Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
Dostal jsem včera nápad a hned jsem jej zatepla sdělil Ivaně. Překvapilo mě, že souhlasila, ba co víc zaujal ji můj nápad začala přemýšlet jak ho dostat do struktury. V tom je moc dobrá. Má systém a do systému dostává moje nápady, svoje nápady. Já moc systematický při psaní nejsem. Píši podobně jako dělám terapii. Poslouchám své nápady, napíši je, všímám si jich jak jdou a pak trochu doladím nesrovnalosti a nechám to být. Stejně tak s terapii.
Poslouchám klienta, v hlavě se mi při poslouchání samy nějak od sebe rovná vidění potíží. Nemusím o nich nijak přemýšlet. Něco jako analýza se mi tvoří při poslouchání. Nemám žádné myšlenky, žádné představy o tom, co je špatně, co je dobře. Prostě jako vidíme kaz a vadu na věcech, tak vnímám ty vady a kazy, které komplikují klientovi život. Nebo slyším v čem je dobrý. V obou případech, pokud uznám za vhodné s klientem v tom okamžiku, o všem co jsem slyšel a viděl mluvím.
Je to jiný druh analýzy, jiný způsob myšlení, než třeba používají technici. Klient mluví, a při řeči se nějak projevuje. Především neverbálně. Tón hlasu, tělesný projev to všechno je důležitý znak stavu klienta. Moc a moc se pletou lidé, když žijí v představě, že terapie probíhá formou jakési poradny, formou vymýšlení terapeuta, co by klientovi dobrého a chytrého poradil. Způsob komunikace mezi klientem a terapeutem je veden z pozice rovných. Klient vypráví, terapeut komentuje, poslouchá a svým posloucháním a kometování , dává možnost klientovi najít svou cestu, svá řešení. Tenhle naprosto odlišný způsob rozhovoru používám jen v terapii. Je vysoce zátěžový, protože na rodíl od technické analýsy, jsou ještě ve hře emoce terapeuta, na kterého ať je sebelíp cvičený dopadají potíže klienta. Rozumný terapeut si tenhle způsob řeči, nechá do práce. V rodině a nikde jinde jej nepoužívá. Převálcovalo by ho to. Tedy mne v každém případě. No a pak se způsob vnímání dá použít při filmech jako je „Inception.”
Vyrazil jsem totiž po dlouhé době do kina. S Ritou. Na film od Christophera Nolana „Inception” Což se nepřesně překládá jako „Počátek,” ale spíš by se měl „přeložit slovem: „Vnuknutí.” Ten film se dal podle mne, sledovat přesně jen tím způsobem, jakým poslouchám klienta. Sledovat, nekombinovat, pozorovat a občas v duchu okomentovat. Musím říci, že mě nadchl. Nadchl mě právě tím prolínáním realit, nesouvislosti, odskoků z děje do děje. Dvě a půl hodiny mě udržel v napětí. Neměl jsem při něm pocit nějakého drhnutí, něčeho, co by mi vadilo, rušilo. U takového filmu se dá opravdu mlčet, sledovat a čekat co z toho vyleze. Ten film má tolik rovin, že skutečně každému pozorně sledujícímu poskytne své. Četl jsem o něm, a byl jsem zvědavý, co z toho vyleze. Jiné filmy od toho režisera neznám, ale jak vidím budu si muset něco opatřit. Čas od času na takové filmy jdu. Ne často, protože, nemám tu pravou potřebu, k tomu ještě mít takový náročný zážitek. Třeba když si vyslechnu jako dnes, rodinné trampoty lidí, kde je dominatní matka, otec, který trestá rodinu tím že uniká do bezmocnosti a krátce abstinující feťák. Po hodině rozhovoru s matkou a feťákem, jsem utřel čelo a měl jsem pocit, že jsem složil sto metráků uhlí, které jsem nenaházel do okýnka, ale odnosil v kýblích do sklepa. Někdy se terapeutům peníze těžko vydělávají. Ale nakonec jsme se dal dohromady a do kina jsme šli a bavil jsme se. Občas mě pobaví takové ty postřehy typu: „Terapeut by měl napsat své zkušenosti a dát je zdarma na net aby z nich mohli ostatní těžit.” Jo, to sice dělám, jenže ti co to čtou, stejně přijdou ještě o napsaném polemizovat. Chápu, že někteří jedinci, například programátoři mají pocit, že oni umí tu analýzu, oni umí logicky myslet a tím pádem, pokud někdo jejich způsobem nemyslí, je mimo, je out, protože s nimi nesdílí způsob tvoření. Terapeut tvoří jiným způsobem a jen málokdy, pokud vůbec, má možnost si jaksi hmatatelně osahat výsledek své práce. Tedy pokud to není „frajer, nebo frajerka„ co ošahávají své klienty.” Ti ovšem pouze jen a jen zneužívají své pozice. Jo zapomněl bych, výsledek terapeutovi práce je jeho schopnost uhradit finanční závazky, které má. Logické myšlení má své výhody. Nepochybně, tvoření nových technických věcí může přijít někomu zcela nadřazené nad vše ostatní, exaktní vědy jako zcela základní a nezpochybnitelné. Pokud mi někdo z těch lidí, říká, že si nemá se mnou co říct, že jsem z jeho hlediska nezajímavý, vezmu jeho sdělení na vědomí, pravděpodobně si ho jako kamaráda a diskutéra nevyberu. Protože pokud lidé nejsou ochotni přijmout právě tu skutečnost, že v každém povolání se používají odlišné prostředky ke zkoumání a má-li skutečně někdo pocit, že jeho způsob práce a myšlení mu poskytuje převahu, a dává onu převahu neomaleným způsobem najevo,velmi rychle a snadno zjistí, že mu zcela klidně stejně neomaleně odpovídám a je mi lhostejné, jestli se mu má odpověd líbí. Nemám žádnou smlouvu s nikým, že on mě bude urážet a já mu budu odpovídat, tak abych se nedotknul jeho jemnocitu. Můžeme v určitých povoláních používat logiku, analýsu víc než jinde, můžeme mít pocit, že technický způsob myšlení je mnohem efektivnější, můžeme mít pocit, že jsou zákonitosti, které nelze obejít. Kdysi v dobách, kdy jsem začínal s Linuxem jsem četl krásnou větu. „Nainstalujete Linux a podle všech odborníků a logiky by měl chodit. Leč nechodí.” Ta věta se mi velmi líbila. Mnohokrát jsem zažil, v jakémkoliv technickém povolání, které jsem vykonával, že se nějaké zařízení, relativně i jednoduché, rozebralo, vyměnily vadné díly, zařízení se složilo a nefungovalo. Podle všech pravidel a logiky mělo fungovat, leč nefungovalo. Inu, představa o tom, co bude efektivní, funkční, spolehlivé většinou podle všech logických pravidel nemá chybu. Ovšem,někdy stačí jen malý rozdíl v použitém materiálu a vše je jinak. Tohle jsem v životě zažil mnohokrát a nemyslím, že bych s touhle zkušeností byl na světě sám. Stejně podobně tohle funguje v terapii a jiných pomáhajících profesí. Existuje představa, že vlídný a laskavý terapeut, prostě je naprostá nutnost. Samozřejmě, terapeut si je vědom, že není správcem klientova života, ani za něj nic nevykoná, chápe, že pokud klient křičí, je lepší tomu porozumět. Má tohle chování většinou své výsledky. Ovšem někdy, zcela proti „všem zásadám a pravidlům,” terapeut zařve a klient se probere a začně se nejen jinak chovat, ale také myslet. Někteří psychologové, kteří používají hypnósu, střídají hlasitost projevu při hypnóse. Dokonce i jednorázový křik, žádné unylé uspávání. Nakonec, pokud s pacienty v blázinci nacvičuji relaxaci, vůbec se nesnažím jim vytvořit, nějaké extra podmínky klidu, nepoužívám žádnou muziku, která je velmi efektivní při navozování změněných stavů vědomí, ale běžným hlasem a ještě přitom chodím kolem nich a přesto se po celkem krátké době jim podaří navodit postupně se prohlubující změněný stav mysli, přes odtažení mysli, způsobené pozorování dechu, naslouchání venkovních zvuků, plus nehybnosti, která zpočátku nebývá příjemná. Zcela nelogicky, leč poměrně efektivně se nakonec tu relaxaci naučí. Tím prospějí svému tělu i mysli. A není v tom žádná analýsa, žádné umělé navozování za pomoci autosugesce. Fungují i jiné přístupy. Vždycky.
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 22.8.2010 12:09
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        22.8.2010 12:09
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
         22.8.2010 15:34
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 15:34
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         ...a co takhle slovní spojení "Moc pěknej film"? To je podle vás pocit, nebo hodnocení?
 ...a co takhle slovní spojení "Moc pěknej film"? To je podle vás pocit, nebo hodnocení?  
             
             22.8.2010 15:57
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 15:57
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
   
             22.8.2010 16:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 16:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         22.8.2010 15:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 15:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        Navíc já jsem v tomhle blogu ani o něčem moc pěkném nepsal.
 
             22.8.2010 13:16
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 13:16
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        je evidentní, že nerozeznáváš pojem pocit, emoce, od obyčejného hodnoceníChybí mi tam už jen dovětek...
ty debile...a je to jako kdyby to psal PT.
 
             22.8.2010 13:26
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 13:26
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             22.8.2010 13:54
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 13:54
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             22.8.2010 20:07
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        22.8.2010 20:07
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
         22.8.2010 13:18
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        22.8.2010 13:18
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
         
             Až tohle soudružko učitelko prostudujete, pak se třeba o pocitech pobavíme.
 Až tohle soudružko učitelko prostudujete, pak se třeba o pocitech pobavíme. 
             ... co sa tyka tych terapii ja nikoho nepoklladam za menejcenneho  preto, ze je zamerany tak alebo onak, ani vas nepodcenujem, hoci mate ten dojem.. viem ze nie ste blbec a aj uznavam, ze mozete byt dobry terapeut zavislych, ale myslim si, ze by ste mohli byt zdravo sebavedomejsi a nezdoraznovat tak detinsky svoje schopnosti a uspechy a zaroven zhadzovat druhych len  preto, ze su mladsi, alebo maju menej zivotnych skusenosti, ci nemaju v nejakej oblasti vase vedomosti a zrucnosti ...paradoxne  prave vasa neutichajuca potreba dokazovat, kto ste a a kam ste to az dotiahli na rozdiel od bolsevickych sociek, ficiek, luzy, polodementnych obyvatelov zemlaniek na Dukle
... co sa tyka tych terapii ja nikoho nepoklladam za menejcenneho  preto, ze je zamerany tak alebo onak, ani vas nepodcenujem, hoci mate ten dojem.. viem ze nie ste blbec a aj uznavam, ze mozete byt dobry terapeut zavislych, ale myslim si, ze by ste mohli byt zdravo sebavedomejsi a nezdoraznovat tak detinsky svoje schopnosti a uspechy a zaroven zhadzovat druhych len  preto, ze su mladsi, alebo maju menej zivotnych skusenosti, ci nemaju v nejakej oblasti vase vedomosti a zrucnosti ...paradoxne  prave vasa neutichajuca potreba dokazovat, kto ste a a kam ste to az dotiahli na rozdiel od bolsevickych sociek, ficiek, luzy, polodementnych obyvatelov zemlaniek na Dukle a roznych darmozracov, co ziju z vasich dani, je  najvacsia prekazka zvysenia vasej hodnoty v ociach inych.. ale snad vdaka otvorenym diskusiam aj  s neservilnymi a ostro kritickymi oponentami sa to este moze zmenit.. ste clovek co sa rad uci nove veci, tak tomu verim
  a roznych darmozracov, co ziju z vasich dani, je  najvacsia prekazka zvysenia vasej hodnoty v ociach inych.. ale snad vdaka otvorenym diskusiam aj  s neservilnymi a ostro kritickymi oponentami sa to este moze zmenit.. ste clovek co sa rad uci nove veci, tak tomu verim ... bez ironie
... bez ironie
             
             A jestli nejsem podle tvých představ, nebo něčích jiných, to mám skutečně na háku. Sodružko učitelko.
 A jestli nejsem podle tvých představ, nebo něčích jiných, to mám skutečně na háku. Sodružko učitelko.  
             ... asi vam dlho niekto opakoval,daval najavo, ze nie ste dost dobry... a nemali ste a stale to nemate to na haku.. keby ste to mali na haku, nepotrebovali by ste zdoraznovat, ako vam je to 13... a co sa tyka studenej sprchy,. to viete, u nas nemame este vodovod ale zato nam tu tecuie studeny horsky potok... aj pre vas by to bola velmi dobra terapia
... asi vam dlho niekto opakoval,daval najavo, ze nie ste dost dobry... a nemali ste a stale to nemate to na haku.. keby ste to mali na haku, nepotrebovali by ste zdoraznovat, ako vam je to 13... a co sa tyka studenej sprchy,. to viete, u nas nemame este vodovod ale zato nam tu tecuie studeny horsky potok... aj pre vas by to bola velmi dobra terapia )
)
             
             ... JJ uz studujem niekolko rokov, myslím, ze je to CR aj v SR a v celej strednej Europe ojedinely studujny odbor
... JJ uz studujem niekolko rokov, myslím, ze je to CR aj v SR a v celej strednej Europe ojedinely studujny odbor ... mam nejake hypotezy, prebehli aj nejake ciastkove vyskumy... ale viete ako je to vo vede
... mam nejake hypotezy, prebehli aj nejake ciastkove vyskumy... ale viete ako je to vo vede ... z kazýdeho vyskumu vyleze nejaky novy problem , ktory treba skumat.. a pan JJ je naramne zlozity a premenlivy spolocensky jav
... z kazýdeho vyskumu vyleze nejaky novy problem , ktory treba skumat.. a pan JJ je naramne zlozity a premenlivy spolocensky jav  
 
             ,ze ste boli taky neaktivny
,ze ste boli taky neaktivny
             Freud i s Jungem by asi zírali. Ale díky, pobavil jste mě.
 Freud i s Jungem by asi zírali. Ale díky, pobavil jste mě.
 PS: Nechcete to dát s pani ze Slovenska dohromady? Založit spolu např. psychoporadnu jako vedlejšák.
PS: Nechcete to dát s pani ze Slovenska dohromady? Založit spolu např. psychoporadnu jako vedlejšák.
             23.8.2010 13:19
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        23.8.2010 13:19
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
            draha marcelka, ako amatera-psychologa by ma zaujimalo, kedy zijete svojím stastnym manzelskym zivotom , ked tu furt oxidujete a ste stopercentne vytazena ako hovorkyna pana, ktory vas angazoval do jednej televiznej besedy
 PS: O té oxidaci bych raději pomlčela, jukněte trochu za sebe
PS: O té oxidaci bych raději pomlčela, jukněte trochu za sebe  
             A to jeste jeden neví, kde tahle chytrá horákyne otravuje jinde. Asi jí doma mladej nebo starej moc neutahá.
A to jeste jeden neví, kde tahle chytrá horákyne otravuje jinde. Asi jí doma mladej nebo starej moc neutahá.
             
             23.8.2010 15:13
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        23.8.2010 15:13
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             23.8.2010 15:46
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        23.8.2010 15:46
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
  
  
             23.8.2010 15:51
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        23.8.2010 15:51
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             23.8.2010 16:04
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        23.8.2010 16:04
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
  
  
             Fakt jsem se takhle dlouho nezasmála
 Fakt jsem se takhle dlouho nezasmála
             .Mozno je to hormonalnymi zmenami vo vyssom veku( tiez mate problem rozoznat niekedy u manzelskeho paru, ktorý je manzel a ktora manzelka?
.Mozno je to hormonalnymi zmenami vo vyssom veku( tiez mate problem rozoznat niekedy u manzelskeho paru, ktorý je manzel a ktora manzelka?  . Submisivne partnerky a dominantní partneri si navzajom asicelkom vyhovuju -  a naopak.Do chvíle, kym sa neukaze, ze ten submisivny by rad dominoval. Kto je submisivny a kto nie sa na zaklade vonkajsich prejavov a len kratkodobeho pozorovania asi velmi odhadnut neda( preto je potrebne dlhodobe pozorovanie
. Submisivne partnerky a dominantní partneri si navzajom asicelkom vyhovuju -  a naopak.Do chvíle, kym sa neukaze, ze ten submisivny by rad dominoval. Kto je submisivny a kto nie sa na zaklade vonkajsich prejavov a len kratkodobeho pozorovania asi velmi odhadnut neda( preto je potrebne dlhodobe pozorovanie ). Ja by som to skor v niektorych pripadoch tipovala opacne, nez sa to navonok javi. Pan JJ napr. neznasa feministky a predstavuje si pod tym pojmom stare a skarede hysterky, tuziace zbavit muzov muznosti. Feministka je v jeho ponimani jedna z najhorsich urazok pre zenu. Obava zo samostatne uvazujucej a nezavislej zeny, ktora, ak by sa jej nieco znepacilo, skusi stastie inde ? Ako vidite, ako psycholog-amater si tiez kladiem vselijake otazky( a listujem vo wikipedii
). Ja by som to skor v niektorych pripadoch tipovala opacne, nez sa to navonok javi. Pan JJ napr. neznasa feministky a predstavuje si pod tym pojmom stare a skarede hysterky, tuziace zbavit muzov muznosti. Feministka je v jeho ponimani jedna z najhorsich urazok pre zenu. Obava zo samostatne uvazujucej a nezavislej zeny, ktora, ak by sa jej nieco znepacilo, skusi stastie inde ? Ako vidite, ako psycholog-amater si tiez kladiem vselijake otazky( a listujem vo wikipedii ).
).
             
             
             24.8.2010 11:16
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        24.8.2010 11:16
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             22.8.2010 15:34
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        22.8.2010 15:34
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         23.8.2010 11:06
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        23.8.2010 11:06
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Aha. Tak to pak jo.Dve hodiny? A ve fitku? Co tam delas proboha?Dělám jiný sporty a fitko mám tak 3 x týdně jako doplněk. Dneska jsem si po strojích dal ještě 45 min. na kole v horským programu. Neboj, normálně je fitko bez kola fakt pod hodinu - ale do fitka jezdím na kole.
Pokud o to fitko celkove - nejsem bobulovej typ, já si tam spíš dělám cviky na oblasti, které potřebuju dohnat, když v sezóně se na normálním tréninku nestíhají.To jsem nemel na mysli. Tomu se taky vyhybam. Maximalne Carnitin, kdyz potrebuju shodit (a jako ze zatim jo, ale jde mi to az prekvapive dobre, mozna az moc).
Na knížku se podívám, dík za radu, ale u nás v rodině je hodně lidí přímo z oboru, např. nutěj mne k úplnému odklonu od strojů, a jenom různé činkyTa knizka je o tom, ze delas veskere cviky s vlastni zatezi. Zadne stroje, zadne cinky. Jenom ty a max nejaky stul a hrazda. Pripadne jeste nejaky mic jako opora kdyz chces nacvicit jednorucni kliky a jednonozni drepy. Cinky a stroje totiz zatezuji jenom specifickou cast tela, takze muze snado dojit k nerovnovaze nebo si muzes odpalit ramena. Ale to co je v knizce je jenom 6 druhu cviku (~10 obtiznostnimi variantami - treba zacnes delat kliky ve stoje proti zdi na lvl 1 a koncis s jednorucnimi v lvl 10), ktere maji pokryt cele telo a zajistit jeho rovnomerne posileni.
 .
Más pravdu s vlastní zátěží - je docela prdel vidět ve fitku ty ze staré školy - tím myslím stylem.
.
Más pravdu s vlastní zátěží - je docela prdel vidět ve fitku ty ze staré školy - tím myslím stylem.
             22.8.2010 20:06
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        22.8.2010 20:06
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        Kdybyste místo unáhlených soudů o "nesmyslech" zagooglil, na většinu nejasností byste nalezl logické vysvětlení a třeba objevíte další rozměry filmu, že už vám nebude připadat jako "bezduché akční sci-fi". Srovnání s The Cell, které je sice výtvarně zajímavé, ale jinak zcela průměrnou detektivkou, je fakt mimo mísu.
Např. Inception Explained nebo http://www.cinemablend.com/new/Inception-Explained-Unraveling-The-Dream-Within-The-Dream-19615.html. Jsou toho tuny.
 22.8.2010 22:54
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        22.8.2010 22:54
tmr             | skóre: 17
             | blog: Offtopic
             | Praha 5
        Já si z toho nic nedělám, jenom nechápavě kroutím hlavou co na tom všichni vidí. Mě to přijde jako snůška do sebe logicky nezapadajících nesmyslů. Proč by mu nemohla káča spadnout když je ve snu někoho jiného? Nebo obranný mechanismus té "oběti" v podobě komanda je srandovní...
Není to špatný ani skvělý film, většinu času jsem se bavil. Určitě lepší než extrémně nudný Pozemšťan, který má také být "promyšlený a duchaplný".
P.S. Přečetl jsem si kousek z těch odkazů, názor jsem nezměnil.
 
             
             ( a treraz Vám nechám posledné slovo,aby ste sa mohli dosýta vyrozprávať paaaaaaa)
 ( a treraz Vám nechám posledné slovo,aby ste sa mohli dosýta vyrozprávať paaaaaaa)
             22.8.2010 18:57
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        22.8.2010 18:57
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         23.8.2010 09:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        23.8.2010 09:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         22.8.2010 19:23
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        22.8.2010 19:23
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        Mnohokrát jsem zažil, v jakémkoliv technickém povolání, které jsem vykonával, že se nějaké zařízení, relativně i jednoduché, rozebralo, vyměnily vadné díly, zařízení se složilo a nefungovalo. Podle všech pravidel a logiky mělo fungovat, leč nefungovalo.
A tím chcete říct co? Pokud někdo něco rozebere, vymění díly, složí a ono to nefunguje, tak to má nějakou logickou příčinu. Totiž že na něco zapomněl, něco nedomyslel, nebo podcenil. Rozhodně to neznamená, že přestala fungovat logika ...
No přímo neřekl, ale vyjádřil. Když např. řeknu, že něco "není hezké" tak jsem vyjádřil, že je to ošklivé, přestože jsem toho slova nepoužil.
Když někdo napíše, že "to přes celou logiku nefunguje", tak ji tím celkem jasně "obviňuje" z toho, že to nefunguje -> tzn. tvrdí, že nefunguje.
Jinak pokud jste tím odstavcem nechtěl říct nic, tak pak je to v pořádku, povedlo se ...
 23.8.2010 13:46
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        23.8.2010 13:46
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         23.8.2010 14:06
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        23.8.2010 14:06
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň