... :-)))
    David Watzke avatar 15.11.2006 19:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Není to libsvg, ale librsvg. A když jsi tedy KDEčkař, stačí ti KSVG - ten librsvg nepotřebuje.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.11.2006 20:40 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    hele a qtčko ho nepotřebuje? já myslím že je více aplikací co se na to ptají...
    David Watzke avatar 15.11.2006 20:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Ne, Qt používá QtSvg (teda až Qt4 ;-)). librsvg chtějí především aplikace využívající gtk+ - u mě GIMP a VLC.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.11.2006 01:17 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    tak to je potom paráda. libsvg jde doprčic... :-) díkes. :-)
    15.11.2006 20:46 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Qt 4 určitě nepotřebují, Qt 3 zase se SVG neumí
    vim ~/.emacs
    15.11.2006 20:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Zkusím to raději osvětlit ještě důkladněji - libsvg je pouze parser pro svg, librsvg je renderovací knihovna pro prostředí Gnome (která naprosto logicky závisí na glibu, cairo a podobných Gnome záležitostech).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 15.11.2006 20:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    No mně to neříkej :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.11.2006 20:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    To taky nebylo na tebe. Ty si pravděpodobně všechny ty závislosti i pamatuješ. Já už zlenivěl, takže zmáčknu v aptitude g a přepnu se jinam. Čert ví, co k čemu patří a nevědomost je sladká :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 15.11.2006 20:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    To taky nebylo na tebe.
    Tak asi špatně vidím :-/
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 15.11.2006 20:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Asi chápu - dals to tam pod můj komentář jen že se to tam hodí :-D Občas mám dlouhý vedení.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.11.2006 21:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Ne každá reakce je nesouhlasná :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.11.2006 19:25 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    A co třeba Batik, SVG Salamander, TinyLine a myslím že i Opera, Mozilla nebo Amaya?
    15.11.2006 20:40 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Uff, linux, na kterém by šly spouštět obrázky, bych neměl příliš v lásce :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.11.2006 20:42 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    :-) hatla patla... :-)
    Luk avatar 15.11.2006 21:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Vlastně proč ne?
    [root@localhost /]# modinfo img_exec
    
    filename:       /lib/modules/2.6.18.2/kernel/drivers/fs/img_exec.ko
    license:        GPL
    description:    Graphic Image Executing Handler
    vermagic:       2.6.18.2 mod_unload 686 REGPARM 4KSTACKS gcc-4.0
    
    [root@localhost /]# modprobe img_exec
    
    
    
    [user@localhost ~]$ ./tapeta.jpg
    
    (následuje spuštění oblíbeného grafického prohlížeče...)

    :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.11.2006 21:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    OMG :-D

    Jenom jsem se chtěl podívat, jak budou vedle sebe vypadat naše zdánlivě protikladné patičky :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.11.2006 21:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    lol
    15.11.2006 22:16 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    tady je návod jak spouštět (nejen) obrázky v Linuxu: http://www.abclinuxu.cz/blog/pb/2006/5/19/133327
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Luk avatar 15.11.2006 22:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Ano, handler binfmt_misc (který požral i některé dříve používané speciální handlery) by to také zvládl, pokud by se správně nastavil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Rezza avatar 15.11.2006 20:57 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    To jak jsem nesl na tisk do copy centra bakalarku a vyjel ji do ps a pdf... Preci jen si rikam, bude tam mit haldu postscriptovych tiskaren, tak to vezme radsi nez pdf... A borec si vzal flashku a zeptal se - asi to pdf, je tam jeste jakesi ps, nejaka chyba...
    15.11.2006 21:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.11.2006 21:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    No tak to je "grafik"... SVG pouzivam temer denne a snim o tom, ze jednou tenhle format budou umet vsechny prohlizece out-of-the-box. A taky doufam, ze implementace SVG importu v Xare bude brzy kompletni, tedy vcetne tech inkscapich specialitek.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.11.2006 06:40 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak jak je to s tím SVG?
    Mam podobnou zkusenost. Ptal jsem se v grafickem studiu jestli zvladnou otevrit SVG. Dostalo se mi odpovedi "Co to je?". Tak jsem to po dohode poslal jako obrovsky png soubor. To nakonec zase nevzali s tim, ze umi jen MS PowerPoint a Corel. Otevrel jsem PowerPoint, udelal jeden slide a do nej hodil ten png obrazek (prace na 2 min). Pak uz to vytiskli. Osobne bych o takovou firmu uz nikdy nezavadil, ale byli _hodne_ levni, coz je bohuzel pro meho zamestnavatele jedine kriterium. (Slo o plakat cca 1x1.5 m)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.