abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (62%)
     (8%)
     (15%)
     (15%)
    Celkem 117 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    LuFa avatar 9.5.2006 19:41 LuFa | blog: LuFa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Tak nevim, ale pokud cely vas zapis vyvolala tato zpravicka:

    >Zdá se, že vyšel nový Vim 7.0. Editor by měl mít vylepšenou nativní

    >kontrolu pravopisu a automatické doplňování kódů.

    presne nechapu, co vlastne sledujete? Pan Plesinger nam, kdo to nevi, oznamil, ze vysla nova verze verze Vimu a co od ni zhruba muzeme ocekavat. Nic, vic, nic min. Panu Plesingerovi a vubec vsem kdo pisi zpravicky timto za sebe dekuji za snahu, ze mne o novych a zajimavych vecech informuji.
    9.5.2006 19:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    já reaguji na článek pana Fialky. Nic víc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    LuFa avatar 9.5.2006 20:45 LuFa | blog: LuFa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Aha, tak clanek pana Fialky, abych se priznal, neznam. Cetl jsem jen zpravicku o nove verzi VIMu, tak jsem myslel, ze reagujete na ni. Zrejme jsem se mylil, tak se omlouvam. Nicmene, za vsechny zpravicky jsem vdecny.
    msk avatar 10.5.2006 09:58 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Osobne som tiez reakciu pana Fialky povazoval za neadekvatnu. Na danej spravicke nevidim nic ironickeho, nic nekorektneho. Najprv som si myslel, ze Jiri to napisal inak a potom to prepisal, ale asi to nie je technicky mozne.
    10.5.2006 10:00 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    ale je...
    vencour avatar 10.5.2006 10:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Na této skutečně již není nic ironického. Ovšem bouře vznikla oproti její původně zveřejněné verzi.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 9.5.2006 20:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Kritika není urážka a pokud někdo má bezmeznou nekritickou víru v cokoliv, tak bezmezná víra vede do záhuby.

    Myslíte si, že oba mluvíme o tom samém? Četl jste původní verzi zprávičky?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 20:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    No já nevím jak "hrozná byla" a i kdyby byla, tak je to stejně jen malá potíž. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 9.5.2006 20:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Ano, jsme Češi a zase to "nějak" vyhnije, že?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 21:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Obávám se že jste tady v některých věcech zcela mimo, ale to už je jiná historka. :-). Navíc pan Plešinger nikoho osobně neuráží, což se o mnohých zde říci nedá. A jestli je někdo citlivka, pak to není problém nikoho kolem. Pokud někdo neunáší cizí názor, ať raději do konfliktu nechodí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    David Watzke avatar 9.5.2006 21:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Teď jsi nám to vysvětlil.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vencour avatar 9.5.2006 21:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Pokud někdo neunáší cizí názor, ať raději do konfliktu nechodí.

    Cizí názor? Psal jste: kdyby byla (hrozná), tak je to stejně jen malá potíž. A já na to opět odpovídám to, že je vidět, že je mezi naším chápáním dost velký rozdíl. Pokud si myslíte, že někoho osobně urážím, tak to uveďte nebo poopravte své tvrzení, prosím. Případně pokud neunášíte cizí názor, tak raději do konfliktu nechoďte.

    P.S. diskuse? konflikt? To přece není to samé, pane psychoterapeute, že?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 21:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    To máte pravdu, já chápu, že se někdo cítí osobně dotčen, když se někdo kriticky a třeba i hloupě vyjádří k operačnímu systému. Ale to je opravdu jen o schopnosti něco unést. Nic víc. :-) A pokud uniká, že lidé když diskutují o rozdílných postojích a názorech jsou prostě a jednoduše v konfliktu, pak nevíte co to konflikt je. Mámeli rozdílné názory a zájmy jsme jednoduše v konfliktu a můžeme ten konflikt diskusí řešit. :-). Kultivovaně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 9.5.2006 21:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Ok, někdo má vroubek a pak napíše něco ve smyslu "třeba už konečně snad bude něco fungovat tak, jak má", tak mi to přijde dost ironické apod. Čili nereprezentativní. Toto by se nemělo vyskytnout na první straně.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 22:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Jestli se někdo neumí chovat podle vašich představ, možná, že s tím má potíž. Máte možnost jej ignorovat pokud neunášíte jeho chování, máte možnost ho požádat o zmenu a máte možnost z jeho chování vyvodit sankce vůči němu. A přesto nemusíte dojít úspěchu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 21:18 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Jo, oproti hladomoru v Africe je všechno jen malá potíž, ale to bychom se nemohli bavit vůbec o ničem. Vždy je něco závažnějšího.

    9.5.2006 21:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Ono je to tak, když se v životě potkáte s opravdu bolestnými záležitostmi, pak vám některé skutečně přijdou malicherné ve srovnání s tou bolestí. I když můžete rozumět, že ty "malichernosti" jsou pro mnohé bolestí
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 21:14 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Článek pana Fialky jsem nečetla. Zato jsem četla ublížený článek JXP citující pana Fialku a hledající morální podporu.

    Vždycky, když nám někdo vytkne něco špatného, můžeme alibisticky poukázat na něco ještě horšího. Je lepší se chytit za nos a nebo raději vše zamést pod koberec a vyprávět o známých bez končetin? .o)

    Ovšem největší vtip by byl, kdyby JJ byl alter ego JXP nebo naopak .o)))))
    ^D
    vencour avatar 9.5.2006 21:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Článek - příspěvek do diskuse - od pana Fialky mám uložený na disku. Bohužel už ne původní zprávičku.

    Snažím se měřit se s těmi nejlepšími, snad je to stárnutí, co se dá připodobnit k tomu, že si snížíme měřítko?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 21:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já jsem článek pana Fialky četl. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já jsem četl oba články, a .... :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 23:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Možná až zažijete v životě něco těžšího, než spadlý program, pak pochopíte o čem je řeč, zatím to nevíte. Ve vší úctě k vaším odborným znalostem. :-). Ale je možné, že máte za sebou něco horšího než ona klientka. Mimochodem je prozatím mnohem vzdělanější než vy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 10:37 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Ve vší úctě,já myslím ,že Vy máte za sebou něco daleko horšího,než všichni Vaši klienti dohromady.To musí být velké břímě,nosit to stále sebou.Jinak Vám přeji vše nej,zbavte se toho prosím,jistě znáte nějakého skvělého terapeuta. :-)

    10.5.2006 12:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Děkuji za návrh, myslím, že jsem všechny dobré terapeuty u nás už potkal. Vy mezi ně nepatříte. :-)A moje "břímě" je moje bříme, pokud si vzpomínám, tak jste měla pocit, že dělat tu někomu terapii je neetické. Pak se podle toho chovejte. :-).
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 14:32 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Rozhodně si nemyslím,že jste potkal ty "skutečné".:-)

    10.5.2006 16:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    To by člověk neřekl, že i mezi psychology/psychoterapeuty/psychoanalytiky/dinecoanalytiky (omlouvám se, zapomněl jsem přesný název :o), mohou být tak napjaté vztahy :o) A to je prosím jenom tady na fóru. Jakpak to asi vypadá na skutečné reálné konferenci? To musí bejt halo. Docela si to dovedu živě představit ;o)
    9.5.2006 21:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Vážený pane Jílku, moc se mi na vás líbí s jakou bohorovností a nestranností hovoříte o věcech, o kterých evidentně nic nevíte a nebojíte se k tomu přihodit nějaké to moudro z vašeho života, abyste obšťastnil naše mizerné životy, které se točí jenom kolem počítačů a Linuxu.

    Jistě, každý má přece právo plivat špínu na lidi, kterým nesahá ani po kotníky, ale běda, jak se někdo ozve. Jak si ho někdo vůbec může dovolit kritizovat? Taková citlivka, že nesnese ani trochu toho chlapského poškádlení! Co tady v diskusích vůbec smrdí.

    BTW: to, že jste něco nečetl neznamená, že nebylo
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 9.5.2006 21:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Úplně na chlup stejně to vidím já. Razítkuju.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.5.2006 21:44 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Naprosto souhlasím.

    9.5.2006 22:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já jsem toho od pana Plešingera četl dost. A nějak stále nemám pocit, že bych se z toho co napsal měl hroutit. Tak jako se nehroutím z těch některých odmítavých reakcí a hodnocení vznesených na mou adresu. Ani z vaší, když říkáte, že mluvím o věcech o kterých nic nevím. :-). A něco vám řeknu. Potkal jsem v životě spoustu velmi schopných lidí. Odborně schopných, ale z morálního hlediska to nebylo nic moc. Odbornost nutně nezaručuje mravní způsobilost. Kdo komu potom sahá po kolena? Nebo po kotníky?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 9.5.2006 22:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Fajn. Co v tom, co se tu děje, vidim já? Je něco jako profesní nebo třeba cechovní slušnost. A někdo ji opomíjí. Tak se čertim a to dost.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.5.2006 22:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já vám neupírám právo se zlobit, ani plýtvat energii. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:15 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Co ve zprávičce už nenajdete??

    Tohle:
    Konečně snad půjde o editor s použitelnou nativní kontrolou pravopisu a automatickým doplňováním kódů.

    Tahle se zrávičky opravdu nepíšou...
    P.S. Občas mě udivujete svými výroky k něčemu, o čem nevíte jak to bylo...
    9.5.2006 22:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    A byl v předchozích vydánícg VIM s použitelnou nativní kontrolou pravopisu a automatickým doplňváním kódu? Možná mi to uniklo, já k němu používám aspell.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:32 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    To netusim, VIM nepouzivam. Pisu vetsinou zpravicky a tento subjektivni dojem Plesingra tam nema co delat.... Proto se pan Fiala tak zlobil...
    9.5.2006 22:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Vidíte a já to čtu, jako že pan Plešinger doufá, že to bude lepší. A nevidím tam nic ironického. Ono se tomu říká "rozdíl mezi napsaným a čteným" nebo "mezi řečeným a slyšeným": Někteří lidé už slyší a vídí jen to co mají ve své představě o řečeném a viděném.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:47 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    No vidíte a většina lidí to vidí ironicky...
    Konečně snad půjde o editor s použitelnou nativní kontrolou pravopisu a automatickým doplňováním kódů.

    bez ironie (podle mne): Díky vylepšení XY lze již v tomto editoru využít nativní kontrolu pravopisu a automatickým doplňováním kódů.
    Nezáleží na tom jak je to napsané, záleží i na jejím "duchu"...
    V mém pohledu jste poněkud zaujatý (ve Vašem pohledu můžu být zaujatý zase já).
    9.5.2006 22:48 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Doufat si může v blogu, ve zpravičce se oznamují aktuální změny, nikoliv sny a požadavky autora!
    msk avatar 10.5.2006 12:19 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Ahaaaa, takze spravicka bola upravena. Preto som nechapal, co sa komu na tej spravicke nezda ... Tak uz to chapem, Plesinger zase rypal, uz si zvykam.
    9.5.2006 22:54 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    No tak vy Matoušovi Fialkovi nesaháte ani k palcům u nohou, co se Linuxu týče.

    9.5.2006 23:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já se s ním co se LInuxu a IT naprosto nesrovnávám, ani z nikým jiným. Nemám potřebu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 23:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já jsem toho od pana Plešingera četl dost. A nějak stále nemám pocit, že bych se z toho co napsal měl hroutit.
    Psal jsem něco o tom, že se máte hroutit? Já jej sleduji spíše s pobavením, protože ten člověk, dle mého názoru, urputně bojuje především se svými vlastními představami. Z toho mála co vím o psychologii, tak se tomu říká projekce.
    Tak jako se nehroutím z těch některých odmítavých reakcí a hodnocení vznesených na mou adresu. Ani z vaší, když říkáte, že mluvím o věcech o kterých nic nevím. :-).
    Nechci, abyste se hroutil. Jen jsem si dovolil vyjádřit svůj názor. A to, že nevíte, o čem jste hovořil jste nakonec přiznal sám, protože jste nečetl původní znění zprávičky.
    A něco vám řeknu. Potkal jsem v životě spoustu velmi schopných lidí. Odborně schopných, ale z morálního hlediska to nebylo nic moc. Odbornost nutně nezaručuje mravní způsobilost. Kdo komu potom sahá po kolena? Nebo po kotníky?
    Hezké, ale pokud se tato diskuse týká výlučně pana Plešingera a Brama Moolenara (doufám, že se nebudete hněvat, že naše maličkosti považuji v této diskusi za vedlejší :-)), potom je vaše poznámka úplně mimo. Stále si stojím za tím, že svévolné napadání práce cizího člověka (kterému navíc dotyčný -- podle mého názoru -- nesahá po kolena a to ani odborně, ani jinak), je hnus a pokud se proti tomu někdo ozve, má na to absolutní právo.

    Ohledně vaší generalizace - ano máte naprostou pravdu, odbornost nikterak nezaručuje morální kredit. Ostatně to nezaručuje žádná civilní, armádní, nebo náboženská hodnost.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.5.2006 23:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Víte já vám neupírám vaše právo mě považovat za neschopného, ale stále jen mluvím o tom, že jsou věci, které jsou potíže, a kterým se říká problémy. Co se týče pana Plešingera, necítím se povolaný z jeho článku usuzovat na diagnosu. Pokud tam vůbec diagnosa je. To o čem mluvíte "projekce" pochází z psychoanalysy a ne všichni psychologové a psychoterapii sdílejí stejný odborný názor a pohled na věc jako psychoanalytici. :-), Takže jste zřejmě nepochopil o čem diskutuji já.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:17 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já myslím, že trochu pravdy máte oba dva. Mám moc rád editor Vim a malokterého díla a člověka si vážím více, než Brama a jeho touze pomoct dětem v Africe. Ještě více po jeho prohlášení, že od doby, kdy je zaměstnán u Googlu jdou __všechny__ peníze za Vim do Afriky. Na druhou stranu na nadhledu pana Jílka něco bude. I když by mohl ten nadhled spoustě lidí působit jako arogance...a souhlasím s tím, že Bram by na Jindříškovy kecy zvysoka kašlal :o) Tím je samozřejmě neschvaluju, jenom zkrátka vím, že Jindřich je prostě trdlo. Je jako malý děcko, kterýmu nevysvětlíš, že má dát pokoj (učím už tři roky v Domě dětí a mládeže, takže jisté zkušenosti už mám :o)). Mně taky občas štve, i když mám pak spíš (po následném přečtení jeho "obhajob" v diskuzích) z jeho blábolů často srandu. :o)

    Pokud se chcete provokatérů zbavit, existuje prostě jediné řešení - zabanovat, vykopnout. Jinudy cesta nevede :o) Ledaže byste je začali všichni __naprosto__ ignorovat. Což jak všichni víme, není možné ;o)

    Nepomůžou tu řeči o demokracii. Demokracie je totiž slovo, které se dá použít ve smyslu státu celkově. Ve smyslu všech lidí. Nemusí to mít nic společného se...řekněme...zájmovými skupinami? Lepší zobecnění Ábíčka mě nenapadá.

    Vyhodit provokatéra neznamená provinit se proti demokracii.
    • Nechal by snad Jindra mezi Dětmi lesa gaunera, kterej by po lese rozhazoval odpadky a posmíval se dětem, které mají rády přírodu?
    • Přijaly by mezi sebe jeptišky do kláštera (stále aktivně působící) šlapku?
    • Nesměl by snad ředitel školy vyhodit žáka šikanujícího spolužáky?
    A, i když se to moc nehodí k tomu, o čem jsem mluvil, protože se tohle vztahuje k demokracii samotné:
    • Udělali snad normální lidé dobře, když nechali komunisty existovat i přes Gottwaldovy kecy v roce 1929 v poslanecké sněmovně? Přes kecy typu "A my se chodíme do Moskvy učit, víte co? My se od ruských bolševiků do Moskvy chodíme učit, jak vám zakroutit krk. A víte, že ruští bolševici jsou v tom mistry...".
    Tento příspěvek není celý odpovědí na to, co jsi napsal ty, Michale. Aby nedošlo k nedorozumění ;o) Prostě jsem to napsal tady...
    9.5.2006 22:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    No a pravdu máš i ty :-D.

    Já osobně Jindry neberu tak tragicky, jako někteří a taky jsem se se svými názory se spoustou radikálnějších lidí neshodnul. To ale neznamená, že budu říkat lidem, co se ozvou, aby mlčeli, protože jedna moje klientka/známá přišla o nohu. Tato zcela nesmyslná argumentace (pro mě) v kostce obsahuje většinu zápisků páně Jílka a proto jsem napsal, co jsem napsal. Stejně jako má Jindra právo psát svoje urážky, tak mají ostatní právo se k nim vyjádřit.

    Ohledně blokování - osobně je mi to jedno, Leoš to sice chtěl udělat, ale byl přehlasován. I to je slabost demokracie, může se lehce snadno sama zničit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.5.2006 23:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Řekl jste to přesně. Pro vás je to nesmyslné, pro jiné velmi srozumitelné. Pokud vám smysl uniká, pak se nedá nic dělat. Neříkám aby mlčeli, jen říkám, koukněte, co je skutečně problém a co je potíž. Nic víc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 23:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Neříkám aby mlčeli, jen říkám, koukněte, co je skutečně problém a co je potíž. Nic víc.
    Tak pokud to berete takto, tak ten skutečný problém je ten, kdy si opice řekly, že jim vzpřímená chůze může prospět v kariéře. Vše ostatní je už jenom přímý důsledek onoho rozhodnutí :-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.5.2006 23:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Navzájem jsme uznali pravdu toho druhého. Kéž by to tak krásně fungovalo vždycky. :o)
    Stejně jako má Jindra právo psát svoje urážky, tak mají ostatní právo se k nim vyjádřit.
    No a...a...a...a vo tom to je. ;o)))

    Stejně tak má pan Jílek právo na svou bohorovnost a nestrannost ;o) Já bych se ho tedy rád zastal...mám dojem, že to teď trošku neprávem schytává místo pravého viníka (nebo vinníka? Kruci, za dvacet dnů maturuju a vím kulový :o) a ještě se tomu směju :o))). ;o)

    Admini by si podle mě právě měli uvědomit ten rozdíl, který jsem popsal v příspěvku výše - demokracie se vztahuje k státu. Pravidla různých "zájmových skupin" můžou být trošku o něčem jiném. Viz tady (abych se neopakoval).
    9.5.2006 21:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já nevím, čím to je, ale občas, když čtu nějaký váš zápisek, tak nazačátku kroutím hlavou a říkám si "to snad ten chlap nemůže myslet vážně..." ;o), ale když pak dočtu až nakonec, tak si skoro vždycky řeknu "dyť on má vlastně pravdu." :o) Fakt mě to vyvádí z míry. ;o)))

    No ale teď k tomu hlavnímu: pane Jílku, už dlouho nad tím uvažuju, ale teprve teď mám jaksi odvahu se zeptat - kdy jste se naposledy naštval nebo rozčílil? ;o))) Neberte to prosím jako ironii ani nic podobného. Žádný urážlivý tón v tom není. Pokud bych se taky dotknul něčeho osobního, kdy někdo ublížil vám či někomu vám blízkému, tak se vám omlouvám a neodpovídejte mi, protože mi do toho nic není.

    Snad mi rozumíte. Ptám se jen z legrace a ze zvědavosti. ;o)
    9.5.2006 21:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Já se samozřejmě sem tam rozčílím a je dost věcí které se mě dotýkají, ale myslím, že zvládám zátěž. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:22 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Dá se to naučit? Resp. dá se opak tohoto odnaučit? :o))) Je to trénink nebo dar? Chtěl bych to taky umět. ;o) Mám dojem, že se občas rozčiluju poměrně často. :o)
    9.5.2006 22:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Dá se to naučit a dá e to trenovat, ale je to jako všech. Na dlouho a je to tvrdá práce.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Hodně času trávím uvažováním nad tím, co je člověku pevně dáno a co je v jeho moci změnit. Kudy jdu, tudy říkám, že když se chce, všechno jde. Aneb jak mi vštěpoval neustále do hlavy můj strýc: "Nejde není. Buď neumím, anebo nechci." Jako kluk jsem z toho, jak to pořád opakoval šílel, ale časem mi došlo, že je tohle tvrzení absolutně pravdivé.

    Díky. Budu se snažit. Já to totiž moc chci dokázat.
    9.5.2006 21:56 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Být na vašem místě, zvážil bych, jak se panu Fialkovi (mimochodem - krásné jméno) omluvit.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    9.5.2006 22:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Budu-li cítit potřebu a najdu důvod, udělám to. Zatím necítím ani jedno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.5.2006 22:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    Názor Jan Matouše Fialky mi nijak rozčilující nepřijde. Je to jeho názor -- tak ho napsal. Nebo on nemůže?

    Asi se mu rejpání do autora Vim nelíbí. Někomu se třeba nelíbí, že se mu to nelíbí a nebo třeba někomu vadí, že mi nevadí, že se mu nelíbí :). Ale,co je to proti hladmoru.

    9.5.2006 23:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Jo jistě může, co by nemoh. Mám snad proti tomu námitky? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 06:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    :-) A co si rejpnout do Skály a Růžičky?

    Já mám teda osobní ovladač napsanej dost volně. Já se rozčílím každou chvíli. A docela si to užívám. Dřív mi bavilo i rozčilovat jiné lidi, ale to je nechutné, a tak rozčiluju jenom sebe a užívám si to -- dyť je to príma, se pěkně rozčílit. :) Tedy... snažím se rozčilovat jenom sebe. Tedy... většinou. :-)

    10.5.2006 07:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Pane, pokud někdo o někom napíše, že je "Růžička je podvodník" jako jistá dáma, tak dokud to nedokáže, obyčejně pomlouvá. Nemám pomlouvače v lásce.

    Co se týče vašeho rozčilování či rozčilování jiných, tak nemám potřebu aby jste to zmenili. Ani vy ani oni. Jen tak to komentuji jak to vidím. Co se dr. Růžičky týče, možná by měla "dáma" starosti se svými tvrzeními. Ale konečně to už není zas až tak moje věc.

    Plešinger o nikom nenapsal, že je hloupý a špatný programátor.Jen je netrpělivý. Z mého hlediska ke své škodě.Nic víc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 06:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže
    Pokud pan Fialka napíše, že nesouhlasí s urážkami autora Vimu, musí napsat jakými. Ani slova "konečně obsahuje..." nejsou urážkami. To jen tak mimochodem. Samozřejmě se může někdo cítit uražen "rýpáním" pokud někdo řekne. "No konečně už jsi to udělal." Jenže já osobně bych to vnímal jako projev netrpělivosti. Nikoliv pokus o urážku a znehodnocování.

    Takže mě ty uražené výkřiky o "znehodnocování" příjdou. No řeknu, lehce komické. A nejsou výpovědí o autorovi zprávy, ale o autorech těch výkřiků. A to že vidím důležitost problému v něčem jiném je možná z hlediska některých projev mé "omezenosti". Fantomové bolesti mé klientky z mého hlediska jsou skutečným problémem. Na rozdíl od "provokací" pana Plešingera. Pro sebe jsem během času přehodnotil důležitost věcí. A je moje právo i o těhle věcech mluvit "z cesty" :-). I tady na Abíčku. Až do doby kdy se změní pravidla blogů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 07:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy a potíže

    No, já se pokusím vážně. Ono už mi často tyhle věci neberou. Z podobných důvodů. Vídám a bohužel i musím řešit probémy přeci jenom drsnější, nežli je neúcta k Vimu. Na druhou stranu, najít míru mezi nadšením a fantismem, mezi moudrým odstupem a indolencí je, myslím těžké.

    Já v tom "konečně", zlomyslnost, vzhledem k osobě autora, cítím. Takhle, jako náš jmenovec Jan, bych nereagoval, ale nejsem si jistý, zda to u mne není jen projev stařecké otupělosti.

    Navíc tenhle způsob navážení nemám rád. Nějak tak : "a ty to zase všechno pokazíš?" "Co se rozčiluješ, já se přeci jenom slušně ptám." Takový se neptá, rejpe a navíc poněkud podle. Na mé gusto. Jde se tomu bránit, jde se tomu smát, ale nepřijde mi divné, pokud to někoho vytočí. Jen je to vytáčení zbytečné, na to tyhle repavé kreatůry čekaj.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.