abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 880 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Aby bylo jasno mezi námi

    27.5.2010 23:02 | Přečteno: 1179× | poslední úprava: 27.5.2010 23:05

    Jan Jílek

    Jestli mě něco může namíchnout, tak skutečnost, že když se pracně dovolám do O2 a začne se něco vyřizovat, klekne mi iPhone protože si nevšimnu, že mám vybitou baterii. Tomu se jednoduše říká pech. Teď musím čekat, až se nastartuje nabíjení, protože to u iPhone je lehce komplikovanější. Inu všechno hezké má své stíny jak poznamenal onen člověk, když platil tchyně pohřeb. Budu muset počkat, jako jsem musel hezky vystát frontu na poště, kam jsem si šel pro obyčejnou zásilku, neb jsem si objednal filmy na Amazon.com a ony mi došly. Budu mít teď v nejbližší době westernové večery s Johny Waynem.

    Fronta byla dlouhá, ale stálo za mnou pohledné děvče, takže jsem s ní prohovořil ten světa běh, který se mi v poslední době nějak nezdá. Navíc je ono nezdání umocněno lehkou virózou, která se na mě nalepila někde cestou v MHD. K čemu všemu pěknému v MHD jeden nepřijde. Tuhle jsem sledovala jak si jedna slečna kolem šestnácti sedla do žvýkačky odležené na sedadlo. Krásná sukně a ještě hezčí žvýkačka. Inu mládež odkládající a myslím nejen mládež, žvýkačky na libovolná místa, občas dostane, co sama druhým nachystá. Bylo mi ji líto.

    Teď jsem absolvoval rozhovor s dvěma operátorkami od O2, které evidentně ze mě nebyly nadšené. Pokud ta druhá udělá co slíbila, budu spokojený, pokud ne, bude nespokojená ona. Použil jsem tón, kdy sice nekřičím, ale druhá strana se necítí nijak skvěle. Opravdu už mě tahle firma nebaví. Lži, výmluvy. Bohužel lidé, kteří pracují způsobem jakým pracují, oné firmě nedělají dobrou reklamu.

    Nějak pochybuji, že by měli zas až tak omezený management, který by je učil oněm praktikám. Slečna, když jsem ji slíbil, že v případě, že nevyřeší moji žádost způsobem, tak abych byl spokojen ji připravím o práci, se pokoušela vzdorovat žádostí abych ji nevyhrožoval. Já jsem ji ani tak nevyhrožoval jako jen ujistil, co udělám, když nepůjdou věci podle mých představ.

    Samozřejmě humanisté mají za to, že bych měl být vlídnější. Jenže má zkušenost mi velí opustit vlídnost, tam kde je vlídné chování považováno za slabost, nebo lhostejnost. V takovém případě udělám co řeknu, a kdo mě zná, ví že nekecám. Konečně z jakého důvodu mám platit někomu 650 měsíčně za něco, co nechci o co žádám zrušit a oni mi jen tak mírnix týrnix, začnou účtovat peníze, co jim vůbec nepatří a ještě se diví, že to považuji za krádež za bílého dne.

    Řeknu na rovinu. Vlastnit tuhle firmu a zjistit, že si klient musel víc jak jednou zavolat a navíc ještě jít na pobočku, letí takový zaměstnanec na hodinu a jsem si vědom toho, že propuštění takového člověka s rizikem následného soudního sporu je lacinější pro firmu, než jej nechat poškozovat jméno firmy a ztrácet klienty, kteří mi přinášejí peníze. Vyplatí se držet schopné lidi, ale lidi, kteří nejsou schopni na oddělení o vypovědění smluv, či jak se ono oddělení jmenuje, vykonat základní práci, nedržet v žádném případě.

    Takové lidi je lacinější propustit, protože pokud se dokáží civilizovaně rozejít se zákazníkem, je naděje, že se zákazník jednou vrátí. Ovšem jsou - li školeni v tom, že mají jednat jako jednají, pak oné firmě nic a nikdo nepomůže. Možná jen krizový manažer, který nakonec polovinu lidí propustí a především onen management.

    Koupil jsem si včera další skvělou knihu od Malcoma Gladwella. Jmenuje se „Outliers” v originále a v českém překladu „Mimo řadu.” Nebudu ji vyprávět, je o lidech, kteří dosáhli úspěchu a za jakých okolností a je neobvyklá právě svým pohledem na důvody. Doporučuji. Konečně od toho autora jsem četl několik knih a ani jedna nebyla špatná. Spíš se těžko rozhoduji, která byla lepší. Mám rád autory, kteří mají svůj pohled na děje a události lidského života. Konečně sám k tomu inklinuji. A když jsem si přečetl jeho teorii o deseti tisíci hodinách, uvědomil jsem si, že to tak bude.

    Bylo by zajímavé spočítat moje hodiny strávené v psychoterapeutických skupinách a následným úspěchem v terapeutické činnosti. Myslím, že bych se blížil k oné hranici hodin v oboru potřebné k úspěchu. Nakonec opravdu vše je založeno na tvrdé práci, času a trpělivosti, plus potřebného štěstí potkat ty správné lidi ve správný čas. Ale ty hodinu strávené tou činností jsou jednoduše nutné. V tom s Gladwellem souhlasím. Stejně jako je jistá vypsanost, která je nutná k psaní blogů a pak se hodí i jinde. Těch strávených hodin při psaní bylo také nepočítaně.

    Dočetl jsem se na čoklíku, že díky rozhodnutí EU, nám budou povinně posílat měsíčně všechny banky výpisy. I přesto, že jsme si onu službu neobjednali. Autor se tam emotivně rozepisuje o nevýhodách EU. Nevím. Bral bych Evropskou vládu, evropskou měnu, evropskou armádu. Federalizace by mi nevadila. Nakonec jak se ukazuje, nejvíc vždy prosperovaly velké celky, jako bylo British Empire, Rakouská monarchie a vlastně i Německo se stalo císařstvím koncem devatenáctého století, myslím 1871 po vítězné Prusko-Francouzské válce. Hospodářsky i kulturně jak Rakouská monarchie, Tak Německo i Británie byly velmi a velmi vyspěle. Dnes je to Čína a Spojené Státy, kteří budou hrát a hrají prim. Dostatečně velké a Spojené Státy i zatím dostatečně bohaté. Francouzi a Britové udělali chybu, že své kolonie nespojili do jednoho státního útvaru. Mohlo být veselo.

    Ale vrátím se k onomu rozhodnutí na základě zákona. Dostal jsem výpis a tak jsem si přečetl co všechno mám o nich. Asi kompletně přejdu k mBance, kde už mám účet a docela mi vyhovuje způsob, kterým vedou agendu. Zruším účet u České spořitelny, beztak ho tam mám jen z piety, nikoliv z jejich nějakého výhodného chování. Na to co jsem si s nimi užil, jsem na ně byl ještě hodně a hodně vlídný. Jen si stačí vzpomenout, jak dlouho mi převáděli účet z Děčína do Prahy. Nebo mi posílali heslo k internetbanking.

    To bylo podobné dnešnímu jednání s O2. Pendloval jsem mezi pobočkou a domovem a rozčiloval se u telefonu. Tyhle staré „zavedené firmy„ mají jednoduše vdechnutý stereotyp, který je velmi těžké odstranit. I takový proces obtížné, leč uskutečnitelné změny Gladwell popisuje. Snad dnes, kdy se opravdu blíží růst nezaměstnanosti, se odváží někdo v těchto firmách do něčeho sáhnout, protože jinak je ty nastupující firmy nezatížené obtížnou tradicí převálcují.

    Tlačeni finanční situací budou klienti tlačit na jejich změnu. Zjistí, že jinde se dá získat něco o málo výhodněji a snadněji. Tohle rozhodne. Já odejdu od spořitelny, přestanu je dotovat za to, že jim půjčuji peníze k použití k transakcím jinde a přejdu k firmě, co na mě nechce žádné poplatky, stejně jako u spořitelny všechno mohu vyřídit přes internet nebo telefon a sice neušetřím nijak závratnou částku, ale nebudu aspoň za blbce, co ho dřou bez nože.

    Zatím odolávají, protože jen málokdo je ochoten kvůli 650 Kč jít do obtížného sporu přes telefon. Jenže peníze jsou peníze a pokud ubude dostatečný počet klientů, jako muselo jedné firmě spadnout dostatečný počet letadel, aby ztratila zákazníky i výhodné bezpečnostní ocenění byla nucena změnit chování svých zaměstnanců od tradičního uctivého hierarchického chování k výhodnému asertivnímu chování. Stejně jako jsem naprosto klidně dnes opustil takzvanou slušnost a klidně jsem dámám říkal.

    Zařiďte,
    udělejte,
    platím vás svými penězi,
    pokud neuděláte,
    stane se,
    budu si stěžovat,
    zopakujte mi svoje jméno,
    řekněte mi jméno vašeho nadřízeného,
    Do kdy dostanu kód?
    Kdy, mi dáte vědět o vyřízení reklamace?
    Potíže vaší firmy jsou lhostejné.
    Selhání vašeho kolegy mě nezajímá.
    Nestojím o omluvu, ale chci řešení.
    Nechci vám platit za něco co nepoužívám a neobjednal jsem si.
    Vaše jednání mě rozlobilo.
    Jsem nespokojený z vaším přístupem.
    Nevyhrožuji vám, jen vás informuji.

    Pak jak ukázal Gladwell ve své knize, letadla přestaly padat díky zlepšené přímočaré asertivní komunikaci nadřízených s podřízenými a opačně, tak se přestanou flákat zaměstnanci firem, kam cpeme svoje těžce vydělané peníze. Howg. Domluvil jsem.

    Blog z řijna 2009

           

    Hodnocení: 57 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    pools avatar 27.5.2010 23:41 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    S.T.O.P.
    Vivre libre ou mourir!
    27.5.2010 23:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Sem snad na křižovatce? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.5.2010 23:47 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    I kdyby, Jane, tak ty stejně neřídíš, a v chůzi jsi nezastavitelný:-) ta evropská vláda, jak popisuješ, nemohla fungovat. Tady to nejsou Spojené státy.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    27.5.2010 23:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No jsem naiva, jak si mohla dnes zjistit v Colosseu. Konečně, ted jsem začnou chodit i lidé z televize, protože jsem dal odkaz aby si mohli počíst, jak jsem zamindrákovaný, ukřivděný.:-) No a EU jednou třeba bude supervelmoc
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 00:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Hele, vy dva. To si nemůžete normálně pokecat jako lidi (když určitě zas hačáte vedle sebe) ale vrkáte zase tady jak dva exhibicionisti? :-D
    28.5.2010 00:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Můžeme, to je fakt. Jenže jak by k tomu přišli ti přecitlivělí, co mají problém jen s tím když viděj nápis s mým jménem. Komu by podstrčili své trápení? Jsem dnes měl pracovní schůsku s ržiserem Ledererem a vyprávěl jsem mu jak jsem "zamindrákovaný." Slíbil, že si přečte komentáře, které mu vyberu a přepošlu. Hlavně ty o mých charakterových vadách. Už se těší. :-) A kdo může být větší exibicionista než ty Jeníku?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 28.5.2010 01:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    ja si myslim ze to s tim exhibicionismem mate nastejno, jenom kazdej ma a pouziva jiny vyrazivo a jiny mocny slovesa (jako pichat, mrdat) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.5.2010 11:10 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    + 1
    28.5.2010 09:38 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    K té EU bych Vám doporučil přečíst si knížku od Petra Macha Jak vystoupit z EU - je to útlá knížka napsaná tak, že jsem ji přečetl za jeden večer a o členství ve společenství států tam popisovaném nemám nejmenší zájem. Pokud se někdo domnívá, že bruselští úředníci a politici jsou lepší než ti naši (a proto by bylo lepší, kdyby nám vládli místo těch našich), asi se bude divit.
    28.5.2010 09:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Unie je na rozdíl od komunismu reformovatelná. Ale byla by to dřina, to uznávám. Já nemám zájem vystupovat z Unie. Takže zatím nesháním informace jak odejít z něčeho, co považuji za výhodnější než naprostá nezávislost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 10:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vy máte nějakej stihomam, vidíte ty komunisty všude, co? Třeba jhe to léčitelný? Nebo fobii?

    Jinak, ač nemám o bruselském úředníkovy vyšší mínění než o tom pražském, na EU koukám podobně jako vy...
    28.5.2010 10:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    To je jen pro srovnání, aby bylo jasné, že v budoucnost Unie věřím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 10:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No, pokud chápete základní principy EU a věříte v ně, tak jste ale socan jak hovado, to vám neva? :-D
    28.5.2010 11:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Principy EU nejsou socialistické, ale socialisti si je pokoušejí přivlastnit, takže je potřeba tu Unii reformovat. K obrazu našemu, pravicovému. :-) Tržní hospodářství minimální Stát i kdy federální, sociální politika pro potřebné, nikoliv líné.

    Neboť většina lidí je zcela schopných se o sebe postarat a socani je přesvědčují, že ne, že oni vědí lépe co potřebují. Tím socani degradují schopné lidi, na ze socanského hlediska, nesvéprávné jedince, co se bez vlády nejdou ani ... a nedělej Jeníku že tohle nevíš. A jestli nevíš tak ted víš a večer volíš ODS nebo jinou pravicovou stranu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 11:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No, o to mi ani tak nešlo, to je v podstatě jen taková "regulace" (nemam holt to vhodný slovo) národních politik jednotlivých států, mně vadí to "rozhazování" v globálu (na úrovni států, né jednotlivých občanů).

    BTW: Mimochodem, k naší sociální síti: Můžu porovnat jedině s PL a vyjdeme z toho jako blbci. Jsem přes dva měsíce na pracáku a nikdo mně nenutí aktivně si hledat práci, buchtička se mně jedinkrát nezeptala jestli něco hledám nebo ne, je jim to jedno, jediný co jí zajíémá je "jestli už mam E-301", aby mi mohla vyplatit (maximální možnou) podporu, kterou teď bez toho papíru neberu. No je tohle sociální spravedlnost? Neni! Bejt lemra, tak si tam toho půl roku odhniju a pak bych se teprv začal snažit, něco vůbec hledat...

    Seznam politických stran které rozhodně nebudu volit (podle škodivosti od nejškodivější): KDU-ČSL, ODS (a její deriváty TOP09 a VV), KSČM, ČSSD, SZ.
    28.5.2010 12:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak jsi přesně popsal to proti čemu brojím.Aby peníze dostávali schopní, kteří mohou dělat a jen tak se poflajkují po putykách. Ona buchtička by zřejmě měla být bez místa s takovýmhle přístupem k práci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 12:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Nevim co si mam myslet, byl jsem asi 3 měsíce na pracáku nějak kolem roku 2000 a fungovalo to daleko líp, celej ten system.
    28.5.2010 12:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Já s pracákem nemám žádnou zkušenost. Nikdy jsem se tam nesnažil dostat. Takže neposloužím srovnáním
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 13:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No já tam jsem v podstatě jen proto, že za vás zaplatěj zdravotní a sociální, na to že někoho odvedou za ručičku do práce může spoléhat jenom idiot a o tom to neni, že? :-D
    28.5.2010 12:08 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    večer volíš ODS Já jsem si zvolil bejt soudružkou Nagyovou a brát 400.000 mesícne jako sekretář se středoškolským vzděláním. To je docela férovej plat, pevně doufám, že až ODS vyhraje volby, že tolik budou brát všichni státní úředníci. I ty, co s Nečasem nepíchaj. Zepředu nebo zezadu.
    28.5.2010 12:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Zvolit si můžete, otázkou je jestli jste schopen nabídnout na správném místě to co Nagyová. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 12:23 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Myslím, že ODS taky používala heslo 'nejsme jako oni', a že Tupohlávka odstranili hlavně kvůli podobným ostudám. Tak to Nečas moc nevylepšil, lidi z MPSV by mohli vyprávět...
    28.5.2010 12:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak mě celkem nevadí chlap, který občas položí, co se mu nabízí, když je to navíc pěkný. Mě vadí chlap, který mi slibuje jistoty a přitom ví, že jediná jistota v životě je, že vše je nejisté. Slibovat ráj a přitom vědět, že přijde jen nutnost šetřit. Nelze utrácet nad poměry a přitom šetřit. To je blbost, které mohou věřit jen omezenci bez znalosti čtyř základních početních úkonů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 13:08 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Já bych byla vděčná p. Jílku, když už si taký chlap musí někoho položit , aby to laskavě dělal za svoje úspory a ne na státní útraty
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 13:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    LOL! :-D To je něco jak Metadon, státem sponzorovaný fetování... :-D
    28.5.2010 13:20 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    aby to laskavě dělal za svoje úspory a ne na státní útraty

    Tomu rozumím a souhlasím - že by tohle p.Jílek obhajoval jako správné, jenom kvůli tomu, že to byl někdo z ODS? Nebo jenom kvůli tomu šukání?
    28.5.2010 13:50 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No právě se mi zdá, že ty rádoby pravicové kecy každý za své nějak vždy platí jenom pro ty ostatní (rozuměj z pohledu p. Jílka ty co nemají správné pravicové politické přesvědčení).
    28.5.2010 14:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Když oba souhlasí a nikomu tím neškodí, tak nemám s tím že spolu souloží žádný problém. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 14:42 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Takže, když oba souhlasí a nikomu neškodí, tak nemáte problém, že to stojí stát 400.000 měsíčně? A bez ohledu na strany, nebo můžou jenom někteří?
    28.5.2010 15:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Já nevím koho co stojí, jestli se domníváte, že politik tímto způsobem saturuje svoje sexuální potřeby, nevolte ho nebo podejte trestní oznámení pro zneužití úředního postavení a státních peněz. Co ode mne chcete víc? Já nemám žádný důkaz, že ta dama dostala 400 000 za soulož. Pokud vy je máte, pak jak jsem řekl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 18:26 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Asi tomu rozumět nechcete, nevěřím, že jste o přeplácení té dámy nikdy nečetl. Nečas ty sumy nevyvrátil, jenom řekl, že si je dáma zasloužila. Tj. vy si myslíte, že jde o oprávněnou a odpovídající částku pro pracovnici sekretariátu státní instituce s SŠ vzděláním?
    28.5.2010 19:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tj. vy si myslíte, že jde o oprávněnou a odpovídající částku pro pracovnici sekretariátu státní instituce s SŠ vzděláním?

    Nepracuji za málo peněz a moji klienti, případně zákazníci si musí nabýt přesvědčení, že mi platí tolik kolik si zasloužím. Takže, to že si něco myslíte, je hezké, ale pokud šéf té dámy má za to, že si svůj plat zaslouží, pak to tak bude. Mám kamaráda, který má něco mezi asistentkou a sekretářkou s USO a ten ji jako majitel soukromé firmy platí tolik, kolik platí ředitelce marketinku. Nebo jen o málo méně. Ona s ním nespí, na to má jiné jenže je tak dobrá, že jemu za to stojí ji platit i paní k dětem aby ji měl maximálně k dispozici.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 20:06 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak to zkusím pomaleji ještě jednou - mluvíme o státní instituci s tabulkovými platy, které p.Nečas zvedl ze zhruba 30.000 na víc než desetinásobek tzv. odměnami, která nemají obdobu v žádné jiné státní instituci. Tj. vůbec nezpochybňuji plné právo vašeho známého v soukromém sektoru platit někomu s jakýmkoliv vzděláním tolik, kolik si myslí, že si v jeho soukromé firmě zaslouží.
    28.5.2010 20:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Pokud máte důkazy a zpronevěře, jiste podáte trestní oznámení. Jinak si to asi Nečas musel obhájit. A vám se to nemusí líbit a mě to může být a taky mi to je jedno. Stáčí vám to jako postoj? Ve státní instituci existuje dokonce i osobní plat. Který je mimo tabulky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 21:40 obdivovatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Ano, pokud mizí peníze poplatníků u správně politicky orientovaného člověka s postavením, je to dobře, leda by se prokázal zločin. Socka - tam je jasné, že se nám k ničemu nehodí, kdoví jak je politocky orientovaná... zde se je třeba morálně rozčílit a odsoudit - fujtajxl, tady si konečně můžeme vylejt mindráky.

    Což je celé: Hlavně aby nekradli ti co z nich nic nemám. :-)

    Wow! :-) Ty jsi kašpar za všechny prachy! A kde je Rita a Marcela a režisér nesmrtelného eposu? :-)

    Týýýý, wago! Díky za neskutečnou prdel! :-) Budeš mít báječnou budoucnost, takévýhle frázema nazdobený šašky připitomělá zlatá mládež, dnes už ostárlá, ráda platí v nějakým kurzu:-)

    Škoda že musím pracovat a nemůžu tady sedět jako ostatní od rána do večera, fakt dobrý! :-)
    28.5.2010 22:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Ano, pokud mizí peníze poplatníků u správně politicky orientovaného člověka s postavením, je to dobře, leda by se prokázal zločin. Socka - tam je jasné, že se nám k ničemu nehodí, kdoví jak je politocky orientovaná... zde se je třeba morálně rozčílit a odsoudit - fujtajxl, tady si konečně můžeme vylejt mindráky.

    Rozčílit se je správné, hlavně jestli je k něčemu. Rozčílení. Protože když je někdo schopný, pak mu danoví poplatníci něco musí dopřát. S tím já problém nemám. To je závist od těcch neschopných. Odjakživa. :-)

    Udělejte svojí práci včas a pak můžete se válet jako já. Do pondělí do rána nic nemusím. Mám nahrabáno od zlaté mládeže. Ta závist co? :-) To se právě musí umět napsat takový nesmrtelný epos. Jinak holt ti co to nesvedou, hrbí hřbet.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 22:57 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    jdu jen tak náhodou okolo abíčka, jen tak, jak jsem si odběhla od plotny, a najednou slyším své jméno ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    28.5.2010 23:34 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Stačí bohatě - potvrzení zcela nekritického uctívání ODS, bez ohledu na možné chyby. Odpustil byste stejnou situaci ve variantě, že by to udělal na stejném místě ve stejné míře předchozí ministr Škromach, i když by byl ze socdem? Dovoluji si tipnout, že by z vašeho pohledu bylo něco úplně jiného. Všichni rovni a všem rovně? Hodně tady mentorujete jiné názory, ale tento ¨postoj¨ mne teda zklamal, myslel jsem, že komu padni tomu padni uznáváte i vy.

    29.5.2010 00:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Dokonce nekriticky obdivuji. Já to řeknu takhle, vy něco říkáte a noviny něco říkají. Ministr, řekne, zasloužila si ty peníze a musí to obhájit. Kde je nekritický obdiv? Já jsem proti socanům jako takovým, nikoliv proti jednotlivým lidem. Prokažte, že ta dáma peníze dostala neoprávněně a já řeknu. Zavřít. Dám vám odkaz Tady na jeden svuj starší blog, jestli jsem skutečně takový nekritický obdivovatel. Nemám rád Paroubka, Klause podobně nijak nemusím, stejně jako nemusím Langra, Ale vyznávám pravicovou konzervativní politiku. Kdybych měl svět poměřovat podle novin a podle toho co se v nich napíše o komkoliv, tak se bojím vyjít na ulici. A nemám rád vytvářené skandály, na kohokoliv a kýmkoliv.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 14:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Já jsem za souložení nikdy neplatil, takže mi uniká ten požadavek. Nemám s placenou souloží zkušenost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 15:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    +1 :-D
    29.5.2010 09:10 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Pak nechápu vaši úpornou snahu do každého příspěvku napsat jak jste úžasně neodolatelný pro všechny typy žen (pokud jste to do nějakého nenapsal, tak se omlouvám, nemám sílu ani chuť všechny číst). Z mé zkušenosti totiž takový muži mají většinou přesně opačnou realitu.
    29.5.2010 09:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vy asi neumíte číst a nebo jak sama říkáte, všechno nečtete. Jasně poznal jsem v životě spoustu krásných a zajímavých žen, které o mě stály.. Stejně tak jsem poznal spoustu krásných a zajímavých žen, co o mě nestály. Nic takového co mi předkládáte jsme nenapsal. Jen jsem vždy tvrdil a mohu si za tím stát, že jsem nikdy nevyužil "služeb" prostitutek. Nemusel jsem. Vždy se našla krásná a zajímavá žena, která měla zájem jak o soužití tak o sex jako možnost setkání dvou lidí, kterým je pro tu chvíli spolu dobře.

    To je celá historka a realita. Jinak mi přijde divné komentovat články, které jsem nečetl, nebo nečetl celé. Pokud mě nezajímají, nemám potřebu je komentovat a komentovat a reagovat jen na komentáře, je ještě z mého hlediska divnější.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 10:17 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Už zase stále to samé dokola, mě zase přijde divné, že máte potřebu to stále omílat dokola. Nečtu to celé, neboť mi to přijde nudné pořád dokola, prostě jste pro mě nezajímavý a hodně sebestředný, doufám, že toto si snad můžu dovolit napsat je to můj názor,když tak mě za něj pohaňte.
    29.5.2010 10:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    A jaký máte důvod mě vysvětlovat jaký jsem? Jsem-li nezajímavý, pak nemá se mnou cenu ani diskutovat, ani hodnotit. :-) Nebo vám jde o to mě urazit a vytočit?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 10:55 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Já myslela, že mohu svobodně vyjádřit názor nebo ne? To je dovoleno asi jen vám? Evidentně jste se již urazil, ale to je váš problém.
    29.5.2010 11:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vy jste žádný názor nenapsala, ale urážky. :-) Přeci vás nebudu přesvědčovat, že jsem se neurazil, pak tu bude třista komentářů na téma kdo koho urazil a kdo koho neurazil proste jedna dáma co s e mi pokouší sdělit, jak nic ode mne nečte a ví že jsem sebestředný a arogantní. No tak jsem, konečně musím s tím žít sám, nebo by jste ráda můj životní úděl vzla na sebe? :-) To by jste nezvládla, když bez pohnutí mysli, jako mnozí zde nedokážete přijmout skutečnost, že někdo píše, co se vám nelíbí a vy to čtete. Podobná těm holkám, co pořád tvrdí, že je šukání nebaví, ale poád ten rozkrok někomu nastavují. Tak když vás moje texty nebaví, vemte valchu a jděte prát k potoku. Uklidňuje ta činnost a budete na čerstvým vzduchu. Nebo s e běžte projít a koukněte po nějakým chlapovi. Třeba vás přivede na jiný myšlenky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.5.2010 11:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Podobná těm holkám, co pořád tvrdí, že je šukání nebaví, ale poád ten rozkrok někomu nastavují.
    Jílek?!
    29.5.2010 11:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jeníku, pár takových znám. Kaqždá z nich s e tváří, že neví o co jde, ale kdyby to bylo jako v tov foru, co mi onehdy na Facebook vykládal Dalibor.

    Ptá se profesoka studentek co to znamená, když chlap chce a nemůže.

    Odpověď: Impotent!

    A když může a nechce?

    Ze zadní lavice se ozve studentka. Hajz to je, hajzl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.5.2010 11:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    :-D :-D :-D

    ...jo mimochodem, včera jsem probíral v hospodě s klukama váš nápad volit pravicovou stranu a asi to udělám, za chvíli tam jdu...
    29.5.2010 11:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    To máš príma kámoše, pozdravuj je. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.5.2010 11:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Oni jsou právě z tý DSSS :-D
    29.5.2010 11:24 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Pane Jílku, hrubými urážkami jen dokazujete, že to co jsem psala je pravda. Bohužel.

    P.S: Neurazila jsem se jen se směju !!!
    29.5.2010 11:27 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Zajímavé je taky vědět, že když napíšu že jste nezajímavý a sebestředný je to podle Vás urážka. Teď jste se odkopal.
    29.5.2010 11:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    jasně, odkopal, nějak mi uniká smysl vašeho počínání, zřejmě nemáte se s kým bavit, tak tady, no pěkný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 11:50 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    to samé platí i pro vás
    29.5.2010 11:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jasně, jsem prostě hroznej, smiřte se že mě nevychováte, zkuste vychovat amiga u toho by to ještě mohlo jít. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.5.2010 11:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Amigapawer ženu ani květinou neuhodí... ;-)
    29.5.2010 11:35 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vy jste spíše vlastně chudák.
    29.5.2010 11:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    No co se dá dělat, ještě mám nějaké negativní vlastnosti? Tedy ty které jste ještě neříkala, tady nebo někde jinde. Aby z toho nebyl neúplný seznam. Za chvíli jdu za svojí krásnou přítelkyní, tak abych ji tom mohl vyprávět kompletní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.5.2010 11:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Prosím pozdravovat! (prosím nezapomenout vyřídit ;-))
    29.5.2010 11:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jeníku vyřídím, můžeš ji dát vzkaz na facebook. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 21:20 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Amígo, i si to sama přečtu, děkuji, také pozdravuji. Jak jsem tak četla ty Vaše komentáře, koukám že se taky nenudíte, už jste ulovil nějakou solidnější pěnkavičku? A nebo jen ždímačky nejen ručníků?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    29.5.2010 11:44 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    nevím co máte za stihomam, já jsem nikde jinde s vámi si nepsala, pro utvoření pohledu na vás mi stačilo to co jste zde napsal. Klidně běžte kam chcete a vyprávějte co chcete.
    29.5.2010 11:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Zcela určitě mám stihomam, zapomněla jste na halucinace a hlasy, ale příště se zlepšíte. :-) Možná trpím i porucho osobnosti a jsem hraniční. :-) na tohle jste zapomněla, tak abych vám nemusel napovídat. U valchy si to můžete opakovat a procvičit si výslovnost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 11:52 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vy jste ještě nešel?
    30.5.2010 20:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    já jsem nikde jinde s vámi si nepsala,

    No já si spíš myslím, že jste nějaký chlápek, možná dokonce Amígo by si takto mohl hrát, ale budiž... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2010 21:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Paranoia? To prej bejvá důsledek častý masturbace...
    30.5.2010 22:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vážne? Nebo by to mohlo být třeba tak, že když někdo neví roupama coby, může si pohrávat s nickem :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2010 22:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    marcela tu byla před váma a bude i po vás... :-D
    30.5.2010 22:39 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak to mi ukažte, kdy tu byla přede mnou ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2010 22:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Kdo hledá, najde... ;-)
    30.5.2010 22:42 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak hledejte. Dobrou noc ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2010 22:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Hledejte vy, když nevěříte...
    29.5.2010 10:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    že toto si snad můžu dovolit napsat je to můj názor,když tak mě za něj pohaňte.

    Jistě, to můžete, jen jestli neplýtváte energií na nevhodného člověka. Nečtěte a nesdělujte co si mne myslíte. Neocením vaše informace. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 11:00 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Vidíte a já si myslela, že jste zvyklý lidem naslouchat a to jsem se asi spletla. Vy jste zvyklý naslouchat jen těm co vás pochválí.
    29.5.2010 11:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jedině ty co mě chválí, ale to už jste myslím říkala. Tak zas něco neotřelého. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.5.2010 11:37 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Snažit se mě znechutit a vypudit uřážkami je dosti primitivní taktika. Ne?
    29.5.2010 11:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Kdepák, dám vám prostor k realizaci, U mě na webu takhle mluvit nesmíte, tak se tu projevte. Jen do toho, Neostýchejte se.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 23:00 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    aby to laskavě dělal za svoje úspory a ne na státní útraty

    Nesmysl, to by vokradal rodinu. Proc by to delal kdyz ma na to v jeho prijmu pravoplatne urcenou sumu.
    28.5.2010 12:40 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Ja taky. Verim. I kdyz byl ucel zalozeni EU puvodne zcela jiny nez se prumerna vetsina domniva.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 12:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak teď jsem fakt zvědav, co z vás vypadne za moudro... :-D
    28.5.2010 13:18 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    ucel zalozeni EU puvodne zcela jiny nez se prumerna vetsina domniva

    Teď jsem napnutej Amígo úplně stejně, řadím se dobrovolně (pyšně) do průměru.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 13:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tipuju to na nějaký socialistický spiknutí... :-D
    28.5.2010 11:41 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    On Mach by z Unie taky nevystupoval (pokud jsem ho dobře pochopil), kdyby ovšem viděl nějakou možnost, jak ji zreformovat. V té knížce uvádí důvody, proč to asi nepůjde.
    28.5.2010 12:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Co si kdo myslí, ještě neznamená, že si musím nutně myslet to samé. Navíc, realita je taková, že když někdo něco dost přesvědčivě vyargumentuje, tak to vypadá, že přes ty argumenty vlak nejede. Viz multikulturalismus. Jenže nakonec se ukáže, že přes všechny argumenty, které mají svědčit o správnosti argumentovaného, ona argumentace selhává, protožen epočítá s mnoha neznámými a proměnnými. Třeba s lidskou emocionilatou na které je založeno veškeré lidské chování. To jen bloudi s e domnívají že se lidé řídí rozumen a že vše je jen otázka inteligence a případně vysokého IQ.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 13:34 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jenze to proste neni otazka zadne reformy EU, ale jen otazka politickych nazoru volicu v EU. Kdyby proste 75 % obcanu EU volilo strany jako TOP09 (a nebo treba i extremisty jako SSO), tak proste bude vetsina clenu rady EU a vetsina poslancu parlamentu EU pravicova a schvalovana legislativa EU by take byla pravicovejsi nez je ted.

    Jenze volice nejde vymenit, a tak SSO misto toho svaluje vinu na odlisnost jejich a majoritni politiky na 'urady EU'.
    28.5.2010 13:41 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jinak co se tyce treba ECB (jako nepolitickeho uradu EU), tak ta je casto kritizovana spis za to, ze ma prilis 'pravicovou' politiku (oproti treba americkemu FEDu) - vetsi duraz na menovou stabilitu a mensi duraz na podporu ekonomickeho rustu.
    28.5.2010 14:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Sakra tady je zas diskutujících a hlavně anonymů. Vždyt před dvěma dny se neslo abíčkem, že mě nikdo nečte, tedy mimo mé věrné klaky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 16:34 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Možná to byla lepší reklama, než by kdo vymyslel :-)

    Já koukám, že už tu mám zase po čase svého zlobivého klona, no ještě že má to malé m... :-) .. Kdopak to asi bude, kterépak dětátko hravé? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 16:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Kdopak to asi bude, kterépak dětátko hravé?
    Hehe, zase všichni vědi, jen Marcela s velkym M, ne... :-D
    28.5.2010 17:31 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Velký M jako mozek????????
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2010 23:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    "Mužství" :-D
    pools avatar 28.5.2010 17:45 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Diskutovat neznamená číst...
    Vivre libre ou mourir!
    28.5.2010 17:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    jasně, neznamená číst. Sem vlastně omezenej, když si myslím, že mě lidi čtou. :-) Jo jo, tady těch mindráků eště víc než sem tušil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pools avatar 28.5.2010 18:32 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Tak, tak. Jen ještě zjistit u koho.
    Vivre libre ou mourir!
    28.5.2010 19:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jo jo, kdo by to mohl tak být? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 28.5.2010 19:43 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi

    "vsichni alespon jednou cetli Jilka a kdo tvrdi ze ho necetli tak ho ctou dodnes" :o)

    Ale uz radsi nepiste o zenskejch, clovek (jako treba ja) ma pak pocit ze zije hrozne nudny a zbytecny zivot a ze je to jen ztrata casu.

    ... co na tom ze se to cte moc pekne, kdyz z toho mam pak akorat depku :)

    28.5.2010 19:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Ale no, ženskejch je a i pro vás nějaká. Dejte na mě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 28.5.2010 19:59 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Jo to urcite, o tom neni pochyb. Ale jak poznat ze ta se kterou jsem uz 6tym rokem je ta prava?
    28.5.2010 20:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Zkuste si představit že odchází s jiným chlaem a jde s ním rovnou do postele. Podle toho co to s vámi udělá budete vědět. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 28.5.2010 20:03 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    ta predstava me vzrusuje ... lze z toho neco vyvodit? :)
    28.5.2010 20:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Pak je to na šmírování. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 28.5.2010 20:23 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi

    o tom neni zadna pochyb :) ... ale nerika mi to nic o tom jestli je to ta prava nebo ne

    28.5.2010 20:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Holt, tak tohle nevyšlo jako test, tak zas něco jinýho, ale ne už dnes. Mám všech pokusů plný zuby za celý týden.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2010 23:44 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    ...ta predstava me vzrusuje ... lze z toho neco vyvodit? :)

    Lze. Budete muset po praci misto za kamaradama varit, prat, uklizet, litat po obchodech, starat se o deti, hafana a dalsi sam a sam.
    houska avatar 29.5.2010 12:50 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Lze. Budete muset po praci misto za kamaradama varit, prat, uklizet, litat po obchodech, starat se o deti, hafana a dalsi sam a sam.
    Nejsem typ ktery by kazdy tyden/den byl s kamosema v hospode. Na pivo si zajdu tak jednou za ctvrt roku.Vareni, uklizeni (po sobe) bych prezil, ale litani po obchodech asi jako kazdej chlap nesnasim. Hafana ani deti nastesti nemame.

    29.5.2010 23:01 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Nejsem typ ktery by kazdy tyden den byl s kamosema v hospode.
    S takovymi vlastnosmi jste primo k zakousnuti, p. Housko. Zertovala jsem, vas vyrok me pobavil.
    houska avatar 30.5.2010 11:00 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    Co vam na tom prislo k pobaveni?
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2010 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    LOL! :-D Jedno písmenko a co to udělá za divy :-D k nakousnutí / k zakousnutí :-D
    houska avatar 30.5.2010 12:53 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    pekne :-D
    28.5.2010 23:22 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aby bylo jasno mezi námi
    To se pozna snadno. Je levacka nebo pravacka? (No,pokud tam jeste je, tak ji ten jeji caveman staci).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.