abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 496 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Cestování a bigbít

    18.6.2012 12:46 | Přečteno: 797× | poslední úprava: 18.6.2012 12:48

    Takže je jasno. Ve čtvrtek s Portugalskem. Dějiny se prý neopakují, ale mohl by se zopakovat výsledek, kterým jsme před šestnácti lety vyřadili tehdejší portugalské mužstvo. Ale jak jsem včera Portugalce sledoval, tak nevím nevím. Tohle mužstvo je dost dobré. Zřejmě dá zabrat komukoliv. Ve čtvrtek zvláště nám.

    Narozeniny má sir Paul McCartney. Tedy gratuluji. Ráno jsem si pouštěl na to konto pár pecek od Beatles a divil jsem se, jak mě ještě dokáží rozhýbat. Říkal jsem si, co by na můj tanec říkala má dcera tanečnice. Asi by se smála mému neurovnanému pohybu. Jenže, v momentě, kdy John začne zpívat „Come Together,„ tak se neznám. Je několik hitů, které na mě takhle působí. Od Beatles jich je asi pět.

    Pomalu se chystám na procházku pro starce po Čechách a Moravě. Vyrazím si opět na celý měsíc. Uvidím jak mi to půjde. Zatím se kolena zdají být v pořádku, takže bych těch tisíc kiláčků mohl dát. Za 28 dní. Pokud ujdu méně, nic se neděje. Jsem už stařík, s tím se nedá nic dělat. Přes Dobříš,Příbram, Plzeň. V Plzni se u Žákových umyji a najím a tam se rozhodnu, jestli půjdu na Jindřichův Hradec, přes Klatovy, Nýrsko, Železnou Rudu, Prachatice, Český Krumlov a nebo přímější na Blatnou, Písek, Týn nad Vltavou, Veselí nad Lužnicí, Kardašovu Řečici. V Hradci se potkám s nejstarší dcerou a vnukem, a pak dál, ale kam, to jsem zatím ještě nerozhodl. Možností je mnoho.

    Kouknu se jaká je kde bída a spálená země, jak pořád říkají socani. Před třemi lety, kdy jsem šel do Itálie, spálená země nikde, loni, když jsem mířil do Polska, také nikde, tak snad letos už konečně narazím na hlad a bídu, plus, když budu mít štěstí možná mor a neštovice. Abych se konečně podíval na tu hrůzu. Budu pravděpodobně pokračovat směrem na Moravské Budějovice. Kolem Brna na Prostějov, do Štěpánova k Luterům. Pak asi k Majince do Opavy. No a to se bude blížit k závěru a budu mířit na Prahu, zda do Prahy dojdu, či ne, je ve hvězdách. Ale měl bych.

    Protože ponesu minimum jídla, všude se dá koupit, vezmu si sebou, nejen iPhone, abych si mohl číst moudra zdejších intošů a ekonomů, ale také čtečku. Mám pár knížek, které si s chutí v přestávkách a večer přečtu. Jo jo. No, nic vysoce humanitního jsem nenapsal, všecho jen o svých plánech, ale na ušlechtilé myšlenky a skvělé ekonomické a náboženské teorie jsou tu jiní. Jinak jsem rád, že někteří na mě nemohou zapomenout. Fakt to potěší. :-) A Češi ve čtvrtek do toho.

    Come Together

           

    Hodnocení: 30 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.6.2012 13:14 def
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    co to misto na Dobris vzit primou cestou do prdele?
    18.6.2012 13:44 undef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    asi jedine, kdyby si sel napred.

    :)
    18.6.2012 14:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Do tvý prdele bych tě moh kopnout. To ještě svedu. Přímočaře. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 18.6.2012 13:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Ty trollové sou dneska docela rychlý. Už půl hodiny od publikování se první chytil :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.6.2012 16:37 AMD Faunom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    To jo, ale zase musiš uznat, že i Herr Königstigerovéém jsou vekice pohotoví :-)
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 13:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Pomalu se chystám na procházku pro starce po Čechách a Moravě.
    Buď rád, že ti nohy slouží a šetři kolena. :-). Já jsem na tom hůř, už ani tu trávu na chalupě sám neposekám. Važ si zdraví, je ho čím dál míň.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 18.6.2012 16:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Musíme vyhrát, rychle dáme gǒla a pak zalehneme na matrace před bránou, budeme hrát ala řecko tedy beton
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.6.2012 16:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    No, klidně můžeme dát góla v poslední minutě, když do tý doby žádnýho nedostaneme. Historie se zabývá vítězi, ne poraženými. 16 let se mluví o Poborského přehozu, který byl za nejhezčí gól turnaje. Nikoliv o zmařených šancích Portugalců
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 17:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Když jsme hráli čtvrtfinále s Portugalci na Euru 1996, jsem jsem právě z chalupy a poslouchal zápas v rádiu. Když jsem projížděl úzkým viaduktem na Ořechovce, který je v prudké zatáčce, dali jsme gól. A já jsem to málem napral přímo do sloupu toho viaduktu. Jezdil jsem tam skoro denně, ale vždycky si na ten gól při průjezdu viaduktem vzpomenu.
    A už ty Portugalce tu máme zas. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 18.6.2012 20:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    To byl tehdy jiný mančaft. Bude hodně těžké ubránit Ronalda.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.6.2012 19:45 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Kdybys radši místo těhle kecu dal něco na FreeSoftware a udělal něco pro komunitu, tohleto mě neba...
    18.6.2012 19:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Polib mi prdel tlustochu a jdi neco delat pro komunitu :-) a kdyz te nebavi uc se rusky, nebo cinsky slovicka. Budes oboji potrebovat
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.6.2012 21:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Rozumím tomu dobře že do komunity, společné práce, nedáte ani žbr? :-)
    18.6.2012 21:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Jak čemu rozumíš je tvoje věc, tlustochu, jdi něco dělat a nezdržuj se blogy, kterým nerozumíš :-) Jinak si nevzpomínám, že bych měl povinnost něco pro tebe, nebo komunitu, které se dovoláváš, dělat. Ty o nějaké mé povinnosti víš, nebo smlouvě? Já ne. Takže dělej pro koho cheš, co chceš a nevnucuj se nadanějším než si sám. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.6.2012 00:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Přesně, ty totiž nemáš žádnou povinnost, se o nikoho starat, hlavně o děti, nemáš žádnou povinnost dělat prospěšné věci na této planetě v této galaxii, v tomto světě, nemáš žádnou povinnost s čímkoliv komukoliv pomáhat, ty totiž nemáš nic... :-)))
    19.6.2012 00:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Já nemám tlustochu žádnou povinnost se zpovídat pitomcům bloševického ražení jako si ty, ze svých aktivit. A zatím sem komunisto Volodo, jak tě tu tví soudruzi nazývají, o žádné prospěšné činnosti, kterou vyvíjíš ty neslyšel.:-) Tak sklapni tlustochu a dej si dietu, prospěje ti. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.6.2012 00:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    A ani neuslyšíš, protože tady je strašný ticho!!! :-)))))
    18.6.2012 22:39 AMD Faunom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Rozumíš tomu velice dobře, Voloďo :-D. Ale na druhou stranu s. Jílek přispívá určitou formou do komunity, jako alarmující příklad toho, jak může chlast a fet poznamenat lidskou osobu i ve stáří. A to taky není k zahození, mladší se mohou poučit :-D
    18.6.2012 22:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    jasně, tak zatím jak poznamenala tebe debilita, bez chlastu afetování, to je tragedie, nezažít nikdy pocit inteligence, jako to zažíváš ty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 18.6.2012 22:10 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Chcete vidět spálenou zemi? spálená země :-) I když to moc k smíchu nejni. Jinak se stačí dívat kolem sebe. Dorůstá nám generace, co nikdy nepracovala a nemyslím tím jen černo-hnědo-ajinéčechy. Tunel kam se podíváš. Ministerstvo poslalo miliony sdružením, jež nelze najít To asi proto nemůžete nic najít :-) České tunely se hledaj těžko. A lahůdka na závěr: Neschopnost pana Kalouska vybírat daně
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    18.6.2012 22:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Mě tyhle bolševické kecy neberou, spálenou zemi jsem viděl za totáče, když jsem cestoval po severních Čechách. Tohle jsou drobty a maličkosti. Jinak já docela čtu a co mi tu dáváte k nahlédnutí jako argument jsem četl už dávno. :-) Generace, co nepracuje, bude hlady.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.6.2012 00:05 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Vezměte to přes Klatovy, stačí si projít pár ulic kolem centra a spočítat prázdné výlohy. Zkrátka podnikání už si spousta lidí rozmyslela. Jo, pak jsou tady herny, ale ty mezi slušné firmy nepočítám. A všudypřítomní Vietnamci, ti se udrží vždycky. A abyste mě nepodezíral z levičáctví, jsem živnostník od roku 1990 a sám na sobě pociťuju, že je to pořád horší a horší, bez ohledu na to kdo je zrovna ve vládě.

    Ona země neshoří za okamžik, vždycky to chvíli trvá, ale trend je zřejmý. A dnes se to neomezuje na ČR, ale na celou Evropu a nejspíš na celou západní civilizaci. Velcí se zbláznili, hrabou pod sebe za jakoukoli cenu (úplatky, mediální masáže, zastrašování - levice nelevice a pravice nepravice) a možná není daleko doba, kdy shromáždí absolutní většinu finančních prostředků a ty ztratí cenu, protože oběživo má cenu, když obíhá a ne když si je pár mamonářů syslí ve štrozoku nebo v bance. A nejenom oběživo.

    Ono práce je dost vždycky a většina lidí by i pracovala, ale musí vidět nějaký smysl proč pracovat, nějaký prostor pro práci a nějaký finanční efekt z ní. A to všechno se díky nenažraným velkým hráčům a nenažranému státu pořád ztenčuje. Jestli to nevidíte, budete jednoho dne dost nepříjemně překvapen. Deziluze vás zasáhne jako každého jiného. Už teď sbírá většina z nás drobečky z hostiny mocných. A v téhle situaci řvát, jaké je to skvělé, jaký jsem king - tak to je na diagnózu...

    A mimochodem, Beatles byli skvělí, ale k bigbeatu je nepočítám, tam patří jiní (např. Jimi Hendrix, Janis Joplin, Led Zeppelin, Deep Purple, možná Rolling Stones, když mám jmenovat interprety z té doby). Beatles "jen" posunuli popík trochu jinam a dál.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2012 00:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    A dnes se to neomezuje na ČR, ale na celou Evropu a nejspíš na celou západní civilizaci.
    Tenhle trend já vidím bohužel také, západní civiizace je trochu na rozcestí. Je nutné, aby se výroba alespoň částečně vrátila do Evropy, nedá se žít jen ze služeb a spekulací. Věřím, že svobodný systém si nějakou cestu najde, jako vždycky předtím. I když to nebude jako v 90. letech, nějaký "modus vivendi" se ustálí. Pokud ne, znamenalo by to konec civilizace ve formě, jakou ji známe.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.6.2012 00:28 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Samozřejmě, výrobci ve snaze snížit okamžité náklady přesouvají nejenom výrobu, ale hlavně know-how a kapitál. Managorům holt nedochází, že si jako kapři vypouštějí rybník...

    Svobodný systém by si jistě cestu našel, ta svoboda se ale taky krůček po krůčku pomalu, ale jistě vytrácí.

    Pane Smolíku, přeju Vám, abyste se dal zdravotně do pořádku, jsem jen o málo mladší a vaše nářky mi na klidu nepřidávají.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2012 08:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    vaše nářky mi na klidu nepřidávají.
    Můžete být v klidu, moje problémy nesouvisí s věkem (moje máma je zcela zdravá), nejhůř jsou na tom lidé lidé mezi 30 - 40 lety, v této věkové kategorii je největší úmrtnost. Můj vyšší věk je spíš klika než logický vývoj. Prostě "suvenýr" z pracovní cesty v některém rizikovém teritoriu. :-).
    Zmiňuji se o tom proto, že to podstatným způsobem mění můj styl práce, řada lidí se ptala proč místo shánění zákazníků se třeba věnuji počítačové síti a softwaru, nechtěl jsem dlouho kápnout božskou ale každopádně jsem musel přizpůsobit styl práce na fleku místo v terénu:-))
    Ale s tím svobodným softwarem to tak černě nevidím. Právě v době úspor a šetření na nejrůznějších místech se mi zdá, že zájem o svobodný software vzrůstá - přes tlaky firem jako Microsoft apod. Jinak přesun know-how považuji za nejhorší věc. Vědomosti v hlavě považuji za nejcennější věc. Vyrobit se pak dá ledascos, když se ví jak na to, to je ono pověstné Kolumbovo vejce. No uvidíme.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.6.2012 09:43 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Ze se svoboda podnikani pomalu ale jiste po kruccich vytraci je smutne, ale mam dojem ze duvod snizujici se ekonomie je jiny. 1) Media vykecaji vic nez musi, duvera investoru klesa. 2)Trh je preplneny, lide kupuji vsechno co k zivotu nutne nepotrebuji na dluh. Dokud neprestanou kupovat na dluh produkty z dovozu, ceny zbozi nenajdou jejich konkretni cenu s kterou se da soutezit mistne, umoznit prumyslu se znovu rozvinout, zamestnat nezamestnane. Stejne tak vidim nutnost zvysovani dani protoze socialni stat neco stoji. Vidim dve moznosti: Umoznit migrujicim delnikum ze sousednich statu vykonavat prace ktere se Cechum delat nechce, usnadnit jim povoleni pracovat legalne a platit dane z nichz bude stat podporovat nezamestnane ceske obcany ktere migrujici delnici z prace vyradi, nebo budou muset podporovat socialne slabe komunity domaci pracujici. Odbory vybizi ke stavkam za zlepseni pracovnich podminek, vyssi financni odmenu. Ze zkusenosti vim ze vetsina pracujicich je nahraditelna nekym jinym, ochotnym vykonavat praci za existujicich podminek nebo byt nahrazen vykonejsi technologii.
    Agent avatar 19.6.2012 21:36 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Teď je v módě zavádět pracovní agentury. Zajímavý je, že švarcsystém jim vadí, ale agentury ne. Může mi někdy vysvětlit, proč bych měl dělat na nějakou agenturu a nemohl dělat čistě na sebe? Nechť tedy nastaví podmínky tak, aby byly víceméně stejné pro všechny a nenutí lidi dělat přes agentury. Většina čechů zvyklých na nějaký standart do agentur nepujde. Za stávajících podmínek určitě ne (nižší plat než kmenový zaměstnanec, být stále dostupný na telefonu, nikdy nevíš, kam tě pošlou, atd.). A tak to tu dopadne asi tak, že ve fabrikách, které se tu stavěli proto, aby meli lidi práci a taky proto, že je tu určité zázemí, "nou hau", jsou tu šikovní a vzdělaní lidé (zatim, s tim vzděláním to jde taky do kopru, hlavně učňovské obory, nedostatek kvalitních strojařů, v tomle vlády prostě zaspaly), budou dělat za nelidských podmínek různí "mongolové" (nic proti Mongolům) zaměstnaných právě přes ty agentury a Češi budou buďto nezaměstnaní nebo si budou hledat práci v zahraničí. Ale jak řekl JJ, jsou to jen drobty.

    Když už jsem nakousl to školství, tady zajímavá přednáška jak to vypadá, když se školy promění na mlýnek na peníze: http://www.youtube.com/watch?v=vzRlVyx8gbk

    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    19.6.2012 21:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Tak se soudruhu dej na podnikání, vytvoř nějaká pracovní místa, nestěžuj si a něco dělej. Vol takové strany, které ti zajistí splnění tvých socialistických snů. :-) Asi si nepamatuješ tak vypadla tahle země v roce 1989, já ano. Byl to rozdíl, k mnohem hošímu, tehduy než dnes. :-) Jinak sio můžeš založit učnovskou školu, nabídnout kvalitní výuku, řemeslné znalosti, nic ti v tom nebude bránit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.6.2012 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    V Klatovech sem byl před třemi roky. Jinak aby neshořela je jen na nás, jestli, nebo civilizaci necháme shořet. nejsem slepý, jen nejsem pesimista za každou cenu, jen proto, že se to nosí. Beatles, to byl bigbít, pravý a nefalšovaný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.6.2012 00:33 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Pesimista je informovaný optimista :)

    Beatles zná a poslouchá většina lidí.

    Bigbeat řada lidí nesnáší.

    => Beatles nebyli bigbeat.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2012 09:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky. Realista se učí střílet. :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.6.2012 21:00 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    S timhle nema cenu diskutovat, je slepej :-)

    (Kliknul jsem omylem - muze za to touchpad, u ktereho jsem si jeste nevypnul klikani na nem -, uz to neudelam)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    20.6.2012 13:11 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    A můžu vědět co nevidím ?
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Agent avatar 19.6.2012 20:52 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    No, každý máme svůj názor. Mě to jako drobty nepřipadá. Já vím, že se nemáme špatně, já osobně se nemám vůbec špatně. Zatim. Zatim mám dobrou práci. Nevím, co bych dělal, kdybych o ní přišel. Podobně placené místo bych tu už asi nenašel. A nelíbí se mi směr, kam to tady vedou. Jen tak mimochodem, Nečas před volbami sliboval, že nebude zvyšovat daně, protože to nejni dobré pro ekonomiku: Petr Nečas (ODS) - předvolební daňová lež

    Jinak přeji šťastnou cestu. Většinou stejně uvidíte a ucítíte jen samou žlutou potvoru. Ale asi je to furt lepší, než spálená země. Střevíce máte jistě čerstvě podražené, máma/partnerka napekla ranec buchet, možná i nějaký ten pecen chleba přihodila. Hlavně pozor na bludný kořen. Bývá ukryt ve výmolech odlehlých lesních cest, v listí a jehličí u zapomenutých pěšin, nebo se zaplétá do kořenů stromů u starých rozcestníků. Takhle ukryt čeká na nešťastníka, který ho překročí, ten pak bloudí celé hodiny, dny i týdny. Říká se, že jedinou obranou na tento kořen je, když se bloudící člověk přezuje. Tak si vemte ještě nějaké náhradní sandály.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    gtz avatar 18.6.2012 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Hořelo nedávno i u nás na Moravě a taky to nebyl žádný malý ohníček. A to budou hasičům a policajtům ubírat prachy z rozpočtů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Agent avatar 19.6.2012 20:53 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Já myslím, že se té spálené zamě nakonec dočkáme. Ale jak řekl JJ, jsou to jen drobty.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    19.6.2012 21:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Já se těším, až se zase dostanou bolševici k moci, jak budete hošánci svobodně diskutovat, cestovat, nebudete stát na nic frontu a budete mít tu nejlepší ekonomiku na světě, moderní města, nebude nikde padat omítka atd. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 20.6.2012 16:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    No asi jste nepochopil co jsem psal, psal jsem to, že naši zákonodárci strhnou peníze jak policii tak i hasičům. A strhne se to obyčejným lidem ne těm co jsou na krajských ředitelstvích dobře zašití a dosazení někým z vedení. Až budou potřeba hasiči a když nebudou nebo jich bude málo? Aha, Vy Pražáci toto neřešíte, že?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.6.2012 09:39 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestování a bigbít
    Muze se take stat ze do krajskeho reditelstvi 'uhodi kulovy blesk' a shori na padrt. Spatne placeny policajt si moc prace neda s vysetrovanim co pozar zavinilo a spatne placeny hasic si da na cas nez se tam prilouda s poloprazdnym kyblem vody:-).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.