Společnost JetBrains se stala platinovým sponzorem multiplatformního open source herního enginu Godot. K vývoji her lze používat Rider for Godot. Zdarma pro nekomerční účely.
Byla vydána verze 9.0 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Verze 9.0 je založena na Debianu 13 Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.
Operátor O2 dává všem svým zákazníkům s mobilními službami poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb.
Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).
Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.
Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.
PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.
Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.
Tak si tak vesele pařim a hrabu miliardy, aby ne na nejlehčí level (asi), defaultní, jen zapnu více hráčů, jednu mapu jsem dojel do cca roku 2020, vzal jsem další, ovšem v roce 2017 jsem zjistil, že normální lokomotivy nejsou k mání (i tak byly v roce 2005 (?) jen dvě mašiny) a na monorail se mi nechce přecházet. Už předtim jsem objevil, jak se dá překopat celá trať na technologicky vyspělejší, kdysi pod woknama jsem si toho buď nevšim, nebo to nešlo. Tak jsem spáchal vlastní mapu a jde se testovat.
Tiskni
Sdílej:
Ahááá, dík
Přestavět by to sice šlo ... jen označim plochu a je to jinej typ. Jenže to nejde provést na "arzenál". Patche moc nepoužívam, jen když někdo chce. Kdysi jsme hráli s kámošem po sériáku, snad časem zase zapaříme.
(To jednou hrajem, on pomalu přicmrndává ve vlacích, já jednou za čas nasypu $ z lodí, tak mi postavil "Panamský antikanál" a od té doby si radši kupuju pobřeží, abych měl cestu garantovanou.)
Poznámka: stejná mapa, v roce 1920 není co, jaké moto nebo vlak, v roce 1950 už ano.
Co jsem viděl mapy 2048x2048, nádraží 7x7, x kolejí vedle sebe od nevidim do nevidim ... to už neni ani hra
K letištím: co jsem objevil existenci mezinárodních, tak jiné nestavím. Stejně mi ale občas krouží 6 letadel kolem letiště, ještě, že aspoň něco vydržej
Jak moc máte stabilní hru po internetu? Máme wifi a hra sice jde, ale buď mne po čase vyhodili nebo nevim.
P.S. Objevil jsem při tom i něco pro mne nového, dráhu přes celou diagonálu apod. Zase jsem chtěl hrabat na lodích a pak to spadlo.
Snad mi zbude čas, abych OpenTTD předved dětem od sestřičky, jsou na mašinky docela dobře naložení. Jako snad každé malé dítě
Už jsem vyzkoušel převést všechny vlaky na maglev, v cca roce 2035. Je to pěknej fofr
Rok 2051, 844 bodů.
Další mapa, 900 bodů, cca 13 miliard majetek. Dost malejch měst, pomalu se to rozjíždělo. Konec je 1.1.2051.
(Měl jsem 64 vlaků, všechy s Chimérou, 13 autobusů (jen aby se neřeklo), 20 letadel a 125 lodí. Dokonce jsem si už stavěl občas kanály pro zkrácení trasy. U maglevu mne mátlo, že nebyl vidět směr kolejnic u křížení, čili měl jsem co opravovat.
Už mi bylo vysvětleno, že lze hrát náhodnou hru. Kdysi jsem ji taky pařil, teď jsem na ni zapomněl a hrál jen scénáře.