abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | IT novinky

    Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:33 | IT novinky

    Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | IT novinky

    Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 19:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 9.1 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:44 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,809 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější superpočítač v Evropě JUPITER Booster s výkonem 1,000 exaFLOPS je na čtvrtém místě. Nejvýkonnější český superpočítač C24 klesl na 192. místo. Karolina, GPU partition klesla na 224. místo a Karolina, CPU partition na 450. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 17:22 | IT novinky

    Microsoft představil Azure Cobalt 200, tj. svůj vlastní SoC (System-on-Chip) postavený na ARM a optimalizovaný pro cloud.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:00 | IT novinky

    Co způsobilo včerejší nejhorší výpadek Cloudflare od roku 2019? Nebyl to kybernetický útok. Vše začalo změnou oprávnění v jednom z databázových systémů a pokračovalo vygenerováním problém způsobujícího konfiguračního souboru a jeho distribucí na všechny počítače Cloudflare. Podrobně v příspěvku na blogu Cloudflare.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    18.11. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) první RC verze GIMPu 3.2. Přehled novinek v oznámení o vydání. Podrobně v souboru NEWS na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.11. 23:22 | Komunita

    Eugen Rochko, zakladatel Mastodonu, tj. sociální sítě, která není na prodej, oznámil, že po téměř 10 letech odstupuje z pozice CEO a převádí vlastnictví ochranné známky a dalších aktiv na neziskovou organizaci Mastodon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.11. 19:44 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (23%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 372 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 21:57
    Rozcestník

    Aplikace co vynechává reklamy

    21.11.2010 17:10 | Přečteno: 1471×

    Koupil jsem si svého času televizní kartu na Mac EyeTV, musím říct, že jsem dobře udělal. Nebyla drahá, je skladná, mohu jako flashku přenášet z iMaca na Macbook, takže když bych měl zájem mám v podstatě o televizi postaráno kdekoliv. Umí pochopitelně nahrávat i filmy, nebo jiné pořady, akorát mám problém, že nedokáže vynechat reklamy. Slyšel jsem že existuje taková aplikace, tak pokud bude za rozumnou cenu, koupím. Nakonec dnes když se vysílá digitálně, jsou filmy docela v dobré kvalitě.

    Dál se bavím psaním svého dalšího seriálu, protože při psaní mě napadají stále a stále nové věci. Už mám napsanou kapitolu, kde se zabývám počátkem zvládání sporů v realném světe, sporů jako je rozvod, spory na pracovišti atd. Tu uveřejním zítra. Ta dnešní dokončuje virtuální spory a pak jak říká klasik Vilda Šejkspír ve svých slavných Sonetech „jedeme dál, močálem bílým, kolem černých skal.”

    Jinak pro zájemce, pokračování seriálu je zde: StrategieV

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.11.2010 17:15 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Vy si zřejmě myslíte, že jste něčím výjimečný... Když tak nad tím přemýšlím, tak vlastně ano, jste. Když pominu vaší výjimečnou tupost a vytrvalost, dědků kteří si vedou v tomhle věku deníček opravdu moc neznám :-)
    21.11.2010 17:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    vaší výjimečnou tupost a vytrvalost,

    zřejmě si vyjimečně tupý a vytrvalý, když mě chceš vychovávat. :-)ú
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 21.11.2010 17:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    reklamy jdou v pohode vystrihnout treba v avidemuxu (je zadarmo a snad ma i verzi pro os x) a podobnejch programech. nema os x v zakladni vybave taky neco jednoduchyho na strihani videa? o programu co by reklamy vystrihaval automaticky sem nikdy neslysel a neumim si moc dobre predstavit jak by fungovalo rozlisovani co je reklama a co hlavni porad. ono sice pres reklamy zmizi logo stanice, ale pak sou jeste upoutavky na jiny porady a tam uz zase je, takze kdyby to vystrihavani bylo zalozeny na tomhle, tak by to nebylo dokonaly a kus reklam by tam zustal. vystrihnout si to z hotovy nahravky je prace na par minut (ja sice uz nemam tv kartu takze nenaravam, ale obcas si stahnu nejakou nahravku poradu kterej sem v tv prosvihnul z ulozta kde nekdo nechal reklamy a vystrihnu si to sam v avidemuxu, pripadne si v nem muzu nechat i oriznout ty cerny pruhy nahore a dole, ale to uz mi prijde zbytecny navic by se kvuli tomu muselo cely video prekodovat a to by trvalo moc dlouho).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 17:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Jo jo, díky, to jsem chtěl vědět, stáh sem si v poslední době několik filmu a ono v tom eyeTV ty reklamy jdou posunout, takže je nesleduji, ale je to práce navíc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.11.2010 20:17 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Filmy stahujete odkud? Z televize nebo z btjunlie, Pirate Bay, nebo z ceskeho P to P portalu? Z TV nestahuju nic, editovat to je ztrata casu. Z btjunkie, PBay, PtoP stahuju 3 kompletni filmy najednou za 20-30 minut (700mg jeden), za tu pulhodinu prolitnu FB, blogy, zpravy, pak zkontroluju jestli filmy jdou, ulozim na externi hardrive a necham je tam lezet dokud nemam filmu dost na plny disk. Z UTUBE stahuju ceske filmy do Real Player, pak to vypalim z playlistu na CD. Pokud znate jiny, lepsi system, poradte mi.
    gtz avatar 21.11.2010 18:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    rozlišení se dá udělat na zvuku, protože skoro všechny stanice mají úroveň zvednutou hodně nahoru. A soft, který toto dělal myslím existoval jako neoficiální plugin pro nějaké recordéry. Pro Windows softy sotva, tam je tato kapitola celkem tabu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    msk avatar 24.11.2010 09:40 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Do mojho topfieldu tusim existuje automaticky orezavac reklam, ktory ich detekuje podla momentu prepnutia typu audia ( z readme som pochopil, ze na zahranicnych hd kanaloch sa vysiela film v dolby a reklamy v stereo ). Vzhladom na nemoznost preniest ale zaznam do pc v rozumnom case ( usb bez dma, 2MBps max ) to neriesim a reklamy pomocou skipIt preskocim na 4-5 stlaceni tlacitka na DO ( 5-10 sec prace s ovladacom).

    OT: Inak za tu zvysenu hlasitost reklam by som ich vsetkych nakopal do guli. Na to by mal existovat zakon a tvrde pokuty. Kedysi som cital rozhovor s niekym s tv hovn@, ako plakal ze chudacikovia to nedokazu technicky zabezpecit, pretoze to zavisi na roznych faktoroch ktore nemozu ovplyvnit. Asi este nepocul o kompresoroch a limiteroch ...
    21.11.2010 18:43 hnilkova ryba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    kotyz,nechci,nebylo to v plánu, ale ty bys měl zacít psát :-):-):-)
    gtz avatar 21.11.2010 18:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Doplním jen, že pro VDR existoval také nějaký podobný plugin, a řešilo se to tak jak jsem psal, filtrace byla prováděná na zvukové stopě.

    Já jsem ty reklamy dával pryč v normálním ffmpegu, akorát, že si člověk musel poznamenat co musím odstřihnout.

    ffmpeg -ss 00:25:00 -t 00:50:30 -i soubor -acodec copy -vcodec copy -async 1 výstup

    a připadalo mi to i rychlejší
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.11.2010 19:23 hnilkova ryba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    no mne by potesilo kdyby zustaly po vystrihnuti reklam programem na vystrihovani reklam diky radnemu nefungovani toho programu jenom ty reklamy a upoutavky ale co me na tom sere je, ze v tom tak rvou, aby je divaci cirou nahodou neprehlidli, pripadne aby se vzbudili,protoze zachrapali u televiznich novin nebo u rodina a ja,jak se ty reklamy stridaji, krasne to houpe, jen jak rikam, nemuselo by to byt nahlas, zas aby ten zvuk uplne nevypad, ale ta se nemeni proboha frekvence ci intenzita,ja uz si to z fyziky nepamatuju, jak vznikaji ty zvukove priboje, ty me vyhodi pokazde z gauce az k stropu, kreteni,ne aby ty reklamy reklamy delali tak, aby se clovek moh vklidu vychrapat, kdyz je unavenej z techto kecu na to abicku, tak kotyz, mas napad, muzes naprogramovat program na vystrihovani tv poradu, beztak jsou na to hnedy a ridky
    kotyz avatar 21.11.2010 19:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    ja neumim programovat, to si na spatny adrese. obrat se na jardika a grunta. jardik to naprogramuje (ale budes se muset smirit s tim ze to pojede jen na 64bit systemech) a s gruntem bude konzultovat to teoreticky pozadi kodovani audia a videa ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 19:36 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ten problém s ukázkamy by šel odstranit tím, že by se poslední snímek, který určitě ještě není reklama, použil na nalezení začátku normálního vysílání. Stačí prostý rozdíl, napr v dvbcut, který na to osobně používám, je přímo fuknce na zobrazení rozdílu mezi snímky, která je v reálu použitelná ve všech případech, kdy je mezi snímky alespoň nějaká změna. Tím by se zbavilo i ukázek, které se už zobrazují se zapnutým logem, a pokud by se začátek vždy zarovnal na interframe, tak se nemusí ani nic překodovávaT.
    kotyz avatar 21.11.2010 19:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    prekodovavat to nemusim ani v tom avidemuxu. strihnu to a hotovo. ale kdyz chci na obraz pouzit nejaky filtry tak uz to nejde. sem si chtel oriznout cerny pruhy nahore a dole, ale to nejde kdyz je video stream nastavenej na copy. tak sem je tam nechal. jinak ten dvbcut vypada pekne, kdybych sam nahraval asi po nem sahnu spis nez po avidemuxu. ale kdyz to mam uz prevedeny do avi tak s tim avidemuxem poridim lip (tam si skocim na posledni intra snimek pred reklamou a prvni po reklame a strihnu to ze to neni ani poznat).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.11.2010 00:02 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ano, dvbcut je určený jen na jedinou věc, a to stříhání MPEG2 streamu, buď v klasickém MPEG kontejneru (PES), nebo rovnou v syrovém transportním streamu (TS), jak vyleze z DVB-T karty, a tuhle jedinou věc dělá zatraceně dobře, i když GUI je z pohledu uživatele zvyklého na běžné programy na editaci videa dost spartánské (z mojeho pohledu je to ale jedině dobře). Na cokoliv ostaního je opravdu lepší univerzální Avidemux.

    BTW: U Novy/Novy Cinemy je nejlepší stříhat co nejpozději po konci reklamy, protože ten zvukový udělátor, co používají na úpravu hlasitosti zvuku u reklam, má celkem velkou latenci a chvilku mu trvá, než se srovná. Optimální je zkusit napasovat poslední snímek před reklamou, popř. použit ho jako start vrátit se k nejbliššímu I snímku. Naopak Prima/Prima Cool pozdě přehazuje rozlišení mezi 4:3 a 16:9, typicky až na prvním P snímku, i když je před tím několik předchozích snímku, včetně I snímku. Při přejkódovávání je to jedno, enkodéru se poměr vnutí natvrdo, ale pokud se z toho dělá DVD bez překódování, tak to může poplést konverzní program, který si načte chybný poměr ze začátku a zobrazuje pak celý film špatně.
    kotyz avatar 22.11.2010 00:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    jo, video je hotova veda. nejakej napad jak u videa stazenyho z youtube (flv kontejner) zmenit pomer stran? bez prekodovani? urcite to musi bejt nekde v hlavicce a to by melo jit prepsat. prevadet na avicko se mi to moc nechce, uz to ma mizernou kvalitu tak jak to je, dalsi prevod tomu neprospeje. este sem mel stejnej problem s jednim avickem, ale to sem pak stejne stahoval znova jinou verzi, protoze tahle mela tech much vic. hledam neco jednoduchyho jako treba prikaz na jeden radek pro ffmpeg nebo mencoder. nebo nejakej jednoduchej program ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.11.2010 00:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    jak u videa stazenyho z youtube (flv kontejner) zmenit pomer stran? bez prekodovani? urcite to musi bejt nekde v hlavicce a to by melo jit prepsat. prevadet na avicko se mi to moc nechce, uz to ma mizernou kvalitu tak jak to je, dalsi prevod tomu neprospeje. este sem mel stejnej problem s jednim avickem, ale to sem pak stejne stahoval znova jinou verzi, protoze tahle mela tech much vic. hledam neco jednoduchyho jako treba prikaz na jeden radek pro ffmpeg nebo mencoder. nebo nejakej jednoduchej program ...
    ffmpeg -i input.flv -acodec copy -vcodec copy -aspect _nový_poměr_stran_ output.mp4
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 22.11.2010 11:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    pekny, jeste dneska to doma vyzkousim. v jakym formatu se zadava ten novej pomer? 4:3 nebo 4/3 nebo 1.33? no, to uz overim experimentalne. a je nutny aby mel vystup priponu mp4 kdyz na vstupu je flv a video ani audio se neprekodovava?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.11.2010 13:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    v jakym formatu se zadava ten novej pomer? 4:3 nebo 4/3 nebo 1.33?
    To je jedno. Jak chceš. Když tak to konzultuj s manuálem RTFM!
    a je nutny aby mel vystup priponu mp4 kdyz na vstupu je flv a video ani audio se neprekodovava?
    Ne, klidně to může být zase flv, ale pokud je v tom FLV audio i video ve formátu MPEG-4, tak je vhodnější to nacpat i do MPEG-4 kontejneru. Jednak má víc možností (FLV je jen taková obálka aby se neřeklo) a jednak bude míň problému s kompatibilitou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 22.11.2010 19:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    nejak mi to nedela co ma - video to ulozi ale pomer stran zustane beze zmeny. tak sem to udelal v avidemuxu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 21:01 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Kdysi jsem o něčem takovém četl pár článků. Pokud si vzpomínám, tak to zařízení poznalo podle náhlého zvýšení hladiny zvuku že jde reklama. Nebo to poznalo podle toho, že zmizelo logo stanice, případně došlo k z reklam dobře známému přeřvání jasu a barev.
    |🇵🇸 avatar 21.11.2010 17:35 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    MythTV
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 21.11.2010 17:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    ono jde i na os x?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 17:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    To budu muset zjistit, ale těch aplikací co jde na OS X je docela dost
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    |🇵🇸 avatar 21.11.2010 17:45 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 21.11.2010 17:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Nakonec dnes když se vysílá digitálně, jsou filmy docela v dobré kvalitě.
    Jak jsem to říkal minule?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    |🇵🇸 avatar 21.11.2010 17:49 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Nevím, ale je to kokotina.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 21.11.2010 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ovšem teď ten starý dědek začíná pořádně lézt na nervy i mně.

    :-)

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 21.11.2010 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    ja mam teda po prechodu na dvb-t opravdu lepsi obraz nez jakej sem mel predtim na analogu (snad jen s vyjimkou CT1 kde sem mel dobrej obraz uz na analogu).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 21.11.2010 18:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    O tom se asi nikdo nepře.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.11.2010 18:14 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    akorát mám problém, že nedokáže vynechat reklamy.
    Kdo vynechává reklamy, je zloděj a komunista.
    21.11.2010 18:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ano to říká ten pravý, co podproruje zloděje komunisty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.11.2010 07:59 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ano to říká ten pravý, co podproruje zloděje komunisty. :-)
    Tak moment. Platíte za to, co si takto stahujete? Neplatíte. Platit byste měl sledováním reklamy, z jejichž výnosů se ten pořad financuje. Když si nedáte vymejvat mozek, tak vlastně při sledování programu zadarmo sprostě kradete. To je stejné, jako když si někdo zkopíruje vaši knížku a nedá vám ani korunu.
    23.11.2010 09:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Platit byste měl sledováním reklamy,

    O tom co bych měl a neměl nerozhoduje ani xkesh ani nikdo jiný. Jsem správcem svého života a se žádnou komerční televízí jsem nepodepsal smlouvu, že budu sledovat reklamu. To že ji někdo za vysílání reklamy platí je obchodní vztah mezi komerční televizí subjektem, který zadává reklamu, nikoliv mnou. Máte ty obchdní vztahy popletené. Zákon nezakazuje stahování, nebo záznam filmu, on zakazuje šíření. A zákon neurčuje, že nutně musím stáhnout i reklamy. Co není zákázáno, nebo jinak zákonem stanoveno je dovoleno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.11.2010 12:37 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Zákon nezakazuje stahování, nebo záznam filmu, on zakazuje šíření. A zákon neurčuje, že nutně musím stáhnout i reklamy. Co není zákázáno, nebo jinak zákonem stanoveno je dovoleno.
    Tak to jsem rád, že jste se k tomuto konečně dobral.
    23.11.2010 13:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Já jsem snad tvrdil něco jiného? Pokud si někdo okopíruje knížku, kterou si koupil, tak nic proti tomu, ale nesmí ji prodávat. A já své knížky na netu volně ke stažení nemám. Stejně tak nikdo nesmí vydávat mé texty jako knížky, může si je vytisknout, ale nesmí je prodávat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.11.2010 09:22 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Zapomínáš na to, že komentuješ pošuka, který je středem vesmíru, a se kterým jsi nepodepsal smlouvu na poskytování informací, tudíž ti ani neodpoví, ani nemůžeš mít pravdu. V případě, kdybys jí měl, platí předchozí věta.

    Ostatně odpovědět ti ani nebude mít čas, protože podniká, a diskutuje na vlastním webu se stovkami zájemců, to ho stojí hodně úsilí, takže v nějakém bezvýznamném blogu může důchodce odpovědět přes svoje náročné pracovní vytížení MAXIMÁLNĚ za 5 minut :-)
    21.11.2010 18:47 hnilkova ryba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    jasně, poškozuje kapitalizmus,sabotuje volný trh,zavřít, skonfiskovat TV a hlavně vsechny počítače!
    kotyz avatar 21.11.2010 18:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    tak to je vyrok roku, za to bych te navrhnul na nejakou cenu ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 19:28 hnilkova ryba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    navrhni me na cenu za reklamu! kolik za to davaji?
    kotyz avatar 21.11.2010 19:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    ja myslel neco jako "mega bullshit award" nebo "ulimate troll award" :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.11.2010 20:25 hnilkova ryba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ty jsou rezervovány pro absolutního vítěze a to je přece tvůj Velký Učitel a Manipulátor.Teda, pro tebe je Velký.Pro jiné ani ne.
    21.11.2010 19:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Tě navrhneme na cenu kata Mydláře, udělá ti třeba houpačku, nebo masáž nohou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.11.2010 21:50 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Jako nedivil bych se kdyby to CEO nějaký stanice takhle myslel.
    21.11.2010 18:14 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    mythtv je vynechava automaticky. Pozna to nejspis podle toho, ze tam zmizi logo televize, protoze upoutavky na dalsi porady tam pak uz jsou.

    Podle vypisu procesu hadam, ze oznacovac reklam je implementovany samostatne a jmenuje se mythcommflag, takze by se to mohlo dat pouzivat i s jinym prehravacem.

    Pokud tedy zacnete film sledovat cca 20 az 30 minut po zacatku nahravani, uvidite ho temer zive a bez reklam.
    21.11.2010 21:08 abr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Zkousel jsi comskip?

    http://code.google.com/p/etv-comskip/

    22.11.2010 21:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Ještě by byla třeba možnost sledovat nějakou informační stopu, na analogu je na teletextu možnost zobrazovat titulky a logicky reklamy asi titulky mít nebudou.

    Taky by mohlo být zajímavý jak mají v reklamě řešený přechod mono/stereo/multilang.
    pavlix avatar 23.11.2010 01:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Rád bych pro místní statistiky označil svoji přítomnost na tomto blogu jako důsledek chyby při prohlížení titulku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.11.2010 07:36 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aplikace co vynechává reklamy
    Tedy panove, klanim se. Tedy sklanim se ke strane aby mi neztekal pot z cela do oci pri vzpomince na moje utrapy s napul automatizovanym editacnim programem u ktereho jsem se radne par tydnu vztekala. Po prvni uspesne kopii jsem to vzdala, radeji koukam na ty reklamy nez se s tim trapit. Kdyz jsem se k programu po dvou letech na zadost kdovikoho vratila, vzdala jsem to po par krusnych pokusech. Jak jsem to tu cetla, podivala jsem se na jeden mizerny neuspesny pokus. Jsou tam same 444444 od shora az dolu!!! Moc me to potesilo, protoze ja bych si tam napsala od shora dolu samy petky. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.