abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.4. 23:00 | Zajímavý projekt

    VOID (Video Object and Interaction Deletion) je nový open-source VLM model pro editaci videa, který dokáže z videí odstraňovat objekty včetně všech jejich fyzikálních interakcí v rámci scény (pády, kolize, stíny...) pomocí quadmaskingu (čtyřhodnotová maska, která člení pixely scény do čtyř kategorií: objekt určený k odstranění, překrývající se oblasti, objektem ovlivněné oblasti a pozadí scény) a dvoufázového inpaintingu. Za projektem stojí výzkumníci ze společnosti Netflix.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    5.4. 05:22 | Zajímavý software

    Design (GitHub) je 2D CAD pro GNOME. Instalovat lze i z Flathubu. Běží také ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    5.4. 04:11 | Zajímavý software

    Příspěvek na blogu herního enginu Godot představuje aplikaci Xogot přinášející Godot na iPad a iPhone. Instalovat lze z App Storu. Za Xogotem stojí Miguel de Icaza (GitHub) a společnost Xibbon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.4. 04:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za březen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    3.4. 16:44 | Nová verze

    ESP-IDF (Espressif IoT Development Framework), tj. oficiální vývojový framework pro vývoj aplikací na mikrokontrolérech řady ESP32, byl vydán v nové verzi 6.0. Detaily na portálu pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.4. 12:33 | Nová verze

    DeepMind (Alphabet) představila novou verzi svého multimodálního modelu, Gemma 4. Modely jsou volně k dispozici (Ollama, Hugging Face a další) ve velikostech 5-31 miliard parametrů, s kontextovým oknem 128k až 256k a v dense i MoE variantách. Modely zvládají text, obrázky a u menších verzí i audio. Modely jsou optimalizované pro běh na desktopových GPU i mobilních zařízeních, váhy všech těchto modelů jsou uvolněny pod licencí Apache 2.0. Návod na spuštění je už i na Unsloth.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (1%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1235 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Malá úvaha o potížích

    26.12.2010 11:40 | poslední úprava: 26.12.2010 11:48

    Už dlouho zastávám názor, že potíže lidi nejen formují k lepšímu, ale ony dokonce ještě dokáží v konečném důsledku zlepšit život člověku a to navzdory těm, co se různým lidem, různými způsoby snaží ten život znepříjemnit, otrávit. Popsal jsem to ve svém vánočním shrnutí, které je zde: Výhoda zátěže

    Jistě se ti, co se pořád snaží abych příliš nezpychl, zaradují, že i díky jim se mi vede lépe a lépe. Nepochybně jim způsobí tohle sdělení emoční šok. Ale na pocit se neumírá. :-)        

    Hodnocení: 45 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.12.2010 12:09 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    26.12.2010 12:28 °!°
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    26.12.2010 20:26 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    26.12.2010 20:28 mnam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    26.12.2010 22:22 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    nejsem tak vopálenej, a v blázinci fasujeme jinej druh krému
    26.12.2010 20:30 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Ale na pocit se neumírá.

    Tuhle frázi opakuješ amatérskej terapeute kolem dokola, stejně jako, že s nikým nemáš podepsanou smlouvu, atd. Taky's moh' chodit na ten doučovací kurz trošku dýl, aby ses nemusel furt opakovat. I když je možné, že se pacient radši vyléčí, než by ty tvoje amatérský kecy za kapitalistické peníze nemusel poslouchat.
    26.12.2010 20:30 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    ;-)
    26.12.2010 20:46 Pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    tak co upekla ta tvoje devka tentokrat na vanoce ty hajzle zasranej? Zase strudlik? Bylo to citit az ke Smolikum?
    Dalibor Smolík avatar 26.12.2010 23:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Díky za péči, měli jsme svůj.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.12.2010 21:06 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Tohle se dalo čekat. Když na Jílka nikdo nereaguje,napíše si tam pár reakcí sám jako pedro nebo někdo jiný.
    26.12.2010 21:17 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    .
    26.12.2010 21:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.12.2010 21:21 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    ;-)
    26.12.2010 21:25 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    ... to by si byl snad sám přece jenom ... neza...l
    26.12.2010 21:28 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    u dědka nikdy nevíš...
    26.12.2010 22:17 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    slepice choděj ze dvorku a kurníku hrozně zasraný.
    26.12.2010 21:41 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Na pocit se neumira

    Dovolim si odporovat. Na pocit se umira. Dlouhodoba obtizna situace z ktere jedinec nenachazi vychodisko pusobi na selhanni psychiky, odlouceni se od reality, coz vede k selhani instinktu sebezachovy. Proces utkvelych myslenek na utek z beznadejne situace ma dve verze. Skoncit nebo se vzchopit, najit duvod proc zit.
    26.12.2010 21:50 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Na pocit se umira.

    nesmyslné tvrzení, u deliria tremens jde jen o pocity, které s realitou nemají nic společného, existují jenom v mozku jako příznak poruchy vědomí postiženého - a ve stadiu deliria tremens se i umírá.
    26.12.2010 22:25 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Kurňa hergot MVR, soustřeďte se - když nejmenší terapeut na světě řekne, že se na pocit neumírá, tak se na pocit neumírá. I v Kanadě. Pokud by se náhodou geniální všehoterpeutický kapitalista mýlil, platí bod č. 1.
    27.12.2010 00:18 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Kurňa hergot MVR, soustřeďte se

    lolo, tak jo, soustredila jsem se a vrele doporucuji. 'Na pocit se neumira' je nejlepsi heslo do zivota'.
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 01:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Na pocit se neumira' je nejlepsi heslo do zivota'.
    Jo, přesně tohle mě napadlo také.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 01:47 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích

    Moudrost nepřichází vždy s Věkem. Někdy Věk přichází sám

     


    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 10:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Nedovolil bych si něco takového tvrdit já - jak jsem už psal, je to výrok člověka, kterého jsem si vždy vážil - Miroslava Horníčka. A ten takto nevypadal. A kromě toho, ten na obrázku je zřejmě mladý člověk, provedení vyobrazení může zkreslovat ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 10:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Jo .. a F.L.Věk se jmenoval HEK :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 10:15 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    njn, Stalin byl taky jenom Džugašvili
    27.12.2010 10:13 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    No kolik tehdy bylo tomu F.L.Věkovi, nevím, ale nevypadá moc inteligentně. Obrázek možná zkresluje.
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 10:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Obrázek určitě zkresluje, v první chvíli jsem váhal, zda to není daguerrotypie, ale vzhledem k době narození F. Heka je to dost nepravděpodobné. (Existuje zdařilá fotografie např. Mozartovy manželky). Ale stačí se podívat na fotografie z počátku 20. století na lidi ve věku kolem 30 let, vypadali všichni jako starci. :-)
    Jinak F. Hek byl schopný obchodník, určitě ve skutečnosti dementně nevypadal :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 10:35 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    tak vidíte,kam jste mě dostal, teď dělám blbosti :-) a hledám, jakou grafickou technikou asi byla ilustrována v původním vydání Jiráskova kniha ... dřevoryt ? ... ten portrét vypadá jako součást knižní ilustrace
    27.12.2010 10:40 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    no teoreticky daguerotypie nebo kalotypie mohla Věka zastihnout.. ale spíš je to grafika
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 11:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    mohla .. počátky těchto technik jsou datovány přibližně k roku 1840. Věkovi mohlo v té době být nejméně 70 let .. takže to není moc pravděpodobné. Jde určitě o grafiku.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 11:28 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Jiráska ilustroval grafik a malíř Kašpar, ale na autora tohohle nevypadá ... tenhle Věk vypadá spíš na dobový potrét... dřevořez nebo dřevoryt.. litografie...Fakt by mě zajímalo, za jakým účelem si dal ten portrét udělat. Byla to už součást obchodní reklamy, nebo jen touha zvěčnit se pro potomky. Hm:-).
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 11:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Věk patřil mezi vážené občany Dobrušky, místní smetánku. Takže portrét takovéto osoby nebyl ani tehdy ničím výjimečným.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 11:44 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Takže portrét takovéto osoby nebyl ani tehdy ničím výjimečným

    právě to tím chtěl básník říci... těch českých podnikatelů moc nebylo, takže výjimečný se asi cítil, zvlášť v Dobrušce:-)...a vidíte, Jirásek, ten levičák a potenciální bolševik( propagace husitských lumpů) si toho podnikatele vážil.-)
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 12:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Jirásek si Věka vážil hlavně proto, že v podmínkách venkova (tehdy vše, co bylo mimo Prahu) šířil obrozenecké myšlenky, půjčování knih, propagace češtiny. To, že byl také schopný podnikatel, bylo trochu zasunuto do pozadí (ale nebylo možné si toho nevšimnout).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 12:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Jirásek byl především padělatel historie, bohužel. I když některé knihy se od něja dají číst.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.12.2010 11:54 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Michaila Chodorkovského uznal v pondělí moskevský soud vinným z praní špinavých peněz a krádeže 218 miliónů tun ropy.

    A hele, co se dnes člověk nedočte, když jen tak z dlouhé chvíle brouzdá po internetu.

    Tak a dost! Mám práci. Zatím se mějte a o tom raním kapitalismu v Čechách zas jindy:-).
    27.12.2010 11:34 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    určitě ve skutečnosti dementně nevypadal

    Tak vidíte, pane Smolíku, co je to technickej pokrok! Teď je to naopak. S fotkama se dají dělat čáry-máry a člověk na nich pak nevypadá tak dementně, jako ve skutečnosti. I když někteří tam tu demenci propašujou i navzdory technickým možnostem:-).
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2010 12:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    I když někteří tam tu demenci propašujou i navzdory technickým možnostem
    Nojo, já vím, proč se nerad fotím a raději stojím na druhé straně objektivu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2010 16:00 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    lolo

    to je po našem něco jako pošahanej.-)
    26.12.2010 22:35 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Honzíčku, bumbrlíčku přihlouplý a obtloustlý, výborně ovládáš základní pravidlo debilů a amíků - když mne nikdo nepochválí, tak to musím udělat sám. Akorát že na tebe ostatní trochu serou. Jako ty slepice na dvorku.
    27.12.2010 12:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Honzíčku, bumbrlíčku přihlouplý a obtloustlý

    Co je komické, to nebereme vážně, co je nudné nás nudí. Čím dál nudnější.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.12.2010 23:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    Jistě se ti, co se pořád snaží abych příliš nezpychl, zaradují, že i díky jim se mi vede lépe a lépe. Nepochybně jim způsobí tohle sdělení emoční šok. Ale na pocit se neumírá. :-) :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.12.2010 23:41 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    ?
    26.12.2010 23:40 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    26.12.2010 23:56 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    divadlo jednoho herce + 2 komparsisti, málo akční, nuda.-)
    bambas avatar 27.12.2010 12:11 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Potize je treba resit
    27.12.2010 13:56 J.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potize je treba resit

    Dobré know how - brak pro masy, plné kasy .-). Už se zdálo, že ten Mr. Wolf dá nějaký smysl všem těm čubkám ve slovní zásobě některých úspěšných autorů z abc linuxu.

     

    http://www.addthis.com/bookmark.php

    29.12.2010 00:25 smrdis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích


















































    29.12.2010 20:13 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    !
    29.12.2010 21:25 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malá úvaha o potížích
    tak se musim terapeutovi omluvit, je videt, ze minimalne v tvorbe stranek je vzdelanej vyborne. tohle by obycejnej amater nezplodil. gratuluju

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.